Opinie o dpd.com - DPD Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie DPD Polska Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w DPD Polska Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Firmy kurierskie
Firmy kurierskie Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DPD Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Niezadowolona
Inne

Większość kurierów DPD jest miła i życzliwa ale takiego gbura jak dziś to dawno nie było,,,chamski, ordynarny i bez maseczki bo ma gdzieś. Firma przesyła namiar na kierowcę (nr telefonu) tylko nie wiem po co. Ja wiem on nie musi dzwonić ale to ja dzwonie mniej więcej o której będzie bo jak późno a ja muszę wyjść to nie widzę problemu żeby podjechać i przejąć od niego przesyłkę i tym samym odciążyć go żeby nie musiał już dojeżdżać. Ale nie hrabia gbur niezadowolony bo gdzieś spał zamiast rozwozić paczki.Jeszcze raz trafi się taka akcja to podziękuję za DPD bo na szczęście są też inne firmy.Akcja miała miejsce w Gdyni o godz.15:10 nr rej pojazdu PO6T355. Gratuluję pracownika.

Jarek.
Inne

Osobiście nie polecam firmy. Kurierzy bywają leniwi, nie chce im się podjeżdżać pod dom, nie umieją używać telefonu żeby zadzwonić do dostawcy, Preferują rozwiązanie łatwiejsze, tj. wpisanie do systemu trzykrotnej nieudanej dostawy i zwrot do Nadawcy. Poświadczają tym samym nieprawdę a firma akceptuje takie działania wyłudzającej od klientów pieniądze za następne nadanie. Interes się kręci. Już nie skorzystam z usług tej firmy, Żenada. Wady -brak kontaktu z kurierem -leniwi, nieuczciwi kurierzy -wyłudzenia pieniędzy poprzez wymyszenia ponownej dostawy -aprobata szefostwa dla tych nieuczciwych praktyk

Basia
Inne

Ta firma to kpina z klienta, kurierzy nie rozumieją dzięki komu mają pracę i mogą dodatkowo zarobić. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.

Anna Brudzisz
Inne
 Rekomendacja

A ja jestem z usług DPD ogromnie zadowolona. Zawsze szybka przesyłka, nigdy nie dostałam uszkodzonej paczki, kurierzy zawsze mili. Gwoli ścisłości - zamawiałam nie tylko na jeden adres i nie tylko z miejsc niedalekich ode mnie. Miałam do czynienia z różnymi kurierami, którzy przywozili mi przesyłki z drugiego końca Polski i - naprawdę - nigdy się na nich nie zawiodłam. :) Szybko, skutecznie i w miłej atmosferze. Polecam całym serduchem! :)

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.

Pytania

Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(14 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
L
Inne

Najgorsza firma kurierska , z jaką miałam do czynienia. Nie wiem, w jaki sposób są przekazywane paczki, ale domyślam się , że przed załadowaniem na samochód muszą "fruwać". O ile nie ma większych problemów z paczkami o małych wymiarach, to przy dużych gabarytach zawsze dochodzi do uszkodzeń zawartości. Na 3 duże paczki (w różnych okresach czasowych) - wszystkie trzy były uszkodzone. Zamówione meble przyszły BEZCZELNIE oklejone taśmą DPD (na zewnątrz karton oklejony na "okrągło"!) , a w środku uszkodzony / złamany korpus szafy - aby złamać deskę trzeba skakać po kartonie - pomimo, że widniała naklejka "ostrożnie szkło"!! Podejrzewam, że nawet gdyby cały karton był oklejony ostrzeżeniami - nikt by sobie nie zadał trudu, by potraktować ją "delikatniej". Z żadną, inną firmą kurierską nie miałam takich problemów, jak z DPD - nawet przesyłki dostarczana do paczkomatów są w lepszym stanie, niż te, które są transportowane przez DPD. NIE POLECAM, NIE ZAMIERZAM KORZYSTAĆ

Agata
Inne

Gorzej ,niż źle od 4 dni staram się odebrać paczkę - złożyłam dyspozycje odbioru w punkcie ale paczki nie ma bo zabrał kurier ,a on ma to w nosie miał być wczoraj nie dotarł ,dzisiaj już telefonu nie odbiera bo po co

gogentos
Inne

Kolejny raz kurjer zostawił paczke pod drzwiami i nawet nie zadzwonil.

Niedźwiecki
Inne

Tragedia brak kompetencji i pani przyjmującej paczki i konsultantów telefonicznych. Paczka z Nysy do Berlina 5 dni i do tego 1000 telefonów wykonanych do biura obsługi. Po skasowaniu za przesyłkę umywają rączki co dalej się dzieje z paczka i oczywoscie całą wina zrzucona na stronę niemiecka. No skorzystam i nie polecam

Krolik
Inne

Witam Wyslalam paczke z UK do PL do odbiorcy doszla paczka ale nie ta co wyslalam czyli zawartosc , karton i podrobili dane na paczce ja opisalam swoja paczke markerem a przyszla z naklejka i wydrukowane dane. Oczywiscie zglosilam ten problem i dostalam odpowiedz ,, Przesyłka została doręczona zgodnie z danymi wskazanymi na liście przewozowym " zadnej reklamacji nie dostalam ich nie obchodzi to ze zawartosc jest inna uwazajcie na tą firme zebym mogla to dalabym 0 a nie gwiazdke jedna .

kurier
Pracownik
 Pytanie
@Krolik

No Pani/Panie Krolik. Taka bzdura o jaką ze śmiechu można nogi połamać! Markerem zaadresowana paczka? Wyjaśniam: każda paczka musi posiadać etykietę z kodem kreskowym czyli tzw. list przewozowy. Bez tego, żadna przesyłka nie byłaby podjęta przez kuriera ani nadana w punkcie DPD. Coś tu nieprawdą śmierdzi.

Margaretta
Inne
 Pytanie
@kurier

Ja czekam na trzy paczki dwa tygodnie z UK, odebrał kurier DPD nikt nic nie wie KOD za krótki nie wiem co się dzieje jak to sprawdzić?

Rufi
Inne
 Pytanie

Pani Kurier dostarczyła paczke pod wskazany adres lecz nikogo nie poinformowała. Wszcząłem alarm po 2 kolejnych dniach i sie okazało że paczke wrzuciła do zagraconej altanki. Chyba nie o to chodzi w doręczeniu paczki? Tak robi p.Marzena w Białymstoku. Pozdrawiam

Ilona
Inne

Sytuacja z dzisiaj, świetna współpraca z salonem motoryzacyjnym, paczka wysłana, przelano 500 złotych z góry za paczkę. Kurier nie zastał nikogo w domu, więc paczka rzucona na chodniku.. Nie podpisałam WŁASNORĘCZNIE odbioru, bo nie wiedziałam, że nie zastając nikogo w domu, rzuci ją byle gdzie. Więc automatycznie nie można było nagrać filmiku odnośnie otwarcia paczki przy NIM z wyżej wymienionym towarem. Lampa samochodowa oczywiście zbita, więc kurier podczas transportu rzucał nią, jak workiem z ziemniakami. Po kontakcie z nim, pod numerem telefonu: 730 754 877, żadnych rzeczowych informacji. Ton kuriera chamski, odpowiedzi ordynarne... nie poczuwa się do odpowiedzialności. Pyskaty i niewychowany. Okropna obsługa klienta... bowiem gdybyśmy niczego nie zamawiali, kurierzy nie mieliby pracy. Nie polecam stanowczo, to już któraś sytuacja z rzędu. Od teraz tylko PP S.A, albo Ups (oni bynajmniej z Niemiec dostarczyli szklany żyrandol w idealnym stanie, bez żadnych problemów.) Kurier za taką sytuację powinien stracić posadę.

Aneta
Inne

Kolejna przesyłka dociera uszkodzona, a właściwie zmiażdżona. Kolejny raz oczywiście wina jest po stronie nadawcy bo źle zabezpieczył! Kurierzy święci.... Porażka!

SŁAWEK
Inne

Ja 3 razy już się przejechałem.Za każdym razem paczka zostawiona w punkcie.Skoro płacę za kuriera to ma dostarczyć przesyłkę do domu.Ostatnio zadzwoniłem do kuriera w dniu doręczenia i potwierdził że będzie u mnie koło godz 15.Koło 15 dostaje sms że kurier nikogo nie zastał i ponownie paczka ląduje w punkcie.Nigdy więcej DPD.

Kacper

Zamówiłem, drążek stacjonarny. Czekałem prawie 3 tygodnie, aby dowiedzieć się iż zgubili moją paczkę, a ja aby dostać zwrot muszę, napisać reklamację, którą rozpatrzą. Czekam na to rozpatrzenie już 2 tygodnie ponad i dalej nic, a przesyłka była warta 500 złotych, obecnie zostałem bez niczego. Jedna gwiazdka to za dużo, nigdy więcej nie skorzystam z ich usług skoro tak dużą paczkę potrafili zgubić.

Alicja
Inne
@Kacper

Z taką sprawa zgłaszasz się do sądu.

Iwona

Kurier który do mnie zadzwonił to zwykły buc, bardzo niemiły. Dzwoni i mówi że ma dla mnie paczkę, pyta czy jestem w domu. Akurat odbierałem córkę że żłobka, więc mówię mu jak jest i że zaraz mogę przyjechać albo jeżeli woli to niech zadzwoni domofonem do sąsiadki. Stwierdził że nigdzie nie będzie dzwonił i się użerał, więc mu tlumacze że sąsiadka odbiera dla mnie paczki bez problemu i ja dla niej też a on do mnie chamsko tonem: nie ma Pani numeru do sąsiadki? Mówię że mam ale skoro jest pod blokiem to może przecież zadzwonić domofonem. Odpowiada że nie jest pod blokiem, że jeszcze jedzie. Więc pytam czy w takim razie poczeka chwilkę i ja też zaraz będę, to mi odpowiada że nie będzie czekał. W rezultacie zadzwoniłam do sąsiadki, bo zależało mi ma paczce i oddzwonilam do tego buca żeby dał paczkę sasiadce. Jak zapytałem jak się kurier nazywa to się rozłączył. Nie ma to jak się wstydzić własnego nazwiska. Ten kurier zachował się bardzo niemiło i nieprofesjonalnie. Rzadko zdarza się żeby kurier był sympatyczny i kulturalny.

Grażyna
Inne
@Iwona

Bycie bucem to chyba wymóg dostania pracy w tej firmie. Nie spotkałam nigdy miłego kuriera DPD

Grażyna
Inne

Kurier beznadziejny, rzuca paczki gdzie popadnie, dwie zgubił, odznacza, że adresata nie ma w domu, chociaż jest.... Wniesione dwie skargi na kuriera, odpowiedzi od firmy zero. Jeśli macie wybór, bierzcie inną firmę, nie warto szarpać sobie nerwów.

Bart
Były pracownik
 Pytanie

Witam wszystkich ewentualnych klientów DPD. OSTRZEGAM I ODRADZAM DPD ! Omijać jak wirusy i pleśn ! Odradzam i będę odradzał wszystkim znajomym i firmom z którymi współpracuję. Z własnego doświadczenia - DPD to nierzetelna, oszukująca klientów i narażająca na dodatkowe koszty pseudo firma doręczeniowa. Mimo pobranych pieniędzy nie doręczają przesyłek, kłamią-oszukują klientów i biorą kasę za "niewykonanie" zlecenia. Z mojego doświadczenia (i jak widzę w komentarzach, nie tylko mojego) wysnułem jeden wniosek- DPD ordynarnie i celowo (usunięte przez administratora) ludzi ! Kurierzy nie przyjeżdżają na adres doręczenia, a w mailach w aplikacji informacyjnej DPD łżą, że kurier był... i nikogo nie zastał. Brzmi znajomo ? Ilu z Was tak oszukali ? ... widzę las rąk w komentarzach i opiniach. Ludzie którzy zapłacili za doręczenie, trzy dni z rzędu robieni są w narząd służący prokreacji... Wydaje się, że polityką firmy DPD jest pobieranie pieniędzy za doręczenie i zmuszanie klientów do odbioru przesyłki z magazynów firmy. Celowe działanie, którego firma jest świadoma, feed back płynie od klientów dzwoniących na infolinię. Podany przez DPD w mailu, telefon do kuriera, w celu uzyskania informacji o terminie doręczenia, informuje, że: "NIE przyjmuje połączeń PRZYCHODZĄCYCH" !!! Serio. Taka sytuacja. Obok w mailu jest też informacja, że w przypadku Covid, albo kwarantanny należy pod ten numer zadzwonić, żeby poinformować o tym fakcie kuriera. To takie działania pozorne DPD, o którym należałoby poinformować inspektora sanitarnego - oto jak DPD udaje, że zachowuje bezpieczeństwo przed zagrożeniem epidemiologicznym. Nikt nie odbiera, bo kurierzy DPD nie pojawiają się nawet z paczkami pod adresami doręczeń. Ciężko nie mieć wrażenia, że firma doskonale wie o tym fakcie (ja dzwoniłem 4 razy, aby uzyskać jakiekolwiek informacje o swojej przesyłce - nadaremno) (usunięte przez administratora) Oto numer (rzekomo) kuriera: tel: 732978368. Powodzenia w połączeniu w celu uzyskaniu jakiejkolwiek informacji. Infolinia/help desk DPD informuje, że oni też nie mogą skontaktować się z własnym kurierem i... NIC NIE MOGĄ" Brawo DPD ! Help desk ? Kpina z Klientów. Serdecznie odradzam wysyłanie czegokolwiek DPD. Korzystajcie z innych firm. Wszyscy lepsi od DPD ! - DHL, UPS, FedEx, nie mają problemu z kontaktem z klientem i z doręczeniem przesyłek. Jedna gwiazdka oceny dla DPD, to o jedną gwiazdkę za dużo. Unikać i piętnować takich cwaniaków. Wszystkim miłego dnia. Mam nadzieję, że komuś pomogłem w wyborze uczciwej firmy do wysyłek. Pozdrawiam

wy...jany
Inne
@Bart

numer 664273259 i 785181563 tak samo, nie warto dzwonić

Florian
Inne

Firmę DPD mozna przedstawiać jako przykład niekompetencji, (usunięte przez administratora) i zakłamania. Na przesyłkę czekałem ponad tydzień, codziennie słysząc w słuchawce ze napewno dziś do mnie dotrze, a na koniec usłyszałem ze nie mam nawet możliwość odebrania osobiście, bo paczka została nadana do nadawcy. Żenada, zdecydowanie nie polecam

Marcin
Inne

Paczka wraca opłacona za 65 zł ponieważ kurier obraża Mojego klienta chamsko mówiąc mu że będzie codziennie o 10:00 bo tylko o takiej porze może podjechać to odpowiedź na słowa klienta że pracuje i czy mógłby przyjechać po 14:00 oddział z Olsztyna to chyba najgorszy oddział z jakimkolwiek miałem do czynienia koordynatorzy w ogóle nie odbierają telefonów ani nie odpisują na e-maile a kurier który jeździ do Ostródy na ulicę piastowską nie potrafi się kompletnie zachować dział reklamacji i skarg niejaki pan Ernest można go poznać Ponieważ bardzo mocno sepleni poinformował mnie że kurier nie obraził klienta mówiąc że może mu przez 10 dni nawet wozić paczkę o 10:00 bo tylko o takiej porze i jeździ mój klient bierze wolne i się okazuje że paczkę już zwracają z powrotem to się w głowie nie mieści Jak można tak traktować klientów oczywiście nie wrzucaj my wszystkich do jednego worka ponieważ z Tarnowem współpracuje jako kierownik Media Expert u i nigdy przenigdy nie było problemu pani z kurierami a tym bardziej z obsługą w punkcie w Lisiej Górze Natomiast w Olsztynie pracują ludzie którzy za nic mają standardy panujące tylko tylko wy ty czyli sobie pseudo standardy i jeszcze upierają się że to jest właściwe traktowanie klienta wstyd i żenada tym razem paczkę wysyłałem prywatnie i straciłem 65 zł Może to nie jest kwota Zawrotna ale sam niesmak rozmowy z idiotycznym kurierem pozostanie w pamięci jak również z działem reklamacji z panem Ernestem który nie rozumie słowa mówionego

Oszukana przed kuriera
Inne
 Pytanie

Kurier (usunięte przez administratora) pracodawcę oraz klienta. Nie dostarczył pod wskazany adres przesyłki . Okłamał pracodawcę iż dostarczył przesyłkę przed wykonaniem telefonu do klienta . W takim razie po co dzwonił?!?!? Sprawę kieruje do sądu !

Zostaw merytoryczną opinię o DPD Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 155.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 129, z czego 19 to opinie pozytywne, 90 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DPD Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii