Nie ze sie czepiam benefitów ale nie pisali niczego o tym żeby oferowali szkolenia. nie ma ich? To jak sprawdzają czy kandydat ogarnie to wspomniane użeranie sie z klientami? Sa jakieś dziwne scenki na rozmowie?
Mam już doświadczenie z pracy jako specjalista ds. obsługi klienta i dlatego zainteresowała mnie niedawna oferta z zewnętrznego portalu. było w niej napisane, że oferowane jest ciekawe i pełne wyzwań stanowisko pracy. może ktoś się co do tego ustosunkować?
Wyzwaniem są klienci, z którymi trzeba się użerać m.in. przez telefon. Jeśli masz doświadczenie i nerwy ze stali to sobie poradzisz.
Firma Ibood Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta, Poznań - Marzec 2024
- Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta i reklamacji, Poznań - Listopad 2023
- Specjalista ds. obsługi klienta , Poznań - Luty 2022
- Junior Content Marketer - Junior Copywriter, Poznań - Grudzień 2021
- Content Marketer - Copywriter Poland, Poznań - Grudzień 2021
- Content Marketer - Copywriter, Poznań - Grudzień 2021
Czy pracujesz w firmie Ibood Sp. z o.o. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .