Pan z HR zadzwonił tydzień przed rozmową na teams że są zainteresowani itp. ale to jedyny termin jaki odpowiada. Mówię OK. Tymczasem pan z HR nie przyszedł na spotkanie, obecny natomiast był dyrektor który nie był absolutnie zainteresowany w żadnym stopniu moją kandydaturą. Nie znał mojego CV, miał je przed sobą a ciągle mówił o firmie w której pracowałam X lat temu i która nie miała związku ze stanowiskiem na które aplikowałem. Padło może jedno pytanie a całe spotkanie zleciało na czekaniu na pana z HR w atmosferze tak gęstej że można było pociąć ją nożem , a zakłopotanie tego Pana Dyrektora było bardzo widoczne :) Owy Pan uznał że Pan z HR się że mną skontaktuje w sprawie dokończenia tej ' rozmowy ' choć do rozmowy to daleko było. Napisałam do Pana z HR i dostałam odpowiedź że decyzję podejmą do końca marca i moje pytanie brzmi : na jakiej podstawie podejmą tą decyzję ? Jeżeli nie chcesz być w tak żenującej sytuacji w jakiej ja się znalazłam to dobra rada : nie aplikuj, nie warto :)
witam, jakiś czas temu szukali eksperta ds cyfryzacji i chciałabym się dowiedzieć czegoś więcej na temat pracy na tym stanowisku tutaj. Przede wszystkim jak praca w zespole przebiega i ile osób aktualnie do niego przynależy? Co za atmosferą i wynagrodzeniem, na które można liczyć, bo nie zostało opisane?
Witam Byłam w banku aby otrzymać informację na temat mojego produktu. Pani Marta Tatys była dla mnie bardzo uprzejma, fakt zdystansowana , ale bardzo profesjonalna. Dzięki uprzejmości można wiele zdziałać. Polecam
Na sensowną podwyżkę nie ma co liczyć mimo, że dyrekcja jako premie dostawała porządne wakacje, przełożony robił wiele by czuć się ważny, w dodatku zdarzyło się, że był bardzo nie miły. Co innego zespół - ludzie bardzo przyjaźni i otwarci.
Te wakacje dla dyrekcji to była taka premia bez wyboru, tzn. miejsce i czas mieli z góry wskazany i nie mogli sobie np. zamienić tego na przelew kasy? Jeśli tak, to trochę za karę taka premia, może nie warto zazdrościć ;)
Ogólnie zachwalacie sobie tę firmę, ale jedynym problemem jest tutaj wysokość pensji? Czy mogę liczyć na 3,5 netto?
W dziale IT bardzo miła atmosfera, wręcz rodzinna, szefostwo również podchodzi do pracownika na luzie i na koleżeńskich zasadach. System informatyczny nie najnowszy ale w miarę okej, widać wszyscy zarówno architekci, programiści jak i analitycy starają się by wszystko było nowoczesne i zgodne z obecnymi standardami systemów informatycznych. Regularne premie o które w zasadzie nawet nie trzeba się starać są dużym plusem. Co warto zaznaczyć - bank się cały czas rozwija, zarząd i dyrektorzy niższego szczebla maja wiele wizji (nie tylko biznesowych, również technicznych w celu ulepszania systemów informatycznych) które realizują, niestety bardzo powoli. Jak coś w tym banku dzieje się i wdraża "szybko" to znaczy, że tak za 2 lata może się uda... . Więcej zadań niż mocy przerobowej, zero nudy, ale też i mogli by zatrudnić więcej pracowników. Przez to się robi taka atmosfera korpo w której wszyscy siedzą w pracy po równe 8 godzin. Na duży minus z kolei niskie wynagrodzenia (mimo, ze to dział IT!) oraz słabe możliwości awansu, podwyżki i przeniesienia do innego projektu. Nawet jak ktoś dostanie podwyżkę po kilku latach to bardzo małą jak na standardy IT. No ale to można o wielu formach powiedzieć, jest fajnie ale za mało kasy.
Odradzam. Otwierają rekrutacje na stanowisko młodszego specjalistę ds obsługi klienta. Chodzi o kredyty hipoteczne banku BPH. Tak alior bank jest outsourcerem i wybrany zespół realizuje obsługę kredytów hipotecznych BPH. Praca na infolinii od poniedziałku do piątku od 9-17. Wymagają znajomosci języka angielskiego a rozmów takich jest 1%. Dodatkowo są trzy liderki i kierowniczka która wszystko „nadzoruje” (przyjdzie lub nie do pracy, na 8 lub 11, siądzie przy biurku i ze słuchawkami w uszach posiedzi pogra w gry, klepnie premie). Komunikacji między nimi zero. Jedna każe odebrać telefon druga po 1 min każe odpowiadać na reklamacje lub wystawiać zaświadczenia gdy za chwile trzecia każe odebrać telefon bo są kolejki. I możesz na próżno próbować tłumaczyć ze masz zlecenie od innej. Odpowiedz „kolejki są teraz”. Sama praca: znajomość hipoteki, ustaw, ubezpieczeń, prawo spadkowe, użeranie się z klientami głównie CHF i nikogo nie interesuje ze miałaś trudna rozmowę ze klient nakrzyczał czy był niemiły masz odebrać kolejna rozmowę bo jak pójdziesz na przerwę i ja przekroczysz to kolejnego dnia do wiadomości wszystkich wysyłany jest e-mail ile byłaś godz w pracy i ile % przerwy, a to wszystko za 2800 brutto. Nieliczni na start dostają 3200 brutto i tekst ze jest płacone za odebrany telefon. Owszem. 1,2 pln brutto za 1odebrane połączenie ale jeśli masz dobre oceny z monitoringu. Ten z koleji ucina punkty ZA WSZYSTKO pisząc „nie było przeciwwskazań byś Klientowi powiedziała dodatkowo...” Ja np miałam tak ze klient zadzwonił spytać o wysokość raty wydawać się by mogło łatwa sprawa ale nie. Muszę sprawdzić czy klient ma otwarta jakaś sprawę dotycząca czegokolwiek i się do tego odnieść zaproponować dostęp do platformy banku gdzie po zalogowaniu się może sprawdzać dane o umowie, a jak nie spytasz nie padnie słowo klucz lub osoba odsluchujaca uzna ze zrobiłaś to złe to żegnaj premio.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Alior Bank SA Palubickiego?
Zobacz opinie na temat firmy Alior Bank SA Palubickiego tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Alior Bank SA Palubickiego?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!