Nie polecam, bardzo kiepski kontakt z kurierami, ani jeden ani drugi nie wie nic o przesyłce, odsyłanie od Annasza do Kajfasza, zero szacunku do klienta i jego czasu, szkoda nerwów na tę firmę. Lepiej wynająć bryczkę zaprzęgniętą w ślepego, kulawego konia, będzie pewniej i równie szybko.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Nie polecam , czeka na przesyłkę dwa dni...nikt nie wie co się z nią stało nawet infolinia
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Firma DPD robi sobie z klientów kpiny !! Zamówiony kurier nie pojawił się, nie zadzwonił, do kuriera też się nie dodzwonisz ,w obsłudze klienta nie mogą nic na to poradzić, dzwoniąc z zapytaniem dlaczego kurier się nie pojawił? Dostałam odpowiedź ,ze kurier był ,ale nikogo nie zastał! Co jest kłamstwem, ponieważ czekałam na niego o samego rana do wieczora !!
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Firma zniszczyła mi przesyłkę i odmówiła mi wypłacenia należności za towar odrzucając moją reklamację.
Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.
Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Witam paczke odebrano w poniedziale i beszczelnie powiedzieli ze za 3 dni będzie mija juz prawie 10 a paczki dalej nie ma , najgorsza firma z jaką sie spodkalem malo tego dzwonie co dziennie i kazdy w tym biurze mowi co innego nie polecem dpde to jest totalne dno tyle na tn temat sprawe zglasza moja mama na policje jezeli nie przyjdzie i wtedy się nauczą jak im sie dobiorą do tyłków
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Mirek Mirek 2.5 / 5 Mirek Mirek 3 października 2018 | 13:33 Nigdy więcej DPD w poniedziałek wyruszyła przesyłka z Niemiec minęła 3 doba astatus paczki nie ulega zmianie. Zadzwoniłem do DPD Polska a konsultant każe dzwonić do Niemieckiego przedstawicielstwa istna farsa. Teraz pozostaje szukać osoby ze znajomością języka Niemieckiego. Najgorsze jest to że prawdopodobnie paczki nie otrzymam do końca tygodnia bo jeszcze nie przekroczyła granicy a w niedzielę opuszczam miejsce zamieszkania. Okazuje się że nie mam możliwości przekierowania !
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Ludzie płaczą ze paczki nie doręczone bo byłem w pracy czy inne problemy, małe mózgi maja i nie rozumieją ze nie tylko ich paczka jest do doręczenia... w UK jak niema cie w domu zostawiają kartkę i paczka do odebrania w najbliższym magazynie DPD i nikt nie płacze z tego powodu , tyle że w Polsce plebs musi się dużo nauczyć jeszcze jak wygląda życie
Ten plebs chciałby taka kartkę znaleźć.. Ale pewnie zbyt duży koszt na kartkę i długopis...
Firma krzak, nie potrafi dostarczyć przesyłki. Nie polecam.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
(usunięte przez administratora) Przywieźli paczkę, nie sprawdzilem podpisalem kurier pojechal a w paczce brak 4 elementow metalowych o wartosci 160 zł wiec zadzwonilem przyjechal kurier sporzadzil protokul powiedzial ze to jest ich wina ze tir rozbil sie kolo Iławy ze jest ich tasma paczka oklejona, ze widac ze paczke poprawiali bo byla rozklekotana i ze jest kilka takich przypadkow jak moj. Ja uspokojony zrobilem reklamacje tez ta forma reklamacji niech ja szlag. A tu mi jakas pinda odpisuje ze jak podpisalem odbior paczki to moge ich pocalowac w (usunięte przez administratora) Takie hamy
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Totalnie beznadziejna i nieodpowiedzialna firma. Zostały mi wysłane lekarstwa neurologiczne, które dla mnie niezbędne w skomplikowanym, długotrwałym procesie leczenia. W dniu dostawy pracowałem cały dzień pod adresem dostawy (wykonywałem zlecenie do późnych godzin nocnych) i nie otrzymałem paczki. Ze strony DPD dowiedziałem się, że odmówiłem przyjęcia przesyłki. Jest to kłamstwo, ponieważ nikt mi tej przesyłki nie dostarczył. Złożyłem skargę. W niej wnioskowałem o natychmiastowe odesłanie lekarstw do nadawcy. Dopiero po kilku dniach jakiś osioł przekwalifikował moją skargę na reklamację i otrzymałem idiotycznego maila, że poinformuje się mnie w ciągu 30 dni o rozpatrzeniu reklamacji. Nikt nie pokusił się zatem o przeczytanie mojej skargi. Wnoszę, że klient jest dla tej firmy tylko narzędziem do wnoszenia opłat za przesyłki. W 21 wieku firma rozmija się całkowicie z jakością, odpowiedzialnością i dbałością o klienta. Prawie od tygodnia nie przyjmuję lekarstw, ponieważ są przetrzymywane przez DPD. Informuję, że podejmę stosowne kroki prawne odszkodowawcze za przerwane leczenie.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku zgłoszeń złożonych za pośrednictwem formularza reklamacyjnego odpowiedź udzielana jest w terminie do 30 dni. Informacji na temat przesyłek udziela infolinia Contact Center, tel.: 22-577-55-55, 0800 400 373. Z poważaniem,
Byle nie DPD! Kurier nie ma w obowiązku dzwonić przed dostawą. W efekcie jeśli zepsuje mi się domofon i nie będę o tym wiedziała, mam jechać 50 km do magazynu po avizo. Konsultant każe mi co 5 minut sprawdzać czy domofon działa xD. Dogadać się z nimi to nie lada wyzwanie, nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania jak np. co w sytuacji kiedy nie odbiorę paczki dwa razy (dopiero czwarty konsultant mi udzielił informacji). Kończą czat bez informowania zanim odpowiedzą na wszystkie pytania. Kurier nie odbiera telefonu. Prosiłam o kontakt bo pracuje 2 minuty od domu ale to dla nich nie lada wyzwanie spełnić moją prośbę. Istny koszmar !!! Nie wiem kogo oni tam zatrudniają. Ostatni raz zamawiam z zapłatą z góry. Teraz tylko za pobraniem, jak kurier nie dostarczy to chociaż nie stracę pieniędzy :(
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Witam. Firma Dpd, to jakaś porażka. Od kiedy kurierzy bez wiedzy klienta maja prawo zmieniać termin dostarczenia przesyłki? A jakie było wytłumaczenie? Paczka była za duża i kurier jej nie spakowal...! Szkoda że pracownicy myślą o sobie a nie o klientach. (usunięte przez administratora)
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Mam prośbę. Nie usuwajcie moich wpisów!. Pracy nie polecam. Słabe benefity. Firma zamiast zadbać o dobro pracowników i ich rodzin woli ich mamić % na imprezach. Może zamiast tego pani dyrektor z hr -u pomyśli o tym aby każdy kto chce miał kartę sportową, są limity, żeby częściej były owoce a nie raz w miesiącu!. itp. Może warto nas pracowników zapytać o to co chcemy ????
Tragedia!!!
Najgorsza forma kurierska za każdym razem przychodzi sms,że zapłacę karta a później okazuje się,że kurier nie ma terminala i lipa porażka zawsze z nimi jest problem gdyby to odemnie zależało to na bank bym nie korzystała z ich usług dziwi mnie,że firmy podpisują z nimi umowy !!
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Firma nie godna uwagi ,dziwi mnie ze sprzedawcy wybierają właśnie ta firmę kurierską ,kierowcy dostawcy to prostacy i chamy, zero jakielkowiek kultury po prostu żenada!!!
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Mimo wszystko że zapłaciłem dodatkowo za paczki niestandardowe Prz y wysylce. To towar i tak wrocil do mnie, uszkodzony i musiałem jeszcze raz zapłacić za wysyłkę! Parodia! Skarga poszła i liczę na zwrot pieniędzy za wysyłkę.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Nie polecam , mimo że bardzo prosiłam o dostarczenie mi paczki to w żadnych godzinach kurierowi nie pasowało . Dwa dni czekania na marne . Beznadziejnie wykonują swoją pracę . Z żadną inną firmą kurierską nie miałam takiego problemu . Kurier Adam Legnica z DPD pozdrawiam i bardzo dziękuję za olanie mojej prośby dostarczenia mi paczki za którą płacę
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Nie powiem gdzie można sobie włożyć te skargi bo ja złożyłam już trzy i do tej pory paczki nie otrzymałam! A to już tydzień!! Krystyna poznań
Nie polecam. Firma nie dba o pracowników. Przykłady? Proszę. Nie każdy może liczyć na kartę sportową jest limit. Owoce raz w miesiącu itp . No tak ale centrala znowu ma wyjazd integracyjny. Może zamiast mamienia pracowników % trunkami zarząd posłucha głosu pracowników. Pomyślcie o innych benefiach dla nas ! Tyle w temacie.
Nie polecam , mimo że bardzo prosiłam o dostarczenie mi paczki to w żadnych godzinach kurierowi nie pasowało . Dwa dni czekania na marne . Beznadziejnie wykonują swoją pracę . Z żadną inną firmą kurierską nie miałam takiego problemu . Kurier(usunięte przez administratora) z DPD pozdrawiam i bardzo dziękuję za olanie mojej prośby dostarczenia mi paczki za którą płacę
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 154.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 19 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.