Hej, patrząc na opinie , coś się polepszyło ? , idzie w dobrą stronę? , pytanie z perspektywy kandydata na doradcę . Proszę o szczerą odpowiedź
Coraz wieksze wymagania, chociaz obroty sa super. Zero podziekowania dla pracownikow, a to ich zasluga. Na Swieta nic, (usunięte przez administratora)mail z zyczeniami. (usunięte przez administratora) se tym mozna podetrzec. Nowy Rok i podwyzki? Nie w tej firmie. Tutaj pracownik jest do (usunięte przez administratora), a smietanke spija zarzad. Nowe wozy. Zastaw sie, a postaw. Pozory, pozory, pozory. Kto moze robi ewakuacje.
Czy pod słowem wymagania kryją się też dodatkowe obowiązki? Czy raczej dotyczy to samych obrotów? W ogóle nie mieliście żadnej podwyżki?
Podwyżek owszem, zero. Obowiązków coraz więcej, wysyłanie bzdurne zdjęcia sklepu na przykład co tydzień które kiedyś było co miesiąc. Przekładanie ekspozycji co chwilę żeby było że coś się dzieje. Wiele czynności takich robi się coraz częściej, czasu na klientów brak, obroty wymagane coraz wyższe a stawka na poziomie najniższej krajowej. Czysty Januszex
Czy firma Megastore.pl udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
Tu nie ma mowy o żadnych normalnych bonusach czy premiach, brak wczasów pod gruszą i brak czegokolwiek na swieta bonow etc do tego robisz za najnizsza krajowa albo za niewiele wieksza kwote jak w innych firmach a co dopiero pożyczka pracownicza? Ich stać tylko na nowe auta, ale na pracowników żeby ich jakoś docenic to juz nie stac, nawet o podwyzke nie warto pytac bo odpowiedzi bedzie brak albo "nie bo cos tam..." 3 lata pracy i jest coraz gorzej, premie obnizyli z 400zl na glowe do 100zł do podziału na 6 czy 7 osob. Powodzenia.
Nie polecam nikomu. (usunięte przez administratora) 0 podwyżek, milionowe targety. Cały czas jakieś nowe obowiązki, ale jak zapytasz o podwyżkę to dostaniesz odpowiedź że wnioski leżą na biurku u prezesa lub nie ma budżetu. Niestety, ale budżet idzie na otwieranie nowych sklepów oraz nowe samochody dla pracowników z centrali. System spychologii... typu "ja(najczęściej pracownik centrali) maila wysłałem co pracownicy mają zrobić, także mam czyste ręce" lub przychodzi jakis ważniak z centrali informujac że coś powinno być zrobione i jak ma byc to zrobione, a na drugi dzień przychodzi inny ważniak z pretensjami że jest źle wykonane zadanie i dlaczego to zostało wykonane. Jeśli chcesz podjąć pracę jako specjalista ds. obsługi klienta to musisz wiedzieć że będziesz specjalistą do wszystkiego. Przysyłają nowe wzory płytek których nie ma na głównym magazynie pod zamówienie... ale trzeba wystawić na ekspozycje żeby klient widział że coś się dzieje... tlumaczenie klientowi dlaczego plytka jest na ekpozycji, a nie ma pod zamówienie jest na głowie pracownika. No i oczywiście nowy, świetny system premiowania gdzie kierownik dostaje połowę więcej niż pracownik wykonując tą sama pracę. Tak jak wspomniałem wcześniejsze. Specjalista jest do wszystkiego. Oczywiście można liczyć na wiele podarunków... np. Na święta każdy pracownik dostał maila z życzeniami. Ja sam wydrukowałem i przyniosłem pokazać rodzinnie jak zostałem doceniony i jak szanowanym jestem pracownikiem. Dyrektor operacyjny? Z wykopek go zgarneli.(usunięte przez administratora) Nie wie czasem co mowi i chyba sam nie wierzy w to co mówi. Tak, Grześku o Tobie mowa. Zrobiłeś z siebie klauna na Teams, informujac kierowników, że dostaną niespodziankę na święta. No i dostali... mail z zyczenami. Lecz karma wróci za takie traktowanie drugiego człowieka. (usunięte przez administratora) Radzę się poważnie zastanowić nad podjęciem pracy tutaj. Takie same pieniądze zarabia ochroniarz w Biedronce. Tyle że on nie przewala kartonów z płytkami oraz nie musi wydawać płytek przy minusowej temp.
Wszystko trafione w punkt. Wstyd, żeby pracownicy nie dostali kompletnie nic na święta. Najgorsze firmy dają bony, czy kasę. Każda kwota by była lepiej widziana, niż nic. Niech lepiej szefowie sobie poczytają to forum, bo wiele gorzkich słów prawdy tu padło. A wy szukajcie roboty w innych marketach, bo szkoda czasu.(usunięte przez administratora)
Ale w zeszłym roku normalnie cos było, tak? teraz po prostu zostało to przemilczane, że niczego nie dostaliście? Nie macie z kim o tym pogadać na miejscu? co jeszcze docelowo powinni w roku przyznać a nie dali?
(usunięte przez administratora)
DOSTALIŚMY PIEKNE ŻYCZENIA WYDRUKUJE SOBIE I PRZY STOLE WYIGILIJNYM ODCZYTAM DLA ZONY I DZIECI.....PS KOMORT DOSTAŁ KARTY PODARUNKOWE NA 400 ZŁ I PACZKI WIEM BO ZNAJOMY PRACUJE ..OD TAKA SYTUŁACJA
Nie polecam pracy w tej firmie. System do obsługi klientów i ich zamówień z ery kamienia łupanego. Excel ma więcej potrzebnych funkcji i działa dużo szybciej. Co chwila jakieś nowe wytyczne, które się wzajemnie wykluczają. Potrzebujesz czegoś z centrali? Napisz maila ale nie wiadomo czy ktoś Ci odpisze a jeśli tak to czy będzie to właściwa osoba. Zero wsparcia z centrali, sklep niby firmowy a traktowany jest jak franczyza. Kierownik jest od pilnowania wszystkiego a centrala od wymyślania nowych rzeczy. Nikt się nie zainteresuje jak to na sklepie fizycznie wygląda. Tak ma być i do widzenia. Kuriozum jest drukowanie cen. Część wydrukujesz przez specjalny program, część jakoś inaczej a na jeden rodzaj asortymentu cenówki generuje ktoś z centrali. Oszczędność / pazerność widać na każdym kroku.
A kierowników to biorą z rekrutacji zewnętrznych czy można na niego awansować? Wynagrodzenie kierownika jest chociaż adekwatne do obowiązków i odpowiedzialności?
W zależności jak się żyje z regionalnym. Można awansować ale też biorą z zewnątrz. Wynagrodzenie jest totalnie nieadekwatne do poziomu pilnowania dosłownie wszystkiego na sklepie. Firma mająca ponad 40 sklepów w Polsce a kadry i HR obsługuje im firma zewnętrzna.
Pilnowanie wszystkiego czyli jak to w praktyce całościowo wygląda? ciekawi mnie taki przykładowy dzień z pracy, jeszcze z takim stanowiskiem styczności nie miałam. Ale skoro z zewnątrz tez można się dostać to jak sama rekrutacja wygląda? co na rozmowie może być sprawdzane?
I jak ciepłe kalesony, rękawiczki, czapki kupione żeby przetrwać zimę? - przypominam w firmie najbogatszego Pana w polsce.
Nie wiem w co kto ostatecznie się zaopatrzył ale zaciekawiła mnie ta cała sugestia, jesteś w stanie po takim czasie ją rozwinąć? w dodatku czy spełniła się? jakby nie patrzeć wiosna tuż tuż
Jak wygląda okres rozliczeniowy w Outlet Nexterio (Megastore.Pl)? Do kiedy można spodziewać się przelewu pensji?
Czyli nikt z zatrudnionych tutaj nie ma jaki zobowiązań typu kredyt czy coś? Nie zależy nikomu na cykliczności wypłaty? A na raty można? Albo dają zaliczkę, jak się oczywiście poprosi?
Czy pazerny milioner dał podwyżki w 2023 roku czy planuje zatrudniać za (usunięte przez administratora)?? Aż (usunięte przez administratora) padną???
Przyrównujesz pracowników do ogrów? Chyba za dużo się Tolkiena naczytałeś. A tak serio to na początku roku zawsze są w firmie podwyżki? Pracujesz tu i dlatego się interesujesz kiedy będą?
Pracuje od początku jakoś podwyżki nie widziałem?? Chyba mówimy o dwóch różnych firmach.???
Czy pazerny (usunięte przez administratora) Dal podwyżkę płacy na rok 2023?? Czy dalej skąpi grosza???
Tak w sumie to nie powinniście mieć tych podwyżek zapowiedzianych na początku okresu? Kiedy u was się kończy bieżący 10tego macie wypłatę czy kiedy?
Czy w firmie są jakieś premie swiateczne, wczasy pod grusza , pikniki rodzinne , nagrody jubileuszowe ,karty multisport ,ogólnie na co idzie fundusz socjalny i co firma oferuje?
z tego co mówi net firma jest już zamknięta na stałe, ich strona www od dawna jest nieaktywna. Te pytania zadajesz bo sie znowu otwiera czy jak ? masz jakies info?
Nexterio jest siecią która ma prawie 40 sklepów w Polsce. Nic sie nie zamyka, wszystko działa i działać będzie
Czy w Megastore.pl zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Jakie są zniżki na produkty dla pracowników? Ile na panele ile na kafle?
Jakie zarobki sa obecnie na stanowisku specjalista ds. sprzedaży ?
Jestem byłym już pracownikiem Nexterio. Pracowałem początkowo jako sprzedawca, później awansowałem na kierownika. Łącznie blisko 4 lata stażu. Chciałbym zacząć od tego, że większość osób, które wypowiadają się na tym forum to banda frustratów, którzy niewiele potrafią poza narzekaniem na wszystko i wszystkich, nie zdając sobie sprawy z tego, że na to jak wygląda praca w POSach w największej mierze zależy właśnie od nich. W tym momencie przejdę do tego, co jest moim zdaniem największą wadą i zaletą tej pracy. Autonomia - choć może się wydawać, że to za duże słowo, to w mojej opinii tak właśnie jest. To jak wygląda praca, jej organizacja i efekt w największej mierze zależy od ekipy na sklepie. Centrala niczego nie ułatwia, wręcz przeciwnie i właśnie to, jak każdy z pracowników przykłada się do swoich obowiązków, determinuje standard pracy. Wiele zależy od kompetencji kierownika - dobrze zarządzany sklep potrafi generować ogromne zyski, co dobitnie widać po coraz większych targetach. Sami decydujecie o tym co sprzedajecie, jak to robicie, jak obsłużony jest klient. Można to ogarnąć i prowadzić w dobry sposób. Nikt Wam nie liczy czasu na przerwę, papierosa, itp. Naprawdę lepiej orać w markecie za takie same pieniądze czy stówkę więcej? Piszecie o braku wsparcia od centrali. Moim zdaniem to głównie kwestia kontaktów kierownika i pracowników z innymi pracownikami w firmie. Jeśli zawala się wszystko po kolei: wysyłki, reklamacje, błędy w rozliczeniach, staje się okoniem wszystkim dookoła, nie ma co liczyć na jakiekolwiek wsparcie. Jeśli będziecie wiedzieć w jakie drzwi zapukać, będzie ok. Inna kwestią jest chaos przy wprowadzaniu zmian cen, wprowadzaniu zmian w systemie, zmian ekspozycji. Fakt, to ogromna wada. Jedna z bardziej frustrujących rzeczy, niestety konieczna, by utrzymać konkurencyjność na rynku. Gresem po 19.90 nie zrobicie targetu na 400k. Bardzo odważy anonimowy "Pracownik" przelewał w grudniu ubiegłego roku swoją frustrację, przypisując wszelkie niedogodności firmy dyrektorowi handlowemu Panu L. Skromnie twierdzę, że to jedna z nielicznych osób, dzięki którym ta firma jeszcze jakkolwiek potrafi utrzymać się w kupie i w jakikolwiek sposób się rozwijać. Może i zmiany są bardzo chaotyczne, może i komunikacja w tym wymiarze zawodzi, ale patrząc na poniższe wypowiedzi, chyba nie oczekujecie, że zarząd będzie przekazywał swoje plany osobom, które brandzlują się na forach, zamiast złapać za jajca swojego kierownika, albo regionalnego przy wizycie? Osobiście uważam, że to jedna z nielicznych osób w firmie, która jest lojalna wobec swoich podwładnych. Opinia tego Pana była conajmniej krzywdząca. Tygryski lubią najbardziej pieniążki, więc może niektórych uświadomię. To ile dostajecie dziesiątego w dużej mierze zależy od waszego kierownika! Może niektórzy nie wiedzą, ale jeśli zarabiają przez dwa lata pracy 2500 netto, to chyba coś jest z nimi nie halo. Da się wziąć więcej, tylko trzeba coś sobą reprezentować. Przechodząc do podsumowania, bo długo tak mógłbym. Zalety: - Pieniążki na czas - kierownicy i zastępcy zarabiają przyzwoicie. Ogarnięty sprzedawca, też nie powinien być rozczarowany. - Możliwość awansu - w niektórych przypadkach bardzo szybko - są kierownicy, którzy jako sprzedawca pracowali niespełna rok. -Atmosfera w ekipie - pewnie zależy od punktu, u mnie było legancko. - Realny wpływ na to jak wygląda twoje miejsce pracy i w jaki sposób funkcjonuje - jest mega dużo niedopracowanych elementów, które można dopracować i się wykazać. Wady: - Fatalny system sprzedażowy - nieintuicyjny, w pełni manualny, generuje mnóstwo błędów, na ogarnięcie w stopniu dobrym trzeba minimum pół roku. - Słaby marketing poszczególnych punktów - cała para z idzie w tryby internetu - Słaba komunikacja - ale jak mówiłem, trzeba wiedzieć w które drzwi zapukać. - Słabe pieniądze na starcie - po 3 miesiącach do negocjacji, jeśli ogarniasz. - Trudny do osiągnięcia target - w mojej opinii w ogóle niedostosowany do możliwości poszczególnych punktów. Jeśli ktoś to czyta pewnie zastanawia się na tym, czemu odszedłem, skoro nie było tak źle. W pewnym momencie poczułem, że wyżej ch. nie podskoczę, a nawet gdyby, to nie chciałbym. Zresztą nie samym gresem człowiek żyje! Można w Nexterio robić fajne rzeczy i być usatysfakcjonowanym ze swojej pracy. Pozdrawiam wszystkich.
Skoro byłeś taki super to dlaczego nie zostałeś??? Byłeś dla regionalnego cienki Lolek sprzedaży. A na tym forum wypowiadają się ludzie o miejscu pracy,atmosferze,podejściu do klienta względem firmy. Za mały masz staż pracy.... Kierowniczki przez małe k....
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Megastore.pl?
Można liczyć na tani wózek do ciężkich palet, tani socjal i tanie żarty przełożonego. Pracownik powinien posiadać własne narzędzia pracy, czyli mocne plecy do dźwigania, stalowe nerwy do centrali i poczucie humoru, gdy przyjdzie wypłata.
Na co można liczyć w grudniu na święta w Nexterio, jako dodatek, bony itd dla pracovników ?
Czy w tej firmie jest jasny etap podwyzszania wynagrodzenia pracownika z czasem czy ta firma jednak praktykuje wyzysk ?
Kiedy wypłacana jest premia za wyrobienie budzetu, przy wypłacie 10 kazdego miesiaca czy innym terminie a jak tak to kiedy ?
Czy w Megastore.pl są szkolenia zewnętrzne?
Na stanowisku specjalista nie ma szkoleń zewnętrznych. Chyba że zaliczasz film z (usunięte przez administratora) Uczysz się sam od systemu po klientów. Jak się dobrze nauczysz to nie będziesz kita wciskali bajek opowiadal. Bo co drugi specjalista nie wie jak musząc zaprawę i co to fuga itp. a filozofów duzoooo..