Abra S.A.

2 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Abra S.A.

zainteresowana Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Czy praktyki studenckie w Abrze są płatne?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Odpowiedz Nowy wpis
Były pracownik
@zainteresowana

Nie sa

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
zainteresowana Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 21 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy praktyki w dziale HR w Abrze są płatne?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
zainteresowana Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 21 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy praktyki w dziale HR są płante?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ja
Klient
 Pytanie

Chcę złożyć skargę jak mogę skontaktować się z kimś bardzo ważnym w tej firmie oprócz tych e-maili które są w Internecie

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Ty
Były pracownik
 Pytanie
@Ja

Pewnie zamówiłeś sobie jakiś mebel atrapę z Merkurego za grosze. Było napisane x dni a ty czekasz kilka razy tyle i masz bulwersa teraz ? Temat rzeka

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca w centrali w Krakowie? Warto iść na rozmowę? Jak się pracuje? Co oferują?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Wiem
Były pracownik
 Pytanie
@Zainteresowany

Napisze swojej zdanie, bo znam ta firmę z czasów kiedy było inaczej. W biurze pracuje sie od dawna nijak. Przychodzisz, robisz swoje i wychodzisz. Zresztą taka postawę promuje sie w firmie. Praca najczęściej za stawki magazyniera albo sprzedawcy w Krakowie, uop i nic więcej. Żadnych premii, rozwoju, awansu, szkolenia, benefitow, ubezpieczenia, karty sportowej, bez żadnych integracji, bonu, bez żadnego gestu ze strony firmy, nawet życzen na święta nikt nie wysyla- a to nic nie kosztuje. Zupełne nic. Biuro zostało już całkowicie okrojone, nie ma kilku działow, obcięto wiele etatów, nawet sama powierzchnia została zmniejszona.Kiedyś było inaczej. Wszystko po taniości, brak systemów nowoczesnych, nowych pomysłów, rozwiązań, archaiczne pomysły i managerowie. Wszędzie bałagan, sklepy kombinują po swojemu i rekrutuje sie juz kogokolwiek. Dlatego jeśli chcesz nie czuć żadnej satysfakcji z pracy - Abra jest dla Ciebie. Taka obecna polityka firmy. Pracownik nie ma wartości. Kiedyś Prezes pytał jak się ludziom pracuje, coś było dla pracowników, dlaczego taka niegdyś fajna firma tak sie zmieniła? Jeśli sie nie ma sie kasy o czym ciagle mowa, to wystarczyloby ludzi doceniać, pochwalić, dbać, szanować.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Pytający
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda staż w dziale HR?

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś

Pracodawca

 Pytanie
@Pytający

Drogi PYTAJĄCY, w ramach naszego Działu HR zachęcamy wszystkich młodych adeptów, którzy swoją zawodową przyszłość widzą się w pracy z ludźmi, na rzecz ludzi ;) Nasz Zespół chce pokazać najważniejsze procesy, w ramach trzech istotnych modułów: rekrutacji, employer-brandingu oraz szkoleń pracowników. Każdy moduł kończymy „wielkim” projektem, tak aby podsumować ogólną wiedzę z „HR-u”. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o praktykach w Abrze, tym także w Dziale HR - zachęcamy Cię serdecznie do kontaktu z naszym Zespołem za pośrednictwem: rekrutacja@abra-meble.pl Chcesz być jednym z nas? Czekamy na Ciebie! Pozdrawiamy, Zespół Abra S.A.

Pomocna?
Tak3Nie6
Wiem
Były pracownik
@Abra S.A.

Nie ma już działu HR, wszyscy odeszli

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
VooDoo
Były pracownik
 Pytanie

Chciałbym jako były już pracownik podzielić się z Wami opinią o firmie ABRA S.A. Pracowałem w sklepie na stanowsku kasjer- sprzedawca przez ponad 5 lat. Gdyby nie ekipa, z którą było mi dane pracować, to nie wytrzymałbym tam nawet jednego miesiąca. Do pracy miałem też blisko i tylko to mnie zatrzymało. Nie jestem wybredny, i uważam, że atmosfera w pracy jest najważniejsza. Ale żałuję, że nie odszedłem wcześniej. To co działo i pewnie nadal dzieje się w tej firmie jest dla mnie bardzo niezrozumiałe. Firma jako całość nie dbała o pracownika. Brak dodatku socjalnego, brak stażowego, wynagrodzenie na poziomie najniższej krajowej. Premia była indywidualna, była więc gonitwa szczurów, kto pierwszy obsłuży klienta. Oczywiście premia obliczana było z kwoty netto za towar wydany a nie sprzedany. Oczywiście były też progi premiowe. Góra nie interesowała się niczym, wszystko spadało na barki kierownika sklepu i sprzedawców. Przykład 1. Odwoływanie dostaw w ostatniej chwili, godzinę przed zamknięciem sklepu, kiedy 20-30 klientów było umowionych już na transport lub poinformowanych o odbiorze. Przy okazji często połowa mebli z listy nie przyjeżdżała w ogóle. Kto winny i musiał zbierać od wszystkich cięgi? Oczywiście, że obsługa sklepu. U nas w sklepie był też problem z autami dostawczymi, przyjeżdżały auta nie dostosowane do rozładunku takiego towaru (magazyn nie posiadał rampy, a rozładunek odbywał się tylną burtą). Bardzo często paczki były pakowane pod sam sufit, zdjęcia mam jako dowód, trzeba było towar rozładowywać zrzucając paczki z góry co jest niezgodne z przepisami BHP. Wielokrotnie zgłaszaliśmy to górze, nikt sobie z tego nic nie robił. Poza tym kierownik regionalny żeby wyrobić sobie premię zmuszał nas pracowników do wydawania towaru w soboty i niedzielę, a co jeśli komuś 100 kg narożnik Narvik spadł na nogi, kto by za to odpowiadał? Oczywiście pracownik, tak samo jak za towar w magazynie, z którym tak naprawdę pracownik sklepu styczność ma minimalną. Mnie obciążono po jednej z inwentaryzacji kwotą 600 zł. Pamiętajcie więc o tym kiedy będzie próbować swoich sił w tym sklepie. Przykład 2. Wszechobecne tabelki były ważniejsze niż sprzedaż czy obsługa klienta. Jeśli ktoś miał na sklepie pełne ręcę roboty i nie zdążył ma czas, to od razu był telefon od kierownika regionalnego. Zresztą nasza pani MRE wysługiwała się nami, jak nie było po jej myśli to kazała kierownikowi sklepu pisać na nas notatki do akt. Na szczęście kierownik sklepu murem stanął za swoimi pracownikami i zapłacił za to posadą. Ale chodzi o sam fakt. Ktoś kiedyś tutaj pisał, że kierownik sklepu nigdy nie był zmuszany do skręcania mebli na ekspozycję. U nas to było na porządku dziennyn, a w dodatku kierownikiem naszego sklepu była kobieta. Często zostawaliśmy po godzinach, bo trzeba było wykonać rozkazy MRE. Oczywiście nikt nam na to nie zapłacił. Był problem z rozliczeniem faktur zakupu. Znam osoby, które wyłożyły na coś pieniądze i nie otrzymały po dziś dzień zwrotu środków. Przez 5 lat pracy w tej firmie naoglądałem i nasłuchałem się tylu rzeczy, że już chyba w do końca życia w żadnej firmie już na pewno nie doświadczę. Ciągła rotacja, cięcia kosztów w postaci zmniejszanie liczby pracowników na sklepie (przez 5 lat z 5 pracowników na sklepie i 2 pracowników technicznych do 3 pracowników na sklepie i obsługę magazynu przez firmę transportową). A dodam, że powierzchnia sklepu zwiększyła się o około 2/5. Nawet największemu wrogowi nie życzę pracy w tej firmie. To jest post napisany ku przestrodze. Na koniec dodam tylko, że odszedłem sam, nie ja jedyny, znalazłem sobie pracę w podobnej branży o milion razy lepszą, lepiej płatną i szanującą pracownika i jego lojalność. Tutaj tego absolutnie nie było. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak22Nie
Zgłoś
Moo
Były pracownik
@VooDoo

Jestem byłym pracownikiem i zgadzam się z ta opinia tak właśnie jest w firmie Abra . Wszystko co jest tu napisane jest prawdą

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś
Smutny
Pracownik
 Pytanie

Witam. Ostatnimi czasy praca przebiega bardzo ciężko ze względu na opóźnienia w dostawach. Myślę, że każdy wie o których producentów mowa. Na stronie internetowej czas oczekiwania od 5 do 10 dni. W rzeczywistości kilka ładnych tygodni. A klienci nie bywają zbyt wyrozumiali. Ciągłe telefonu, krzyki, prośby, groźby, skargi. A co biedny sprzedawca może? Jedynie przeprosić. Oczywiście nie można zrobić aktualizacji na stronie internetowej, bo po co? Tak samo kiedy pojawia się długo wyczekiwana dostawa od producenta. Zamówionych mebli np 8, a przyjeżdżają 3... Na resztę znów czekamy. Jeden numer PO na całe zamówienie, więc naprawdę tak ciężko jest wysłać wszystko za jednym razem? My sprzedawcy naprawdę mamy już dość. Jak długo to jeszcze potrwa? Tak jak pisałem wcześniej, klienci nie zawsze są wyrozumiali jeśli widzą na stronie kilka dni, a czekać muszą jednak 5 tygodni. A nam Bogu ducha winnym się obrywa za to wszystko. Smutne.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Sklep
Pracownik
@Smutny

Każdy sklep ma dosyc. Z kimkolwiek sie nie rozmawia. Nikt nie da rady w takich warunkach pracowac. Jest coraz gorzej. 6 lat temu narzeklali tylko na wypłaty.. teraz narzekają NA WSZYSTKO. Tak sie nie da pracowac.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka awansu w Abra S.A.?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś

Pracodawca

@Pytanie

Drogi @PYTANIE, dziękujemy za Twój komentarz! 

W Abra S.A. szczególnie doceniamy te osoby, które wykazują się niezwykłym zaangażowaniem czy efektywnością swojej pracy. Wielu obecnych, naszych wspaniałych Kierowników Sklepów to nasi byli Sprzedawcy, którzy w ocenie wielu cieszyli się wielkimi umiejętnościami oraz inicjatywą na rzecz firmy. 

 Przypominamy również, że portal GoWork nie jest oficjalnym kanałem komunikacji w naszej firmie. Serdecznie Cię zachęcamy, aby to samo pytanie zadać Twojemu Kierownikowi Regionalnemu lub Menadżerom Operacyjnym. Z pewnością otrzymasz satysfakcjonującą Cię odpowiedź. Pozdrawiamy, Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak1Nie4
pracownik
 Pytanie

Czy 1 czerwca pracownicy wracają z trybu zdalnej pracy do pracy stacjonarnie w biurze?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@pracownik

Drogi @Pracownik, przypominamy, że portal GoWork nie jest oficjalnym kanałem komunikacji w naszej firmie. Serdecznie Cię zachęcamy, aby to samo pytanie zadać Twojemu bezpośredniemu Przełożonemu. Z pewnością otrzymasz satysfakcjonującą Cię odpowiedź Pozdrawiamy, Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak1Nie1
ciekawa
 Pytanie

Jak to jest z powrotem do biura w Krakowie przez pracownikow?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@ciekawa

Dzień dobry, dziękujemy za Twój komentarz. Zdrowie naszych pracowników jest dla nas najważniejsze. Staramy się przestrzegać obowiązujących wytycznych, tak aby każdy z nas mógł czuć się bezpiecznie. Przypominamy, iż funkcjonuje także nasza skrzynka e-mailowa: gowork@abra-meble.pl. Za jej pośrednictwem nasz Zespół spróbuje rozwiać Twoje wszelkie wątpliwości. Pozdrawiamy i #BądźmyZdrowi! Zespół Abra S.A.

Pomocna?
Tak2Nie1
Hmm
 Pytanie

Czy pracownicy pracują nadaj w trybie Home Office czy wracają do biura w najbliższym czasie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Hmm

Dzień dobry, dziękujemy @HMM za Twój komentarz. Każdy z naszych pracowników biura ma obecnie możliwość pracy zdalnej. Obecnie sprawdzamy wszystkie możliwości i badamy sytuację zarówno wewnątrz firmy, jak i śledzimy rządowe komunikaty. Bezpieczeństwo naszych wszystkich pracowników jest dla nas priorytetem. W przypadku kolejnych pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem: gowork@abra-meble.pl Pozdrawiamy i #BądźmyZdrowi! Zespół Abra S.A.

Pomocna?
Tak1Nie1
Ciekawa
 Pytanie

Witam. Jeśli od 20.04 rząd chce aby wszystko zaczęło wracać do normy, zaczęły się otwierać sklepy w galeriach to i my będziemy musieli otworzyć sklepy pracujące po 12h. Jak dobrze rozumiem będziemy znów pracować cały dzień zamiast 6h jak dotychczas z obciętymi pensjami? Praca znów na cały etat z pensją dużo mniejszą...

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Ciekawa

Droga @Ciekawa
 dziękujemy za Twój komentarz. Tak jak każdy - czekamy na decyzję Rządu. Jeśli będą podejmowane zmiany - z pewnością każdy z naszych Pracowników otrzyma odpowiednią informację od swoich bezpośrednich przełożonych. Tymczasem gorąco zachęcamy do zadawania wszelkich pytań swoim Kierownikom, w tym także Menedżerom Regionalnym i Operacyjnym. Przypominamy, iż funkcjonuje także nasza skrzynka e-mailowa: gowork@abra-meble.pl. Za jej pośrednictwem nasz Zespół spróbuje rozwiać Twoje wszelkie wątpliwości. Pozdrawiamy i #BądźmyZdrowi!

Pomocna?
Tak1Nie
Dobrze poinformowany
 Pytanie

Czy sklep w Częstochowianie zamykają

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Esek
@Dobrze poinformowany

Zamkną wszystkie sklepy, bo sytuacja jest już tragiczna. Ci, którzy myślą, zmieniają już prace na stabilną

Pomocna?
Tak2Nie5
Zgłoś1
Pracownik
@Esek

nie siej dodatkowego strachu proszę,bo już w tv, radiu, internecie jest go wystarczająco za dużo. Wszystko okaże się za miesiąc lub dwa. Kwiecień może być najgorszy i miejmy nadzieję, że sytuacja się powoli poprawi, bo wszystkie dzałalności są ze sobą mniej lub bardizej powiązane. Najgorsze co teraz może się można zrobić to podejmowanie zbyt pochopnych decyzji w yniku epidemi strachu i samej epidemi.

Pomocna?
Tak6Nie3
Zgłoś
Pracownik
@Pracownik

edycja :) Najgorsze co teraz można zrobić to podejmowanie zbyt pochopnych decyzji w wyniku epidemi strachu i samej epidemi.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Zainteresowany
 Pytanie

Witam, jakie jest wynagrodzenie na stanowisku młodszego specjalisty ds zamówień???

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Zainteresowany

Dzień dobry, Szczegóły dotyczące wynagrodzenia, przekazujemy w trakcie rozmowy telefonicznej (1 etap rekrutacji) Zapraszamy zatem do aplikowania. https://kariera.abra-meble.pl/pl/jobs/detail/MTMzMDk1NC44/ Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak5Nie3
Hajs
@Zainteresowany

Najniższa krajowa niebawem

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Bella
 Pytanie

Witam Co się stało ze sklepem Abra w Przemyślu? Od kilku dni jest zamknięty i zero informacji kiedy otwarcie a może już go zlikwidowali???

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś

Pracodawca

@Bella

Dzień dobry, Nasz sklep na ul.Lwowskiej 17 został zamknięty.Najbliższy sklep to Rzeszów, ul. Rejtana 67- tam też Klienci sklepu w Przemyślu mogą kierować zapytania. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak4Nie
Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Abra S.A.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ki
@Pytanie

To zalezy z kim masz rozmowe. (usunięte przez administratora) Mozesz spodziewac sie scenki sprzedażowej. Powodzenia

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Pracodawca

Przepraszamy, ale Gowork to miejsce do wymiany opinii na temat pracy/rekrutacji w Abra- jeśli masz pytania dotyczące sell- up- skontaktuj się z nami, proszę bezpośrednio pod adresem gowork@abra-meble.pl- przekażemy pytanie właściwej osobie. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak4Nie1
Gość
 Pytanie

jakie jest wynagrodzenie pracownika magazynowego? Czy można liczyć na jakieś dodatkowe premie, benefity? Proszę o konkretne informację :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
123
@Gość

Twoje wynagrodzenie to minimalna krajowa. Następnie premia uzależniona od wyników sklepu, która jest, albo jej nie ma. Wszystko zależy od ekipy i lokalizacji sklepu.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Praciwnik techniczny
@Gość

Wynagrodzenie jest minimalne , premii nie ma żadnych a o benefitach nawet w tej firnie nie słyszeli.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
PLIS
@Gość

OBSERWUJ INFO RZĄDU W SPRAWIE NAJNIŻSZEJ KRAJOWEJ. WYNAGRODZENIE JEST UZALEŻNIONE OD RZĄDU A NIE OD FIRMY ABRA

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
123
@PLIS

Wynagrodzenie jest zależne od Abry, a nie od rządu. Od rządu zależy tylko i wyłącznie minimalna krajowa.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Edek z fabryki kredek
@123

@123 a w Abrze to nie jest minimalna krajowa ??? PLIS napisał prawdę

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Gość

Wynagrodzenie w Abrze różne jest dla Pracownika Magazynu i dla Pracownika Technicznego- który również obsługuje magazyn sklepu. Zapraszamy do udziału w rekrutacji - już w trakcie pierwszej rozmowy telefonicznej, przekażemy szczegóły dotyczące wynagrodzenia na danym stanowisku, w danej lokalizacji. Bieżące rekrutacje na stronie https://kariera.abra-meble.pl/. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
TakNie1
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 373 dni.
 Pytanie

czy w tej firmie płacone są nadgodziny? Proszę o konkretną odpowiedź

Pomocna?
TakNie6
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o Abra S.A. - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Abra S.A.