Nikt nic nie wie. Przesyłka wciąż nie dotarła (4 doba) . Leży sobie na oddziale i się magazynuje. Odpowiedz dpd , nie dostaliśmy info z oddziału , wciąż czekamy. Super. Paczka warta 16.000 tysięcy ,ludzie czekają na montaż a oni nie wiedza co się dzieje. Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Poprawili jakość usług. Dhl nie ma takich problemow
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Ciężko jest kurierowi wziąć w dłoń telefon i zadzwonić! Bardzo ważna przesyłka, człowiek specjalnie siedzi w domu i nagle sprawdza na stronie, że próba przesyłki nie powiodła się! W Niemczech to samo, w Polsce to samo, nie ważne gdzie, ile jeszcze razy szanowne DPD będzie wykręcało takie numery?!! Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Sugeruję poprawić kontakt na poziomie kurier-klient.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Bezczelna i arogancka obsługa nie ponosząca żadnej odpowiedzialności za dostarczenie przesyłki. Całymi dniami nie odbierają telefonów a jak już odbiorą to udaja że nie słyszą. Przypadek w oddziale Skawina z dnia 22 .11.2018 godziny około 17.00. Kobieta z obsługi udaje że nie słyszy jak proszę o jej nazwisko a wcześniej pytana dlaczgi dostawę przesyłki przełożyli na kolejny dzień ,włącza mi muzykę na 20 minut. Nie byłam w stanie cały dzień uzyskać informacji o przesyłce i ostatecznie nie dotarła do mnie wcale.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do oddziału nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Bezczelna to jestes ty! Mogli miec klopot z systemem, odebrac mogla nowa osoba i po prostu poszla zapytac! Tak oceniasz a nie wiesz ze jestes niesprawiedliwa!!! Nie dzwonisz tylko ty lecz wiele osob a nowe osoby musza ci odpowiedziec a nie wiedza to ida spytac a ty czekasz!! Nigdy nie probowalas takiej pracy to nie oceniaj bo nie wiesz jak jest!!!!!!!!!
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do oddziału nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Klopot z systemem ?Bo to tylko P.Beata sir skarzy?00 odpowiedzialnosci,mialam przykte doswiadczenia z ta firma.Teraz tylko wszystkim ostrzegam przed DPD.
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia! Reklamacja złożona zarówno przez sklep jak i przez męża. Nie polecam chyba że ktoś chce czekać na kontakt 3dni z kurierem, potem umówić się na konkretny dzień i odebrać smsa że paczka do odbioru 20km dalej. Nie było ani jednej próby doręczenia a kurier obrażał męża i wyzywal. Zamawiam codziennie paczki przez Internet i rezygnuje z zamówienia jeśli sklep upiera się przy dpd. Zamawiam tylko jeśli muszę i jeśli przesyłka jest warta 3h czasu straty bo tyle jadę przez korki... Pozdrawiam Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Zwolnić kuriera i wreszcie dostarczyć mi paczke
Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.
Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Zgubiliscie moja przesylke . to byl telefon
Szanowni Państwo, informujemy, iż w tej sytuacji płatnik za transport powinien złożyć reklamację: - poprzez formularz na stronie www.dpd.com.pl w zakładce „moje DPD” (https://www.dpd.com.pl/Moje-DPD/Formularz-reklamacji), - pisemnie, wysyłając ją na adres siedziby DPD Polska ul. Mineralna 15 02-274 Warszawa. Z poważaniem Zespół DPD Polska
Nie polecam, jestem w domu cały dzień kurier nie przyjechał a jak sprawdzam status przesyłki to jest napisane że nie zastał odbiorcy. Nie pozdrawiam i nie polecam, zastanówcie się kogo zatrudniacie ;) Wrocław Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Może dostarczyć przesyłkę na czas i odebrać telefon? Żenada
Firma "rewelacyjna" - nikomu nie polecam - jak najdalej od DPD. U mnie kurier wrzucił na posesję to co zostało z paczki pod nieobecność odbiorcy - sfałszował potwierdzenie odbioru. Złożenie reklamacji graniczy z cudem - bowiem spisać ma to ten sam kurier co dostarczał paczkę i już 3 dzień ma u mnie być ............. tylko jakoś dojechać nie może. Coś mi się wydaje, że to chyba on cieszy się zawartością mojej przesyłki - a infolinia, kontakt mailowy i ich czat jak mantrę powtarzają że żeby złożyć reklamację trzeba sporządzić protokół reklamacyjny. Tylko jak !!!! Jestem na parę stówek w plecy. Widać, że kurierzy znależli sobie fajny sposób na dorabianie do pensji.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Fatalna obsługa i lekceważenie klientów. Nie polecam i nie będę korzystał z tej firmy
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Totalna olewka odbiorcy, kurier przychodzi w godzianch porannych kiedy ludzie pracuja brak kontaktu z kurierem poniewaz numer podany przez ich strone nie istnieje badz nie odpowiada, co skutkuje tym ze nie mamy zadnej mozliwosci odbioru paczki osobiscie wedlug tego co mowia koochane panie na Infolinie DPD. 3 konsultantow obslugiwalo mnie na ich stronie an chacie i zaden nie umial mi wyjasnic czemu ten numer nie dziala nie mogli skontaktowac sie z odzialem w Legnicy. wiec krotko mowiac firma malo rzetelna nie stoi frontem do klienta lecz kladzie kłody pod nogi. P.S. kurierzy niewychowani niemili i brak mozliwosci jakiej kolwiek komunikacji juz nie mowie tylko o telefonie lecz o ich arogancji. Dziekuej i nie Pozdrawiam! Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: zatrudnijcie ludzi którzy chcą pracowac i wykonywac minimum swoich obowiazkow. bo skoro płacimy jako klienci za "dostawę" to chyba powinny nasze paczki przychodzic do domu a nie ze czlowiek czeka tydzien na odebranie przesylki bo kurierowi pasuje o 10 rano i nie ma do niego numeru telefonu i smie jeszcze powiedziec ze wiecej nie bedzie tu wracal. dziekuje do wodzenia . Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: jak wyzej.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem,
ZGADZAM SIĘ!! Człowiek czeka na kuriera, a on sobie przychodzi kiedy i o której chce. Próbuję skontaktować się z kurierem, NUMER NIE ISTNIEJE. NIE MA SYGNAŁU ŁĄCZENIA!!! Zwracam się do konsultanta na czacie o podanie AKTUALNEGO NUMERU TELEFONU, po czym dostaje odpowiedź : KURIER W TEJ CHWILI NIE ODBIERA. GODZINY PODANE W SMSIE SĄ TYLKO PRZYBLIŻONE No ludzie, to są jakieś żarty. Co do przybliżonych godzin, może zaczniecie Państwo pisać "PODAJEMY PRZYBLIŻONE GODZINY, A NIE REALNE". Drugi raz czekam na paczkę z DPD, drugi raz to samo. Poprzednim razem kurier też nie raczył odebrać telefonu i pojawił się 3 godziny później. Z własnej woli nigdy nie korzystałam i nie skorzystam z usług DPD. NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA!!
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem,
To moze ty sie zatrudnij sama! Kurier nie ma tylko ciebie lecz wiele innych osob! Moja sugestia idz na poczte jak ci zle!!!!!!
Nie polecam tej firmy DPD do wysyłania paczek moja paczka leży 3 dni w Katowicach i nikt nie może mi powiedzieć dlaczego nie wychodzi z magazynu .
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
A najlepsze sa smsy o tresci: witam nie ma mnie w domu będę o 15;00. I ja mam teraz przeleciec wszystkie paczki zeby sprawdzic kto inteligentny do mnie napisal? Ludzie troche szacunku. Nie macie pojecia o tej pracy. Czlowiek jak pies uwiazany od rana do wieczora bez zwolnienia urlopu czy wolnego.
Mamy podpisaną umowę z DPD na usługi kurierskie. Dostalismy dostęp do zamawiania kuriera online ale.. no własnie po co kiedy kurier i tak nie przyjeżdża i muszę jeździć do dpd pickup. Dzwonie do kuriera i pytam czy będzie a on mi na to (btw: w zamówieniu kuriera wybiera się w jakich godzinach ma przyjechac - chyba tylko po to żeby wkurzyć klienta) "jak będę miał pełny samochód to nie przyjade" a ja się pytam "a jutro". odpowiedź kuriera: "Jutro też pewnie będę miał pełny samochód". Co lepsze jako nadanie mam kopertę - ta też się pewni nie mieści do auta. Dzwonie na infolinie i mówią mi, że: w warunkach umowy jest napisane, że ----DPD nie gwarantuje odbioru paczki ----no nie mogę --- To na jaką cholerę mi taki kurier???? Dla mnie katastrofa. NIE POLECAM NIKOMU. Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Gwarantować odbiór paczki i informować klienta, że się nie przyjedzie (wypadki chodzą po ludziach i rzeczywiście czasami może być opóźnienie - ale z takim podejściem gdy kilka dni po kolei kurier nie przyjeżdża i jeszcze ci mówią, że DPD nie gwarantuje odbioru paczki.... to człowieka krew zalewa).
7dmy dzień roboczy od nadania paczki 50km obok.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Pierwszy kurier w moim życiu , który do mnie trafił bez dzwonienia i pytania o drogę!! Normalnie jestem pod wrażeniem :) i jeszcze nie stał pod domem i nie trąbił jak inni tylko wszedł normalnie na podwórko i chciał zapukać ale zdarzyłam wyjść do niego :) super ! Kurier z numerem 507003481
Nie punktulani kurierzy paczka ma być do 13:30 przychodzi 1,5 godziny pózniej
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem,
Zatrudniają chamskich ukraińców z którymi nie można sìę dogadać!porażka.Kurier nieuprzejmy agresywny
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem,
Mam pytanie: jak wygląda praca w Urban Depo obsługa Klienta? Jaka płaca? Będę wdzięczna za informacje :)
Pracowałam w Call Center przez 6 miesięcy. Jako studentka zarabiałam wystarczająco dużo by opłacić za siebie rachunki oraz żyć na wyższym poziomie niż"aby przeżyć". Moje miesięczne zarobki mieściły się w granicach 2500zł na rękę ze względu na świadczone usługi. Wypłaty zawsze były na czas, otoczenie było super, praca lekko nużąca, ale nie rutynowa ze względu na dosyć nieprzeciętnych klientów. Współpracownicy byli super nastawieni, wiele znajomości przetrwało. Największym minusem jest jednak lokalizacja. Polecam tę pracę studentom przede wszystkim.Wiem, że osoby bez tego papierka zarabiają tutaj na prawdę mało.
Ogólnie trzeba się narobić ale jest całkiem spoko w oddziale w Krakowie pozdro
Witam, ja również mam wiele do zarzucenia kurierowi z DPD.. czekam tydzień na paczkę, kurier przy próbie doręczenia paczki nie zastosował się do ustaleń godzinowych . Porażka! Skarga oczywiście złożona
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem,
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 154.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 19 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.