Abra S.A.

1.5 Dodaj merytoryczną opinię

Czym się zajmujemy?

Już od ponad 25 lat oferta Abry tworzona jest z myślą o potrzebach Klientów. Meble dostępne w naszych sklepach są funkcjonalne oraz zapewniają wysoki komfort użytkowania, a jednocześnie mają atrakcyjne ceny. W ponad 100 sklepach Abry, magazynach i biurze pracuje wielu zdolnych, mądrych i pozytywnych ludzi. Dlatego takich samych szukamy w procesach rekrutacyjnych – w końcu musimy do siebie pasować. Na co dzień jesteśmy raczej zapracowani – tak to jest kiedy firma prężnie się rozwija, ale nie zapominamy o uśmiechu, w końcu to my kreujemy zmiany. A kiedy ktoś z nas potrzebuje pomocy – wiemy, że możemy na siebie liczyć.

  • 1990

    Rok założenia

  • 700

    Liczba pracowników

Techniczny
Pracownik
 Pytanie

Jestem jednocześnie sprzedawca i magazynierem. Z pracy byłem zadowolony do momentu nie otrzymania premii technicznej. Ciężko pracowałem cały miesiąc. Mamy przestawianie całej ekspozycji sklepowej. Czy premie są objęte jakimś regulaminem? Bo ani od kierownika sklepu jak i regionalnego nie otrzymałem informacji WCZESNIEJ że muszę mieć jakikolwiek próg sprzedazowy. Czy była jakaś oficjalna informacja w tym temacie ? Jakiś mail? Bo o tym dowiedziałem się w dniu wypłaty kiedy już nie miałem na to wpływu... Zostawilbym ekspozycję sklepu i walczyłbym o klienta... Bo dla mnie brak takiej premii jest bardzo odczuwalny. Bardziej niż niezadowolenie kierowników z niezlozonej ekspozycji i brudnych ścian. No niestety. Czekam na odpowiedź i pomoc w temacie.pozdrawiam wszystkich

Praca Mielec
Pracownik
 Pytanie

Moja rozmowa kwalifikacyjna była bardzo pozytywna. Była scena sprzedażowa wszystko było na luzie i w dobrym nastroju. Ucieszyłam się, że otrzymałam tą pracę, ale nie wiedziałam że na sklepie czeka mnie piekło. Pracownica i kierwoniczka z krótkim stażem pracy od początku patrzyły na mnie jak na wroga. Nie miałam możliwości cokolwiek przy nich sprzedać bo ciągle mówiły, że to jest ich klient! Wprowadzały mnie w błąd. Celowo jedna z nich mówi mi co innego niż ta druga. Kierowniczka Zero kompetencji Zero wiedzy o zarządzaniu ludźmi. Interesowały się tylko plotkami. Obrażała mnie !!! Atakowały mnie we dwie jak tylko o coś zapytałam. Słyszałam takie teksty typu " Ty chcesz wszystko wiedzieć ". Chciałam sprzedać narożnik w moim 3 dniu pracy to usłyszałam jak kierowniczka mówi do moich klientów , że ten narożnik jest w (usunięte przez administratora) Zdziwiona zapytałam się jak klienci wyszli dlaczego odesłała ich do konkurencji? Usłyszałam że " z nimi byłyby tylko problemy" . Po miesiącu nie wytrzymałam. Zresztą klucze do sklepu dostałam ale nie miałam nawet hasła i stałam codziennie pod drzwiami i musiałam sie pytać czy mogę wejść na ich hasło co proceduralnie nie powinno tak być. Spóźniały się prawie codziennie a ja stałam jak(usunięte przez administratora) Jak rozkładałam cenowki sama bo nie pomagały mi to słyszałam tylko od kierowniczki "Szybciej, szybciej ". Brak poszanowania, traktują człowieka jak śmiecia !!!! Zawiodłam się i jestem w szoku, że tak można traktować drugiego człowieka. Nie spotkałam się z czymś takim. A pracowałam w nie jednej firmie i mam spore doświadczenie w handlu. Odradzam wszystkim prace w sklepie w Mielcu. Najgorsza Moja praca w życiu!!!!

onabylaiwidziala
Kandydat
 Pytanie

Aplikowałam na stanowisko kasjer/sprzedawca. W trakcie rozmowy rekrutacyjnej zapytano mnie o moje oczekiwania finansowe. Powiedziałam jakie są te oczekiwania. Potem rekruter powiedział, że wynagrodzenie to (usunięte przez administratora)zł brutto + premie ze sprzedaży. I tutaj mam pytanie do rekrutujących: Po co pytacie o oczekiwania finansowe, skoro proponujecie minimalna krajową? Macie niezły ubaw z tego jak ktoś powie, że chciałby więcej, a nie ma mowy o negocjacjach? Może wystarczy przedstawić kandydatowi wynagrodzenie i zapytać czy je akceptuje.

Zobacz wszystkie opinie (1219)

Sprzedawca 2014-06-23 20:30 przez oliwka

Przebieg rekrutacji

Ja byłam przesłuchiwana przez panią z Krakowa z bazy(kilka lat temu) być może się zmieniło.

Pytania

Na rekrutacji miałam scenkę sprzedaży pufy....po chwili zorientowałam się że nalezy zadawać klientowi pytania otwarte na które nie może odpowiedzieć tak lub nie. I przykład.Czy chce pan kupić pufe brązową? - oczywiście źle...Należy zapytać o kolor pufy...klienta...wypytać się o kolory innych mebli w pokoju ,ścian....i znaleść fajny kolor...etc

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Pracodawca

 Aktualność

Porozmawiajmy o rekrutacji w naszej firmie!

Jeśli byłeś/aś Kandydatem w naszych procesach rekrutacyjnych - czekamy na Twoją opinią! 

Bacznie obserwujemy nasze działania, jednak w dalszym ciągu nasz Zespół pracuje, aby każda z osób, która chciałaby dołączyć do Nas - zawsze otrzymywała jak najbardziej pełną i otwartą informację o warunkach pracy i współpracy.

Aplikowałeś/aś na Sprzedawcę/Kierownika/Technicznego lub nie tylko?
Poświęć nam chwilę i oceń nas w ramach anonimowej ankiety!

Kliknij tutaj:  https://cutt.ly/REKRUTACJA_W_ABRA

Pozdrawiamy,
Zespół Abra S.A. 

Abra S.A.