Dla następnych pokoleń mechaników lotniczych: Ostrzeżenie! Jeśli rozpoczynacie swoją karierę w lotnictwie czy to po technikum lotniczym, studiach, jako pierwsza praca na start może być. Nie na dłużej niż rok, odchodzić jak najszybciej, bo grozi stagnacja i coraz to większa, narastająca frustracja i łudzenie podwyżkami, które nigdy nie nadchodzą, albo żeby zarobić średnią krajową trzeba wypracować po ścieżce awansu 10 lat. Oczywiście w przeciwieństwie do chętnie zatrudnianych kontraktorów za wysokie stawki Euro (5razy większe niż rodzimi pracownicy) z zagranicy, niekoniecznie z wiedzą i z wymaganą nawet podstawową znajomością języka angielskiego. Gdy ktoś słyszy, że pracujesz w lotnictwie, myśli, że zapewne nawet nie wiesz co robić z pieniędzmi, a przez tę firmę ledwo starcza na utrzymanie w kawalerce i na pasztet z Biedronki. Niezrozumiałym jest, że twór państwowy należący do PGL, zatrudnia na najważniejszych stanowiskach obcokrajowców, którym nie zależy na rozwoju firmy, tylko na zarabianiu na prowizjach poprzez własne agencje HR. Firma lotnicza, bardzo prężnie się rozwijająca, jednak zasady i płaca jak w Januszexie. Szkoda, bo można tu spotkać wielu ciekawych ludzi z różnymi zajawkami na życie, jednak nikt ich nie docenia. Odeszło bardzo wielu dobrych fachowców pracować u konkurencji za 2-7 razy większe pieniądze. Za taką odpowiedzialność, poświęcenie, pracę w weekendy, stres, tak niskie wynagrodzenie jest to po prostu wstyd. Zarobki najniższe na całym polskim rynku lotniczym. Żeby nie było tylko gorzkich słów prawdy znajdzie się też kilka plusów: ludzie, elitarny zawód, możliwość wkroczenia do dużych pieniędzy, ale nie w tej firmie (poza pewnymi wyjątkami).
Myślę, że na początek dla zdobycia doświadczenia nie jest tak źle. Potrzeba 3 lat doświadczenia co najmniej do B1/B2 ze studiami. 2 lata to dla kategorii A. W praktyce często dłużej. Z resztą, kiedy zobaczysz jak wygląda praca w rzeczywistości, może się okazać, że jeszcze zmienisz zdanie o swojej ścieżce kariery, gdyż wymaga wielu wyrzeczeń. Jeśli chodzi o względy finansowe, to na pewno godnie zapłacą (również na początek) np.; Lot AMS, Ryanair, Enterair, Linetech (ten ostatni jeśli zapłaci :D). W LS każdego roku jest mowa o podwyżkach, ale w rzeczywistości kompensują one ledwo inflację, więc rzeczywiste zarobki są dalej na biednym poziomie, bo z takiego wyszły, a firma na przestrzeni lat nie dorosła żeby doceniać długoletnich swoich pracowników. Ci, widząc, że nic się dalej nie zmienia, odchodzą do konkurencji. Z kolei LS później zatrudnia za kilka razy większe pieniądze ludzi z każdego zakątka świata o umiejętnościach niższych niż osoby, które odeszły. LS Logic. Na górze to siedzą jednak (usunięte przez administratora)umysły.
(usunięte przez administratora)
@basta Firma LS Technics jak najbardziej istnieje. Chciałabym się dowiedzieć jakim pracodawcą jest ta firma. Nie wesz, czy pracownicy są zadowoleni z warunków zatrudnienia?
Cześć, w biedronce za 5 lat będziesz mógł zarabiać tyle samo co w LS jako mechanik poświadczający.
Jest rekrutacja na Junior project managera - czy ktoś wie czy warunki ok? Zespół, atmosfera? Wszelkie info mile widziane
Dla następnych pokoleń mechaników lotniczych: Ostrzeżenie! Jeśli rozpoczynacie swoją karierę w lotnictwie czy to po technikum lotniczym, studiach, jako pierwsza praca na start może być. Nie na dłużej niż rok, odchodzić jak najszybciej, bo grozi stagnacja i coraz to większa, narastająca frustracja i łudzenie podwyżkami, które nigdy nie nadchodzą, albo żeby zarobić średnią krajową trzeba wypracować po ścieżce awansu 10 lat. Oczywiście w przeciwieństwie do chętnie zatrudnianych kontraktorów za wysokie stawki Euro (5razy większe niż rodzimi pracownicy) z zagranicy, niekoniecznie z wiedzą i z wymaganą nawet podstawową znajomością języka angielskiego. Gdy ktoś słyszy, że pracujesz w lotnictwie, myśli, że zapewne nawet nie wiesz co robić z pieniędzmi, a przez tę firmę ledwo starcza na utrzymanie w kawalerce i na pasztet z Biedronki. Niezrozumiałym jest, że twór państwowy należący do PGL, zatrudnia na najważniejszych stanowiskach obcokrajowców, którym nie zależy na rozwoju firmy, tylko na zarabianiu na prowizjach poprzez własne agencje HR. Firma lotnicza, bardzo prężnie się rozwijająca, jednak zasady i płaca jak w Januszexie. Szkoda, bo można tu spotkać wielu ciekawych ludzi z różnymi zajawkami na życie, jednak nikt ich nie docenia. Odeszło bardzo wielu dobrych fachowców pracować u konkurencji za 2-7 razy większe pieniądze. Za taką odpowiedzialność, poświęcenie, pracę w weekendy, stres, tak niskie wynagrodzenie jest to po prostu wstyd. Zarobki najniższe na całym polskim rynku lotniczym. Żeby nie było tylko gorzkich słów prawdy znajdzie się też kilka plusów: ludzie, elitarny zawód, możliwość wkroczenia do dużych pieniędzy, ale nie w tej firmie (poza pewnymi wyjątkami).
O jakiej konkurencji mówisz? Dosłownie każda organizacja part145 w Polsce ma beznadziejne opinie i o każdej czytam że pieniędzy nie ma i uciekać jak najszybciej. Niedługo będę kończył studia i zaczynał 2 letnią praktykę do licencji B1.1 i B2 ale nie wiem gdzie bo dosłownie wszędzie według ludzi jest źle
Myślę, że na początek dla zdobycia doświadczenia nie jest tak źle. Potrzeba 3 lat doświadczenia co najmniej do B1/B2 ze studiami. 2 lata to dla kategorii A. W praktyce często dłużej. Z resztą, kiedy zobaczysz jak wygląda praca w rzeczywistości, może się okazać, że jeszcze zmienisz zdanie o swojej ścieżce kariery, gdyż wymaga wielu wyrzeczeń. Jeśli chodzi o względy finansowe, to na pewno godnie zapłacą (również na początek) np.; Lot AMS, Ryanair, Enterair, Linetech (ten ostatni jeśli zapłaci :D). W LS każdego roku jest mowa o podwyżkach, ale w rzeczywistości kompensują one ledwo inflację, więc rzeczywiste zarobki są dalej na biednym poziomie, bo z takiego wyszły, a firma na przestrzeni lat nie dorosła żeby doceniać długoletnich swoich pracowników. Ci, widząc, że nic się dalej nie zmienia, odchodzą do konkurencji. Z kolei LS później zatrudnia za kilka razy większe pieniądze ludzi z każdego zakątka świata o umiejętnościach niższych niż osoby, które odeszły. LS Logic. Na górze to siedzą jednak (usunięte przez administratora)umysły.
Jak w firmie wyglądają sprawy związane z BHP?
Jeśli chodzi o kandydatów to osobiście nigdy nie widziałem większej rozbieżności między zdaniem HR-u, a Team Lead-em. HR opowiada Wam na rekrutacji o rozwoju osobistym w firmie, ścieżce kariery i możliwościach poszerzania swoich zdolności na wielu stanowiskach (jednocześnie przy aplikowaniu na dane stanowisko technika proponuje spotkanie z zupełnie innym działem np. magazynów jako ścieżkę kariery w firmie), a Team Lead wprost mówi, że potrzebują teraz pracownika do wykonywania zadań z check listy, gdzie przy wykazaniu się zręcznością w powierzonym zajęciu możesz zostać przy nim na dłużej, bo będą goniły terminy. Zgadzasz się z tym w pełni i akceptujesz warunki, ale HR znowu wrzuca, że nie, nie jest też rozwój, jest ścieżka kariery- doprawdy było to dość konfundujące. Sama praca dokładnie taka jak opisana przez Team Leada- ze świadomością tego pracuje się ok. Bywa ciężko. Zależy od zadania. Czasem brakuje narzędzi, miejsca parkingowe właściwie nie istnieją, język angielski u większości, która powinna go znać nie istnieje, tak samo jak i wiedza, a zarabiają znacznie więcej od Ciebie. Generalnie jeśli szukasz czegoś na początek i masz szczęście możesz trochę popracować żeby wpisać sobie do CV i żeby wyglądało ładnie, ale zarobki jak na realia rynkowe i rodzaj wykonywanej pracy są niewspółmierne. Jeśli planujesz zająć się tym na poważnie zrób moduły, egzamin na maszynę i wtedy ubiegaj się u nich o pracę.
Zdecydowanie odradzam , przyszłym potencjalnym młodym mechanikom zatrudnienie w tej firmie. Tej firmie brakuje jakiegokolwiek zarządzania , zarobki są tragicznie śmieszne jak na zawód który się wykonuje. Dodatkowo firma zatrudnia osoby na kontrakt na takie samo stanowisko, tylko ze te osoby nie umieją poprawnie mówić po (wymaganym!) angielsku, mają duzo uboższą wiedzę niż polscy pracownicy na uop, ale zarabiają prawie pięciokrotnie więcej (Wyzsze stawki niz licencjonowani mechanicy B1) co jest absurdalnym posunięciem firmy. Dodatkowo, ciągłe zwodzenie za nos ludzi w kwestii podwyzek a głupi lud ciemno to wszystko kupuje i są zadowoleni z tego, ze sa wykorzystywani jak tania siła robocza. Jeśli chce się zdobyć doświadczenie, to kazda inna firma jest lepsza. Bo tutaj oprócz niekompetentnych ludzi na swoich stanowiskach za niebagatelne stawki nie znajdziecie nawet pieniędzy, które firma tak namiętnie wyrzuca na obcokrajowców, którzy nawet nie są jej pracownikami. Zero plusów Za to minusów można wymieniać i wymieniać. Dziwne,ze to wszystko jeszcze jakos funkcjonuje bo w hangarach nie ma nawet odpowiedniego wyposazenia
(usunięte przez administratora) w którym dziś jesteś a jutro cie może nie być i nikt nie potraktuje cie jak człowieka
Nie polecam z uwagi na brak informacji zwrotnej z rozmowy rekrutacyjnej. Upłynęło wystarczająco dużo czasu żeby dodać taką opinię. Wysłanie krótkiej formułki do kandydata zabiera małą ilość czasu, ale chociaż pozostawia pozytywne wrażenie o firmie. W tym wypadku tak nie jest.
No cóż, to coś co często widuję w różnych firmach i totalnie nie umiem tego pojąć. Bo tu chodzi o to, że oni się zarzekali, że dadzą Ci to info czy w sumie tak naprawdę to nie?
Jakiego oczekują wykształcenia?
Dramat!
Widzę informacje o zarobkach oraz ewentualnych podwyżkach. Nie mogę tylko nigdzie znaleźć wzmianki o formie zatrudnienia. Na jaką umowę może pracownik tu liczyć: o pracę czy zlecenie?
Dzięki za info. Nie wiesz może co jest bardziej opłacalne na ten moment jeśli chodzi o tą firmę - umowa i pracę czy B2B? Nie wiem czy w to wchodzić skoro płacą tak marnie...
Trudno powiedzieć. Zależy na czym Ci zależy :) Kasa - B2B. Świadczenia, urlopy, wiarygodność w banku - umowa o pracę.
Umowa o pracę -co? Jest korzystniejsza finansowo? Ej no nie daj się ciągnąć za język tylko pisz co masz do powiedzenia
Praca sama w sobie nie jest zła, jedyne co jest złe to zarobki które nie nadążają za inflacją i mimo ciągle nowych obowiązków są na poziomie pracownika Biedronki w przypadku nowego pracownika, mimo że wymagania większe a praca odpowiedzialna.
Dzięki, że o tym wspominasz. Tzn. że od wielu miesięcy , lat nie było żadnej podwyżki? Skoro tak, to może macie premię albo nadgodziny, dzięki czemu można sobie chociaż trochę dorobić?
Siema, pracuje dopiero od miesiąca w Gdansku, jak narazie nie moge powiedziec złego słowa. Wszyscy bardzo mili i pomocni, wesoła atmosfera, grafik ok, bardzo sie ciesze ze porzuciłem poprzednia prace i jestem tutaj. Jest sporo nauki na początek ale przypuszczam ze poznien juz pełen komfort:)
Niestety nie udało mi się podjąć pracy w LST. Mimo to chciałbym dodać, iż mam pozytywną opinię o firmie. Sama rekrutacja nie budzi wątpliwości, jest klarowna, uprzejmy kontakt. Zarobki proponowane są jakie są, jest kryzys covidowy w lotnictwie, mimo to nie jest źle jeśli pod uwagę bierze się , iż to początek kariery i wymagane liczne szkolenia na stanowiskach typu "aircraft mechanic trainee". Jeżeli ktoś lubi lotnictwo, i ma możliwości to dobry wybór.
Ty sobie żartujesz? Jak możesz mieć jakąkolwiek opinie jeżeli tam nie pracowales? Zarobki są jakie są? Nie jest źle? To może ja wyjaśnię i przestrzege przed tym kołchozem. Bo ten komentarz pisany przez firmę jest żałosny. Do nauczenia jest cała masa rzeczy, ogromną odpowiedzialność, a gadanie o kryzysie covid owym to jakiś wogole żart skoro hangar jest wykorzystany praktycznie w 100%. Jak na hangar wpadają 2 albo 3 samoloty to na takiej 12godz zmianie nie ma nawet czasu się po (usunięte przez administratora) podrapać ani iść do kibla tyle roboty. Za 2500 netto. Podwyżka 200zł po 3-4 latach. Oczywiście pajace co szefują tej firmie mają wszystko gdzieś, mają gdzieś ludzi. Liczy się tylko zrobiony serwis samolotu. Przestrzegam jeszcze raz i szczerze nie polecam. Najgorsza firma w mojej 40letniej karierze zawodowej!
nie polecam - zarobki głodowe. Nie wiem jak nie wstyd takiej firmie, która tyle zarabia na swojej działalności płaciła najniższą krajową z tak odpowiedzialną prace która tam się wykonuje.
Cześć, chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sytuacja z nowym hangarem Wizza w Pyrzowicach. Czy będzie to załatwione na zasadzie przeprowadzki personelu obsługowego z obecnego hangaru LST do nowego? Czy może LST zostaje, a Wizz rekrutuje ekipę od zera? Z góry dzięki za odpowiedź.
Hej, wchodząc na stronę internetową LS Technics w zakładce Kariera nie zauważyłam żadnych ofert pracy. Czy to znaczy, że obecnie faktycznie nie ma szans na zatrudnienie w firmie czy po prostu nie zostały one tam dodane? Wiecie coś na ten temat?
Widzę, że szukają głównego księgowego, czy jest już tak źle u nich, że administracja jest bez wypłat?
Taki spokój na forum, jest tego jakaś przyczyna. Może ktoś podzieli się wiedzą?
No i jak to bogocze na postojowym? Nie będzie na dokończenie budowy willi na wsi? Bardzo mi przykro.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LS Technics Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy LS Technics Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LS Technics Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!