Opinie o Online Marketing Help Sp. z o.o.
Wywiad udzielony przez użytkownika Agnieszka Babik
Pracownik firmy - Specjalista ds. HR
Proszę opowiedzieć, czym zajmuje się Państwa firma?
Nasza firma zajmuje się tworzeniem i optymalizacją internetowych kampanii reklamowych. Jesteśmy agencją marketingową - naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę marketingową.
Od jak dawna firma istnieje na rynku?
Online Marketing Help powstało w 2016 r. z inicjatywy Prezesa Damiana Szczepańskiego. Na początku firma działała jako typowa agencja marketingowa, oferująca kompleksową obsługę marketingową na rynku austriackim. Po zebraniu kilkuletniego doświadczenia w marketingu na rynku niemieckim i austriackim, w 2019 roku Damian postanowił przenieść firmę do Polski. Jego celem była pomoc małym i średnim firmom w reklamowaniu się w internecie - chciał otworzyć im furtkę do świata marketingu internetowego zdominowanego dotychczas przez wielkie korporacje. Drobnych przedsiębiorców często nie stać na współpracę z agencjami marketingowymi, dlatego właśnie zrodził się pomysł stworzenia narzędzia, które zautomatyzuje procesy optymalizacji kampanii reklamowych, tak aby klient mógł samodzielnie, przy niewielkim budżecie, skutecznie się reklamować.
Jakie były przełomowe momenty w historii Państwa firmy?
Przełomowym momentem był początek 2022 r. - wtedy zauważyliśmy, że dla przedsiębiorców oprócz dobrze działających narzędzi i świetnych wyników ważny jest także bezpośredni kontakt i wsparcie “żywego” człowieka. Dlatego w tamtym czasie mocno rozwinęliśmy dział odpowiedzialny za obsługę naszych klientów. Na czas trwania współpracy z nami każdy klient ma zagwarantowanego dedykowanego opiekuna - Specjalistę Działu Support, który nadzoruje działanie kampanii, podpowiada najlepsze rozwiązania, do którego można się zwracać z każdym pytaniem i problemem. Od tamtego momentu adsfox to połączenie agencji marketingowej oraz narzędzi do efektywniejszego prowadzenia kampanii reklamowych w Social Media. Wciąż się rozwijamy i tworzymy nowe oprogramowania do kolejnych automatyzacji. Naszymi klientami są zwykle małe i średnie firmy, zainteresowane reklamą w Social Media, ale nie tylko, ponieważ z sukcesami współpracujemy również z większymi przedsiębiorstwami.
Jakie usługi oferuje Online Marketing Help ?
Nasza firma oferuje kompleksowe usługi marketingowe, skierowane do naszych klientów. Wykorzystujemy autorskie oprogramowanie oraz procedury, które pozwalają na skuteczne i efektywne prowadzenie kampanii reklamowych w internecie. Na początku, jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, nasi specjaliści przeprowadzają audyt na stronie klienta - podpowiadają co warto poprawić, żeby kampanie reklamowe były optymalne. Po nawiązaniu współpracy, zajmujemy się tworzeniem i prowadzeniem kampanii reklamowych dla klientów, głównie w Social Mediach. Czuwamy nad optymalizacją kampanii, aby zapewnić jak najlepsze wyniki przy najniższym możliwym koszcie. Wykonujemy analizy wyników kampanii i przygotowujemy raporty dla klientów, aby mogli oni monitorować efektywność swoich działań marketingowych. Oferujemy również swoim klientom wsparcie i doradztwo w zakresie marketingu internetowego, w tym planowanie strategii, dobór odpowiednich narzędzi reklamowych i optymalizację działań.
Co wyróżnia Państwa firmę na tle konkurencji?
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w tej branży, nie tylko na rynku polskim, ale także zagranicznym. Obsługujemy setki klientów, więc jesteśmy bogatsi o różnorodne projekty, dzięki czemu wiemy co zadziała, a co nie zadziała u danego klienta. W związku z tym jesteśmy w stanie skutecznie dobrać odpowiednie działania tak, aby przynosiły najlepsze możliwe efekty. Dużym plusem naszej działalności jest brak zobowiązujących umów. Działamy w modelu subskrypcyjnym - jeżeli klient nie jest zadowolony z efektów naszych działań, to jednym kliknięciem może zakończyć współpracę. Dajemy taką możliwość, bo wierzymy, że współpraca powinna się opierać na obopólnych korzyściach, a nie na kontrakcie podpisanym na X lat. To też pokazuje, że jesteśmy pewni swoich działań i tego, że przynoszą one efekty. Nie musimy wiązać klienta kontraktem, po to, żeby z nami współpracował.
W jaki sposób rozliczają się Państwo z klientami?
Klient płaci nam procent od wygenerowanej sprzedaży lub procent od wydatków reklamowych. Nasze wynagrodzenie jest więc uzależnione od efektów naszych działań. Można powiedzieć, że pracujemy na wspólny sukces. Dodatkowo, dzięki połączeniu usługi marketingowej i naszego autorskiego oprogramowania, jesteśmy w stanie przynosić takie same, a nawet lepsze efekty niż standardowe agencje marketingowe, i to wszystko za ułamek ceny rynkowej!
Na jakie stanowiska najczęściej prowadzą Państwo rekrutację?
Tak naprawdę każde stanowisko jest kluczowe w funkcjonowaniu firmy i wraz z jej rozwojem potrzebujemy nowych pracowników do każdego działu. Dążymy do tego, aby stać się globalnie rozpoznawalną marką, obsługującą tysiące klientów. Aby tak się stało, musimy współpracować z ambitnymi i głodnymi sukcesu przedstawicielami handlowy,mi. To oni budują pierwsze relacje z klientami oraz dbają o dobry kontakt podczas współpracy. Następnie pozyskany klient trafia do pracownika działu Support - Specjalisty w dziedzinie Facebook Ads i Google Ads. To tutaj tworzymy i nadzorujemy funkcjonowanie kampanii reklamowych oraz troszczymy się o satysfakcję klienta. Dział Marketingu zajmuje się natomiast kreatywną częścią - tutaj projektowane są grafiki, wideo i teksty reklamowe na potrzeby wewnętrzne oraz dla naszych klientów. W celu oferowania nowych usług oraz ciągłego usprawniania obecnych rozwiązań, niezbędni w naszej firmie są Developerzy. Nie można też zapominać o tym, że aby odpowiednia osoba znalazła się na odpowiednim stanowisku należy przeprowadzić skuteczny proces rekrutacyjny - obowiązek ten spoczywa na Dziale HR. Tak więc wszystkie Działy są ze sobą mocno związane i każdy z nich jest obecnie rozwijany.
Czym powinna wyróżniać się osoba, która chciałaby aplikować do adsfox?
Przede wszystkim ambicją i chęcią ciągłego rozwoju. Jesteśmy startupem, więc idealnymi kandydatami są osoby zdolne, kreatywne, zdeterminowane do osiągania celów i pogłębiania swoich umiejętności, otwarte na technologię i nowe rozwiązania. Można powiedzieć, że szukamy nie pracowników, lecz partnerów do współtworzenia firmy.
Czy przyjmują Państwo także na staże/praktyki?
Tak, obecnie najwięcej staży i praktyk przeprowadzamy w Dziale Support oraz Dziale Marketingu. Okresowo przyjmujemy też stażystów do Działu IT.
Czy w obecnych czasach możliwe jest samodzielne i skuteczne prowadzenie przez firmę internetowych kampanii reklamowych i social mediów?
Teoretycznie jest to możliwe. Jednakże w praktyce tworzenie i nadzorowanie działań marketingowych wymaga dużo czasu, wiedzy i doświadczenia, aby osiągnąć sukces. Algorytmy, chociażby, Facebooka zmieniają się bardzo szybko, to co działało wczoraj, dziś już wcale nie musi. Dlatego tak ważne jest, aby być na bieżąco ze wszystkimi zmianami. Agencje marketingowe mają w swoich szeregach ekspertów w dziedzinie marketingu internetowego, są na bieżąco z najnowszymi trendami i narzędziami, dlatego współpraca z dobrą agencją może przynieść wiele korzyści i zwiększyć szanse na osiągnięcie zadowalających rezultatów. Poza tym, tak jak wspomniałam, prowadzenie kampanii reklamowych wymaga czasu i zaangażowania. Korzystając z usług agencji, przedsiębiorca zrzuca z siebie aspekt reklamowania w internecie i może skupić się na innych biznesowych aspektach.
Jak wygląda proces przygotowywania strategii marketingowej dla klienta?
Proces przygotowywania strategii marketingowej dla klienta składa się zazwyczaj z kilku etapów. Na początku przeprowadzamy analizę rynku i konkurencji oraz identyfikujemy trendy i potrzeby klientów. Określamy grupę odbiorców oraz cele, które firma chce osiągnąć za pomocą kampanii reklamowej. Wybieramy kanały, przez które firma będzie komunikować się z klientami. Tworzymy plan działań. Analizujemy wyniki i oceniamy efektywność działań oraz ich dopasowanie do potrzeb rynku. Najtrudniejszym aspektem przygotowywania strategii marketingowej dla klienta jest zaprojektowanie kampanii, która będzie skuteczna i przyciągnie uwagę grupy docelowej. Wymaga to nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale także kreatywności i umiejętności skutecznego wykorzystania dostępnych narzędzi i kanałów marketingowych.
Jakie cele adsfox stawia sobie na najbliższy czas?
Naszą wizją jest stworzenie globalnie rozpoznawalnej marki adsfox, znanej ze swojej innowacyjności i skuteczności w branży marketingu internetowego. Podczas tak szybkiego rozwoju i stałego pozyskiwania nowych klientów, powiększanie zespołu to naturalna kolej rzeczy, aby móc zapewnić najwyższą jakość usług. W zasadzie obecnie stale prowadzimy rekrutacje, głównie na stanowiska supportowe, ale również do Działu: Handlowego, Marketingu, IT. Chcemy rozwijać i udoskonalać naszą ofertę, dlatego mocno inwestujemy w rozwój technologii. Stale tworzymy nowe narzędzia automatyzujące kolejne obszary marketingu. W naszych planach jest również ekspansja na nowe obszary. Nie zamykamy się na działanie jedynie w Polsce - pragniemy podbijać również rynki zagraniczne!
Jakie trendy, według Pani, będą obecne w przestrzeni marketingu internetowego w najbliższym czasie?
Warto skoncentrować się na personalizacji treści i komunikacji z klientem, czyli na tworzeniu dedykowanych ofert i kampanii reklamowych dla konkretnych grup odbiorców. Jeśli chodzi o treści reklamowe, to warto, aby były one w formie wideo. To jeden z najpopularniejszych i najskuteczniejszych formatów w marketingu internetowym. Można wykorzystać wideo do prezentowania produktów, promowania marki i budowania zaangażowania klientów. Warto pomyśleć również o współpracy z influencerami, wykorzystać ich popularność i wpływy do promowania marki lub produktu. Ta forma marketingu zyskuje na popularności, szczególnie wśród młodszych grup odbiorców. Co ważne, coraz więcej ludzi korzysta z internetu za pomocą urządzeń mobilnych, dlatego należy skupić się na działaniach reklamowych i marketingowych, na platformach mobilnych oraz dostosowywać treści do urządzeń mobilnych. To, co nigdy nie wychodzi z mody to remarketing. To jest w zasadzie obowiązkowy punkt działań marketingowych. Statystycznie klient potrzebuje od 6 do 8 kontaktów z danym produktem, zanim zdecyduje się na zakup. Kampanie remarketingowe docierają do osób, które miały styczność z danym produktem lub usługą, były zainteresowane, ale z jakichś względów nie zdecydowały się na skorzystanie z oferty. Wtedy takie kampanie są kluczowe, to one “domykają” sprzedaż.
Czy pracodawca odpowiada za wysłane zadanie rekrutacyjne? Niestety po wysłaniu mam brak odpowiedzi już od kilku dni
Podobna sytuacja. Mija ponad 3 tygodnie jak nie lepiej, brak informacji zwrtonej po nagraniu wideo i odpowiedzi na pytania.
hej. wypatrzyłam ofertę dla specjalisty ds. sprzedaży telefonicznej. Interesują mnie w zasadzie dwie rzeczy. Po pierwsze jak przebiega rozmowa rekrutacyjna, czy są odgrywane scenki? I do tego jeszcze na jaki rozwój można liczyć? Wskazany jest pod koniec oferty ale bez szerszego opisu
Czy to normalne, że na stanowisko stażysty otrzymywane jest zadanie rekrutacyjne?
Jak wygląda rozmowa w Online Marketing Help Sp. z o.o. na stanowisko Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży? Z iloma osobami się rozmawia? 2 kwietnia pojawiło się ogłoszenie.
Pracodawca
Proces rekrutacyjny składa się z 3 kroków. Pierwszy etap to spotkanie organizacyjne, na którym kandydat dowiaduje się o szczegółach i warunkach współpracy. W kolejnym etapie następuje rozmowa ze specjalistą ds. HR. Ostatni krok to spotkanie z Dyrektorem ds. Handlowych.
Z firmą związany jestem niemal od początku, od kiedy tylko zaczęliśmy oferować usługę i narzędzia do automatyzacji reklamy. I powiem krótko. Rozpoczęcie pracy w tej firmie to była najlepsza decyzja zawodowa w moim życiu. Za tym jak świetnie się tu pracuje może przemawiać to, że zazwyczaj spędzałem w firmach okolo roku po czym przenosiłem się gdzieś indziej, a tutaj za chwilę minął 2 lata, a ja nigdzie się nie wybieram. Firma rozwija się w błyskawicznym tempie przede wszystkim dzięki temu, że zarząd bardzo rozsądnie zatrudnia ludzi głodnych sukcesu, którzy nie przychodzą tylko "odbić karty" Jeśli jesteś osobą ambitną i chcesz się rozwijać to świetne miejsce. Osoby które chcą sobie "posiedzieć przez 8 godzin i pójść do domu" lepiej niech sobie odpuszczą, bo to nie jest praca dla nich. Lepiej pójść do korpo
Też właśnie widziałam tak jak poprzednicy, że jest wrzucone ogłoszenie dla przedstawiciela na sporą listę miast. Poważnie szukają jedynie 2 osób? To tak w zasadzie co jeszcze rozbieżnego mogli powiedzieć komuś na rozmowie? I skoro podobno szukali jeszcze w sierpniu 2 osób to do dziś tak jest? Nikt się nie zatrudnił? Ile osób obecnie zajmuje to stanowisko?
W dziale handlowym jest już ponad 10 osób i cały czas ta liczba się zwiększa, dlatego że dzięki automatyzacji jesteśmy w stanie oferować usługi marketingowe poniżej ceny rynkowej a tym samym pomagać większej liczbie klientów. Ta firma ma ogromny potencjał. Zachęcam do zobaczenia co mówią o niej pracownicy na (usunięte przez administratora) Mnie tam nie ma bo to są osoby które pracują z biura a ja akurat pracuje tylko zdalnie.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Online Marketing Help Sp. z o.o. - Kraków
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Online Marketing Help Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Online Marketing Help Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Online Marketing Help Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Online Marketing Help Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Online Marketing Help Sp. z o.o.
-
Św. Filipa 23 lok. 3
31-150 Kraków - https://adsfox.pl
Wiesz coś więcej o tej firmie ?
Bądź na bieżąco!
Oferty pracy Online Marketing Help Sp. z o.o.
- Dostępne w 51 lokalizacjach Pokaż mniej
- Jastrzębie-Zdrój
- Bydgoszcz
- Bytom
- Jelenia Góra
- Wałbrzych
- Lubin
- Kraków
- Rzeszów
- Wrocław
- Gdańsk
- Dąbrowa Górnicza
- Częstochowa
- Warszawa
- Białystok
- Chorzów
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Koszalin
- Płock
- Konin
- Słupsk
- Włocławek
- Gorzów Wielkopolski
- Katowice
- Nowy Sącz
- Poznań
- Rybnik
- Kielce
- Sosnowiec
- Inowrocław
- Ruda Śląska
- Piotrków Trybunalski
- Łódź
- Szczecin
- Gliwice
- Opole
- Grudziądz
- Zielona Góra
- Tychy
- Elbląg
- Kalisz
- Zabrze
- Olsztyn
- Legnica
- Radom
- Bielsko-Biała
- Jaworzno
- Toruń
- Tarnów
- Mielec
- Lublin
- Gdynia
- Dostępne w 159 lokalizacjach Pokaż mniej
- Wieluń
- Sieradz
- Zduńska Wola
- Łask
- Łęczyca
- Ozorków
- Aleksandrów Łódzki
- Konstantynów Łódzki
- Kutno
- Pabianice
- Bełchatów
- Zgierz
- Radomsko
- Łódź
- Piotrków Trybunalski
- Łowicz
- Tomaszów Mazowiecki
- Skierniewice
- Rawa Mazowiecka
- Opoczno
- Nakło nad Notecią
- Żnin
- Tuchola
- Koronowo
- Mogilno
- Bydgoszcz
- Solec Kujawski
- Inowrocław
- Chełmno
- Świecie
- Chełmża
- Toruń
- Grudziądz
- Ciechocinek
- Wąbrzeźno
- Golub-Dobrzyń
- Włocławek
- Lipno
- Brodnica
- Rypin
- Kolno
- Łomża
- Zambrów
- Grajewo
- Wysokie Mazowieckie
- Mońki
- Siemiatycze
- Łapy
- Suwałki
- Augustów
- Choroszcz
- Białystok
- Bielsk Podlaski
- Wasilków
- Czarna Białostocka
- Dąbrowa Białostocka
- Sejny
- Sokółka
- Hajnówka
- Gródek
- Leszno
- Kościan
- Piła
- Rawicz
- Luboń
- Poznań
- Gostyń
- Śrem
- Swarzędz
- Wągrowiec
- Środa Wielkopolska
- Krotoszyn
- Jarocin
- Września
- Gniezno
- Ostrów Wielkopolski
- Kalisz
- Konin
- Turek
- Koło
- Ustka
- Słupsk
- Człuchów
- Bytów
- Chojnice
- Lębork
- Kościerzyna
- Kartuzy
- Wejherowo
- Reda
- Rumia
- Władysławowo
- Starogard Gdański
- Gdynia
- Sopot
- Pruszcz Gdański
- Gdańsk
- Tczew
- Kwidzyn
- Malbork
- Świnoujście
- Gryfino
- Szczecin
- Police
- Dębno
- Goleniów
- Pyrzyce
- Nowogard
- Gryfice
- Barlinek
- Choszczno
- Kołobrzeg
- Świdwin
- Złocieniec
- Koszalin
- Darłowo
- Wałcz
- Sławno
- Szczecinek
- Stargard
- Ciechanów
- Grodzisk Mazowiecki
- Legionowo
- Mińsk Mazowiecki
- Mława
- Nowy Dwór Mazowiecki
- Ostrołęka
- Otwock
- Piaseczno
- Piastów
- Płock
- Radom
- Siedlce
- Sochaczew
- Warszawa
- Wołomin
- Wyszków
- Ząbki
- Żyrardów
- Braniewo
- Działdowo
- Elbląg
- Ełk
- Gierłoż
- Giżycko
- Gołdap
- Iława
- Kętrzyn
- Lidzbark Warmiński
- Morąg
- Mrągowo
- Nidzica
- Olecko
- Olsztyn
- Ostróda
- Pasłęk
- Pisz
- Szczytno
- Węgorzewo
- Dostępne w 60 lokalizacjach Pokaż mniej
- Nakło nad Notecią
- Żnin
- Tuchola
- Koronowo
- Mogilno
- Bydgoszcz
- Solec Kujawski
- Inowrocław
- Chełmno
- Świecie
- Chełmża
- Toruń
- Grudziądz
- Ciechocinek
- Wąbrzeźno
- Golub-Dobrzyń
- Włocławek
- Lipno
- Brodnica
- Rypin
- Tarnobrzeg
- Nowa Dęba
- Krosno
- Kolbuszowa
- Strzyżów
- Rzeszów
- Stalowa Wola
- Nisko
- Sanok
- Łańcut
- Leżajsk
- Przeworsk
- Ustrzyki Dolne
- Jarosław
- Przemyśl
- Lubaczów
- Dębica
- Mielec
- Jasło
- Ropczyce
- Leszno
- Kościan
- Piła
- Rawicz
- Luboń
- Poznań
- Gostyń
- Śrem
- Swarzędz
- Wągrowiec
- Środa Wielkopolska
- Krotoszyn
- Jarocin
- Września
- Gniezno
- Ostrów Wielkopolski
- Kalisz
- Konin
- Turek
- Koło
- Dostępne w 50 lokalizacjach Pokaż mniej
- Kielce
- Elbląg
- Lubin
- Jaworzno
- Kalisz
- Częstochowa
- Szczecin
- Gorzów Wielkopolski
- Mysłowice
- Jastrzębie-Zdrój
- Siedlce
- Dąbrowa Górnicza
- Bielsko-Biała
- Jelenia Góra
- Łódź
- Rybnik
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Płock
- Słupsk
- Opole
- Radom
- Warszawa
- Grudziądz
- Lublin
- Wrocław
- Koszalin
- Zabrze
- Ruda Śląska
- Rzeszów
- Bytom
- Nowy Sącz
- Gdańsk
- Gdynia
- Wałbrzych
- Chorzów
- Poznań
- Olsztyn
- Białystok
- Włocławek
- Tychy
- Kraków
- Legnica
- Gliwice
- Piotrków Trybunalski
- Zielona Góra
- Sosnowiec
- Katowice
- Toruń
- Tarnów
- Bydgoszcz