Opinie o Royal Garden Tomasz Oleksy w Konary

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Royal Garden Tomasz Oleksy. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Royal Garden Tomasz Oleksy o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Royal Garden Tomasz Oleksy w Konary

Gonzales

Miła obsługa na etapie projektu. Ale jak się potem okazało, kosztors wstępny jest nadmiarowy, zawierał usługi, których nie wykonano. Przywieziono materiał w mniejszych workach i dużo materiału wywożnono, bez pytania o zgodę. Dla mnie to zwykłe oszukiwania na ilości i wielkości. Trzeba monco pilnować i patrzyć na ręce. Nie ma dozoru właścicielskiego. Po wykonaniu ogrodu nie dbają o klienta, zgarniaja kasę i zapominają. Kilka rośln po posadzeniu uschło, ale pies z kulawą nogą nie zadzwonił zapytać jaki jest stan. A ja nie zamierzam z nimi więcej współpracować. Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Royal Garden Nowy wpis
@Gonzales

Dziękujemy za komentarz. Tak jak klient słusznie zaważył ziemia dostarczona do jego ogrodu była w workach 50 literowych, a nie w 80 litrowych, dlatego po zakończeniu prac przesłano korektę rozliczenia w której wyszczególniono zmianę cenę materiału (z wyższej na niższą). Klient został o tym poinformowany w momencie gdy wysyłaliśmy mu rozliczenie (wszystkie zmiany w rozliczeniu w stosunku do wyceny zaznaczone są na kolor czerwony, aby były widoczne). Naprawdę ciężko się doszukać tutaj oszustwa z naszej strony. W kwestii wywozu nad stanu materiału, pracownicy po rozsypaniu ziemi (tak samo się to tyczy kory i innych materiałów które sprzedawana są w workach) każdy worek pakowali jeden w drugi, żeby na pace przewozić kilka worków wypchanych workami a nie stertę luźno latających worków. Klient jednakże upierał się że w tych workach był materiał. W kwestii nadzoru to podczas prowadzenia prac byliśmy tam każdego dnia żeby sprawdzić jak przebiegają prace. W kwestii „zgarniania kasy” to inwestor otrzymał od nas na początku wycenę którą zaakceptował a po zakończeniu prac rozliczenie, po czym dokonał samoistnej korekty kwoty jaką miał zapłacić i przelał pieniądze. Nie udało nam się ustalić czemu taka kwota została przelana bo nie udzielił nam odpowiedzi na nasze pytania. Nasze kosztorysy są bardzo transparentne i wiadomo skąd cena wynika, klient zawsze jest świadomy tego ile go będzie kosztować realizacja. Zawsze w momencie gdy coś jest zamieniane klient jest o tym informowany na rozliczeniu. W kwestii uschniętych roślin, klient zawsze otrzymuje od nas instrukcje postępowania z nasadzeniami (taka też została przekazana inwestorowi), żeby wiedzieć jak należy pielęgnować rośliny. Jednakże czasami zdarza się tak, że pomimo naszych starań oraz starań klienta, rośliny nie przyjmują się. Przyjętym schematem działania (opisanym zresztą w w/w instrukcji) jest, to że klient w momencie gdy coś niepokojącego dzieje się z rośliną informuje nas o tym drogą mailową ze zdjęciem, żebyśmy mogli wesprzeć klienta. O tym, że rośliny uschły dowiedzieliśmy się dopiero czytając ten komentarz. Mam nadzieję, że przedstawiony opis sytuacji z „drugiej” strony stawia nowe światło na przebieg realizacji. Jest to komentarz przykry bo zawsze staramy się zapewnić pełne wsparcie klientowi na każdym etapie realizacji oraz po. Zespól Royal Garden

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Royal Garden Tomasz Oleksy - Konary

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Royal Garden Tomasz Oleksy
Przejdź do nowych opinii