Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Kurier doręcza paczki kiedy chce i nie można się z nim porozumieć ani ustalić dnia i godziny .Jest opryskliwy i nie kompetentny.Dwoniąc do firmy nie uzyskałam żadnej pomocy i konkretnych informacji.Ogółem olewają człowieka.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Bardzo aroganccy konsultanci , bałagan w firmie nie wiedzą gdzie jest przesyłka pomimo podania numeru przesyłki. Absolutnie nie polecam usług tej firmy i ludzi z łapanki - zlepek odpadków.... Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zlikwidować
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Niekompetentni kurierzy i aroganci. Nie posiadają terminali. Nie polecam tej firmy Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Nie przyjmować ludzi z tzw. łapanki na oślep Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Nic na siłę, może wystarczy poprawić warunki płacy?.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Paczka odebrana przez kuriera 28.11 w systemie pokazuje że nadana 29.11. Więc nie wiadomo co się działo z paczka w nocy. Z tego powodu paczka nie została doręczona na czas do firmy transprtowej i nie wyjechała do Londynu. Paczka nadana w Piotrkowie do Stalowej Woli szła przez Leszno. Kurier nie chciał zabrać paczki 30 kg, chociaż taka była zgłoszona do odebrania. Zabrał z wielkim niezadowoleniem. Kurier używał przekleństw.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.
Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Nie polecam firmy DPD i ostatni raz korzystam z ich usług!!! Otrzymałam nr listu przewozowego w środę, na stronie DPD jest informacja, że kurier ma 2 dobry na dostarczenie przesyłki. W piątek cały dzień byłam pod adresem od rana do godz 16 na godz 16 musiałam wyjść do pracy na niespełna 4 godz. Chwilę przed 20 zadzwoniłam do kuriera w celu umówienia się. Odpowiedział mi ze była próba doręczenia przesyłki po godz 17. Nikt się ze mną nie kontaktował w tym celu. Równo o 20 miałam być pod adresem po czym kurier na to, że kończy pracę równo o 20 i nie może mi dostarczyć przesyłki. Umówiłam się z nim prywatnie na sobotę. Nie odbiera ode mnie telefonu i okłamał mnie, że dostarczy paczkę na czas. Mój klient nie był z tego powodu zadowolony a ja byłam zmuszona odwołać umówiona usługę za co też straciłam klienta i pieniądze. W DPD powiedziano mi ze będzie druga próba doreczenia przesyłki w poniedziałek... jak paczka nie będzie mi już potrzebna. Według regulaminu mają dwie doby na dostarczenie przesyłki. W moim przypadku będzie to czekanie od środy do poniedziałku minimum. Straciłam przez DPD klienta, pieniądze za towar który nie będzie mi już potrzebny oraz pieniądze za przesyłkę. Według DPD mają dwie próby doręczenia przesyłki, tylko pytanie w jakim odstępie czasowym. Ja będę czekać prawie tydzień. Totalny brak kompetencji ze strony DPD. Traficie klienta...
Ja również byłam zbywana i to że była próba dostarczenia przesyłki i że nikogo nie było to (usunięte przez administratora) prawda. Nawet do niego zadzwoniłam i najlepsze było to że tłumaczył się tym że nr telef. był zły na paczce. Ponoć zadzwonił i okazało się że to pomyłka. Śledzenie przesyłki to też jedna wielka pomyłka. Przekierowania na inny termin bez mojej wiedzy. Chore. Oszustwo.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Nie jestem zadowolona z tej firmy. (usunięte przez administratora) Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Więcej profesjonalizmu, większe zaangażowanie w sprawy klientów. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Dopilnować i kontrolować pracę kurierow i konsultantów.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Dno i pornografia to mało powiedziane. Przesyłka idzie już 3 dni a bedzie podobno za kolejne 3 dni. Przy śledzeniu przesyłki jest informacja o "późniejszym umówieniu dostarczenia przesyłki" jednak nikt tego ze mną nie umawiał. Odradzam i ostrzegam przed tą firmą i jej usługami. Z konsultantem można sobie pogadać ale o pogodzie bo ma on tylko te informacje jakie i ja mam na stronie śledzenia przesyłki.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Jedna wielka porazka zamierzam zrezygnowac z tych usług kurier kilkanaście razy wystawil mnie zaznaczajac ze nikogo nie ma w domu. A byli wszyscy. Tak nie powinno być. Zdarzyło się nawet tak ze paczka wcale do mnie ne dotarla. Nie polecam Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Przyjeżdżać na czas
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Witam. W czwartek zamówiłam kuriera z odbiorem przesyłki ode mnie w piątek. Niestety nie przyjechał. Na Infolinii DPD uzyskałam informację, że kurier nieodbiera telefonu i, że muszę zlecić ponownie nadanie. Co też zrobiłam. Kurier miał być dziś. Około 17 ponownie dzwonię na Infolinię i co słyszę: nie było nikogo, kto obsługiwałby ten rejon. A guzik prawda, gdyż około 11 moja firmę obsługiwał dziś kurier DPD. Mają pecha, bo w biurze mam podgląd na kamery i wszystko widać jak na dłoni. I na nic Pana zbywanie, że dziś nikogo w okolicy nie było. Kłamstwo chyba mają we krwi. I na dodatek Pan sugerował mi, że usługę zamówiłam przez Allekurier i jakby wina jest po ich stronie. No więc, skoro droga firmo DPD nie jesteście w stanie obsłużyć klientów i nie macie ludzi do pracy to nie oferujecie swoich usług, bo robicie sobie z nas kpiny. Na kłamstwach nikt jeszcze daleko nie zjechał. Standardowy tekst Pana na zakończenie rozmowy, mogę zlecenie wysłać ponownie. Nie wiadomo, czy się śmiać, czy płakać. Żenada, pierwszy i ostatni raz skorzystała z usług tej firmy. Nie polecam nikomu.
Czekam już miesiąc na rozpatrzenie reklamacji ( mam numer zgłoszenia) na infolinię nie ma co dzwonić chyba że ktoś lubi posłuchać beznadziejnej muzyczki, która tylko denerwuje człowiek! Nie wiem gdzie mam się zgłosić i kto może mi pomóc w odzyskaniu pieniędzy za uszkodzony towar
Dzień dobry, prozę o podanie numeru zgłoszenia. Zweryfikujemy dlaczego nie otrzymała Pani odpowiedzi. Z poważaniem,
Dzień dobry podaję nr Zg/18/204364 do tego numeru zgłoszenia wysyłałam jeszcze dodatkowe zdjęcia potwierdzające uszkodzenie obudowy kominka mam nadzieję że sprawa się wyjaśni i dostanę odszkodowanie, ponieważ poniosłam kolejne koszty z poważaniem Małgorzata Mazurkiewicz
Dzień dobry, zgłoszenie rozpatrywane jest przez Dział Reklamacji, nie upłyną jeszcze ostateczny termin na udzielenie odpowiedzi. Pod adres mail podany w zgłoszeniu została do Pani wysłana wiadomość. W przypadku pytań dotyczących zgłoszenia proszę o kontakt z Działem Reklamacji. Kontakt możliwy jest przez recepcję pod numerem telefonu 225775500. Z poważaniem,
NIKT NA RECEPCJI NIE ODBIERA!!! DZWONIĘ CAŁY CZAS!!! ZOSTAŁO TRZY DNI NA ODPOWIEDŹ!!!
Szanowna Pani, numer podany na recepcję jest poprawny. Pracownicy recepcji obsługują również Klientów w związku z czym nie zawsze mają możliwość odebrania połączenia. Informacji na temat złożonego zgłoszenia może udzielić jedynie Dział Reklamcji. Z poważaniem,
Witam TO SKANDAL !!! Upłynął miesiąc od zgłoszenia reklamacji a ja nie dostałam żadnej odpowiedzi ani odszkodowania gdzie ewidentnie firma DPD podczas transportu obiła mi cały panel kominkowy. Był kurier spisał protokół potwierdził uszkodzenie paczki podczas transportu !!! To jakaś kpina ! Zapłaciłam za transport podczas którego uszkodzono mi przesyłkę a teraz muszę walczyć o odszkodowanie. Zgłaszam to do Urzędu Ochrony Konsumentów
Proszę o wyjaśnienie sprawy ile można czekać na rozpatrzenie odszkodowania Minął już miesiąc i zero odpowiedzi SKANDAL!!! SAM KURIER POTWIERDZIŁ USZKODZENIE PRZESYŁKI PODCZAS TRANSPORTU!!! Wszystko opisał w protokole! I CO !!! NALEŻY MI SIĘ ODSZKODOWANIE ZA POBITY PANEL KOMINKOWY !! TO NIE BYŁA TANIA RZECZ !! PONIOSŁAM Z TEGO TYTUŁU KOLEJNE KOSZTY!!! Nr przyjęcia zgłoszenia Zg/18/204364 dwa dni dzwonie na infolinie i słucham głupiej muzyki która tylko człowieka denerwuje!! Ile można !! Zgłaszam sprawę do ochrony praw konsumenta A jak trzepa pójdę do sądu
minął miesiąc i dalej ie dostałam odpowiedzi w sprawie zgłoszenia nr Zg/18/204364 cały czas piszę i nikt już m i nie odpowiada. to przykre przecież firma ma ubezpieczenie na wypadek zniszczenia przesyłki dlaczego nie mogę dostać odszkodowania i do tej pory nikt mi nie odpowiedział na zgłoszenie
Jestem kurierem i chciałbym powiedzieć kilka słów do odbiorców przesyłek. Macie tylko wąską wiedzę o pracy kurierów. Kilka przykładów : - na dostarczenie paczki mamy ok. 6 min. z dojazdem wejściem i wyjściem z budynku; - średnia ilość przesyłek 100 szt. - telefony podane jako kontaktowe odbiera co drugi odbiorca - prawie każdy chce otrzymać przesyłkę w godz. 16-18 - każdy kurier musi także odbierać przesyłki - przygotowanie przesyłek trwa ok. 1,5 h - rozliczenie dnia w magazynie ok. 1 h - przesyłki często przekraczają wymiary i wagę dopuszczalną - na odbiór ciężkich przesyłek, gdzie potrzebna jest pomoc przy wniesieniu czekają kobiety w ciąży lub staruszkowie - przy podpisywaniu umów (orange, nju mobile itp) często odbiorca chce dokładnie przeczytać, co podpisuje (treść tych umów podejrzewam jest przesyłana mailem i można się z nimi wcześniej zapoznać) To tylko kilka przykładów, z jakimi problemami się spotykamy przy doręczeniach. Nie wspominając już o życzeniach dostarczania przesyłek po godzinie 18.00. Ale więcej dowiecie się Państwo o naszej pracy przyjmując ją na umowę zlecenie w okresie przedświątecznym (jest prowadzony nabór). Jeżeli jesteście zbyt wiekowi namówcie swoich synów, wnuków ... . Po tym chętnie porozmawiam o pracy kurierów.
Popieram kolego. Klienci są hamscy i niemili a od nas oczekują niewiadomo czego. Żal mi ich. Jak mają takie problemy z kurierami to niech zaczną chodzić do sklepów i nie będą mieć doczynienia z kurierem i po kłopocie
Od wtorku czekam na kuriera a jest piątek. Jeśli warunki Waszej pracy są do (usunięte przez administratora) to trzeba je zmienić, lub poszukać innej pracy. Co mnie obchodzi, że macie taką pracę? Ja chcę wysłać paczkę.
DARMO ,CZARNY na budowie bedziecie mic lzej ,jak Wam zaciezko paczki nosic .Nikt Was na sile w tej pracy nie trzyma.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem,
Darmort Czarny jak Wam tak ciezko w tej pracy ,idzcie do lzejszej.Nie pracunecie za kare.Klient placi ,klient wymaga.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku, gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem,
Jak Wy nawet nie dzwonicie do odbiorcy, ze przyjechaliście z paczka wiec o jakim nie odbieraniu rozmawiamy !! E-mail przychodzi, ze paczka będzie w godzinach od 15-17 przyjechał kurier o 14.42 !! Co ja mam stać cały dzień na dworze i czekać na kuriera w zimę, bo ma nr telefonu podany, a zadzwonić nie potrafi !!!
Hmmm, jak mi się moja praca nie podobała to ją zmieniłam ... Jeśli pracujesz to bądź miły, bo jesteś wizytówką swojej firmy. Czekam 4 dzień na przesyłkę, bo nie jestem w stanie się dowiedzieć kiedy kurier mi ją przywiezie, a nie mam możliwości wziąć wolnego w pracy :( Jak ktoś słusznie napisał na tym forum, trzeba zacząć robić zakupy w sklepach stacjonarnych wtedy problem się rozwiąże - i firma też się rozwiąże, bo nie będzie miała klientów. Jest wiele firm kurierskich, ale Wasza niestety jest bardzo wyjątkowa i to niestety w tym złym znaczeniu :( Obiecuję, że nigdy więcej nie skorzystam z Waszych usług - będziecie mieli jednego niezadowolonego klienta mniej :)
Gdzieś przeczytałem, że dają możliwość otwarcia paczki przed podpisaniem... A ostatnio zostałem chamsko potraktowany przez kuriera dpd, a gdy chciałem sprawdzić przesyłkę przed jej podpisaniem, twierdził on ze musze najpierw podpisać, żeby móc otworzyć. Do podpisania była mniej więcej taka formuła: "Potwierdzam że paczka nie jest uszkodzona i zgodna z zamówieniem". Jak potwierdzić zgodność z zamówieniem bez jej otwarcia?! Oczywiście towar się różnił od zamówionego, jednak wymiana odbędzie się na koszt sprzedawcy. Ta cała sytuacja na tyle mnie rozwścieczyła, aż musiałem pofatygować się i napisać ten komentarz.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Firma niegodna polecenia, nie odbierają przesyłek w terminie czasem trzeba czekać kilka dni aż się łaskawy kurier zjawi, kurierzy niemili, aroganccy, piszą że przesyłka nie gotowa do odbioru kiedy w rzeczywistości czeka od kilku dni aż się ktoś po nią zjawi, człowiek kolejny dzień urlopu traci aż ktoś raczy paczkę odebrać Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Wymienić kadrę na nową.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Nie polecam ! Fatalne zachowanie kuriera ze Stalowej Woli, gdy chciałam sprawdzić zawartość paczki usłyszałam tylko taki tekst "PANI JA NIE MAM CZASU" po czym pojechał.. Dla mnie takie zachowanie jest niedopuszczalne !! Poza tym niepunktualność .. ma być okolo 10 -11 a jest okolo 15 .. i brak kontaktu od strony kuriera !! Gdy nikt przez 1 min nie wyjdzie z domu to oczywiscie gdy jest opłacona to po co czekać lepiej zostawić przed posesją i niech ktoś sobie weźmie.. Po prostu brak słów !!!
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Kurier powiadomił mnie sms-em, że paczka będzie między 17.30 a 18.30. Siedzę od godziny 15.00 i cisza. O 19.00 sms, że paczka do odebrania w punkcie odbioru. To już drugi raz, gdy zostałam wystrychnięta na dudka. W pierwszym przypadku chodziło o 18-kilową karmę. Rzeczywiści, cóż to dla kobiety przydźwigać tyle do domu. I bardzo proszę nie odpowiadać - według szablonu - że mogę sobie złożyć reklamację. To wy zadbajcie o jakość usług.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Olać dziadów gubią przesyłki inne zamówione do domu wysyłają do jakiegoś pickupa bezmózgowiec z infolinni mówi,że nie zdążyli Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: na drzewo
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera lub konsultanta, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Tragedia... „kierownik” przychodzi po 4 rano i dezorganizuje prace ! Dosłownie. Wydziera się na pracowników magazynu- bo musi kurierom pokazać kto tu rządzi. Wielu pracowników na hali pije ! Alkohol mają w termosach, lub po prostu piją piwo schowane w reklamówkach. Są zagrożeniem dla reszty. Nie wiem jak firma może pozwalać na takie sytuacje. Ta firma to doskonały przykład wyzysku...
Nikt nic nie wie. Przesyłka wciąż nie dotarła (4 doba) . Leży sobie na oddziale i się magazynuje. Odpowiedz dpd , nie dostaliśmy info z oddziału , wciąż czekamy. Super. Paczka warta 16.000 tysięcy ,ludzie czekają na montaż a oni nie wiedza co się dzieje. Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Poprawili jakość usług. Dhl nie ma takich problemow
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Ciężko jest kurierowi wziąć w dłoń telefon i zadzwonić! Bardzo ważna przesyłka, człowiek specjalnie siedzi w domu i nagle sprawdza na stronie, że próba przesyłki nie powiodła się! W Niemczech to samo, w Polsce to samo, nie ważne gdzie, ile jeszcze razy szanowne DPD będzie wykręcało takie numery?!! Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Sugeruję poprawić kontakt na poziomie kurier-klient.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Bezczelna i arogancka obsługa nie ponosząca żadnej odpowiedzialności za dostarczenie przesyłki. Całymi dniami nie odbierają telefonów a jak już odbiorą to udaja że nie słyszą. Przypadek w oddziale Skawina z dnia 22 .11.2018 godziny około 17.00. Kobieta z obsługi udaje że nie słyszy jak proszę o jej nazwisko a wcześniej pytana dlaczgi dostawę przesyłki przełożyli na kolejny dzień ,włącza mi muzykę na 20 minut. Nie byłam w stanie cały dzień uzyskać informacji o przesyłce i ostatecznie nie dotarła do mnie wcale.
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do oddziału nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Bezczelna to jestes ty! Mogli miec klopot z systemem, odebrac mogla nowa osoba i po prostu poszla zapytac! Tak oceniasz a nie wiesz ze jestes niesprawiedliwa!!! Nie dzwonisz tylko ty lecz wiele osob a nowe osoby musza ci odpowiedziec a nie wiedza to ida spytac a ty czekasz!! Nigdy nie probowalas takiej pracy to nie oceniaj bo nie wiesz jak jest!!!!!!!!!
Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do oddziału nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem, Zespół DPD Polska
Klopot z systemem ?Bo to tylko P.Beata sir skarzy?00 odpowiedzialnosci,mialam przykte doswiadczenia z ta firma.Teraz tylko wszystkim ostrzegam przed DPD.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 155.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 129, z czego 19 to opinie pozytywne, 90 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.