Opinie o TPI (Contact Center) w Poznań

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie TPI (Contact Center). Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w TPI (Contact Center) o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TPI (Contact Center) w Poznań

Były pracownik

I wszystko w tej firmie się posypało. Brak wypłaconych zaległych prowizji, zamykane akcje tepsy, zwolnienia oraz liderzy na słuchawkach na Biurze Numerów, bo kierownicy i dyrektor nie potrafili utrzymać czegoś co było dobre. Teraz tylko ludzi mi żal...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kons

Normy jak najbardziej do wyrobienia -wiem,bo miałam 300% i byłam najlepsza w Polsce na swojej akcji. Niestety,nie przekłada się to na wynagrodzenie, praca moze i nudna,ale ludzie spoko,liderzy - no,ujdą,w każdym razie idzie się z nimi dogadać .Ciężko czasami bywało,baza okropna zazwyczaj,(usunięte przez administratora)też. Wszystko byłoby ok,gdyby nie obcinanie godzin i problemy z prowizją,no i godzinówka raczej głodowa,na życie nie zarobisz. Polecam jako pracę dodatkową-ale tylko osobom,które się do tego nadają .

wojto

Totalna żenada. Zaczynasz od szkolenia które jest totalną pomyłką: przychodzi Ci kobieta(jakaś Krzysia srysia) która przez 5 godzin gada jakie zasady będą obowiązywały na szkoleniu....(usunięte przez administratora). Jeśli nie jesteś aktywny na szkoleniu to baba się czepia...;/ (zależy na kogo trafisz) ćwiczenie na temat produktu trwa jeden dzień (na 6 dni)! co jest totalną pomyłką...gadanie na szkoleniu o dupie maryni itd. Ludzie którzy tam pracują to też nie są święci.... (oczywiście nie wszyscy) ale większość to(usunięte przez administratora)którzy skończyli politechnikę Poznańską i myślą że są jakimiś Bogami.... żenada. Liderki są jakieś nawiedzone-co chwilę chodzą i pytają jak Ci idzie;/ Na szczęście dostałem nową pracę gdzie wszystko jest normalne :) Nie polecam

ehh

praca jak praca, pensja faktycznie marna, ustalasz 120 h na miesiac a obcinają ci w trakcie bo nie ma bazy...jedno wielkie kłamstwo, wyniki wyniki i jeszcze raz wyniki, nic wiecej sie nei liczy, jesli ktoś chce dorobic kilka gr to faktycznie te kilka gr zarobi, nic wiecej, prowizje hehe, moze dostaniesz a moze nie, 300% normy trzeba miec zeby ja dostać, niby widzisz ile masz prowizji ale jesli nie masz normy twoja prowizja, haaaa...widziałeś ja tylko na papierku o koncie zapomnij, klienci masakra, w sumie sie nie dziwie ustawiasz oddzwonienie na za 3 dni wpada ci po 2h wiec nie dziwie sie ze sie ludzie wsciekaja wiec marne wtedy szanse cos sprzedac nie dziwmy sie o to wlasnie tu chodzi, decydujesz sie na wlasne ryzyko i odpowiedzialnosc

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się z nami wrażeniami ze spotkania rekrutacyjnego w firmie TPI (Contact Center)? Jak oceniasz poziom trudności oraz atmosferę spotkania? Z chęcią dowiemy się wszystkich niezbędnych szczegółów dotyczących przebiegu rekrutacji.
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Poznań
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Poznań
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Poznań
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Technik- Instalator systemów alarmowych
Poznań
Agencja Detektywistyczna i Ochrony JOKER Sp. z o.o.
(291 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anty-tepsa

Do wszystkich osób, które otrzymały propozycję pracy w Biurze Numerów: OMIJAJCIE TO MIEJSCE SZEROKIM ŁUKIEM! To co napisali poprzednicy jest szczerą prawdą. Dodam jeszcze od siebie, że najgorszy syf jest z grafikami. Ustalasz sobie grafik, powiedzmy na 168h, a oni bez konsultacji z Tobą zmniejszą liczbę godzin pracy np. do 80. I w rezultacie otrzymujesz ,,super'' pensyjkę w wysokości 600 zł. Kpina. Praca nieciekawa, monotonna- w kółko wykonujesz te same czynności, powtarzasz te same słowa- aż do obrzydzenia. Nie wspomnę już o całej tej ,,swietnej'' bazie gdzie nie ma czasami podanych numerów do najważniejszych instytucji typu ,,urząd miasta''. lub podane są stare numery i klient wie, że od dawna są już nieaktywne! I wtedy Ty biedny doradco BN będziesz znosił wściekłość takiego klienta. Za marne 7zl/h. Naprawdę radzę się dobrze zastanowić przed podjęciem zatrudnienia.

destroyer1964

(usunięte przez administratora) normy nie robienia, niech pan dyro dyktator sam wpisze z klawiatury zapytania klienta w czasie 43 sekund, gdzie operator biura numerów ma obsłużyć 4 zapytania klienta i wyszukać żądane dane, kadra zarządzająca dbająca nie o pracowników tylko o swoje tyłki i stołki, kilkutysięczne uposażenia netto i własną reputację, żadne zgłoszone problemy służbowe nie są rozwiązywane lecz lądują w koszu i nie są przesyłane dalej bo np. co powie na to dyro albo wyżsi przełożeni, liderki siedzą bezczynnie gdy np. jest duże natężenie ruchu na BN zamiast pomóc operatorom, jedna wielka kicha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik

Były pracownik Wszystkim odradzam i zgadzam się z poprzednikami za 9 zł brutto na godzinę - praca jak w obozie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ANONIM

To wszystko prawda. (usunięte przez administratora). Wyniki i jeszcze raz wyniki, nie liczy się człowiek tylko statystyki. (usunięte przez administratora) pracownik jest monitorowany z każdej strony przez kilka systemów komputerowych. Zeby wyjść do wc trzeba pytać się supervizora czy można, jeśli pozwoli to i tak na jednej nodze, aby przypadkiem nie przekroczyć limitu przerwy.Inwigilacja przez wszystkich i wszędzie. Slepo trzeba się zgadzać z tym co mówi kierownik, bo to od jego opiniI zależy czy będziesz tam dalej pracować. Sprzęt przestarzały, awaryjny, nie jest na bieżąco naprawiany, a normę trzeba wyrobić Kadra zarządzająca w ogóle nie ma pojęcia co tam się dzieje, żyje w swoim matriksie oderwana od rzeczywistości. NIE POLECAM, PRACA DLA DESPERATÓW !!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edmund

e nowe przyniesie lepsze rozwiązania organizacyjne, pogoń za wynikiem, praca bez awansu (pozorny awans - obserwacja, by potem podjąć decyzję o wymianie na "nowy, tańszy model"). Wyniki, wyniki, źle tylko z naszej strony, ingerencja osób trzecich, o nie zawsze przejrzystych kompetencjach. Narzucanie złych rozwiązań, brak zdolności słuchania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o TPI (Contact Center) - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TPI (Contact Center)?

    Zobacz opinie na temat firmy TPI (Contact Center) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TPI (Contact Center)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TPI (Contact Center)
Przejdź do nowych opinii