Czy w PBP Sindbad zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Ta co roku na gorsze suną... Ludzi mają w (usunięte przez administratora) po całości... Aby za bilet zaplacic
Jestem bardzo zadowolona z pracy kierowców z którymi jeżdżę do Niemiec, zorganizowani zawsze na czas . Pani pilot uprzejma życzliwa, polecam przewoźnika.
Mam poraz kolejny nieprzyjemność podróżować z uniosła blondynka ktora chyba pomyliła fach jakiś czas temu podróż z Antwerpii a dziś do Antwerpii wygląda tak samo chyba zapomniałaś że ty jesteś tutaj dla pasażerów a nie oni dla ciebie uniosły ton na każdą prośbę zachowanie gdybyś robiła coś za karę nie jesteś gwiazda Hollywood tylko zwykła obsługa autobusu a jak praca z ludźmi nie odpowiada pora ja zmienić .....
Witam szukam pracy jestem z okolic Warszawy czy polecacie przewoźnika ? Posiadam prawko jazdy kat D
Zadzwoniła pani z zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną. Przyszedłem w wyznaczonym terminie do hotelu. Pani na recepcji zadzwoniła do pani z rekrutacji, bo pytałem gdzie jest dokładnie spotkanie. Pani z rekrutacji powiedziała, że się spóźni 30 minut. Poszedłem więc do sklepu i po 15 minutach pani zadzwoniła z pytaniem na kiedy byliśmy umówieni (serio!?). Powiedziała, że będzie za pół godziny. Czekałem 45 minut (a więc w sumie godzinę) i nikogo nie było. Pojechałem do domu. Po kolejnych 2 godzinach pani zadzwoniła z pytaniem czy jestem w okolicy, ale już mnie nie było.
Takiego lekceważenia nie widziałem na żadnej rozmowie kwalifikacyjnej.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Najgorszy przewoźnik. Miałem problem na granicy z settled status. Sprawdzali 7 osób. Do wjazdu na prom były 3 godz. Po 30 minutach wyjaśniono moja sytuację. Przewoźnik odjechał zosrawiajac 7 osób we Francji. Gdyby poczekali choć 40 min na ludzi to mieli w (usunięte przez administratora) Zostawili 7 osób i pojechali...zapłaciłem za bilet następny żeby dostać się do uk
autobus 19 17 marca 2020 trasa do Paryza ciut ciasno (jestem dosyc duzy.. ;) ) Obsluga naprawde OK super kierowcy (jeden w okularach) Ryanair zawiodl Sindbad dowiozl!
Wracam do Monachium z Słubic autokarem 134 przemiły kierowca i pilot,588 kierowca nie mily chyba za karę wiózł ludzi a ja myslalam że mu płacą był gotowy odjechać beż pani z Ukrainy mówiąc że nie bd dzwonil na Ukrainski numer uprosili go ludzie i kobietka doszla stala na starym miejscu petli w Koszalinie więcej uprzejmosci do ludzi bo gdyby nie my nie ma Pan pracy pozdrawiamy
Może miał kiepski dzień, ale faktycznie to nie zmienia faktu, że powinien być milszy. Może warto było zwrócić mu uwagę na miejscu?
Kierowcy, zwlaszcza ci na trasie krajowej są wyjątkowo nieuprzejmi, bardzo źle odnoszą się do klientów. Co prawda większość klientów też jest niesympatyczna, więc podróż nie należy do przyjemności. Przerwy na stacjach z brudnymi toaletami bezpłatnymi w Niemczech to prawdziwy koszmar : na długiej trasie klient potrzebuje umyć się i zakupić świeży napój lub posiłek (nie ma takiej możliwości w autokarze), co nie jest możliwe na takiego przerwie. 15 min przerwy nocne co 2 godziny a zwłaszcza swiatlo zapalane w trakcie przerwy to też koszmar. Panowie kierowcy mogą przecież spokojnie zmienić się bez budzenia klientów. Tu mam propozycje dla firmy : czy przerwy nie mogły być wydłużone do 20 min i odbywać się rzadziej zwłaszcza te nocne? A zmiany kierowcow bez budzenia pasażerów? Oczywiście talety w Opolu powinny być bezpłatne dla klientów Sindbada.
Cyrk niesamowity, pierwszy raz cos takiego na oczy widzialem. Na samym poczatku dostslem w (usunięte przez administratora)ironią, slyszac odpowiedz „nie jedzie, ale może zabiera, co”, pytając się o kurs autobusu. Wszystko inne. Pracownicy są bucami, ktorych ciezko gdziekolwiek indziej zobaczyc. Kierowcy czuja sie jak wladcy, wladcy w swoim wlasnym mini krolestwie na czterech kolkach i nigdzie poza tym. Bagaze wywalane, rzucane. Brak mozliwosci zadania pytania nie zostając zrugany. Podczas półgodzinnego postoju (mimo, ze w ofercie napisane jest bezposredni dojazd) zapalilem sobie „fajke” na dobranoc, bedac oddalonym od tlumu. Kierowca Pan Roman i tak chyba poczul ten piękny zapach i z zazdrosci podszedl do mnie i zaczal mi grozic, ze pojade „w (usunięte przez administratora) i że gasic albo (usunięte przez administratora) a co najlepsze? ten Pan Roman nie prowadzil zadnego autokaru, w ktorym przebywalem. Nastepnie chcac odebrac bagaz zostalem calkowicie zignorowany i powiedziano mii, abym szedl z drugiej strony autobusu. Stalem jak (usunięte przez administratora) wrocilem znowu do pana, ktory wydawał bagaż i moje torba stala juz walnieta na ulicy, a druga oddalona o 5 metrow. Pytajac sie o imię dostalem odpowiedz; „a Pan to mnie moze w (usunięte przez administratora) pocalowac” l.. Serio?
Widzę kierowca nie przypadł ci do gustu. Jak masz takie zastrzeżenia to przecież możesz zgłosić to do firmy. Każdy musi wykonywać swoją pracę dobrze i kierowca nie jest wyjątkiem. Chyba się ze mną zgodzisz?
Niestety jestem mega zawiedziona podróżowaniem autokarem "Sindbad". Moja mama już od ponad 15 lat jeździ do Niemiec "Sindbadem " i nigdy nie narzekała. Ja jestem świeżo po podróży, a dokładnie 9 czerwca jechałam do Monachium z Poznania. Nie dość ,że bardzo nie mili kierowcy. Traktują pasażerów jak psy. Opryskliwi. Chciałam tylko grzecznie zapytać, czy na pewno wsiadam do dobrego autokaru, a kierowca odpowiada oczywiście z naburmuszona miną,że on nie ma czasu ,że ludzie czekają. A ja przepraszam kto ?? Nie człowiek ?? Jechałam pierwszy raz z synkiem ,miałam prawo byc niepewna,czy dobrze wsiadam w autobus. W Słubicach to samo. Bałagan, chaos. A jak zapytałam,gdzie można zostawić bagaż ,kierowca udawał ,że nie rozumie polskiego. A potem krzyczał,że pokolei ,i brali z wielkim fochem bagaże. Nigdy więcej niestety nie wybiorę się autokarem do Niemiec.
Oni mają w pizdzie takie zgłoszenia ja to zgłaszałem totalnie wyjebane także jest przyzwolenie na coś takiego. Myślisz, że ludzie nie zglaszali
Jechałem tym 2 tygodnie temu do pracy. 1 kierowca z jakim miałem "przyjemność" to jakiś starszy komunista który wszystkich miał w (usunięte przez administratora) i robił łaskę żeby odpowiedzieć na jakiekolwiek pytania i w ogóle każdy powinien się cieszyć, że w ogóle to on nas więzie i mamy na czym siedzieć. Warunki gorsze niż przy przewozie zwierząt. Ludzi (usunięte przez administratora) brak miejsca na nogi, praktycznie nie działającą klimatyzacja itp to tylko początek. Kupiłem bilet do paderbornu, ponieważ nie byłem pewien gdzie będę pracować i moc ewentualnie na trasie wysiąść Wcześniej. Na bilecie była trasa w której był przystanek który mnie właśnie interesował czyli bielefeld. Okazuje się że te (usunięte przez administratora) na bieżąco zmieniają plan i totalnie mnie olali zmienili sobie trasę wymyślili przesiadki nie wiadomo kiedy. Więc lepiej jak ktoś będzie na tyle (usunięte przez administratora) jak ja to nich nie zasypia bo nie wiadomo kiedy go (usunięte przez administratora) a jakiś chamski pajac (usunięte przez administratora) go z busa i nawet nie powie do którego ma się przesiąść. Takiego (usunięte przez administratora) dawno nie widziałem. W odpowiedzi na reklamację nabazgrał jakieś bzdury odnoszace się tylko do tego, że JA CHCIAŁEM ZMIENIĆ TRASE. Kiedy przystanek na moim bilecie był zaznaczony a to ci (usunięte przez administratora) to zmienili. Sciek totalny nie polecam, chyba że ktoś chce się (usunięte przez administratora) z takimi idiotami to droga wolna
Dzień dobry, nie polecam Firmy miałem przyjemność jechać ostatni raz trzy lata temu i nic się nie zmieniło wręcz przeciwnie pogorszyło stan autokarów opłakany jestem kierowcą i wiem, kiedy coś stuka nie tak w zawieszeniu trasa zmieniona nie tak, jak na rozkładzie kiedyś jeszcze kawkę serwowali teraz nic pilot nie sprawdza ludzi po postoju kierowca wiezie jednego pasażera nie wiadomo gdzie gdzieś pod prywatnym domem wysadza, czy to już usługi dor to dor masakra co do uprzejmości panów kierowców dużo do życzenia pan pilot, sprawdzając bilet szuka na smartfonie przewija palcem 3 minuty 21 wiek firma nierozwinięta powinien mieć fajny tablecie tylko wpisać pierwszą literę nazwiska i pyk firma (usunięte przez administratora) nigdy, nigdy więcej nie, nie, nie Konkurencjia troszkę droższa, ale komfort o niebo lepszy.
To co przydarzyło mi się wczoraj wieczorem przeszło ludzkie pojęcie. Miałam wyjechać o 23 zBoledlswcu do Verony i iść dzisiaj do pracy. Kierowca bardzo arogancki.chamski.Powiedzial że mnie nie zabierze bo jego zdaniem wbyłam pod wpływem alkoholu,tylko dlatego że przewróciła mi się walizka. Chciałam żeby wezwał policję ale tego nie zrobił, zamknął mi drzwi przed nosem i odjechali. To już był szczyt wszystkiego. Nie popuszczę tego i zrobię co możliwe aby usunąć go z pracy. Jest coraz gorzej z obsługą przez kierowców Sinbada. Autobus 25
To żart co nie?xd Bo brzmi jak krótka scenka z filmu, czemu za przewróconą walizkę miałby od razu twierdzić, że byłaś pijana, to nie jest zbyt skrajne?
Najgorsza firma z jaka się spotkałam, kierowca nie ważąc walizki zarządał dopłaty w wysokości 10e/40zł bez potwierdzenia płatności(paragon) pieniążki trafiły do kieszeni, żeby tego było mało zostawili kobietę na stacji benzynowej - starsza pani poszła do toalety. Jakość usług tragedia i żenada!!!! Moja ocena jest poniżej zera, nikomu nie polecam usług tej firmy! Dno!!!!
Zawsze można żądać potwierdzenia. Kierowca jest do tego zobowiązany. Jeśli Pani została to znaczy że nie znała się na zegarku. Piloci zawsze mówią ile czasu jest na przerwę. Pozdrawiam serdecznie
Chciałam bardzo gorąco podziękować za uprzejmość kierowców mojej dzisiejszej podróży 8 kwietnia Autokar nr 28 Opole-Giessen. Byli pomocni i bardzo empatyczni.Pisze dlatego ,ponieważ jeżdżę często i od dłuższego czasu taka sytuacja nie miała miejsca.Bagaże były nie szanowane i panowie rzucali nimi jak worem kartofli.Na jakie kolwiek zadane pytanie odpowiadali obrażeni i z fochem.Dlatego dziś mnie ujęli swoją otwartością i uprzejmością . Pozdrawiam Panów z autokaru nr 28. Oby koledzy z pracy brali z Was przykład. Szerokości Panowie????????
Tragedia I jeszcze raz tragedia. Bagaże od Wrocławia lokowane były w toalecie , przez co pasażerowie nie mieli do niej dostępu. Kółko od walizki przy "wyrzucaniu" z luku zostało oderwane. Za nadbagaż , kierowcy brali "w kieszeń" bez zostawienia pasażerowi żadnego potwierdzenia . Traktowanie pasażerów przez kierowców gorzej niż (usunięte przez administratora) Wprowadzanie z błąd na jakim przystanku trzeba wysiąść. Nie polecam nikomu. Trzymajcie się z daleka
Dlatego teraz jeżdżę busami . To nie ten Sindbad co jeździłam przez 10 lat jak połączył się z innymi firmami jest tragicznie .
Sindbad, robi sobie żarty z ludzi. Dwie do trzech przesiadek, z Poznania do Kolonii. To są kpiny. Przewozicie ludzi a nie paczki, które czekają od przesiadki do przesiadki godzinę i więcej. Wczoraj z Kolonii do Poznania same przesiadki i duże opóźnienie. Kiedyś tak nie było. To nie spedycja, żeby logistycznie pasowało. Ludzie to nie towar. Wykupiliście konkurencję i personel zachowuje sie po hamsku. Na każdej przesiadce podróżny musi biegać ze swoją walizką, kiedyś to obsługa autokaru robiła. My już dziękujemy i nie będziemy jechać sindbadem. A jeździliśmy prawie co miesiąc. Moi rodzice nie mająjuż siły na ciągłe przesiadki i targanie walizek. Sprawdzanie aktualnego testu na Covid i noszenie maseczki w czesie jazdy nikogo nie obchodzi. A na stronie robicie reklame, ze wszystko jest idealnie pod kontrolą i autokary są jonizowane. Bzdura. Odradzam podróż sindbadem.
Panie! to przecież tylko dobrze, że są przesiadki, bo można kości rozprostować, kupić coś do jedzenia w kiosku i iść do toalety. To niezdrowe dla krążenia i żył, by tak siedzieć czas cały. Sindbad dba o zdrowie poasażerów, z których większość podróżuje tym przewoźnikiem regularnie i w ich przypadku dbałość o zapobieganie zastojowi krwi, tworzeniu się niedrożności żylnej itp. jest szczególnie istotna, i Sindbad bierze dobrostan pasażera sobie do serca. A jeśli Pan portzebujesz, by ktoś Pana pilnował, czy Pan maskę nosisz i czy Pana ''test'' jest ważny, to widać nie jesteś Pan dorosłym człowiekiem, tylko dzieckiem. Z tym to się Pan zgłoś do swego lekarza rodzinego a nie do kierowcy! Skoro się Pan zaszczepiłeś, to jesteś Pan bezpieczny. Sindbad i jego personel godność osobistą klienta ceni zaś bardzo wysoko i nie będzie jej przenigdy uchybiał. Jako zawsze zadowolonemu klientowi Sindbada niech wolno mi będzie tą drogą złożyć Personelowi podziękowania za wiele przyjemnych i bezpiecznych podróży.
Jechalem 21.11.2021r. linia 129 Koszalin - Würzburg nigdy wiecej po pierwsze na granicy mosialem sie przesiasc ale to nie koniec czekalem ponad godzine juz w docelowym autokarze bez wyjasnien pytajac sie kierowca dlaczego nie dostalem zadnej odpowiedz. Obsluga gburowata. Nie mile teksty do klienta bez Kultur osobistej. Nie polecam nikomu.
Witam wszystkich, Mam dosyć nietypowe pytanie do osób podróżujących za granicę... Jak wygląda kontrola celna na granicach? Słyszałam, że teraz jest wyrywkowo, czy coś się zmieniło? I jak to jest w autobusach podczas kontroli? Zazwyczaj pilot zbiera dokumenty do kontroli, czy w inny sposób? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Jestem oburzona waszymi usługami i zachowaniem kierowcow!Jadac z Polski do Francji z dzieckiem autystycznym autobus nie robił przestankowe często i nie na stacjach zebymozna coś kupić dziecku apo przejechaniu Niemiec następnego dnia zatrzymał się 10 min wiec podróż dla dziecka niepełnosprawnego była bez zrozumienia????
Moim zdaniem jest inne bardzo mili kierowcy i cudownie znimi sie jeździ polecam podróżować autokarem firmy sindbad
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PBP Sindbad?
Zobacz opinie na temat firmy PBP Sindbad tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 30.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PBP Sindbad?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 1 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PBP Sindbad?
Kandydaci do pracy w PBP Sindbad napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.