Profil pracodawcy

jest zaawansowanym narzędziem Employer Brandingowym w postaci wysoko pozycjonowanej reklamy. Pozwala pracodawcy aktywnie wpływać na wizerunek firmy w Internecie, co w czasach powszechnego dostępu do sieci przekłada się na realne zyski dla przedsiębiorstwa. Usługa Złotego Profilu VIP umożliwia pracodawcom rozbudowę profilu o 8 dodatkowych zakładek. Dzięki temu zyskują przestrzeń, w której mogą przybliżyć najważniejsze informacje związane ze swoją firmą. Mogą one dotyczyć zarówno aspektów HR-owych, jak i biznesowych. Tym samym profil pracodawcy, stworzony na największym portalu opiniotwórczym, śledzonym miesięcznie przez 2 mln unikalnych użytkowników, ułatwia przyciągnięcie zainteresowania nie tylko potencjalnych pracowników, ale również klientów i kontrahentów. To z kolei pozwala zaoszczędzić środki przeznaczane na rekrutacje i zabiegi marketingowe.

Korzystając z usługi Złoty Profil uzyskujesz możliwość:

Nowość: Aktualności - zaprezentuj najnowsze informacje i wydarzenia związane z życiem firmy. Pozwól użytkownikom być na bieżąco i pokaż co dzieje się w Twoim przesiębiorstwie. Tym samym przyciągaj uwagę większej grupy odbiorców.

Rozbudowania profilu o 8 dodatkowych zakładek, dostosowywanych indywidualnie do potrzeb firmy. Sam decydujesz jakimi aspektami chcesz podzielić się z użytkownikami. Rozbudowany profil pracodawcy pozwala wspierać proces budowy wizerunku firmy w Internecie. Na każdym etapie nasz grafik oraz opiekun firmy pomogą w tworzeniu profilu przedsiębiorstwa.

Zaprezentowania swojego przedsiębiorstwa internautom. Daj się poznać przedstawiając profil działalności i historię firmy. Tym samym docieraj do większej grupy odbiorców.

Dodania specjalnej, wyróżnionej zakładki z wywiadem, przeprowadzanego z kadrą zarządzającą przedsiębiorstwa. Publikacja rozmowy przedstawiająca rzetelne informacje na temat firmy oraz zdjęcia prezentujące wygląd biura, atmosferę wewnątrz przedsiębiorstwa, co wzmacnia wizerunek przedsiębiorstwa. Istnieje również możliwość publikacji wywiadu z atrybutem zwiększającym pozycjonowanie witryny firmy w wyszukiwarce Google.

Samodzielnego administrowania profilem pracodawcy w oparciu o regulamin serwisu GoWork.pl - nie oznacza możliwości usuwania opinii.

Ochrony 6 H zapewniającej bezpieczeństwo wizerunku firmy i pozwalającej na podjęcie stosownych kroków zgodnych z regulaminem GoWork.pl

Przyciągnięcia uwagi potencjalnych pracowników. Opowiedz jak wygląda rekrutacja i praca w Twoim przedsiębiorstwie oraz jakie korzyści płyną z pracy w Twojej firmie.

Poinformowania internautów o swojej ofercie handlowej. Docieraj nie tylko do osób zainteresowanych pracą w Twojej firmie, ale również potencjalnych klientów i kontrahentów.

Umieszczenia filmów dostępnych na Twoim kanale YouTube.

Dodania do swojego profilu linków do portali społecznościowych i dotarcia do większego grona odbiorców, zmniejszając tym samym koszty przeznaczane na działania marketingowe.

Dodania galerii zdjęć pokazujących jak wygląda praca oraz integracja pracowników. Tym samym zachęcasz kandydatów do aplikowania do Twojej firmy.

Skorzystania z vouchera z 20% zniżką na szkolenie dla kadry firmy - ponad 300 pozycji zobacz nasze kursy.

Zaufali nam


Wywiadu udzielił:
Krzysztof Inglot
Rzecznik Prasowy
Work Service SA
Istniejecie Państwo od 1999r i cały czas jesteście liderem na polskim rynku usług HR - czego to jest wynikiem? Co Państwa wyróżnia? Jesteśmy faktycznie od 15 lat na rynku. Pomysł na firmę miało trzech studentów akademickich Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Pierwsza siedziba znajdowała się w piwnicy akademika - z czasem firma zaczęła się rozwijać, podpisali...

Wywiadu udzielił:
Andrzej Borczyk
Dyrektor Personalny
Microsoft Sp. z o.o.
Proszę powiedzieć jak wyglądały początki firmy w Polsce? Jak większości dużych przedstawicielstw amerykańskich organizacji. Zaczynało się z reguły od kilku osób, które budowały powoli zespół i tworzyły coś, co na tamten czas było aspiracją. Nowe technologie w latach 90-tych to było coś bardzo odległego w ówczesnej rzeczywistości postkomunistyczn...

Wywiadu udzielił:
Katarzyna Prządka, Joanna Turek
Employer Branding Specialist, Learning & Development Manager
Mars Polska
  Katarzyna Prządka, Employer Branding Specialist, MARS Polska Praktyk w dziedzinie EB, rekrutacji i rozwoju pracowników - od początku  związana z obszarem HR w międzynarodowych korporacjach w branży FMCG i finansów. Obecnie w  Mars Polska odpowiada między innymi za tworzenie strategii wizerunkowej i za działania mające na celu promowanie wizerunku fir...

Wywiadu udzieliła:
Beata Ulijasz
Senior HR Business Partner
Maersk Polska
​​​​​​​Chcielibyśmy przybliżyć naszym użytkownikom strukturę Państwa firmy. Czy mogłaby Pani o niej opowiedzieć?Maersk Polska  zatrudnia ok. 100 osób w trzech lokalizacjach. Biuro główne znajduje się w Warszawie, gdzie zatrudniamy ok. 70 osób, kolejne znajduje się w Gdyni, natomiast najmniejsze mieści się w Krakowie. W regionie Europy Środkowo-...

Wywiadu udzieliła:
Izabela Chojnacka-Naskręt
HR Biznes Partner
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
Zaczynali Państwo od jednego pracownika - zgadza się?Firma powstała w 1983 roku. Dr Irena Eris pracowała wówczas w Zakładzie Badawczo – Wdrożeniowym warszawskiej Polfy, poczuła jednak potrzebę stworzenia miejsca dla siebie, w którym mogłaby realizować się zawodowo i spełniać swoje pasje. Wspólnie z mężem postanowiła założyć swoją własną firmę. Zacz...

Wywiadu udzieliła:
Sylwia Szmidt
HR Manager
BASF Polska
​​​​​​​Jakie były początki Państwa firmy?Firma BASF jest obecna w Polsce od lat pięćdziesiątych XX wieku. Na początku handel z Polską odbywał się przez jedną z central handlu zagranicznego w Warszawie. Po roku '89 BASF była jedną z pierwszych firm niemieckich, które zdecydowały się na inwestycje w Polsce. W 1992 roku powstała BASF Polska z siedzibą w Warsz...

Wywiadu udzieliła:
Anna Socha
Dyr. Biura Personalnego i Systemów Motywacyjnych PxM
Polimex - Mostostal S.A.
Ostatnio dość głośno było o firmie Polimex-Mostostal, proszę powiedzieć dlaczego?Polimex przez ostatnie dwa lata przechodził restrukturyzację, zarówno finansową jak i organizacyjną. Dziś Polimex-Mostostal to zupełnie inna firma. Jeszcze w 2012 r. zakres realizowanych przez nas projektów był bardzo szeroki, od budownictwa ogólnego, poprzez przemysłowe, drogowe, e...

Wywiadu udzieliła:
Sylwia Krzyżycka-Pick
Dyrektor ds. HR
Hortex Holding S.A.
Jak wyglądały początki firmy?Początki firmy sięgają lat 40. XX wieku, bo wtedy została utworzona Centrala Spółdzielni Ogrodniczych Rzeczpospolitej Polskiej, natomiast pod nazwą Hortex firma działa od 1958 roku. Nazwa pochodzi od dwóch słów. Słowa Hortus - ogród oraz Export, czyli de facto głównego obszaru funkcjonowania. W początkowym okresie firma ...

Wywiadu udzielił:
Marcin Gruszka
Rzecznik Prasowy
PLAY
Jakie były początki firmy?Play rozpoczął swoją komercyjną działalność 16 marca 2007 roku. Mieliśmy trudne zadanie, bo rynek był mocno spenetrowany, bliski nasycenia, a pozostali trzej rywale podzielili go niemalże równo. Stworzyli bardzo wygodny dla nich układ, gdzie nie było de facto konkurencji cenowej, a istniejący wówczas status quo był im bardzo na rękę. ...

Wywiadu udzieliła:
Maja Chabińska-Rossakowska
Dyrektor ds. Personalnych - członek zarządu
DHL Express
Jak wyglądały początki DHL w Polsce?Dzisiejszy DHL jest globalną marką. W Polsce jesteśmy obecni już ponad 24 lata. Pozycja firmy ukształtowała się głównie dzięki wydarzeniom sprzed 12 lat. W 2003 roku DHL International Poland połączył się z krajowym liderem w usługach kurierskich - firmą Servisco. Rok później została zarejestrowana spółka DHL Express (Pol...