Opinie o Superrobot Sp. z o.o. w Gołanice

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Superrobot Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Superrobot Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Superrobot Sp. z o.o. w Gołanice

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w Superrobot Sp. z o.o. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?

x Nowy wpis
Były pracownik

jestem byłym pracownikiem tego sklepu. Pracowałam u Pana Pawła w sklepie stacjonarnym w Poznaniu około 4 miesiące aż do lutego 2022 roku, kiedy to nagle dostałam od Pana telefon dzień przed moim powrotem do pracy (byłam na izolacji) wieczorem, że zamyka sklep przez wysoki czynsz za lokal od nowego roku :)) zostałam nagle zupełnie sama, bez pracy i pieniędzy, a Pan Paweł doskonale wiedział, że mam do opłacania miesięcznie drogie studia. Co do Państwa niezadowolenia z usług - sama przyznaję, że odbijało się to także na mnie stresowo, Pan Paweł chyba myślał, że jestem (usunięte przez administratora) i nie widzę tego, że źle się działo w sklepie. Dostawałam liczne telefony z pretensjami, kiedy ja nie miałam pojęcia na dany temat, gdyż nie byłam o niczym informowana przez właściciela. Było to bardzo nieprofesjonalne. Nie wspominając o tym, że od początku mojej pracy tam obiecywano mi szkolenie z zakresu wiedzy o produktach, funkcjach robotów itd. Przypominałam się o to wielokrotnie, bezskutecznie. Kiedy przychodził klient do sklepu i prosił o polecenie jakiegoś robota, ledwo mogłam co powiedzieć, jedynie coś wiedziałam podsłuchując rozmowy właściciela z klientami, kiedy już nastąpiło to święto i Pan Paweł pojawiał się w sklepie... Zdarzało się, że nie widziałam go nawet 2 tygodnie, a na miejscu było kilka robotów, zostawionych przez klientów, wymagających naprawy. Pozytywne opinie zdarzały się raz na jakiś czas. Ale trudno się dziwić kiedy właściciel miał wszystko i wszystkich gdzieś. Często nawet ode mnie nie odbierał telefonów, kiedy pojawił się nagły problem, nie mogłam się skontaktować z Panem Pawłem przez kilka godzin. Tłumaczył się wirem pracy lub że siedział z wnukami i nie słyszał telefonu... Co do całej akcji z naciąganiem na VAT - to prawda. Bodajże trzech klientów przyszło do mnie osobiście przed końcem roku z pretensjami dlaczego zakup nie został opodatkowany. Ja nie miałam kompletnie pojęcia o tym wszystkim, gdyż płatnościami zajmował się właściciel, a dodatkowo zakupy te były zanim rozpoczęłam tu pracę. Jedyne co mi wtedy zostawało to podanie kontaktu do szefa, gdyż nie miałam możliwości jakiejkolwiek pomocy czy udzielenia informacji. Wiele razy spotkałam się ze słowami pokroju, że nie jestem odpowiedzialna czy kompetentna, a sama działalność tego sklepu to jedno wielkie roztargnienie i żart. Niestety jako taki młody pracownik z niewielkim doświadczeniem na rynku pracy, za każdym razem mogłam się tylko kierować do Pana Pawła. Nadal pamiętam reakcje byłego szefa, jak po raz pierwszy powiedziałam mu o wkurzonej klientce, która przyszła z fakturą i pytała o ten VAT :) Totalne przerażenie w oczach. Udawał, że jest okej i że to na pewno pomyłka, którą załatwi sam. I tak za każdym razem. Zawsze załatwiał wszystko sam, bez poinformowania mnie jak wygląda późniejsza sytuacja, a myślę, że pracownik chociażby dla dobra klientów powinien znać przynajmniej zarys sytuacji. O dziwo, wypłatę dostawałam zawsze w terminie. Jednakże, brakowało podstawowej wiedzy, którą powinien posiadać każdy pracodawca - Pan Paweł nie znał stawki najniższej krajowej, jak powinna wyglądać porządna umowa itd. O takich rzeczach informowałam JA, dziewczyna, która miała wtedy zaledwie 18 lat. Nie wiem jak wygląda obecna sytuacja Pana Pawła i sklepu, nie pojawiłam się tam od prawie roku, ale mam nadzieję, że po sprawie w telewizji wszystko rozwiązało się na korzyść Państwa.

Darek Nowy wpis
Inne

Turkowiak (usunięte przez administratora) oddawaj pieniądze za zamówieni

Ola
Inne
 Problem

(usunięte przez administratora) , biegły nie otrzymałam towaru , 160 zł nie odzyskane

Michał Nowy wpis
Inne
@Ola

Kiedy płaciłaś i zamawiałaś towar? Ktoś tu pisał że czekał dość długo na realizacje. Koło miesiąca. A co na to firma?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Superrobot Sp. z o.o.? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kupiłem
Inne

Zakupiłem część do odkurzacza. Tak jak u wszystkich, na moim zamówieniu była informacja, że spakowane i czeka na wysyłkę. Nie miałem parcia, więc czekałem. Ponad 3 tygodnie. Doczekałem się. Przyszła. Na p Opakowaniu naklejka firmowa, nazwa części i stan "nowe". Bujda na resorach. Części nie są nowe, tylko używane. Pochodzą z demontażu. Długo się czeka, bo Panowie muszą znaleźć odkurzacz za odpowiednią cenę, najczęściej uszkodzony, rozmontować go i dopiero wtedy robią wysyłkę. Na szczęście sprzedawcy, zakupiona cześć działa.

Justyna
Inne
@Kupiłem

To tak w zasadzie można to śmiało zareklamować? Bo rozumiem, że zadeklarowane na papierze jest że to nowe czy tylko między wierszami?

Aneta
Inne

Zamówienie złożyłam 16 lutego, termin realizacji ok. 2 tygodnie. Po tym terminie dostałam odpowiedz na maila że oczekiwanie się wydłużyło o jakieś 5 dni. Po kolejnym tygodniu brak odpowiedzi na maile. Telefon do Pana który obiecał że wyjaśni sprawę i oddzwoni, otrzymałam smsa że wyśle przesyłkę następnego dnia. Przez kolejne 4 dni paczka widniała jako oczekująca na wysłanie. Ponownie poprosiłam smsem o kontakt w sprawie paczki - brak odpowiedzi. W końcu wysłałam smsa że rezygnuję z zamówienia i proszę o zwrot pieniędzy. Paczka wreszcie została wysłana. Cała realizacja trwała miesiąc, bez kontaktu ze strony sprzedawcy i unikach z jego strony. Zaczęłam się bać że straciłam 500 zł. Wszystko się skończyło szczęśliwie, ale nie polecam tego sprzedawcy.

Inga
Inne

W dniu 15 marca odbył się program w Magazynie Ekspresu reporterów odnośnie oszustw Pawła Turkowiaka i jego super sklepu,To dopiero początek bo zrobie wszystko żeby tej oszust i złodziej trafił za kratki, liczę na wsparcie innych poszkodowanych przez tego złodzieja aby wkońcu odpowiedział karnie za to co zrobił i robi nadal w przestępstwie ciągłym. Bardzo proszę o kontakt osoby poszkodowane pod nr tel 515-516-083 razem na pewno nam sie uda. Ja będę walczyć do końca. Do was należy decyzja czy chcecie aby oszust w końcu został ukarany.

Przemek
Inne

(usunięte przez administratora) 21 stycznia (piątek) zrobiłem przelew odnośnie mojego zamówienia na prawe koło do odkurzacza Deebot 900 w tym sklepie (tutaj jedynie były dostępne). 24 stycznia (poniedziałek) otrzymałem informacje mailowa ze zamówienie jest spakowane i czeka na wysyłkę. Przez cały tydzień nic się nie działo więc w sobotę tj. 29 stycznia zacząłem pisać na czacie co się dzieje z moim zamówieniem i po jakimś czasie gdy zacząłem dzwonić odebrał jakiś Pan który poinformował mnie że produkt zostanie wysłany w najbliższy poniedziałek czyli 31 stycznia. Później nie monitorowałem dłużej procesu ale po oczekiwaniu około 1.5 tygodnia znowu nie doczekałem się dostawy zakupionego produktu. Zadzwoniłem 9 lutego ponownie (około 7 razy z mojego numeru komórkowego) ale nikt nie odbierał. Po jakimś czasie otrzymałem sms ze koło zostanie wysłane dzisiaj i że bardzo sklep za to przeprasza:) Nie odpuściłem i zacząłem podejrzewać że cos nie gra, dodzwoniłem się z numeru mojej żony i odebrał znowu ten sam Pan który oznajmił że pomylono koło na magazynie i że dopiero teraz mi wyślą. Do dzisiaj nic nie wysłano i nie wyślą na pewno, tak wiec odradzam, i zgłaszam sprawę do odpowiednich organów

Justyna
Inne
@Przemek

No słabo z tym takim kręceniem i przedłużaniem tematu z ich strony. A powiedz mi ile to koło tak serio kosztowało? Przekroczyło chociaż 50 zł? Bo zaraz wyjdzie, że niestety jest to gra nie warta świeczki i lepiej, żebyś machnął na to ręką.

Joanna
Inne
 Pytanie
@Przemek

U mnie podobna historia. Niestety moje zamówienie nie przekracza 50 zł. Ale czy to znaczy że należy odpuścić?

Justyna
Inne
@Joanna

Szczerze? Ja bym dała sobie spokój, bo naprawdę cenię swój czas i nerwy, jedyne co to ostrzec innych i zostawić to. Rozumiem, jakby to była serio wysoka sumka ale za 50 zł to my przy tej inflacji chleb będziemy kupować... :/

EWA
Inne

(usunięte przez administratora) zamówiony i zapłacony towar od miesiąca - brak kontaktu , nie odbiera telefonu

Inga
Pracownik
@EWA

Proszę o kontakt pod nr tel 515-516-083

Justyna
Inne

Ja się tak zastanawiam czy pracownicy nie obawiają się tych opóźnień w wysyłce towarów? Bo dużo osób na forum się tutaj na to skarży i serio to jest bardzo nieprzyjemne. Jeden z Panów z obsługi telefonicznej zaczął unikać kontaktu wiedząc, że źle się dzieje. Jest to dla was stresujące, gdy zaczyna się dobijać zdenerwowany klient? Czy ktoś z pracowników oberwał za to rykoszetem?

Kamil
Kandydat

Nie dowierzam... (usunięte przez administratora)

Inga

APEL APEL APEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PROSZĘ WSZYSTKIE OSOBY KTÓRE ZOSTAŁY OKRADZIONE PRZEZ PANA TURKOWIAKA O KONTAKT ZE MNA POD NR TEL 515-516-083 LUB MAILOWO szalonamyjka*****, WSPOLNYMI SIŁAMI I WSPOLNYM DONOSEM UDA NAM SIE ABY PAN TURKOWIAK DOSTAŁ NALEZYTA KARE OD ORGANOW SCIGANIA. NIE MOZE TAK BYC ABY JAKIS (usunięte przez administratora) NAS OKRADL I NADAL PROWADZIL DZIALNOSC CZEKAJAC NA KOLEJNE OFIARY KTORE WPADNA W JEGO SIDLA. TAK NIE MOZE BYC, WPOLNIE MOZEMY WIECEJ NIZ JEDNA OSOBA. JA JUZ ZLOZYLAM DZISIAJ DONOS NA POLICJE BO ZCEKAM MIESIAC NA MASZYNE PO WPLACENIU 5000ZŁ ZALICZKI I CISZA. DLATEGO JESLI ZALEZY KOMUKOLWIEK Z WAS NA ODZYSKANIU PIENIEDZY I SPRAWIEDLIWOSCI WOBEC SKRZYWDZONYCH LUDZI PRZEZ TEGO PANA PROSZE O KONTAKT RAZEM MOZEMY NAPRAWDE WIECEJ NIZ JEDNA OSOBA. CZEKAM NA KONTAKT INGA

1
babcia
 Rekomendacja
@Inga

Niestety jestem kolejną osobą nabraną przez tę szemraną firmę. Kontakt jest praktycznie niemożliwy. Przez kilka dni usiłowalam się dodzwonić, na maile brak odpowiedzi. Zostałam nabrana na prawie 70 zł. (usunięte przez administratora)

Jola
@Inga

...przyłączam się do tematu. To (usunięte przez administratora) i malwersant!

Inga
@babcia

Proszę zgłosić sprawę na Policje tak jak ja to zrobiłam im więcej nas będzie to może w końcu ten (usunięte przez administratora) zostanie ukarany, nie można okradać ludzi bezkarnie. Jak kazdy bedzie to bagatelizował to on dalej bedzie żerował na kolejnych osobach.

tom mar
@Inga

Właściciel (usunięte przez administratora) po wyroku skazującym, a strona działa dalej i widzę że dalej naciąganie klientów,

Irena
Inne
@tom mar

I ludzi też nadal zatrudnia? Ciekawe czy jest wypłacalny względem pracowników Superrobot. Ktoś coś wie?

renata
Inne
@Inga

Dzień dobry. Moje zamówienie z listopada 2020 i podobnie jak wszyscy. ani zamówienia ani pieniędzy,

Tomasz
Inne
@renata

Próbowałaś może fakt ten wyjaśnić z firmą Superrobot? To bardzo niepokojące, że do tej pory nie otrzymałaś rzekomo zamówienia z listopada 2020. To bardzo długi okres czasu. W ogóle to może napiszesz, jak to się stało, że złożyłaś zamówienie akurat w tej firmie? Ktoś Ci ją polecił? Daj znać, proszę bo chciałbym dobrze zrozumieć, co było powodem, że złożyłaś zamówienie akurat u nich.

Klient Superrobota

Nie kupujcie żadnych produktów w tym sklepie. Borykam się ze zwrotem pieniędzy od dłuższego czasu, kiedy to zamówienie złożyłem w styczniu 2020 roku za ok 1700 zł. Czekałem 30 dni na przysłanie produktu i nic. Napisałem pisma ze zwrotem pieniedzy... i zwrócono mi 700 zł... a gdzie reszta???? NIE POLECAM I PRZESTRZEGAM.

hmm
Inne

@tom a to za co właściciel ma postępowanie?

Anna
 Problem

NIE POLECAM!! Zamówienie złożone we wrześniu i do dzisiaj brak zwrotu gotówki na konto!!!! Nic nie działa! Nie pomogą meile, telefony, sprawy u rzecznika praw konsumentów! NIC!!!!!!!!! Pan nie odpisuje na meile, ani tez nie odbiera ode mnie telefonu, kiedyś można się było dodzwonić do sklepu stacjonarnego! teraz tez już nie odbiera! NIGDY NIC NIE ZAMAWIAJCIE Z TEJ FIRMY!!!

Pytanie
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

tom
@Pytanie

Superrobot Sp. z o.o. w Gołanice - jeśli ktoś chce iść siedzieć z właścicielem to polecam. Sprawa toczy się w prokuraturze i na Policji.

Pati

To co wyprawia ten niby sprzedawca nie mieści sie w głowie... Każdy z oszukanych ludzi przechodził to samo i stracił czas nerwny i pieniadzę Mam nadzieje ze sprawa zakończy sie pozytywnie dla każdego kupujacego .

Witold
Inne

To nie jest odpowiednie miejsce na korespondencję klientów firmy ponieważ tu pracownicy mają okazję zostawić opinię o pracy

Jola

(usunięte przez administratora) ! Nie polecam !

babcia
 Rekomendacja

(usunięte przez administratora) naciągacze. Od lat kupuję różne rzeczy przez Internet, ale z taką firmą mam do czynienia po raz pierwszy. 17 czerwca zamówiłam i zapłaciłam wraz z przesyłką filtr do samosprzatającego odkurzacza. Przez miesiąc na stronie zmówienia był informacja "oczekiwanie na towar". Po wielu próbach udało mi się dodzwonić i usłyszałam, że towar już jest dostępny od tygodnia, ale ... przeoczono moje zmówienie i zaraz, natychmiast przesyłka zostanie przygotowana. Rzeczywiście przy moim zamówieniu pojawiła się informacja "towar gotowy do wysyłki". I co a nico. Przestalam już wierzyć w realizację lub zwrot pieniędzy i skontaktuję się z rzecznikiem Praw Konsumenta.

Zostaw merytoryczną opinię o Superrobot Sp. z o.o. - Gołanice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Superrobot Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Superrobot Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

Superrobot Sp. z o.o.
1/5 Na podstawie 6 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Parkowa 27
    64-117 Gołanice
  • NIP: 6972306451 REGON: 302218640 KRS: 0000433737
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Superrobot Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii