logo T-Mobile Polska S.A.

T-Mobile Polska S.A.

Łódź

Opinie o T-Mobile Polska S.A.

magentowa 2016-07-18 21:14
Odpowiedź jest tego samego dnia
1
biedny 2016-07-19 06:18
Teoretycznie od 12zl. W praktyce pensji nie zobaczysz na oczy.
1
biedny 2016-07-19 14:31
Tylko jakos od dwoch miesiecy pensji nikt nie dostal
1
biedny 2016-07-20 06:31
Co chwile ktos sie zwalnia a dzwoniacych klientow coraz wiecej ;)
1
WTF!!!! 2016-07-25 00:35
Nie bierz narkotyków. Nikt nie dostał pensji od miesiąca?! Nigdy od początku istnienia tej firmy nie było takiej sytuacji żeby ktoś nie dostał wypłaty później niż kilka dni wcześniej!
10
Hi 2016-07-25 00:55
takie plastikowe cos jak umieścisz w bankomacie i wpiszesz pin to wyjdzie wypłata :) ogarnij to.
1
Pracujący tam 2016-08-09 15:24
Pracuję na stanowisku konsultanta do obsługi klientów abonamentowych. Szkoda, że obowiązki nie pokrywają się z nazwą stanowiska. Zaczęło się od szkolenia które trwało przez dwa tygodnie, praktycznie codziennie osoby które je prowadziły powtarzały "jak ja przychodziłem do pracy to szkolenie trwało miesiąc-dwa więc wam współczuję" (nie ma to jak genialny motywator). Od razu też uprzedzono nas, że jak już zaczniemy rozmawiać z klientami to nie mamy co liczyć na pomoc, bo inne osoby będą zajęte swoimi obowiązkami a kierownicy są niemili i nie mają czasu na pierdoły. Po szkoleniu siadamy i odbieramy rozmowy, na początku tragedia, bo w ogóle nie szkolili nas z rzeczy o które pytają abonenci, ale spoko, mijają tygodnie, w końcu wycieczki do kierowników (którzy często na zadawane im pytania odpowiadają "spadaj, nie mam czasu"!!!!)się kończą i można powiedzieć że już nie ma pytania na które się nie zna odpowiedzi. I tutaj kolejna niespodzianka! Kierownicy komunikują nam, że już lada moment będziemy odbierać prepaidy! Co z tego, że mieliśmy zajmować się TYLKO abonamentem, kogo to obchodzi, teraz będą karty i koniec. Przychodzi dzień szkolenia (całe 8 godzin). Na szkoleniu powtarza się sytuacja z poprzedniego szkolenia (teksty osoby prowadzącej, że nam współczuje, bo normalnie to takie szkolenie trwa dwa tygodnie). Po kilku godzinach wpada jedna z kierowniczek i robi nam egzamin ustny z tego czego się dowiedzieliśmy, oczywiście wypada kiepsko. Ale co tam, od kolejnego dnia odbieramy rozmowy od osób z telefonami na kartę. Totalnie tego nie ogarniamy, ale kierownictwo nic sobie z tego nie robi. Zwiększyli nam ilość obowiązków dwukrotnie mimo, że zatrudnialiśmy się na inne stanowisko. Stawka godzinowa pozostała bez zmian. Pojawiły się plotki, że może będą umowy o pracę- uwaga, za rok!!! Atmosfera tragiczna, brak jakiegokolwiek wsparcia. A z wypłatami to prawda, niektórzy pensję za czerwiec dostali w sierpniu więc nie rozumiem oburzenia.
11
Pracownik TMobile 2016-08-09 18:38
Pracuje w T-M ładnych parę lat i zawsze pensja jest na czas. Nie wiem skąd takie informacje...
3
pracuję tam 2016-08-09 21:17
A czy ja mówię że nie płacą? Płacą, ale się z tym nie spieszą.
5
pracownik 2016-08-09 21:27
12zl/h
3
Magentowa 2016-08-24 16:10
To chyba źle szukasz bo na ich stronie jest w tej chwili 85 ofert pracy. Na samą Łódź jest 10 ogłoszeń, do każdego z działów na chwilę obecność ma być zatrudnione po około 30 osób.
1
XXx 2016-08-25 12:00
Jak ktos chce pracowac w T-Mobile to powinien szukac na ich stronie a nie na innych.
2
zainteresowana 2016-08-25 12:27
Niech mi ktoś powie, czy szkolenie w t-mobile jest płatne? czy przez dwa tygodnie chodzi sie tam za darmo? pytam bo w playu są trzy dni szkolenia za free, a nie wyobrazam sobie przez dwa tygodnie nie zarabiac
1
zainteresowana 2016-08-25 15:21
podbijam pytanie, wie ktoś może?
1
magentowa 2016-08-25 15:41
Za szkolenie placa
1
magentowa 2016-08-25 17:00
To zalezy od dzialu, na sprzedazy mozesz wyciagnac kolo 15k, na hotline znacznie mniej. Nie ma zmian nocnych, praca w przedziale 7-23 i brak dodatkow za swieta.
1
magentowa 2016-08-25 21:00
Fakt, czasami można więcej wyciągnąć.
1
magentowa 2016-08-26 07:34
Na sprzedazy, kolo 500zł dodatku do dniowki mozna wyciagnac
1
xxx 2016-08-29 15:18
Za zajebista sprzedaz
1
Kasiulek87 2016-09-05 20:22
Do zleceniowców !! Jaka jest stawka na godzinę, czy wzrasta od czego jest uzależniona ? Raz słyszę 12 raz 15, pogubić się można. Czy można na zlecenie pracować cały etat a nie np 80 godzin, czy są problemy z wypłatą pensji (czy jest regularna ) ?, czy cele są możliwe do realizacji ??
Pozdrawiam
1
Mmmmmm 2016-09-10 09:20
Hej mam pytanie czy ktos wie jakie sa realne zarobki w punkcie daelarskim ( tzw. Aps). Wiem ze podstawa najnizsza krajowa plus premia od kierownika plus bonus od T- mobile. Prosze o porade
1
Mmmmmm 2016-09-10 09:34
A mozna poprosic o jakies szczegoly :)
1
magness 2016-09-17 12:44
Co do pensji. Minimum na słuchawce ma się 12 a maksymalnie 18. Zależy od wyniku, ale nie jest jakoś strasznie to wyrobić. 14 zł wpada za samo przychodzenie do pracy zgodnie z grafikiem. Kasa jest na czas, a my na umowie zlecenie dostajemy ciut później niż ci o pracę. Zazwyczaj ok. 20 każdego miesiąca. Co do samej pracy na początku jest ciężko, ale jeśli ktoś przychodzi na szkolenie by faktycznie sie czegoś nauczyć,a nie odbębnić 8h to sobie poradzi. Kierownicy czasem pomogą, a czasem nie. Wiadomo, jak ktoś przychodzi z głupotą co chwile to mają prawo sie wkurzyc. Przynajmniej ja to rozumiem. I jak w każdym call center odsyłają do bazy wiedzy. Ja pracuje od sieprnia i mogę jedynie powiedzieć, ze atmosfera jest w porządku, ale jak zawsze znajdą się jacyś ludzie co atmosfere psują. Póki co to zdecydowanie najlepsze call center w jakim pracowałem. Zobaczymy co będzie później :).

Co do kary od UOKIK to za niesłusznie aktywowanie grania na czekanie. Aktywowanie automatycznie przy podpisywaniu umowy, niby bez wiedzy klienta .

Co do braku wypłaty. To są jakieś kompletne bzdury. Gdyby tak sie stało to chyba pół firmy by się zwolniło. Ponadto rada na przyszlosć. Nie wierzcie we wszystkie komentarze. Część jest pisania na zlecenie i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością :)
5
anonim 2016-09-18 08:08
To ze Ty dostajesz wyplate na czas i Twoj koledzy z pracy nie znaczy ze wszyscy maja taki luksus ;) W moim przypadku tylko pierwsza wyplata byla zgodnie z umowa, kazda kolejna przychodzila ze znacznym opoznieniem. Nie tylko w moim przypadku tak bylo ale akurat tak sie sklada ze pracuje z ludkami po maturze ktorym wisi to kiedy kase dostana, wazne zeby byla na koncie ;) Kierownicy pomoga? Ale bzdura ;) Najwiekszym pomocnikiem w tej robocie jest wujek google bo tylko tam mozna znalezc odpowiedzi na wiekszosc pytan.

Zreszta skoro pracujesz od sierpnia to mysle ze masz zbyt krotki staz zeby sie wypowiadac, wiec masz prawo byc zachwycony, ja pracuje tam znacznie dluzej a z opisu wynika ze pracujemy w tym samym dziale. Przekonasz sie ze wcale nie jest tak magentowo ;)
1
Magness 2016-09-19 10:15
Napisałem tylko to co zauważyłem przez ten krótki okres. Chyba miałem prawo się wypowiedzieć ;). I wcale nie jestem zachwycony, ale jak na taką pracę to calkiem spoko. Są gorsze miejsca. Gdyby nie studia raczej bym tu nie pracował i nie użerał się z średnio inteligentnymi klientami, którzy nie umieją odczytać faktury. A i mój nick nie ma nic wspólnego z pracą :D. Uzywam tego nicku nie tylko tu na forum.

I pamiętajcie, żebyscie nie oczekiwali nie wiadomo czego. To jest zwykle, szare, szeregowe stanowisko, gdzie nie trzeba jakichś większych kwalifikacji. Ciebie zwolnią to przyjmą zaraz kogoś z ulicy. Dla mnie nie ma większych różnic między pracą przy linii montażowej, a na słuchawce. Komfort taki, ze mogę sobie kawkę zaparzyć i fizycznie się nie napracuje.

Pokażcie mi zresztą pracę gdzie nie ma osoby niezadowolonej. Czasem są w ogóle ludzie oburzeni, że idą do pracy i muszą pracować.
1
Pimpim 2016-09-21 21:25
Świetna atmosfera, niezłe zarobki lecz na awans bez znajomości bez szans...
1
Pit 2016-09-25 22:11
mylisz sie :)
1
amaratnu 2016-09-29 16:42
Słyszałam o szkoleniu 1.5 miesiąca. Czy za to jest cokolwiek płacone? Czy praca jest wymagana w każdy dzień tygodnia i w świętaa?
1
ble ble 2016-10-06 10:57
Dajcie info o powstałych w T-Mobile związkach zawodowych.
2
Oslo 2016-10-20 11:55
Jeśli ktoś pracuje w punkcie franczyzowym to nie powinien wypowiadać się na temat firmy T-mobile polska s.a. bo to dwie różne firmy jedna wypłatę daje przed czasem i jest to dobra wypłata a Franki od swoich pracodawców dostają po głowie więc powinno się to rozdzielić np. Na takim forum jak to.
2
Robin 2016-11-03 18:12
Jakie są zarobki w t-mobile na stanowisku sprzedawcy w sklepie? Pytam zarówno o franczyzę jak i salon własny.
1
pracownik hotline 2016-11-22 11:01
Naprawdę jak ktoś chcę się przyczepić to znajdzie powód w każdej nawet najlepszej pracy. Ogólnie praca w porządku zarobki też i wyplata zawsze się zgadza i jest na czas.
1
marmar 2016-12-06 14:50
Wszystko zależy od stanowiska. Ja pracuję w centrali jako młodszy specjalista i nie mam na co narzekać, jest cudnie!
Lepiej trafić nie mogłam, polecam!
1
Pracownik 39 2016-12-09 15:28
Witam. Pracuje prawie pół roku, jako konsultant w łodzi na wersalskiej.
Stawka niezła od 12 do 18 zł, wyniki nie są z nieba wzięte wiec jak ktoś pracuje to wystarczy żeby zarobić te 18 za godzinę.
Atmosfera super !!!
A co do terminowości wypłaty to zawsze kolo 21 jest na koncie.
1
Brum 2017-01-02 20:36
Nie pracowałem tam, ale jeśli za h płacą mniej niż 12 zł to się nie dziwię, że na połączenie z BOA czekam więcej niż 90 min!!!!!!!!!!!
1
Mobilek 2017-01-03 20:54
Fajny pracodawca tak mówi o firmie mój znajomy. Maja niezłe stawki i do tego ludzie, którzy z nim pracują są super
1
byly pracownik 2017-01-24 20:24
Jak masz 20 lat to może i dla Ciebie praca jest spoko. Ja mam znacznie więcej i caly czas dawano mi do zrozumienia ze tam nie pasuje, ze jestem za stara. Zarówno wspolpracownicy jak i kierownictwo. O oszustwach firmy nie będę mowic, bo to już zostało zgłoszone do odpowiednich instytucji. Jest wiele lepszych call center w Lodzi. Wersalska omijac.
Ludka 2017-01-29 16:53
Słyszałam, że to super firma. Czy do podstawy są jakieś dodatki? Może jakiś socjal? Szukam pracy i mam zamiar się zgłosić.
Marissa 2017-01-30 01:58
Może mi ktoś jasno napisać KOGO szukają na słuchawkę do oddziału w Katowicach? Przyjmując ludzi do pracy, kierują się czym, kolorem włosów, oczu, czy może robią wyliczanki: "przyjąć, nie przyjąć, przyjąć..."? Zaprosili mnie na rozmowę widząc wcześniej moje CV, tak więc nie powinno ich dziwić moje dotychczasowe doświadczenie, kierunek kształcenia, itd. A doświadczenie na słuchawce akurat mam. Przyjechałam specjalnie, a blisko nie mam, rozmowa trwała może 2 minuty max, po czym pani powiedziała "skontaktujemy się z kandydatami, którzy się zakwalifikowali do godz. 17-tej" - do mnie nie zadzwonili. Ciekawe dlaczego, co im nie pasowało? Dodam, że na takiej rozmowie kwalifikacyjnej była też pewna znajoma osoba, z dużo większym doświadczeniem ode mnie - i to nie na byle jakim stanowisku, przy czym potraktowali ją identycznie, również nie zadzwonili. Jestem zażenowana ich lekceważącym podejściem do drugiego człowieka. Dla mnie to zmarnowany czas na dojazd i strata kosztów. Ale jeśli swoich pracowników też traktują w taki sposób, to w sumie lepiej, że tam nie pracuję.
2
aaaaaaaaaa 2017-01-31 00:18
A co myślicie o nowej ofercie pracy jako franczyzobiorca w t-mobile? Macie jakieś info ile na tym można zarobić? Czy wogole można zarobić czy raczej stracić?
T-mob 2017-02-04 10:28
Ja tu pracuje w telesprzedaży i nie narzekam. Zarobki są ok. zawsze na czas, ludzie też są ok. Jak ktoś lubi taką pracę to na pewno będzie zadowolony.!
1
rotfl 2017-02-05 12:30
Pracuje jako konsultant ds. sprzedazy w sklepie wlasnym juz od 4 lat Podstawa 2200-2800 brutto, starszy sprzedawca cos kolo 4000 brutto ( tych juz raczej nie bedzie bo sa za drodzy dla firmy ;)) do poki sprzedajesz i robisz plany jest ok. Idzie wyciagnac cos kolo 4k netto badz wiecej. Jak nie sprzedajesz dłuższy czas to monitoring i pozniej wypad:)

Plusy i minusy pracy

-Zadan duzo i obowiazkow coraz wiecej. Pensje bez zmian
-Plany coraz wieksze (podwyzka planow co roku stopniowo, teraz twoj plan jest 2 razy wiekszy niz na poczatku) , co chwile ucinaja bonusy jaki byly
-Coraz trudniej wyrabiac plany.
-Wczesniej placili za wszystko, dzis jak nie wyrobisz 3/4 planu to w ogole nic nie dostaniesz.
-Chodza sluchy ze maja zamiar podniesc wskaznik prawie na 100 proc. Wiec wtedy bedziesz robic za podstawe a ta nawet w Lidlu bedzie wieksza :)
-Jestes tak dobry jak Twoj ostatni kwartał;)
-zapomni o pomocy od regionalnego
-masa nauki, co chwile nie dzialajace programy sprzedazowe
-nie masz wplywu na nic
-sie dazy do tego zebys nie zarabial za duzo a robil coraz wiecej
-bedziesz przychodzic do pracy wczesniej i wychodzil pozniej niz to jest w grafiku. Placa ci za sprzedaz a nie za papierkowa robote, ktora i tak musisz zrobic.
-nie ma czegos takiego jak nadgodziny

Z zalet

+pensja zawsze na czas
+uczysz sie samodzielnosci i kreatywnego myslenia( jak tu naciagnac klienta na cos jeszcze;)
+bony na swieta
+szkola zycia, nauczysz sie jak sprzedawac
+nauczysz sie pracy w korpo -jestes tylko slupkiem w Excel;)
+poznasz fajnych ludzi ze sklepu ( tylko oni beda ci w stanie pomoc)
+jak umiesz sprzedawac to zarobisz, choc coraz mniej
6
FiFi 2017-02-12 07:13
Nie wiem kto pisze te opinie o regularnych wypłatach. Nawet w umowie nie ma jasno określonego terminu wypłaty,może do 10 każdego miesiąca to podpisujesz rachunek, bez którego wypłaty nie dostaniesz. A od podpisania takowego, mają średnio 14 dni na wypłatę na konto. Więc kiedy dostaniesz wypłatę, to jest jedna wielka niewiadoma. A poza tym praca fajna, tylko klienci czasem jakby z kosmosu.
Miś 2017-02-15 20:49
T-Mobile to światowa firma, w takiej jest perspektywa ciągłej pracy.
tmobile 2017-03-12 09:03
Checie zobaczyc jak jest naprawde ? wpiszczie w google tmobile strajk włoski (chyba tu linku nie mogę wkleić) -przeniesie Was do telixa -tam jst forum pracowników -(niestety dość mocno już moderowane ) -zobaczycie co to za firma
3
Iza 2017-03-14 13:10
@tmobile Myślę, że Twoja ocena firmy T-Mobile Polska S.A. jest niesprawiedliwa. To czwarty co do wielkości operator sieci komórkowej, tu zatrudnionych jest ponad 4 tysiące osób.
ex 7 lat w T-MOBiLE 2017-03-18 08:54
Przyznam uczciwie, że gdybym był moderatorem od razu Pani koszt by trafił do kosza. Nawet brak uzasadnienia dlaczego ta ocena jest niesprawiedliwa. Bo co? Bo pracuje tam 4000 ludzi ? To ma być argument? Przy takiej ilości pracowników będą tacy co kochają pracę i co jej nie cierpią. Odczucie zadowolenia z firmy będzie zawsze SUBIEKTYWNE.
1
Ksosik 2017-03-23 14:47
Specjalista ds. Wsparcia i Szkoleń Sieci Sprzedaży T-Mobile

Czy ktoś z Was mógłby napisać coś więcej na temat tego stanowiska? Zarobki, obowiązki, jak częste są wyjazdy służbowe...będę wdzięczny. Pozdrawiam Krzysiek
Mozna doladowac tik taka? 2017-03-23 16:53
Zgadzam sie w 100%. Ja jak sie zatrudnialam zdarzaly sie miesiace, gdzie sama premie robilam na poziomie 4tys. Po zmianach sierpniowych gdzie za simo 30 placa nam 7 zl premie sa przesmieszne.. plany sa wieksze. Zeby dostac polowe tej kasy co kiedys trzeba zrobic 2 razy wiecej niz kiedys. Nie daj boze cos nie pojdzie i nie wyrobisz 70% to adios amigo i robisz caly miesiac za podstawe. O wszechobecnym kolesiostwie i mobbingu nie wspomne.
Mobilek 2017-03-25 17:44
Poproszę o kilka informacji na temat pracy dla kupca w dziale zakupów strategicznych. To może być fajna praca i jeszcze w takiej firmie!! Jakie mogą być wymagania?
Zostaw swoją opinię o T-Mobile Polska S.A. - Łódź
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie T-Mobile Polska S.A.