Opinie o BPO management w Wrocław

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy BPO management. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie BPO management na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o BPO management w Wrocław

XD

XD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kaspid

Lubię atmosferę w BPO management za: Praca elastyczna godzinowo, przyjemna i w dobrym towarzystwie. Liderzy wyrozumiali i pomocni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magda

A ja myślę, że tutaj oba komentarze mają coś do przekazania. "Były pracownik" podważył zarzuty związane z wybieraniem na stanowiska menadżerskie osoby po znajomościach, bo jak wywnioskowałam- kierownik bez wiedzy o projekcie nie ma racji bytu. Dziewczyny napisały o złym traktowaniu pracowników przez kierownictwo i "zlewaniu" ludzi. Pracowałam w kilku firmach tego typu i to bardzo częsty przypadek. Kierownicy nie zwracają uwagi na problemy konsultantów bo wolą przeglądać internet bądź korzystają z telefonu, a konsultant nie może. Tak jest w większości firm tego typu, więc nic nowego. Bardziej zastanawia mnie fakt, że ludzie nie mogą wykorzystać przerw. W kodeksie pracy przysługuje 5 min za każdą przepracowaną godzinę przy komputerze więc nie musicie się komuś tłumaczyć, że idziecie na przerwę. Tak czy owak moim zdaniem firma powinna zerknąć tu na forum i wykonać jakieś działania, aby sytuacja uległa polepszeniu. Przecież nie od dziś wiadomo, że to osoby na dole generują zysk dla firmy i gdy wszyscy odejdą to liderzy, kierownicy i dyrektorzy nic nie zdziałają bo nie będą mieli kim zarządzać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bezkomentarza
@Magda

Nie wiem jak wygląda system pracy w innych firmach , ale w BPO przy 5min przysługujących na godzinę pracy musisz wstrzelić się w moment kiedy nie ma już na przerwie 2 gora 3 osob. W momencie kiedy będziesz na przerwie jako osoba 4 zostaniesz bez swojej wiedzy i bez poinformowania Cię z przerwy zrzucony. Ponadto podpisuje się pod każdym słowem ludzi poniżej. Jeśli dobrze zyjesz z liderem - możesz przez cały zagrafikowany swój czas pracy siedzieć i nie robić nic, spacerowa wkoło sali dodatkowo Twoja przerwa może trwać więcej niż przysługujące Ci 5min na godzinę. Po za tym od tego jaka odpowiedz na zadane pytanie od lidera uzyskasz zależy jego humor. Jeśli lider wstał lewa noga bądź jest zły usłyszysz „tyle tu pracujesz a nie wiesz?” , „teraz nie będę z Tobą rozmawiać”, „weź się nie ośmieszaj” , „powiedz klientowi żeby wziął i(usunięte przez administratora)” . Pozdrawiam serdecznie .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Byly pracownik

To może ja też zabiorę głos w sprawie, bo w bpom pracowałem kilka lat. Odszedłem, ponieważ ukończyłem studia i zacząłem prace w zawodzie. Teraz przechodząc do konkretów i tego co warto poruszczyć: Praca jak praca, na pewno nie polega na leżeniu. Stawka do najwyższych nie należy, ale czego się spodziewacie? Bo czasami mam takie wrażenie, że ludzie bez żadnego doświadczenia za etat oczekują 3 tysiące na rękę. Zakres materiału na infolinię jest duzy, a nauczenie się go wymaga czasu. Gdy ja zaczynałem pracę to, gdy czegoś nie wiedziałem od razu szedłem do lidera. Mówił co mam odpowiedzieć, wracałem na słuchawkę i odpowiadałem. W miarę czasu obyłem się z tematem i częśćiej pomagałem innym kolegom. Liderzy, jak każdy człowiek mają lepsze lub gorsze dni. Jednak ich podejście do nas, w głównej mierze zależy od tego jak my traktujemy innych. I ta zależność nie pojawila się tylko tu, ale w każdej innej pracy w której pracowałem. Jeśli chodzi o grafik oraz spóźnienia to- NIGDY NIE OTRZYMAŁEM ŻADNEJ KARY. Dlatego, że byłem fair w stosunku do liderów. Gdy coś nie grało to mówiłem jak sprawa wygląda i sam wychodziłem z inicjatywą, że to odrobię. Pisanie na forum OGÓLNIKOWO, że dają kary za spóźnienia bądź za to, że ktoś nie przyszedł do pracy wg. Mnie jest próbą wybielenia swojej osoby. Może napiszcie otwarcie, że nie jedna osoba nadużywała cierpliwości lidera i nagminnie spóźniała się, bądź nie przychodziła do pracy. Co do grafików, to też się nie zgodzę z większością opinii. Mi nawet jak wypadało koło w tygodniu, miałem opóźnienie w projekcie, zawsze szedłem i tak jak w przypadku spóźnień lub absencji- kładłem kawę na ławę. Mówiłem jak sprawa wygląda, np. że w dany dzień muszę szybciej skończyć, ale odrobię to w przyszłym tygodniu. I NIGDY problemu nie było. Co do wad, to mogę się zgodzić i braku wietrzenia sali. Kiedyś z rana liderzy otwierali okna i wietrzyli salę przed pracą. Na wieczór z tego co pamiętam robiły to sprzątaczki i wszystko było w najlepszym porządku. Miło by było, gdyby Kierownictwo zajrzało tu chodź na moment i zareagowało chociaż w tej kwestii. Przecież to nie wymaga specjalnego nakładu finansowego, a dzięki temu sala będzie świeższa i milej się będzie pracować. Jeśli miałbym coś sugerować, to zmiana firmy sprzątającej. Nie wiem jak teraz, ale jeszcze kilka msc temu Panie nie wykonywały należnie swojej pracy. Biurka nie są nawet dotknięte przemyte szmatką, tak samo jak klawiatura i ekran. Teraz jeszcze chciałbym zabrać głos osób, które napisały o tym jak jest źle i nie dobrze, a mimo to przez kilka lat słowa nie zabrały. To, że ktoś redukuje etaty na DKJ i proponuje inny etat, nie jest czymś złym. W firmach takie sytuacje się zdarzają, a zwłaszcza w korpo. Wypisywanie swoich żali i krytykowanie wszystkiego wokół nie jest profesjonalne. Miedzy innymi dlatego, że opinie są stronnicze i nie maja nic wspólnego z byciem obiektywnym. Podsumowując, warto jest spróbować sil w jakimkolwiek CC podczas studiów. Projekt energetyczny w tej firmie przydał mi się w życiu, gdy miałem u siebie w mieszkaniu problem z dostawcą energii. Wiec jakąś wiedzę udało mi się zatrzymać. Praca do najlepiej płatnych nie należny, ale można ja połączyć nawet z dziennymi studiami. Najmniej płatna tez nie jest, bo dość często uzyskiwałem ponad 2 tysiące pracując dziennie po 8 g. Co do rekrutacji na liderów lub trenerów to nigdy nie słyszałem, aby ktoś dostał to stanowisko dzięki znajomości. Na tym projekcie liczy się bardziej wiedza produktowa niż znajomości. Jeśli by było tak jak tu niektórzy piszą to sami koledzy kolegów obecnie piastowali by stanowiska przełożonych. A nie przypominam sobie sytuacji w której konsultant kumplujący się z liderem otrzymał awans. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XD
@Byly pracownik

Mogę przytoczyć paredziesiąt przypadków gdzie przez kolesiostwo, osoby z pozycji zwykłego konsultanta, stały się osobami funkcyjnymi/miały luzy na linii/nie rozmawiały w ogóle na infolinii. HRka widać że prężnie działa wypisując takie komentarze. Redukcja etatów na DKJ? OK, ale po chociażby miesięcznym uprzedzeniu, a nie z dnia na dzień gdzie lider odpowiedzialny za dział kontroli jakości i trener kryje to przed Tobą bo kierownik boi się powiedzieć tego tobie prosto w twarz XDDDDD.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia A
@XD

Moja opinia kochani byli współpracownicy nie ma nic wspólnego z likwidacją dkj. Z tego co mi wiadomo mialam zapewnione stanowisko i sama złożyłam wypowiedzenie, ponieważ przyszedł ten moment kiedy miałam już dosyć tej patologicznej atmosfery oraz tego, że kierowniczka miała mnie głęboko gdzieś mimo tego, ze swoją pracę wykonywałam dobrze i sumiennie. Mam nadzieję, że pracownik, który został poproszony o napisanie tej opinii bawił się bardzo dobrze w trakcie pisania. Serio osoba, która już nie pracuje sprawdza opinie o byłym pracodawcy o wie o tym, że DKJ ma okrojony skład? Ciekawe. Mam nadzieję, że nie wszyscy ludzie wierzą w to, że ta firma serio jest super i wszyscy są świetni. Wydaje mi się, że wyrażenie opinii po zakończeniu współpracy jest czymś normalnym. Dodatkowo z mojej strony w wielu sytuacjach była reakcja ale każdy mnie uciszał i miałam się nie wtrącać bo byłam nikim a nie osoba funkcyjna. Serdecznie pozdrawiam i radzę zmienić taktykę. Może po prostu dobrze traktować pracowników?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Byly pracownik
@XD

Ok, czekam na twoje przyklady. Bo jestem przekonany, ze w BPOM zawitalem lata wczesniej niz ty. Zero argumentów tylko same ogólniki. Pracowałem tam od 2015 roku i ani razu nie spotkalem sie z sytuacja, aby awans dostal kolega lidera, badz kierownika bo jest tylko jego kolegą i już. Zawsze byl assesment, ktory weryfikowal kompetencje. Na tym stanowisku byla i jest najwazniejsza wiedza z projektu i nikt nigdy tego nie kwestionował. Twoje żale związane z tym, ze nikt nie powiedzial o redukcji etatów wcześniej jest smieszne? Czy ty myslisz, ze w takich korpo planują zwolnienia z miesiecznym wyprzedzeniem? Przed Bpo pracowalem w firmie, ktora z dnia na dzien zwolnila ponad 100 osób bo firma nie przedluzyla umowy z cc na zlecanie zadan. To się zdarza i jest wpisane w korporacje. Chciałbym też zostać dobrze odebrany. Nie napisałem i nie twierdze, ze w firmie jest najlepiej na swiecie i nie ma nic lepszego. Uwazam, ze na pewno przydaloby się wiecej zmian. Nawet zwiększenie ilosci osob, ktore mogą wyjść na przerwy. Bo to jest do zrealizowania, tak jak wietrzenie sal. Natomiast nie rozumiem wylewania flustracji, bo zredukowano etat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Byly pracownik
@Natalia A

Tak Natalia, bo ja jestem normalnym czlowiekiem i do konca bylem fair wobec ludzi. Do tej pory mam kontakt z niektorymi osobami i slysze o wszystkim co sie dzieje. Twoje insynuacje, ze ktoś kogoś prosi o napisanie pozytywów na temat firmy są dziecinne. Ja napisałem, tak jak tam mi sie pracowało. Ty wyrazilaś wczesniej rowniez swoja opinie, ktora jest inaa. Ok, mamy inne zdania, pracowalo nam sie inaczej i tak moglo byc. Ale czemu chcesz wmówić, ze ja nie mam racji tylko ty?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia A
@Byly pracownik

O przykładach faworyzowania, ignoranctwa i oszustwach można by było napisać referat. Jednak nie którzy byli pracownicy mają więcej taktu i rozumu i postanowili wyrazić ogólna opinie. Szkoda, że firma nie wyciąga wniosków tylko stara się udowodnić, że to kłamstwo. Może czas po prostu na zmiany i przyjęcie na klatę tego, że coś nie funkcjonuje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grzeczny ton
@Natalia A

Popieram komentarz @Natalia A. @Były pracownik, chyba pracowaliśmy w dwóch różnych firmach? Każdy wie, ze w pracy trzeba pracować, ogarniać i dbać o swoje „wyniki”, ale chyba nie miałeś zamkniętych oczu przez 8 godzin dziennie? ;) każdy widzi co się dzieje na sali podczas pracy, jak niektóre osoby za przyzwoleniem lidera wrzucają się na status, w którym połączenie nie nastąpi i wielka sielanka od 8 do 16 ( godziny zostały wpisane bez związku, a status nie został nazwany aby nie zdradzać zbyt wielu szczegółów systemowych osobom trzecim). I tak, jako osoba, która nie była na stanowisku powiedzmy śmiesznie „wyższym”, możesz nie widzieć co w trawie piszczy, jak są dobierane osoby na dane stanowisko, a rekrutacja ma być jedynie złudzeniem dla pozostałych. Według Ciebie normalna jest „redukcja etatów”, w której tego samego dni firma Ci mówi, ze z całego działu ma zostać jedna osoba, a Tobie, mimo tego ile dałeś od siebie żeby zrobić firmie wynik proponują łaskawie gorsze stanowisko? I to jeszcze takie, na którym już w ogóle ludzi nie obowiązują żadne zasady panujące w firmie? Serio? A o kierownictwie nie wspominając, gdzie każdy wie od miesiąca, ale Tobie nie powiedzą wcześniej, żebyś mógł zacząć szukać nowej pracy.... I co jest nieprofesjonalnego w wyrażaniu opinii? Tak samo wyraża się opinie po samej rozmowie, tak samo po zakończonej współpracy, co więcej - nieprofesjonalnie zakończonej współpracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia A
@Natalia A

To radzę nie sugerować o wylewaniu frustracji bo zredukowano etat skoro gdybym chciała dalej siedziałabym na swoim stanowisku ???? widocznie informacje nie są tak dobrze przekazywane co nie? Albo po prostu przekazujemy to co chcemy byleby pokazać, że byli pracownicy, którzy samodzielnie złożyli wypowiedzenie wylewają frustrację ???? raczej wkoncu mają możliwość powiedzenia co myślą bo nie muszą już nikogo prosić o pozwolenie. ????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Koleżanka z byłej pracy
@Natalia A

Nie ma sensu dyskutować Natalia z „najmodniejsze młodzieżowe słowo roku 2018”. Teraz firma zrobi wszystko żeby się wybielić..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Żmija
@Byly pracownik

Cześć. Kieruję to do użytkownika Były pracownik. Nie podpisałeś się nawet z imienia, więc mam podejrzenia, że ten komentarz jest napisany przez osobę z wewnątrz. Ponadto, nie pracujesz już w BPO, ale nie przeszkadza Ci to w poruszaniu tematu o redukcji etatów, która miała miejsce dwa miesiące temu i nawet Cię nie dotyczy. Przepracowałam w firmie kilka lat, trochę osób poznałam, więc musieliśmy pracować w tym samym czasie. Serce i rozum mi podpowiadają, że jesteś nieprawdziwy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przyszły pracownik
@Byly pracownik

Były pracowniku wydaje mi się, że nazywanie BPO Management korporacją to gruba przesada bo to call center, a dziewczynom, które pracowały i wystawiły opinie nie chodziło o redukcję etatów tylko o przekazanie informacji na temat pracodawcy (nie znam ludzi ani firmy ale tak to odbieram). Obecnie szukam pracy i zwracam uwagę na opinie - opinie podpisane imieniem i nazwiskiem + stanowiskiem są dla mnie wiarygodne. Ciesze się, że weszłam na forum przed rozmową kwalifikacyjną bo zmarnowałabym czas. Nie pracowałam w BPO Management ale widząc takie opinie i takie obrażanie byłych pracowników, którzy skoro dostali awans musieli być OK jestem przerażona. Nie chciałabym żeby ktoś kiedyś tak się wyrażał na mój temat jeśli napisałabym swoją opinię na forum, więc nie zamierzam już brać pod uwagę tej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XD
@Byly pracownik

Przykłady te widać chociażby do dnia dzisiejszego, wystarczy spojrzeć na niektórych liderów, trenerów i osoby które na GM awansowały w ekspresowym tempie. Nie wiem czy mogę sypać nazwiskami bo regulamin, ale każdy głupi ktory tam pracuje może się domyślić o kogo chodzi. :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xxxx
@Byly pracownik

Wyciąganie brudów przez firmę jest żałosne a oskarżanie kogoś o wylewanie żali jeszcze bardziej, przecież nie byłeś świadkiem tej sytuacji ani nie wiesz jak wyglądała i tylko osoby biorące w niej udział są w stanie to opisać. Opinie przedstawiają aspekty poruszane w ogłoszeniach na OLX. Pracowałem w bpo jakiś czas i mam podobne zdanie jak większość tutaj ludzi. Sam byłem świadkiem jak rozmawiano o napisaniu dobrego komentarza na stronie bo ktoś napisał prawdę. To wszystko jest żałosne i cieszę się, że w końcu ktoś napisał prawdę i miał odwagę się podpisać!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant Ds. Klienta Indywidualnego
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekruter spóźnił się 20 minut na spotkanie no ale trudno, zdarza się. Odbyliśmy bardzo sympatyczną rozmowę przy której zadawał mi pytania o przyszłość, później wyjaśnił system premiowania (jak sie okazało był trochę złudny). Na koniec luźno jeszcze porozmawialiśmy o naszym wspólnym zainteresowaniu

Pytania

Przyszłość co planuje Dlaczego kierunek który nie jest związany ze sprzedażą Co Pan słyszał o call center Niech Pan mi sprzeda telefon Odpowiedzi na teksty klienta w stylu "No ale nwm, nie umiem teraz podjąć decyzji"

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(541 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Bpotodno

BPO radzę omijać szerokim łukiem. To (usunięte przez administratora) Oto dlaczego tak uważam: 1) mówią, że wynagrodzenie wynosi 1500 netto przy 8 godzinach, gdy łaskawie po miesiącu pracy poinformują Cię, że są obcinane koszty od czasu, gdy pójdziesz na przerwę lub zejdziesz z stanowiska, aby dopytać o coś leadera. Obiecują wiele, a dają figę z makiem. Wszelkie awanse, opłaty za szkolenia są minimalne, albo dostaniecie je po dłuższym czasie w pracy, a mało kto wytrzymuje w tym wariatkowie. 2) leaderzy nie lepsi, mało skorży do pomocy, odsyłają do innych pracowników, albo spławiają mówiąc, żebyśmy odpowiadali byle co klientom, za co potem Wam się obrywa. Za co im się płaci? Tego nie wiem, chyba za lampienie w telefon. 3) elastyczny grafik? Kpina! Poinformujesz o swojej dyspozycji, wyślesz ją nawet kilka tygodni przed, aby danego dnia mieć grafik pasujący pod Twój rozkład dnia, to guzik dostaniesz, bo nawet nie biorą pod uwagę Twoich deklaracji. 4) brak przerwy, mimo że Ci się należy. Co z tego, że masz w umowie informację, że co godzinę masz prawo pójść do toalety etc. Niejednokrotnie nie pozwalano mi i innym pracownikom wstać od biurka przez prawie cały dzień pracy, bo leader nie pozwalał, za to oni i ich przyjaciele oczywiście zawsze mogą sobie wyjść... Summa summarum, odradzam nawet zachodu. Pracujesz za 10 osób, dostajesz mniej niż 1 osoba pracująca w najzwyklejszej posadzie. Taki układ nie ma sensu, sorry vinetu. Moje sugestie dla BPO management: Przestańcie (usunięte przez administratora):))) Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: (usunięte przez administratora)i traktujecie pracowników niepoważnie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bpotodno
@Bpotodno

Hoho, któż to używa cenzury? Jak wspominałam, jesteście (usunięte przez administratora).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Justyna S.

Podpisujmy się wszyscy, hoho, bo właściwie nie ma co ukrywać. Nic dodać, nic ująć, odnosząc się do opinii moich w sumie koleżanek z pracy. Naprawdę, firma nie da Wam kompletnie nic. Poza jakimś tam doświadczeniem wpisanym w CV. Dokładnie również, jak napisała jedna z osób, jest to wyzyskiwalnia. Nikt nie liczy się z Twoim zdaniem, nikt nie powie Ci dziękuję nawet za bardzo dobrze wykonane zadania i wyniki, nikt Cię po prostu nie doceni. Wszyscy patrzą ślepo tylko i wyłącznie na to, abyś zrobił to, co masz zrobić a nawet więcej, bo musisz i nie ma tematu. Łaskę robiąc karami w umowach, bądź planami naprawczymi, jakbyś miał świadomość, że masz się dla tej firmy starać, ha! Dziwię się osobom, które pracują tam bardzo długo, w szczególności liderom, którym stawka nie ulega większej zmianie, umowa tym bardziej. Jest to krótko mówiąc firma cholernie oszczędna, nie dająca od siebie kompletnie nic, a wymagająca i przedstawiająca się jako poważną. Koledzy i koleżanki, szukajcie dalej, nie skupiajcie uwagi na ten szit.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michał

ja bylem w tej firmie na rozmowie w środę, żadnego smrodu nie czułem. co do rozmowy mam inne odczucia, cala grupa była dość fajna i rozmowna, śmialiśmy sie. a Pani dzwoni na następny dzień z odpowiedzią , przynajmniej tak było u mnie. widzę, ze konkurencja ładnie siadła na ta firmę , współczuje . mi nie odpowiadała umowa zlecenie , także wróciłem na magazyny, gdyby dawali od razu o prace to pracowałabym już tam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przyjazny ton

Od kiedy opinie długoletnich pracowników, którzy nawet się podpisali to konkurencja? ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przyjazny ton
@Przyjazny ton

Pytanie do @Michał

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@Przyjazny ton

Trochę ciężko oceniać firmę na podstawie tego, że osoby, która przyszły na rozmowę były w sumie okej i można było się pośmiać ???? Przecież dana grupa jeszcze nie pracuje w firmie? Czyż nie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aaaa

Byłem na rozmowie rekrutacyjnej w tej firmie. Pierwsze co mnie uderzyło to okropny SMRÓD na wejściu. Nie potrafię sobie wyobrazić jak ludzie mogą pracować w takim odorze i zaduchu. Pracowałem w korpo i wiem jak wyglądają takie pomieszczenia, ale pierwszy raz widziałem /czułem coś takiego. Blondynka rekrutujaca opryskliwa i chyba znudzona. Nie rozumiem też jak można umawiać na rozmowę rekrutacyjną i oczekiwać od razu odpowiedzi o podjeciu lub nie pracy. Wyzyskiwalnia i nic więcej.

Natalia A

Długo zastanawiałam się czy podzielić swoimi refleksjami dotyczącymi ponad trzyletniej współpracy z BPO i doszłam do wniosku, że warto dzielić się zdobytą wiedzą i doświadczeniem :) Z przykrością stwierdzam, że większość negatywnych opinii na stronie jest prawdziwa i nie mija się z prawdą w najmniejszym stopniu. Początkowo pracowałam jako konsultantka na infolinii przychodzącej, następnie jako ,,osoba funkcyjna'' (wiele to nie zmienia, byłam tylko robolem jak wcześniej). Zaczynając od plusów a niestety jest ich na prawdę nie wiele: - lokalizacja biura jest fajna (samo biuro już niestety odstrasza i nie ma tam jakiegokolwiek komfortu pracy- zagrzybiała klimatyzacja, krzesła prane raz na kilka lat oraz panujący smród, który uniemożliwia normalne oddychanie) I na tym niestety koniec zalet, przechodząc zatem do wad współpracy: - elastyczny grafik, który ma być największym plusem firmy wcale nie jest tak aż elastyczny. W przypadku braku ruchu wyrzucanie do domu jest normą. Niezależnie od tego ile godzin deklarowaliście oraz jak bardzo potrzebujecie pieniędzy na mieszkanie czy studia. Dodatkowo kary za nieprzyjście do pracy przy umowie zlecenie (!) niezależnie od tego co było powodem. Jedynym ratunkiem jest zwolnienie lekarskie bądź odrobienie godzin, które odbywa się oczywiście wtedy kiedy firmie to pasuje (wam nie musi). Warto wspomnieć o tym, że godziny odrabiamy PODWÓJNIE (nie było was pracy jeden dzień przez 8 godzin? Na pewno wyczarujecie 16 h w innych dniach aby odrobić nieobecność) - poruszane możliwości awansu w ,,pozytywnych opiniach'' pisanych na polecenie kierownictwa (co już daje jasny sygnał, że coś tu nie gra) jasne, że występują. Zależy tylko jak bardzo jesteście lubiani, komu podpadliście i jak wiele swojego życia jesteście w stanie poświecić dla tego cyrku. Niestety konkursy na nowe stanowisko nie wyglądają tak jak powinny, ale przecież ważne, że statystyki będą się zgadzać. - wynagrodzenie za szkolenie płatne po 300 przepracowanych godzinach (nie oszukujmy się, garstka osób, która nie zrezygnowała już na szkoleniu wyrabia tą śmieszną normę, o co i tak jest ciężko bo wystarczy, że nie będzie ruchu i zostaniecie wyproszeni z firmy. Jest to dość ciekawe zagranie, w szczególności dlatego, że praca ma być idealna dla studenta. Jaki normalny człowiek jest w stanie funkcjonować wiedząc, że jako nic nie znaczący pracownik bez znajomości nigdy nie ma pewności ile godzin przepracuje. Oczywiście jest to idealna praca dla studenta ale takiego co jest zależny finansowo od rodziców a przychodzi do pracy żeby zarobić na jakieś DROBNE przyjemności) - miła atmosfera i cudowne wyjścia integracyjne? Warto zaznaczyć, że kierownictwo nie ma z tym nic wspólnego. Wszystkie wyjścia organizowane są przez pracowników. Kierownictwo podczas mojej trzyletniej współpracy ani razu nie wyszło z jakąkolwiek inicjatywą, a z doświadczenia zdaje sobie sprawę z tego, że w każdej normalnej firmie, która dba o pracowników takie imprezy są organizowane. Miła atmosfera to wyłącznie zasługa niektórych ludzi, których być może poznacie. Niestety nie wszystkim zależy na konsultantach i nie chcą pomóc w jakiejkolwiek sprawie (bo nie jesteście ich przyjaciółmi i za mało włazicie im w tyłek) , chociaż zdarzają się wyjątki i ludzie dzięki którym ta firma jeszcze funkcjonuje (i jak najbardziej ich szanuje bo pewnie tylko dzięki takim osobom wytrzymałam tam tak długo) - o samym wynagrodzeniu i negocjacji warunków finansowych lepiej się nie rozpisywać bo nawet jeśli jesteście dobrzy w tym co robicie, zależy wam i chcielibyście dłużej zostać w firmie (chwilowe zaćmienie) szybko zostaniecie sprowadzeni na ziemię. Argumenty na zasadzie ,,i tak zdaje sobie sprawę, że nie będziecie tu pracować do emerytury'' są na prawdę motywujące aby zostać w firmie i dalej rzetelnie wykonywać swoją pracę. Współpraca z BPO nauczyła mnie wiele, a przede wszystkim tego aby liczyć wyłącznie na siebie i za bardzo nie ufać przełożonemu. Niestety w tej firmie większość pracowników nie znaczy kompletnie nic. Niezależnie od tego jak bardzo poważnie podchodzą do swoich obowiązków oraz jak bardzo zależy im na pracy. Niestety z perspektywy czasu uważam ten czas za stracony i zmarnowany ze względu na panującą atmosferę oraz podejście do pracowników. Uważam i szczerze zachęcam każdego poszukującego pracy do poszperania dłużej w ofertach i poszukaniu pracy z której nie będziecie codziennie wychodzić wkurzeni i zmęczeni tą atmosferą (niestety to nie tylko moje odczucia). Na koniec chciałabym wspomnieć o według mnie najbardziej kluczowej sytuacji, która pokazuje jak wiele pracownik znaczy dla kierownictwa. Nie liczcie na to, że po długiej współpracy ktokolwiek z kierownictwa powie wam dziękuję, radziłabym przygotować się na ucieczkę oraz podpisywanie wypowiedzenia na recepcji i brak jakiejkolwiek rozmowy. Mam nadzieje, że moja opinia pomoże komuś w podjęciu dobrej dla niego decyzji (choć liczę się z tym, że za chwilę wyimaginowani pracownicy napiszą kilka miłych słów o firmie)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Frustrat

Uwaga - komentarz zawiera nieodpowiednie słownictwo i jest negatywny. Chcesz zachować się jak kierownik BPO? zignoruj ten komentarz. Jako osoba, która pracowała w tej firmie również kilka lat chętnie się wypowiem. Opinia dotyczy TYLKO projektu infolini. Po pierwsze - możliwość rozwoju - serio? Osoby wybierane na to stanowisko są już wcześniej wybrane, a cała ta „rekrutacja wewnętrzna” to jedna wielka ściema, w której i tak nikt nie bierze udziału. Osoba na dane stanowisko wybierana jest dlatego, ze inna osoba funkcyjna ją lubi i mówi, ze to załatwi. Po drugie - przerwy. Jak jestes dobrze ustawiony (nawet na najniższym stanowisku), lider to Twój przyjaciel (lub po prostu wchodzisz mu w tyłek), to możesz cały dzień nie robić NIC. I uwierzcie, jak jest duży ruch, wszyscy odbierają połączenie za połączeniem, a grono lizusów siedzi z liderami i ogląda memy w internecie albo po prostu się opie*rza, bo dzień wcześniej chlali wódę do rana razem, to jest to po prostu niesprawiedliwie względem innych. Najgorsze jest to, ze mimo wielokrotnych upomnień i próby ingerencji nikt nie reaguje (żadna osoba funkcyjna)- „bo to nie moja sprawa”, „niech robi co chce”. I tak, jest grono ludzi, które przez cały dzień biega po sali i tylko zaczepia tych co ciężko pracują za ta osobę. Jest tez grono ludzi, których przerwa nie dotyczy i wychodzą na fajkę co 5 minut. Oczywiście kierownictwo również tego „nie widzi” (chociaż kierownictwo chyba nawet nie wie na jakim jest projekcie). A osoby te nie przykładają się do swojej pracy, siedzą kilka lat na stanowisku za marne grosze i nie maja ambicji na więcej. A jak Tobie chce się najzwyczajniej w świecie siku, to co? Sikaj pod stół mały pionku. Pieniądze? Nawet jako osoba funkcyjna możesz usłyszeć słowa, ze nie zasługujesz na więcej, bo firma ma straty i jak sie nie podoba to wypad. Dobra atmosfera? Niestety w tej firmie pozostały same osoby, które będą chciały dla Ciebie jak najgorzej, nie zostawią na Tobie suchej nitki za plecami, a w twarz będzie cmok w policzek. Atmosfera przecieka fałszem i faworyzowaniem. W tej firmie dzieje się po prostu jeden wielki cyrk. Z tego co widzę ten cyrk nadal trwa, aż się dziwie... Są również osoby funkcyjne, które dawno powinny zostać wyrzucone za swoje oszustwa. I to jest również jedna z tych rzeczy, która każdy widzi, ale nikt nie reaguje. Oszukujesz w sprawach istotnych dla firmy? Masz podwyżkę Ty bystrzaku. Ktoś Ci w tym pomagał? Nagrodzmy tego wiariata! Nic dziwnego, ze wszystkie osoby funkcyjne, które były w miarę okej uciekły do lepszych firm - został prawie sam (usunięte przez administratora) Podsumowując - masz ambicje, chcesz się rozwijać i poznać fajnych ludzi? Nie idź do BPO na projekt infolinii. Nic ani nikogo wartościowego już tam nie znajdziesz. Czekam mam odpowiedzi „nie dostał podwyżki, to się wyzywa”, „ta praca nie jest dla Ciebie, to ze sobie nie radziłeś, to jedno”, „wyładowujesz swoją frustracje i porażki”. Piszcie co chcecie, to nie są informacje z palca wzięte.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lysy z Brazzers

Poniższa opinia to zakłamanie!!! Praca w tej firmie to zaszczyt dla przeciętnego POlaka!! Najwidoczniej żyjom ludzie, którzy mają wieczny peoblem!!!! Co za kraj......

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michalina Ch.

Opinie o BPO na tym portalu dzielą się na: skrajnie krytyczne, w miarę neutralne i skrajnie pozytywne. Te ostatnie, powiedzmy sobie na samym początku, pisane są przez innych pracowników firmy na polecenie kierownictwa lub działu HR. Już sam ten fakt może wydawać się niepokojący, jednak przejdźmy do meritum. W BPOM pracowałam ponad dwa lata: początkowo jako konsultantka, a następnie jako osoba funkcyjna, zatem jestem w stanie szerzej opisać aspekty współpracy z tą firmą. Mam więc nadzieję, że moja opinia pozwoli podjąć mądrą decyzję wszystkim, którzy zastanawiają się na tym, czy rozpocząć swoją przygodę na projekcie infolinii przychodzącej (oceniam tylko ją, bo ocenianie innych projektów byłoby niesprawiedliwe). Zacznijmy od tego, co firma przedstawia jako swoje najmocniejsze strony: - elastyczny grafik – tak, to prawda. Jednak tak długo, jak na infolinii nie ma problemu z ruchem. Jeśli jest to za mały, to bez skrupułów zostaniesz wyproszony wcześniej do domu i nikt nie będzie przejmował się tym, że pieniądze za ilość godzin, które zadeklarowałeś, są Ci niezbędne do opłacenia studiów/ mieszkania/ jedzenia. Po prostu elo. Jeżeli natomiast przewidywany jest wzmożony ruch, Twoja dyspozycyjność też nic nie znaczy, bo jesteś potrzebny na tyle godzin i w określonej porze. I znowu elo. - biuro w centrum Wrocławia – faktycznie fajnie, że w centrum: bardzo dobry dojazd, sklepy/ bary w pobliżu itd. Gorzej, że owe biuro to wielka, śmierdząca przestrzeń porośnięta tak obrzydliwym i zakurzonym dywanem, że jego szkodliwość dla naszego zdrowia jest podobna do tej w Czarnobylu w 86 roku - miła atmosfera – owszem, ale bynajmniej nie jest to zasługa firmy, a znajomych z pracy, więc musisz mieć po prostu szczęście i na takich trafić - płatne szkolenie – jak najbardziej, ale po 300 przepracowanych godzinach – specjalne zagranie firmy, która wie, że większość pracowników tam tyle nie wytrzymuje. Jeśli natomiast komuś się uda przepracować ten czas, to wypłata za szkolenie to 300 zł brutto, co w przeliczeniu za ten czas daje 8,33 zł brutto za godzinę… - możliwość awansu – tak, to prawda. Czasami zdarza się konkurs na wyższe stanowisko, ale nie jest on rozgrywany na jasnych i uczciwych zasadach i wszystkie „ważne” osoby w tej firmie typują swoich faworytów. Ale nie ma tego złego, bo na wyższym stanowisku też nie będzie kolorowo, o czym najlepiej świadczy fakt, że aplikacji w takich konkursach jak na lekarstwo. - atrakcyjne wynagrodzenie – robolisz za najniższą krajową. To chyba nie wymaga więcej komentarza. - nie sprzedajesz – to zależy jak na to spojrzeć. Wprost może nie, ale masz obowiązek (!) dosprzedawać podczas każdej rozmowy jeden z produktów firmy, a następnie przekierować Klienta do działu sprzedaży, gdzie wcisną mu ofertę. A to, czego firma nie pisze w swoich ogłoszeniach rekrutacyjnych: - kary umowne za spóźnienia i nieobecności – jedyne, co Cię usprawiedliwia to zwolnienie lekarskie. W przeciwnym razie bierzesz na siebie karę lub możesz odrobić spóźnienie, ale oczywiście w terminie, który nie jest z Tobą uzgadniany i narzucony Ci na ostatnią chwilę, bo przecież nie możesz mieć innych planów, niewolniku. A, jeśli wypadnie Ci pogrzeb, to może unikniesz kary, jeśli przedstawisz akt zgonu ( smutne xD) - system flagowy – na rozmowie dowiesz się pewnie, że przysługuje Ci 40 minut przerw na 8 h pracy. Pamiętaj jednak, że 40 minut możesz wykorzystywać w przerwach nie dłuższych niż 10 minut i tylko wtedy, gdy na przerwie nie ma już innych 3 osób. Postaraj się zatem wpasować w moment kiedy innym nie chce się (usunięte przez administratora) jeść czy po prostu odpocząć, o ile ktoś w ogóle to zakłada. - nikt nie rozmawia z Tobą o Twoich pomysłach na ulepszenia działania projektu, bo jesteś tylko marnym konsultantem - tak długo jesteś super jak długo masz dobre wyniki lub dobre znajomości - dla firmy jesteś nikim, bo gdy tylko zmienia się kontrakt, nie liczy się to, że przez szmat czasu skrupulatnie i rzetelnie robiłeś swoją robotę i likwidują Twoje stanowisko pracy z dnia na dzień. Nieważne, że masz pod nią ułożone życie, zobowiązania finansowe i inne obowiązki. W zamian proponują Ci posadę, która degraduje nie tylko Twoją pozycję w firmie, ale również Twoje warunki finansowe. Po tym wszystkim kierownictwo udaje, że Cię nie zna i nie mówi nawet zwykłego „dzięki”. Można się dziwić, że spędziłam tam tyle czasu. Ja też żałuję, dlatego jeśli masz inną możliwość bierz nogi za pas i nie popełniaj mojego błędu :) Pozdrawiam :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mateusz

Praca jak praca, grafik elastyczny dzięki czemu łącze z nauka, praca łatwa i jeszcze płaca za to. teraz duzo nowego dzieje sie, dwie rekrutacje wewnętrzne na lidera i na trenera . wynagrodzenie podwyższają, dodaja premie , duzo konkursów wewn . Mi sie podoba , ale wiadomo ze każdemu sie nie dogodzi :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kjkjkjk

Pracowałam na infolinii przychodzącej i szczerze nie polecam. Każdy ma na wszystko wywalone, Energa nie dba o swoich klientów, a oni wkurzeni wyżywają się na tobie. Dodatkowo musisz przetransferowywać klientów na infolinię sprzedażową, gdzie wciskają im umowy (a miałeś nic nie sprzedawać). Stawka prawie najniższa, do tego bardzo niekorzystna umowa z karami i miesięcznym okresem wypowiedzenia. Praca monotonna, niczego się nie uczysz, w sam raz dla ludzi bez ambicji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tyujhgvbn

Pracowałam w BPO prawie rok czasu. Generalnie, jak w większości opinii potwierdzę, że jest to praca dla początkujących, oczywiście daje człowiekowi na przyszłość poczucie większej pewności siebie w pracy z klientem. Jeśli chodzi o kwestie zarobkową, przedstawionej umowy, czy jakichkolwiek benefitów-tu na pewno nie polecam. Aczkolwiek atmosfera, przynajmniej jak dla mnie, była bardzo dobra. Krótko mówiąc, jeśli masz już doświadczenie w obsłudze klienta, ta praca nie da Ci zbytnio możliwości rozwoju, jeśli jednak studiujesz, dopiero poszukujesz pracy, to jak najbardziej mogę polecić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marzena
Inne
@tyujhgvbn

Ważne, że zdecydowałeś się na pozostawienie swoich spostrzeżeń dotyczących możliwości rozwoju, jakie zapewnia BPO management. Czy możesz napisać, jakie warunki zatrudnienia były przypisane do Twojego stanowiska w okresie współpracy? Te informacje będą ważne dla osób, które aktualnie są w trakcie poszukiwania pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sia
@Marzena

Nie zgadzam się z tym, że jest brak możliwości rozwoju. Na 3 potężne projekty wszystkie rekrutację na stanowisko lidera,trenera, czy pracownika kontroli jakości odbywają się wewnętrznie. Przy zaangażowaniu po kilku miesiącach można awansować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bum
@Sia

W zależności też u jakiego lidera jesteś i jakie kontakty lider ma z kierowniczką ;) nawet jeśli awansujesz, to i tak umowa Ci się nie zmienia, zarobki masz bardzo zbliżone do wcześniejszych, a są one śmieszne naprawdę w porównaniu do tego, co aktualnie oferuje rynek pracy. Rotacja występuje w firmie taka, że w życiu się z taką nie spotkałam, ani nie słyszałam. Olewatorskie podejście do człowieka, każdy pilnuje swojego tyłka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szlyn

nie no az tak tam nie jest. sama praca tez nie jest dla kazdego. ja pracowałem tam 3miesiace i tak tez okazało sie w moim przypadku , po prostu nie dla mnie, dalem wypowiedzenie, dogadalem sie i nie musiałem czekać 30dni. pozegnalem sie z klasą, bo tez nie ma co zamykać za soba drzwi, bo w zyciu bywa roznie. z tego co wiem to tez nie biorą każdego, na mojej rozmowie podziękowano indywidualnie 3osobom. contactcenter z zasadami, na pewno cos innego niz te wszystkie callcenter, ale kto co woli.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie... Programy komputerowe nie są tłumaczone prawie wcale. Najczęściej nowy pracownik jest zostawiony sam z klientem, któremu nie ma pojęcia co powiedzieć. Kolejny aspekt to przerwy. Jednocześnie nie może na niej być więcej niż 3 osoby, także zanim uda się znaleźć moment podczas którego nie ma na linii klienta a na przerwie nie ma już maksymalnej liczby osób, może upłynąć bardzo długi czas. Obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia, mimo różnych osobistych spraw przemawiających za jego skróceniem o chociaż tydzień usłyszycie że "nie ma takiej możliwości". Sama rozmowa musi być prowadzona według ściśle określonych zasad, na które jest kładziony bardzo duży nacisk, w praktyce wygląda to tak, że nawet jak jesteście obrażani przez klienta to i tak musicie dziękować i być do bólu uprzejmym. BPO ogłasza się jako infolinia bez sprzedaży co nie jest do końca prawdą lecz nie mówi się o tym także podczas szkolenia. Obowiązkowa jest dosprzedaż czyli wciskanie podczas rozmowy rożnych dodatkowych produktów. Co do atmosfery.. sztuczna.. na siłę kreowana na przyjazną i luźną. Nie można trzymać telefonu nawet na biurku, co więcej nawet podczas przerwy trzeba wyjść z nim z sali. Byłoby to w porządku gdyby nie fakt, że liderzy najpierw upominają o to konsultantów, a sami się do tego wcale nie stosują i podczas pracy siedzą w swoich telefonach. Na koniec warto wspomnieć o karach finansowych, za każde spóźnienie naliczają 30 zł, a jeśli nie pojawicie się w pracy i nie usprawiedliwicie tego np. zwolnieniem od lekarza, kara za dzień to 200 zł. Podsumowując, praca nie warta stresu i nerwów jakie się z nią wiążą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
odradzam
@Były pracownik

W 100 % zgadzam się z tą opinią, przedstawiony pełen obraz jak to wygląda w rzeczywistości! Nie dajcie sobie zamydlić oczu pozytywnymi komentarzami, które mogę być dodawane przez liderów i wyżej ustawionych pracowników, pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xD
@odradzam

A negatywne komentarze przez tą samą osobę xD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ewa

Pracowałam niecałe dwa lata w BPO nie dostałam ani razu kary, jak dla mnie pracowało sie dobrze. z przerwami , równiez nie bylo problemu. jedyne czego mi brakowało to opieki medycznej. zastanawiam czy "były pracownik" rzeczywiście pracował w tej samej firmie. moja opinia jest ok i będę polecała ta prace :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick

Praca w sumie okej, warunki nie są złe, ludzie są naprawdę ekstra, grafik można dostosować do zajęć na uczelni. Pracuje tutaj nie długi czas i pewnie zostanę tu na dłużej. Wiadomości do przyswojenia jest trochę ale wszystko do nauczenia, liderzy odpowiadają na wszystkie pytania więc sama rozmowa z klientem nie jest taka straszna. Jak narazie nic bym nie zmieniała

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Infolinia - NIE POLECAM

Szczerze nie polecam tego miejsca. Często ogłaszają się na olx jako "łatwa i przyjemna praca" - nie jest ani łatwa, ani przyjemna. Do ogarnięcia jest 7 programów komputerowych, których NIKT KOMPLETNIE NIE TŁUMACZY. Na "szkoleniu" z programów dostajecie kratki z zadaniami i nie wiedząc kompletnie co, jak i z czym, macie rozwiązać je używając programów. Jesteście rzucani na głęboką wodę i każą siedzieć na infolinii "bo jest duża kolejka" ... nic nie wiedząc MUSISZ odbierać telefony. Zadając pytania wszystko dopowiadane jest z łaską, są krzywe spojrzenia. Atmosfera jest SZTUCZNA, liderzy niby się uśmiechają, a po kontach słychać jak to (usunięte przez administratora)się w szkolenie i muszą z nami siedzieć". Między telefonami jest kilkanaście w porywach kilkadziesiąt sekund. Na przerwę można wyjść max na 10 minut - przez ten czas nie zdążysz ani porządnie zjeść, ani sie podrapac.. PARANOJA. Wywierana jest presja, że musisz, że już, że teraz, że natychmiast.. Na szkoleniu nie było mowy o sprzedaży jednak warto zauważyć, że robi się tam OBOWIĄZKOWĄ dosprzedaż i jest ciśnienie na transfer klientów na inną linie - co na początku dla każdego jest ciemną magią, ale mimo wszystko nie wiedząc jak - MUSISZ TO ROBIC. Jeżeli Ci się nie spodoba i rzucisz wypowiedzeniem - zapomnij, że Cię wypuszczą. Obowiązkowe 30 dni wypowiedzenia, nie idą na ugodę, nie pozwalają odejść, trzymają pracownika na siłe. Nie wiem jaki jest w tym sens skoro ktoś tego nie chce robić, na pewnie nie będzie pracownikiem wydajnym. Podsumowując, dla mnie było to bardzo złe doświadczenie, (usunięte przez administratora) z którego bardzo ciężko się wydostać. Zastanówcie się dziesięć razy zanim zdecydujecie się na podjęcie tam pracy - a możecie być pewni, że jeżeli wyślecie CV przyjmą Was - biorą tam każdego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotrek
@Infolinia - NIE POLECAM

A na szkoleniu słuchałeś czy spałeś? Na moim szkoleniu na systemy były poświęcone 2 dni, jeden teoretyczny drugi bardziej praktyczny. Kartki też dostaliśmy, ale jest to forma pomocy gdzie większośc rzeczy jest wyjaśniona w sposób wręcz śmieszny do wystarczy klikać w komputerze jak jest na kartce i czytać komentarze do każdej rzeczy, mi po 2 tygodniach nie były już praktycznie potrzebne co do sprzedaży to jej nie ma, mówił nam trener, że sprzedaż jest na innym piętrze i wciskają klientom umowy. dosprzedaż OBOWIĄZKOWĄ to powiedzenie klientowi, że może sobie coś włączyć jakieś elektroniczne faktury co zresztą jest za darmo i nie trzeba ich do tego namawiac.. a 30 dni wypowiedzenia jest w umowie, nic dziwnego, że taki miałeś czas, tak to w pracy jest, że MUSISZ pracować i MUSISZ robić to za co ktoś płaci. ogólnie to nie jest źle, ludzie mówią, że zawsze wypłaty są na czas-ja maiałem jedną i była jak trzeba klienci trochę denerwują, ale można się przyzwyczaić, a co do atmosfery to mi tam się podoba

Beata
@Infolinia - NIE POLECAM

Szczerze? Odpowiedz nieadekwatna do pracy tutaj. Jestem zatrudniona od 2015roku i w żaden sposób nie mogła bym się podpisać pod tą wypowiedzią. Na szkoleniu jest jeden dzień teorii względem systemów później praktyka na komputerze. Okej można się pogubić jest tego dużo ale zawsze ktoś pomoże. Oczywiście że trzeba usiąść na linię na tym polega praca ale rzucenie na głęboką wodę też nie jest poprawne ponieważ przez kolejny tydzień/dwa jest odpowiednia osoba wyznaczona do pomocy nowym konsultantom. Pracowałam na infolinii i atmosfera jest również bardzo dobra. Dziwi mnie tak negatywne podejście oraz taka wypowiedź na temat pracy tutaj ponieważ jest wiele innych pracowników ktorzy mają całkowicie odmienne zdanie. To nie jest szkoła czy podwórko to jest praca i niestety ale trzeba włożyć również coś od siebie i przyjąć trochę wiedzy jak w każdej pracy. Jeżeli chodzi o dosprzedaż to są dwa krótkie słowa np propozycja rejestracji na ebok czyt elektoriczne biurko obsługi klienta. Co w tym dziwnego? Klienci się cieszą bo mają wgląd do swojego konta. Jeśli chodzi o wypowiedzenie to raz musiałam się zwolnić ale wróciłam natomiast skrócenie czasu wypowiedzenia nie było żadnym problemem. Rozumiem że jakiś czynnik wpłynął na tą opinię ale uważam że jest to niestosowne by tak negatywnie wypowiadać się na temat pracy w firmie. Pozdrawiam :)

Zostaw merytoryczną opinię o BPO management - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w BPO management?

    Zobacz opinie na temat firmy BPO management tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w BPO management?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 3 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy BPO management?

    Kandydaci do pracy w BPO management napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

BPO management
2.5/5 Na podstawie 189 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
BPO management
Przejdź do nowych opinii