Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Chmiel - Hager Polo sp. z o.o."
Jaki jest profil Państwa firmy? Hager Group jest wiodącym dostawcą rozwiązań i usług związanych z instalacjami elektrycznymi w budynkach mieszkalnych, handlowych i przemysłowych. W trosce o rozwój i produkcję tych rozwiązań, Hager Group polega na zespole sprawdzonych specjalistów. Marka Hager stanowi główny trzon działalności firmy i obejmuje produkty od tych do rozdziału energii, poprzez systemy prowadzenia przewodów, do automatyki budynku i osprzętu instalacyjnego. Inne marki Grupy Hager to Berker, Daitem i Diagral oraz Efen i Elcom. Pozwala to Grupie łączyć umiejętności potrzebne do rozwijania innowacyjnych produktów, systemów i usług wymaganych przy automatyce budynku. Wraz z konsumentami z przemysłu i handlu elektrycznego, Hager Group pracuje nad przyszłościowymi zagadnieniami takimi jak elektromobilność, nowoczesne technologie w służbie osobom starszym, gdzie automatyka budynku ułatwia życie codzienne zarówno im, jak i osobom wymagającym opieki. Firma pracuje też nad stworzeniem sieci energooszczędnych domów, które zapewnią większy komfort przy niższym zużyciu energii. Połączenie tych technologii stanowi rozdzielnica, produkt, któremu firma zawdzięcza swój rozwój.     ...
"Wywiad z Piotr Subko - MakoLab SA"
Od ponad 20 lat działacie Państwo w branży IT. Jak wyglądały początki firmy MakoLab? MakoLab jest na rynku nawet ponad 25 lat. Spółka, jeszcze pod nazwą MakoTypesetting, została zarejestrowana w 1989 r. także liczy tyle lat ile wolna Polska. Na początku firma oferowała wspomagane komputerowo usługi poligraficzne. Cztery lata później, już jako MakoLab rozpoczęła sprzedaż specjalistycznego oprogramowania naukowego oraz oprogramowania na zamówienie. Ważnym i przełomowym momentem był rok 2001, gdy MakoLab nawiązał współpracę z koncernem Renault i opracował na zamówienie system do zarządzania treścią typu CMS. Ta współpraca trwa do dziś, a MakoLab jest jednym z kluczowych dostawców rozwiązań informatycznych dla koncernu Renault-Nissan na całym świecie.
Rynek nowych technologii to nieustanna zmiana. Czy w ogóle można za tym nadążyć? Bycie „up-to-date” jest warunkiem koniecznym nie tyle do rozwoju ile do przetrwania na rynku usług informatycznych. Tempo zmian jest ogromne, a rozwiązania informatyczne znajdują coraz to nowe zastosowanie i oferują nowe możliwości. Doskonałym przykładem jest komunikacja marketingowa. Mamy przykłady rozwiązań (np. Snapchat), które w pół roku są w stanie upowszechnić się na całym świecie. Nagle okazuje się, że funkcjonowanie bez nich i niebranie ich pod uwagę np. w strategiach promocyjnych wyklucza dotarcie do istotnej części grupy docelowej. Naszego klienta oczekującego na propozycję skutecznych działań promocyjnych może nie interesować, że nie jesteśmy przygotowani na skorzystanie z danego narzędzia i może poszukać innego dostawcy usługi. Dlatego nadążanie za zmianami i trendami jest na rynku nowych technologii absolutnie wymogiem czasów. ...
"Wywiad z Anna Obderko - PW HOBBY"
'Miłość do zwierząt jest uczuciem, od którego wszystko się zaczęło'. Proszę opowiedzieć więcej, jak narodziła się marka Vitapol. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HOBBY Piotr Matuszewski powstało w połowie lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku rzeczywiście z miłości do zwierząt. W tamtych latach, firm o takiej działalności nie było zbyt wiele, więc można powiedzieć, że w porę zajęliśmy niszę na rynku zoologicznym. Na początku nasza praca skupiała się na hodowli i eksporcie ryb akwariowych, a kilka lat później jako pierwsi w Polsce zajęliśmy się importem artykułów dla zwierząt domowych.
A co było kolejnym etapem?  Kolejnym etapem historii naszej firmy stało się rozpoczęcie w 1992 roku produkcji najwyższej jakości pokarmów dla gryzoni, królików, gadów oraz ptaków pod marką "Vitapol". Powoli coraz więcej ludzi zaczęło postrzegać zwierzęta domowe jako członków rodziny, tym samym wzrosła ich świadomość na temat żywienia oraz opieki nad pupilem. Postęp w tej materii znacznie przyspieszył w ostatnich latach.
W jaki sposób próbują Państwo dotrzymać kroku tym zmianom? Tworząc nowe linie karm staramy się coraz to bardziej przybliżać się do fizjologii odżywiania danego gatunku. Czego przykładem może być nasza linia Expert®, której podstawą są naturalne surowce, zawierające wszystkie niezbędne składniki odżywcze, witaminy oraz minerały. Za chwilę na rynku pojawi się kolejna innowacyjna linia Excellent®, będzie ona typowo bezzbożową karmą dla zwierząt roślinożernych, w 100% składająca się z produktów ekstrudowanych. Stawiamy na ciągły rozwój i udoskonalanie metod produkcji tak, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów, a tym samym zadbać o dobro małych pupili. ...