Bogdan „IT manager” od siedmiu boleści to najgorsza osoba pracująca w firmie. Calkowity brak szacunku do kobiet, głupie infantylne teksty do współpracowników i bezczelne zachowania. Nie polecam pracy z tym imbecylem
Nie polecam tego miejsca pracy. Brak BHP, brak odpowiedniej ilości gaśnic, przeciekający dach i nie działające ogrzewanie. Wózek widłowy bez przeglądu i z wypadającym kołem. Niekompetencja " najwyższych" Warstw zarządzających, a do tego (usunięte przez administratora) i traktowanie pracownika jak (usunięte przez administratora) (wciskają pracownikom kebaba i przeterminowane krakersy żeby pracowali więcej niż 8 godzin). Benefity w postaci owoców magicznie znikają po 30 minutach od przyjazdu. Omijać szerokim łukiem!!!!
Wciskają? Jak ktoś nie chce to nie bierze? I to nie jest w formie właśnie zadośćuczynienia z tym kebsem jak przypadkowo nadgodziny się trafią? Każdy na to narzeka czy może znajdują się ich zwolennicy? I ten wózek bardziej mnie interesuje niż dodatkowe posiłki. Gdzie zgłaszaliście ten przegląd do wykonania? Po jakim czasie powinni to już ogarnąć?
Tu przy e-commerce jak się zarabia? I ogólnie pracuje? tak tylko badam teren, bo pracuje w innej firmie na tym samym stanowisku, a tutaj widzę ze stawek cos nie podają. Niektórzy klienci z tego co widzę odradzali współpracę a ludzie z działu? Tez ze Śródmieścia jestem, może bym się przeniósł, warto iść w ogóle na rozmowę?
Nie pierwszy i nie ostatni. Lokalny polski team się stara i to bardzo w niemal każdym obszarze. Ekipa zagraniczna, pochodząca głównie z Turcji odwrotnie: niestety nie stara się zmienić obecnego sposobu funkcjonowania i nie interesuje ich zadowolenie klientów jak i pracowników (Go Work nie kasujcie proszę tego zdania. Ta opinia absolutnie nie narusza żadnych zasad) . Bez zmiany podejścia zarządu ta sytuacja też się nie zmieni. Praca tam przypomina wieczne łatanie przeciekającego dachu, a na remont generalny nie ma chęci i zgody. Firma funkcjonuje tylko dzięki wyrobionej na świecie marce (usunięte przez administratora), której Devanlay jest tylko dystrybutorem ( za zgodą firmy(usunięte przez administratora) z Francji)
Z czego mogła wynikać tamta opinia odnosząca się do rekrutacji jeszcze z lutego? Ktoś pisał tylko, że sam proces jest nieprofesjonalny a co konkretnie mogło się na nim wydarzyć? Możliwe, że chodziło o feedback? Czy jest on obecnie dawany zaraz po zakończeniu rozmowy? Sporo osób kandyduje w jedno miejsce? Mnie interesują oferty dla zastępów kierownika, warunki bardzo się różnią ze względu na lokalizacje?
Pewnie chodzi tu o to, że kiedy przychodzi kandydat i czeka na rozmowę to niektórzy Turcy mimo że ich widzą to nie przychodzą (nie wiadomo czy specjalnie żeby coś pokazać lub niespecjalnie bo mają ważniejsze rzeczy. To reguła)
Specjalnie czy tez nie, to w zasadzie z kim można ewentualnie pogadać jeśli odnosi się wrażenie, że były to zabiegi jak najbardziej celowe? Kto jeszcze prowadzi nad tym wszystkim nadzór, ile to stanowisk? Zastanawia mnie jak duża jest góra
Ale to już równolegle twierdzisz, że wiedzą o zatrudnieniu u siebie kogoś nowego i i tak mówią, że trzeba na feedback czekać mimo, że miejsce zajęte? Po co tak? odzywają się czasem do sprawdzonych na rozmowie ludzi z inna oferta?
Tu przy e-commerce jak się zarabia? I ogólnie pracuje? tak tylko badam teren, bo pracuje w innej firmie na tym samym stanowisku, a tutaj widzę ze stawek cos nie podają. Niektórzy klienci z tego co widzę odradzali współpracę a ludzie z działu? Tez ze Śródmieścia jestem, może bym się przeniósł, warto iść w ogóle na rozmowę?
Firma zwolniła cały personel magazynu głównego, zarządza osoba niekompetentna. Te opinie w ostatnich 2 mc z niczego się nie pojawiły, stawka najniższa minimalna, firma ma pracowników za (usunięte przez administratora) stanowczo odradzam
A wiecie co jest przyczyna tego, że w magazynie głównym doszło do takich zmian? pisząc o tych odejściach masz na myśli przy tym to, że wzięto po prostu nowe osoby, tak? przynajmniej gdzieś w jakiejś opinii ktoś pisał cos o opóźnieniach na magazynie, czy to właśnie było przyczyna?
Po pierwsze ta firma (usunięte przez administratora) pracowników i klientów. Jeśli teraz ktoś szuka powodu akcji odwołania całej ekipy niech patrzy punkt pierwszy. Możecie się domyśleć co się tam odstawia i z jakich przyczyn. W rzeczywistości jest znacznie gorzej. Opóźnienia na magazynie nie wynikały i nie wynikają ze złej pracy magazynierów tylko złego zarządzania, tureckich systemów IT oraz skorumpowanych układów.
Postanowili na początku zwolnić kierownika w tym dniu przyjechały osoby z biura i zwolnili wszystkich, nie mieli nikogo na nasze miejsca myśleli ze zostaniemy na okresie wypowiedzenia, ściągnęli ludzi ze sklepów pod groźbą zabrania premii, firma ma ludzi za niewiadomo kogo kto może tylko pracować i ma dawać wszystko od siebie, kierownik pyta się co będziesz w domu robić zostań na nadgodzinach, ciągłe poganianie mimo że były wyniki ( W (usunięte przez administratora)
I to pierwszy raz dopiero gdy ten wspomniany system zawiódł? Zastanawiam się czy działają cos z tym by wprowadzić jakiś nowy co by człowiek stratny jednak nie był? Na wszystkich stanowiskach ekipa się zmienia? trochę powystawianych ofert widzę
Nie pierwszy i nie ostatni. Lokalny polski team się stara i to bardzo w niemal każdym obszarze. Ekipa zagraniczna, pochodząca głównie z Turcji odwrotnie: niestety nie stara się zmienić obecnego sposobu funkcjonowania i nie interesuje ich zadowolenie klientów jak i pracowników (Go Work nie kasujcie proszę tego zdania. Ta opinia absolutnie nie narusza żadnych zasad) . Bez zmiany podejścia zarządu ta sytuacja też się nie zmieni. Praca tam przypomina wieczne łatanie przeciekającego dachu, a na remont generalny nie ma chęci i zgody. Firma funkcjonuje tylko dzięki wyrobionej na świecie marce (usunięte przez administratora), której Devanlay jest tylko dystrybutorem ( za zgodą firmy(usunięte przez administratora) z Francji)
Na wstępie chcę zaznaczyć, iż moja opinia dotyczy wyłącznie rekrutacji. Początek był bardzo miły, same konkrety, rozmowa online, kontakt mailowy i sms obiektywnie dobry. Schody zaczęły się w momencie gdy zakończona została rozmowa f2f, przebiegła ona pomyślnie, choć nie do końca wiem co miała na celu, bo ani ja ani osoba rekrutująca mnie nie wynieśliśmy z pewnością z tej rozmowy nic nowego, ale rozumiem, że czasem warto na tym ostatnim etapie zobaczyć się na żywo. W trakcie całej rozmowy otrzymałam dość wyraźny feedback, że wszystko wskazuje na to, że to ja mogę dostać te prace, ale wiadomo- bywa różnie. Informację zwrotną miałam otrzymać kolejnego dnia. Jak już każda osoba czytająca się domyśla- nie dostałam. Mimo powielania prób kontaktu nie otrzymałam tej informacji do dziś- za dwa dni mija równo miesiąc. Ja rozumiem, że można z jakiegoś kandydata zrezygnować, ale fajnie by było dać jakikolwiek feedback. Dodam jeszcze, że pan rekrutujący ewidentnie unikał kontaktu, zwłaszcza, że gdy po ponad tygodniu zadzwoniłam z innego numeru telefonu, niż mój własny, odebrał, oczywiście obiecał dać odpowiedź w ciągu kolejnych (jak dobrze pamiętam 2 dni) :) niezwykle zaskakujące jest dla mnie, że osoba, która jest docelowym przełożonym i reprezentantem dużej światowej korporacji zachowuje się w sposób, który ze słowem „profesjonalizm” nie ma absolutnie nic wspólnego. Uważam, że to była gigantyczna strata czasu, niepotrzebny stres i pozostaje mi wyłącznie niesmak. Nigdy nie spotkałam się z takim sposobem urwania komunikacji jako kandydatka. Szkoda, że takie osoby wpływają właśnie na sianie czarnego PRu wśród kandydatów do pracy. A wystrarczylo tylko napisać sms/maila czy zadzwonić i powiedzieć „Dziękujemy za rekrutację, postanowiliśmy wybrać innego kandydata”, nic więcej. Dzielę się tą opinią, bo mimo mojej sympatii do marki myślę, że już zawsze gdy będę patrzeć na logo pozostanie niesmak w postaci rekrutacyjnej, a moje pierwsze wrażenie i każde kolejne było bardzo dobre, do momentu aż kontakt został urwany. Mam nadzieję, że to pierwsza i ostatnia rozmowa, która została przeprowadzona w taki sposób i wierzę w to, że każdy może mieć gorszy okres w swojej pracy, być może trafiłam na gorszy czas pana, który mnie rekrutował :)
Ja mialam dokladnie taka sama sytuacje, jestem managerem 11 lat a nigdy nie spotkalam sie z takim mydleniem oczu :) i brakiem profesjonalizmu.
Nie polecam pracy w sieci sklep Lacoste . Pracowałem w 2 skalpach i wynagrodzenie za pracę która się wykonuje średnie gdyż plany które są dawne to są średnio realne . Regionalni i ludzie u góry zapominają że to ludzie stojący w skalpach którzy są na 1 lini z klientem zarabiają na całą firmę . Mógłby się poprawić uniformy bo klient kupuje rzeczy z nas . Regionalny G bardzo przyjazny . Pozdrawiam
Pracę w firmie polecam średnio , sa plusy i minusy . Jeśli chodzi o firmę porażka nie wiem jak ona funkcjonuje. Rzeczy o które się prosi to można pomarzyć są niezorganizowani. Jeśli chodzi o towar na sklepach hmm często duże braki i nie ma czym handlować . Dbanie jest tylko o duże skalpy najczęściej te z Warszawy więc jeśli chcesz być kierownikiem w małym sklepie to się zastanów . Wypłaty pracownicze cały czas podobne gdyż ciężko przebić zaporowe plany przy cenach rzeczy które nie ukrywajmy są kosmiczne i ludzi nie stać na takie ( kurtki po 2000 zł) Ludzie to Lacoste a nie światowe marki znanych projektantów. Pracownicy którzy wykonują całą robotę sprzedając te ubrania są traktowani jak nie powiem co, a to oni wykonują większą robotę i są nie doceniani i nie zauważeni . Jeśli chodzi o kierowników jak trafisz na fajnego i spoko zespół da się żyć ale niestety zarobki tego nie oddają .
Tureckie systemu IT? a jest tu może ktoś z tego działu i by cos więcej o pracy na nim w takim razie dopowiedział? Wcześniej już ktoś wspominał o stanowisku IT Managera, ciekawi mnie to z jakich innych stanowisk cały dział docelowo się składa?
Zazwyczaj źle wspominam współpracę z tą firmą. Zacznę od wizyt tureckiego zarządu; to był jeden wielki teatrzyk. Po paru wizytacjach dalej nie znają imion pracowników, patrzą na ciebie jak na (usunięte przez administratora). Jeśli dobrze pracujesz, to i tak nie zostaniesz doceniony, chyba że zaczniesz kręcić z osobą z zarządu... wtedy może i awans wleci. Kierownicy zostali poinformowani że wspomniana wcześniej osoba nie nadaje się na stanowisko kierownicze, czy posłuchali? Oczywiście że nie. Na stanowiska kierownicze są wybierane osoby niekompetentne, w efekcie czego później zespół się rozsypuje lub ginie 120 sztuk ubrań. Zarobki są spoko do momentu, jak możesz robić po 40 nadgodzin; później lipa. Robienie wyrzutów sumienia o to, że wziąłeś L4, jest na porządku dziennym.
Ludzie kochani! Nie zamawiajcie produktów ze strony Lacoste. Totalny bajzel! Nikt nic nie wie, paczka niekompletna, brak wszystkich zamówionych produktów, pomylone rozmiary i nie idzie nic wyjaśnić. Biuro obsługi klienta to jakaś porażka! Pan nic nie wiem, nic nie jest w stanie sprawdzić i udzielić informacji - tylko JEST! Na połączenie czeka się po 20 min. i nic z niego nie wynika. Lepiej iść na bazar.
Czy widzieliście nowe ogłoszenie o pracę Devanlay Polska Sp. z o.o. na stanowisko Kierownik działu? Pojawiło się 14 listopada na Pracuj.pl. Planujecie na nie aplikować?
(usunięte przez administratora) jeśli chodzi o Lacoste. Towar odesłany tego samego dnia co przyszedł bo okazał się za duży. Mimo terminu 14 dniowego po 4 tygodniach brak zwrotu gotówki. Telefonu nie odbierają na e-mail nikt nie odpisuje. (usunięte przez administratora) po prostu i nic więcej! Jechać pod adres i (usunięte przez administratora) tego kierownika co to wszystko trzyma. Kawał(usunięte przez administratora) . Żałuję że wcześniej opini nie przeczytałem o tym sklepie bo nie zamówiłbym nawet skarpetek a co dopiero coś większego! Będę zgłaszał sprawę wszędzie gdzie się tylko da
O właśnie do tego sklepu co tu o na myśli piszą ludzi szukają. Większość to oferty dla sprzedawców ale moja uwagę zwróciła tamta oferta da juniora od digital marketingu. Za trzy dni mi w zasadzie wygaśnie, wiec co sadzicie o pracy tak w ogóle? po Śródmieściu czegoś szukam i może zaaplikuje. Tylko faktycznie to jest 100% stacjonarka? A co z hybrydą jakąś?
SKLEP lacoste to jest żart - naprawde !!to jest nie do wyobrażenie jacy amatorzy tam pracują !!! Wiecznie opóżnienie na magazynie , zero INFORMACJI, ZERO ZNALEZIENIA ROZWIĄZANIA ,ZERO WSZYSTKIEGO , nic nikt nie wie , towar zamówiony dotarł po 11 dniach ,zwrot - 14 dni bez odezwu i zwróconych środków .Odradzam wszytskim. Nie wystawilem w zyciu negatywnej opini -ale tutaj niech nikt sie nie. natknie na nich. (usunięte przez administratora) wszytskioch to tak upodlił taką markę . W chińczyku masz lepszą obsługę- żal mi to pisać ale do biedronki na kase by się nie nadawali . Jeżeli to czyta dyrektor bądź ktokolwiek inny - zróbcie porządek z załogą bo odstrasza ludzi ! ja napewno nic jużtu nie kupie ,żeby wydawać niemałą kasę i wszyscy cie (usunięte przez administratora) mieli to jestkpina
Cześć, pewności chyba nie mam, ale do którego sklepu w tym momencie nawiązujesz? Jaka to lokalizacja? Nie żeby cos ale jest właśnie powystawianych ofert na takim portalu i zastanawiam się czy to właśnie nie tu gdzie sugerujesz jakieś zmiany? I z drugiej strony ciekawią mnie odniesienia samych pracowników. Tylko z którego punktu?
Nie polecam tego miejsca pracy. Brak BHP, brak odpowiedniej ilości gaśnic, przeciekający dach i nie działające ogrzewanie. Wózek widłowy bez przeglądu i z wypadającym kołem. Niekompetencja " najwyższych" Warstw zarządzających, a do tego (usunięte przez administratora) i traktowanie pracownika jak (usunięte przez administratora) (wciskają pracownikom kebaba i przeterminowane krakersy żeby pracowali więcej niż 8 godzin). Benefity w postaci owoców magicznie znikają po 30 minutach od przyjazdu. Omijać szerokim łukiem!!!!
Wciskają? Jak ktoś nie chce to nie bierze? I to nie jest w formie właśnie zadośćuczynienia z tym kebsem jak przypadkowo nadgodziny się trafią? Każdy na to narzeka czy może znajdują się ich zwolennicy? I ten wózek bardziej mnie interesuje niż dodatkowe posiłki. Gdzie zgłaszaliście ten przegląd do wykonania? Po jakim czasie powinni to już ogarnąć?
Bogdan „IT manager” od siedmiu boleści to najgorsza osoba pracująca w firmie. Calkowity brak szacunku do kobiet, głupie infantylne teksty do współpracowników i bezczelne zachowania. Nie polecam pracy z tym imbecylem
Jakie warunki zatrudnienia oferuje firma Devanlay Polska Sp. z o.o.? Czy oprócz pensji w wysokości około 4400 można liczyć na dodatkową premię?
Proces rekrutacji to tragedia, brak poszanowania dla kandydatów i ich czasu, jesli tak sie prezentuja na poczatku to od razu widac ze szkoda na te firme czasu - zero klasy i profesjonalizmu.
Widzę że rekrutacja na stanowisko sprzedawcy w salonie Lacoste jest nadal otwarta :) Moze ktos pracuje w Krakowie i zdradzi jak wam się pracuje, jak atmosfera? Może jakieś rady dotyczące rozmowy kwalifikacyjnej? Trochę dużo pytań, ale w ogłoszeniu warunki pracy wyglądają bardzo fajnie :P
CHCIAŁEM DOKONAĆ ZAKUPY DRESU LACOSTE PROMOCJA 5 MIN TEMU BYLA NA 195 ZA BLUZE ORAZ 165 ZA SPODNIE TERAZ CALY KOMPLET 700!!!! JAK ŻYĆ W TYM KRAJU (usunięte przez administratora) !!!!!!!!!!!!!!!!
Osoby które totalnie nie nadają się na swoje stanowisko,można się pośmiać z ich głupoty i braku profesjonalizmu,za kasą stoją w kilka osób,przekleństwa w obecności klientów,gorszące zachowanie małolatów,nigdy więcej nie zrobię zakupów w polskim lacoste,chujowo - nie polecam
No i kto tutaj przeklina. :( Ja to aż ciekawa byłabym szczegółów o jakie gorszące zachowanie chodzi. No chyba, że tylko o te przekleństwa? Zresztą to w ogóle możliwe, żeby w sklepie się tak obsługa zachowywała?
Obsługa klienta na poziomie poniżej zera! Gdy poprosiłam o numer przełożonego w celu zgłoszenia reklamacji Pani rzuciła słuchawką!!!Pierwszy raz w życiu spotkała mnie taka sytuacji zważywszy, że towar został zamówiony i opłacony niestety sklep nie wysłał towaru. Po moim telefonie 12 dni po złożonym zamówieniu Pani na infolinii stwierdziła, że zamówienie zostało anulowane. Dodam, że zamówiony przeze mnie towar nadal widnieje na stronie internetowej jako dostępny. Czekam na zwrot gotówki...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Devanlay Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Devanlay Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Devanlay Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 0 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!