Propozycja dla szefa czy też szefowej sklepu. Jeżeli 2 pracowników jest nonstop zajętych na kosztorysy grubych inwestycji to proponuję w pakować ich stanowiska pracy gdzieś na tyły, zaplecze. Marketingowo to będzie lepiej wyglądało, a im też klienci nie będą,, (usunięte przez administratora) zawracać" Na sklep zatrudnić 2,3 osoby komunikatywne, otwarte na klientów. Ta Pani która jest obecnie jest miła i komunikatywna. I to jest jedyny plus tego sklepu.
W tym sklepie pracownicy zawsze zajęci podliczają jakieś grube inwestycje i na drobny detal i postronnych klientów nie mają czasu. Potrzebowałem drobnej uszczelki i wystałem się chyba z 7-8 minut, żeby mnie ktoś zapytał w czym może pomóc.
Dokładnie kiedyś tam wszedłem siedziało 3 pracowników, a tylko 1 obsługiwał klientów. Kolejka z 5 osób. Ci dwaj pracowali nad czymś w komputerach lub może układali pasjansa. Kto to wie. Po 2 minutach odwróciłem się na pięcie i wyszedłem z tego sklepu. Nigdy więcej tam nie pojechałem. Wolę mniejsze sklepy.
Faktycznie sprzedają części dla instalatorów i tylko firm, które mają podpisane z nimi quasi umowy serwisowe. A w internecie można ich olać i kupić oferowaną przez nich część. A ich niby serwisanci zachowują się dzięki tych obopólnym przywilejów jak święte krowy
Nie sprzedają części, bo mają układ z monterami. niby specjalistami, którzy napędzają im klientów. Wszystkie oferowane przez nich części oferowane są w internecie po niżych cenach. Ale filozofia.
Jesteś doświadczonym pracownikiem? Znasz dobrze firmę Hydropex S.C. Monika Edyta Skrzecz-Brejnak? Czekamy na Twoją opinię.