Nie kupujcie w tym sklepie, najpierw nie przekazali mojego nr telefonu ani maila firmie kurierskiej, gdy napisalam maila, co z zamówieniem, okazało się, że kurier próbował je dostarczyć, ale nie mógł sie do mnie dodzwonić. Przekuerowałam więc zamówienie do punktu, ale przez brak numeru i co za tym idzie brak możliwości wysłania mi kodu odbioru zamówienie zostało zatrzymane w punkcie na tydzień. No i dobra, umówiłam się z kurierem, przełożyłam swój wyjazd na kolejny dzień, żeby odebrać tę przeklętą paczkę, bo tak udało się umówić z kurierem po 2 godzinach tłumaczenia sytuacji na infolinii i otwieram pudełko…. A tam DWA PRAWE BUTY XD i to w zdezelowanym opakowaniu, brudne podeszwy, skóra pognieciona, nie wiem czy oni wyciągnęli je z jakiegoś śmietnika, ale tak beznadziejnej sytuacji nigdy nie miałam. Zostalam bez butów na wyjazd, z zamrożoną kasą i jeszcze musisałam dokonać zwrotu. Dostałam 10% zniżki na kolejne zakupy, tak jakbym kiedykolwiek chciała mieć jeszcze do czynienia z tym cyrkiem. Nie traćcie czasu na ten sklep, to samo można kupić na zalando czy w sklepie stacjonarnym, który nie ma z tymi klaunami nic wspólnego
A kontaktowałaś się już z firmą, że coś nie tak z zamówieniem? Delikatnie mówiąc :P Co odpowiedzieli?
Jak tylko otworzyłam paczkę, to nasmarowałam im maila, że to gruba przesada, odpisali mi, że mogą tylko zaproponować zwrot śrdoków jak im odeślę produkt i że im przykro, że taka sytuacja miała miejsce xD No i ten rabat 10% xD Mam wrażenie, że jakaś za nisko opłacana osoba w magazynie sabotuje tę firmę i trudno się dziwić jak patrzę na opinie pracowników na tej stronie.
(usunięte przez administratora) Te całe premie to jakiś żart jak ta cała firma…jeden wielki wyzysk i kłamstwa.Wypłata po 168 godzin pracy poniżej najniższej nigdy więcej tam nie wrócę
Jak wygląda praca na stanowisku FA w biurze Warszawskim?
Zamówienia anulowane z powodu niedostępności produktu, chociaż na stronie w FAQ jest wyraźnie napisane, że nie ma możliwości zamówienia produktów niedostępnych. Miałem tak w przypadku 2 zamówień. To po co są wystawione produkty, których fizycznie nie ma na magazynie? Wina zwalana na błąd systemowy, ale problem powtarza się od dłuższego czasu (ostatnia negatywna opinia sprzed 2 lat i do dzisiaj żadnej pozytywnej na opineo), więc już dawno coś powinno się z tym zrobić. Więc o co chodzi? Jeżeli chodzi o mrożenie pieniędzy, to nie ma lepszego sklepu do tego.
Ten sklep to totalna porażka. Już mi trzecie zamówienie anulowali bez podania przyczyny a co najgorsze wykorzystałem bon 100zł który anulowali wraz z całym zamówieniem tragedia.
Jako że aktualnie jest wyprzedaż zimowa na lacoste, zrobiłem kilka zakupów, bo trafiły się produkty po fajnych cenach. Po tygodniu na koncie zobaczyłem, że wszystkie zamówienia zostały anulowane. Żadnej informacji na maila nie otrzymałem. Z tego co czytam, jest to nagminne zachowanie wobec klientów. Nigdy nikomu nie polecę tej firmy. To jest żałosne, jak traktują swoich klientów. Jak ktoś już naprawdę chce zrobić tam zakupy, to niech robi to przez twisto, przynajmniej pieniędzy nie zamrozi. Ja już nigdy więcej nie skorzystam z ich strony.
Ta firma to totalna porażka, wynagrodzenie: podstawa zarówno sprzedawcy, zastępcy czy kierownika to wielki śmiech, różnice między tymi stanowiskami są niewielkie. System premiowania to kolejne kpiny. Firma „zarządzana” chociaż to za duże słowo bardziej adekwatne będzie prowadzenie tego wychodka przez ludzi z Turcji gdzie pracownicy to dla nich zwykli śmiecie. Częste kontrole podczas których nie można liczyć nawet na dzień dobry czy dowidzenia (przypominam jesteś śmieciem wiec na co liczysz) , standardowe czepianie się o wszystko. Dużo zależy od humoru „prof” Me.. który ewidentne inteligencja nie grzeszy. Jeśli chcesz być ciagle (usunięte przez administratora) i mieszany z błotem to idealne miejsce dla Ciebie.
Zarządzający z Turcji powinni przyjąć polskie standardy jeśli chodzi o traktowanie pracowników, bo to u nas zatrudniają ludzi i prowadzą firmę. Ten system premiowania jest na jakich zasadach? Zwykle dostają go ci którzy zrobią wyniki. ...
Devanlay a dokładnie lacoste.pl strona internetopwa to tragedia. Zrobiłem częściowy zwrot zamówienia i nie mogę odzyskać zwrotu pieniędzy. Po upływie terminu 14 dni zadzwoniłem. Pani na infolinii kręci, że przelewy tylko w poniedziałki, ok czekam do poniedziałku, przelewu nie ma, prosiłem kilka razy o maila z wiadomością, w której będzie jasno napisane kiedy będzie przelew, nie dostałem, ponieważ ona nie ma takiej możliwości. Ostatecznie o 16;30 w poniedziałek zadzwoniłem czy coś wiadomo i usłyszałem, że przelew zrobiony. Na drugi dzień oczywiście przelewu nie ma.... dzwonię , dowiaduje się, że jest to przelew międzynarodowy i trwa kilka dni. Podczas rozmowy Pani zapewniała, że gdy przelew od nich będzie wykonany dostanę wiadomość potwierdzającą, nie dostałem. Obecnie czekam te kilka dni na przelew, jeśli nie otrzymam pieniędzy to rozwiązanie widzę tylko poprzez list wzywający do zapłaty a jeśli nie to, to droga sądowa, choć chyba nie ma na co za bardzo liczyć iż niby rozmowy nagrywane lecz zapewne będą usunięte gdy będą one potrzebne i zapewnień Pani na infolinii nie będzie można odtworzyć Nie polecam, ocena -1/10
A jak kupowałeś, to przelewałeś pieniądze na jakieś polskie konto? Zastanawia mnie ten międzynarodowy przelew. Z Turcji zwracają tę kasę, czy co...
Wysłali mi kompletnie używane obuwie i twierdzą że mogę reklamować. Buty były tak mocno używane że są brudne i starte. Sprawą zajmie się Policja.
Dokładnie na prokuraturę z nimi. Niech zrozumieją ze klient jest ich panem i dzięki niemu maja prace.
Jak się wyjaśniła ta sprawa? Jestem ciekaw co było dalej, może to opiszesz niedługo? :) Może firma zwróciła Ci jednak pieniądze za obuwie? Daj znać jak postąpiło Devanlay Polska, ciekawi mnie finał tej sprawy.
Nie polecam pracy na głównym magazynie. Zmuszają do nadgodzin, jak się nie zgadzasz, to przełożony jest obrażony na ciebie i strzela Focha jak małe dziecko. Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu. Brak szacunku do pracowników oraz brak przestrzegania, chociażby podstawowych zasad BHP. Cały wyższy szczebel tej firmy to są Turkowie, które nie chcą i nie widzą sensu w zrozumieniu kultury tego kraju. Narzucają swoje reguły i nie liczą się ze zdaniem nawet jak nie mają racji.
O tak, zgadzam się. Nie rozumiem jak można zakładać biznes w Polsce i choć trochę nie zrozumieć kultury i standardów polskich, europejskich, które znacznie odbiegają od standardów tureckich. Turkom jeszcze dużo czasu zajmie zanim zrozumia jak prowadzić biznes i aż dziw bierze że centrala przymyka na to wszystko ok i nie interesuje czy kontroluje.
Jak te nadgodziny są później rozliczane w Devanlay'u? Czy można je odbierać w inne dni pracujące czy są jakoś dodatkowo płatne?
ile zarabia się brutto w lacoste w krakowie?
Postawiłaś bardzo trafne pytanie - być może ktoś niedługo na nie odpowie. Ja wiem jedynie tyle, że Devanlay oferuje atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premii - to bardzo ogólne informacje, ale dobrze wiedzieć i to. Firma oferuje także możliwość rozwoju zawodowego. Postanowisz zatem aplikować?
Atrakcyjne wynagrodzenie? Zależy dla kogo.. i druga sprawa jakie stanowisko.. Dokładnie zbadajcie to, bo jest zupełnie inaczej niż tu wszyscy piszą.. nie polecam
Witam, czy przy podczas rozmowy kwalifikacyjnej jest rozmowa w języku angielskim? Pozdrawiam
Firma zdecydowanie nie wygląda tak jak rok temu, tak jak 6 miesięcy temu czy kwartał temu. Zmiany? Jest dużo nowych, młodych osób, które z dnia na dzień próbują stworzyć coś nowego - jeżeli brakuje im motywacji nie zawsze idzie łatwo, ale za to możliwości dla tych zmotywowanych są duże. Ludzie? Organizacja stawia na osoby młode, przez co codziennie uczy się czegoś nowego razem z nimi. Logistyka & Magazyn tu w 100% zmieniła się polityka, zasady pracy i osoby, które zarządzają obszarem - razem z nimi pojawiły się nowy know-how, nowe narzędzia, pomysły, procedury i cele na przyszłość. Dlaczego warto tutaj pracować? Firma zmienia się dalej, za 3 czy 6 miesięcy będzie jeszcze inna... - doświadczenie zdobyte przy tworzeniu tych zmian - bezcenne :-) Warunki pracy? Wynagrodzenia: do 10-tego, nadgodziny (dla magazynu) - rozliczane razem z wynagrodzeniem. Zatrudnienie: umowa o pracę (brak "śmieciówek" itp.)
Espèce de voleur et de filou! Vous travaillez pour eux et vous volez des Polonais avec eux. Lacoste a gagné votre pays comme ici vous ne pouvez pas respecter les citoyens. Vol, fraude, pathologie est le parfait slogan publicitaire de la marque exclusive Lacoste.
(usunięte przez administratora) + (usunięte przez administratora)= Lacoste. Pracownicy najgorszego sortu (nie wszyscy) bo kradną i podmieniają ciuchy i obuwie a potem po cichu sprzedają na Allegro to co ukradli. Lacoste PL kompletnie nic z tym nie robi. W Internecie aż huczy od negatywnych opinii o tej EKSKLUZYWNEJ :-) marce. Szkoda że tu nie można zamieszczać zdjęć bo bym pokazał co mi przesłano. Pracownicy (usunięte przez administratora) + kierownictwo regionalne = Lacoste PL
A jakieś dodatkowe fanty poza umową? Np: Będę przychodził do pracy w starych przepoconych butach a wychodził w nowych. Stare przepocone brudasy wyśle się jakiemuś jeleniowi czyli zgodnie ze standardami Waszej firmy. Jak ktoś ma stare ciuchy zapraszam do Lacoste na okres próbny :-)
W tej firmie sukcesywnie gnębi się pracownika, tak żeby nie odczuł tego od razu. Pod płaszczykiem kurtuazji chowa się niekompetencja. W pracy w tej firmie odnajdą się osoby, których mottem życiowym jest "miej wyje..nie a będzie ci dane". Jeśli jesteś osobą, która potrafi bezrefleksyjnie wykonywać polecenia nie zastanawiając się nad ich sensem to miejsce dla Ciebie. Ja nie polecam.
Dokładnie tak. Jeśli chcesz wykonywać wszystkie polecania Turków praca idealna dla Ciebie. Nie ważne że są beznadziejne, bezsensu. W tej firmie daleko jeszcze do standardów europejskich Turki rządzą I jeszcze długa będą.
Tu się zgadzam. Im bardziej na wszytko masz wyje.ne tym dłużej zostaniesz w firmie. Najlepiej milczeć i robić co każą
Ja dla odmiany stwierdziłem, że nie będę się z nimi przepychał telefonicznie. Dziś upłynął deklarowany termin wykonania przez nich przelewu zwrotnego za towar, za który wzięli pieniądze z góry, a którego nie wysłali, jutro z samego rana jadę z pełnomocniczką do prokuratury złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa wyłudzenia środków pieniężnych. Nie będę się z nimi patyczkował. Rozmowy z palantem z infolinii mam ponagrywane. Lacoste.pl i Gant.pl to ten sam turecki(usunięte przez administratora). Aż się dziwię, że francuska centrala to toleruje... Dziś skrobnąłem email do Francji - dokładnie opisałem zaistniałą (nie po raz pierwszy) sytuację i zapytałem wprost, czy stać ich na zszarganie opinii.
Nie polecam robić zakupów internetowo. Od 1 lipca miałam z nimi problem. Tygodniami opozniała się wysyłka, po jakimś czasie wykonują zwrot pieniążków. Bez wytłumaczenia A widzę, że dany rozmiar jest dostępny. Tłumaczą się awarią techniczną. TRAGEDIA...!!!
Od 7 lipca czekam na zwrot gotówki za brudne buty które do mnie przyszły ; ( Dziś mamy 12 sierpień I gotówki ani widu ani slychu. Biuro przeprasza za zaistniałą sytuację i tłumaczy się w dziwny sposob ze szefowa coś tam, coś tam i ze nie maja numeru rachunku bankowego gdzie był wyslany ze zgłoszeniem zwrotu i dodatkowo na adres e mail... Ż E N A D A!!! NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od 6 dni nie jest w stanie dostać merytoryczną odpowiedź gdzie jest moje zamówienie i kiedy będzie dostarczono przy tym że widnieje się że zostało wysłano! Biuro obsługi nie daje odpowiedzi! Już 4 razy kontaktowałem się w tej sprawie! Uważam że zamówienie po prostu nie zostało wysłane!!! Nikt i nic nie wie!
Czy pracownicy w Devanlay Polska Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Ile zarabia się w miesiącu brutto na stanowisku sprzedawcy? Ma ktoś jakieś informacje ? Z góry dziękuję;))
Nieodpisują na maile wogóle
Byłam tylko na rozmowie o pracę, ale już po pierwszym pół godziny wiedziałam że nie chcę tam pracować. Pół godziny czekałam na rozmowę, ponieważ regionalnemu tak świetnie rozmawiało się z poprzednim kandydatem że spotkanie się przeciągnęło. Bardzo nieprofesjonalne. Oczywiście zostałam poinformowana, że w ciągu kilku dni dostanę informację zwrotną co nigdy się nie wydarzyło. A wystarczy powiedzieć, że kontaktują się tylko z osobami, które przejdą do kolejnego etapu rekrutacji.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Devanlay Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Devanlay Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Devanlay Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 0 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!