Opinie o Dino w Borowie Garwolińska 47

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Dino. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Dino o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Dino w Borowie Garwolińska 47

Pracodawca Nowy wpis
Były pracownik

Nie polecam tej pracy.pretensja o wszystko wiecznie że mało zrobione.atmostera że szkoda gadać...jeszcze nigdy z czymś takim się nie spotkałam.porazka Kierowniczka wiecznie niezadowolona z życia.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Dino? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Klient Nowy wpis
Inne

Lol. Nie trudno się z Tobą nie zgodzić. Na pierwszej zmianie 3 panie na czele z P.Kierownik siedzące na zapleczu I wychodzące tylko na zwołanie. Ja wogóle nie wiem kto układa ten grafik. Ciągle te same osoby na pierwszej zmianie. Tylko kasjer się zmienia. Towar nie ruszony stoi na paletach. Jakoś w godzinach popołudniowych przy innej obsadzie nie ma takich problemów. Widać Panie nie przychodzą do pracy tylko na pogaduchy na zapleczu. Pora żeby ktoś z biura przyjrzał się Panią na pierwszej zmianie

Klient Nowy wpis
Kandydat

Kierowniczka Dino Borowie jest okropna stosuje (usunięte przez administratora)wobec pracowników premię przyznaję tym co się z nią dzielą wiele pracowników nie dostaję premii mimo że widać że się starają są miłe dla klientów. Nie rozpatruję pozytywnie podań kandydatów do pracy przyjmuje tych co jej się podobają nie przegląda CV. Chyba najwyższa pora wymienić kierowniczkę.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie Dino? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
Lol
Inne

Do działu mięsnego personel trzeba zapraszać. Do kasy też . Trzeba drzeć się na cały sklep żeby przyszedł ktoś do obsługi. A jak już przyjdzie to z oburzoną miną. Jedyną pozytywną osobą z perseonelu jest pan kasjer. No i nagmnnie towary są po terminie przydatność.

Y
Inne

Proszę się wziąść za towar..... Poraz kolejny kupiłam produkt po terminie.... Chleb tostowy kupiony 24 stycznia z terminem do 21 stycznia.... Szok..... Mleko niby z terminem a z kwaszone poraz któryś..... Masakra. Chyba zaprzestane robić tam zakupy.... Zwracajcie uwagę na datę.... Mięso też kilka razy kupiłam zepsute ale Panie zawsze odpowiadają świeże dziś dostawa była.... ???? Proszę się wziąść za kierowniczkę badz zmienić, bo poniższe komentarze też nie są najlepsze o tej Pani....

Klient
Inne

Widzę wiele ludzi ma coś do powiedzenia na temat zachowania Pań Kasjerek. Jestem klientem tego sklepu I nie uważam żeby któraś z Pań byłaby nie miła. Zacznijcie ludzie od swojego zachowania np. Odkładania towaru gdzie popadnie bo już się rozmyśliłem I tego nie biorę. Jakby nie można było odłożyć na miejsce.To jest czyjąś praca i należałoby ją szanować. Żądania żeby ktoś przyszedł na 2 kase może zwyczajnie Pani Kasjerka poszła zjeść lub wyszła do WC chyba każdy ma do tego prawo ludzka rzecz. Ale oczywiście przez ludzi odbierane jest to jak "nie przyjemność ze strony kasjerki". Jeśli przychodzę na zakupy to nie zbawia mnie 5 minut bo otwarta jest 1 kasa. Jak Wam się tak spieszy to róbcie zakupy przez Internet.

K
Pracownik

Godziny otwarcia do 23. 00, klient przyjeżdża 22.30 chce coś kupić a Panie w sklepie już zamknięte, podłoga umyta nie wpuszczamy....kpina. Proszę zmienić godziny otwarcia bądź wziąść się za pracownice.....

1
Julia
Inne
@K

Może taki mają regulamin wewnętrzny? Pytałeś? Przecież nie będą sprzątać po pracy :D

K
Inne
@Julia

To jak mają taki regulamin to niech zmienia godziny otwarcia dla klienta. A nie pisze ze do 23 a o 22.30 już nie wpuszczają..... Mnie ich regulamin nie interesuje. Otwarte do 23 to mam prawo wejść i zrobić zakupy. Rozumiem 5 min.... Czy krajalnice umyte ok, ale pół godziny przed nie wpuścić....

Małgorzata
Inne
@K

Czy mi się wydaje, czy godziny otwarcia sklepu dla klienta to nie to samo co godziny pracy pań w sklepie? Może jakiś pracownik się wypowie w tej kwestii? Bo chyba w ustalonych porach dla klienta mają obowiązek go obsłużyć!!

P
Inne
@K

Zgadzam się, starsza blondynka nie dość ze powolna to jeszcze ciekawska. Komentuje często ile piw się kupuje, a z tego co wiem w domu alkoholizm. Obsługa beznadziejna.

1
Alicja
Inne
@P

A skąd Ty wiesz co się u niej w domu dzieje?Xd Tzn., no jak komentuje tak na głos to słabo, ale po co miałaby to roibć?

1
wiola
Inne
@Alicja

mowa o pani z chromina, a tu wszyscy się znaja;)

1
Alicja
Inne
@wiola

Aha. I faktycznie coś z tą Panią jest nie tak czy to on się uwziął?

Milena2000
Były pracownik

Pisze to jako pracownik. Nie polecam, odradzam każdemu. Kierowniczka siedzi całymi dniami w kanciapie popijając kawkę, jeżeli przyjdzie się o coś zapytać to wyskakuje za przeproszeniem z mordą do pracowników, przeklina i krzyczy na cały sklep nawet przy klientach. Dla klientów jest niemiła także, raz słyszałam gdy ludzie stali w kolejce obok mięsnego padły od niej słowa „pod warzywniak”. Mało tego ze wielka pani „kierownik” stosuje mobbing to na stołówce oraz zapleczu chodzą robaki.

Alicja
Inne
@Milena2000

Poważnie przy klientach? Aż ciekawa jestem ich reakcji. :/ A z tą sterylnością i tymi robakami to tak serio? Kto tu za sprzątanie odpowiada i czemu tego nie pilnuje?

Klient
Inne
@Milena2000

Droga Pani .. Było się bardziej starać to wygryzlaby Pani kierowniczkę i siedziałaby Pani w jej kanciapie i popijała kawkę. Jak się nie chce pracować tylko odbębnić swoje i wyjść do domu to tak jest, że ma się później żale i pretensje do innych.. Jeżeli mówimy o wspomnianym warzywniaku-ciężko przejechać po ludziach paletą ze skrzynkami,które musi wywieźć na dwor żeby klientom nie przeszkadzały. A jeżeli zwraca się do ludzi zawsze mówi "zapraszam pod warzywniak " ale tego Pani już nie wyłapała jako gumowe ucho ,które dodaje sobie więcej niż było, tylko po to żeby odegrać się na kimś za swoją marną i nic nie wartą pracę.. A odwołując się do robaków " skoro jest Pani taka delikatna niech zmieni Pani pracę na pracę w szpitalu .. Poziom Pani inteligencji i fałszywości przewyższa wszelkie kanony normalności ale cóż wymagać od osoby która w życiu nic nie osiągnęła przez lenistwo.

Kamil
Inne

Przeczytałem o dużych kolejkach do kasy. Czy to oznacza, że macie za mało pracowników? Bo może kogoś szukają do pracy ale tez nie widziałem żadnych nowych ofert ? Mam doświadczenie w handlu wiec myśle ze bym sobie poradził

Marcin
Inne

Jakie macie zarobki w dino ? Są premie ?

Klient
Inne

Kolejki przy kasie... Część pracownic bardzo nie miła, przy mięsie wiecznie pogawędki.... Trzeba czekać aż skończą bądź się przypomnąc że mi się spieszy i nie mam zamiaru czekać aż skończą swoje prywatne opowieści. Ale najbardziej irytująca Pani na mięsie... W tych czasach kiedy mamy korona wirus, sprzedawczyni maseczka pod broda, guma w buzi... Jeszcze non stop gada gdzie wszystko leci na mięso! Ale najlepsze jest to że żeby spakować wędline trzeba polizać palec ślina aby woreczek otworzyć... Ohyda.... Proszę się wziąść za personel. Aż się odechciewa mięsa kupować.

A..

Miałam okazje pracować. Szczerze mówiąc nie polecam.. Traktują nowego pracownika jak intruza. Do tego nie stosuja się poprawnie do szkolenia pracownika. Posądza odrazu na 1 kasie poczym później pretensje ze ktoś często dzwoni bo coś się stało.dwa pomimo obsługi klienta trzeba jeszcze biegać po całym sklepie jak (usunięte przez administratora) z towarem. Kiedy ponoć kasjer ma wyznaczony teren do odejścia.

Anonimowo

Nie Mila atmosfera ,problem z obsluga ,kolejki do kasy.ekspedientka rzuca miesem na lade..trzeba sie nastac az laskawie ktoras przyjde obsluzyc.

Zostaw merytoryczną opinię o Dino - Borowie

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Dino?

    Zobacz opinie na temat firmy Dino tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Dino?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Dino
Przejdź do nowych opinii