Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze
logo Carry Sp. z o.o.

Opinie o Carry Sp. z o.o.

Pracowałeś w firmie Carry Sp. z o.o. i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
XXX - 2015-06-11 22:30:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
człowiek ma już rozstrojony zołądek przez ta prace gdzie nawet chorym nie mozna być tylko w czasie choroby bądź zabiegu w szpitalu wykorzystuje urlop. ZENADA. o jeden weekend wolny bądź jeden dzien trzeba sie prosić a i tak wiecznie slyszy się że się nie da ... porazka
zdjecie uzytkownika
tiki - 2015-06-12 07:00:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
AMEN
zdjecie uzytkownika
MUMU - 2015-06-12 11:59:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Klient Morena - 2015-06-11 12:22:50]:
nie wiem jak to wyglądało w opisanym przez Panią sklepie... nie odpowiem za osoby tam pracujące.. mowie ogólnie jak naprawdę wygląda praca w salonach carry... jak widać w przedstawionej przez Panią sytuacji osoby pracujące w morenie miały az nadto czasu skoro nie zainteresowały sie klientem. w naszym salonie jest tak ze nawet jak jest natłok pracy i zadan klient jest zawsze obsluzony jak nalezy. zadania schodzą na dalszy plan... po za tym dziewczyny pracujące w scieci carry miejcie więcej dystansu do pracy bo jak bedziemy sie tak spinac i przejmować każdym komentarzem z centrali to wylądujemy w wariatkowie.. wiem ze tez duzo zalezy od atmosfery w pracy i od ekipy. na szczescie u nas jest zgrana ekipa i kazdy na kazdego moze liczyc.
zdjecie uzytkownika
Klient Morena - 2015-06-13 08:20:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [xx - 2015-06-11 22:23:45]:
Witam Szanowna Pani z Moreny.
Syf na sklepie i zero obslugi to nie wasza wina ? Widzi Pani co pisze?
Zawsze na tym sklepie byly dwie Panie i jakos potrafily utrzymac tam porzadek i obsluzyc. Nie robilam tam pierwszysch zakupiow a setne, wiec nie mowi mi Pani ze we dwie nie dacie rade nic zrobic.
A jak Pani wytlumaczy sie z brudu na sklepie i zero obslugi a jedzeniem orzeszkow przy ladzie i rozmawianem z kolezanka z glupimi smieszkami?? Na to Panie maja czas? Szczyt hamstwa :) Nie interesuje mnie ile firma daje Panstwu przerwy tylko jak wy podchodzicie do sklepu i klienta. O takich rzeczach typu przerwa powinny Panie rozmawiac z kierownikiem badz wyzszym kierownikiem, albo zrobic sobie przerwe pomiedzy wami w innych godzinach... ja Pani takich rzeczy nie bede nakazywala bo od tego nie jestem.
Pani kochana to Pani teskt --- >
gdzie wy klienci rozwalacie i zostawiacie po sobie ten bałagan !

Pani ma do nas zal ze przychodzimy i robimy wam obroty? za nas dostajecie premie czy tez inne rzeczy... i prosze do mnie nie pisac z wykrzyknikiem bo ja grzecznie pisze co widzialam i jak zostalam potraktowana na morenie ale jezeli Pani nie potrafi nawet na forum internetowym normalnie odpisac tylko zwala Pani na firme odnosnie przerw to ja nie mam z Pania o czym dyskutowac i ciesze sie bardzo ze nie podeszla Pani wtedy do mnie w tym sklepie bo nie dosc ze bym zostala nie uprzejmie obsluzona to bym moze jeszcze sluchala w jakiej to Pani nie dobrej firmie pracuje !!!!!! SMIESZNE !!!!!
zdjecie uzytkownika
masakra - 2015-06-13 10:29:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dziecinada , widzę że co niektórzy klienci nie mają co zrobić z czasem wolnym,i nie mają problemów .
Tylko leczą swoje kompleksy , ktoś tu zionie nienawiścią , chce ewidentnie kogoś upokorzyc, pani klientko Z M . To już staje się nudne zajmij się lepiej swoim facetem bo on ma pewnie też już Ciebie dosyć współczuję mu .
zdjecie uzytkownika
Klient Morena - 2015-06-13 17:58:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [masakra - 2015-06-13 10:29:30]:
Witam Pania - masakra, alez oczywiscie, ze nie mam co robic w taka piekna upalna pogode, moj maluszek spi a mnie cos choroba bierze a maz pracuje do 18nastej na kolejna wycieczke w sierpniu, wtedy nie bede chodzila po sklepach i pisala komentarzy.
Ja nikogo nie obrazilam ani nie skrytykowalam tylko wyrazilam swoja opinie na temat sklepu na morenie i nikt mi nie zabroni dodawac komentarzy, do tego powstala ta strona i widzialam ze Panswto z niej korzystalam to tylko napisalam jak wygladał moj dzien w Galerii Morena - Carry i ze bylam bardzo nie zadowolona. I chcialam poinformowac aby Panie sie zmieniły poniewaz to bardzo odstrasza klienta - brud i okurzone przymierzalnie oraz brak obslugi olewanie klienta... Nie zaprzeczycie drogie Panie ale poniekąd to dzieki nam waszym klientom macie prace i pieniazki ;) Nie chce nikogo krytykowac tylko zwracam bardzo uwage w sklepie w ktorym lubie bardzo kupowac i wydawac dosc spore sumy pieniedzy nie tylko 100zl czy 200zl... Niestety ostatnio Morena nie zarobila a za to Galeria Baltycka :)

Moj mezczyzna nie ma mnie dosyc, odwrotnie moze Pani mezczyzna juz ma Pani dosyc krytykowaniem w jakiej to Pani nie dobrej firmie pracuje i ciaglych smutnych dni? prosze sie zastanowic:)
zdjecie uzytkownika
-------- - 2015-06-16 13:34:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Klienci naszej firmy jak maja problem to dzwonią lub piszą do centrali a nie na forum gowork tu tylko piszą pracownicy i wzasadzie byli zwolnieni.Smarują siebie nawzajem albo nowychpracowników którzy przyszli w ich miejsce.Zyczę pokory iszacunku do innych.
zdjecie uzytkownika
były - 2015-06-16 14:25:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Premie w carry ha ha ha ha ha ha ha

Prawda jest taka ze ktoś na górze chce zrobić ze sklepów carry sklep jak dajmy na to Zara.
Tylko chyba ten ktoś nie zauważył ze w Zarze dziewczyny nie latają z mopem ani odkurzaczem nie zmieniają witryn, nie naprawiają same mebli. Jest od tego serwis sprzątający. Dziewczyny muszą tylko dbać o estetykę i obsługiwać klientów. A i tak jest ich na zmianę cala masa.

A tu? Trzeba być sprzątaczka księgową elektrykiem konserwatorem i czym się jeszcze da.

Przerwa? Ha ha ha ha ha ha ha
każdy idzie zjeść na szybko i do roboty bo jak się nie wyrobimy z ułożeniem sklepu do zamknięcia to trzeba zostać charytatywnie po godzinach bo rano na bank będzie raport zdjęciowy. A jak wyjdzie źle to kolejny i kolejny.

Rabat na ubranie firmowe? Ha ha ha ha ha nawet legalnie odłożyć sobie niczego nie wolno żeby kupić jak się przeceni.

Pewnie ze wolalybysmy chodzić po sklepie i doradzać klientom. 1000 razy!!!! Ale po prostu będąc w tyle osób na zmianie i mając tyle bzdurnych rzeczy do zrobienia po prostu nie ma na to czasu.

Trzeba Przede Wszystkie Przygotować Sklep Do Zdjęć żeby dział Vm był zadowolony (co i tak graniczy z cudem) potem wyjąć dostawę i przecenić (ręcznie) rozniesc. Znów ogarnąć sklep, wprowadzić poprawki po uwagach do raportu i znów zrobić zdjęcia i tak wkoło.
zdjecie uzytkownika
Ania - 2015-06-17 16:50:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A gdzie jest napisane, ze to forum dla pracownikow??
zdjecie uzytkownika
hahaha - 2015-06-17 18:09:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Ania - 2015-06-17 16:50:47]:
No chyba opinie o pracodawcach :D czytać nie umiesz?
zdjecie uzytkownika
trele morele - 2015-06-17 19:45:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jeżeli chodzi o wymiane i zwroty, to każda sieciowka sobie sama ustala ten termin, dlatego się z Tobą nie zgodzę. W cubusie np w ogóle nie ma zwrotów.
zdjecie uzytkownika
Siasia - 2015-06-18 22:07:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie wiem od czego zacząć... Praca w Carry jest dla osób silnych psychicznie albo serio potrzebujacych kasy. W ciagu tygodnia pracownikow max 4-5 z czego z rana po 2 osoby. O 9 otwarcie sklepu, a o 9;30 trzeba wyslac raport zdjęciowy każdej ściany i wyspy. Następny MEiL z tym ze wchodzą nowe przeceny na początku -50 pózniej widzimisie do -70 a zaraz jeszcze więcej. I znowu przeceniaj od nowa wszystko na sklepie. Przy tym zmieniaj aranżacje, bo Vm sie cos niepodoba. Wyślij zdjęcia by zaakceptowali. Nie jednak im sie nie podoba zostaw tak jak było. Dostawa po kilkaset sztuk upchnij na sklepie by nie było na magazynie. Oklipsuj, zawieś, znajdź miejsce na to na sklepie, a zapomniałam o przecenianiu. Ludzie z Poznania myślą, ze w ich sklepach pracują roboty. Niech wyjdą zza biurek i przyjdą na sklep. Nie doceniają nikogo. (usunięte przez administratora)Chciałabym wiedzieć jakim tokiem myślenia oni idą. Ehh szkoda gadać firma nie jest dla ludzi. U góry ludzi tez nie ma. Jedyny normalny kierownik regionalny. A tak ... Szkoda gadać. Nie polecam nikomu ani zakupów ani prac w tej firmie.
zdjecie uzytkownika
Klient Morena - 2015-06-20 08:07:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [-------- - 2015-06-16 13:34:52]:
Witam! A Pani ma nie pokoleji z glowa tak mi sie cos wydaje... tak bede dzwonila od razu do firmy i mowila jaka nie kompetentna obsluga pracuje na Morenie hahaha, chyba lepiej jak napisze taka wiadomosc tutaj, Panie sobie przeczytaja badz ich kolezanki i przekaza aby bardziej skupily sie na obsludze i porzadku na sklepie... Jezeli Pani od razu dzwoni po sklepach jak sie cos Pani nie podoba to duze brawa niezle Pani wkopuje dziewczyny!!
Poza tym nikomu nic nie chce zrobic na zlosc nikogo upokorzyc tylko dalam opinie jak oto sytuacja moja wygladala w tym sklepie... Poza tym nigdy nie pracowalam w sklepie :) i nawet bym nie chciala ;) Nazywam sie Milena mam coreczke Amelke i meza ;) Jak chce Pani moje dane sprawdzic czy napewno jest taki klient to zapraszam do duglasa moja koleżanka tam pracuje Kasia prosze sie jej zapytac czy to fikcja czy na powaznie, l;udzie jezeli wy myslicie ze te komentarze to jakas nie prawda klamstwo, to ja nie rozumiem i nie wiem jak wy macie poukladane w glowach ;) Pozdrawiam nie myslace Panie ;) Klientaka
zdjecie uzytkownika
Zbych - 2015-06-21 10:05:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Chcesz pracować w rodzinnej atmosferze odpowiedz na ogłoszenie. Potrzebny pracownik magazynowy do magazynu w Żernikach. Hahahahahahaha !!!!
zdjecie uzytkownika
sasan - 2015-06-21 18:04:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Klient Morena - 2015-06-20 08:07:29]:
koniecznie musze poleciec do douglasa... i sprawdzic Panią.. MEGA LOL
zdjecie uzytkownika
;) - 2015-06-21 20:51:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Taki typowy dzień w Carry...Układanie (najlepiej z linijką w ręku) ubrań do raportu zdjęciowego,zerowanie magazynu(klipsowanie,przecenianie ręczne),dostawa-kilka kartonow ok 800sztuk które tez trzeba zaklipsować,przecenic i najlepiej od razu wystawić na sklep (przecenia sie tylko i wyłącznie przy kasie no chyba ze sie zna wszystkie ceny wszystkich towarów które zmieniają sie średno co 2 tyg w okresie wyprzedażowym)przychodzi komentarz do raportu zdjęciowego "źle,źle i jeszcze raz wszystko źle,do poprawki"nastepne zdjecia z uwzglednieniem poprawek czyli np całkowita zmiana strefy wejścia,zmiana witryny,zmiana szaf,kolorystyki z zachowaniem zasad działu VM,przychodzi nastepny mail-przeceny!!!ok 10tyś sztuk ubrań trzeba ręcznie przecenić najlepiej w kilka h.Po kilku h takiego przeceniania indeksy i ceny mienią sie w oczach,zdarzają sie drobne pomyłki.Powoli robi sie bałagan na sklepie.Zajete przecenami,zdjęciami i zmianami szaf musimy sie odrywać od tych zajeć by chodziaż na szybkiego ułożyć ubrania bo w każdej chwili do sklepu może wejśc tajemniczy klient albo juz jest i robi cichaczem zdjęcia.Wkoncu przychodzi upragniona przerwa.Sniadanie,mocna kawa i dalej do roboty.Na sklepie jeszcze wiekszy bałagan,ktos rozlał kawe,trzeba sprzatnać, inny klient kategorycznie domaga sie ściągnięcia bluzki z manekina (mamy odgórny zakaz),jeszcze inny składa reklamację,ktoś prosi o wyszukanie rozmaiaru konkretnej bluzki,trzeba jeszcze przymierzalnie roznieść(czyli odłożyć ubrania na swoje miejsce) i sprawdzić kabiny,częsta zmiana wystroju sklepu sprawia ze nie pamietamy co gdzie leży.To co jeszcze wczoraj wisiało na wieszakach dziś jest złożone.Ale gdzie?itp itd.Przychodzi następny mail z zapytaniem ile procentowo zdążyłyśmy przecenić.Odstawiamy na bok klipsowanie,układanie i z całym szacunkiem WAS, klientów, bo przecież przecenić musimy te tysiące sztuk ubrań.Wkońcu przecena zrobiona.Czas na drugą przerwe, która mija nie wiem czemu tak szybko.Zmeczona,zirytowana ale dalej chętna do pracy ogarniam sklep juz na przysłowiową deseczke, by na koniec dnia i na nastepny dzień zostawić następnej zmianie czy sobie sklep w ładzie i składzie.Na 10 min przed zamknięciem sklepu schodzą sie klienci by zrobić ostatni zakup rozwalając przy tym wszystko to co zdążyłam ładnie poskładać.Ale ok, maja prawo, zwłaszcza że połowa ubrań leży na stołach zamiast wisieć na wieszakach i by doładnie obejrzec jaka bluzka ma aplikację, muszą ja rozłożyć,proste.Wkońcu koniec,wracam do domu gdzie czekają na mnie dzieci spragnione czułości i zainteresowania,szybki prysznic i spać bo rano pobudka i nastepne 12 h podobne do tych które tu napisałam.Zarobki fatalne jak na taką ilość zadań które musimy wykonać na już uśmiechając się przy tym i obsługując klientów na jak najwyższym poziomie.Ale nie narzekam,ważne że mam prace bo utrzymanie na chociażby średnim poziomie rodziny to w dzisiejszych czasach bardzo bardzo trudne.Pozdrawiam wszystkich a w szczególności p Milene:)
zdjecie uzytkownika
obecny pracownik - 2015-06-23 12:04:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Całkowicie się z Tobą zgadzam!
Nie oszukujmy się, ale tylko Ci, którzy pracowali albo pracują w Carry są w stanie zrozumieć jak to wszystko wygląda!
A Ci, którzy nie mają o niczym pojęcia niech się lepiej nie wypowiadają bo tylko nas takim głupim gadaniem irytują!
Nie mam zamiaru się tutaj ani skarżyć ani narzekać bo jest jak jest i użalanie się nad sobą nic tu nie zmieni...
zdjecie uzytkownika
Bleblo - 2015-06-24 11:55:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A jak to wygląda z wypowiedzeniem? Podobno nie ma czegos takiego jak wypowiedzenie za porozumieniem stron o srają Ci później w papierach. Czy to prawda?
zdjecie uzytkownika
lili - 2015-06-24 12:44:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
no nie stosują czegoś takiego. Ty wypowiadasz umowę i ewentualnie pójdą ci na rękę że ci dadzą urlop bezpłatny na ten czas tylko taką opcję ma się
zdjecie uzytkownika
Adamus - 2015-06-25 23:49:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
ciekawe dlaczego Pani (usunięte przez administratora)odeszła, wie ktosik?
zdjecie uzytkownika
Jolka - 2015-06-26 00:54:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odeszła bo znalazła lepszą pracę.
zdjecie uzytkownika
Wlkp - 2015-06-26 09:32:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A czy zamiast wypowiedzenia można ciągnąć do końca umowy L4? Tak jak np zostało nie całe 2 miesiące?
zdjecie uzytkownika
kaka - 2015-06-26 10:44:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pewnie,że można,ale po co?Firma firmą ale jak się będą czuły koleżanki z Twojego salonu jak zblokujesz etat,a one będą musiały wykonywać ta samą pracę o jedną osobę mniej,zresztą jak się chodzi na rozmowy rekrutacyjne do innych firm to prześwietlają nasze świadectwa pracy z poprzednich miejsc(czy się chodziło na l-4,uż).Trzeba przekalkulować co się komu lepiej opłaca.
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Rozmowa na zapleczu pełnym kartonów, stosu ubrań itp.z kierowniczką salonu. Pytania standardowe, na szczęscie brak pytańw w stylu" twoje słabe i mocne strony", praca nie jest ciężka, jednak wg. mnie wszystko zależy od atmosfery, którą jak wiadomo tworzą ludzie. A klimat pozostawiał wiele do życzenia. Poza tym proponują najniższą krajową, zero premii, zniżek na ubrania i innych benefitów typu karta MULTISPORT czy chociażby bony świąteczne. Praca fajna na krótki okres. Co najbardziej mnie boli, to to, że nie przedłużyli mi umowy po okresie próbnym przez wzgląd na okrojenie liczby wakatów, nikt nie raczył mnie o tym poinformować ( i mam tu na myśli centrale)!
Pytania: brak
zdjecie uzytkownika
A. - 2015-06-29 21:47:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja ze swej strony bardzo chciałam podziękować, że ostatnio instrukcje mają dłuższy czas wykonania. I tak wykonujemy je przed terminem ale mamy psychiczny komfort i dłuższy czas na zastanowienie.
zdjecie uzytkownika
xxx - 2015-06-30 06:59:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [obecny pracownik - 2015-06-23 12:04:55]:
zgadzam się z Tobą w stu procentach ! tak wygląda praca w naszej Firmie i wlaśnie takie osoby jak p. MILENA nie potrafią tego zrozumieć ze w wiekszości nawet nie mamy czasu zeby zjeść a co dopiero mówić o obsłudze. POZDRawiam :)
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Carry Sp. z o.o.

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Carry Sp. z o.o.?
Zadaj pytanie
alert