W ogłoszeniu o prace czytamy infolinia bez sprzedazy po 2 tygodniach kursow okazuje sie, ze musisz robic tzw. ,,dosprzedaz''. Wyglada to tak, ze dzwoni nie zadowolony klient roziazujesz jego problem a na koniec wtracasz ,,O! widze ze mamy dla Pana przygotowanał indywidualna oferte. Przelacze Pana do dzialu sprzedazy''. klient sobie mysli ,, moze za to wszystko chociaz jakos sie zrekompensuja'', a tam juz wciskaja Ci jakas umowe np gwarancje stalej ceny. Czyli płacisz abonamet zalozmy 10 zl i przez okres umowy stala cena za kWh a po nowym roku spadek cen. W dodatku juz na kursach kazali nam z gory zakladac ze klient jest ,,głupi''. Wiec jesli zakladasz, ze pojdziesz do callcenter w ktorym nie bedziesz musial wciskac jakis okropnych umów tylko rozwiazywac problemy klientow. Nie sugeruj sie ogloszeniami dodawanymi przez to callcenter np na Olx.
Ktoś tu chyba nawet szkolenia nie skończył, skoro nie wie nawet ile trwa i wypisuje pierdoły :D
odrazu widac ze pracownicy nad tym siedzą odrazu po dodaniu negatywnego komentarza ktos musi to szybko skontrowac, ze wszyscy klamia.
Przed rozmowa rekrutacyjna czytalem tutaj opinie i bylem troche zmieszany, ale poszedlem , rozmowa bardzo mila , szybka i konkretna . Warunki jak dla mnie git i rozpoczynam szkolenie od srody. Czekajac na rozmowe troche podsluchiwalem rozmow i robota wydaje sie lajtowa. Warto przyjsc i samemu ocenic. Szkoda tylko ze nie maja opieki medycznej w benefitach , ale ok system mnie zadawala. Pozdr
Czytam te komentarze i czasami się zastanawiam czy piszą to ludzie którzy naprawde tam pracowali... Jakies wydumane problemy i opinie z czapy. Firma jak firma jednemu sie podoba drugiemu nie, jak sie nie podoba to wystarczy złożyć wypowiedzenie i nara. Jak dla mnie było ok. Pracowałem w trakcie studiów i zrezygnowałem, bo mi na studiach nie poszło :D Sama praca spoko, bez spinki grafik i sama praca. Za dużo sie człowiek nie narobi ale też pogadać trzeba wiec jeśli lubisz dużo mówić to ideolo :) Stawka jak stawka wszedzie jest to samo, a tutaj chociaż kasa na czas i bez jakis odliczeń czy problemów. Sama atmosfera ekstra ( poznałem tam kilka fajnych koleżanek ;). Generalnie polecam...
Kara 30zł jeśli spóźnisz się do pracy więcej niż 20 minut za "wydajność". Do tego kara chyba 200zł za nie przyjście do pracy wcale. Czasem nie dają ludziom grafiku tak jak te osoby zadeklarowały co widzę, że wykańcza studentów. Klienci trafiają się przesłodcy, ale i też tacy nie do zniesienia, a rozłączyć się można tylko gdy cię bezpośrednio obrażą 3 razy. Na plus za to ludzie tam pracujący. Niektórym chyba pies do butów nasikał, ale większość to super ekipa. Jak chcesz mieć ludzi do wychodzenia na piwo to tutaj ich poznasz. Stawka 14zł brutto, umowa zlecenie. Polecam jak mieszkacie blisko rynku i nie lubicie patrzeć na klientów. A, i dają 15% zniżki na lody te na dole - jak to was nie przekona to ja nie wiem co.
Rekruter spóźnił się 20 minut na spotkanie no ale trudno, zdarza się. Odbyliśmy bardzo sympatyczną rozmowę przy której zadawał mi pytania o przyszłość, później wyjaśnił system premiowania (jak sie okazało był trochę złudny). Na koniec luźno jeszcze porozmawialiśmy o naszym wspólnym zainteresowaniu
Przyszłość co planuje Dlaczego kierunek który nie jest związany ze sprzedażą Co Pan słyszał o call center Niech Pan mi sprzeda telefon Odpowiedzi na teksty klienta w stylu "No ale nwm, nie umiem teraz podjąć decyzji"
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
XDDDDDDDDDDDDDD
Bpo spoko. Zakończyłam swoją współpracę ze względu na studia. Grafik był na tyle elastyczny, że można było się dostosować, ale nie dałam rady z sesją. raczej tam wrócę po wakacjach. Praca jest ciążka, klienci czasami wyzywają od najgorszych. trzeba trzymac wyniik, ale taki wymóg pracy. dużym plusem są liderzy, szczególnie moja liderka, bez której już pewnie dawno bym współpracę zakończyła, ale wszyscy są fajni. pieniądze zawsze na czas, ludzie super, polecam :)
Cześć, jestem pracownicą BPOM i troche nie rozumiem niektórych opini tutaj. Fakt ze czasami liderzy sie czepiaja, był taki jeden co szczerze mówiac nie miał podejściado ludzi, ale juz nie pracuje. Atmosfera w zespole jest swietna, troche mało jest wyjść integracyjnych organizowanych przez firme, ale ludzie sa tak super ze sami nadrabiają. Jeśli chodzi o samą prace to nie ma większej filozofi i nie jest to robota, która sprawia ze nie mozesz spać po nocach. Zwykła, prosta, masz szkolenie, w którym masz jasno określone co i jak i po prostu idziesz według niego. Jak czegoś nie wiesz to pytasz lidera i po problemie :) Co do zarobków to kokosów nie ma, ale tragedii też nie jest uczciwie. I wydaje mi się ze stawka jest adekwatna do tego co się robi. Pieniądze na czas bez opóźnień, system płac jasny bez udziwnien, ludzie są fair więc pod tym wzgledem jest ok. Samą prace jak i firmie polecam, bo nie trzeba sie narobić a można zarobić :)
W sumie spoko się pracowało. Pracowałem w BPO dosyć długo. Można o tej firmie powiedzieć wiele, ale kasa jest zawsze na czas i wszystko się zgadza zawsze. Praca sama w sobie nie jest jakaś super, bo jest męcząca i czasem monotonna, ale w pracy trzyma przede wszystkim atmosfera. Pierwszy raz spotkałem się z tym, żeby wychodzić ze swoim liderem na piwo. Tak to zawsze są bardzo pomocni i sporo pomagają nawet poza pracą. Grafik nie zawsze jest taki jak się składało, ale można się zamieniać. Pracę zmieniam bo potrzebuję umowy o pracę, na którą tu nie ma szans, co jest słabe.
Ja pracuje na 4p i nie ma dramatu - kierownik czasami czepia sie o telefony ale jak jest sa umowy to jest spokoj, z liderami też sie daje dogadywać wiec kary zadko ktos dostaje - jak odrobisz zalegle godziny to nikt nic nie nalicza. Czasami sie zdarzaja zrypy za wynik, ale tez bez przesady - szybko sie rozchodzi po kosciach a oni muszą sobie pogadac :) Moim zdaniem spoko, kasa moglaby byc wyzsza i soboty pracujace bo by sie godziny nadrobilo. pozdro dla trenera Antka! I wiadomo - najfajniejsi ludzi na słuchawkach ;)
też zauważyłem w ostatnim czasie dużą aktywność na stronie firmie nie pasują niewygodne komentarze starają się zatuszować prawdziwe opinie
Jest ok. spoko projekt, duzo robic nie trzeba, a i da sie zarobic. grafik do dogadania. wszyscy zyja w dobrej atmosferze. nie czaje tych negatywnych opinii, jak sie nie podoba to nara i tyle. widocznie ta praca nie jest dla nich i sie w tym nie odnajdują. nie wiem po co wymyslac i obrazac. wiekszosc tych rzeczy sa chyba wyssane z palca, badz osoby za nic nie robienie chcialy zarabiac 5tys. Mi tam wszystko pasi.
Wszystkie pozytywne komentarze i te broniące firmy są pisane przez ludzi z HR, trenerów, rekrutów nie dajcie się zwieźć tej ściemie ????
potwierdzam to ciekawe czy hajs za to dostaja hahah firma dramat
Liderom się po prostu nie chce klient może się na tobie wyzywać, płakać i nagrywać cie przez nawet 2h po czym puszczają twoje rozmowy w sądach i TV a oni najwyżej odpowiedzą ci jako pomoc przy kliencie który jest odłączony „niech się wali czy coś „ ????
Co Ty gadasz? w życiu nie słyszałam nic takiego od żadnego z liderów, a chodzę do nich dosyć często i zawsze odpowiadają na pytania...
Pracuje w BPOM jakiś czas i w sumie jest ok. Wybrałem tą firmę dlatego, że studiuję dziennie a na infolinii mam elastyczny grafik. Stawka jest ok- jak w każdym innym Call Center, a pieniądze są zawsze na czas. W poprzedniej firmie nie raz spotkałem się z nizgodnością paska a ilością godzin a tu o dziwo zawsze wszystko się zgadza. Projekt infolinijny jest dosyć ciężki, ale jest szkolenie, gdzie wszystkiego cię nauczą, a potem jeszcze liderzy doszkalają i w ogóle. Na początku ciężko, ale potem ok. Ogólnie polecam.
Pracuję tam trochę i tak: - atmosfera spoko, z ludźmi można się luźno dogadać, wszyscy traktują wszystkich równo jeśli chodzi o komunikację i relacje międzyludzkie (choć ja akurat siedzę sobie na uboczu, ale to moja decyzja), - wypłaty na czas, choć ostatnio nie sposób uświadczyć paska z rozliczeniem, - można się dogadać w wielu sprawach. Tak więc atmosfera i BPO spoko. Projekt na 2. piętrze jest prosty, ale: - atmosfera w tej słuchawce jest tragiczna, kiedy trzeba odbierać te telefony z tymi samymi sprawami i głupimi ludźmi często po drugiej stronie, do tego wkurzonymi, to to jest dramat, - skrypt rozmowy i "niezbędne" zwroty są czasem zwyczajnie śmieszne i hipokryzją jest ich stosowanie, przynajmniej dla mnie, - monotonia zabija, - kiedy nie ma ruchu i się siedzi i nic nie robi to czytanie książek jest oficjalnie zabronione xdddddd - rutyna zabija, - jest to praca męcząca psychicznie, wchodzi się ze zmęczeniem w głowie i wychodzi jak po dwóch piwach. Na jakiś czas ok, ale na stałe - nie życzę.
Pracuje tu od Ok 4msc i jest spoko. Projekt lajtowy, fajna atmosfera, rozmowa rekrutacyjna na luzie z humorem , szkolenie poszło szybko bo 3 dni, nie narzekam i polecam jako prace stała bądź dodatkowa. Pracuje po 20h czasem 15h w tyg i tyle mi wystarcza
to chyba jestes leaderem albo kims innym zwiazanym z firma. Bo dla pracownikow siedzacych na sluchawkach firma zastrzega sobie minimum 25 godzin tygodniowo dyspozycyjnosc jak podasz mniej to nawet nie proponuja ci wspolpracy na rozmowie kwalifikacyjnej. Pseudo reklama
Z tego co kojarzę to tak jest na infolinii na pietrze 2 , ale pewny nie jestem. Ja pracuje na 4 pietrze i polecam
(usunięte przez administratora)
masakra, tam są dwa piętra niby i na obu takie rzeczy? i o jaki projekt chodzi bo miałem się rekrutować a coś o sprzedaży słyszałem. to o to chodzi?
Co to znaczy, że naruszali Twoją prywatność? bo to śmiesznie brzmi jak ktoś wie jaka jest atmosfera w firmie Całość brzmi jak wylew frustracji bez przemyśleń.. Pracuje w na infolinii od dłuższego czasu i nie zauważyłem "gnojenia", "jechania" po kimś. A co do "śmiesznych celów" to chyba za coś Ci płacą, jak nie spełniasz celów czy obowiązków to chyba normalne, że ktoś zwróci Ci uwagę. Ja nie raz miałem złe wyniki i nikt się na mnie nie wyżywał- chyba, że mylisz to ze zwróceniem uwagi..
haha calusienka prawda dotyczy całej firmy
Kochana Kasandro, pracuję w BPO już dłuższy czas i nie zgadzam się z ani jednym Twoim słowem. 1. Niektorzy liderzy są bardzo roszczeniowi i nie szanują was w ogóle, zachowują się jakby mieli kija w tyłku bo poczuli władze i dodatkowa złotówkę do pensji - Nie zgodzę się z tym. Liderzy właśnie bardzo dobrze traktują swoich konsultantów. A z tego co wiem nie jest to tylko moja opinia, wcześniejsze komentarze mówią o tym, wystarczy przeczytać ???? 2. Za nieobecność wlepiają wam 200 złoty kary nawet jak będzie to pół godziny jednego dnia - W umowie są dokładnie wypisane kary za spóźnienia oraz nieobecności. Nie jest możliwe to, że jeśli spóźniłaś się pół godziny, naliczono Ci 200 zł kary- w umowie jest zapis, że za spóźnienie, które jest niezgłoszone jest 30 zł kary, a takie poniżej 30 min można zgłosić SMSem i wtedy nie ma tej kary ???? Dodatkowo zawsze można się dogadać, bo jeśli spóźnienie czy nieobecność jest zgłoszona, to można odrobić bez kary. 3. Osoby w bpo wyżywają się na innych kiedy ich team nie realizuje jakiś śmiesznych celów - W jaki sposób? Ja się w życiu nie spotkałam z wyżywaniem się na ludziach przez liderów, a to, żeby utrzymać dobry wynik to jest tylko Twój obowiązek, z resztą zapisany w umowie. 4. Jak ci nie idzie to będą cie gnoić - jak wyżej ???? 5. Ludzie są prywatnie wredni i obrabiają wszystkim dookoła plecy - Ktokolwiek pracował w BPO wie jaka tu panuje atmosfera. Wie jak ludzie traktują siebie nawzajem zarówno w pracy jak i na wyjściach prywatnych, gdzie spotykamy się poza pracą i rozmawiamy na luzie, więc pozwól, że tą opinię pozostawię bez komentarza 6. Miesiąc wypowiedzenia obowiązuje choćby nie wiadomo co inaczej wlepiają ci kilka stow kary -zapis w umowie ???? Poza tym jest wielu wielu wielu ludzi, którzy mieli skrócony czas. Moooożna się dogadać bez problemu, ale trzeba to zrobić na spokonie ???? 7. Tylko 10 min maks przerwy jednorazowo nie można nawet zjeść jednego posiłku spokojnie - Obowiązuje system flagowy. Wyobraź sobie, że każdy może wyjść powiedzmy na 30 minut. Nie ma opcji żeby to ogarnąć. Wtedy niestety nie byłoby możliwości wyjścia na przerwę w ogóle. Jeśli jednak ktoś się stara może otrzymać specjalną flagę, która daje mu specjalne przywileje. 8. Nie można nawet dotknąć tel przy biurku bo zaraz będą cie jechać - Ochrona danych osobowych- pracujemy z danymi wrażliwymi. Każdy telefon est potencjalnym zagrożeniem wycieku danych. Poza tym po co Ci telefon w miejscu pracy? Od tego są przerwy ???? 9. Naruszają twoja godność i prywatność - Tu totalnie nie rozumiem zarzutu. Pracuję w BPO już bardzo długi czas i nie spotkałam się z naruszeniem prywatności... 10.czasem ludzie dostają niesłusznie kary pieniężne które oddają im po kilku miesiącach - Kary są w większości słuszne. Powiedz mi proszę jaką karę Ci naliczono, a ja chętnie odpowiem dlaczego została naliczona ????, a jeśli nie dotyczy Ciebie- proszę nie przekazuj błędnych informacji
Oj, coś się zepsuło. w miejscach znaków zapytania powinien być emotikon :)
Przypominam wszystkim użytkownikom o obowiązującym na forum regulaminie - https://www.gowork.pl/regulamin - mimo że wypowiadacie się anonimowo to wciąż obowiązują Was zasady kultury oraz polskie prawo. Kto wypowie się jak przebiega współpraca z BPO? Podzielcie się proszę opiniami.
@KICIA, czy w BPO management nie ma szans na umowę o pracę? A jak wygląda sprawa z urlopem? @Michal, planujesz na dłużej związać się z tą firmą? Czy na swojej rozmowie rekrutacyjnej miałeś do wykonania jakieś zadanie? Czy możesz powiedzieć, na czym polega Twoja praca? @hahaha, a czy czas pracy jest elastyczny? Jak wygląda ta kwestia w BPO management?
planuje na okres studiów , także jeszcze 1,5 roku , słyszałem jakies plotki o stażowym maja wprowadzic przed wakacjami i możliwość umowy o prace dla najlepszych, takze bede czekal. Na rozmowie dostalem dwa pytania, nie pamietam dokladnie jakie, ale byly one na logike, trzeba byc debilem aby nie umiec nic odpowiedziec. Mam za chwile sesje i zglosilem to do przełożonych, nie robili większego problemu, ze nie bedzie mnie przez tydzien, takze z urlopem powinno byc ok.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BPO management?
Zobacz opinie na temat firmy BPO management tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w BPO management?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 3 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy BPO management?
Kandydaci do pracy w BPO management napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.