Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Spomasz Żary
przez ..., 2015-11-04 23:49:17
Polecam każdemu nawet tym bez doświadczenia wykształca zadbają uszanuja, nawet twoja rodzinę . szczeze polecam
Pracownik produkcji na nie wysokim szczeblu a znajomość z firmą od lat.

PW KRYSTIAN SP Z O O
przez globi, 2016-02-11 20:30:31
Pracuję tam od kilku lat. Pracodawca dobry, uczciwy - nie ma mu co zarzucić. Odzież na wysokim poziomie - jako pracownik produkcji mogę to potwierdzić z czystym sumieniem.

marbo
przez lab, 2016-10-27 11:32:14
Praca ok, bez stresu, wynagrodzenie ciut wyższe niż oferowali mi w innych firmach w starachowicach na tym samym stanowisku(pracownik produkcji)

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Katowice to jedno z polskich miast o najniższym wskaźniku bezrobocia. W marcu 2017 r. wyniósł on zaledwie 2,9 proc., co jest znakomitym wynikiem zarówno na tle województwa śląskiego, jak i całego kraju. Działania mające na celu aktywizację bezrobotnych odznaczają się wysoką skutecznością, a dotyczą m.in. osób powyżej 50 roku życia. Osoby 50+ mają p...
Czytaj więcej >>
Zadaniem urzędów pracy w całej Polsce, niezależnie czy są to jednostki wojewódzkie, czy powiatowe, jest wspieranie bezrobotnych w znajdowaniu pracy lub podejmowaniu własnej działalności gospodarczej. Te instytucje dysponują różnymi narzędziami pozwalającymi im na realizowanie statutowych funkcji. Zalicza się do nich m.in. organizowanie staży zawodo...
Czytaj więcej >>
Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach realizuje wiele projektów mających na celu stymulowanie aktywizacji zawodowej mieszkańców miasta i całego regionu. Jednym z nich jest program pod hasłem „Praca z EURES-em Twoim sukcesem”, który pozwala m.in. na uzyskanie przez osoby bezrobotne bezzwrotnego wsparcia finansowego na potrzeby podjęcia pracy poza gran...
Czytaj więcej >>
Firma Capgemini Polska prowadzi działalność w zakresie konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Posiada aż sześć różnych oddziałów na terenie całej Polski. Obecnie prowadzi rekrutację m.in. w Katowicach, gdzie zamierza zatrudnić kilkuset pracowników. Dołączą oni do grona 7 tys. osób załogi tworzącej przedsiębiorstwo Capgemini Polska Sp...
Czytaj więcej >>
Na Śląsku coraz częściej mamy do czynienia z rynkiem pracownika, a nie pracodawcy. To osoby poszukujące pracy dyktują warunki zatrudnienia, mają wiele ofert pracy, z których mogą skorzystać. W zakresie malejącej stopy bezrobocia w Polsce, a w szczególności w województwie śląskim przodują Katowice. Bezrobocie na niskim poziomie Według Głównego Urzęd...
Czytaj więcej >>
Groupon jest serwisem internetowym, który rozwijał się przez lata jako centrum zakupów grupowych. W hossie zainteresowania tego typu zakupami cieszył się wieloma milionami użytkowników. Obecnie przekształcił się w serwis głównie z ofertami usług i wyjazdów turystycznych, ale w dalszym ciągu cieszy się zainteresowaniem. W tym roku ma uruchomić Centr...
Czytaj więcej >>
W Katowicach panuje niska stopa bezrobocia, co oznacza, że coraz więcej pracodawców ma problemy ze znalezieniem odpowiednich do swojej firmy pracowników. W jakich zawodach panuje największy deficyt? Bezrobocie w Katowicach Katowice zajmują trzecie miejsce pod względem stopy bezrobocia w Polsce. Na koniec stycznia 2017 roku w aglomeracji katowickiej...
Czytaj więcej >>
Katowice są jednym z najważniejszych ośrodków gospodarczych w Polsce. Stolica województwa śląskiego może pochwalić się setkami nowych inwestycji w ciągu kilku ostatnich lat. Biznes rozwija się tu prężnie – do Katowic przyjeżdżają przedstawiciele zagranicznych przedsiębiorstw, chcących uruchomić tu swoje oddziały. W efekcie praca w Katowicach ...
Czytaj więcej >>
Od 1996 roku w Katowicach funkcjonuje Specjalna Strefa Ekonomiczna. W najbliższym czasie mają tam powstać nowe miejsca pracy, za sprawą wydania kolejnych zezwoleń na otwarcie działalności gospodarczej. O strefie Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna położona jest w województwie śląskim i obejmuje grunty o łącznej powierzchni 1929,154 ha, rozciągaj...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Monika Piekarska - Sitel Polska"
"Wywiad z Paul Cosmin Ionescu - Sitel Polska"
Jak SiTEL pojawił się na rynku i jakie były początki jego polskiej filii? SiTEL Corporation została założona w 1985 roku, w 1995 roku staliśmy się podmiotem publicznym ze sprzedażą o wartości 100 milionów dolarów. Na dzień dzisiejszy wartość sprzedaży wynosi ponad 1.43 miliarda dolarów rocznie. Działalność firmy prowadzona jest w 108 lokalizacjach, w 21 krajach. W skali globalnej SiTEL wspiera klientów w 40 językach, w 62 krajach w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie, Afryce i rejonie Azji-Pacyfiku. Z naszym ponad 30-letnim doświadczeniem w tej branży, 61 tysięcy pracowników Firmy SiTEL wspiera klientów za pomocą centrów usługowych zarządzających relacjami z konsumentem. Zapewniają one przewidywalny i wymierny zwrot kosztów inwestycyjnych poprzez budowę lojalności konsumenta końcowego, zwiększanie sprzedaży oraz podnoszenie wydajności. SiTEL zarządza programami konsumenckimi w imieniu najbardziej znanych marek na świecie proponując rozwiązania globalne, takie jak pozyskiwanie i obsługa klientów, wsparcie techniczne oraz programy mediów społecznościowych. W październiku 2004 roku w Warszawie, SiTEL otworzył swoją pierwszą komórkę contact center w Polsce, która była także pierwszą inwestycją SiTEL w Europie Środkowo-Wschodniej. Działania rozpoczęły się od treningu agentów do obsługi międzynarodowego projektu z dziedziny technologii konsumenckich. Do dnia dzisiejszego z Warszawy prowadzimy wsparcie techniczne dla powyższego projektu. Jest to korporacja będąca jednym ze światowych liderów w swojej branży. Dzisiaj SiTEL to 10 lat tradycji w Polsce, a nasza filia w Warszawie jest niezwykle ważna dla całej korporacji. Z SiTEL Warszawa uzyskaliśmy wysokowydajny, wielojęzykowy contact center, wspierający ponad 10 międzynarodowych klientów w ponad 20 językach. Nasi pracownicy są wielokulturowi, dostosowani do obsługi innych rynków europejskich – obsługujemy niemal wszystkie języki regionu EMEA. Na dzień dzisiejszy z Warszawy nasi polscy specjaliści pracują dla najważniejszych międzynarodowych marek. Świadczą usługi z zakresu merytorycznego i technicznego wsparcia klienta, obsługi klienta oraz mediów społecznościowych do których zaliczamy handel elektroniczny, elektronikę konsumencką, produkcję oraz ochronę zdrowia. Dodatkowo Polska jest jednym z naszych głównych rynków, które wspierają klientów niemieckich ze względu na niewielką odległość. Z naszą warszawską filią i jej 800. pracownikami patrzymy optymistycznie w przyszłość. ...
"Wywiad z Aldona Janeczko - Grupa Onet.pl SA"
Od krakowskiej firmy Optimus do lidera polskiego rynku internetowego. Jak udało się Państwu osiągnąć taki sukces? Siłą Onetu są i zawsze byli wyjątkowi ludzie, którzy od samego początku istnienia firmy są naszym motorem napędowym. Wszystko zaczęło się prawie 20 lat temu, gdy odważni wizjonerzy-Tomasz Kolbusz i Piotr Wilam oraz Roman Kluska, postanowili stworzyć polską firmę internetową. To właśnie oni, od początku stawiając na odpowiednich ludzi, zbudowali solidne fundamenty Onetu, które pomimo różnych zawirowań na rynku pozwoliły nam przez te wszystkie lata utrzymać pozycję lidera. Onet zawsze przyciągał specyficzny rodzaj ludzi: pracowitych, kreatywnych, o silnych charakterach, takich, którzy pracują, bo lubią, a nie dlatego, że muszą. Onet jest także firmą, która się uczy. Patrzy na rynek, na konkurencję, na to, co dzieje się zagranicą, która wyciąga wnioski i wdraża to, co jest potrzebne dla użytkowników. Najprościej jest powiedzieć, że klucz do sukcesu to ludzie: ci, dla których Onet jest tworzony, bo to wymagający użytkownicy, nie wahający się powiedzieć, co im się nie podoba i to dla nich nasi fachowcy tworzą dobre produkty. Tylko wtedy da się rosnąć, zarabiać i być liderem.   ...
"Wywiad z Piotr Mazur - Speed Car Sp. z o.o."
Zaczynaliście Państwo od jednej stacji kontroli pojazdów w Lublinie w 2000 roku. Dzisiaj jesteście jedną z największych sieci stacji kontroli pojazdów w Polsce. Co umożliwiło Państwu taki sukces? Na nasz sukces złożyło się wiele czynników. Pierwszym podstawowym było stałe od lat zwiększanie posiadaczy pojazdów, a co za tym idzie i zapotrzebowanie na usługi, które oferujemy. Drugim determinacja i jasno postawiony cel zarządu przedsiębiorstwa, czyli stworzenia sieci ogólnopolskiej. Trzecim celem i chyba najistotniejszym, właściwy dobór kadry. Specyfika branży w której działamy określa niemal wszystkie aspekty naszego funkcjonowania. Ustawodawca w pełni definiuje sposób prowadzenia Stacji Kontroli Pojazdów poprzez warunki lokalowe, wymagania odnośnie kompetencji Diagnostów stanowiących filar naszej działalności, ustaleniu cen naszych usług, kończąc na precyzyjnym zdefiniowaniu zakresu obowiązków pracowników stacji. Przy tak „komfortowych” warunkach mogliśmy skupić się, w naszej ocenie na najistotniejszym czynniku wpływającym na powodzenie, czyli jakością obsługi klienta. Od początku naszej działalności mieliśmy też wiedzę, która jeszcze dziś wielu przedsiębiorcom jest obca. Nastąpiła radykalna zmiana podejścia klientów do usług na stacjach diagnostycznych, dziś rzadko klient przyjeżdża po przysłowiowy stempel w dowodzie rejestracyjnym a raczej oczekuje szczegółowej informacji o stanie technicznym pojazdu podanej w rzeczowy, przystępny i miły sposób. Na tej właśnie wiedzy budowaliśmy sieć i pod tym kontem dobieramy załogę.   ...