Opinie o FedEx w Łódź

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy FedEx. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w FedEx na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o FedEx w Łódź

wkórzony

Dziadoska firma, jeżeli zależy ci na terminowym otrzymaniu NIE WYSYŁAJ FedExem. W śledzeniu niby wszystko się zgadza ale nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością. Przesyłka w łodzi w sobotę w poniedziałek niby u kuriera który nic o tym nie wie potem informacja ze zostawione awizo (wirtualnie) potem niby wróciła do oddziału z którego w rzeczywistości nie wyjechało. Odpowiedzialnego za to nie znajdziesz a dostaje się kurierowi bo tylko on z tej firmy ma kontakt z odbiorcą, telefon odbiera osoba która obiecuje złote góry i na tym się kończy. I za to wszystko płacisz. Moje sugestie dla FedEx: Zmienić kierownictwo,

Dkkdkk

0 profesjonalizmu, firma kpi sobie z klientów. Paczka którą miałam dostać podobno już u mnie pod domem była, a ja cały dzień spędziłam w domu oczekując na WAŻNĄ paczkę. W statusie przesyłki: nieudana próba doręczenia. Przesyłka awizowana . Dzwoniąc do obsługi klienta nie dostałam rzadnych porad co z tym zrobić jedynie żebym poczekała jeszcze na paczkę i jeśli sobie "życzę " mogę złożyć skargę. Nerwica człowieka dopada. Nie polecam!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andrzej-Łódż

W okresie świątecznym, może kurier nie zastać odbiorcy! -doręczenie nieskuteczne. Następnym razem, zanim doleciałem do telefonu-kurier się wyłączył! Natychmiastowe próby oddzwonienia -kurier nie odbiera. Kolejne próby-bezskuteczne. Interwencja w biurze w Łodzi, po ostatnim telefonie, abym mógł odebrać przesyłkę osobiście-odmowa-wysłano do nadawcy! To nie jest poważne traktowanie klienta ! (odradzałem tą firmę nadawcy-w przyszłości )

sebo

Ludzie zatrudnijcie sie w kurierce i zrozumiecie o co chodzi z czym to sie je narzekacie my (usunięte przez administratora) ile sie da a ze sa bledy normalka

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się z nami wrażeniami ze spotkania rekrutacyjnego w firmie FedEx? Jak oceniasz poziom trudności oraz atmosferę spotkania? Z chęcią dowiemy się wszystkich niezbędnych szczegółów dotyczących przebiegu rekrutacji.
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Łódź
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Łódź
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Furia

Kurier dostarczy dziś paczkę dostaje takiego SMS czekam cały dzień cisza. Po godzinie 19 dostaje meila kurier nie zastał nikogo w domu przesyłka awizowana. To chyba żart.

Jd

Poprostu zalosne czekam 8 dni na paczke i nie dostalem jakiej kolwiek wiadomosci gdy kurier dojechal

dzek

Kurier FedEx- podwykonawca odebral przesylke - telewizor 65 " samochodem nie przystosowanym do przewozu przesylek, bez zadnego zabezpieczenia przed ewentualnym uszkodzeniem, nastepnie drugi kurier FedEx sfalszowal protokol ustalenia przesylki, posiadam dowody, sprawa w prokuraturze , natomiast FedEx nie chce poniesc odpowiedzialnosci za uszkodzenie przesylki dodatkowo ubezpieczonej w transporcie, bazujac na sfalszowanym protokole. Moje sugestie dla FedEx: Bardziej szanowac klienta, i nie chowac glowy w piasek. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Wystarczy, ze zainteresuje sie bardziej reklamacjami , a nie tylko zyskiem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kasia123

wspaniała firma

2pac

Fedex jest sto lat za Murzynami, dawny opek tylko pod nowym szyldem. Nie wiem nawet czy amerykanie wiedzą że coś takiego jest w Polsce bo jakby zobaczyli ten (usunięte przez administratora) to rozginiliby to wszystko w piz......

potas

Totalne dno. Czekam na kuriera po odbiór przesyłki (skrzynia 33 kilo) ma być między 10 a 14 - nie pojawia się. o 15.30 dzwonie na infolinię po czym dowiaduję się że UWAGA "kurier był u mnie o 12.30 i moja paczka jest niezgodna z regulaminem". Oczywiście nikt nie był i nikt nie dzwonił, proszę konsultanta o rozmowę z kierownikiem otrzymuję odmowę, proszę o numer do kuriera - odmowa. Po kilku sekundach nieprzyjemnych przepychanek konsultant rzuca słuchawką. Zgłaszam reklamację przez furgonetkę gdzie składałem zamówienie po 24 godzinach dowiaduje się że nie mogą się sami dodzwonić do własnego kuriera :):):) Sprawa w toku. Panie takiego cyrku to jeszcze nie widziałem.....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lidia
Inne

Ostatnie komentarze są od strony klientów, przypominam, że to obszar w którym powinny znajdować się opinie o pracodawcy. Potencjalni kandydaci poszukują tu merytorycznych informacji na temat zatrudnienia w firmie FedEx. Zachęcam osoby, które są zatrudnione w FedEx o opisanie aktualnej sytuacji panującej w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

od 6-m-cy walczę z o Fedexem odszkodowanie wartej kilka tysięcy zł przesyłki -ewidentna wina firmy kurierskiej - WARTA ich ubezpieczyciel strategiczny przyznał mi racje że wina leży po stronie Fedexu śmieją się i nic -sprawa znajdzie się w sądzie-Uważajcie na to dziadoswtwo-szmaty totalne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Odys

Dno! Inaczej się nie da. Nawet nie chce mi się opisywać moich perypetii z Fedexem. Zalando umywa ręce i częstuje tylko gładkimi obietnicami bez pokrycia. Czekam na tydzień, a w historii przesyłki nawet raz pojawiła się informacja, że była próba doręczenia- kłamstwo wierutne. Nie chcą przekieruje paczki na inny adres, Zalando tez twierdzi,że nic nie moze zrobić. Traktowanie klienta poniżej poziomu morza. Powinna zniknąć

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lidia
Inne

Widzę, że na forum pojawiają się opinie na temat firmy FedEx od strony klientów. Dobrze by było, gdyby ktoś również zechciał podzielić się informacjami od strony pracodawcy? Jakie warunki zatrudnienia oferuje i jakie warunki trzeba spełnić, by dostać pracę? Możecie się tym podzielić na forum? @Adam, pracujesz w firmie FedEx jako kurier, czy w oddziale? Czy możesz powiedzieć coś więcej na temat warunków zatrudnienia oferowanych przez pracodawcę? Czy można liczyć na jakieś benefity pozapłacowe?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adam
Inne

Idealnych firm nie ma tylko ludzie wybierają sobie niewłaściwą pracę i stąd to niezadowolenie!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysiek

Brak poszanowania dla klienta! Nigdy więcej! Nie pierwszy raz dostaje wiadomość o tym, ze przesyłka będzie danego dnia po czym mój adres okazuje się błędny. Niezwłocznie dzwonię na infolinie i tłumacze, ze adres jest prawidłowy. Pani mówi, ze to wyjaśni po czym 5 minut po telefonie dostaje maila ze przesyłki nie będzie :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pudel

Jedno Wielkie Dziadostwo, przetrzymują paczki,nie odbierają telefonu. To jest lekceważenie klientów. Takie dziadostwo powinno się zamykać bo na rynku nie brak porządnych firm kurierskich takich jak DPD .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zenek
Inne

Czy firma potrzebuje pracowników?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kk

TOTALNA PORAŻKA...!!!!!!!!! Firma kurierska FedEx, ktora jest bardzo slabo zorganizowana brak kontaktu z kurierem a infolinia po zgloszeniu problemu nie robi z tym nic zeby kurier laskawie zadzwonil i sie umowil na jakas godzine po prostu trzeba siedziec caly dzien w domu i czekac.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Cezary
Inne

Konkurencja pisze ale nie wie co , tak?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o FedEx - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w FedEx?

    Zobacz opinie na temat firmy FedEx tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
FedEx
Przejdź do nowych opinii