Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Chce się dowiedzieć jak zarabia kierownik. W tym roku nikt jeszcze niczego tu nie pisał więc zastanawiam się czy w ogóle były jakieś podwyżki lub inne zmiany w warunkach zatrudnienia. od dwóch dni jest wystawiona oferta do jednego sklepu dlatego się zastanawiam
Nie wiem nawet od czego zacząć. Joanna Z. Była kierowniczką Młocin, naczelna opierdala**ka w każdym tego słowa znaczeniu. Poza jej romansem z regionalnym można zauważyć niesprawiedliwe podejście do oceny sytuacji. Unikajcie jej… teraz chyba grzeje miejsce w biurze (może HR)?
Nie mam doświadczenia z (usunięte przez administratora) na stanowisku kierowniczym ale jak tak czytam te aktualna ofertę na sklep to piszą, że potrzebna jest umiejętność skutecznego działania w środowisku dynamicznym i zmiennym. Co to konkretnie oznacza? W trakcie (usunięte przez administratora) dzieją się jakieś cuda za kulisami, których sprzedawcy nie widzą?
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w C&A Polska Sp. z o.o.?
C&A Polska Sp. z o.o. zatrudni osobę na stanowisko Doradca Klienta. Braliście udział w procesie rekrutacji i zostaliście zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną? Podzielcie się swoimi wrażeniami!
Wysłałam CV, otrzymałam odpowiedź z treścią "Przeanalizujemy Twoje CV i kwalifikacje na to stanowisko i skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 tygodni. Prosimy o cierpliwość." Niestety odpowiedź nie nadeszła nigdy. To już lepiej nic nie pisać. Trudno ocenić czy email był w pełni automatyczny czy nie, ponieważ miał imienny podpis pracownika.
Witam, Jakie są zarobki na stanowisku zastępcy kierownika sklepu?
Zarobki w tej sieci to chyba kpina . Byłem na rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko zastępca kierownika sklepu i pensja jaką mi zaproponowano na tym stanowisku to 3 tysiące netto, wiecej zarabia już zwykły pracownik bez jakiejkolwiek odpowiedzialności . @Pracodawca
Tylko na jakich warunkach została zaproponowana ta kwota? To jakiś okres próbny? Czy jest taki organizowany? Co potem? Jakie są podwyżki, chyba ze wszystko ugrywa się prowizja od sprzedaży?
Czy szkolenie zastępcy wyglada tak jak kierownika czyli po 2 tygodnie w różnych sklepach w pl?
C&A Aleja Bielany - pracowałam mniej niż rok i mam bardzo pozytywne doświadczenia. Kierowniczka sklepu to bardzo mądry, zaangażowany lider zespołu, który swoim podejściem z pracy w handlu potrafi wiele wyciągnąć i przekazać. Pracując jako dekorator nauczyłam się bardzo wiele z zakresu zarządzania zespołem, podejścia i rozwiązywania problemów, minął już rok, a z tej wiedzy korzystam i korzystać będę jeszcze wiele lat. Praca w sklepie jest jaka jest, są dni nerwowe, czasem trzeba z dnia wolnego przyjść za kogoś do pracy, czasem jakiś sprzęt się psuje, a innym razem trzeba przełożyć swoje priorytety i stanąć na kasie - to może być denerwujące, ale jeśli kierownik ma ludzkie podejście, to to jest ogromna wartość w pracy.
te dość pechowe sytuacje jak chociażby psujący się sprzęt to jak często się zdarzają i czy na szkoleniu jest omawiane w szczegółach jak na to reagować i co mniej więcej robić? są wdrażane plany alternatywne? i widzisz piszesz, że to od kiero zależy? a na tym stanowisku jak się pracuje? jest sporo więcej do zrobienia? jak to wynagradzane może być?
nieprawda, sa wakaty na dekoratora, tylko czy podolasz??? to wcale nie jest takie proste. pracy jest masa!! i to dotyczy kazdego stanowiska pracy poczawszy od sprzataczki do kierownika. nie kazdy sie nadaje do sklepow wielkopowierzchniowych. chcesz siedziec i (usunięte przez administratora) w stolek klikajac na telefonie, to nawet tu nie zagladaj, szkoda naszego cennego czasu na rozmowe z Toba. Mamy okres przedswiateczny,wszedzie jest ruch, chyba wszyscy co pracuja w handlu to wiedza
czy w c&a ludzie pracują też na pełny etat czy wszyscy na niepełnych etatach?
funkcyjni caly etat, reszta co oczywiscie wszystko robi niepelne etaty. płaca-min wynagrodzenie za bieganie calą zmiane, bo jestes sam na calym sklepie a kierownik w biurze, jak zachorujesz rozwalasz caly grafik, bo nie ma kto za ciebie przyjsc do pracy. ale przeciez mamy pracę ;) wow...i kawe za darmo, zeby jeszcze szybciej (usunięte przez administratora)
Pracują na niepełnych. Aczkolwiek wykonują pracy tyle jakby pracowali na 1,5 etatu. Nie ma możliwości pełnego etatu.
No to sami są sobie winni że tyle harują.... a w papierach niepełny etat. Ja bym się nie dała tak wykorzystywać!
AFROAMERYKANIN ZROBIL SWOJE AFROAMERYKANIN MOZE ISC DO DOMU, KORPORACJA, POLECANY SKLEP DLA TYCH CO SIE CHCA TYLKO PRACY POSWIECIC
Właśnie szukają Młodszego Specjalisty It. Piszą tam o gotowości do częstych podróży służbowych. Czy jak taki wyjazd jest w weekend to te dni można potem odebrać w ciągu tygodnia, czy jak to wygląda?
Nie polecam zakupów w sklepie. Wręcz odradzam. Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwróciny towar, gdyż ponioć nie odebrałam paczki i nie zapłaciłam za nią. Śmiechu to warte. Jak mogłam zwrócić coś, czego nie odebrałam. Mimo wielokrotnych prób kontaktu, żadnych informacji zwrotnych, zero kontaktu. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim delikatnie mówiąc lekceważeniem klienta
Chyba masz numer zamówienia jaki dostałaś przy zakupie i potwierdzenie od firmy wysyłkowej że odebrałaś zamówienie? Teraz wszystko dobywa się w aplikacji na telefon. Nie możesz podesłać skanów? Kontaktowałaś się bezpośrednio z działem reklamacji? Na infolinii jest za każdym razem inna osoba czy można rozmawiać z tym samym pracownikiem?
Zdecydowanie najgorszy sklep, w którym robiłam zakupy. Poczytałam inne opinie i to niestety nie tylko moje zdanie. Towar zwrócony - zwrotu pieniędzy brak. Brak odpowiedzi na maile. To jest nagminne ... takich opinii mnóstwo.
POPIERAM NAJGORSZY SKLEP JEŻELI CHODZI O ZWROTY .SERWIS PORAŻKA MEILE KOPIUJ WKLEJ I TAK W KÓŁKO.PACZKA ZWRÓCONA 5.10.2022 DZISIAJ JEST 24.10 2022.PIENIEDZY ZA ZWROT NIE MA.
No to faktycznie sporo czasu, jest gdzieś informacja ile powinien taki zwrot trwać? Próbowałaś w ogóle dzwonić na infolinie, jest tam opcja dowiedzenia się kiedy nastąpi zwrot?
Jestem bardzo niezadowolona z sprzedawanych przez Was kolczyków, są strasznie powykrzywiane, nie polecam ????
Chciałabym zwrócić uwagę na zachowanie ochrony w sklepie w Warszawie przy Marszałkowskiej. Biega po sklepie jak oszalały, patrzy sie podejrzliwie na każdego klienta, serio, ile razy wchodzę do tego sklepu czuje się jak intruz i największy (usunięte przez administratora)
No to faktycznie, nie zachęca to do zakupów. Może zadzwoń do biura i powiedz to tak deliktanie? Może wtedy coś się zmieni?
Zostałem (usunięte przez administratora) przez internetowy sklep C@A na kwotę 89.59. Zamówionego towaru nie otrzymałem i miałem dostać zwrot pieniędzy na konto bankowe, za towar zapłaciłem 30.11.2021 i do tej pory nie odesłali mi pieniędzy. Pisałem do nich maile,dzwoniłem a oni to olewają. NAJGORSZY SKLEP INTERNETOWY NIE POLECAM !!!
Ale to żaden konsultant nie doradził Tobie albo nie wyjaśnił co zaszło i co powinno się zrobić dalej w tej sprawie? Lub chociażby wyjaśnić powód braku zwrotu?
Ludzie to jest portal o opinii na temat pracodawcy a nie miejsce do wyrażania waszych żali za nieudane zakupy, trochę powagi!
01.06.2020r. Warszawa Witam, w miniony piątek 29 maja byłam na zakupach w sklepie C&A który mieści się w Galerii Rembielińska. Zwróciłam uwagę ekspedientce odnośnie czystości w przymieżalniach, powiedziałam że jest bardzo brudno że na podłodze kłębią się koty i metki od ubrań. Pani w okularach błysnęła odpowiedzią następującą: może Pani zadzwonić do Centrali C&A może coś na to zaradzą. Szczyt bezczelności że strony ekspedientki wobec klienta. Smutne, chore czasy. Ale co zrobić jak w Warszawie nie ma już prawie Warszawiaków. Może ktoś z firmy C&A przeczyta to zażalenie i wyciągnie konsekwencje.
Myślę że zwrócenie ekspedientce uwagi o brudna przymierzalnie było nie na miejscu . W takich sklepach jak C&A jest personel sprzątający odpowiedzialny za porządek w przymierzalniach, nie pracownicy . Gdyby sprzątanie przymierzalni jeszcze im dodac do obowiązków które posiadają to poczekalaby Pani trochę długo na obsługę jakąkolwiek . I tak, dobrze powiedziała z tego względu że może szefostwo pomyśli i zatrudni dodatkową osobę która ten porządek by utrzymywała . Z pewnością pracownica Bogu ducha winna. ???????? Radzę zatrudnić się i upewnić czy jest to tak proste jak się wydaje????????
W Polsce w ogóle nie ma kultury dbania o wspólną przestrzeń, klienci śmiecą, odkładają towar byle jak, robią (usunięte przez administratora) a potem się dziwią, że w sklepach jest nieporządek. W niektórych sklepach nie ma zatrudnionej firmy sprzątającej, więc sprzątać muszą doradcy klienta, a nie zawsze mają na to czas, bo muszą jeszcze zrobić pierdyliard innych rzeczy, a za nadgodziny nie dostaną pieniędzy, więc zostawanie dłużej w pracy równałoby się pracy charytatywnej. Tekst o prawdziwych warszawiakach to hit i materiał na memy. Na mojej prowincji żule spod monopolowego mają więcej kultury niż ci twoi pretensjonalni warszawiacy, którzy nigdy nie omieszkają wspomnieć, że są z Warszawy. Żenada. Polska to jednak naprawdę prowincja.
Może gdyby Pani faktycznie napisała do centrali to coś by się zmieniło. Pracownik tak Pani powiedział z bezsilności. Ten proces już chwilę trwa jak się zmniejsza ilość pracowników a po wielkiej pandemii jest jedna osoba na zmianie. Chciałabym zobaczyć jak w jednym czasie rozcina Pani kartony z dostawą , obsługuje, kasuje i sprząta przymierzalnie po klientach, zostawiających po sobie ogromy ubrań wszędzie. Powiem Pani tak może w Warszawie nie na już prawdziwych Warszawiaków ale w całej Polsce nie ma już generalnie kulturalnych klientów, jest roszczeniowość i pretensje oczywiście do pracownika który na nic nie ma wpływu i nawet czasu do toalety pójść. A centrala nie wyciągnie konsekwencji bo cieszy się że jeszcze ktoś na nich pracuje ponad siły.
A Pani to się wydaje, że prawdziwi Warszawiacy to taka kultura na wysokim poziomie, nie bez kozery mówi się z przekąsem "warszawka"...
Po pierwsze to nie strona zażaleń dla klientów tylko dla pracowników. A największy (usunięte przez administratora) robią nie wychowani klienci którzy mogą nanosić ubrań aż im ręce odpadają. A potem problem chociaz na rolkę odłożyć. Czasem zastanawiam się jaki bałagan w domu maja. Pracownicy nie są od sprzątania, od tego są firmy sprzątające. A komentarz o warszawiakach jest bez sensu. Widać, że jakas starsza pani napisala nie mająca w życiu innego celu niż zakupy.
Ale przy okazji ja się sporo dowiedziałam, co musi doradca klienta robić, więc pani się poskarżyła i na dobre wyszło, że jej wyjaśniacie. Niech ludzie wiedzą, jak wyglada ta praca 'od kuchni', to może uszanują kolejnym razem.
Dzień dobry wszystkim. Po powrocie z Londka szukam nowych wyzwań zawodowych, dlatego sprawdzam opinie pracowników. Czuję, że odszukam informacje jak się pracuje w firmach z Warszawy. Mam prośbę, opiszcie jak pracuje się w firmie C&A? Czy dobrze płacą? Czy jest w firmie stołówka z dofinansowanymi posiłkami? Pozdrawiam Bartłomiej
Szanowna Pani Hanno. Zainteresowała mnie Państwa dyskusja i czuję chęć sprostowania kilku informacji. Firma Lesaffre, o której Pani pisała używa do organizacji posiłków pracowniczych systemu SmartLunch. Dlaczego włączam się w dyskusję? Bo wdrażałem ten system. Wiele firm, zarówno małych jak i dużych motywuje swoich pracowników poprzez dostawy smacznych posiłków. Pozdrawiam Robert
a może jeszcze kawka, papierosek, laptop i auto służbowe?? nooo nie zapomnijmy o dofinansowaniu do wakacji
Witam,od kilku lat jestem stałą klientka sklepu C&A w Wałbrzychu. Bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie,pracownicy są naprawdę mili i zawsze chętni do pomocy i potrafią doradzić w czym się dobrze wygląda itp.Jednak w ostatnim czasie zauważyłam że na sklepie który ma dwa piętra jest tak mało pracowników ze sprzedawcy po mimo tego ze chcieli by pomóc,doradzić to nawet nie mają jak.jedna osoba która kasuje,sprząta,roznosi przymierzalnie to naprawdę za mało.Widze po pracownikach ze naprawdę są zmęczeni i nie raz jeszcze muszą wysluchowac niemiłych komentarzy klientow którzy czekajac przy przy kasie potrafią kilkakrotnie naciskać przycisk który wzywa sprzedawce do kasy i słyszałam nie raz np,,długo mam tu na Panią czekać...". Wydaje mi się jako zwykłej osobie robiacej zakupy w tym sklepie że na tak dużym metrażu naprawdę powinno być więcej zatrudnionych osób.Co przychodzą do sklepu to widzę jednych i tych samych sprzedawców.Wiadomo że jest czas kryzysu ,,epidemia" Ale drodzy Dyrektorzy firmy Ci ludzie naprawdę dają z siebie wszystko A naprawdę po tak małej ilości pracowników (moja obserwacja jako klientki)to ci ludzie nie dozyja do renty ... Nie wiem jak jest w innych sklepach tej marki,czy też pracuje tak mało osób Ale zaobserwowalam takie braki w personelu akurat w Wałbrzychu. Pozdrawiam gorąco wszystkich Pracowników sklepu C&A w Wałbrzychu i trzymam za Was kciuki by przybyło wam osób do pracy. Wierna wasza klientka
Niestety ostnio taka polityka firmy. Brak większosci personelu to standard. Dwoja się i troją a i tak wysluchują pretensji oraz obelg od klientów. Współczuję im serdecznie. Personel biega na pełnych obrotach po całym sklepie. Zmęczenie widać na ich twarzach. Podziwiam. Ja bym już dawno taką pracę porzuciła, gdzie nie szanuję się personelu!
(usunięte przez administratora)
Służbowe to jedynie koszulki możesz dostać, które po 3 razach nadają się na (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w C&A Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy C&A Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w C&A Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy C&A Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w C&A Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.