Opinie o dpd.com - DPD Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie DPD Polska Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w DPD Polska Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Firmy kurierskie
Firmy kurierskie Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DPD Polska Sp. z o.o. w Warszawa

00_00

Nie polecam, bardzo kiepski kontakt z kurierami, ani jeden ani drugi nie wie nic o przesyłce, odsyłanie od Annasza do Kajfasza, zero szacunku do klienta i jego czasu, szkoda nerwów na tę firmę. Lepiej wynająć bryczkę zaprzęgniętą w ślepego, kulawego konia, będzie pewniej i równie szybko.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@00_00

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

aDAM

Nie polecam , czeka na przesyłkę dwa dni...nikt nie wie co się z nią stało nawet infolinia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@aDAM

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

anonymous

Firma DPD robi sobie z klientów kpiny !! Zamówiony kurier nie pojawił się, nie zadzwonił, do kuriera też się nie dodzwonisz ,w obsłudze klienta nie mogą nic na to poradzić, dzwoniąc z zapytaniem dlaczego kurier się nie pojawił? Dostałam odpowiedź ,ze kurier był ,ale nikogo nie zastał! Co jest kłamstwem, ponieważ czekałam na niego o samego rana do wieczora !!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@anonymous

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

anonymous

Firma zniszczyła mi przesyłkę i odmówiła mi wypłacenia należności za towar odrzucając moją reklamację.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.

Pytania

Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(14 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Jędrzejów
DP CLEAN TECH POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Marian

Witam paczke odebrano w poniedziale i beszczelnie powiedzieli ze za 3 dni będzie mija juz prawie 10 a paczki dalej nie ma , najgorsza firma z jaką sie spodkalem malo tego dzwonie co dziennie i kazdy w tym biurze mowi co innego nie polecem dpde to jest totalne dno tyle na tn temat sprawe zglasza moja mama na policje jezeli nie przyjdzie i wtedy się nauczą jak im sie dobiorą do tyłków

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Marian

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Marek

Mirek Mirek 2.5 / 5 Mirek Mirek 3 października 2018 | 13:33 Nigdy więcej DPD w poniedziałek wyruszyła przesyłka z Niemiec minęła 3 doba astatus paczki nie ulega zmianie. Zadzwoniłem do DPD Polska a konsultant każe dzwonić do Niemieckiego przedstawicielstwa istna farsa. Teraz pozostaje szukać osoby ze znajomością języka Niemieckiego. Najgorsze jest to że prawdopodobnie paczki nie otrzymam do końca tygodnia bo jeszcze nie przekroczyła granicy a w niedzielę opuszczam miejsce zamieszkania. Okazuje się że nie mam możliwości przekierowania !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Marek

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

zadowolony klient z UK

Ludzie płaczą ze paczki nie doręczone bo byłem w pracy czy inne problemy, małe mózgi maja i nie rozumieją ze nie tylko ich paczka jest do doręczenia... w UK jak niema cie w domu zostawiają kartkę i paczka do odebrania w najbliższym magazynie DPD i nikt nie płacze z tego powodu , tyle że w Polsce plebs musi się dużo nauczyć jeszcze jak wygląda życie

Krystyna
@zadowolony klient z UK

Ten plebs chciałby taka kartkę znaleźć.. Ale pewnie zbyt duży koszt na kartkę i długopis...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Darek

Firma krzak, nie potrafi dostarczyć przesyłki. Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Darek

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Marcin

(usunięte przez administratora) Przywieźli paczkę, nie sprawdzilem podpisalem kurier pojechal a w paczce brak 4 elementow metalowych o wartosci 160 zł wiec zadzwonilem przyjechal kurier sporzadzil protokul powiedzial ze to jest ich wina ze tir rozbil sie kolo Iławy ze jest ich tasma paczka oklejona, ze widac ze paczke poprawiali bo byla rozklekotana i ze jest kilka takich przypadkow jak moj. Ja uspokojony zrobilem reklamacje tez ta forma reklamacji niech ja szlag. A tu mi jakas pinda odpisuje ze jak podpisalem odbior paczki to moge ich pocalowac w (usunięte przez administratora) Takie hamy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Marcin

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Bogusław

Totalnie beznadziejna i nieodpowiedzialna firma. Zostały mi wysłane lekarstwa neurologiczne, które dla mnie niezbędne w skomplikowanym, długotrwałym procesie leczenia. W dniu dostawy pracowałem cały dzień pod adresem dostawy (wykonywałem zlecenie do późnych godzin nocnych) i nie otrzymałem paczki. Ze strony DPD dowiedziałem się, że odmówiłem przyjęcia przesyłki. Jest to kłamstwo, ponieważ nikt mi tej przesyłki nie dostarczył. Złożyłem skargę. W niej wnioskowałem o natychmiastowe odesłanie lekarstw do nadawcy. Dopiero po kilku dniach jakiś osioł przekwalifikował moją skargę na reklamację i otrzymałem idiotycznego maila, że poinformuje się mnie w ciągu 30 dni o rozpatrzeniu reklamacji. Nikt nie pokusił się zatem o przeczytanie mojej skargi. Wnoszę, że klient jest dla tej firmy tylko narzędziem do wnoszenia opłat za przesyłki. W 21 wieku firma rozmija się całkowicie z jakością, odpowiedzialnością i dbałością o klienta. Prawie od tygodnia nie przyjmuję lekarstw, ponieważ są przetrzymywane przez DPD. Informuję, że podejmę stosowne kroki prawne odszkodowawcze za przerwane leczenie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Bogusław

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku zgłoszeń złożonych za pośrednictwem formularza reklamacyjnego odpowiedź udzielana jest w terminie do 30 dni. Informacji na temat przesyłek udziela infolinia Contact Center, tel.: 22-577-55-55, 0800 400 373. Z poważaniem,

mW

Byle nie DPD! Kurier nie ma w obowiązku dzwonić przed dostawą. W efekcie jeśli zepsuje mi się domofon i nie będę o tym wiedziała, mam jechać 50 km do magazynu po avizo. Konsultant każe mi co 5 minut sprawdzać czy domofon działa xD. Dogadać się z nimi to nie lada wyzwanie, nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania jak np. co w sytuacji kiedy nie odbiorę paczki dwa razy (dopiero czwarty konsultant mi udzielił informacji). Kończą czat bez informowania zanim odpowiedzą na wszystkie pytania. Kurier nie odbiera telefonu. Prosiłam o kontakt bo pracuje 2 minuty od domu ale to dla nich nie lada wyzwanie spełnić moją prośbę. Istny koszmar !!! Nie wiem kogo oni tam zatrudniają. Ostatni raz zamawiam z zapłatą z góry. Teraz tylko za pobraniem, jak kurier nie dostarczy to chociaż nie stracę pieniędzy :(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@mW

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Kasia

Witam. Firma Dpd, to jakaś porażka. Od kiedy kurierzy bez wiedzy klienta maja prawo zmieniać termin dostarczenia przesyłki? A jakie było wytłumaczenie? Paczka była za duża i kurier jej nie spakowal...! Szkoda że pracownicy myślą o sobie a nie o klientach. (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Kasia

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Tobias

Mam prośbę. Nie usuwajcie moich wpisów!. Pracy nie polecam. Słabe benefity. Firma zamiast zadbać o dobro pracowników i ich rodzin woli ich mamić % na imprezach. Może zamiast tego pani dyrektor z hr -u pomyśli o tym aby każdy kto chce miał kartę sportową, są limity, żeby częściej były owoce a nie raz w miesiącu!. itp. Może warto nas pracowników zapytać o to co chcemy ????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik działu wsparcia
@Tobias

Bardzo dobry wpis. W końcu ktoś zwrócił na to uwagę. Może te konferencje są dobre dla młodych i tych co krótko pracują w firmie. Przemilczę fakt , że nieprzychylny okiem są również widziane absencje na tego typu niby atrakcjach dla nas pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Strefa paczki
@Tobias

Taa dobre. Brawo za wpis!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Tragedia!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krystyna
@anonymous

Raczej parodia.. I to tragiczna.. ????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krystyna
@Krystyna

A ta regułke to sobie w.. Niech sobie wsadza...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gabriela

Najgorsza forma kurierska za każdym razem przychodzi sms,że zapłacę karta a później okazuje się,że kurier nie ma terminala i lipa porażka zawsze z nimi jest problem gdyby to odemnie zależało to na bank bym nie korzystała z ich usług dziwi mnie,że firmy podpisują z nimi umowy !!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Gabriela

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Robson

Firma nie godna uwagi ,dziwi mnie ze sprzedawcy wybierają właśnie ta firmę kurierską ,kierowcy dostawcy to prostacy i chamy, zero jakielkowiek kultury po prostu żenada!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Robson

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

anonymous

Mimo wszystko że zapłaciłem dodatkowo za paczki niestandardowe Prz y wysylce. To towar i tak wrocil do mnie, uszkodzony i musiałem jeszcze raz zapłacić za wysyłkę! Parodia! Skarga poszła i liczę na zwrot pieniędzy za wysyłkę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@anonymous

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Aweawe

Nie polecam , mimo że bardzo prosiłam o dostarczenie mi paczki to w żadnych godzinach kurierowi nie pasowało . Dwa dni czekania na marne . Beznadziejnie wykonują swoją pracę . Z żadną inną firmą kurierską nie miałam takiego problemu . Kurier Adam Legnica z DPD pozdrawiam i bardzo dziękuję za olanie mojej prośby dostarczenia mi paczki za którą płacę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Aweawe

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Krystyna
@DPD Polska Sp. z o.o.

Nie powiem gdzie można sobie włożyć te skargi bo ja złożyłam już trzy i do tej pory paczki nie otrzymałam! A to już tydzień!! Krystyna poznań

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mineralny

Nie polecam. Firma nie dba o pracowników. Przykłady? Proszę. Nie każdy może liczyć na kartę sportową jest limit. Owoce raz w miesiącu itp . No tak ale centrala znowu ma wyjazd integracyjny. Może zamiast mamienia pracowników % trunkami zarząd posłucha głosu pracowników. Pomyślcie o innych benefiach dla nas ! Tyle w temacie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aweawe

Nie polecam , mimo że bardzo prosiłam o dostarczenie mi paczki to w żadnych godzinach kurierowi nie pasowało . Dwa dni czekania na marne . Beznadziejnie wykonują swoją pracę . Z żadną inną firmą kurierską nie miałam takiego problemu . Kurier(usunięte przez administratora) z DPD pozdrawiam i bardzo dziękuję za olanie mojej prośby dostarczenia mi paczki za którą płacę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o DPD Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 154.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 19 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DPD Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii