Opinie o FedEx Inc. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy FedEx Inc.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie FedEx Inc. o rekrutacji.


Branże: Firmy kurierskie
Firmy kurierskie Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o FedEx Inc. w Warszawa

Była pracownica
Były pracownik

Pracowałam w Fedex wcześniej TNT przez 15 lat. Praca tam to żenada za śmieszne pieniądze. Traktują ludzi jak (usunięte przez administratora) Zero szacunku. Przełożony mojego byłego zespołu to (usunięte przez administratora) który nie potrafił pisać i wypowiadać się. Został wzięty na stanowisko team leadera tylko po to żeby jego przełożeni mogli nim manipulować. Jeden wielki wyzysk pracowników. Gorzej niż w fabryce. Pracownik jest tylko numerkiem , kolejną cyferką w firmie. Ludzi z doświadczeniem i wiedzą traktują gorzej niż nowych pracowników. Pracując w dziale dedykowanym narzucają infolinię która powinna być obsługiwana przez dział obsługi klienta a nie dedykowany. Tylko odbieranie telefonów tam się liczy. Przełożeni nie mają empatii. Jeden wielki (usunięte przez administratora) Po odejściu stamtąd czuję wielką ulgę i radość.

anonim
Inne

Hmmm no ciekawe, z tym managerem, a czy firma praktykuje rekrutacje wewnętrzne?? Właśnie na takie stanowiska wyższe i managerskie, to biorą ludzi z zewnątrz czy można dostać awans? Czy warunkiem dostania posady managera jest to, aby znać firmę i przepracować tu X lat, czy wystarczy mieć w cv doświadczenie z innego miejsca?

Zyga Nowy wpis
Inne

Otrzymałem wezwanie do zapłaty za przesyłkę którą opłacił nadawca. Nie można skontaktować się w żaden sposób z FeedEx w celu wyjaśnienia sprawy

anonim Nowy wpis
Inne

Ja z kolei jestem zdecydowany na etat magazyniera, znalazłem ofertę na pracuj.pl. Widzę, że raz w miesiącu, w jedną sobotę ma się dyżury. Czy wtedy one są jakoś lepiej płatne? Obowiązkiem jest sporządzanie raportów, tylko dla pewności bym chciał wiedzieć jak często.

Paulina Nowy wpis
Inne

Dramat. Przybicie sobie piątkę z DHLem. Dwie najgorsze firmy kurierskiej w Polsce. Jak widzę status "przesyłka dostarczona" to śmiać mi się chce bo to ja musze do was jechać sama sobie ją dostarczyć. Nie masz szans żeby się z kurierem dogadać, żeby w ogóle zadzwonić do niego albo on do ciebie. Uczcie się od dpd albo oddajcie im firmę żeby naprawić resztki tego co z Was zostało.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w FedEx Inc.?

logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Operator CNC
Żary
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Była pracownica
Były pracownik

Pracowałam w Fedex wcześniej TNT przez 15 lat. Praca tam to żenada za śmieszne pieniądze. Traktują ludzi jak (usunięte przez administratora) Zero szacunku. Przełożony mojego byłego zespołu to (usunięte przez administratora) który nie potrafił pisać i wypowiadać się. Został wzięty na stanowisko team leadera tylko po to żeby jego przełożeni mogli nim manipulować. Jeden wielki wyzysk pracowników. Gorzej niż w fabryce. Pracownik jest tylko numerkiem , kolejną cyferką w firmie. Ludzi z doświadczeniem i wiedzą traktują gorzej niż nowych pracowników. Pracując w dziale dedykowanym narzucają infolinię która powinna być obsługiwana przez dział obsługi klienta a nie dedykowany. Tylko odbieranie telefonów tam się liczy. Przełożeni nie mają empatii. Jeden wielki (usunięte przez administratora) Po odejściu stamtąd czuję wielką ulgę i radość.

Amelia
Inne
@Była pracownica

A przez tyle lat twojej pracy były jakieś podwyżki wynagrodzenia chociażby związane z tak długim stażem w firmie? O co chodzi z tym brakiem empatii ze strony przełożonych? W jakich sytuacjach on się objawiał?

Zuzka
Inne
@Była pracownica

No ale zanim taki pracownik ma pracować na infolinii, to jest jakoś przeszkolony pod tym kątem? Jest przygotowany wcześniej czy raczej z dnia na dzien ma nowe obowiązki?

anonim
Inne

Hmmm no ciekawe, z tym managerem, a czy firma praktykuje rekrutacje wewnętrzne?? Właśnie na takie stanowiska wyższe i managerskie, to biorą ludzi z zewnątrz czy można dostać awans? Czy warunkiem dostania posady managera jest to, aby znać firmę i przepracować tu X lat, czy wystarczy mieć w cv doświadczenie z innego miejsca?

anonim
Inne

Znalazłem ofertę pracy z działu marketingu, dotyczącą stanowiska Pricing Analyst Large Accounts. Ogłoszenie w całości napisane jest po angielsku. Rozmowa rekrutacyjna też odbywa się wyłącznie po angielsku? Potrzebnych jest kilku pracowników w różnych miejscowościach w tym również do Holandii. Jaka wtedy umowa dla pracowników? Na warunkach holenderskich?

Math
Kandydat
@anonim

Jak jest po angielsku, to musisz też wysłać swoje CV po angielsku. Rozmowa będzie po polsku i później przeniesiecie się na angielski - tak to wygląda w większości firm. Mi na stanowisko Customer Care Representative też powiedzieli, że rozmowa będzie cała po angielsku a po angielsku wymieniliśmy chyba tylko dwa, może trzy zdania.

Halina
Inne

Na stronie firmy jest oferta pracy dla przedstawiciela ds obsługi klienta - pisze tam że zapewniają szkolenia wdrażające do pracy. Może ktoś napisać jak długo trwa takie szkolenie? Jak to wygląda? Ono jest normalnie płatne?

Math
Kandydat
 Pytanie
@Halina

Podczas rozmowy rekrutacyjnej dowiedziałam się, że takie szkolenie trwa dwa miesiące i odbywa się stacjonarnie. Później pracujesz hybrydowo - 2 dni w biurze, 3 dni zdalnie. Udało mi się przejść do trzeciego etapu (1 etap to zwykła rozmowa telefoniczna, podczas której dowiedziałam się, że NIE mogą mi powiedzieć jakie jest wynagrodzenie, co mnie rozbawiło, ale stwierdziłam, że okej. Podczas drugiego etapu miałam do wykonania zadanie - odpowiedzieć na wiadomość klienta i coś tam pogadać po angielsku). Dostałam wytyczne o trzecim etapie i dostałam również info o firmie i samym stanowisku, ALE nigdzie nie jest podane wynagrodzenie. Może ktoś wie? Może ktoś mi powie czy warto tyle się fatygować? To już trzeci etap rekrutacji. Coraz bardziej popieram No Fluff Jobs, żeby aplikować tylko na oferty z podanymi widełkami, bo to mi jakoś śmierdzi.

Math
Kandydat
@Math

Jakby się ktoś zastanawiał, to nie - nawet podczas trzeciej rozmowy nie otrzymałam informacji jakie jest wynagrodzenie na tym stanowisku, mimo że zadałam pytanie wprost. Oznajmiono mi, że kwota będzie znana dopiero jak dostanę pracę... uważajcie na siebie!

Przyszly pracownik
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy ktoś pracuje bądź pracował w FedEx Oude Meer ? Jak wyglądają zarobki oraz atmosfera w pracy ? Dziękuję

Iza
Pracownik
 Pytanie

Hej, agent ds wsparcia operacji, jakie sa zarobki mniej więcej oraz praca zmianowa w jakich godzinach? Pozdrawiam

Zbigniew
Inne

Chcieliby osobę na stanowisko agenta obsługi lotniskowej. Dają UoP, benefity, jak prywatna opieka, dopłaty do wypoczynku dzieci itp. A co do zarobków, to czy dowiem się tu, jako to kwota? I co z możliwością korzystania z tego funduszu świadczeń socjalnych, każdy może? Proszę też napisać o godzinach i systemie pracy, jak to jest poukładane i na ile samemu ma się na to wpływ?

Marta
Inne

Nie polecam pracy tu nikomu, bo to banda (usunięte przez administratora) i naciągaczy., Najgorsza firma kurierska z jaką kiedykolwiek się spotkałam. Totalna porażka, nie polecam nikomu i przestrzegam przed korzystaniem z ich usług. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy, a gdyby kiedykolwiek pojawiła się tylko możliwość dostawy za ich pomocą, zrezygnuje z takiej przesyłki. Zdecydowanie wolę dopłacić innej firmie niż przyczyniać się do dorobku tych oszutów i złodziei. Firma postępuje niezgodnie ze swoimi własnymi wytycznymi, w których jak wół jest napisane, że ewentualne opłaty celne pobiera kurier podczas dostawy przesyłki. Dodam, ze sama byłam jedynie adresatem przesyłki, a osobą która podpisywała dokumenty do odprawy przesyłki i była właściwym importerem (a też w celach na własny użytek) był mój brat. Natomiast firma FEDEX mając w (usunięte przez administratora) wszelkie normy prawne i zasady nie omieszkała wysyłać do mnie wezwań do zapłaty za fakturę wystawioną (usunięte przez administratora) po dostarczeniu przesyłki. Dodam, że faktury i wezwania firma wysyłała bez wskazania numeru domu, listem zwykłym (parodia biorąc pod uwagę, że nic nie przyszło drogą elektroniczną, ani poprzez ich kuriera), nie mieli więc żadnej gwarancji, ze faktury doszły. Ba, wręcz chyba miały nie dojść i mieli w zamiarze wydoić mnie z kasy poprzez komornika, bo list doszedł tylko dlatego, ze listonosz doskonale wie gdzie mieszkam. Warto zauważyć, ze listy te dochodzily po 3 tygodniach, kiedy to już termin płatności dawno upłynął, Co więcej z firmą nie da się skontaktować w żaden sposób. Ani poprzez infolinie, ani mailowo, ani przez social media. Podczas gdy zachęcają do kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy. Adresy z których odpowiadali podczas odprawy celnej przestały nagle funkcjonować. Zatem odradzam serdecznie. Firmie życzę żeby splajtowała, spłonęła i znikła z powierzchni ziemi sponiewierana wysokością odszkodowań, do których wypłaty zostanie zobligowana. Zastanówcie się czy chcecie mieć pracodawcę, który działa w taki sposób.

Marek
Inne
@Marta

Ta (usunięte przez administratora)zagubiła mi paczkę o wartości 12 tys zł i mają na wszystko kolokwialnie mówiąc wywalone . Reklamacji nie uwzględnili, bo pośrednik, przez jakiego wysłałem GliobKurier pobrał za ubezpieczanie, ale go nie opłacił. Glob (usunięte przez administratora) też umywa ręce . Reklamacji nie uwzględnili , powiedzieli , że nie wiedza gdzie jest przesyłka i co się z nią stało i tyle , sprawę zamknęli, zbywając mnie w bezczelny sposób. Nie zgłosili kradzieży , nic kompletnie , jak by się nic nie stało . Reasumując, zostałem jawnie okradziony. Sprawa zgłoszona do prokuratury i Rzecznika Praw Konsumenckich . Szukam osób poszkodowanych w podobny sposób, do złożenia pozwu zbiorowego . tel 512896805

juz
Pracownik
 Pytanie
@Marek

Nie kupiła Pani usługi w Fedex tylko w Globkurier i tam dochodzić swoich praw, dla Fedex oni są klientem i płatnikiem nie Pani. Dodatkowo kradzieź to przestępstwo ma Pani dowody?? nie, zagubienia paczek się zdarzają i zgodnie z przepisami wypłacane jest odszkodowanie.

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Witam, jestem zainteresowany pracą na magazynie, gdyż widziałem ofertę w moim mieście. Chciałem zapytać, jak to jest z uprawnieniami UDT. Czy są tutaj potrzebne ? W wymaganiach nie ma ich podanych, natomiast jak tu wyglada w praktyce?

Fefo
Pracownik
@Pytanie

Potrzebne jak jest kontrola.

Helena
Inne
@Fefo

A jak często się zdarzają?

Wiktoria
Inne

Czemu odradzasz? Nie obraź się, ale wypadałoby napisać, skoro zaczynasz temat, bo tak to nie wiadomo, o co chodzi i czy faktycznie coś poważnego. Ciężka praca jest?

Pytanie
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w FedEx Inc. na część etatu?

Mar
Pracownik
@Pytanie

Tak, są dosyć elastyczni, jak trafisz na ok managera to można się dostosować.

Bożena
Inne
@Mar

To macie jakieś umowy zlecenie, że tak się da? Czy jak to wygląda? Zastanawia mnie stawka godzinowa, podasz jakieś aktualne widełki?

blabla
Pracownik
@Pytanie

Zależy, na magazynie może się da. W biurze ma się umowę o prace i mozna zatrudnić się tylko na pełny etat

Zbigniew
Inne
@blabla

A na stanowiska biurowe to często są wakaty? I jak odbywa się proces rekrutacji, co weryfikują i ile to potrafi czasu pochłonąć? Bo nie wiem, czy miałbym tyle wolnego, by na każde spotkanie brać urlop z obecnej pracy. No i czy Twoim zdaniem warto starać się tu o pracę, a jeśli tak to dlaczego?

Marta
Pracownik
 Pytanie

ta "firma" to żenada i porażka, nie szanująca pracowników. Zamiast szanować wieloletnich pracowników, którzy robią im łaskę, że tam jeszcze pracują, to traktują ja pomiot i zero. Gdzie jest w tym wszystkim Kierownictwo, Zarząd????? Moja siostra pracuje tam już 10 lat i za każdym razem odmawia jej się świadczeń z ZFŚS. Panienki z HR zamiast stać murem za pracownikiem rzucają kłody pod nogi, odmawiają świadczeń... czujecie się wtedy lepsze? Gdzie jest ta kasa, której nie dostają pracownicy???? idzie do Waszej kieszeni? Sama 10 lat pracuję w Dziale HR w firmie produkcyjnej, również zajmuję się ZFŚS i nie wyobrażam sobie odmówić świadczeń pieniężnych moim pracownikom. Przy doładowaniach grudniowych wiele osób zapomniało złożyć oświadczeń o dochodach we wskazanym terminie - przyjmowałam na bieżąco do stycznia, żeby nikt nie czuł się pokrzywdzony. Najwidoczniej tutaj panienki z pseudo HR robią wszystko, żeby zbytnio się nie przemęczyć i żeby przypadkiem nie zadziałać na korzyść pracownika....Drogie Panie karma wraca, życzę Wam żeby do Was wróciła

Go
Pracownik

Ciekawe na czyje życzenie usuwacie niektóre opinie

pracownik
Pracownik
@Go

wiadomo że pracodawcy :)

Pytanie
 Pytanie

Jak w FedEx Inc. wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?

Serhii
Pracownik
@Pytanie

Nie ma szans przebić się przez rodzinki i (usunięte przez administratora)

Helena
Inne
@Serhii

nie mam pojęcia na ile w tym prawdy ale te zasugerowane wyższe stanowiska to jakie tak konretnie i ile ich do obsadzenia jest? na jakich warunkach odbywa się zatrudnienie?

Mordechaj
Były pracownik

Przepracowałem w tej firmie niespełna rok, w obsłudze klienta w dziale międzynarodowym. Stanowczo odradzam, beznadziejna firma. Bałagan, słabe zaplecze techniczne i irytujące programy do obsługi i śledzenia przesyłek. Klienci często bardzo roszczeniowi i wulgarni. A polityka firmy taka, że nawet jeśli nie zawiniłeś masz pokornie wysłuchiwać ich bluzg i kajać się przed (usunięte przez administratora) Przełożeni nietaktowni i irytujący. Wszechobecne zaganianie, a w dodatku to żałosne oprogramowanie, które zlicza każdą minutę czasu na przerwie , "after call work'u" czy innych pierdach. Cieszę się, że zostawiłem tą firmę. Wyciskają ludzi jak cytrynę, niewiele dając w zamian. Potrafią doczepić się nawet o to, że przekroczysz swoje regulaminowe 5 minut przerwy o całe 2-3 minuty, bo akurat musiałeś iść za nagłą potrzebą fizjologiczną. Jak dla mnie, jest to oczywisty wyzysk i poniżanie człowieka. Praca dla desperatów. Na koniec bonus :) W czasach gdy tam pracowałem, pani Team Leader potrafiła pisać do wszystkich obszernego maila tylko po to, aby podkreślić, że wyłączenie komputera i wylogowanie się z infolinii 60 sekund przed końcem pracy jest karygodne :) :) Oczywiście nikt nie płacił dodatkowo za to, że tuż przed godz. 16:00 wpadła ci trudna rozmowa z roszczeniowym klientem i musiałeś przykładowo zostać 20 min. dłużej w pracy. Podobnie z rana - punk 8:00 to ty masz być gotowy żeby zapier****ć, czytaj wszystko pouruchamiane i podłączone. W praktyce, trzeba było przychodzić dużo wcześniej niż na 8:00. Dla FedEx-u pracownik jest jedynie pozycją w Excelu, składową produktywności. Największą świętością jest service level na ekranie.

Klaudia
Pracownik
@Mordechaj

Pracuje w FedEx od 4 lat i pierwszy raz słyszę o tym ze trzeba wysłuchiwać bluzg i obrażania Klientów. Według polityki firmy w takiej sytuacji masz prawo ostrzec klienta ze jeśli będzie Cię obrażać lub będzie wulgarny będziesz zmuszony się rozłączyć i kiedy nie słychać poprawy masz takie prawo.

pracownik z dlugim stazem
Pracownik
@Klaudia

to malo Klaudia wiesz,albo nie pracujesz w tej firmie,albo nie odbierasz telefonow

Omamamamam
Były pracownik
@Mordechaj

Jako były pracownik ,który też samodzielnie zrezygnował z pracy tam - podpisuje się pod każdym zdaniem 100%, odradzam

Jacek
Inne
@Omamamamam

To czemu ludzie tam zostają mimo wszystko skoro jest tak źle?

ąę
Pracownik
@Jacek

Nie zostają, rotacja jest bardzo duża, każdy szuka innej pracy i jak coś znajdzie o ucieka. Jedni szybciej, inni wolniej.

Helena
Inne
@ąę

Tyle, że on o to pytał ponad pół roku temu. Przez ten okres wiele się pozmieniało może? Jeśli tak to co?

Adrianna
Pracownik
@Klaudia

Tak mówią na stanowisku brokera, który czasem dzwoni, inne stanowisko inne zasady.

Helena
Inne
@Adrianna

Aha czyli firma pozwalałby na takie obrażanie kogoś? Piszesz o innych zasadach to jest w takim razie szansa na ich przyrównanie? Broker ma lepiej pod tym względem? A finansowo?

Jen
Inne

Fedex to zdecydowanie najgorsza firma z jaką miałam okazję pracowąć. Dużo niedoróbek, niedociągnięć, lekceważące podejście do klienta. Procesy reklamacyjne rozpatrywane po kilkanaście miesięcy. Na BOK nigdy nikt nic nie wie, bardzo ciężko się dodzownić jak już się uda non stop przełączanie z działu do działu. Firma która sama sobie wkłada kij w szprychy i potem są zdziwieni, że zleceń nie ma. Firma widmo, zgloszenia przyjmuje automat. Mają dziwną politykę finansową, Urząd Skarbowy powinien się zainteresować. Windykacje do faktur widmo. Nie potrafią wystawić najprostrzych dokumentów.

ja

(usunięte przez administratora) Jeśli ktokolwiek zamierza zatrudnić się w tym dziale niech się zastanowi kilka razy czy warto bo może się okazać że to stracony czas i inne możliwości.

belmo
@ja

Moniko, nie polubiłaś wcześniejszych swoich komentarzy. Radzę się zastanowić nad sobą, bo to z Tobą jest problem jako :tym świetnym sprzedawca", który nie może się utrzymać w jednej firmie dłużej niż rok.. . Pamiętaj, że w sieci nie jest się anonimowym - oczerniasz kogoś imiennie bezpodstawnie. nie pozdrawiam i nie powodzenia, bo żadnemu pracodawcy nie życzę takiego pracownika!!!!

baca
@belmo

za to dziś się dowiedziałem ze wasze przybycie na mejsce dostaczenia przesylki nie trzeba udokumentować pozostawieniem wawiza. niech sobie czekający na przesylke gdyba..byli czy nie byli, a może nie byli bo może dostawca Fedexu wklepać może ze był tez z domu./ chętnie bym powiedział waszemu dyrektorowi co i gdzie wam...Ja w zyciu nie będę korzystal z usług Fedex. musze teraz gibac się 70 km po przesylke. skr-nstwo!!!!

ja
@belmo

Nie muszę lubić tego co napiszę. (usunięte przez administratora) Nie zapominaj że jestem inteligentna. Oczywiście że jestem świetnym sprzedawcą i nie tylko sprzedawcą. Zawsze w każdej pracy dobrze sobie radziłam ale szybko się nudzę robotą i przez to że się angażuje w prace szybko się wypalam. Ale ty nie wiesz co to znaczy bo się nie lubisz przemęczać, tym samym olewając klienta. (usunięte przez administratora)

Bird
@ja

Hahaha ;) dobra, szkoda czasu. Droga i wybitnie inteligentna Moniko. Idz zdobywać świat, szkoda klawiatury na Ciebie. Powodzenia! Pędź baranie!

ja
@Bird

Dalej pedałuj za grosiki i donoś na współpracowników ;)

Bird
@ja

Podstawe to ty masz... do leczenia sie

ja
@Bird

Grzesiu tak mi źle życzyłeś a tu patrz niespodzianka wczoraj dostałam bon świąteczny a ty co dostałeś na święta od fedexu? Próbujesz mnie oczernić pomimo że mnie nie znasz. Zwalnianie za to że się komuś zwróci uwagę za chamskie zachowanie w stosunku do współpracownika to nie jest normalne. Osoby które będą chciały pracować w tym dziale niech mają do myślenia. Dział sprzedaży Annopol chamskie zachowanie co niektórych osób, brak szacunku to jest wizytówka firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janusz
Inne
@ja

Każdy z pracowników zatrudnionych w firmie FedEx Inc. otrzymał bon świąteczny, o którym napisałeś w swoim komentarzu? Ponadto ciekawi mnie, czy firma organizowała może spotkanie wigilijne dla wszystkich pracujących, czy może firma nie uznaje tego typu wydarzeń? Proszę o przedstawienie, jak takie imprezy prezentują się w tym miejscu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hjkj
@Janusz

w Fedex nie ma bonów światecznych czytać ze z rozumieniem.

Darek
@hjkj

Niektórzy to by chcieli, ale niestety nie ma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janusz
Inne
@hjkj

Czytając i przeglądając ten wątek, nasunęło mi się ciekawe pytanie. Mianowicie chciałbym dowiedzieć się, jak wyglądają możliwości urlopowe kurierów zatrudnionych w firmie FedEx. Jak powszechnie wiadomo, każdy kurier ma przydzielony swój rejon. Co w przypadku kiedy kurier chciałby wziąć tydzień urlopy? Rejon jest wtedy nie obsługiwany, czy może przekazywany innej osobie? Proszę o informację, jak to wygląda.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania
@Janusz

kto rozdawal te bony? bo ja nic nie dostalam!

Ja
@baca

No trzeba oddać 90%paczek więc to nie tak że siedzi się w domu, ale może tak być jak napisałeś, ale wąnpie że tak jest chyba że jesteś h*jowy,m klijetem i po złości ci robi i ryzykuje nieoddanie twojej paczki ale to by musiał doborze je dodawać bo się muszą tłumaczyć z ilości dodanych paczek

peter
Pracownik
@Janusz

Wtedy jest rzeźba i lata kto moze lub kilku .

AL49
Inne
 Pytanie
@baca

Tak , kłamstwo , że był i dzwonił do domu i na telefon bo w tym sAMYM DNIU KURIER Z iN pOST DOSTARCZYŁ PRZESYŁKĘ??/ oNI NIE ZAWIADAMIAJĄ , masz czekać aż jakiś

Kandydat
Inne
 Pytanie

Witam, czy jest może ktoś kto pracuje bądź był zatrudniony w firmie Fed Ex na stanowisku agenta celnego lub administratora ds celnych w oddziale w Wypędach i mógłby się podzielić opinią na temat pracy na tym stanowisku?

Zostaw merytoryczną opinię o FedEx Inc. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w FedEx Inc.?

    Zobacz opinie na temat firmy FedEx Inc. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w FedEx Inc.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 3 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy FedEx Inc.?

    Kandydaci do pracy w FedEx Inc. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
FedEx Inc.
Przejdź do nowych opinii