Opinie o dpd.com - DPD Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie DPD Polska Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w DPD Polska Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Firmy kurierskie
Firmy kurierskie Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DPD Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Firma

Nikt nic nie wie. Przesyłka wciąż nie dotarła (4 doba) . Leży sobie na oddziale i się magazynuje. Odpowiedz dpd , nie dostaliśmy info z oddziału , wciąż czekamy. Super. Paczka warta 16.000 tysięcy ,ludzie czekają na montaż a oni nie wiedza co się dzieje. Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Poprawili jakość usług. Dhl nie ma takich problemow

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Firma

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska

pingwin

Ciężko jest kurierowi wziąć w dłoń telefon i zadzwonić! Bardzo ważna przesyłka, człowiek specjalnie siedzi w domu i nagle sprawdza na stronie, że próba przesyłki nie powiodła się! W Niemczech to samo, w Polsce to samo, nie ważne gdzie, ile jeszcze razy szanowne DPD będzie wykręcało takie numery?!! Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Sugeruję poprawić kontakt na poziomie kurier-klient.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@pingwin

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska

Beata

Bezczelna i arogancka obsługa nie ponosząca żadnej odpowiedzialności za dostarczenie przesyłki. Całymi dniami nie odbierają telefonów a jak już odbiorą to udaja że nie słyszą. Przypadek w oddziale Skawina z dnia 22 .11.2018 godziny około 17.00. Kobieta z obsługi udaje że nie słyszy jak proszę o jej nazwisko a wcześniej pytana dlaczgi dostawę przesyłki przełożyli na kolejny dzień ,włącza mi muzykę na 20 minut. Nie byłam w stanie cały dzień uzyskać informacji o przesyłce i ostatecznie nie dotarła do mnie wcale.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Beata

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do oddziału nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska

Packa na muchy
@Beata

Zgadza się całkowicie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jestesbaboniesprawiedliwa
@Beata

Bezczelna to jestes ty! Mogli miec klopot z systemem, odebrac mogla nowa osoba i po prostu poszla zapytac! Tak oceniasz a nie wiesz ze jestes niesprawiedliwa!!! Nie dzwonisz tylko ty lecz wiele osob a nowe osoby musza ci odpowiedziec a nie wiedza to ida spytac a ty czekasz!! Nigdy nie probowalas takiej pracy to nie oceniaj bo nie wiesz jak jest!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Packa na muchy

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do oddziału nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska

Barbara
@Jestesbaboniesprawiedliwa

Klopot z systemem ?Bo to tylko P.Beata sir skarzy?00 odpowiedzialnosci,mialam przykte doswiadczenia z ta firma.Teraz tylko wszystkim ostrzegam przed DPD.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magda

Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia! Reklamacja złożona zarówno przez sklep jak i przez męża. Nie polecam chyba że ktoś chce czekać na kontakt 3dni z kurierem, potem umówić się na konkretny dzień i odebrać smsa że paczka do odbioru 20km dalej. Nie było ani jednej próby doręczenia a kurier obrażał męża i wyzywal. Zamawiam codziennie paczki przez Internet i rezygnuje z zamówienia jeśli sklep upiera się przy dpd. Zamawiam tylko jeśli muszę i jeśli przesyłka jest warta 3h czasu straty bo tyle jadę przez korki... Pozdrawiam Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Zwolnić kuriera i wreszcie dostarczyć mi paczke

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.

Pytania

Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier - operator wózka widłowego
Hagen
A&Z Transport - Logistyka Sp. z o.o.
(35 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Jolka

Zgubiliscie moja przesylke . to byl telefon

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Jolka

Szanowni Państwo, informujemy, iż w tej sytuacji płatnik za transport powinien złożyć reklamację: - poprzez formularz na stronie www.dpd.com.pl w zakładce „moje DPD” (https://www.dpd.com.pl/Moje-DPD/Formularz-reklamacji), - pisemnie, wysyłając ją na adres siedziby DPD Polska ul. Mineralna 15 02-274 Warszawa. Z poważaniem Zespół DPD Polska

DPDtoSYF

Nie polecam, jestem w domu cały dzień kurier nie przyjechał a jak sprawdzam status przesyłki to jest napisane że nie zastał odbiorcy. Nie pozdrawiam i nie polecam, zastanówcie się kogo zatrudniacie ;) Wrocław Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Może dostarczyć przesyłkę na czas i odebrać telefon? Żenada

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MS

Firma "rewelacyjna" - nikomu nie polecam - jak najdalej od DPD. U mnie kurier wrzucił na posesję to co zostało z paczki pod nieobecność odbiorcy - sfałszował potwierdzenie odbioru. Złożenie reklamacji graniczy z cudem - bowiem spisać ma to ten sam kurier co dostarczał paczkę i już 3 dzień ma u mnie być ............. tylko jakoś dojechać nie może. Coś mi się wydaje, że to chyba on cieszy się zawartością mojej przesyłki - a infolinia, kontakt mailowy i ich czat jak mantrę powtarzają że żeby złożyć reklamację trzeba sporządzić protokół reklamacyjny. Tylko jak !!!! Jestem na parę stówek w plecy. Widać, że kurierzy znależli sobie fajny sposób na dorabianie do pensji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@MS

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska

Packa na muchy

Fatalna obsługa i lekceważenie klientów. Nie polecam i nie będę korzystał z tej firmy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Packa na muchy

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska

2tyg czekam na telef

Totalna olewka odbiorcy, kurier przychodzi w godzianch porannych kiedy ludzie pracuja brak kontaktu z kurierem poniewaz numer podany przez ich strone nie istnieje badz nie odpowiada, co skutkuje tym ze nie mamy zadnej mozliwosci odbioru paczki osobiscie wedlug tego co mowia koochane panie na Infolinie DPD. 3 konsultantow obslugiwalo mnie na ich stronie an chacie i zaden nie umial mi wyjasnic czemu ten numer nie dziala nie mogli skontaktowac sie z odzialem w Legnicy. wiec krotko mowiac firma malo rzetelna nie stoi frontem do klienta lecz kladzie kłody pod nogi. P.S. kurierzy niewychowani niemili i brak mozliwosci jakiej kolwiek komunikacji juz nie mowie tylko o telefonie lecz o ich arogancji. Dziekuej i nie Pozdrawiam! Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: zatrudnijcie ludzi którzy chcą pracowac i wykonywac minimum swoich obowiazkow. bo skoro płacimy jako klienci za "dostawę" to chyba powinny nasze paczki przychodzic do domu a nie ze czlowiek czeka tydzien na odebranie przesylki bo kurierowi pasuje o 10 rano i nie ma do niego numeru telefonu i smie jeszcze powiedziec ze wiecej nie bedzie tu wracal. dziekuje do wodzenia . Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: jak wyzej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@2tyg czekam na telef

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem,

KM
@2tyg czekam na telef

ZGADZAM SIĘ!! Człowiek czeka na kuriera, a on sobie przychodzi kiedy i o której chce. Próbuję skontaktować się z kurierem, NUMER NIE ISTNIEJE. NIE MA SYGNAŁU ŁĄCZENIA!!! Zwracam się do konsultanta na czacie o podanie AKTUALNEGO NUMERU TELEFONU, po czym dostaje odpowiedź : KURIER W TEJ CHWILI NIE ODBIERA. GODZINY PODANE W SMSIE SĄ TYLKO PRZYBLIŻONE No ludzie, to są jakieś żarty. Co do przybliżonych godzin, może zaczniecie Państwo pisać "PODAJEMY PRZYBLIŻONE GODZINY, A NIE REALNE". Drugi raz czekam na paczkę z DPD, drugi raz to samo. Poprzednim razem kurier też nie raczył odebrać telefonu i pojawił się 3 godziny później. Z własnej woli nigdy nie korzystałam i nie skorzystam z usług DPD. NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@KM

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem,

Jestesbaboniesprawiedliwa
@2tyg czekam na telef

To moze ty sie zatrudnij sama! Kurier nie ma tylko ciebie lecz wiele innych osob! Moja sugestia idz na poczte jak ci zle!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marek

Nie polecam tej firmy DPD do wysyłania paczek moja paczka leży 3 dni w Katowicach i nikt nie może mi powiedzieć dlaczego nie wychodzi z magazynu .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@marek

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska

Panikurier

A najlepsze sa smsy o tresci: witam nie ma mnie w domu będę o 15;00. I ja mam teraz przeleciec wszystkie paczki zeby sprawdzic kto inteligentny do mnie napisal? Ludzie troche szacunku. Nie macie pojecia o tej pracy. Czlowiek jak pies uwiazany od rana do wieczora bez zwolnienia urlopu czy wolnego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata

Mamy podpisaną umowę z DPD na usługi kurierskie. Dostalismy dostęp do zamawiania kuriera online ale.. no własnie po co kiedy kurier i tak nie przyjeżdża i muszę jeździć do dpd pickup. Dzwonie do kuriera i pytam czy będzie a on mi na to (btw: w zamówieniu kuriera wybiera się w jakich godzinach ma przyjechac - chyba tylko po to żeby wkurzyć klienta) "jak będę miał pełny samochód to nie przyjade" a ja się pytam "a jutro". odpowiedź kuriera: "Jutro też pewnie będę miał pełny samochód". Co lepsze jako nadanie mam kopertę - ta też się pewni nie mieści do auta. Dzwonie na infolinie i mówią mi, że: w warunkach umowy jest napisane, że ----DPD nie gwarantuje odbioru paczki ----no nie mogę --- To na jaką cholerę mi taki kurier???? Dla mnie katastrofa. NIE POLECAM NIKOMU. Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Gwarantować odbiór paczki i informować klienta, że się nie przyjedzie (wypadki chodzą po ludziach i rzeczywiście czasami może być opóźnienie - ale z takim podejściem gdy kilka dni po kolei kurier nie przyjeżdża i jeszcze ci mówią, że DPD nie gwarantuje odbioru paczki.... to człowieka krew zalewa).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zirytowany

7dmy dzień roboczy od nadania paczki 50km obok.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@zirytowany

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska

Kasia J.

Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Pierwszy kurier w moim życiu , który do mnie trafił bez dzwonienia i pytania o drogę!! Normalnie jestem pod wrażeniem :) i jeszcze nie stał pod domem i nie trąbił jak inni tylko wszedł normalnie na podwórko i chciał zapukać ale zdarzyłam wyjść do niego :) super ! Kurier z numerem 507003481

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ffffff

Nie punktulani kurierzy paczka ma być do 13:30 przychodzi 1,5 godziny pózniej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@ffffff

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem,

Efka

Zatrudniają chamskich ukraińców z którymi nie można sìę dogadać!porażka.Kurier nieuprzejmy agresywny

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Efka

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem,

Basia

Mam pytanie: jak wygląda praca w Urban Depo obsługa Klienta? Jaka płaca? Będę wdzięczna za informacje :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik CC

Pracowałam w Call Center przez 6 miesięcy. Jako studentka zarabiałam wystarczająco dużo by opłacić za siebie rachunki oraz żyć na wyższym poziomie niż"aby przeżyć". Moje miesięczne zarobki mieściły się w granicach 2500zł na rękę ze względu na świadczone usługi. Wypłaty zawsze były na czas, otoczenie było super, praca lekko nużąca, ale nie rutynowa ze względu na dosyć nieprzeciętnych klientów. Współpracownicy byli super nastawieni, wiele znajomości przetrwało. Największym minusem jest jednak lokalizacja. Polecam tę pracę studentom przede wszystkim.Wiem, że osoby bez tego papierka zarabiają tutaj na prawdę mało.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lackyyyy

Ogólnie trzeba się narobić ale jest całkiem spoko w oddziale w Krakowie pozdro

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta92

Witam, ja również mam wiele do zarzucenia kurierowi z DPD.. czekam tydzień na paczkę, kurier przy próbie doręczenia paczki nie zastosował się do ustaleń godzinowych . Porażka! Skarga oczywiście złożona

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Marta92

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem,

Zostaw merytoryczną opinię o DPD Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 154.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 19 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DPD Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii