Opinie o DB Schenker w Łódź

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników na temat firmie DB Schenker, a także Klientów firmy. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w DB Schenker na temat rozmowy kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DB Schenker w Łódź

Leszek

Kurier który przywióz lodówké we wtorek Limanowa numer listu przewozowego 3327846725, szkoda e takie osoby pracujá w waszej firmie .Zaczéo sié od tego e pomimo otwartej bramy i wjazdu postanowi lodówké zostawi na drodze miejskiej przed domem .Pytajác czy moze wjechac powiedzial ze nawet nie powinien zciagngac z wana , i jak nam nie pasuje to napisze ze nie ma mozliwosci rozladowania i zabierze lodówke.Nie obylo sie bez krzyków i prawie przepychanek.Nie wiem jak to nazwac brak kultóry pracy i (usunięte przez administratora) ,gbur i prostak) tak w skrócie . Tak czy inaczej nie polecam

Dominika
Klient

Dostawca dziś miał doręczyć przesyłkę, jednak jedynie raczył otworzyć drzwi naczepy, towar nie został wyładowany. Pan sywierdził, że on tego nie będzie dźwigał bo to nie leży w jego obowiazku. A mnie sie jednak wydaje, ze jest inaczej. Place tej firmie za transport i za DORĘCZENIE a nie za zaparkowanie samochodu z towarem przed moim domem. Ostatni raz skorzystałam z usług tej firmy. Zatrudniacie ludzi, którzy nie maja pojecoa jak powinien wygladac kontakt z klientem. Kierowca był chamski, impertynencki i nie wywiązał się ze swojej pracy. Bardzo kiepska jakość usług. Nie polecam.

rewa62 Nowy wpis
Klient

Jeszcze odnośnie mojego wczesniejszego wpisu: numer przesyłki, której wpis dotyczył to 7099753894. Dla jasności dodam, że SMS-y ktłóre otrzymywałam cyklicznie dzień po dniu zawierały informację o treści: ..." w dniu... ZOSTANIE DOSTARCZONA do Państwa przesyłka".... Nie był to więc przewidywany czas dostawy, ale jednoznaczna informacja firmy kurierskiej o dniu dostarczenia przesyłki. Niepotrzebnie stracone 2 dni oczekiwania.

rewa62 Nowy wpis
Klient

Nie polecam tej firmy kurierskiej. Przesyłka nadana 25.08.2021 miała (według otrzymanego od DB Schenker awiza) zostać dostarczona 27.08; 2021- z nieznanych mi przyczyn i bez powiadomienia mnie, nie dotarła. Kolejne awizo- 30.08.2021- sytuacja podobna. Brak jakiegokolwiek wyjaśnienia ze strony DB Schenker. Przesyłke otrzymałam dopiero 31.08.2021. Jak na firmę kurierską to rekordowo długi czas dostawy. Odradzam zdecydowanie korzystanie z tej firmy, przede wszystkim sklepom prowadzącym sprzedaż internetową. Taki czas dostawy i lekceważenie klienta, z uwagi na firmę kurierską, skutecznie zniechęca do zrobienia kolejnych zakupów.

Aldona Nowy wpis
Klient

Brak profesjonalizmu. Kazdy tam pracuje chyba za karę. Nie polecam a wręcz przestrzegam przed korzystaniem z ich uslug

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w DB Schenker są szkolenia zewnętrzne?

Asystent Handlowca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1. Rozmowa z rekruterem na temat doświadczenia, wiedzy i planów na przyszłość 2. Rozmowa z przełożonym i osobą z działu HR - odegranie 2 scenek (1 - sprawdzająca twoją otwartość i elastyczność, 2 - Typowo pod sprzedaż produktu), wizja na przyszłość, co tobą kieruje, że akurat schenker, co chciałbyś w sobie rozwinąć dzięki tej pracy, znajomość rynku, Pytania sprawdzające twoje nastawienie do klienta. Fajna rozmowa, z uśmiechem - jasno określone zasady i to co będzie potrzebne na tym stanowisku.

Pytania

Jakie są twoje zalety i wady? Co jest największym wyzwaniem na tym stanowisku? Jak dobrze znasz rynek TSL? Jakie masz doświadczenie i sukcesy w branży? Co cię motywuje?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Piotr
Klient

Czekam drugi dzień na kuriera żeby odebrał przesyłkę żadnej informacji nie mogę uzyskać szkoda że fakturę za transport już im zapłaciłem zlecenie spedycyjne:6159188340749084

Dominika
Klient

Dostawca dziś miał doręczyć przesyłkę, jednak jedynie raczył otworzyć drzwi naczepy, towar nie został wyładowany. Pan sywierdził, że on tego nie będzie dźwigał bo to nie leży w jego obowiazku. A mnie sie jednak wydaje, ze jest inaczej. Place tej firmie za transport i za DORĘCZENIE a nie za zaparkowanie samochodu z towarem przed moim domem. Ostatni raz skorzystałam z usług tej firmy. Zatrudniacie ludzi, którzy nie maja pojecoa jak powinien wygladac kontakt z klientem. Kierowca był chamski, impertynencki i nie wywiązał się ze swojej pracy. Bardzo kiepska jakość usług. Nie polecam.

j23
Pracownik
@Dominika

a do marketu idzie pani i zakupy same ida do samochodu jak coś zamawiasz to zamów soie tragarza idiotko

1
cyborg
Klient
@j23

jak zamawiam kuriera to z dostawom po drzwi

Leszek

Kurier który przywióz lodówké we wtorek Limanowa numer listu przewozowego 3327846725, szkoda e takie osoby pracujá w waszej firmie .Zaczéo sié od tego e pomimo otwartej bramy i wjazdu postanowi lodówké zostawi na drodze miejskiej przed domem .Pytajác czy moze wjechac powiedzial ze nawet nie powinien zciagngac z wana , i jak nam nie pasuje to napisze ze nie ma mozliwosci rozladowania i zabierze lodówke.Nie obylo sie bez krzyków i prawie przepychanek.Nie wiem jak to nazwac brak kultóry pracy i (usunięte przez administratora) ,gbur i prostak) tak w skrócie . Tak czy inaczej nie polecam

xyz
@Leszek

kurier zgodnie z WSU nie ma obowiazku rozladowac. jak nie wykupil pan uslugi to kurier jej nie wykupil. to nie jest firma kurierska tylko transportowa...

Prywatny Bombowiec
@Leszek

Hahaha jak czytam opinie takich klientów to mi się śmiać chce. Pozdro wariacie ;)

Lil-77
Klient
@Leszek

Mi przywiózł piekarnik,zmywarkę i mikrofalę i też pomimo otwartej bramy nie wjechał tylko zostawił wszystko pod bramą,gdzie sypał śnieg z deszczem,nigdy więcej nie skorzystam już z tej firmy przewozowej

Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z DB Schenker? Oddzwaniają zawsze?

zibitr
Klient

Duży negatyw. 3 x dostawa od tej firmy i 3x kłopoty. Nigdy na czas, kurierzy aroganccy. Dzisiaj kurier chciał zostawić płytki i wannę 400m od domu, twierdząc, że jest niemożliwy wjazd, a godzinę wcześniej był 5m od domu. Niestety uznał , że jest za ślisko i bez obciążenia nie wyjedzie. Więc nie wyładował towaru. Po interwencji w firmie przyjechał jeszcze raz, ale i tak oznajmił, że nie wjedzie, a dzwonić sobie do firmy mogę ile chcę. Nikt go nie zmusi do wjazdu. Mają stałą regułkę, że wjazd niemożliwy. Jedna wielka katastrofa.

j23
Pracownik

Dyspozytorzy w firmie db schenker w łodzi porażka może jedynie Grzesiek inni nie mają pojęcia o logistyce.

Bronisław
@j23

Dlaczego tak negatywnie oceniasz dyspozytorów zatrudnionych w firmie DB Schenker? Czy wyraziłeś swoją opinię na podstawie jakichś niejasnych sytuacji z tymi osobami? Tak wszedłem do wątku i Twoja opinia od razu rzuciła mi się w oczy. Fajnie by było, abyś to sprecyzował.

Ania

A kierowcy maja firmowe samochody?

Interesant

OGROMNA POMYŁKA!!!!! "DB Schenker. Na czas.Na miejsce .Na pewno. Hasło reklamowe całkowicie nie zgadza się z obsługą klienta.Firma napisała, że przesyłka będzie dziś ale dopiero po mojej interwencji dowiedziałem się, że przesyłka dziś nie dojedzie bo zabrakło miejsca na samochodzie... Moim zdaniem to firma powinna poinformować o zmianach czasu dostawy a nie dopiero po moich interwencjach! NIE POLECAM!

ZUBER
Były pracownik
@Interesant

To hasło nie zgadzało się nigdy. Jest to stare "kultowe" hasło jeszcze Spedpolu. Dawne czasy, gdy Schenker (wtedy jeszcze Schenker-BTL) robił "międzynarodówkę" a Spedpol "krajówkę". Uwierz mi. W Spedpolu nie było nic na miejsce, na czas, a już na pewno nic nie było na pewno (no może poza związkami zawodowymi) Firma się zmieniła, dzięki Bogu mentalność Spedpolu leży głęboko w grobie, ale nadal hasło: "na miejsce, na czas, na pewno" nie jest prawdziwe, bo być nie może. Żadne hasło reklamowe nie jest nigdy na 100% prawdziwe, bo nie po to te hasła są. Nawet jeżeli ktoś powie czy napisze: "staramy się bardziej!" to jest to nieprawda, bo żadna organizacja nie stara się bardziej (kilku ludzi może tak) niż inne - tego nie da się wyegzekwować. Jesteśmy skazani na średnią i na przeciętność - Amazon też jest przeciętny, InPost też, tak samo Allegro i inni: Suus, DSV, Raben, Geis, PEKAES itd. I to nie jest źle, to jest normalnie.

Andrzej

Kierowca przywiózł zamówiony towar ,zgodnie z info na SMS (przesyłka za pobraniem) . Ponieważ nie miał wydać 47zł , nie miał czytnika kart - co w dzisiejszych czasach jest karygodne , nie chciał poczekać paru minut ,żeby córka rozmieniła 100zł u sąsiadki i na koniec zabrał towar ,na który bardzo czekałem ,bo jest mi niezbędny w pracy . Podobno przywiezie go jutro - tragedia, obsługa poniżej wszelkiej krytyki . Widać ,że szanowanie klientów, nie jest priorytetem firmy DB Schenker

1
Normalny
@Andrzej

Czytaj co zmawiasz i na jakich warunkach. Schenker i wiele wiele innych spedycji (tak, Schenker to nie kurier, to spedycja) nie ma czytnika kart. Dopiero potem się żal. Zobacz poza tym, którzy kurierzy (KURIERZY - nie SPEDYCJE) mają czytniki kart. Trzeba było złożyć zamówienie przedpłacone jak w całym cywilizowanym świecie, to miałbyś i przesyłkę i spokój. Ale nie! Najpierw towar, potem kasa. Czwarty świat.

kierowca
 Pytanie

Czy firma teraz zatrudnia kierowców? Jestem na przestoju i 50% obniżyli mi pensję jak to tam u was wyglada?

abc

Dobra firma na początek, bo potem docenisz każdą pracę, bo każda inna będzie lepsza niż ten (usunięte przez administratora).. :) Praca w tej firmie jest współczesną formą (usunięte przez administratora). Lepiej już iść do Lidla/ Biedronki. Pensja ciut niższa, ale zdrowa psychika jest bezcenna. Jeśli nie jesteś podatny na techniki manipulacji i pranie mózgu to kariery w schenkerze nie zrobisz.. Tam cenione jest absolutne posłuszeństwo, a coaching i nieustanna inwigilacja to codzienność. Po ciągle pojawiających się ogłoszeniach na stanowisko konsultanta ds. obsługi klienta / dziale obsługi klientów widać jaki tam jest przemiał. Wielki Brat patrzy i słucha cały czas, nawet prywatne rozmowy przy kawie są później wykorzystywane przeciwko Tobie lub do opracowywania technik manipulacji. Lepiej nie wypowiadać się negatywnie o firmie, bo na pewno ktoś usłyszy i doniesie komu trzeba, a szczerość w kontaktach z przełożonym absolutnie nie popłaca. Tutaj trzeba się sztucznie uśmiechać i słodzić, a w przypadku chęci wzięcia urlopu na żądanie opowiedzieć jakąś dramatyczną historię, bo w innej sytuacji się go nie dostanie. Zapomnij też o jakichkolwiek spóźnieniach do pracy, sporadycznym wychodzeniu wcześniej, gdy musisz coś załatwić - nie ma takiej opcji. Kierownik przygotuje Twoje statystyki zalogowania do systemu w okresie całego miesiąca i będzie rozliczał Cię z każdego odchylenia. Jako szeregowy pracownik 2 tygodniowy urlop możesz wziąć w maju lub w listopadzie, a w okresie wakacji trudno jest wziąć nawet jeden dzień wolny (chyba, że opowiesz np. o nagłej chorobie babci i jakimś cudem dostaniesz urlop na żądanie) Wiadomo, atmosfera zależy od działu. Jednak w fajniejszych działach ludzie pracują po kilka, kilkanaście lat, więc trudno jest się tam dostać. Przykre, że HR ma w poważaniu co dzieje się w firmie, a w działach, w których jest duża rotacja nie przeprowadza się rozmów wyjściowych, żeby nie popsuć statystyk i wskaźników (problemy zamiatane są pod dywan). Z plusów pracy w tej firmie - jest zakładowy fundusz socjalny - można wziąć nieoprocentowaną pożyczkę lub bezzwrotną zapomogę (trzeba napisać jakąś dramatyczną historię dla HR). Warto z tego skorzystać, a potem poprosić o umorzenie części pożyczki. Pozostałe benefisy oferowane przez tego pracodawcę są już normą w innych korporacjach, gdzie pracownika traktuje się jak człowieka a nie trybik w maszynie.

Aleksander
@abc

Co Ty piszesz człowieku :)

Heheszek
@abc

Urlop na żądanie to urlop na żądanie i pracodawca w baaardzo skrajnych warunkach może ci odmówić takiego urlopu, więc albo jesteś życiową mameją albo nie znasz swoich praw. A po drugie nie przesadzaj z tą biedronką albo lidlem ...fuj.

Bronisław

Klienci bardzo negatywnie oceniają usługi firmy, a co mógłby powiedzieć pracownik nt. współpracy z DB Schneker? W jakich godzinach praca? Są nadgodziny?

Ciekawe
@Bronisław

Ciekawe, na jakiej to podstawie, Panie Bronisławie, wysnuł Pan wniosek, że "klienci bardzo negatywnie ocieniają usługi firmy"? Ktoś Panu powiedział? Sam się Pan domyślił? Jakieś dowody, statystyki, konkretne wpisy, badanie satysfakcji klienta?

Ciekawe II
@Ciekawe

Pan Bronisław właśnie znielubił powyższą odpowiedź, bo wie, że nic naprawdę nie wie o atmosferze w firmie, tylko tak sobie pomyślał, że to dobra "zaczepka" do ożywionej dyskusji. Właśnie widać :-)

Adi

Witam firma beznadziejna towar jedzie do mnie juz tydzien. Dzis zadzwonil kurier odbieram a on z tekstem bede u pana za 3 min a koles wiezie mi lodowke kiedy jestem w pracy zadnej wczesniejszej wiadomosci o przewidywanej godz ani nic. Brak slow

Aleksander
@Adi

Kierowca nie ma obowiązku informowania wcześniej o dostawie, robi to z własnej woli oraz chęci, nie ma także obowiązku dostawy przesyłki na konkretną godzinę, kierowcy też mają ograniczony czas pracy i nie czekają az każdy klient skończy pracę

KLAUDIA

BRAK MI SŁÓW!!!!!! PRZESYŁKĘ DOSTAŁAM Z TYGODNIOWYM OPÓŹNIENIEM, DLA PANI SPEDYTOR KŁAMSTWO TO CHLEB POWSZEDNI - MAJĄ W D... KLIENTA, ADRES DOSTAWY Z NR MIESZKANIA, KIEROWCA TOWAR WYRZUCA POD KLATKĄ, DO TEGO KIEROWCA CHAMSKI!!!!!!! JEDNO WIELKIE ZDZIERSTWO! ZA PRZESYŁKĘ ZAPŁACIŁAM 160ZL I KIEROWCY MUSIALAM DAĆ 20 ŻEBY MI ŁASKAWIE WNIÓSŁ DO MIESZKANIA!!! TO ZA CO TAKA KASA?????? I DO TEGO TAKIE OLBRZYMIE OPÓŹNIENIE KIEDY MI WYJĄTKOWO ZALEŻAŁO NA CZASIE - NIE POLECAM!!!! JEŚLI MUSICIE KORZYSTAĆ Z JAKIEJ FIRMY KURIERSKIEJ WYBIERJAJCIE TE MNIEJSZE, NIE TE OLBRZYMIE BO ONI ROBIĄ MASÓWKĘ I MAJĄ KLIENTÓW GDZIEŚ! PRZYKRO MI ŻE SPOTKAŁO MNIE COŚ TAKIEGO - I NAPRAWDĘ KIEROWCY TEŻ POWINNI WYKAZYWAĆ SIĘ KULTURĄ I ZROZUMIENIEM, ADRES PODANY JEST ADRESEM DOSTAWY

1
MMM
@KLAUDIA

A KTO POWIEDZIAŁ ,ŻE MUSI WNIEŚĆ DO MIESZKANIA HMM?A CO TO TRAGARZ???TRZEBA BYŁO SOBIE ZAŁATWIC TRAGARZA...KIEROWCA TO JAK SAMA NAZWA MÓWI KIEROWCA A NIE TRAGARZ!!!!

Były kurkier
@MMM

z Tym się zgadzam , kierowca który rozwozi przesyłki nie jest zobowiązany wnieść ją do mieszkania tylko jego zadaniem jest dostarczenie przesyłki :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były kurkier
@MMM

z Tym się zgadzam , kierowca który rozwozi przesyłki nie jest zobowiązany wnieść ją do mieszkania tylko jego zadaniem jest dostarczenie przesyłki :)

Aleksander
@Były kurkier

Popieram ;)

Odbiorca12

Witam! Państwa pracownik( kurier) , który zajmuję się rozwożeniem paczek do odbiorcy jest bardzo niegrzeczny wobec klienta, niekompetentny. Jego zachowanie świadczy o braku kultury osobistej...Przesyłkę nakazuję klientowi odbierać bezpośrednio z samochodu mimo to, że jest to opłacony obowiązek.... Nr tel do kuriera 665 – 602 – 049 przesyłka nr 7061202201 NIE POLECAM! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zastanowić się przy rekrutacji takich osób....

4
Adrian
@Odbiorca12

Witam, może się wypowiem na ten temat kurier, który rozwozi przesyłki ma obowiązek je wnieść jeżeli jest to e-paczka, której waga nie przekracza 30kg za pierwsze drzwi lokalu odbiorcy, a co jeśli przesyłka jest na tzw. "dużym liście" wtedy procedura dostarczenia przesyłki jest całkiem inna, ponieważ przesyłka nie jest ubezpieczona gdy kurier sam ja będzie wyciągał z samochodu, dlatego właśnie odbiorca jest zobowiązany odebrać swoja własna zamówioną rzecz z auta, za to kurier musi dosunąć ją nam do brzegu części ładunkowej auta tak aby ułatwić nam jej zestawienie. Oczywiście istnieje możliwość opłacenia usługi wniesienia przez kuriera, lub też samego zestawienia z samochodu może tez być napisane nico inaczej "Auto z windą" jeżeli kurier przyjechał do nas samochodem bez windy a widnieje właśnie taki napis wtedy musi wyładować ją nam własnoręcznie. Niestety całkiem nie zgadzam się z opinią "Odbiorca12" patrząc na moja wypowiedź uważam, że jestem całkiem w tych sprawach obeznany. Na miejscu PO WNIESIENIU Pani przesyłki, kiedy kompletnie nie musiałem tego robić, czego później strasznie żałowałem, gdybym tylko wiedział że spotkam się tam z taka dezaprobatą i osobami które są nie kulturalne w życiu bym tego nie zrobił. A jedyne co Pani opłaciła to właśnie dowiezienie paczki pod adres, wszelkie dodatkowe usługi są nadto płatne. Jak będę chciał pracować jako tragarz to zmienię prace narazie ta praca mi odpowiada chyba ze właśnie trafiam na takie osoby które psują mi nerwy i bezczelnie kłamią wylewając swój żal w internecie. A i jeszcze widzę, że kompletnie nie ma Pani pojęcia jak zatrudniani są w firmie DB Schenker kurierzy, może wytłumaczę szybko i zwięźle, kuriera zatrudnia przewoźnik, a przewoźnika zatrudnia Schenker. Mam lekkie obawy czy zrozumie Pani to co tutaj napisałem ponieważ gdy przypominam sobie sytuacje z tamtego feralnego dnia jak tłumaczyłem jak to wszystko powinno wyglądać czułem się jakbym mówił do ściany. Podany numer telefonu w opinii Odbiorca 12 jest prawidłowy polecam się na przyszłość.

Aleksander
@Odbiorca12

Niestety ale kierowca nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki jeśli nie została opłacona przez nadawcę usługa wniesienia , ponadto zasady BHP pozwalają na przensienie jedynie przesyłek do 30 kg :(

Sieradz

Porażka totalna. Piszecie smsy, że paczka będzie dostarczona w tym dniu, a ostatecznie okazuje się że kurier jest już w domu i dziś przesyłki nie będzie.

3
Komentator
@Sieradz

Wiadomość przesyłana smsem zawiera przewidywany termin dostawy, nie zawsze możliwe jest dostarczenie we wskazanym dniu. Jest to firma stricte transportowa, nie kurierska zachęcam do zapoznania się z warunkami świadczenia usług . Osobiście polecam

Zostaw merytoryczną opinię o DB Schenker - Łódź

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
DB Schenker