Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Krzysztof Bączek - Amex-Bączek"
Firma Amex-Bączek powstała w 1997 roku. Jakie były kluczowe momenty w jej historii? Początkowo specjalizowaliśmy się w sprzedaży materiałów budowlanych, głównie stolarki PVC, chemii budowlanej oraz artykułów metalowych. 3 lata później rozpoczęliśmy działalność produkcyjną w zakresie stolarki PVC i otworzyliśmy zakład produkcyjny w Iławie. W 2002 roku przenieśliśmy działalność i siedzibę spółki do Falknowa, gdzie jesteśmy do dziś. W 2005 roku rozszerzyliśmy działalność o produkcję wyrobów opartych o systemy aluminiowe, a po kolejnych 5 latach uruchomiliśmy produkcję stolarki Aluminiowej dymoszczelnej i przeciwpożarowej. W kolejnych latach zakupiliśmy halę produkcyjną, wdrożyliśmy technologie i uruchomiliśmy produkcję okiennic, a także zrealizowaliśmy kilka projektów unijnych w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Obecnie posiadamy dwa zakłady produkcyjne o łącznej powierzchni ponad 3 tys. m kwadratowych, magazyny i składającą się z 18 aut flotę samochodową. W 2015 roku przeprowadziliśmy prace badawczo-rozwojowe nad nowym, innowacyjnym produktem i przygotowujemy się do realizacji inwestycji opiewającej na kwotę ponad 9 mln zł, z czego 60 proc. to dofinansowanie unijne.   ...
"Wywiad z Wirginia Gostomczyk-Urbańska - IDES Consultants Polska"
W czym specjalizuje się IDES Consultans Polska? IDES jest firmą doradztwa personalnego, która specjalizuje się w rekrutacjach na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Wykonujemy również profesjonalne usługi doradcze, tj. Assessment i Development Center, badanie opinii pracowniczej, opis i wartościowanie stanowisk pracy. Projektujemy oceny pracownicze dostosowane do specyfiki pracy w danej firmie. Jesteśmy dla każdego z naszych Klientów partnerem w zakresie szeroko rozumianego HR-u. Oferujecie pracownikom możliwość rozwoju? Posiadamy bogatą bazę szkoleń miękkich i doświadczonych Trenerów, którzy posiadają praktyczną wiedzę biznesową. W naszej ofercie mamy zarówno szkolenia z zakresu komunikacji, sprzedaży jak i te związane z procesami produkcyjnymi.
Jakie są korzyści pracy w Państwa firmie? Jesteśmy już 20 lat na rynku, co świadczy o stabilności firmy i jej ciągłym rozwoju. W naszej firmie każdy pracownik, od Stażysty po Starszego Konsultanta może rozwijać swoje umiejętności i kwalifikacje dzięki ciekawym i wyzywającym projektom. Ponadto rozwijamy naszych pracowników poprzez szkolenia wewnętrzne prowadzone przez różnych specjalistów oraz poprzez szkolenia zewnętrzne dedykowane osobom z branży HR. Nasi pracownicy uczestniczą też w różnego rodzaju konferencjach, spotkaniach branżowych, na których mogą wymieniać się wiedzą i doświadczeniami z innymi firmami. W naszej firmie atmosfera jest rodzinna, co stwarza bardzo dobre warunki pracy. ...
"Wywiad z Anna Kowalska - Piotr i Paweł"
Co kryje się pod marką Piotr i Paweł? Jesteśmy polską firma o ugruntowanej pozycji z siedzibą w Poznaniu. Posiadamy sieć supermarketów z bogatą ofertą asortymentową, zlokalizowanych w wielu miastach Polski. Działamy już od 25 lat, nasza marka jest znana i ceniona wśród naszych klientów. „Piotr i Paweł” to także pewny i wiarygodny pracodawca, obecny w różnych regionach kraju. Oferujemy pracę , praktyki i staże w sklepie, w magazynach, oraz w centrali firmy. Prowadzimy również klasę patronacką w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu.
Jak oceniacie swoją aktualną pozycję na rynku? Jesteśmy dużą polską siecią, istniejącą na rynku od 25 lat. Naszą stabilną pozycję zawdzięczamy m.in. wyróżniającej się na rynku trosce o wysoką jakość obsługi klienta, szerokiemu asortymentowi, niskim cenom oraz zawsze świeżym produktom.
Jak wygląda struktura waszej firmy? Siedziba naszej firmy znajduje się w stolicy Wielkopolski. W Poznaniu i bliskich jego okolicach mamy 20 sklepów. Łącznie sieć Piotr i Paweł liczy 135 sklepów w całej Polsce, zlokalizowanych w ponad 60 miastach. Jesteśmy obecni zarówno w dużych aglomeracjach jak i miejscowościach nawet poniżej 10 tys. mieszkańców. Zatrudniamy ponad 5000 pracowników w całym kraju. ...