Opinie o Hotel Care Ltd. w London

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Hotel Care Ltd.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Hotel Care Ltd. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel Care Ltd. w London

Laki Nowy wpis

Tragedia. Łamią prawo kazać przynosić receptę od lekarza kiedy idziesz na 3dni off by być z dzieckiem. Kiedy chcesz 1 dzień off dostajesz cały tydzień off. Nie płacą tyle ile powinni. Z 900f dostalam tylko 780. Oich obietnice są nie doyrzymowane . Tolerują dyskryminację pomiędzy hpusekeeping w godzinach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hh Nowy wpis
Kandydat
@Laki

Nie dostałaś tak mało tej wypłaty Rozumiem jak byś dostała 400 lub coś koło tego to tragedia ,a tu ci odciagnęli za te wolne

Bożena Nowy wpis
Inne

@oszukana, możesz powiedzieć coś więcej o pracy w firmie? Czy długo jesteś tam zatrudniona? Możesz powiedzieć, czy pracodawca oferuje zakwaterowanie? Czy wymagana jest znajomość języka angielskiego?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
Inne

Praca za granicą to nie przedszkole . Jeśli ktoś jechał z przekonaniem, że zarobi dobrze i będzie udawał, że pracuje to właśnie mamy jasność.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oszukana Nowy wpis
@Pracownik

ale to nie znaczy ze masz być robotem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

1). OSZUKUJĄ NA WYPŁATACH -PRZELICZNIK 4POKOJE NA GODZINE + PRZERWA .....PO OBLICZENIACH WYCHODZĄ ASTRONOMICZNE RÓŻNICE. 2). PRZECIĄGAJĄ TERMINY WYPŁAT TŁUMACZĄC "SPOSOBEM KSIĘGOWANIA" , BANK HOLIDAY ITP ITD 3). PROSISZ O WOLNY DZIEŃ - NIE MA SPRAWY . W PAPIERACH ZAMIAST DAY OF MASZ HOLIDAY WPISYWANY. POWIECIE WIECEJ NA RĘKE - OK . A MINUS PODATEK ? A KIEDY CHCESZ WZIĄŚĆ PRAWDZIWY BH TO CO - UPS NIE MASZ CZEGO ODEBRAC Z PULI BO JEST OKRĄGŁE ZERO. 4). PROSISZ O JAKIEKOLWIEK REFERENCJE - ZA PO MNIJ !!! ODSYŁAJĄ OD PAWŁA DO GAWŁA A WSZYSTKIE SKRZYNKI ZAPEŁNIONE BEZ MOŻLIWOŚCI KONTAKTU. references@hotelcare.co.uk zapomnij zeby odpisali. 5). peggy merson 02030193089 hr menager - zapomnij byś porozmawiał . ten numer jest nie dla szeregowego pracownika. 5). WAYNE 07702893851 OERATION MANAGER - NIE PRZYJMUJE DO WIADOMOŚCI ŻE JEST COS NIE TAK - BO WSZYSTKO JEST DOBRZE SKORO ON MA NA KONCIE. 5). NIE OTRZYMALIŚMY WYPŁATY. PO 2 TYGODNIACH ZROBIŁYŚMY PROTEST NIE PODEJMUJAC PRACY . B U M !!! 60 MINUT I KASE MAMY WSZYSCY NA KONTACH - MOŻENA BYŁO?!?!?! 6).PRACUJAC DLA NICH DOSTAJESZ FORME NA ZWROT KOSZTÓW ZA UBRANIA - KUPUJ PEEEEWNIE , TYLE ZE ZWROTU NIE ZOBACZYSZ A ONI SPRAWE UNIFORMÓW MAJĄ ZAŁATWIONĄ. PODSUMOWUJĄC 4 LATA TEMU ZOSTALIŚMY PRZEJECI OD FORMOSSERVICES DO HOTELCARE - BO SĄ TAŃSI. PRZEPRASZAM - DOSTAJĄ TYLE SAMO PIENIĘDZY OD HOTELU ALE JAKO POŚREDNICY POTRAFIĄ ZAOSZCZĘDZIĆ WIĘCEJ ABY IM SIĘ OPŁACAŁO . JAK ......ZBYT BANALNE PYTANIE . ZAOSZCZĘDZAJĄ NA ......... SAMI SOBIE ODPOWIEDZCIE. JA PO 4 LATACH WIEM ZA DUŻO I DZIĘKUJĘ IM MÓWIĄĆ DOSYĆ. MÓJ BÓL W KRĘGOSŁUPIE NIE JEST WART 1100 GBP MIESIECZNIE W 2018 ROKU PRZY 18-24 POKOJACH. SERCEM MÓWIĄC I SZCZERZE RADZĄC - NIE PAKUJCIE SIĘ W NICH . NIE WARTO WASZEGO CZASU NERWÓW ORAZ ZDROWIA.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oszukana
@anonymous

prawda ,prawda prawda

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

ADMINISTRATORZE - PYTASZ O PROCES REKRUTACJI ..... 1). MÓJ NIN POPROSILI PO 6 MIESIACACH. 2). PIENIADZE SZLY NA TEMP. EMPL NO I DOPIERO PRZY P60 WYSZŁO JAK MNIE OGOLILI Z KASY. ALE O TYM NIE WIE NIKT KTO PRACUJE U NICH CHWILE. 3). NAJWAŻNIEJSZE PRZY PROCESIE REKRUTACJI TO POBRANIE ODCISKU PALCA ZEBY WIEDZIELI CZY ABY NA PEWNO PRZELICZNIK 4 POKOJE NA GODZINE WYCHODZI DOBRZE I CZY NIE ROBIŁES SZYBCIEJ BO PRZECIEZ ZA POL ROKU DOWALA 6 POKOI NA GODZINE ZA TA SAMA KASE. 3). 1/3 STAFU W NASZYM HOTELU PRACUJE NA LEWO. JAK? FIRMA ZGADZA SIE NA TO ZEBY TWOJA KASA WEDROWAŁA NA INNE KOTNO NP ZNAJOMEGO. 4). OSOBY PRACUJACE NA PUBLIC AREA LUB LINING MAJA PRZEZ SUPERV. DODAWANE DO OBOWIAZKÓW POKOJE DO POSPRZATANIA . GDZIE KASA ZA TE POKOJE SKORO HOTEL PŁACI HOTEL CARE ZA ILOSC POSPRZATANYCH POKOI A NIKT NIE MA PŁACONE ZA ICH POSPRZATANIE - ZAPYTAJCIE DANY Z ANTOINETTE HOTEL KINGSTON JAK TO JEST KIEDY ZA KOGOS CIEZKA PRACE ONA DOSTAJE 30 PROCENT W PRZEWIDZIANYM 3 RAZY W ROKU BONUSIE W RUBRYCE SAVINGS . A I JESZCZE JEDNO W TEMACIE REKRUTACJI - PAPIERY PAPIERAMI A PIENIADZE SWOJA DROGA. PODCZAS REKRUTACJI MASZ 2 TYGODNIE SZKOLENIA ZA KTÓRE MASZ PŁACONE.......WŁAŚNIE SMIEJE SIE DO SIEBIE PATRZAC NA MONITOR. ZAPOMNIJ!!! TO BYŁO TWOJE SZKOLENIE ZA KTÓRE DZIEKI UPRZEJMOŚCI HOTEL CARE NIE MUSIAŁEŚ PŁACIĆ - TAK TO RUZUMUJ WOLE DO ROBOTY. WYMOGI KTÓRE MUSISZ SPEŁNIAĆ BY CIE PRZYJELI - TAKIE NIE ISTNIEJA - IDZIESZ I PRACUJESZ TYLE. BEZ JEZYKA , POBYTU STALEGO , ADRESU , DOKUMENTÓW ( W KONCU JESTES W TRAKCIE WYRABIANIA) . DAJ TYLKO IMIE I NAZWISKO I NR KONTA KOGOS , KTO BEDZIE CI KSIEGOWAL KASE U SIEBIE I TYLE. AHA WAŻNE - JESLI SIE UPRZESZ I BEDZIESZ CHCIAL PIENIADZE ZA PIERWSZE DWA TYGODNIE MASZ 2 OPCJE : 1). TO JEST TAKI DEPOZYT KTÓRY DOSTANIESZ NA KONIEC PRACY BO MY KSIEGUJEMY ZAWSZE 2 TYGODNIE DO TYŁU . JJJJASNE. 2). WON Z ROBOTY I JUTRO JUZ NIE PRZYCHODZ.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik hotelu

ta agencja to jedno wielkie złodziejstwo i przekręty otórz działa tak hotel płaci agencji powiedzmy 20 tys funtów miesięcznie zeby było łattwiej liczyc a takich hoteli mają kilkanaście może nawet więcej nie wiem i mamy prosty przykład z ostatniej wypłaty w tym kraju pieniadze za prace płaci siealbo raz w miesiącu albo raz w tygodniu zawsze w ostatni dzień roboczy w przypadku tygodniówki czyli w piatek powinno sie miec pieniądze na kontach ale nie z hotel care oni przekładaja wyplate do srody tylko po to zeby pieniadze lezały na koncie i tłumaczą sie ze był bank holiday w takim przypadku pieniadze powinny byc juz w czwartek . i teraz weżmy 1mil, lub wiecej lezy sobie na koncie lokacyjnym kilka dni i robi sie z tego juz niezła sumaka i takich przykładów mozna mnożyc w nieskończonosć kolejny przykład to jest to wlasnie przesuwanie wypłat teraz raptem firmie cos podpasowalo i zaczeła płacic o ile zaczela co 2 tyg ale nie piatki czyli ostatni dzien roboczy ale we wtorek srode i róznie prosty przykład powinienem dostac wypłate 31 marca więc następna powinienem dostac 14 kwietnia a ze jest to bank holiday wielki piatek przesuneli nam wypłaty do 19 kwietnia wczesniesza jedna z wypłat powinna wg hotel care być wypłacona 28 lutego ( wtorek )nie wiedziec czemu więc następna powinna byc 14 marca ale nie w hotelcare oni maja jakiesinne matematyki bo dla nich 2 tyg to jest nie 14 a 16 marca czemu ma słuzyc dwudniowe przesuniecie ano wlasnie temu zeby nie zaplacic nam wszystkim za 52 tyg w roku a wlasnie za 50 lub 48 tyg . Trzeba ukucic te praktyki i doprowadzic do tego że ta firma zamknie sie na zawsze a jej szefowie zajma nalezne im miejsca w celach więźień w uk na długie lata

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XYZ

WZIOŁEM SOBIE ZA CEL ZNISZCZENIE TEJ AGENCJI JESLI SA TU LUDZIE KTÓRZY CZUJA SIĘ POKRZYWDZENI POSZKODOWANI PRZEZ AGENCJE HOTELCARE PROSZE O EMAILE teseco140Qgmail.com NIE MOZE TAK BYC ŻEBY LUDZIE NIE MIELI WYPŁACANYCH PIENIĘDZY BO W PIĄTEK JEST BANK HOLIDAY PRZESUWANIE W KAZDYCH 2 TYGODNIACH WYPŁAT O 2, 3 DNI W REZULTACIE DAJE TO ZE LUDZIE MAJA PŁACONE NIE ZA 52 TYGODNIE A ZA 50 A NAWET ZA 48 W CIAGU ROKU PRZETRZYMYWANIE PIENIEDZY NA LOKATACH DAJE TEJ AGENCJI KOLOSALNE ZYSKI WIEC TRZEBA TO SKOŃCZYĆ RAZ NA ZAWSZE PROSZE O MAILE , NIE BĘDĘ SIE ZABARDZO ROZPISYWAŁ ALE JESTEM WSTANIE UDOWODNIC TO PRZED SĄDEM , TRYBUNAŁEM PRACY I JESZCZE KILKU INNYCH URZĘDÓW JAK ONI DZIAŁAJA , ONI MYSLA ZE SĄ BEZKARNI OTÓZ NIE JESTEŚCIE JESLI TO CZYTACIE SKOŃCZE WAS I ROZGNIOTE JAK PLUSKWE

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
scarlet

Ja pracuje w ibis hotel w Nottingham, przez HotelCare.... Coz moge powiedziec?? Czlowiek po 3h pracy jest wykonczony, norma to 4 pokoje na godzine!! Wydaje sie niewykonalne,owszem da sie,ale nic poza praca nie jestes w stanie juz zrobic fizycznie. Pracownicy sa traktowani jal smiecie i oszukiwani przez ta firme... Akurat znajduje sie w takiej sytuacji,ze nie mam zbytnio wyjscia,tzn mam malutkie dziecko i te godziny pracy mi pasuja,to jedyne co mnie trzyma...do czasu. Ale jest tragicznie,przerw ogolnie nie ma,robimy przerwy wtedy gdy powinno sie pracowac,potem trzeba jeszcze bardziej nadganiac,ale bez przerwy sie nie da. Masakra,nie kazdy jest w stanie to zniesc... Rzygac sie chce

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
scarlet

Ja pracuje w ibis hotel w Nottingham, przez HotelCare.... Coz moge powiedziec?? Czlowiek po 3h pracy jest wykonczony, norma to 4 pokoje na godzine!! Wydaje sie niewykonalne,owszem da sie,ale nic poza praca nie jestes w stanie juz zrobic fizycznie. Pracownicy sa traktowani jal smiecie i oszukiwani przez ta firme... Akurat znajduje sie w takiej sytuacji,ze nie mam zbytnio wyjscia,tzn mam malutkie dziecko i te godziny pracy mi pasuja,to jedyne co mnie trzyma...do czasu. Ale jest tragicznie,przerw ogolnie nie ma,robimy przerwy wtedy gdy powinno sie pracowac,potem trzeba jeszcze bardziej nadganiac,ale bez przerwy sie nie da. Masakra,nie kazdy jest w stanie to zniesc... Rzygac sie chce

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maja

oszukana ale czy możesz dokładniej powiedzieć co takiego jest według ciebie nie tak? spróbujmy zobaczyć oże co się da zrobić i może wyjaśnić pewne kwestie.@kip ja akurat popieram rzucanie na głęboką wodę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KiP

Nie polecam, wstawili nas do hotelu (Westpoint) gdzie dali nam 16 pokoi do sprzątania na osobę i tylko 4 płatne godziny tłumacząc, że początkujący ma mniej godzin pracy, a potem będzie dostawał więcej. A przecież logiczne jest, że pracownik początkujący powinien dostawać więcej czasu, żeby się nauczyć, a nie 4h na taką samą robotę, którą pracujące tam romki miały wykonać w 8h... + w hotelu tylko jedna osoba rozmawiała po angielsku i to bardzo słabo. Sprzątanie tych 16 pokoi potrafi zająć 5-6h ciągłej ciężkiej pracy bez chwili odpoczynku, czyli 1-2 godziny pracy za frajer.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oszukana

Odradzam stanowczo! Niedawno zaczęłam dla nich pracować i już od początku nic nie jest ok! Zobacyzmy jak to się skończy, ale ja im łatwo nie odpuszczę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
123

Może ktoś napisać, jak tam jest obecnie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
waist of time
@123

Nie pracuj dla nich. Najgorsza firma jaka chyba istnieje. Traktuja imigrantow jak smieci. Oszukuja na wyplatach. Szkoda czasu I nerwow

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xxx

NIE POLECAM , PRACA TAM TO OSTATECZNOŚĆ ,MAM DOŚWIADCZENIE Z DWÓCH MIEJSC W KTÓRYCH ZARZĄDZA HOTELCARE , W ŻADNYM Z NICH NIE POLECIŁA BYM PRACOWAĆ. UCIEKAĆ OD TEJ AGENCJI!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zwingiew

Ja z 3 wyplat tylko jedna dostalemmw terminie... a teraz nie chca mi wyplacic zaleglego urlopu... no I oczywiscie nikt mi nie odpisuje na maile... pracujesz za najnizsza krajowa robisz 3-4 pokoje na godzine a hotel podobno im placi 12£ za Twoja godzine ;) hotel care? Porazka!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bonzola

Czy ktoś w Londynie obecnie urzęduje i mógłby powiedzieć jak obecnie wygląda kwestia warunków dla pracownika, bo sama się zastanawiam nad sensem podjęcia pracy u nich i oferta przedstawia się ciekawie. Nie wiem co prawda jak to wygląda na miejscu ale nie możę być tragedii chyba - co sądzicie.. pomóżcie mi podjąć decyzję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Milo

Słuchaj, prawdopodobnie nie dowiesz się ile 'zabierają kasy' bo może to być tajemnica handlowa firmy. Osoba, która siedzi w firmie cały czas pewnie w posiadaniu takich informacji jest, ale wątpię żeby były one dostępne dla osoby postronnej. Chociaż praca za granicą wydaje się być gratką to warto dowiedzieć się o realnych stawkach jakie już pracownik dostaje na rrękę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia

Pare dni temu odeszłam z agencji,agencja łamie.prawa pracownicze,traktuje ludzi jak tania,naiwna siłę roboczą,nie płaci regularnie i na czas wypłat,kombinuje z godzinami,miesza i kręci żeby tylko pracownicy się nie polapali.Skargi juz nie jedno krotnie były składane i na chwilę obecną miejmy nadzieje ze wszystko Zakończy się w sądzie.Tak nie Może być żeby pracownicy czekali za swoimi pieniędzmi po parę dni czy tygodni bez żadnych informacji Czy wyjaśnień.Oni mają ludzi w (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magda

Łamanie praw pracowniczych i mobing na porządku dziennym,praca niewolnicza,nie liczy sie uczciwa praca tylko produktivity które nie pzwoli wysprzątać pokoju do czysta.Brakuje wszystkiego,nie na rękę menagerom jeśli załoga dobrze z sobą żyje ,najchętniej skłuciliby wszystkich,niektórzy menagerzy zachowują się jak SS-mani w hitlerowskim obozie pracy.Ma ktoś może namiary na redaktorów którzy nakręcili film o Hotelcare?Cztery lata po emisji nic się nie zmieniło.

monika

niestety to prawda........wiem o tym bo pracowalam w Ibis london city...3,5 pokoju na godzine zapierdziel do bolu....to jest (usunięte przez administratora) manager hotelu na kolanach sprawdza czystosc pod lozkami swiecac latarka........oszukuja na kazdym kroku nie polecam!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Care Ltd. - London

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Hotel Care Ltd.?

    Kandydaci do pracy w Hotel Care Ltd. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hotel Care Ltd.
Przejdź do nowych opinii