Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Banieczka S.A.?
(usunięte przez administratora)
@Zawiedziony pracuję w tej firmie już dość długo i nigdy nie było problemów z rozpatrywaniem reklamacji. Telefon jest jak najbardziej czynny i zawsze dyżurują co najmniej 2 osoby ( jedna w kwestiach technicznych i jedna w kwestii aplikacji). Niemniej urządzenia techniczne zawsze mogą ulec awarii - co miało miejsce w dniu wczorajszym (centralka przekierowywała rozmowy i sms na skrzynkę). W takim wypadku na każdej myjni podany jest adres email a dodatkowo jest na tronie formularz kontaktowy. Rozumiem że każdy chciałby natychmiast uzyskać pomoc - jedna niewiele znam firm tak szybko reagujących na reklamacje jak Banieczka. Proponuję nie oceniać działania firmy po jednym incydencie, tym bardziej tak jednoznacznie.
Dokonałem dwie wpłaty po 150zł (razem 300zł.), wykorzystałem jedną wpłatę a druga przepadła. Pozdrawiam
Dzień dobry, proszę o przesłanie informacji na adres biuro@banieczka.pl. Prosimy o informację kiedy dokonywane były wpłaty oraz prosimy o przesłanie numeru karty na jaką wpłata została dokonana. Z całą pewnością zajmiemy się wyjaśnieniem sprawy. Pozdrawiam Biuro obsługi