Profil firmy OTTO POLSKA SP. Z O.O.

OTTO POLSKA SP. Z O.O.

Bielany Wrocławskie

Opinie o OTTO POLSKA SP. Z O.O.

aga 2016-02-02 17:14:42
a jestes na wiekowce czy nie?
1
aga 2016-02-02 17:15:36
a jestes na wiekowce czy nie?
0
aga 2016-02-02 18:20:18
jak ktos jedzie do pracy bez wiekowego to troche odłozy, moja pensja jak robiłam wychodziła po 900 euro czasem mniej...przy 160 h pracy na miesiac, szału nie ma jak z tego musialam auto zatankowac czy normalnie sie żywić, czasem mysle ze jak bym dobrze w pl poszukala pracy to bym chyba troche lepiej nawet zarobila, ale coz. tez zalezy w jakim okresie sie jedzie, na jakie firmy cie rzuca. ja podpisywalam umowe z biurze na stawke 9,26 euro(czasem jednak rzucali mnie na firmy gdzie stawka byla 7 euro brutto),niestety...fajne jest to ze po skonczonej pracy dostałam wakacyjne i urlopowe:) dla mnie osobiscie bo juz mam troche lat taka praca nie odpowiada, tak jak pisaliscie wczesniej o 21 idziesz na planing i sprawdzasz na ktora masz rano do pracy(albo popoludnie)czasem masz tylko 5 h snu..na dluższa mete mozna sie wykonczyc:)
0
dge 2016-02-03 22:12:25
Przecież już nie ma zaliczek. Fakt że wiekówka ma niższe stawki ale w polsce nawet na takie stawki nie ma co liczyć zwlaszcza jak nie masz wykształcenia. Ja się nie spotkalem ze stawką 3000 netto za prace fizyczną.
0
Xyz 2016-02-04 11:52:03
Witam jak jest z praca na fetim w holandi oplaca sie jakie zarobki i warunki. Pozdrawiam.
1
Xyz 2016-02-04 21:35:28
Witam gosc a jaka tam praca na tym fetim ile idzie na czysto wyciagnac ?dobrze sie robi na tych sluchawkach? trzeba miec doswiadczenie znajomosc jezyka jest potrzebna?. Pozdrawiam
1
Tomass 2016-02-05 16:28:04
Właśnie wracam po pauzie na Albert Hejn. Nie mogę się doczekać! Nie wiem, co wy narzekacie na wiekówkę ale Jechałem tam po raz pierwszy w wieku 20lat, zero angielskiego, i po odliczeniu kosztów utrzymania wychodziło mi średnio 1500Euro na autko miesięcznie! Teraz jade po za wiekówką więc wgl bd rewelka bo stawki poszły do góry. W Marktplein było słabsze mieszkanie ale Hotel do Gentel jest super! Próbujcie się dostać do tej frmy na prawdę warto!
1
Andzej 2016-02-08 12:41:33
Jak jest z praca na fetim bo jestem zainteresowany.
0
kasia 2016-02-21 20:29:52
@Tomass, w Hotelu de Gentel mieszkaja pracownicy E&A, a nie OTTO.
A E&A jak wiadomo nie obsluguje juz AH w geldermalsen...
0
lila0207 2016-03-10 14:17:41
wybiera sie ktos w ta sobote (12.03) do Utrecht, praca na magazynie, wyjazd z Krakowa? :)
1
Rita 2016-03-11 19:52:34
A to już jutro, to ja nie wiem czy ktoś się wyrobi to wszystko zobaczyć, aczkolwiek mam nadzieję, że właśnie tak, bo ogólnie to jest dobra praca i nie ma co narzekać
0
Rita 2016-03-13 20:09:47
Ej to ciekawe newsy masz coś na poparcie swoich tez i tego, że jest jak mówisz, bo ja powiem, że chociaż kręcę się tu i tam to pierwszy jednak słyszę??
0
bajaderka 2016-03-15 20:13:28
widzęże wy tutaj niektórzy macie już spore doświadczenie, ja pierwszy raz będe z nimi do Holandii jechała na pakowanie mięsa. kusza mnie te dodatki wakacyjna i ogólnie duża pomoc jaką oferują
0
aga 2016-03-16 11:17:31
pracowałam do stycznia 29 2016 r. i mialam zaliczki, co Pan mówi.
0
adelaq 2016-03-17 06:46:54
ja tez własnie jade na pakowanie mięsa w ten week. czy ktos cos wie jak jest w Zandaam?
0
step 2016-03-17 20:24:05
podejrzewam, że łatwo nie jest i pracować trzeba.. Zwłaszcza, że to kwestia branży, a w mięsie, to nigdzie nie jest lekko. To jednak zagranica, mało nie zarobisz :)
1
filip 2016-03-26 17:59:51
witam, chcę jechać do pracy do Holandii ale nie znam żadnego biura które jest sprawdzone . Bardzo proszę o jakieś info.
1
misia 2016-03-26 18:26:47
Witam. Pracuje ktoś przy pakowaniu mięsa ? Jak z godzinami czy faktycznie jest tak jak obiecają w biurze ?
0
romek 2016-03-26 23:11:52
co do pracy z miesem to słyszałem, z eraczej nie zdazają sie nadgodziny, a odnośnie nowych ofert to widziałem jedną jako Pomoc na produkcji i pakowaniu (Prudnik).
0
mika 2016-03-29 11:33:31
Mówiąc szczerze poważnie rozważam aplikacje na recepcjonistkę w Kędzierzynie-Koźle. Poszukują osoby tylko z rocznym doświadczeniem, szkoda, że umowa zlecenie..
0
celina 2016-03-31 20:08:22
hm, zazwyczaj praca sekretarki to takie wymagania. Umowa zlecenie to spory minus, ale widocznie stawiają na studentki, a dla nich to luksus. No i studentka ma większą pensję.
0
Klaudyna 2016-04-05 22:04:25
Mogę prosić coś więcej na pw? :) klaudia_szczesna@buziacze.pl
0
style 2016-04-05 22:06:58
Dobrze, że nawet studenci mogą znaleźć tutaj zatrudnienie. WIecie czy jest szansa na odpowiednie benefity dla dopiero się uczących? Dzięki za odpowiedź
0
Imigrantka 2016-04-09 22:12:56
XPO logistics nieuwegein czy ktoś ma jakieś doświadczenia?jakie zarobki ? ile godzin tygodniowo ? czy więcej płacą za nocki/? i jakie zakwaterowania? czy z zakwaterowania daleko jest do pracy? proszę o opinię
1
fashion 2016-04-19 16:02:17
XPO logistics nieuwegein czy ktoś się wybiera w najbliższym czasie?
1
xpo info 2016-04-26 13:45:37
jeśli chodzi o Xpo (usunięte przez administratora) dniówka jest od 5 do tak 11-13 a nocka od 19 do 3-5, zimno jest tak około 2 stopni, buty muszą być za kostkję S2 czy tam S3 normalne tylko za kostke lepiej miec swoje bo gówniane dają, za kurtkę 30 euro a za czapkę 4, ogólnie jak ktos nie zna języka nawet eng i chce robić dużo h to moze jechać choć ja nie polecam, są lepsze prace. btw w xpo są rzeczy albert heijna tylko to juz lepiej do alberta bo lepiej płaci. Norma prawie 400 pikó na godzinkę i patrą na tą normę, a organizacja dojazdów do pracy to jak gimnazjalna kolonia
0
Grabek 2016-04-26 21:47:46
Witam. Co sądzicie o tej ofercie pracy?
(usunięte rzez administratora)
Oraz czy warto jechać, w zasadzie chciałbym jechać z dwójką moich znajomych ale jak czytałem opinie o warunkach itp sprzed 3-4 lat to trochę czuję przerażenie, że zostanę zrolowany.
Nie ukrywam, że propozycja wygląda obiecująco ale jak jest naprawdę?
Czy ktoś pracował już przy mięsie?

Pozdrawiam
0
Ww 2016-05-05 13:59:30
WOW, bardzo dużo ogłoszeń, ale fajnie, polecam poczytać
0
habciu 2016-05-06 09:35:00
kto wyjeżdża w najbliższym czasie do Holandii na Alberta Heijn lub Jumbo ?
proszę o kontakt e-mail. haber.ch@interia.pl
1
habciu 2016-05-07 01:25:00
jadę na Alberta za tydzień w sobotę prawdopodobnie z Krakowa, osoby które też jadą prosił bym o kontakt na e-maila: haber.ch@interia.pl
1
salami 2016-05-10 09:47:37
Niekompetentni !!!!!
1
xpo 2016-05-10 17:33:35
pracuje w xpo na wiekowce i wypłaty mam od 250-360 euro wiec naprawde nie jest zle
0
khda 2016-05-18 20:17:11
Witam, czy mieszkasz na lokacji przez agencję ? Można wiedzieć jakie są warunki mieszkaniowe ?
0
Gumny 2016-05-28 05:41:47
Witam 6 czerwca jadę pracować do firmy Agri Retai wiadomo jak tam z godzinami ??
0
Anna 2016-06-02 19:47:52
@bajaderka haha o jakiej przepraszam pomocy mówisz ? Poczytajcie moze sobie tez na nl stronach opinie jezeli ktoś ma zamiar albo ochote przyjechac :-)
0
kajak 2016-06-05 22:17:10
czy w rybniku nie szukacie nowych pracowników torowych?
0
były ottos 2016-06-06 19:55:37
weż kaske na powrót
0
OTTO Work Force 2016-06-07 09:40:41
Poszukujemy pracowników torowych w Rybniku.
Opis stanowiska pracy:
- załadunek i rozładunek materiałów kolejowych,
- wymiana szyn i części stalowych nawierzchni,
- wycinka zbędnej roślinności,
- inne prace związane z utrzymaniem linii kolejowych.
CV proszę przesłać do naszego biura na Śląsku:
ul. Krupnicza 4, 44-100 Gliwice
Telefon: +48 32 4011061
Adres email: gliwice@OTTOworkforce.pl
0
romek 2016-06-09 15:44:11
jak ktoś zna język to spokojnie może się wybrać do pracy do Niemeic jako Elektryk / Elektronik z j. angielskim C1/C2 lub komunikatywnym j. niemieckim, tylko tu naparawde język się liczy.
0
babcia9 2016-06-09 22:09:32
@romek a jak ktoś jednak nie zna języka to w Polsce biora na słuchawkę
0
o 2016-06-16 09:38:41
Czy pracował ktoś może na magazynach Tommy Hilfiger ? Jak tam z godzinami i z zarobkami ? Jak wygląda zakwaterowanie ? Pozdrawiam
0
misek 2016-06-16 09:50:45
WITAM, znalazlem ogloszenie ,ze poszukują operatorów CNC z tym, że to oferta wyjazdowa o Niemiec, wynagrodzenie jest podane w kwocie brutto tylo zalezy mi na tym by praca byla ciagle a nie były przerwy, czy umowa niemiecka? na dlugo jest praca czy tylko na sezon?
0
OTTO Work Force 2016-06-17 12:19:07
Na początku jest umowa o pracę tymczasową. Jeśli Pan się sprawdzi na tym stanowisku pracy, to jest możliwość zatrudnienia u niemieckiego pracodawcy na dłuższą umowę.
0
rome 2016-06-17 15:13:19
słuchajcie, a jak wygląda teraz u nich praca jako ELEKTRYK/ELEKTRONIK z komunikatywną znajomością j. niemieckiego? Na pewno możn spokojnie tutaj zarobić troche kasy no i chyba an plus jest to, ze od razu dają umowe o prace i nie czeka się na to wcale.
0
Niespokojna 2016-06-20 18:22:03
Witam, czy ktoś mógłby udzielić mi jakiś info, na temat pracy w Holandii w Vepo Cheese w Bodegraven ? Jakie zakwaterowanie? Jak wygląda praca i co najważniejsze jakie są zarobki? Ile można zarobić i jakie są godziny pracy? Proszę o pomoc!! :(
0
mika 2016-06-20 18:23:59
@rome to bardzo duży plus i moim zdaniem pokazuje nastawienie do pracownika.
0
Niespokojna 2016-06-20 18:39:39
Witam, czy posiadacie jakieś info. na temat pracy w Holandii w Bodegraven w Vepo Cheese (przy serach)? Chodzi mi o zakwaterowanie, zarobki, godziny pracy, atmosferę pracy? ktoś, coś?
0
ergt 2016-06-20 20:26:27
hej mnie chyba bardziej zainteresowała oferta pracy na stanowisko pracownika magazynu w Ciechanowie oferuja tutaj miedzy innymi zatrudnienie na podstawie umowy o prace, pracę w systemie 2-zmianowym (06.00-14.00, 14.00-22.00), atrakcyjne wynagrodzenie
0
Tiruriru 2016-06-29 21:37:24
Jeżeli chcecie mieć mieszkanie to będziecie pracować. dwa razy w tygodniu, a jak chcecie mieć pracę to nie będziecie mieć mieszkania... Nie polecam firmy otto.
0
er 2016-06-29 22:05:02
atrakcyjne wynagrodzenie tylko ciekaw jestem ile konkretnie bo dla jednych to bedzie malo dla drugich duzo
0
Zostaw swoją opinię
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie OTTO POLSKA SP. Z O.O.