@Pracodawca niestety w firmie nie ma zgrania a jak już jest to tworzą się grupki aby dopiec drugiemu (oczywiście sam nie odczułem) widziałem.Sprzedawcy kłócą się wzajemnie o klienta (przy nim). Osoby na stanowiskach kierowniczych to ludzie, którzy dostali szanse z niższych stanowisk np.Kierowca,magazynier.Totalny brak wiedzy zarządzania zasobami ludzkimi.Firma to jedno wielkie "CORPO" woj.lubelskiego. Oczywiście są szkolenia, wiedzy niestety nie możesz jej wykorzystać przy roszczeniowym kliencie ,trzeba wchodzić "w (usunięte przez administratora) bo boją się konkurencji. Asortyment jest okrojony,sprzedawcy nie wyszkoleni,dlaczego?ROTACJA!
Z tym ze co ewentualna rotacja może mieć do szkoleń? Mam na myśli to, że pracownik chyba jest jakoś wdrażany na stanowisko? Jakie szkolenia byś przewidywał, żeby normalnie można byłoby się odnaleźć tu w pracy? są w ogóle dodawane jeszcze gdzieś oferty niż te na stronie? to stały nabór?
Zanim nowy pracownik nabierze doświadczenia z obsługą klienta oraz znajomością katalogów z częściami to musi minąć pewien czas,tak? Tak więc wyszkolonych ludzi na sprzedaży jest 1/3 a samo wprowadzenie do firmy leży. Jako pracownik byłem zniechęcony do pracy totalnie, nie chciało mi się tam chodzić w konsekwencji nasze drogi sie rozeszły.Dyrektor podjął decyzję w tym samym momencie,gdy uświadomiłem sobię że to nie mój klimat ????.Z pewnością można znaleźć pracę w bardziej sprzyjających warunkach dla satysfakcji.
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie R.K. Niedziałek Hurtownia Sp. z o.o.?
Pytanie zasadnicze: czy może Pan Pani zostawać czasami po godzinach? de facto owe czasami zostawanie po godzinach to codziennie dodatkowa jedna godzina pracy, zamiast 8 jest 9 oraz co druga sobota 6 godzin. To jest to "czasami po godzinach" Omijajcie szerokim łukiem. Jest wiele innych zajęć za te same pieniądze, w normalnym wymiarze czasu pracy i z szacunkiem do "pracownika" jako człowieka.
A jakie stawki? Jaka podstawa i jaka premia za jaki plan sprzedażowy? I czy dają umowę o pracę? Z góry dziękuję ????
Czy R.K. Niedziałek Hurtownia Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Praca za najniższą krajową + nadgodziny, o ile łaskawie pozwolą Ci wyrabiać nadgodziny. Premie słabe i ciągle obcinane. Jak zarobisz 2600 - 2700 (za 9 godzin pracy dziennie + soboty) to jest dobrze. Brak szacunku do doświadczonych pracowników. Podejście na zasadzie "Jak Ci się nie podoba to się zwolnij". Potem zdziwienie, że ludzie odchodzą, a na ich miejsce zatrudniają ludzi bez żadnej wiedzy, więc uciekają też klienci. Na podwyżki kasy nie ma, ale na przegrywanie spraw w sądzie pieniądze są. Są też pieniądze na opłacanie niekompetentnego prawnika, który podobno ciągle kompromituje się w sądach nieznajomością prawa pracy. Pracownikom obniżają wypłaty bo wirus, ale na zamontowanie i opłacanie GPSów (do kontroli pracowników) w samochodach kasa jest! Teraz kolejne dziesiątki tyś. zł. wywalają na nowe stacje telefoniczne. Ze sprzedawców zrobili pracowników infolinii, którzy zamiast sprzedawać towar muszą odpowiadać na idio.tyczne pytania detalistów. A potem będą pretensje, że plan sprzedaży nie wyrobiony. Jak wyrobić plan sprzedaży skoro sprzedawcy ciągle wiszą na telefonach i odpowiadają na pytania typu "czy macie sznurek do snopowiązałki"? Dwa razy więcej roboty za niższe wynagrodzenie. Świetny deal! Co do samej pracy. Ciągłe szarpanie się z mało inteligentnymi klientami, którzy np. nie rozumieją, że części samochodowe różnią się w zależności od rocznika i silnika. Ciągłe szarpanie się z biedakami, którzy robią zakupy za 10 zł i jeszcze domagają się rabatu, a jak mu nie dasz rabatu to rzuca towarem i wychodzi obrażony. Ciągłe szarpanie się z dziadami, którym nie chce się pojechać do mechanika i liczą, że im za darmo zdiagnozujesz im usterkę w samochodzie.