logo HeadChannel Limited

HeadChannel Limited

Katowice

Opinie o HeadChannel Limited

Czarnylis 2014-09-10 15:05:34
dobra firma, dbaja o ludzi
5
makapaka 2014-10-10 00:51:35
bardzo dobra firma, w ktorej dbaja o indywidualny rozwoj kazdego z pracownikow
10
Franczesław 2014-10-28 17:04:19
Ciekawa firma. Daje dużo samodzielności i możliwości rozwoju. Ciekawe projekty dla ciekawych klientów + dużo nowych technologii. Aż miło :-)
4
trawa 2014-11-05 20:20:40
Podsumuję to tak: HeadChannel to nie jest idealna firma pod słońcem. W tym sensie więc komuś praca w HeadChannel może nie odpowiadać, ale w takim przypadku wypada opisać to konstruktywnie i poprzeć argumentami, a nie bezkonstruktywnie grymasić. Pod wieloma względami jednak w HeadChannel się bardzo dobrze pracuje i trzeba tego spróbować, by zrozumieć o co chodzi.
5
Ksawery 2014-11-07 21:50:00
Dobra firma idealna dla ludzi którzy cenią sobie elastyczny czas pracy.
7
Pracownik 2014-11-10 09:08:28
Firma daje mozliwość wszechstronnego rozwoju pracownikom zaangażowanym i ambitnym, sympatyczna atmosfera sprzyja pracy zespołowej. Bardzo profesjonalna kadra zarządzająca firmą mobilizująca pracowników do osiągania wysokich wyników, poszukiwania nowych rozwiązań i przede wszystkim zdobywania doświadczenia na stanowisku pracy - doceniają i promują.Szczególny nacisk na profesjonalną i rzetelną obsługę klienta porzez dostosowywanie się do zmieniającego rynku i oczekiwań. Polecam!
6
wesoły 2015-02-19 09:31:54
Niestety, kiedy powie się, że jednym z poprzednich pracodawców był HeadChannel podczas rozmowy rekrutacyjnej, potencjalny nowy pracodawca wybucha śmiechem i współczuje, mówiąc, że musiał wysyłać tam swoich pracowników, by sprzątali bałagan w HC - sytuacja z życia wzięta, a szkoda.
1
byly_pracownik 2015-03-23 15:42:27
Byc moze jak napisal ktoś z firmy powyzej rzeczywiscie firma daje mozliwosc rozwoju ambitnym i zaangazowanym. Niestety ci ambitni gdy staja sie bardziej profesjonalni dobijaja glowa do sufitu i wiecej zmienic nie moga. I odchodza. HeadChannel nie ma profesjonalnej kadry zarzadzajacej, niestety. To firma zarzadzana jednoosobowo z pozorami wladzy dla kilku osob ktore chcialyby byc lub wydaje im sie ze sa profesjonalne. Niestety to partyzantka a nie projesjonalizm. Zadne magiczne szkolenie nie zrobi z czlowieka managera jesli nie ma on predyspozycji, doswiadczenia, umiejetnosci. I zaden super tytul w stanowisku tego nie zmieni.
Programisci regularnie przerzucani sa miedzy projektami w ktorych trzeba zalagodzic kryzys. Firma jest mala a co za tym idzie w mojej opinii brak jej standardow.
6
programista .NET :P 2015-03-25 11:39:56
Pracuję jako programista w HC i firma cały czas pcha do przodu. Nie byłoby to możliwe gdyby nie kadra zarządzająca i zmieniające się realia pracy. Od tych którzy odchodzą często słyszę, że u nowego pracodawcy narzekają dalej, tyle że na inne aspekty pracy. Tak, że norma.
10
Anna 2015-03-26 11:02:37
Witam wesoły,
Takich „sytuacji z życia wziętych” mogłabym przytoczyć Ci wiele, kiedy rozmawiając z kandydatami ubiegającymi się o pracę w HeadChannel, aplikanci z większości zagranicznych dużych i małych firm (mających oddziały na Śląsku) odnoszą się do „bałaganu panującego u poprzedniego pracodawcy” – nie ma wyjątków.

Z drugiej strony wiele obecnie pracujących osób docenia ciągłe zmiany i rozwój firmy w kierunku coraz lepszych procesów i stabilizacji. Co więcej, coraz częściej od nowych osób da się słyszeć pozytywne komentarze, jeśli chodzi o organizację i elastyczność pracy.

Zgoda, że niedojrzałe procesy projektowe są jednym z głównych demotywatorów, dlatego mając ten fakt na uwadze, ich poprawa poprzez współpracę z zewnętrznymi ekspertami i regularną pracę z drużyną jest jednym z głównych punktów w planie poprawy efektywności operacyjnej.

Pozdrawiam,
Anna M.
Office and HR Manager
HeadChannel Ltd.
11
Anna 2015-03-26 11:03:37
Witam byly_pracownik,
Jako były pracownik, musiałeś u nas pracować minimum 9 miesięcy temu, bo tyle czasu upłynęło od ostatniego odejścia :) (na marginesie były to 3 odejścia przez ostatnie 2 lata, a w samym tym roku zatrudniliśmy 3 nowe osoby i planujemy zatrudniać dalej; nasza rotacja jest na poziomie minimalnym w IT). Jeśli wówczas „zderzyłeś się z sufitem” jak piszesz to nie wiesz, że wdrażamy obecnie ścieżki rozwoju pozwalające osiągnąć więcej niż jest to oficjalnie możliwe w innych firmach. Wkrótce udostępnimy link opisujący dokładnie jak ten program wygląda.

Odnosząc się do przerzucania pracowników między projektami, to prawda, że projektów jest dużo i drużyny póki co nie są stałe, ale również spieszę z updatem informującym, że dzięki nowym dużym kontraktom udaje się zbudować stabilne drużyny, zorientowane tylko wokół swojego projektu.

Co do oceny profesjonalizmu kadry zarządzającej, niech za ich profesjonalizmem świadczą ostatnie osiągnięcia, np: wdrożenie metodyki SCRUM w firmie gdzie panował wyłącznie Waterfall lub zdobycie nowych dużych projektów, o których więcej na naszej stronie internetowej (www.headchannel.co.uk). Poza tym, zorganizowany został anonimowy (poszerzony) test Gallupa, który zidentyfikował główne demotywatory (nie pozostawione bez akcji naprawczych), i co nas cieszy wykazał dobre postrzeganie firmy przez pracowników. W skrócie – 90% dobrze rozumie cele tej firmy, 90% potwierdza ze cały czas się rozwija, 70% ma jasno określony plan kariery zawodowej (nad tym dalej pracujemy, aby to było 100%), 100% uważa, że praca, którą wykonują daje im satysfakcje, 100% uważa, że chce dalej pracować w tej organizacji, 100% jest zadowolona ze swoje pracy.

Zapraszamy więc innych kandydatów do aplikowania do pracy w HeadChannel.

Pozdrawiam,
Anna M.
Office and HR Manager
HeadChannel Ltd.
10
to pomalujesz! 2015-05-05 16:36:00
Chyba Ci nie poszło w tej firmie. Dobre warunki, określona strategia, atmosfera ok. Naprawdę, trzeba być złośliwym żeby się czepiać tej firmy... Jesteś tam pare lat (tak z tego wynika), dlaczego tam siedzisz? Nie możesz znaleźć innej pracy?? Plujesz sie swoja zlościa, ale nic z tym nie robisz proaktywnie. żal mi Cie. Uciekaj stamtąd, bo dla tej firmy też tak bedzie lepiej!
15
aina 2015-05-23 12:49:07
... ależ się dział HR uruchomił. Co za zaangażowanie :-)
Dla kogoś kto chciałby tu pracować:
- atmosfera jest niezła, głównie ze względu na współpracowników.
- zarobki naprawdę dobre w przypadku ludzi z doświadczeniem
- sporo sensownych ludzi
....
ale jest też jedna bardzo duża wada:
Cała kadra to w zasadzie dzieciaki, które bardzo szybko awansowały i które bardzo zazdrośnie pilnują swoich stołków. Dla siebie zgarniają najlepsze konfitury. Wystarczy popatrzeć na ilość i jakośc przebytych szkoleń, no kto na nie chodzi ? Szans na awans nie ma.
Generalnie firma się rozwija, kasy nie brakuje więc i dla szeregowców coś skapnie
Czy warto czy nie, to już każdy sam musi zdecydować
4
Anna 2015-06-12 12:58:41
Zgadzam się, że jest nieźle pod względem atmosfery czy też zarobków, a przede wszystkim sensownych ludzi, z którymi można współpracować! To właśnie zarząd końcowo odpowiada za dobór „sensownych osób” do zespołu, aby utrzymać przyjazną atmosferę, która jest podstawą dobrej współpracy :)

Co do awansu – ciężko, żeby w firmie 20-30 osobowej wszyscy byli kierownikami. Pracujemy również nad tym, aby ścieżki awansu i kariery były dla wszystkich jasne w kilkuletniej perspektywie.

Ale masz rację - rozwijamy się, zatrudniamy kolejne osoby, otwieramy nowe projekty. I wiemy, że działamy na rynku, gdzie konkurencja jest spora, a doświadczony pracownik stanowi podstawę sukcesu :)

Byliśmy zawsze i będziemy otwarci na szkolenia sugerowane przez pracowników. W ostatnich latach było wiele szkoleń dla wszystkich pracowników. Cały czas obowiązuje Developers Day (ostatni piątek miesiąca na naukę), możliwość uczestniczenia w konferencjach i warsztatach (rownież w czasie pracy); wszyscy mają dostęp do Pluralsight, CodeSchool; kupujemy każdą książkę od ręki, prenumerujemy czasopisma branżowe.

Dla zainteresowanych, udało nam się uruchomić pierwszą wersję portalu dla osób zainteresowanych pracą w naszej firmie: http://www.headchannel.pl. Zapraszamy do wysłania swojego CV!

Pozdrawiam,
Anna M.
Office and HR Manager
HeadChannel Ltd.
9
Poprawny link 2015-06-15 11:52:37
Poprawny link http://www.headchannel.pl bez kropki na końcu, która wkradła się niepostrzeżenie :)
agent0101 2015-08-14 18:27:03
A jak wygląda rekrutacja i kto ją prowadzi (zarząd/dyrektor/kierownik/programista)? Ile trwa okres próbny i jaka umowa jest po? Czy jest klimatyzacja/kuchnia/darmowa kawa/przerwa na lunch/płatne nadgodziny? W jakiej formie są lekcje angielskiego i kto je prowadzi? Jakie są warunki w biurze? (na w.w. stronie brak zdjęć).
Pracownik HC 2015-08-16 22:30:40
Firma mała, szybko sie rozrasta. Struktura zarządzania bardzo niejasna. Niby jest jakistam polish team w którym są 4 osoby tzw polski zarząd. Niby jest dyrektor polskiego biura i kierownicy poszczególnych pionów. Ale jak przychodzi co do czego i trzeba podjąć jakakolwiek decyzje to zaczynaja odsyłać jeden do drugiego zeby tylko nie wziąć odpowiedzialności i kończy sie na tym ze decyzje podejmują właściciele firmy (siedzą w UK). Wogole nie wiem po co są tam ci cali 'head of costam' chyba tylko po to zeby sie pochwalić stanowiskiem na LinkedIn. Co do biura jest tragicznie ciasno (wynika to z tego ze przyjęli sporo osób). W tzw projektach tez zamieszanie nie mogą sie zdecydować na jedna metodologie prowadzenia. Na plus darmowa kawa mleko i parking w centrum Katowic.
1
Anna 2015-08-21 11:05:06
Fakt faktem, ze firma narazie jest mała i ze szybko sie rozrasta. Wiemy również, ze struktura zarzadzania wymaga poprawy ale naszym celem nie jest hierarchizacja. Chcemy aby drużyny same rozwiazywaly swoje problemy i dażymy do odpowiedzialnosci samych pracownikow jakkolwiek zgadzamy sie, ze odpowiedzialnosci indywidualnych osób szczegolnie w Management Team musza byc lepiej okreslone szczegolnie teraz w fazie wzrostu.
Zauważ jednak, że w zeszłym roku o tej porze było nas o połowę mniej. Nie było takiej ilości projektów. To co teraz się dzieje świadczy o tym, że klienci nas doceniają, podoba im się to co robimy i w jaki sposób. Stajemy się coraz bardziej atrakcyjni i pojawiają się coraz większe i ciekawsze projekty.
Ten nagły wzrost liczby osób powoduje komplikacje i zamieszanie , ale powoli je rozwiązujemy. Od wczoraj mamy kolejny pokój dla drużyny. Zrobiło się swobodniej.
W tym tygodniu uruchomimy również nasz „fun room”, żeby każdy mógł się zrelaksować oraz wyjeżdzamy w góry naładować akumulatory.
Na pewno nie rozwiąże to wszystkich problemów ale staramy się. Wierzymy, że wspólną rozmową, dbaniem o pracowników, słuchaniem ich potrzeb i wzajemnym zrozumieniem dotrzemy na sam szczyt.
W końcu nie ma ludzi nieomylnych ale każdy krok i doświadczenie zbliża nas do perfekcji.
Dlatego dziękuje za Twoje uwagi. Wierzę, że za kilka miesięcy będziemy z uśmiechem wspominać chwilowe niedogodności. Zapraszam wtedy na dobrą kawę i pogawędkę.

Pozdrawiam,
Anna M.
Office and HR Manager
HeadChannel Ltd.
4
Pracownik HC 2015-09-19 09:35:36
Chyba nie wiesz o czym piszesz w UK są tylko właściciele (małżeństwo) a cała struktura dev od zawsze była w PL wiec bełkot o tym ze firma "juz do nas do Polski dotarła" nie ma sensu. A komentarz "jeśli kolego jeszcze jakimś cudem nie zauważyłeś" daruj sobie dla swoich kolegów z podwórka.
1
dev master 2015-10-13 10:21:56
Firma miała potencjał żeby stać się dobrym miejscem pracy czyli niewielką firmą deweloperską zorientowaną na dobry produkt i pracowników, w której wszyscy pracują z pasją i zarażają nią innych. Niestety potencjał został po części zmarnowany przez:

- logowanie wszystkiego pod taski, niektórzy logują co do minuty i tracą masę czasu na... logowanie czasu
- standupy, resource plany, sesje planistyczne, retrospektywy itp - sformalizowanie wszystkiego co się da pod śmiesznymi nazwami jakbyśmy pracowali w dupnej korporacji. W ten sposób gubimy to co najważniejsze czyli pasję i kreatywność pracowników
- nierealne deadliny projektów na które wszyscy się zgadzają mimo że wiedzą że to niemożliwe - jeden projekt już przez to upadł, drugi ledwo ciągnie a trzeci ma szanse paść w grudniu

co firmę ratuje to sensowni ludzie (przynajmniej większość)
Młoda 2015-10-13 12:39:52
Wiesz co, wg mnie nie masz 100% racji. Firma nie wymaga logowania czasu co do minuty. Widocznie pracownicy sami sobie to narzucaja badz sa skrupulatni. Logowanie czasu jest owszem potrzebne bo m.in. na tym opieraja sie raporty budzetowe i fakturowanie.
Spotkania minimalizowane sa do minimum i przeprwadzane tylko te konieczne. Uwazam, ze dwa standupy na tydzien to naprawde nie jest duzo. Byc moze masz inny sposob na monitorowanie progressu badz rozmowe z CALYM zespolem, nie tylko z developerami.
Resource plan jest glownie czasem, gdzie prowadzone sa rozmowy o wspoldzielonych zasobach, nie o dedykowanych zespolach. Wybacz, jest to koneczne aby manager wiedzial kiedy moze kogos brac na swoj projekt.
Deadlines sa negocjowane. Jesli jest to stricte jasns i nieprzesuwalna data, prowadzone sa negocjacje nt. Scope. Trzeba umiec dostosowac sie do szybko zmieniajacych sie warunkow.
Management 2015-10-14 17:01:05
Dzięki za feedback!

Poniżej zakładam, że nadal pracujesz w HeadChannel.

Spróbuj podzielić się tym w firmie :) Nie musi być to GoWork, choć jak widać - może być :)

Gdybyś miał/miała jeszcze inne punkty, które możemy poprawić, spisz je i przekaż podczas spotkań indywidualnych, które odbywają się w tym kwartale 2015.
Docelowo wdrożymy również 'Feedback 360 Stopni' dla poprawy wielu niewielkich i bardzo ważnych elementów we współpracy w firmie.

- W sprawie logowania czasu: zgadzamy się, że było to do tej pory zbyt skomplikowane, stąd też jeszcze w październiku przekonasz się, że rezygnujemy z logowania w takiej formie jak było to do tej pory. Szczegóły już wkrótce na skrzynce mailowej!

- Standupy, Resource Plany, Sejse planistyczne i Retrospektywy zostają pod swoimi nazwami - to nad czym trzeba popracować, to efektywność ich przeprowadzania.

- Deadliny szczególnie w projektach Fixed Cost są utrapieniem :/ Na szczęście nasze portfolio i perspektywa nowych projektów w powiększonym składzie, daje nam jeszcze silniejszą pozycję na rynku UK i coraz większe możliwości negocjacyjne.

To sprawia że z optymizmem wchodzimy w rok 2016!
2
Goblin 2015-10-24 10:18:03
Chciałem zaaplikować ale odpaliłem sobie ich główna stronę Headchannel.co.uk na iPadzie i mnie 'urzekla'. Wam polecam zrobic to samo - zastanawiam sie jak firma z taka strona główna jest w stanie łapać klientów. Pozdr
2
Marketing Department 2015-10-26 11:51:40
Dobry szewc zajęty robotą dla klienta sam bez butów chodzi :) a tak całkiem serio - nasza nowa strona internetowa jest na finiszu i powinna stanąć niebawem live. Zapraszamy pod koniec listopada 2015, szczegółowy termin jej uruchomienia będzie podany także tutaj.

Marketing Department
3
dv 2015-12-03 09:22:52
Wszystko fajnie tylko trzeba w końcu zacząć oddawać projekty do klientów i za nie kasować bo firma musi zarabiać na siebie
devmaster 2016-03-01 15:22:56
A balon rośnie i rośnie. Czy pęknie? Czy może odleci? Tego chyba nikt nie wie ale może jakoś to uciągniemy (dla dobra ludzi którzy tu pracują). Byle mniej eksperymentów a koncentracji na tym co potrafimy robić.
HeadChannel 2016-03-08 15:58:52
Masz racje, że przy nagłym rozwoju firmy zawsze są ryzyka, na które musimy bardzo uważać, aby tak jak piszesz, ten napełniający sie balon nie odleciał lub nie pękł. Zdajemy sobie sprawę z ryzyk i cały czas je monitorujemy. Poniżej lista rzeczy, które robimy:

· Szukamy dużych klientów, którzy zagwarantują długie projekty oraz stabilność finansową

· Kontrolujemy wydatki oraz utrzymujemy płynność finansową
· Ograniczamy zbyt gwałtowne powiększania się firmy
· Starmy się ograniczyć rotację pracowników. Nie wszystko tutaj zależy od nas, ale walczymy o zdolnych i zaangażowanych pracowników

Dla niektórych to mało, dla innych wystarczająco. Ryzyka są zawsze i nie można ich ignorować ale wierzymy, że współnymi siłami zdołamy je wyeliminować.

barack 2016-03-15 22:45:50
warto jak sie na rozmowie da słowo, że bedzie info niezależnie od wyników, tego słowa dotrzymywać
1
HeadChannel 2016-03-17 12:22:00
Nie jestesmy dużą firmą ale w zeszłym roku mocno przyśpieszyliśmy. Postawiło nas to w nowej sytuacji, przed nowymi wyzwaniami i problemami. I faktycznie czasami wydaje się że większość czasu idziemy pod górkę, ale w końcu kto stoi w miejscu ten się cofa. Staramy sie jednak, żeby w tej drodze na szczyt każdy miał świadomość tego co za nami i co jeszcze przed nami. Dlatego też raz w miesiącu przekazujemy szczególowy update z kluczowych działów firmy. Dodatkowo stworzyliśmy grupy, które mają bezpośredni wpływ na strategię i rozwój firmy. Mają szanse wziąść byka za rogi, wykazać się inicjatywą, kreatywnością i bezpośrednio kształtować przyszłość firmy i swoją.


Transparentność jest dla nas ważną kwestią i komunikujemy to również na rozmowach kwalifikacyjnych . Zdarza się, że korzystamy z usług agencji rekrutacyjnych, które przekazują nasz feedback. Jak się jednak okazuje nie zawsze ma to miejsce wiec postanowiliśmy zmienić naszą politykę w tym zakresie i będziemy zwracać się bezpośrednio do kandydatów.


Dziękujemy za zwrócenie uwagi.
HedCzanel 2016-03-21 13:08:50
firma dla młodych, pięknych, dynamicznych i zdolnych nic tylko startować do wyścigu
1
HeadChannel 2016-03-21 13:20:58
Rekrutacja w firmie jest cały czas otwarta. Można aplikować poprzez ogłoszenia pracy, które wystawiamy na portalach. A można również bezpośrednio poprzez naszą polskojęzyczną stronę internetową www.headchannel.pl
Serdecznie zapraszam
Erlich Bachman 2016-06-22 20:20:33
Polecam serial Silicon Valley :) HC to taki Pied Piper (organizacja pracy i firmy). Nawet niektórzy pracownicy podobni do tych z serialu. Ale jest śmiesznie :)
3
Roman 2016-06-30 22:04:15
Słyszałem od kumpli, że ta firma inwestuje w ludzi. Osobiście jak znudzi mi sie praca w outsourcingu to będę aplikował.
7
c# 2016-08-19 08:01:02
Firemka dla studentów, kombinowane umowy żeby uciec z podatkami i takie tam...
6
Java 2016-08-19 21:13:16
Słyszałem, że atmosfera jest ok.
6
ble 2016-08-30 12:51:28
ble ble :p
HeadChannel 2016-08-30 15:25:07
To co jest tutaj pokrywa się z listą benefitów, które pojawiają się na ogłoszeniach. Na rozmowie kwalifikacyjnej jest możliwość porozmawiania o tym oraz dopytania się o szczegóły.
2
JK 2016-09-24 13:30:53
Wartość tej firmy tworzą ludzie a zwłaszcza pracownicy 'szeregowi'
6
Arek 2016-09-24 14:58:10
Wiesz co to jest całkowita prawda, pracownik szeregowy jest najwazniejszą osobą w HeadChannel Limited, bo to od niego zaczyna się wszystko, ale mi się wydaje, że mają i dobrą opiekę i dość godziwe pensje
11
one of the many others 2016-11-17 11:25:07
Prawda w oczy kole? Nie ma to jak wyciąć 2 nieprzychylne, ale ukazujące realia wpisy... Zapewne stoi za tym Head of HR, PR and Recruitment Director? ;P
7
Dev 2016-11-17 14:16:53
Firma wycina negatywne wpisy nie dajcie się nabrac
5
HeadChannel 2016-11-17 14:23:40
Komentarze obraźliwe, chamskie, zdradzające tajemnicę firmową lub po prostu nie będące opiniami są usuwane zgodnie z regulaminem portalu
7
Kandydat 2016-11-23 12:11:30
Na rozmowach kwalifikacyjnych, kandydat traktowany z góry a menedżer rekrutujący ekspert (młodzik) który nie raczy zdradzić swojej znajomości języka angielskiego tylko zadaje pytania po polsku oczekuje po angielsku, chamska atmosfera na rozmowach. Więcej pokory dla menedżerów, polecam jakiś trening z coachem z zachowania i kultury podczas rozmów.
3
Kandydat 2016-11-23 13:23:29
Ty tak na poważnie? To chyba firmy pomyliłeś albo piętra. Ja będe próbować jeszcze raz bo dla mnie atmosfera i rozmowa były super.
4
KuKlux 2016-11-23 19:19:38
od dobrych kilku mcy te same oferty pracy. Albo nie umieją znaleźć albo każdy kto przychodzi chce więcej niż 2k na łapkę :)
Nick 2016-11-24 14:44:29
Pseudo firma, bawiąca się w pseudo biznes przy pomocy swojej pseudo kadry pseudo zarządzającej.

W tej firmie wszystko jest kwestią odpowiedniego naciągania prawdy, w tym również zawierane podwójne umowy. Niektórzy tam tkwią, bo nigdzie indziej ze swoim miernym doświadczeniem nie dostaliby takich pieniędzy, jednak jest to tylko garstka, która po prostu ciągnie z tego ile się da.

Bałagan, chaos, nieogarnięcie, rozchwiana właścicielka. Dla ambitnych - na pewno nie!
3
pracownik 2016-11-24 16:16:32
Ponieważ pracuję w firmie już od ponad paru lat, wydaje mi się, że mogę podzielić się miarodajną opinią. Rozpoczynałem pracę jako programista-samouk trzymiesięcznej umowie próbnej. Projekty, które realizowałem, dały mi możliwości rozwoju i praktycznie przy okazji każdego z nich uczyłem się czegoś nowego. Z absolutną pewnością nie byłbym w stanie nauczyć się tego samodzielnie, bo tu spotkałem mnóstwo osób o dużej wiedzy, które jednocześnie gotowe są służyć radą i pomocą w każdej chwili.

W ciągu tych kilku lat firma urósła chyba niemal trzykrotnie, ale nadal zachowała bardzo płaską strukturę. Wiadomo, że nie ma na świecie rzeczy, które by nas zaspokoiła w 100%, bo każdy ma swoje za uszami i sa też pewne niedociągnięcia, nad którymi firma pracuje.
5
pracownik 2016-11-25 10:16:13
Cześć Nick

Rozumiem, że pracowałes w HC i Ci się nie spodobało - bywa.
Maz fajna pracę ? - super. Rozwijasz się? - jeszcze lepiej. Zarabiasz kupę kasy?- tak dalej.
Ale po co ten hejt?? To słabe i żałosne.
3
W. 2016-11-25 11:32:21
Hej Nick
Trochę przykro czytać takie bezpośrednie komentarze, szczególnie jeśli tyczą sie wspaniałych ludzi, którzy z nami pracuja.

Może jestem naiwna (zgadzam sie, czasami tez naiwnie rozchwiana) ale na pewno wierzę, że ludzie, którzy są z nami są fantastyczni (I to nie tylko dlatego, że są z nami!). Gdyby nie oni, to byśmy na pewno nie rozwineli firmy tak jak to zrobiliśmy. Mówię to przede wszystkim nie o tych ‘paru’ ale o masie innych osób w firmie.

Wiem, że jako firma, ciąży na nas duży obowiązek, aby zepewnić wszystkim godziwą i ambitną pracę. 90% sukcesu w przywiązaniu pracowników do firmy to dobry projekt – ciekawe technologie, dobra współpraca z innymi pracownikami, robienie rozwojowych rzeczy. A nam, tak jak większości firmom, do tego trochę brakuje. I uwierz mi, spędza mi to sen z oczu. Nasz plan na najbliższy rok to właśnie ten cel osiągnąć.

Burmistrz Londynu wybrał nas jako jedną z szybko rozwijających sie technologicznie firm w Londynie. Jesteśmy na liście dostawców Rządowych i BBC, w zarządach prestiżowych klubów buzinesowych i ze sporą ilością nowych zleceń, wiec wiemy że sobie poradzimy. Tobie też tego życze,

W.
3
Zostaw swoją opinię o HeadChannel Limited - Katowice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HeadChannel Limited