Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o. Poznań? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Carry Sp. z o.o. Poznań, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Carry Sp. z o.o. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze pytania nt. pracy w Carry Sp. z o.o. w Poznań

Xyz
Pracownik
 Pytanie

Hejka, czy wie ktoś coś na temat powyżek od nowego roku? Dostaliście już jakieś info?

Terka
Pracownik
@Xyz

Będą na pewno, stawki poznamy jak przyjdą aneksy do podpisu.Wiadomo, że wszystko zależy od regionu i obrotów salonu.

Wawia
Pracownik
 Pytanie
@Xyz

ddostałyśmy już po 900 złoty podwyżek na rękę wszystkie sprzedawce a wy po ile kasy na umowie?? W Warszawie zawsze. Jest. Najwięcej kasy to prestisz.!

Xxxxxx
Inne
 Pytanie

Witam. Jakieś opinie o RKS Pomorze ?

Anka
Pracownik
 Pytanie

Wam też ucięli premie mimo że miała być 100%??

Tak
Pracownik
 Pytanie

Dokładnie ,załamuję się jak czytam niektóre idiotyczne pytania tu? Skąd ktoś ma wiedzieć dlaczego komuś ucięto premie ,albo ile się zarabia na danym stanowisku. To wszystko zależy od salonu ,obrotów ,miasta i jakości Twojej pracy…

Terka
Pracownik
@Anka

Wysokość premii dla pracownika ustala KS, można przyznać 100 lub 50%. Premia jest też umniejszania o wszelkie absencje w tym L4.Wiec jeżeli ktoś był na chorobowym kadry umniejsza premie o czas na jaki było to L4.I faktycznie najlepiej spytać swojego KS bo być może nie przyznał Ci 100%.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Cooo
Pracownik

Co wy gadacie jakie 10 zł.. my mamy cały stół w słodyczach lekko za ponad 100 złotych.. pozdrawiam

Żenujące
Pracownik
@Cooo

Podburzaj dalej że niby masz cały stół słodyczy chyba za swoje … bo tak jak piszą dają 10 zł na pracownika .. no chyba że jest was 10 w składzie to macie za 100 zł … Żenujące, jak to ktoś potrafi jeszcze bronić tą firmę

Sz
Pracownik
 Pytanie
@Żenujące

Ale o co ci chodzi i w czym ty masz problem? Nigdy nic nie dali a w tym roku coś się zmieniło, może to marne 10 zł ale w naszym zespole też wyszła stówka na zakupy i zrobiłyśmy naprawdę fajne zakupy, napoje ciastka. Niby nic i będziecie wieszać psy, jeśli wam tak źle idźcie gdzieś gdzie dają więcej

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.

Pytania

W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(838 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Telefoniczny Doradca Klienta
Łódź
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Skisłem
Inne
 Pytanie

Co tam kupicie za te szalencze 10 zł na pracownika z okazji słodkiego poczęstunku? :D

Pracownik
Pracownik
@Skisłem

Ja nie wierzę w to naprawdę... Za cały rok pracy wyceniają nas na 10 zł! Żenada!!!! Wstyd i hańba!!!!

Xxxx
Pracownik
@Skisłem

Papier toaletowy kosztuje 10 zł . Myślę, że większość pracowników poczuło się jak by się nimi podtarł zarząd. Pozdrawiam

Xxx
Pracownik
 Pytanie

Ciekawe jak bd wyglądać stawki na nowy rok dla osób funkcyjnych . Mam nadzieję że adekwatnie podniosą wynagrodzenie by nie zrównać płacy ze sprzedawcami bo było by to krzywdzące

Nikt
Pracownik
@Xxx

Ja już pytałam. Nie są przewidziane podwyżki. No i to 10 zł to jakaś masakra... Jest to poniżające. Wstyd i to wielki.

BEZKONTAKTU
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Jak można tak traktować pracowników?? Docenienie pracownika dziesięcioma złotymi po całym roku obsługi i użerania się z niektórymi trudnymi klientami?! Już lepiej mogli nic nie dawać jak zawsze, mniejszy wstyd i pracownik może by się nie poczuł jak pies, któremu rzucono ochłap. Wiadomka robimy na tych co siedzą za biurkami i są nad nami, alleee gdyby nie my ,,psy" nie miał by kto na grube ryby pracować. Pozdrawiam całą górę środkowym palcem ???? Jestem ciekaw ile wy dostaliście w kopertach na te święta? Miłego czytania, taak wiemy że to czytacie!!!

Powiem tak
Inne
 Pytanie

Niedziela handlowa to była totalna(usunięte przez administratora) i obawiam się że od stycznia wejdą niedziele handlowe myślicie że powiększą nam składy? Czy będą jechać po etatach???

Coks
Inne
@Powiem tak

Też tak uważam, tylko firma ma ciśnienie na obsadę, a to jest zupełnie niepotrzebne. Myślę, że będą cięcia mimo wszystko

Hipopotam
Pracownik
@Coks

Zabiora po 1 albo 0'5 etatu z każdego sklep a pewnie oszczędza tylko najmniejsze składy. Będziemy pracować po 1 albo po 2 osoby na sklepach a roboty będzie tyle samo co teraz albo więcej jak patrzeć na ta ilość instrukcji co ostatnio była

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Dorota
Pracownik

U nas lipa jak nie wiem. Weekend handlowy a niedziela handlowa jak w tygodniu. Ja nie wiem co się dzieje. Widać że ludzie oszczędzają na święta, mają gdzieś kupowanie łachów

nowy
Kandydat
 Pytanie

Hej, zastanawiam się nad wysłaniem cv na stanowisko zastępcy kierownika sklepu. Jak wygląda atmosfera w pracy? Na jakich KPI pracujecie?

Region
Pracownik
@nowy

Atmosfera zależy od salonu i ludzi na nim pracujących.Wskazniki głównie to upt.sr wartość paragonu, ważny jest też %realizacji planu sprzedaży, co tydzień wchodzi też dodatkowy produkt do polecania przez sprzedawców np skarpety i z tego też rozliczają.

Przemek
Inne
@Region

Co jak się nie uda zrealizować planu sprzedaży? jest tylko pouczenie żeby się bardziej postarać czy lecą po wypłacie albo mogą zwolnić? Ty jak to oceniasz z doświadczenia?

Region
Pracownik
@Przemek

Od 80% realizacji planu przyznawana jest premia, bardzo rzadko osiągane są niższe wyniki, centrala zwraca uwagę na realizację, i myślę że większości salonom zależy na tym żeby nie być na samym końcu w rankingach, niemniej jednak jak salon nie jest dochodowy to na siłę nic nie zrobisz. Nie słyszałam żeby kogokolwiek zwolniono za nie wyrobienie planu sprzedaży. To jest handel więc trzeba się liczyć z tym że rozliczają nas za sprzedaż:)

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Wawa33
Pracownik

Właśnie taki mam problem z Goska że ze wszystkimi się spoufaliła i nikt nie czuje do niej respektu.taką jest dobrą koleżanką dla wszystkich a nie prawdziwym kierownikiem regionu bo nie umie wymagać. atmosfera IMO jest za luźna i nie ma nikt bata nad rozwydrzonymi kierownikami. każdy sobie robi co chce a ona bezradna z całym szacunkiem dla jej pracy ale ona się nie nadaje a jeszcze jak ja prosisz o jakieś uwagi po jej odwiedzinach to nic konkretnego i same się musimy domyślać. nie powiem że jakoś jej nie lubie ale to nie jest odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu.

No cóż..........
Pracownik
@Wawa33

bo ona jest zdania lepiej im dać luz niż ciągle szukać nowych do pracy.....zmęczona jest sprzątaniem ciągłym na regionie za centrale......Tylko zapomniała że od tego jest a rotacja pracowników w każdej firmie bywa.....podobna jest do niektórych najlepiej nic nie robić a kase brać.....

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Bzdury
Inne
 Pytanie

Bzdury piszecie jakich mało, wszystko co tu jest wypisywane napędzane jest goryczą, złośliwością.... Tak wszyscy tu piszą, że wszystkim tak žle, czy ktoś Was zmuszał do podpisania umowy? W dokumentach jest zakres obowiązków, system pracy, każdy kto składa cv chyba powinien mieć świadomość, że składa cv do Galerii Handlowej i nie będzie pracował w godzinach 8-16. Piszecie o weekendach, są pracujące tj w każdej Galerii, ale za to w tygodniu jest dzień wolny za weekend. Popacujcie w innych sieciach, zobaczycie czy jest tak kolorowo. Ja pracowałam w kilku i uważam, że jak wszyscy wykonują swoją pracę to jest dobrze. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. A premie, jakoś nie chce mi się wierzyć, że RKS powiedział ile ma premii, i że zalezne jest to od dobrego mc. Premie w firmie chyba są tj w sklepach stałe, więc nie wymyślajcie.

Eryk
Pracownik
 Pytanie
@Bzdury

Zgadzam się z tobą, jak na sieciówki to nasi nie są najgorsi. Wymagać muszą bo gdyby przestali to każdy zacząłby sobie jaja robić z roboty i straciliby kontrolę nad tym. W ciągu ostatnich lat widać zmiany, starają się wprowadzać ulepszenia, traktują nas lepiej niż kiedyś. Kiedyś nie było premii, ani rabatów pracowniczych i jakoś ludzie pracowali. A pytanie robicie utargi po 100%? Zobaczcie koszty pracodawcy, całego tego przedsięwzięcia. Myślę , że jak będą mieć więcej kasy to odpalą nam więcej. Ostatnie 3 lata były przecież tragiczne dla handlu. Szanujmy się. Jak my będziemy ich szanować i rozumieć, to myślę, że centrala też zmieni podjeście do nas. Nie możemy być tylko roszczeniowi w tak chorych czasach. Mam nadzieję, że u was na salonach nie panuje taka atmosfera jak tutaj. Hejt, agresja, roszczenia a ile od siebie tak naprawdę dajecie i czy tak każdy z was pracuje solidnie? Trujący klimat tu panuje, jak coś na plus zrobią to tym się nikt nie podzieli.

Nadal kolorowo nie jest...
Były pracownik
 Pytanie
@Eryk

Z jednej strony się zgodzę, bo zawsze może być gorzej i można trafić do gorszej firmy. Z drugiej nie wiem skąd to zadowolenie, mam parę argumentów przeciw: 1) Zwykły pracownik nie może się przejmować kosztami pracodawcy, ma wystarczająco dużo własnych zmartwień, żeby przejmować się sytuacją firmy. Poza tym, czy ktoś z CARRY zapytał Cię kiedykolwiek, jak wiążesz koniec z końcem bo inflacja, podwyżki cen energii, żywności itp? Nie sądzę. Tylko firmie wszystko podrożało, a pracownikom to już nie. Firma jest w o tyle dobrej sytuacji, że podniesie marżę na produkty i jakoś sobie poradzi, Ty tego nie zrobisz. 2) To, że kiedyś nie było np. zniżek dla pracowników, nie znaczy, że jak teraz są, to mamy dziękować firmie na kolanach. Sorry, ale w odzieżówce to jest standard i dobrze, że w końcu to wprowadzili, bo to był wstyd na całą branżę, taka prawda. 3) Premie w wysokości paruset złoty, przy planach na kilkaset tysięcy złotych to niestety ponury żart. Po pierwsze spełnić wymagania koszyka albo planu jest bardzo ciężko (jak sam stwierdziłeś ostatnie 3 lata dla handlu były ciężkie) bo klienci nie kupują już tak jak kiedyś. Po drugie, odbiera się KS-om jakiegokolwiek narzędzia motywującego pracownika, bo nie ma on wpływu na premię, jeśli salon nie zrobi wymaganych targetów. Każdy dostaje 0 zł i tyle. A te bezsensowne rankingi, które nic nie wnoszą są żadną motywacją. 4) Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, jakie pokolenie wchodzi teraz na rynek pracy... Oni oczekują balansu między pracą a życiem prywatnym. To nie jest pokolenie, które będzie pracować w jednej firmie X lat, dla nich zmiana pracy to jak zmiana skarpetek. Motywują ich inne rzeczy, benefity pozapłacowe (w tej firmie jedynym benefitem jest 55% zniżki na 10 szt. asortymentu na kwartał, w dodatku zniżka od ceny pierwotnej...). Nikt z nowego pokolenia nie będzie się zastanawiał, że kiedyś nie było premii, nie było zniżek, że teraz jest trochę lepiej niż było. Oni nie mają tej perspektywy. 5) Pensje. Argument, że "CARRY na tle innych to płaci dużo więcej" odchodzi do lamusa. Kolejna podwyżka płacy minimalnej kolejny raz spłaszczy różnicę między zarobkami tutaj a innymi sieciówkami. W tamtym roku minimalna wzrosła o 550 zł brutto, CARRY dało ochłapy - 200 zł brutto. W przyszłym roku minimalna wzrośnie w lipcu o 700 zł brutto niż to co teraz. I co? Znów dostaniecie 200 zł brutto? A tak się składa, że tutaj, w salonach o powiedzmy powierzchni 800 m2 pracują na zmianie 2-3 osoby, u konkurencji potrafią to być 4-5 osób. Wtedy możesz aktywnie sprzedawać, dbać o każdego klienta, estetykę i VM salonu. Ktoś, kto tego nie widzi jest po prostu naiwny. Jest dużo innych i nie bójmy się tego słowa, lepszych firm niż CARRY. Taka jest prawda. Przeszłam do konkurencji i jest o niebo lepiej. Obecny pracodawca przynajmniej jest fair, jeśli chodzi o podstawy pracy, takie jak pensja, premie, dodatki i benefity pozapłacowe, wszystko jest jasne i nie robi się z tego tajemnicy jak w CARRY. Jedynym problemem mogą być ludzie, z którymi się pracuje, ale tak się składa, że CARRY też nie daje Ci gwarancji, z kim przyjdzie Ci zasuwać na zmianie. Życzę powodzenia :)

Ks
Pracownik
@Nadal kolorowo nie jest...

Ad pkt 3, premia w wys 500 zł....Ja mam 200 maks

Ania
Pracownik
@Ks

Premia jest nieadekwatna do ciśnienia na sprzedaż i realizację wskaźników, te pieniądze w obecnych czasach to jest nic. Zarządzający powinni zobaczyć miny kandydatów do pracy gdy dostają informacje o tej właśnie motywacji i jej wysokości, miny bezcenne:) przy tak niskim premiowaniu nie rekrutujemy też doświadczonych sprzedawców, tylko ludzi bez doświadczenia,którzy albo uciekają po miesiącu bo przerasta ich ta praca, albo jakoś tam pracują po tym jak się ich przedszkoli, a zdobycie doświadczenia w sprzedaży to jest długi proces i nie każdy się do tego nadaje.

Miki
Pracownik
@Nadal kolorowo nie jest...

Dla niektórych wogóle premii niepowinno być.Towar chomikowany na magazynie ciężko oklipsować, z telefonem nie przejdzie się po salonie aby zaktualizować ceny bo przecież to nieistotne ,ale po premie pierwsza w kolejce.Co za hipokryci.Najpierw trzeba zmienić swoje podejście do pracy i lenistwo zmienić w zaangażowanie.

Inga
Kandydat
 Pytanie

Hej! Interesuję mnie praca jako sprzedawca w Carry w większym mieście, ale nie wiem, czy dam sobie radę. Czy ogólnie jest ciężko? Można liczyć na 2 dni wolne pod rząd? Trochę mnie przerażają 12-godzinne zmiany, stąd moje wątpliwości, co do aplikowania na to stanowisko...

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

KS
Pracownik

Można też dać pracownikowi coś od siebie a nie tylko wymagać i gnębić. To że ty nigdy nie dostałaś nic od firmy nie znaczy że nie powinno się. Pokolenie Z jest całkiem inne i liczy na jakieś benefity za swoją ciężka prace a ty jak chcesz to (usunięte przez administratora)

Premie listopad
Pracownik
 Pytanie

Ktoś wie jakie premie dostaniemy za listopad?

Enes
Inne
 Pytanie
@Premie listopad

A na co Ty liczysz? Na jakieś kokosy? Chcesz mieć dobre premie to zmień firmę, która potrafi dać normalna premie i to bez proszenia się.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Ania
Pracownik

Są regiony ,które nie mają rksow, np. cały region Poznań.

Sz
Pracownik
@Ania

Tym bardziej z centrali powinniście dostać informację,

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

No
Inne
 Pytanie

Czyli dobrze rozumiem że rzeczy kupione w dniach 24-25 nie podlegają zwrotowi i wymianie wgl? Bo napisali to tak jakby sami nie wiedzieli co.

Pracująca w Carry
Pracownik
 Pytanie

Ludzie przestańcie już grzeszyć. BF też Wam się nie podoba? To szukajcie innej pracy, wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Takie osoby wiecznie niezadowolone tylko wysysają energię z innych..!

Bf
Pracownik

U nas duża część klientów nie rozumiała tej promocji, mówili że przekaz jest niejasny, bo faktycznie moim zdaniem można było to jaśniej i prościej sformułować. Jeżeli chodzi o regulamin to wg mnie powinni mieć możliwość zwrotu, jeżeli chcą zwrócić produkt w tak dobrej cenie to ich sprawa, niech zwraca, natomiast przy obecnym regulaminie zwrotów będziemy mieli jazdy i kłótnie na salonach. I to czyszczenie witryn po taśmie klejącej, takie ślady bardzo ciężko doczyscic.Promocja bardzo korzystna dla klienta, ale przez nie zrozumienie przekazu na mat promocyjnych nie wypełni wykorzystany potencjał.

Before BF
Pracownik
@Bf

Faktycznie wielu klientów nie dowierzało , że mają wszystko za pół ceny, trzeba było im to wyjaśniać, ale takie wyjaśnianie promocji, która nie zawiera w sobie jakiegoś kombinowania, jest na czystych i mega dobrych warunkach dla klienta to była czysta przyjemność. Przestańcie narzekać, firma zrobiła najlepszą promocję dla klienta na całym rynku odzieżowym w pl.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Kinia21
Pracownik

Do zwolnienia pójdzie z 10 procent pracownikow i będziemy w składach po 3 osoby na salon

anonim
Inne

Faktycznie macie tak mało ludzi ? Właśnie jestem studentką i słyszałam że można sobie fajnie dorobić i elastyczny grafik bo to chyba nie może być ciężka praca ? Można się dostać jakby na dostawy i na dbanie o ekspozycję czy każdy również jest wysyłany na kase ? I co w momencie jeśli np ktoś coś ukradnie trzeba dawać ze swoich? Bo tego się najbardziej boję

Pracownica
Pracownik
@anonim

Ludzi za mało a wymagać sporo, a dla firmy i tak 5 osób to za dużo Odrazam ta prace jeżeli ważne jest dla ciebie twoje zdrowie psychiczne!!!!!! Tu nie ma umow zleceń itp uczniów nie szukają

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Figa z makiem
Pracownik
 Pytanie

Oooo, widzę,że nie tylko ja mam ten problem.A tak w ogóle, to jakie on ma stanowisko, prac Dz sprzedaży, nawet nie manager, czy został przeszkolony z prowadzenia rozmów z pracownikami, kto daje mu taką swobodę w działaniu?zachowuje się jak RKS ale nim nie jest, nie ma takiego stanowiska, nie jest managerem.Jak dla mnie jest "cięższy"niż kier sieci, i to nie jest dobre, ktoś powinien go ukrócić. Przy wizytach ma więcej do powiedzenia o vm niż sami pracownicy tego działu, czy to nie dziwne? To już nie te czasy na takie zarządzanie nikt sobie nie pozwoli na takie traktowanie, kier z doświadczeniem pracę znajdzie bez problemu, gorzej jak salon zostanie bez zarządzania.

112
Pracownik
@Figa z makiem

Dokładnie, kierownik sieci jest konkretny, zwróci uwagę, wymaga, czujesz przed nim respekt i nie musi traktować ludzi w niecywilizowany sposób. A jego asystent mógłby się zacząć od niego uczyć zarządzania i rozwiązywania problemów. Odechciewa się pracy w tej firmie przez niego.

figa z makiem
Pracownik
 Pytanie
@112

W stopce maila nie ma podanego stanowiska jakie piastuje, nie kojarzę też żeby został przedstawiony Salonom w odpowiedni sposób, nie kojarzę żebyśmy dostali informację kim jest i czym się będzie zajmował. O ile w stopce maila nie ma podanego stanowiska o tyle z informacji jakie publikuje w sieci wynika , że jest zastępcą kier sieci, czy faktycznie ma takie stanowisko nie wiem? skoro nim jest to dlaczego nie umieszcza tego w stopce maila pod imieniem i nazwiskiem tak jak inni pracownicy sieci? Być może to wynika z jego sposobu bycia, ale faktycznie można go odebrać jako szorstkiego i ironicznego. W rozmowie przerywa wypowiedzi, wyciąga pochopne wnioski, można go odebrać jako nieuprzejmego, zadaje pytanie w takiej formie , w jakiej mnie uczono, że nie zadaje się pracownikowi pytań w taki sposób bo jest to odbierane negatywnie i stresujące. Chciałabym też kiedyś zobaczyć jak obsługuje klienta na salonie wg wytycznych sieci, w końcu to dział sprzedaży, powinni dawać przykład. Przyjechać na salon i go oceniać nie jest takie trudne, pisanie maili też, notabene mogłyby być one bardziej motywujące i wnosić coś pozytywnego do naszej pracy. Moim zdaniem to pracownicy sklepów, poprzez swoją pracę, poprzez sprzedaż, generują zyski czyli są produktywni, więc należy im się szacunek, a Centrala oraz magazyn powinni być wsparciem dla nas, uzupełnieniem, powinni nam pomagać bo taka jest ich rola.

inga
Pracownik
 Pytanie
@figa z makiem

Motywacja tego pana, to obdzwanianie salonów z uwagami do niskiej skuteczności sprzedaży np, tsk, jednak gdy salon odnosi sukcesy i wysokie wyniki na innym polu to już żadnej reakcji nie ma :) trochę dziwne i mało profesjonalne moim zdaniem. Czasy zarządzania poprzez ciśnienie to już prehistoria, w której jak widać Pan nadal tkwi, czy sam chciałby być tak motywowany? A swoją drogą to może niech posprzedaje przy okazji wizytacji, pokarze swoje cytaty sprzedażowe w praktyce, niech sprzedaje czapki zimowe przy pogodzie nie zimowej itp:) Zapraszamy!

BF
Pracownik
 Pytanie

Cześć wiadomo już coś ko BF? Moim zdaniem pracownicy powinni wiedzieć już od początku listopada :)

Pracownica
Pracownik
@BF

Tyle wiadomo że musimy zostać dłużej w pracy i coś kleić na witrynie

50%
Pracownik
@BF

Nowa kpvka mówiła że będzie 50% zniżki na wszystko ale od jakies kwoty.

Pamela
Pracownik
@50%

Minimalna kwota to 300 zł

Zostaw merytoryczną opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Carry Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 785 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Carry Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii