Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Banieczka S.A.?
Po zasileniu stanowiska aplikacją Banieczka kwotą 2 zł za pomocą kodu QR- cisza. Po kilkukrotnej bezskutecznej próbie - cisza. Umyłem skanując bankową kartą kredytową. Po zareklamowania mailem na zaistniałą sytuację nie doczekałem się do tej pory jakiejkolwiek odpowiedzi nie mówiąc o zwrocie środków. Według prawa jest to wyłudzenie pieniędzy, karalne. Trzymać się z daleka, nie zasilać aplikacji pieniędzmi! Please!
Na stronie Pracuj.pl pojawiła się oferta pracy w Banieczka S.A. jako Księgowa. Ktoś z Was będzie aplikował?
Firma miała otwartą rekrutacje na stanowisko marketingowca. Pomimo kompletnego braku kompetencji do przeprowadzenia rekrutacji obiecali, że będą się kontaktować z informacją o podjętej decyzji (negatywna/pozytywna) niestety firma rzuciła słowa na wiatr.
(usunięte przez administratora)
@Zawiedziony pracuję w tej firmie już dość długo i nigdy nie było problemów z rozpatrywaniem reklamacji. Telefon jest jak najbardziej czynny i zawsze dyżurują co najmniej 2 osoby ( jedna w kwestiach technicznych i jedna w kwestii aplikacji). Niemniej urządzenia techniczne zawsze mogą ulec awarii - co miało miejsce w dniu wczorajszym (centralka przekierowywała rozmowy i sms na skrzynkę). W takim wypadku na każdej myjni podany jest adres email a dodatkowo jest na tronie formularz kontaktowy. Rozumiem że każdy chciałby natychmiast uzyskać pomoc - jedna niewiele znam firm tak szybko reagujących na reklamacje jak Banieczka. Proponuję nie oceniać działania firmy po jednym incydencie, tym bardziej tak jednoznacznie.
Bardzo drogo w porównaniu z innymi myjniami w Bielawie - dolnośląskie
Firma nie serwisuje w ogóle odkurzaczy i w konsekwencji wrzucasz pieniądze a odkurzacz nie działa.W moim przypadku końcówki rury odkurzaczy były urwane i byle jak sklejone jakąś czarną taśmą która się zupełnie odkleiła. Kontakt pod wskazanym numerem telefonu oczywiście niemożliwy. Na maila też nie odpowiedzieli i kasy nie zwrócili. Niby 7 złotych więc nie zbankrutowałem ale jak tak każdy wrzuci po 7 zeta to firma ma zysk ale usługi już rzetelnej nie świadczy. Potem zmieni nazwę i logo i dalej to samo. To znamiona chyba (usunięte przez administratora) bo każda normalna firma zareagowała by na reklamacje i rozwiązała problem
Dzień dobry. Proszę o przesłanie zgłoszenia na adres biuro@banieczka.pl z opisem miejscowości w jakiej znajduje się myjnia oraz informację kiedy zdarzyła się opisana sytuacja. Postaramy się wyjaśnić zaistniałą sytuację. Faktem jednak jest, iż staramy się dbać o jakość urządzeń na bieżąco, co niestety nie jest w stanie uchronić nas przed zniszczeniem urządzeń przez użytkowników. Każde uszkodzenie staramy się usunąć maksymalnie w czasie 48h (wyjątek stanowi uszkodzenie elementu, który wymaga dodatkowego zamówienia od producenta urządzenia). Zapraszam do ponownej weryfikacji lokalizacji na której miał Pan okazję zdobyć to nieprzyjemne doświadczenie - urządzenie powinno być sprawne. Pozdrawiamy Biuro Obsługi
Dokonałem dwie wpłaty po 150zł (razem 300zł.), wykorzystałem jedną wpłatę a druga przepadła. Pozdrawiam
Dzień dobry, proszę o przesłanie informacji na adres biuro@banieczka.pl. Prosimy o informację kiedy dokonywane były wpłaty oraz prosimy o przesłanie numeru karty na jaką wpłata została dokonana. Z całą pewnością zajmiemy się wyjaśnieniem sprawy. Pozdrawiam Biuro obsługi
(usunięte przez administratora) kasę z konta pobiera i tyle, zero kontaktu nikt telefonów nie odbiera
Na myjni Banieczki płyn do mycia zniszczył lakier (kolor czarny) na wynajętym nowym samochodzie, powlekając go nierówno i w plamy złocistotęczową powłoką. W Banieczce została złożona reklamacja ze zdjęciami karoserii, Banieczka odpisała, że sprawa jest w toku. I cisza od ponad 1/2 roku. Do Banieczki nie można się dodzwonić, nie podejmują tematu, migają się i już w ogóle nie odbierają telefonów ani nie odpowiadają na maile. Zbliżał się termin oddania samochodu, a kilka firm nie chciało się podjąć usunięcia tej powłoki. W końcu mimo sporych kosztów czyszczenia nie udało się jednak do końca wyczyścić lakieru . Po przesłaniu Banieczce faktury za czyszczenie auta z prośbą o zwrot kosztów jakby zapadki się pod ziemię. Pani w biurze niekompetentna, nie pamięta sprawy, zbywa . Przedstawiciel na region początkowo uprzejmy i zatroskany, teraz jest nieuchwytny. Firma podejrzana. OSTRZEGAM przed Banieczką!!!!!!
Firma nie odbiera telefonów, nie odpowiada na maile. Brak jakiegokolwiek kontaktu w sprawie reklamacji
Cześć. Jak często zwalniają się u was osoby?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Banieczka S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Banieczka S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.