Lista produktów za które dostajemy premię też się na waszych stacjach zmniejszyła o połowę? Coraz gorzej tu.
Pogoń za zyskiem, pracownik to wielki koszt dla firmy, widocznie mamy jeszcze za dużo obsługi że tak z premią kombinują
Chyba coś Ci się ubzuralo, albo przeczytałeś tylko pierwsza stronę, zapoznaj się z całością stawek premiowych za sprzedaż kaw i HD i wróć z tematem jak już się wczytasz.
Zlikwidowano premię za program standard, wprowadzono OPT gdzie sobie klienci kupują programy premium. Podniesienie ceny kawy to mniejsza liczba sprzedanych kaw i kolejna premia w plecy. A wy rejestrujące karty, sprzedawaj nie lotto, przygotowujecie zamówienia Glovo na pojedynczych zmianach. Szukasz stabilnej i satysfakcjonującej pracy to nie na Circle k Tu co najwyżej białym murzynem za najniższą krajową m
A wprowadzenie OPT jak zwykle miało być tylko marginalną sprawą ( do około 10% jak wyliczyli w centrali ) a okazało się że u nas jest to 21,5% i z tego ponad 30% to programy Premium z których mamy premie a raczej mieliśmy mieć premię, Z informacji jakie dostałem jest to około 80 myć Premium miesięcznie.
Witam. Jak długie są zmiany na stacjach w mniejszych miastach ? 8 czy może 12 godzinne?
W ogłoszeniach o prace na naszą stacje , jest podawana stawka minimalna , wyższa od tej którą mają już pracujący , u was też tak jest ?
Nie sądzę. Stawka podana jest łącznie z premią (ponizej sredniej na Twojej stacji) i dodatkiem za pracę w godzinach nocnych (4-5 zmian). Sprawdź swój pasek z wypłatą i... zapytaj Kierownika jeśli coś się nadal nie zgadza.
U nas nowo przyjęte osoby dostają stawkę wyższą lub równą stawce, którą mają osoby już pracujące ;(
Niestety najniższa krajowa tak szła do góry w ostatnich latach że do tego doszło. Pracownicy co są w firmie 15 lat mają stawki takie jak świeżak, który zaczyna dopiero prace
Cześć czy mozecie napisac anonimowo jaka macie podstawe na calym etacie brutto ?
Zastanawiam sie ile wyjde na czysto jezeli bede miala 3000 podstawy czy chociaz z tymi premiami bedzie 2500 na reke
3000 netto to około 4200 brutto- ', także sobie policz 3100 brutto podstawy+14 nocek po*12H* =dodatkowe 560 brutto + około 300,400 brutto premia. 3000 zarobisz ale z super premią albo z nadgodzinami, które można ewentualnie dostać po znajomości od kierowniczka :)
2.5000 Oszukano mnie na ponad 500 zł Z czego... 160 h 250 h nocnych 160 premi za kawy i hot dogi
3100 brutto + dodatek za noce 200-250 brutto + premia 300-400 brutto dodatek za pranie i obuwie 50 czasem dodatek za Święta i wynagrodzenie za urlop więcej nie pamiętam czasem jakieś bony na Święta za niewielką dopłata Lux Med i karta OK System zniżka na paliwo i jedzenie za podpisanie umowy pre paid 100 w bonie więcej chyba nie ma benefitow
Niestety stawki są niskie , w zasadzie wszystkie stanowiska na stacji są opłacane poniżej tego co oferuje konkurencja ☹.
Moje warunki zostały przyjęte, aż się uśmiałem.
Czy sam sobie poradzę na nocce.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Czy za naukę nowego pracownika osoba odpowiedzialna dostaje jakieś pieniądze? Czy ma dodatkowe obowiązki wykonywać za darmo ? Jak jest u was?
Aaaa czyli nie muszę stać nad nową osoba i go uczyć tylko robić swoje jak zalwazy to się nauczy ? Ok dziękuję tak bym zrobił.
Jak sobie wyszkolisz tak będziesz miał, potem przyjdziesz będziesz przejmować po nim zmianę i będziesz musiał razy 3 zapierdzialac. Bo Ci nie ogarnie nawet towaru. Ale jeśli uważasz że to godna postawa do naśladowania i mieć pokazanie drugiej osobie czegokolwiek to współczuję twoim współpracownikom.
A dlaczego ja mam to robić "za darmo"? Jeszcze do niedawna była osoba zatrudniona tylko po to żeby szkolić nowych i pobierała za to sporo większą wypłatę niż sprzedawca.. Zrezygnowali ze stanowiska trenera bo fra.jer sprzedawca zrobi to za darmo
A co za problem poswiecic kilka minut na wytłumaczenie nowemu co i jak? W takim przypadku sama proponuję pomoc, tłumacze co i jak, proponuję zapisać notatki, zostawiam numer tel i mówię, że wrazie potrzeby ma dzwonić to pomoge. Naprawdę zaczynam zastanawiać się co stało się z ludźmi(usunięte przez administratora)
Co się stało z ludźmi?? Zaczęli szanować swoją pracę i czas wolny? Ja osobiście mam dość telefonów w nocy bo trzeba zamknąć dobę!! Za te 250 zł premii nie warto!!
W tym roku będzie jakiś dodatek urlopowy jak w poprzednim? Wie ktoś coś?
Witam. Piszę jako była/były pracownica/pracownik stacji Circle K. Chcę podzielić się z Wami pracownikami jak też "górą" jaka atmosfera panuje w tej firmie. Na początku informuję, że nie mam na celu nikogo urazić ani też się wyżalać. Ze względu na anonimowość nie podam numeru stacji na której skończyła się moja kariera. Zaczynajmy. Podejmując pracę na stacji gdzie jest wzmożony ruch można było się spodziewać dużej ilości klientów. Obsada była dość duża kilkudziesięciu pracowników lecz po kilku latach ta liczba zmniejszyła się do kilkunastu mimo tego, że ruch nie ustępował. Jak się domyślacie firma wprowadziła oszczędności... Tylko dlaczego to się odbijało na pracownikach? Niektórzy ludzie byli zwolnieni przez kierownictwo stacji, niektórzy sami odeszli, a niektórzy mieli zmniejszane etaty tylko po to aby zaoszczędzić trochę pieniędzy. Jeśli chodzi o zmiany to firma powinna dostać nagrodę Nobla w kategorii "wypompuj człowieka tak aby jeździł twarzą o asfalt". Zmiany były różne po 12. 10. 9, 8, 6, a nawet 4 godziny. Bywało tak, że niektórzy pracownicy mieli ciąg nocnych zmian np 3 noce dzień wolny i potem dwie noce. Jak szło się do kierownictwa dlaczego takie zmiany a nie inne to odpowiedź była jedna "Macie przecież prośby do grafików. Jak Ci nie odpowiada to się zwolnij." Chcę zaznaczyć, że o takowe prośby rzadko kiedy zdarzało mi się "prosić". Na owej stacji, na której moja kariera stała w miejscu ludzie byli faworyzowani. Najlepiej mieli Ci, którzy lubowali się z kierownictwem i Ci co są przyspawani do kasy. Te osoby najczęściej miały wyniki sprzedażowe, ponieważ były na zmianach dziennych. Ci co mieli nocki nie mieli szansy nawet aby dane wyniki wykonać. Zadam Wam pytanie: Jak można robić wyniki w kartach routex, w kartach na punkty gdzie na nocnej zmianie nie dość, że jest bardzo dużo sprzątania po zmianie dziennej, to do tego jest bardzo dużo stałych klientów, którzy takie karty posiadają? Odnoszę wrażenie, że kierownictwo specjalnie ustawiało zmiany nocne osobom nielubianym tylko po to aby mieć argumenty do wyżywania się na ludziach, którzy nie robią wyników. Największą farsą był konkurs na ZKS. Kierownictwo ogłosiło konkurs. Oczywiście nie zabrakło chętnych na to stanowisko i kilku pracowników owej stacji zgłosiło chęć wystartowania. Wystartowała też osoba, która była świeżo przyjęta i nie miała pojęcia o pracy na stacji paliw. Do tej pory nie wiem jak ta osoba przeszła proces rekrutacyjny, ponieważ żaden z pracowników nie widział tej osoby żeby przyszła na rozmowę kwalifikacyjną do kierownictwa jako zwykły sprzedawca. ZKS została właśnie ta osoba... świeżo przyjęta. Z tego co mi mówiono to ta osoba na rozmowę w sprawie stanowiska ZKS spóźniła się na rozmowę. Gdybym była/był KR z prawdziwego zdarzenia, w ogóle bym nie podjęła/podjął rozmowy z taką osobą, która się spóźnia na rozmowę kwalifikacyjną. A tu proszę niespodzianka.... Czyżby ta osoba była dobrze znana kierownictwu? Wracając do tematu kart Routex. Była też osoba na stacji, która miała bardzo sporo klientów i sporo podpisanych umów. Osoba ta się zwolniła i nie wiem czy do tej pory zostały wypłacone jej pieniądze za podpisane umowy. Przypuszczam, że nie. Chcesz walczyć o swoje? Zapomnij. Kierownictwo tak Ci wymydli oczy, że będziesz zaślepiona/y i będziesz się łudzić, że będzie lepiej. Kierownictwo zawsze ma rację oraz argumenty do tego aby pracownik przegrał tą walkę. Jest wiele aspektów, o których można by było pisać godzinami aby dać ocenę negatywną. Na koniec mojej wypowiedzi chcę podziękować ZKS za pomoc w podjęciu decyzji aby się z tej firmy zwolnić. Fakt faktem wina była po mojej stronie, ale to był tak błahy powód, że ZKS powinien mnie wziąć na stronę i ostrzec a nie od razu kablować kierownictwu za moje przewinienie. Po rozmowie z kierownictwem cytuje: "Mogę znaleźć sobie nową osobę i ją wyszkolić, a my możemy się rozstać" otworzyły mi się oczy i postanowiłam/postanowiłem odejść z firmy. Z tego co mi wiadomo, nie możecie przyjąć nawet ludzi do pracy oraz podwyższyć etatów osobom, które mają niepełne wymiary godzin pracy. Sezon letni się zbliża, tak więc życzę Wam powodzenia. Mam nadzieję, że "góra" nadal Wam nie pozwoli przyjąć ludzi, a reszta ekipy się zwolni z wycieńczenia.
Zawsze twierdziłem, że KS powinien być kreatorem atmosfery na stacji. Co prawda firma (dyrekcja) mocno mu utrudniła to zadanie (cięcia etatów), ale jeśli ma cechy przywódcze (usunięte przez administratora), może próbować tworzyć dobrą atmosferę. Mamy jednak takich KS, którzy pod płaszczykiem zarządzeń firmy rozgrywają swoje partykularne interesy, które z obiektywnością mają mało wspólnego. Może można byłoby pomóc, ale dzisiaj już tego nie sprawdzimy.
Może Regionalny, może HR, może Dyrektor Operacyjny jeśli byłyby niepodważalne argumenty. Jeśli znałbym sprawę wcześniej mógłbym spróbować - oczywiście bez gwarancji.
Sama/sam się zwolniłam/em. Dyscyplinarki to nawet nie dostawali ludzie za to, że przychodzili narąbani do pracy.
Ola wy się tam ogarnijcie w tym biurze, bo takie babole strzelacie że aż oczy bolą. My dostajemy po głowie od klientów za wasze błędy i głupotę. Niedługo większość pracowników z długim stażem powinna pożegnać firmę.
(usunięte przez administratora) Podobieństwo do pewnego kierownika regionalnego jest całkowicie przypadkowe i nie należy go słuchać :)
Dzień dobry. Czy na innych stacjach jest też sytuacja w której kierownik wykorzystuje wam urlopy bez zgody (mowa o połowie urlopów) a gdy chcecie sami skorzystać z urlopu w okresie wakacji to zaprzecza i nie wyraża zgody? To chyba już podchodzi pod prawo? Nie ma opcji wykorzystania swojego urlopu przez siebie, gdyż to kierownik wie najlepiej kiedy ma go wykorzystać. Drugą sprawą jest zmniejszanie liczby pracowników (mowa o stacji na autostradzie). Za chwile liczba osób pracujących na autostradzie będzie się równała liczbie osób pracujących na zwykłej stacji. Chyba każdy zdaje sobie sprawę jaka jest różnica w ilości klientów na stacji autostradowej w sezonie miedzy stacją zwykłej obsługi. (dodam że mimo zwykłej kasy jest też restauracja.)
To rozumiem ale druga połowa urlopu? Rozumiem że też nie mogę z niej korzystać bo jest jakieś zawsze "ale"? Pracownik nie ma już żadnego prawa do urlopu w wakacje, tylko ma czekać po wakacjach jak pracodawca sam go wyślę?
Ten kłopot to jest rok w rok. Nic sobie z tego nikt nie robi. Za to kierownictwo ma prawo iść na urlop bo jakże inaczej...
A od kiedy pracodawca ma prawo zarządzać twoim bieżącym urlopem ? z tego co wiem, tylko bez twojej zgody , może cię wysłać na urlop zaległy.
Nie muszę zmieniać źródła informacji.Plan urlopowy został zatwierdzony.Jestem zwykłym pracownikiem i moja nieobecność nie wpływa na funkcjonowanie firmy,/nie jestem osobą niezastąpioną/ to , że jest okrojony model pracy,w przypadku naszej firmy ,nie jest niestety nagłym przypadkiem,u nas to norma.Pracodawca tylko w UZASADNIONYCH i NAGLYCH przypadkach, może pozbawić pracownika urlopu , ba nawet go odwołać i zaproponować inny termin , ale to nie kierownik decyduje o moim urlopie.Jesli chodzi o termin urlopu bieżącego, muszę wyrazić na to zgodę.
Urlop, który może KS udzielić pracownikowi bez jego zgody jest tylko urlopem zaległym, a obecny powinien być udzielany wg. grafiku urlopów sporządzonego na początku roku. Zeszły rok był wyjątkowy, a urlopy były udzielane, gdyż zależało na miejscach pracy. Jeśli KS przerzucił na ten rok jest to nadużycie.
Od was też odeszło tyle pracowników lub zamierza rozrobić?
Właśnie miałam się pytać jak sytuacja wygląda u Was. U nas dwie osoby odeszly a co jest najlepsze nikogo nie mogą znaleźć, bo nikt nie chce mieć takiej nieregularnej pracy. Idą wakacje a Ci co zostali będą zapiepszać jak beduiny. Polowa osób myśli żeby sie zwolnić, bo jest za dużo obowiązków jak na jedną osobę, a poza tym nie ma życia prywatnego. Powinniśmy mieć chociaż dwa weekendy w miesiacu wolne.
KP mówi o jednym weekendzie. Sugestia - wykonywać swoje obowiązki rzetelnie i sumiennie, ale bez napinki. Nie biegać, robić swoje i jeśli czegoś nie zrobisz, wysyłaj do kamer - brak czasu i nie przejmuj się klientami od tego jest KS
U nas coraz mniej ludzi.. I zaraz reszta odejdzie bo podwyżek brak. Coraz więcej osob. Brak nowych ludzi do pracy. Zajazd na samotnych zmniach. Samotne nocki. Kto tu przyjdzie do pracy.
,, Zdrowie, bezpieczeństwo i środowisko "" -Tworzymy Bezpieczne i zdrowe środowisko pracy; Naprawdę? Takie motto firmy A te (usunięte przez administratora) nocki jednosobowe są takie bezpieczne. Oszczędzacie na czym się da już w tej firmie. Czas zawijać się w tej firmy bo tak źle to jeszcze nie było.
Pierwszy dzień dziś zaczynam na Circle od 11 do 19 słuchajcie cos zabrać ze sobą długopis notatnik jak w sklepie?co poradzicie mi na 1wszy dzień pracy.Pozdrawiam
Weź ze sobą cewnik urologiczny i garść tabletek uspokajających!!!! Powodzenia w pracy :) :) :) :)
Czemu nie ma punktów za myjnie Premium Plus dla nas???
Będą w tym roku wczasy pod gruszą?
Będą w tym roku podwyżki?
Powinny być- teoretycznie robi się rynek pracownika, to co było przed pandemią, także szybko oddadzą kasę za niedzielę. W ostatnim tygodniu są setki nowych ofert pracy = otwarcie gospodarki!!!
Najpierw trzeba wyrównać koszty , firma sporo wydała na l4 , czy ludzie będą odchodzić ? nie jest to takie pewne czy pandemia za nami. Rotacja to i tak problem tych co zostali i kierownictwa stacji .
Jak tam u Was modele pracy? też tak uwalone jak na wschodzie, że klientów tyle co przed pandemią a obsada o 1.5 etatu mniejsza?
U nas szanowny kolego jest tak od dawna. Niedługo na stacjach będzie taki (usunięte przez administratora) że nic już nie pomoże bo nie ma kiedy pracować :) Druga osoba przychodzi na max 4 godziny i czasu nie starcza praktycznie na nic.
Prawdopodobnie idziemy pod młotek, bo takie działanie firmy na krótką metę podkręca zysk ale niszczy sprzedaż. Np. u nas odeszli wszyscy stali klienci bo oni najbardziej zobaczyli kolejki oraz nasz wkurw z powodu obłożenia pracą.
O tym młotku to na razie bym zapomniał. Pamiętaj, że właścicielami są Kanadyjczycy. Wszystkie kraje ich grupy zostały dotknięte przez pandemię (jedynie chyba Szwecja jej nie odczuła). Koszty osobowe to jest to co najłatwiej zrobić i szybko zobaczyć minimalizację strat (bo o zysku jeszcze nie można mówić). Jasne, że chcieliby, aby poziom ruchu transakcji wrócił do tego sprzed pandemii, ale to już nie będzie takie proste (dlatego nowe kawiarki). Dużo firm zobaczyło, że jej pracownicy mogą pracować zdalnie i pewnie przemieni strukturą zatrudnienia (np. pracownicy w firmie będą się pojawiali 1x w tygodniu - dla nich to oszczędność zamiast dwóch pięter w biurowcu wystarczy jedno), a dla nas oznacza to straty - mniejsza konsumpcja paliw - mniej potencjalnych klientów. Mam jedną radę - pracujcie sumiennie przez czas jaki jesteście w pracy, ale nie napinajcie się, że coś musicie. Mamy monitoring i jeśli KS powie, że czegoś nie zrobiłeś to wyślij go do obejrzenia kamer i jeśli nie spałeś to po prosty brak czasu nie pozwolił Tobie czegoś wykonać. Oczywiście nie można przegiąć w drugą stronę, że donosisz cały czas napoje, ale po jednym opakowaniu. Musimy to przetrwać.
Czy na waszych stacjach też „giną” bony za konkursy? Na naszej stacji kwota, jaką dostają pracownicy, nigdy nie jest równa kwocie, która była wyznaczona za dane miejsce w newsletterze. Czy ktoś wie czym to jest spowodowane?
Bony da przeznaczone na stacje. To kierownik decyduje jak je podzielić. Nie jest napisane że do podziału po równo dla pracowników. To chyba logiczne, u nas kierownik dzieli wedlug najlepszej sprzedaży i to jest sprawiedliwe. Dlaczego ktos kto sprzedał nam 50sztuk ma dostać 50zl a ktoś kto 10 to tez.
Bo może pracował na nockach na które np. Ty nie chodzisz i nie był w stanie ? A w pracę wsadził tyle samo wysiłku co Ty a może więcej bo na dniówce zawsze jest ktoś na wsparciu np. kierownik.
Kwestia tego ze bony, które dostali pracownicy z najwyższa sprzedażą nie są równe kwocie określonej za dane miejsce ;)
W zapytaniu wyżej chodzi chyba o to, że jeżeli piszą, że dana stacja otrzyma przykładowo 600 zł w bonach, to np trzech najlepszych sprzedawców otrzyma łącznie 450 zł a po reszcie ślad ginie...
To już nie wiem, może kierownik was (usunięte przez administratora). Jak tak to wspolczuje
A po czym wnioskujesz, że nie pracuje na nocki ? Pracuje tak jak każdy z nas. I staram się jak mogę, aby realizować założone cele
Którego jest wypłata?/
Czym u was klienci jedzą frytki? Macie jakies widelczyki czy coś?
Zgodnie z procedurą obowiązującą w firmie Circle K do kiedy i w jakiej formie pracownik ma zgłosić pracodawcy urlop 14 dniowy?