Tragedia, to już chyba 10 paczka nie odebrana bez żadnej przyczyny, po prostu kurierowi się nie chce
Najgorsza firma na świecie potrzeba dwóch dni wydzwaniania na infolinię aby dowiedzieć się że paczka zagineła na magazynie i pani doradziła uzbrojenie się w cierpliwość.Paczka powinna dotrzeć do mnie w terminie trzech dni roboczych a po pięciu oddział zaczoł jej szukać szok.
pierwszy raz wyslam paczke przez DPD, nigdy tego nie zrobie, nie dosc ze paczka gdzies zaginela w magazynie zielonej gorze oddz DPD to jeszcze nie moga jej znalezc,lezy gdzies rzucona od 7 12 2020r nie mam pojecia czy ja wogole znajda czy ktos ukradl,nie mozna z nikim sie tam skontaktowac, to jest jakas paranoja,poczekam jeszcze troche i zglosze na policje moze wtedy cos sie ruszy
Kuriera obowiązkiem jest powiadomić odbiorcę o przesyłce meilem lub SMS ale kurier z Bydgoszczy jeżdżący po Szwederowie ma to w d i woli odesłać przesyłkę do nadawcy. Brak kompetencji pani na infolinię to pikuś która skłamała że przesyłki o takim nr nie ma. Zwala jednak z nóg wiadomość że przesyłka niby była dostarczana dwa razy bezskutecznie a odbiorcą został poinformowany o fakcie meilem (którego nikt nie podał) a potem że za pomocą SMSa tyle że na wskutek pomyłki PUSTEGO,! którego też nie było! Chęć wywiązania się DPD z dostarczenia kartonika była tak wielka i stresująca że woleli odesłać do nadawcy do Francji. Moje pytanie: czy tam w tej DPD są jakieś szkolenia pracowników, przedstawia się im zakres obowiązków pracownika i przyjmuje się do pracy osoby kompetentne? Wszyscy w dpd umywają ręce, a poczta francuska która ma pecha że podpisała z DPD umowę o współpracy rozmyśla nad rozwiązaniem. Brawo DPD, wasza skrupulatność mija się z rozumem.
Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.
Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Najgorsza firma!!! Paczka nie dotarła do mnie 2 razy z winy złośliwego kuriera ( była opłacona). Pochodzę z małego miasta na północy Polski . Napisałam reklamację. Dostałam odpowiedz ,że mam 14 dni na odbiór paczki z Katowic inaczej paczka ulegnie likwidacji. Nie muszę mówić ,że do Katowic mam ponad 600 km. Prosiłam konsultanta aby mi ją wysłali jeszcze raz za pobraniem, że zapłacę za dostarczenie. Odpowiedz była negatywna bo taka jest polityka tej firmy. NIGDY WIĘCEJ DPD!!!!!!
Najpierw dzwonią z ustaleniem adresu do doręczenia paczki. A potem paczkę wracają do sprzedawcy. A jeszcze lepiej w systemie śledzenia przesyłki wpisują co chcą i przekierowywuja paczkę gdzie chcą zamiast zadzwonić. Jednym słowem nie polecam DPD brak słów.
Właśnie kurier odjechał spod mojego domu. Zamówiłam regał w dwóch paczkach. Jedna 23 kg, druga 13kg. Zamówienie robiłam na allegro i zaznaczyłam z wniesieniem, bo niestety sama jestem w domu. Pierwsza rzecz jaką Pan Łukasz powiedział mi, że nie wniesie tej paczki. Mógł chociaż jedną... ale widocznie 42 kilogramowa kobieta sama sobie wniesie paczkę. Mam nadzieję, że słyszał moją opinie na klatce schodowej jak wnosiłam paczkę z sąsiadką na drugie piętro.
DRAMAT !! To, czego doświadczyłam dzisiaj z kurierem nie da się opisać innymi słowami. W powiadomieniu na maila dostałam informację,że paczka dotrze dzis pomiędzy 10.45-11.30... o 8.55 jakis (usunięte przez administratora) zadzwonil do mnie i powiedział: "Ja stoję na placu a tu nikogo nie ma". Myslalam,że ktoś pomylil numer... Ani dzien dobry, ani pocaluj mnie w dupę...SKANDAL ! Niewychowany, arogancki kurier (usunięte przez administratora) który do pracy chyba przychodzi za karę. Cena dostawy paczki tez pozostawia wiele do życzenia. Nie pierwszy, ale raczej ostatni raz zamawiam dostawę z tej firmy. SZCZERZE NIE POLECAM !!
Dpd nigdy nie informuje kiedy produkt bedzie dostarczony do klienta! Przyjezdzaja sobie jak chca!!! Nigdy wiecej!!
Kurier zostawia paczke na klatce schodowej twierdzi że to gabaryt (140x40x5) waga ok. 18 kg. Odebrała ją moja mama ( wiek 73 lata) nie miała większego problemu wnieść na 2 piętro. W regulaminie firmy paczki do 30 kg. Powinny być dostarczone pod drzwi. Co za (usunięte przez administratora) z tego kuriera widząc starsza osobę zostawia ja z paczką, wiedząc że to jego zasr.... obowiązek aby paczke dostarczyć do mieszkania. Pamiętaj karma wraca!!! Satysfakcji z pracy życzę panie mateuszu. (panie i mateuszu z małych liter to nie błąd na duże nie zasługujesz) Pozdrawiam
Brak profesjonalizmu, Zostalam okropnie potraktowana przez kuriera firmy DPD, paczka ktora byla prezentem dla mojej mamy nie zostala dostarczona do odbiorcy tylko zostawiona w pick up poincie, zadzwonilam n.a. numer kuriera ktory byl podany w meilu od DPD.w celu wyjesnienia ze zaplacilam za przesylke ktora miala byc dostarczona do rak odbiorcy jako niespodzianka. Szokujace dla mnie bylo słownictwo I zachowanie kuriera,uzyl zrobnienia mojego imienia I krzyczal ze czasy murzynow sie skonczyly I nie jest (usunięte przez administratora) paczka jest do odebrania w pick up poincie poczym sie rozlaczyl (usunięte przez administratora).
Trzeba było prezencik zamówić trochę wcześniej (usunięte przez administratora) Naprawdę wierzysz, że dostaniesz cokolwiek w ciągu 24 godzin od zamówienia? :-) Rozumiesz coś z otaczającej Cię rzeczywistości, czy raczej żyjesz i zachowujesz się na poziomie Fabienne z Pulp Fiction?
I twoim zdaniem to usprawiedliwia (usunięte przez administratora) Bo moim nie.
Jestem kurierem od 2 miesięcy Zaraz wam wszystkim wyjaśnia. Kurierzy są zawałem i robota mamy za dużo pracy i mało czasu bo nawet 12 godzin dziennie nie wystarcza dostarczanie przesyłek, odbiory i zlecenia CR Praca jest źle zorganizowana, nasi koordynatorzy i kierownicy to dyktatorzy, za wszystko dostajemy kary finansowe niezgodne z prawem . Na magazynie paczki powinny być przygotowane przez magazynierow jednak tak nie jest bo ich nie ma ! Sami musimy szukać paczek po całym magazynie wykonując dodatkową robotę za darmo Soboty za.darmo Od 5 rano na nogach za 3000 zł Śmiejecie się Ale w amazon jest lżej i lepiej płacą za tyle godzin Klienci są różni jedni normalni inni nie Nikomu nie dogodzisz Zapraszam na jeden dzień do pracy Wtedy żyć wam się odechce
Nigdy więcej nie skorzystam z usług firmy dpd
Konsultant mówi że kurier będzie miał przekazane gdzie zostawić paczkę w razie nieobecności ( obok mieszkania sklep) kurier odsyła paczkę!!! To po co są konsultanci????? Za wprowadzenie w błąd nie mam przesyłki i czekam na zwrot pieniędzy ponieważ firma może wysłać jeszcze raz po zakupie po raz drugi .
Od 3 dni czekam na paczkę . Dostaje email że błędny adres. Wchodzę na stronkę a tam że wysłany SMS i email. Ok email doszedł a smsa żadnego nie dostałam . Zmienialam datę na dzień następny między godziną 10-14 . Oczywiście adres ten sam. Na drugi dzień o godzinie 10.30 dostaje emaila że moja zmiana jest zaksięgowana. Dzwonię do nich. Pani mówi że dopiero zaksięgowania i paczka bardzo możliwe że będzie następnego dnia. Proszę żeby sprawdziła numer telefonu który podałam. No zgadzasię. Proszę sprawdzić adres czy dobrze napisany. No dobrze. Na następny dzień siedzę czekam. Email że paczka będzie między 20.47 a 22.47 ???? a o 14 kolejny email że paczka nie doręczona bo adres błędny. Paczki na ten adres zamawiam od zawsze . Nie jest to zadupie gdzie psy (usunięte przez administratora) szczekają czy wrony zawracają. Zwykle średniej wielkości miasto. Zadzwoniłam dziś do nich. Oczywiście pan z drugiej strony nie potrafił wyjaśnić mi nic. Więc poprosiłam o zwrot paczki do sklepu poniewaz to jest śmieszne.
Czekałam cały dzień na kuriera. Nawet nie raczył mnie poinformować że nie przyjedzie przy czym dwa domy dalej paczkę doręczył. Przez telefon jedyne na co było go stać to powiedzieć że to mój problem ze nie odebrałam dzisiaj paczki bo on nie ma czasu rozwozić tyłu przesyłek. Jednym słowem (usunięte przez administratora) Nie polecam nikomu tej firmy
To jakiś żart a nie firma kurierska. Pierwszego dnia kiedy przesyłka miała być doręczona kuriera nawet nie było w tej okolicy, bo sprawdzili to w obsłudze klienta. Drugiego dnia, paczka się nie zmieściła do samochodu więc wcale jej nie wzięli, a trzeciego kurier zaznaczył, że była odmowa przyjęcia paczki mimo, że znowu nie było go na miejscu. W tej chwili przesyłka wraca właśnie do innego kraju, z którego została nadana. Kurier oczywiście bez żadnych konsekwencji. Pan z infolinii nie może mi udzielić żadnej informacji nawet na temat tego gdzie paczki są obecnie. Więcej się dowiedziałam ze strony internetowej niż od niego. Niczego nie można się dowiedzieć a na rozpatrzenie skargi mają 30 dni.
Witam serdecznie jestem żoną jednego z pracowników DPD. Mąż miał wypadek samochodowy podczas pracy w wyniku czego zniszczył samochód służbowy. Czy pracodawca pod którego mąż podlega może obciążyć Go kosztami za zniszczony samochód? Bardzo proszę o odpowiedź
Sytuacja z dzisiaj: Remont na podwórku, baba kurier (na miano pani nie zasługuje w tym momencie już) chciała im przekazać paczkę. Na informację o tym, żeby zadzwoniła dzwonkiem po prostu rzuciła paczkę jak workiem z kartoflami przez ogrodzenie i odjechała.
Sytuacja z dzisiaj. Rozumiem że jest covid i zmieniają się zasady dostarczania paczek ale nie rozumiem dlaczego kurier zamiast zapytać czy może zostawić paczkę na zewnątrz (dodam że mieszkam w bloku na 4 piętrze) po prostu dzwoni domofonem i oznajmia że paczka czeka na paterze bo on jej wnosić nie będzie. Miałoby było gdyby zapytał chociaż czy odbiorca jest w stanie zejść po tą paczkę. Rozumiem jakby ją zostawił pod samymi drzwiami ale nie w przedsionku klatki schodowej. Zaznaczam że paczka nie była ciężka (jej waga nie przekracza 0,5 kg). Jakoś tydzień wcześniej kurier nie miał najmniejszych zastrzeżeń żeby dostarczyć paczkę do mieszkania.
Czy ktoś może napisać więcej informacji o pracy na stanowisku obsługi klienta w Urban Depot?
Też jestem zainteresowana pracą na tym stanowisku i chętnie zaczerpnę jakiś informacji. Jak wyglądają zarobki?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 154.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 19 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.