Witam, nie polecam pracy w Circusie. Po pierwsze nie można liczyć na żadne wsparcie ze strony firmy, potrafią tylko wymagać. Po drugie każdy z nas zarabiał tylko minimalną, bo do kierownictwa nie trafiało, że punkt w tej lokalizacji ma coraz mniej klientów - natomiast cele były cały czas takie same. Nawet jak zrobiło się swój indywidualny cel to nie było pieniędzy - bo cel na salon nie został wykonany. Brak benefitów typu ochrona medyczna, karta sportowa. Każdemu obiecano duże pieniądze, premie. Jednak po zobaczeniu jak to wygląda w praktyce, nawet naprawdę dobrzy sprzedawcy rezygnowali. Rotacja ogromna, nie potrafią zatrzymać pracownika. Nawet chyba nie chcą, bo zawsze się znajdzie ktoś naiwny skuszony dużymi kwotami, kto będzie robił dopóki się nie połapie jak to wygląda w praktyce. W ciągu kilku miesięcy całkowicie zmieniła się kadra i dalej się zmienia, bo co chwilę ktoś rezygnuje. O czymś to ewidentnie świadczy.
@play, rozumiem, że byłeś świadomy wysokości wynagrodzenia jakie będziesz co miesiąc otrzymywać od 360 Circus. Z Twojej opinii wynika, że nie jesteś z niego zadowolony. Co w takim razie skłoniło Cię do podjęcia pracy w tej firmie?
Witajcie, nie polecam pracy w tej firmie. Podstawa tak jak już ktoś napisał nie wiele większa niż normalnie, prowizje ucinane nie wiadoo za co a jeśli się poprosi o konkretne zestawienie to trwa to miesiąc albo dłużej. Wsparcia zero tylko wymaganie jeszcze żeby się pokrywały z zarobkami no to by było dobrze. Zero szkoleń tylko ciągłe pretensje co do realizacji planów nawet kiedy są zrobione, bo im ciągle jest mało, ale gdy pytasz o podwyżkę no to temat się urywa. Wracając do Pana D. J. pomocny jst jeśli czegoś potrzebuje jeśli Ty czegoś potrzebujesz nie odbiera telefonów i nie odpisuje na maile. Omijajcie szerokim łukiem tego pracodawcę jeszcze nigdzie ąz tak źle mi się nie pracowało jak tam. A stres ogromny nie adekwatny do zarobków. Pozdrawiam
Ja słyszałem, że firma ma bardzo dobrą opinię jako pracodawca. Może wiecie czy potrzebują pracowników?
Franek, wszystkie aktualne oferty pracy są publikowane na portalu www.pracuj.pl. warto zaglądnąć :)
Nie inwestują w szkolenie pracowników, jedno szkolenie wstępne autoryzacyjne. Marne podstawy niewiele wyższe niż najniższa krajowa, premia obcinana za każdy błahy powód. Za małe zarobki na tak odpowiedzialna pracę. Pracowalam ponad rok. Nierealne wymagania. Ogólnie stres, nie polecam.
@adamzz, masz możliwość negocjowania stawki w 360 Circus Polska? Jeżeli tak, to jakie warunki musisz spełniać, aby pracodawca Ci ją zwiększył? Napisałeś również, że możesz w tej firmie rozwijać swoje umiejętności zawodowe. Czy to świadczy o tym, że bierzesz udział w jakichś szkoleniach?
nie wiem jak u reszty ale u mnie kasa się zgadza ;) z miesiąca na miesiąc podbijam stawkę i mi to odpowiada. jest możliwość rozwoju, jest możliwość zarobku - to się chwali. fajne systemy prowizyjne, które motywują do dalszej pracy
"Bez pracy nie ma kołaczy" :)
Wypowiadam się z pozycji Doradcy w salonie, a w sumie już z pozycji Managera... jak widać awans tez wchodzi w grę. nie rozumiem negatywnych opinii ludzi, z czystym sumieniem polecam każdemu kto chce uczciwie zarobić.
@wojtek, czy możesz powiedzieć coś więcej o pracy w 360 Circus Sp. z o.o.? Wypowiadasz się z perspektywy pracownika i Twoje uwagi będą naprawdę cenne dla czytelników, dlatego zachęcam do pozostawienia dłuższego komentarza. @123 sprzedajesz Ty, czy firma oferuje swoim pracownikom jakieś dodatkowe benefity? Jak wygląda socjal w tym miejscu pracy? Czy w firmie panuje duża rotacja pracowników? Zachęcam do podzielenia się obszerniejszą opinią.
360 to „bardzo dobra” sieć, jeżeli chodzi o współpracę z Circus nie mogłam trafić lepiej! Od początku współpracy - a trwa to już wiele lat są prawdomówni, zawsze można liczyć na pomoc zespołu zwłaszcza Dawida J.- on jest najlepszy, zawsze służy dobrą radą i "Ciepłym Słowem" jak coś nie idzie. Zarobki są dokładnie takie jak były przedstawione przy podpisaniu umowy agencyjnej, koszty są o 20% mniejsze niż zakładane ! Cóż za miła niespodzianka ! Rozliczenia prowizji są zawsze klarowne i jasne, wypłacone na czas, nigdy nie kompensują prowizji bez zgody i informacji sub dealera, jak to nie raz ma miejsce u innych agentów....
Konkretnie - wymagania wysokie, ale i premie wysokie. da sie zarobić.
pracuje w sprzedazy od ponad 5 lat > nie zamierzam zmieniac - dlaczego ? kasa na czas, dobra atmosfera, dobry partner (p4) ... brak podstawy ? ok, ale to mnie motywuje bardziej
Moim zdaniem negatywne opinie piszą osoby, które albo nie wytrzymały pracy w sprzedaży albo zostały zwolnione bo nie realizowały planów. Ludzie mają wyobrażenia, że praca w salonie to miła, lekka i przyjemna praca, za którą należą się miliony :) Cóż - jak ktoś Wam obiecał że tak będzie to Was zrobił w jajo :) Pracować trzeba ale jeśli zaangażujecie się w pracę to na pewno nie pożałujecie :)
ja jestem pracownikiem Biura i może wypowiem się od "tej strony"... po 1) pracodawca wiarygodny - umowy o pracę, wynagrodzenie na czas, bez większych konfliktów. Nie zdarzyło mi się podczas kilkuletniej współpracy "zabiegać" o wypracowane pieniądze. Jest praca, jest płaca :) po 2) również dostałam maila odnośnie opinii - ale jak widzę nikt nikogo nie namawia do pozostawiania POZYTYWNYCH komentarzy - radzę czytać ze zrozumieniem ;) po 3) dziwią mnie negatywne opinie osób, które pracują nadal dla spółki, bo domniemam że wcale nie jest tak źle, skoro z pracy nie zrezygnowali po 4) wypowiedzi od byłych pracowników bądź współpracowników - patrząc obiektywnie, przy takiej ilości współpracujących podmiotów, dziwne by było jakby negatywy się nie pojawiły.... w mojej opinii – w niektórych przypadkach brak samokrytyki się kłania. Jak poniżej…. Pozdro dla hejterków :)
Powiedzcie mi kochani czy ktoś z Was aplikował u nich na stanowisko managera salonu.Zarobki jakimi kuszą są wysokie ale czy na rozmowie nie okazuje się, że np trzeba otwierać działalność a 80%wynagrodzenia to premie.Ps nie piszcie proszę "idź to sie przekonasz " bo tylko ludzie nieogarnięci chodzą nieprzygotowani na rozmowy o prace........z góry dzięki |"
Tak 80% to premie które możesz stracić np dla tego że inne salony nie zrobily swoich planów, lub dla tego że klienci nie opłacili fv na czas....
Dla mnie spoko, dużo lepiej jak w bankach. pozdro dla hejterków ;)
Jest fajnie póki idzie po ich myśli jeśli nie to traktują cię jak śmiecia.... Kierownik regionalny Dawid powiedzial mi kiedyś "pamiętaj pracownik jest nikim i pokazuj mu że że jest dobry bo szybko ucieknie" dodatkowo teraz jak są złe opinie na ich temat to wysyłają maile do sowich punktów i proszą o komentowanie oczywiście pozytywne... Żenada... Jedyny ludzki człowiek w firmie to Łukasz P. Na którego zawsze możesz liczyć
ostrzegam wspolprace jako partner prowadzacy punkt... dla Artura jest sie zerem do samego poczatku do samego konca. poki maszynka robi plany nie wie ze istniejesz a jak planu nie robisz mowi ze jest wielu ktorzy moga to robic za Ciebie. 2 lata trzymaja nieswoje pieniadze...
Nie polecam, może trafiłam na takiego właściciela salonu ale wysysk ! 4 lata pracy i zero zauważnia, jeśli chodzi o pieniądze starają się jak mogą żeby odciąc Ci jak najwięcej. Nikt nie docenia tego co robisz, mimo Twoich starań , staż mam tylko dlatego, że lubie kontakt z kilentem ale pracodawcy porażka, zero poszanowania. Potrafią powiedzieć, że nie ma ludzi niezastąpioych czy nawet, że jako pracownicy nie mamy mózgów. Odradzam i bardzo sie cieszę , że to dno juz za mną :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w 360 Circus Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy 360 Circus Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w 360 Circus Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 2 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!