Online Marketing Help Sp. z o.o.

0Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Online Marketing Help Sp. z o.o.

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Agnieszka Babik

Pracownik firmy - Specjalista ds. HR

17.04.2023 02:04

Proszę opowiedzieć, czym zajmuje się Państwa firma?

Agnieszka Babikikona wywiad

Nasza firma zajmuje się tworzeniem i optymalizacją internetowych kampanii reklamowych. Jesteśmy agencją marketingową - naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę marketingową.

Od jak dawna firma istnieje na rynku?

Agnieszka Babikikona wywiad

Online Marketing Help powstało w 2016 r. z inicjatywy Prezesa Damiana Szczepańskiego. Na początku firma działała jako typowa agencja marketingowa, oferująca kompleksową obsługę marketingową na rynku austriackim. Po zebraniu kilkuletniego doświadczenia w marketingu na rynku niemieckim i austriackim, w 2019 roku Damian postanowił przenieść firmę do Polski. Jego celem była pomoc małym i średnim firmom w reklamowaniu się w internecie - chciał otworzyć im furtkę do świata marketingu internetowego zdominowanego dotychczas przez wielkie korporacje. Drobnych przedsiębiorców często nie stać na współpracę z agencjami marketingowymi, dlatego właśnie zrodził się pomysł stworzenia narzędzia, które zautomatyzuje procesy optymalizacji kampanii reklamowych, tak aby klient mógł samodzielnie, przy niewielkim budżecie, skutecznie się reklamować.

Jakie były przełomowe momenty w historii Państwa firmy?

Agnieszka Babikikona wywiad

Przełomowym momentem był początek 2022 r. - wtedy zauważyliśmy, że dla przedsiębiorców oprócz dobrze działających narzędzi i świetnych wyników ważny jest także bezpośredni kontakt i wsparcie “żywego” człowieka. Dlatego w tamtym czasie mocno rozwinęliśmy dział odpowiedzialny za obsługę naszych klientów. Na czas trwania współpracy z nami każdy klient ma zagwarantowanego dedykowanego opiekuna - Specjalistę Działu Support, który nadzoruje działanie kampanii, podpowiada najlepsze rozwiązania, do którego można się zwracać z każdym pytaniem i problemem. Od tamtego momentu adsfox to połączenie agencji marketingowej oraz narzędzi do efektywniejszego prowadzenia kampanii reklamowych w Social Media. Wciąż się rozwijamy i tworzymy nowe oprogramowania do kolejnych automatyzacji. Naszymi klientami są zwykle małe i średnie firmy, zainteresowane reklamą w Social Media, ale nie tylko, ponieważ z sukcesami współpracujemy również z większymi przedsiębiorstwami.

Jakie usługi oferuje Online Marketing Help ?

Agnieszka Babikikona wywiad

Nasza firma oferuje kompleksowe usługi marketingowe, skierowane do naszych klientów. Wykorzystujemy autorskie oprogramowanie oraz procedury, które pozwalają na skuteczne i efektywne prowadzenie kampanii reklamowych w internecie. Na początku, jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, nasi specjaliści przeprowadzają audyt na stronie klienta - podpowiadają co warto poprawić, żeby kampanie reklamowe były optymalne. Po nawiązaniu współpracy, zajmujemy się tworzeniem i prowadzeniem kampanii reklamowych dla klientów, głównie w Social Mediach. Czuwamy nad optymalizacją kampanii, aby zapewnić jak najlepsze wyniki przy najniższym możliwym koszcie. Wykonujemy analizy wyników kampanii i przygotowujemy raporty dla klientów, aby mogli oni monitorować efektywność swoich działań marketingowych. Oferujemy również swoim klientom wsparcie i doradztwo w zakresie marketingu internetowego, w tym planowanie strategii, dobór odpowiednich narzędzi reklamowych i optymalizację działań.

Co wyróżnia Państwa firmę na tle konkurencji?

Agnieszka Babikikona wywiad

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w tej branży, nie tylko na rynku polskim, ale także zagranicznym. Obsługujemy setki klientów, więc jesteśmy bogatsi o różnorodne projekty, dzięki czemu wiemy co zadziała, a co nie zadziała u danego klienta. W związku z tym jesteśmy w stanie skutecznie dobrać odpowiednie działania tak, aby przynosiły najlepsze możliwe efekty. Dużym plusem naszej działalności jest brak zobowiązujących umów. Działamy w modelu subskrypcyjnym - jeżeli klient nie jest zadowolony z efektów naszych działań, to jednym kliknięciem może zakończyć współpracę. Dajemy taką możliwość, bo wierzymy, że współpraca powinna się opierać na obopólnych korzyściach, a nie na kontrakcie podpisanym na X lat. To też pokazuje, że jesteśmy pewni swoich działań i tego, że przynoszą one efekty. Nie musimy wiązać klienta kontraktem, po to, żeby z nami współpracował.

W jaki sposób rozliczają się Państwo z klientami?

Agnieszka Babikikona wywiad

Klient płaci nam procent od wygenerowanej sprzedaży lub procent od wydatków reklamowych. Nasze wynagrodzenie jest więc uzależnione od efektów naszych działań. Można powiedzieć, że pracujemy na wspólny sukces. Dodatkowo, dzięki połączeniu usługi marketingowej i naszego autorskiego oprogramowania, jesteśmy w stanie przynosić takie same, a nawet lepsze efekty niż standardowe agencje marketingowe, i to wszystko za ułamek ceny rynkowej!

Na jakie stanowiska najczęściej prowadzą Państwo rekrutację?

Agnieszka Babikikona wywiad

Tak naprawdę każde stanowisko jest kluczowe w funkcjonowaniu firmy i wraz z jej rozwojem potrzebujemy nowych pracowników do każdego działu. Dążymy do tego, aby stać się globalnie rozpoznawalną marką, obsługującą tysiące klientów. Aby tak się stało, musimy współpracować z ambitnymi i głodnymi sukcesu przedstawicielami handlowy,mi. To oni budują pierwsze relacje z klientami oraz dbają o dobry kontakt podczas współpracy. Następnie pozyskany klient trafia do pracownika działu Support - Specjalisty w dziedzinie Facebook Ads i Google Ads. To tutaj tworzymy i nadzorujemy funkcjonowanie kampanii reklamowych oraz troszczymy się o satysfakcję klienta. Dział Marketingu zajmuje się natomiast kreatywną częścią - tutaj projektowane są grafiki, wideo i teksty reklamowe na potrzeby wewnętrzne oraz dla naszych klientów. W celu oferowania nowych usług oraz ciągłego usprawniania obecnych rozwiązań, niezbędni w naszej firmie są Developerzy. Nie można też zapominać o tym, że aby odpowiednia osoba znalazła się na odpowiednim stanowisku należy przeprowadzić skuteczny proces rekrutacyjny - obowiązek ten spoczywa na Dziale HR. Tak więc wszystkie Działy są ze sobą mocno związane i każdy z nich jest obecnie rozwijany.

Czym powinna wyróżniać się osoba, która chciałaby aplikować do adsfox?

Agnieszka Babikikona wywiad

Przede wszystkim ambicją i chęcią ciągłego rozwoju. Jesteśmy startupem, więc idealnymi kandydatami są osoby zdolne, kreatywne, zdeterminowane do osiągania celów i pogłębiania swoich umiejętności, otwarte na technologię i nowe rozwiązania. Można powiedzieć, że szukamy nie pracowników, lecz partnerów do współtworzenia firmy.

Czy przyjmują Państwo także na staże/praktyki?

Agnieszka Babikikona wywiad

Tak, obecnie najwięcej staży i praktyk przeprowadzamy w Dziale Support oraz Dziale Marketingu. Okresowo przyjmujemy też stażystów do Działu IT.

Czy w obecnych czasach możliwe jest samodzielne i skuteczne prowadzenie przez firmę internetowych kampanii reklamowych i social mediów?

Agnieszka Babikikona wywiad

Teoretycznie jest to możliwe. Jednakże w praktyce tworzenie i nadzorowanie działań marketingowych wymaga dużo czasu, wiedzy i doświadczenia, aby osiągnąć sukces. Algorytmy, chociażby, Facebooka zmieniają się bardzo szybko, to co działało wczoraj, dziś już wcale nie musi. Dlatego tak ważne jest, aby być na bieżąco ze wszystkimi zmianami. Agencje marketingowe mają w swoich szeregach ekspertów w dziedzinie marketingu internetowego, są na bieżąco z najnowszymi trendami i narzędziami, dlatego współpraca z dobrą agencją może przynieść wiele korzyści i zwiększyć szanse na osiągnięcie zadowalających rezultatów. Poza tym, tak jak wspomniałam, prowadzenie kampanii reklamowych wymaga czasu i zaangażowania. Korzystając z usług agencji, przedsiębiorca zrzuca z siebie aspekt reklamowania w internecie i może skupić się na innych biznesowych aspektach.

Jak wygląda proces przygotowywania strategii marketingowej dla klienta?

Agnieszka Babikikona wywiad

Proces przygotowywania strategii marketingowej dla klienta składa się zazwyczaj z kilku etapów. Na początku przeprowadzamy analizę rynku i konkurencji oraz identyfikujemy trendy i potrzeby klientów. Określamy grupę odbiorców oraz cele, które firma chce osiągnąć za pomocą kampanii reklamowej. Wybieramy kanały, przez które firma będzie komunikować się z klientami. Tworzymy plan działań. Analizujemy wyniki i oceniamy efektywność działań oraz ich dopasowanie do potrzeb rynku. Najtrudniejszym aspektem przygotowywania strategii marketingowej dla klienta jest zaprojektowanie kampanii, która będzie skuteczna i przyciągnie uwagę grupy docelowej. Wymaga to nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale także kreatywności i umiejętności skutecznego wykorzystania dostępnych narzędzi i kanałów marketingowych.

Jakie cele adsfox stawia sobie na najbliższy czas?

Agnieszka Babikikona wywiad

Naszą wizją jest stworzenie globalnie rozpoznawalnej marki adsfox, znanej ze swojej innowacyjności i skuteczności w branży marketingu internetowego. Podczas tak szybkiego rozwoju i stałego pozyskiwania nowych klientów, powiększanie zespołu to naturalna kolej rzeczy, aby móc zapewnić najwyższą jakość usług. W zasadzie obecnie stale prowadzimy rekrutacje, głównie na stanowiska supportowe, ale również do Działu: Handlowego, Marketingu,  IT. Chcemy rozwijać i udoskonalać naszą ofertę, dlatego mocno inwestujemy w rozwój technologii. Stale tworzymy nowe narzędzia automatyzujące kolejne obszary marketingu. W naszych planach jest również ekspansja na nowe obszary. Nie zamykamy się na działanie jedynie w Polsce - pragniemy podbijać również rynki zagraniczne!

Jakie trendy, według Pani, będą obecne w przestrzeni marketingu internetowego w najbliższym czasie?

Agnieszka Babikikona wywiad

Warto skoncentrować się na personalizacji treści i komunikacji z klientem, czyli na tworzeniu dedykowanych ofert i kampanii reklamowych dla konkretnych grup odbiorców. Jeśli chodzi o treści reklamowe, to warto, aby były one w formie wideo. To jeden z najpopularniejszych i najskuteczniejszych formatów w marketingu internetowym. Można wykorzystać wideo do prezentowania produktów, promowania marki i budowania zaangażowania klientów. Warto pomyśleć również o współpracy z influencerami, wykorzystać ich popularność i wpływy do promowania marki lub produktu. Ta forma marketingu zyskuje na popularności, szczególnie wśród młodszych grup odbiorców. Co ważne, coraz więcej ludzi korzysta z internetu za pomocą urządzeń mobilnych, dlatego należy skupić się na działaniach reklamowych i marketingowych, na platformach mobilnych oraz dostosowywać treści do urządzeń mobilnych. To, co nigdy nie wychodzi z mody to remarketing. To jest w zasadzie obowiązkowy punkt działań marketingowych. Statystycznie klient potrzebuje od 6 do 8 kontaktów z danym produktem, zanim zdecyduje się na zakup. Kampanie remarketingowe docierają do osób, które miały styczność z danym produktem lub usługą, były zainteresowane, ale z jakichś względów nie zdecydowały się na skorzystanie z oferty. Wtedy takie kampanie są kluczowe, to one “domykają” sprzedaż.



Ania Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Czy pracodawca odpowiada za wysłane zadanie rekrutacyjne? Niestety po wysłaniu mam brak odpowiedzi już od kilku dni

Kandydat Nowy wpis
Kandydat
@Ania

Podobna sytuacja. Mija ponad 3 tygodnie jak nie lepiej, brak informacji zwrtonej po nagraniu wideo i odpowiedzi na pytania.

Gaba Nowy wpis
Inne

hej. wypatrzyłam ofertę dla specjalisty ds. sprzedaży telefonicznej. Interesują mnie w zasadzie dwie rzeczy. Po pierwsze jak przebiega rozmowa rekrutacyjna, czy są odgrywane scenki? I do tego jeszcze na jaki rozwój można liczyć? Wskazany jest pod koniec oferty ale bez szerszego opisu

Mia Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Czy to normalne, że na stanowisko stażysty otrzymywane jest zadanie rekrutacyjne?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa w Online Marketing Help Sp. z o.o. na stanowisko Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży? Z iloma osobami się rozmawia? 2 kwietnia pojawiło się ogłoszenie.

Pracodawca

@Pytanie

Proces rekrutacyjny składa się z 3 kroków. Pierwszy etap to spotkanie organizacyjne, na którym kandydat dowiaduje się o szczegółach i warunkach współpracy. W kolejnym etapie następuje rozmowa ze specjalistą ds. HR. Ostatni krok to spotkanie z Dyrektorem ds. Handlowych.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak opisałbyś przebieg rekrutacji w firmie Online Marketing Help Sp. z o.o. na stanowisko Przedstawiciel handlowy do sprzedaży ciepłych? Czy odbywa się ona w formie rozmowy, czy kandydat otrzymuje do wykonania jakiś test lub zadania?
Tomasz J.
Pracownik

Z firmą związany jestem niemal od początku, od kiedy tylko zaczęliśmy oferować usługę i narzędzia do automatyzacji reklamy. I powiem krótko. Rozpoczęcie pracy w tej firmie to była najlepsza decyzja zawodowa w moim życiu. Za tym jak świetnie się tu pracuje może przemawiać to, że zazwyczaj spędzałem w firmach okolo roku po czym przenosiłem się gdzieś indziej, a tutaj za chwilę minął 2 lata, a ja nigdzie się nie wybieram. Firma rozwija się w błyskawicznym tempie przede wszystkim dzięki temu, że zarząd bardzo rozsądnie zatrudnia ludzi głodnych sukcesu, którzy nie przychodzą tylko "odbić karty" Jeśli jesteś osobą ambitną i chcesz się rozwijać to świetne miejsce. Osoby które chcą sobie "posiedzieć przez 8 godzin i pójść do domu" lepiej niech sobie odpuszczą, bo to nie jest praca dla nich. Lepiej pójść do korpo

Bożena
Inne

Też właśnie widziałam tak jak poprzednicy, że jest wrzucone ogłoszenie dla przedstawiciela na sporą listę miast. Poważnie szukają jedynie 2 osób? To tak w zasadzie co jeszcze rozbieżnego mogli powiedzieć komuś na rozmowie? I skoro podobno szukali jeszcze w sierpniu 2 osób to do dziś tak jest? Nikt się nie zatrudnił? Ile osób obecnie zajmuje to stanowisko?

Karol
Pracownik
@Bożena

W dziale handlowym jest już ponad 10 osób i cały czas ta liczba się zwiększa, dlatego że dzięki automatyzacji jesteśmy w stanie oferować usługi marketingowe poniżej ceny rynkowej a tym samym pomagać większej liczbie klientów. Ta firma ma ogromny potencjał. Zachęcam do zobaczenia co mówią o niej pracownicy na (usunięte przez administratora) Mnie tam nie ma bo to są osoby które pracują z biura a ja akurat pracuje tylko zdalnie.

Zostaw merytoryczną opinię o Online Marketing Help Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Online Marketing Help Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Online Marketing Help Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Online Marketing Help Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Przejdź do nowych opinii