Krzysztof Firka domaga się elementów zamówienia urządzenia za które nie zapłacił, używa nieetycznych form nacisku. Nie potrafił przeczytać ze zrozumieniem opisu oferty handlowej zszywacza do kartonów i wymusza nienależne mu elementy. (usunięte przez administratora)
Domagaliście się chamsko instrukcji obsługi dla pracowników - której nie było w ofercie. Odradzamy wszystkim wszelkie kontakty z tym człowiekiem.
Zakupiłam lampę samochodową w tym sklepie po uprzedniej konsultacji telefonicznej i zapewnieniu pracownika sklepu, że będzie pasować do mojego modelu samochodu. Lampa przyszła nie dość, że uszkodzona, to jeszcze nie pasowała do mojego auta. Gdy odesłałam lampe i zadzwoniłam pytając o zwrot pieniędzy zostałam brutalnie i wulgarnie zwyzywana i wyśmiana przez pracownika tegoż sklepu. Jestem zszokowana tak skandalicznym zachowaniem. Rozmowę nagrałam i zgłoszę na policję.
Możliwym jest aby lampa została uszkodzona w transporcie co zdarza się raz na jakiś czas. Niestety nie mamy na to wpływu - tutaj zażalenia prosilibyśmy kierować do firm transportowych z których usług korzystamy. Co do podejścia pracowników do klientów to zwykłe oszczerstwa - u Nas w firmie takie zachowania nie są tolerowane w żadnym stopniu oraz kontrolujemy jakość obsługi klienta.
A ofert dla sprzedawców w ogóle nie ma w necie, zdarzają się czasem? Na magazynie nie mam doświadczenia, więc wolałbym zajmować się sprzedażą, obsługą klienta. I zastanawiam się ile osób może liczyć taki zespół w firmie i czy często jakieś zmiany kadrowe u was są. Jak tu już zauważono w jednej z ofert dla magazyniera były podane widełki do 4 500 zł brutto, a w sprzedaży jak to wygląda? Jeśli podstawa podobna to liczyłbym chociaż na system prowizyjny.
Czy pensja w Krzysztof Firka Auto Impo-Części składała się z samej podstawy, czy może również z ewentualnych dodatków? Konkretnie jako Pakowacz, ich ogłoszenie jest 30 listopada na Pracuj.pl.
Krzysztof Firka domaga się elementów zamówienia urządzenia za które nie zapłacił, używa nieetycznych form nacisku. Nie potrafił przeczytać ze zrozumieniem opisu oferty handlowej zszywacza do kartonów i wymusza nienależne mu elementy. (usunięte przez administratora)
Nasza firma domagała się zamówionego kompletu w całości a nie wybrakowanego towaru który otrzymaliśmy. Towar był nie zgodny z oferowanym produktem na aukcjii. Również nie polecamy
Domagaliście się chamsko instrukcji obsługi dla pracowników - której nie było w ofercie. Odradzamy wszystkim wszelkie kontakty z tym człowiekiem.
Czyli jak w ogłoszeniu dla pakowacza magazyniera podane było 4 4,5 tyś i mówicie, że wraz ze wzrostem doświadczenia stawka może wzrosnąć to po jakim czasie spodziewać się pierwszych podwyżek rok czy więcej? Tryb do uzgodnienia to znaczy, że jeżeli pracownik chciałby brać tygodniówki to jest taka możliwość?
Może jakiś pracownik się tu trafi jednak? Widziałem tą ofertę dla magazyniera - pakowacza, no niestety już nieaktualna. Może udało się komuś przyjąć do pracy i powie jak teraz warunki wyglądają? Warto czekać na nowe ogłoszenia? Tryb wypłaty wg oferty do uzgodnienia, a czy samą stawkę też da się negocjować? Czy te 4500 brutto to już się ma przez lata i ciężko o jakąkolwiek podwyżkę?
Praca oraz atmosfera w pracy super, tryb wypłat do uzgodnienia Stawka na początku jest taka jak proponowana - wiadomo z biegiem czasu wraz z wzrostem doświadczenia stawka również może adekwatnie wzrosnąć.
Zamawiam raz na jakiś czas części z Auto-Impo i jestem jak najbardziej zadowolony
Czy rozmowa kwalifikacyjna do Krzysztof Firka Auto Impo-Części odbywa się w siedzibie firmy?
Zakupiłam lampę samochodową w tym sklepie po uprzedniej konsultacji telefonicznej i zapewnieniu pracownika sklepu, że będzie pasować do mojego modelu samochodu. Lampa przyszła nie dość, że uszkodzona, to jeszcze nie pasowała do mojego auta. Gdy odesłałam lampe i zadzwoniłam pytając o zwrot pieniędzy zostałam brutalnie i wulgarnie zwyzywana i wyśmiana przez pracownika tegoż sklepu. Jestem zszokowana tak skandalicznym zachowaniem. Rozmowę nagrałam i zgłoszę na policję.
Możliwym jest aby lampa została uszkodzona w transporcie co zdarza się raz na jakiś czas. Niestety nie mamy na to wpływu - tutaj zażalenia prosilibyśmy kierować do firm transportowych z których usług korzystamy. Co do podejścia pracowników do klientów to zwykłe oszczerstwa - u Nas w firmie takie zachowania nie są tolerowane w żadnym stopniu oraz kontrolujemy jakość obsługi klienta.
Chciałabym, aby ktoś napisał o tym, czy są jakieś nadgodziny na posadzie w firmie jako Magazynier - Pakowacz. Napisali, że praca zasadnicza to od 9 do 17. A ponad to coś więcej jest? Są dobrowolne nadgodziny czy totalnie ich nie ma?
(usunięte przez administratora) Trzymać się z daleka. Zakupione części są uszkodzone, a z zewnątrz ładnie umyte i przygotowane do sprzedaży. Dodatkowo, części angielskie sprzedawane jako europejskie. (usunięte przez administratora)
Sprzedajemy części sprawne - wszystkie nasze części są sprawdzane przed wysyłką. Oczywiście jest możliwość zwrotu lub reklamacjii w razie nieprawidłowości ale najwidoczniej pominął Pan ten proces. Części pochodzące z Anglii mają widoczną informacje na każdej z aukcjii iż jest to część z UK więc musiałabyć to Pana nie uwaga podczas zakupów u Nas
Czy Krzysztof Firka Auto Impo-Części oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Witam ! Zamówiłem w tej firmie Zderzak Przedni do Toyoty Avensis MR"03 , wystawiony przez tego Pana na Aukcji Allegro pod numerem oferty 10051271520 w cenie 260 zł. + 85 zł. za przesyłkę . Kod lakieru 3M8 . Ponieważ moja uszkodzona Toyota stała w warsztacie , podałem wszystkie dane do wysyłki do tego warsztatu . Chciałem zapłacić przelewem przed wysyłką , ale otrzymałem odpowiedź , że firma wysyła tylko za pobraniem i nie trzeba brać udziału w aukcji t.zn. nie klikać " kup teraz ". Nazajutrz , kiedy zadzwoniłem do firmy, otrzymałem odpowiedź , że zderzak jest już WYSŁANY DO MNIE . Jakież było moje zdziwienie , kiedy po dwóch dniach powiadomiono mnie telefonicznie , że zderzak w drodze z magazynu do pakowni ich firmy został lekko uszkodzony , ale po ocenie tego uszkodzenia powiadomią mnie o zakresie tego uszkodzenia , a ja podejmę decyzję , czy decyduję się go ew. kupić . Niestety od tego momentu tylko ja dzwoniłem do Firmy P. Krzysztofa Firki i po kilku dalszych dniach otrzymałem odpowiedź , że mam poszukać sobie nowego zderzaka. Ponieważ w czasie jednej z rozmów, po mojej decyzji o zakupie mówiono mi , że ktoś inny interesował się tym zderzakiem , domyślam się , że sprzedali go innej osobie , a mnie zwodzili kłamstwami . Oczywiście kupiłem zderzak ( w Trojanowie ), ale naprawa samochodu opóźniła się o ok. 2 tygodnie . Nie polecam kontaktu z tą firmą . Na początku kontaktu telefonicznego b.mili , a później niestety AROGANCCY .
Oczekujemy na aktualne wieści odnośnie firmy Krzysztof Firka Auto Impo-Części w miejscowości Kraków. Czy coś teraz zmieniło się jeśli chodzi o zatrudnienie u nich, bo nie ma nowych informacji od Was!