Opinie o PBP Sindbad w Opole

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy PBP Sindbad. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie PBP Sindbad o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o PBP Sindbad w Opole

Pifpaf
Pracownik

Sindbad to są niesamowici (usunięte przez administratora) nie wpuścili mnie do autobusu i nie potrafią mi oddać moich pieniędzy to jest po prostu bezczelne zachowanie trzeba ich zgłosić tam gdzie powinienem będą płacić dużo odszkodowanie nie polecam nikomu wsiadać w ten autobus tragedia tragedia!!!

Dariusz
Pracownik

Wiele razy jeździłem Sindbadem (w sumie 8 lat)z Bonn,Karlsruhe i Mannheim i zarówno od str.załogi a tym bardziej kierowców którzy są odp za bezpieczeństwo zawsze było ok.Czasami zdarzy się mao japoński profesjonalny pilot ale trzeba sobie takiego "wychować"w dalszą podróż

Waldi
Inne

Witam i ostrzegam przed tą firmą. Jechałem na trasie Utrecht---Poznań. Na start spóźniony o 35min. Kierowca robi łaskę by otworzyć bagażnik. Przerywa tylko tam gdzie pasażer do zabrania. Na autostradzie parking beż toalet. Pilotka opryskliwa, kierowca typowy cham. W autokarze gorąco, duszno i smród. Nad ranem to już koszmar, przesiadka na Słubicach, szukanie kolejnego autobusu który nie stoi na wyznaczonym stnkwisku, i następne szukanie bagażu który kierowca wyrzucił jak smić.Z piętnastu minut przerwy robi się ponad godzina. Wreszcie Poznań, biegiem do bagażnika który sam musisz otworzyć. Jechałem pierwszy i ostatni raz. Ps. Nie spóźnij się do odjazdu!!!! Jedna z niewielu firm ktora NIE zwraca za niewykorzystany bilet.. Pozdrawiam Panie Wójcik

Barrrr
Inne

Witam jechałem 15,04,2023 z grudziądza do Rotterdamu. Do Słubic było oki. Później przesiadka na autokar raf5 to porażka obsługa niemiła żadnego dodatkowego postoju pani z obsługi nawet nie chciało się policzyć pasażerów taka śpiąca. No i oczywiście całą drogę brak papieru toaletowego . Kierowca do Toi Toi leciał. To jest porażka

Pilot
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zadzwoniła pani z zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną. Przyszedłem w wyznaczonym terminie do hotelu. Pani na recepcji zadzwoniła do pani z rekrutacji, bo pytałem gdzie jest dokładnie spotkanie. Pani z rekrutacji powiedziała, że się spóźni 30 minut. Poszedłem więc do sklepu i po 15 minutach pani zadzwoniła z pytaniem na kiedy byliśmy umówieni (serio!?). Powiedziała, że będzie za pół godziny. Czekałem 45 minut (a więc w sumie godzinę) i nikogo nie było. Pojechałem do domu. Po kolejnych 2 godzinach pani zadzwoniła z pytaniem czy jestem w okolicy, ale już mnie nie było.

Pytania

Takiego lekceważenia nie widziałem na żadnej rozmowie kwalifikacyjnej.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Software Engineer - Tools and Infrastructure
Warszawa
Sonova Warsaw Service Center Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Dorota
Inne

Widziałam ofertę pracy na pilota wycieczek. Zastanawiam się jak jest z tym szkoleniem które oferują jako przejazdy z innym pilotem. To jest normalnie płatne wdrożenie? Jak to jest rozliczane?

Luki
Inne

Autokar nr 16, Opole - Hamburg. Zamawiając bilet prosiłem o wybrane miejsce. Przychodzi do odjazdu, dwóch kierowcow, brak pilotki, dowiaduje się że mam całkiem inne miejsce beż możliwości zmiany. Autobus pełny, duszno, nawiewy nie włączone. O napojach typu kawa czy herbata nawet pomyśleć jest zabronione. We Wrocławiu stawanie dodatkowo na niezorganizowanym parkingu w celu zabrania pasazera.Czyli sa równi i równiejsi. Porażka!

Mikołaj
Pracownik
@Luki

W sindbadzie nie ma czegoś takiego jak rezerwacja miejsc, kazdy pasazer powinien zapoznać sie z regulaminem a w nim jasno jest napisane ze pasazer zajmuje miejsce wskazane przez załogę tzn kierowce lub pilota.....

Renata
Inne
@Mikołaj

A to nie zdarza się w takim układzie, że braknie dla kogoś miejsca?

Barbara
Inne
@Mikołaj

Nie prawda zawsze kiedy zamawiałam bilet do Holandii to rezerwowałam miejsce i je przy wsiadaniu miałam. to w gruncie rzeczy zależy jaka jest obsługa danego autokaru. Bo trafia się też okropna. B

Psycholog
Inne
@Barbara

Proszę Panią widocznie miała Pani szczęście nie zawsze da się przydzielić każdemu takie miejce jakie chce, jeśli jedzie 80 osób a 60 chce miejsce przy oknie to wiadomo żenię każdy je dostanie to samo tyczy się miejsca z przodu autokaru, bo te miejsca każdy chce i nie ma możliwości przydzielenia każdemu takiego miejsca, jednak nie każdy to rozumie.

Weronika Paulina

Od czego by tu zacząć, bagaż przekroczył mi około 20kg i chcieli ode mnie 40€ ,gdzie w GTV 5€ biorą za bagaż, już mniejsza z tym kierowca, nie miły, kobieta ,która zajmuje się informowanim o przystankach wypytuje się o stan mojego konta, strzela dziwne miny i jest bezczelna . Ludzie siedzą jeden koło drugiego i nikt nie ma maseczki . Pierwsza i ostatnia moja podróż tym przewoźnikiem. Masakra .

4
eh
@Weronika Paulina

babo czy Ty rozumiesz wgl działanie tego portalu? zaśmiecasz go wylewaniem swoich gorzkich żali, które nikogo tak naprawdę nie obchodzą. Ludzie tutaj wchodzą, by dowiedzieć się o warunkach pracy, a nie czytać opinie klientów, od tego są inne strony i radzę sobie takich poszukać

Anshe
Inne
@eh

Wydaje mi się że baba też ma rację.l powinieneś sprawdźić wszystkie opinie.I dla kogo chciał byś jeździć .A nie tylko te które chcesz usłyszeć. Jeździłem 8 lat i jest coraz gorzej.

Bumbum
Pracownik
@Anshe

Tak. Bo to skandal co jeden ciul stary zrobił teraz przed świętami kierowca. Skasował 10 € za dwie torby. Bagażnik do połowy pusty. Bo 50% jedzie.

Karo
Inne
@eh

"Eh" to możesz sobie wydawać do swoich dzieci prosty chłopie. Brakuje wam pokory i dystansu do klienta, myślicie, że przewozicie mięso a nie ludzi. Zawodowiec to ktoś kto trzyma się zasad a nie zmienia je według swojego uznania. Sami jesteście jak te baby / wieśniaki, którzy chcą udowodnić, że są lepsi niż są naprawdę. (usunięte przez administratora)

Natalia
Inne
 Pytanie
@Weronika Paulina

Sindbad to masakra miałam z nimi wypadek co zginęła ta pilotka druga kwestia to ginięcie bagaży a trzecia taka że we Wrocławiu niema żadnych informacji z jakiego stanowiska jedzie dany autobus co w konsekwencji powoduje to że nic nie słychać przez. Głośnik odjechali sobie i nawet nie dzwonił gdzie jestem filmów nawet już nie ma zniżek też nie jest pandemia a jeden obok drugiego bez maseczki kierowcy mają problem z przenoszeniem walizek jak by tam za karę siedzieli?

Natalia
Inne
@Anshe

Do tg całego eh tutaj są opinie nie tylko na temat pracy ale klientów czy pasażerów tez

Dr Ghots
Inne
@Weronika Paulina

GTV no wolne żarty, porównujemy najgorszego busiarza do najlepszego przewoźnika autokarowego

Pasazer
Inne
@Weronika Paulina

Kierowca zabiera pianych na poklad obrzydliwa podroz z pijakiem charkajacym. Moze kierowca sie pubicznie przyzna do bledu . Sindbad Monachium slubice nr 81 dnia 21.09.2021. Niby pianych nie zabiera a wsadza w srodek autokaru . Wlasciciel sinbada powinien takich kierowcow zwalniac dyscyplinarnie . Opisze ten przejazd w gazecie na fejsie itp.

OT
Były pracownik
@Pasazer

Żeby coś opisać w gazecie to najpierw trzeba nauczyć się pisać ???? ludzie ale Wy się niektórzy ośmieszacie, nie dość, że napisane takie pierdoły to jeszcze tyle błędów …

Iv
Inne
@Weronika Paulina

Sindbad to niesolidna, okłamująca klientów firma, niekompetencja pracowników przy zawieraniu umowy, zawyżone ceny względem jakości usług, nie polecam nikomu przejazdu tą firmą, każdy inny przewoźnik tylko nie Sindbad

Sylwia
Inne
@Iv

A jakoś konkretniej? A w czym niby oni klientów wprowadzają w błąd? :P

Niemiły obywatel
Inne
 Pytanie
@Weronika Paulina

Przykro mi Dżesiko że nie spełniono twoich standardów. Od czego by tu zacząć. Miał być czerwony dywan, orkiestra, lokaj i gratisy. Spakowałaś za dużo słoików ze swoimi ulubionymi smakołykami a kierowca zażądał dopłaty? Powinien być wdzięczny że ma zaszczyt targać twoja torbę. Bulwersujące.

Spic
Były pracownik

Prawda! Większość kierowców Sindbada można zaliczyć do typowych wiejskich gburów! Nigdy nie odjechałem bez upewnienia się, że stan pasażerów jest zgodny, albo sam (gdy jechałem bez pilota), albo bazując na opinii pilota. I też niejednokrotnie bywałem zwyzywany przez zmiennika, że licze ludzi. Eeee szkoda mojego czasu poswięconego tej firmie. Teraz jestem kierowcą mniej ''renomowanej'' firmy, ale jest jakoś inaczej - normalniej.

Jacek
Inne

Na stronie firmy jest kilka ogłoszeń, w tym dla pilota autokarów. Napisano o atrakcyjnym systemie wynagradzania a także przejazdach szkoleniowych, by poznać tajniki pracy pilota liniowego oraz pomocy ze strony indywidualnego opiekuna. A na jaką umowę firma zatrudnia i za jaką stawkę?

marian
Pracownik

informacja!!!! dla kierowców i kierownictwa do przekazania kierowcą jak są złe warunki pogodowe pada śnieg i jest ślisko to nie gonić tymi autobusami jak wariaty wracając z Niemiec lub jechać w tym kierunku i do Polski również bezpieczeństwo pasażerów jest najważniejsze jak i kierowców więc dbajmy o to dziekuje

Klijent mam nadzieję ostatni
Inne

Hamstwo do potęgi n pasażerów traktuje się jak wróg pilotka autokaru nr5 z Frankfurtu bezczelna i apsolutnie nie nadaje się do pracy z ludźmi 00000jakiegokolwiek zrozumienia przez nią interwencja policji bo poszczuła ludzi na siebie pani Agnieszka uwarzajcie

Obserwator
Były pracownik

Sindbad to niska cena biletu ok 300 zl i najczesciej 12 godz kurs od 19 do 8 rano .z punktu widzenia kierowcy: - pieniadze pensja na czas , na dziqlalnosci 7 dni termin platnosci w lecie - co chwile inny kierowca do podwojnej - firma rodzinna tj ryszard wojcik byly sedzia pilkarski ma teraz korporacje a zarzadzanie przez kolesiostwo - co roku biora 30 nowych w sezonie a zostaje prawie nikt -szwagry, kuzyni, synowie, ojcowie kierowcow a kazdy doda swoje 3 grosze:)... - starzy do biura łaza lapowki nosza i jazde w turystyce maja albo autobus pietrowy myja pod biurem zeby sie pokazac np mohery - zero grafiku i na telefon czekasz - stawka niby dobra firma to korpo a zarzadzanie przez kolesiostwo...zatrudnirnie sasiadow z opolskiego...ten zna kolege wojcika, tsmten do biura reklamowki nosi , ten gada cos spedytorowi itp... - oceniam firme ok...ale - jeden pali podczas jazdy otwierajac okienko w podlodze do luku bagazowego lub okno - chlanie na mieszkaniach wody dzien w dzien Bawet 200 ml o 11 jadac o 19 -jeden kiero z obsady mowi jedz tak i tak, drugi kiero mowi jedz inaczej... - jazdy w zastepstwie i autokary w zastepstwie wiec bez kawy i herbaty i bez napojow... - pinezki google z przystankami na plus... - oladujesz sie bagazy ojezdzisz noca jako drugi a i tak kolesiostwa nie przeskoczysz - praca glownie w weekendy i brak grafiku...czrkasz na telefon...majac rodzine to lipa...

Beata
Inne
@Obserwator

A ile można zarobić pracując głównie w te weekendy? W tygodniu chociaż jeden wyjazd się trafi w dniach od poniedziałku do piątku?

Kierowca.
Inne

Słuchajcie ludzie . Nie ma sie co dziwić,praca z ludźmi w tych czasach to ciezka praca. Kierowca ma o wiele więcej zmartwień i stresów niż to gdzie wasz bagaż czy to że marudzicie ze jest zbyt krótka przerwa. Kierowcy ma tez swój czas, czas postoju czas jazy i czas od kolejnego przystanku. Jeśli stoi dobrze z czasem może rozplanować to tak by wyszło idealnie i by każdy był zadowolony. Są ustalone godziny przesiadek, wszystko musi byc zgrane i przemyślane. Was dziwi baba na kasie w biedronce że jest nieuprzejmą. Kierowca ma za plecami 60 pasażerów, wieczne korki objazdy i w glowie wieczna walka żeby dobrze i do celu zawieźć paserów, to jest nasz priorytet. Więcej spokoju i wyrozumiałości do kierowcy, czasem dobre słowo dużo robi w ten czas myślę że Kierowca też będzie uprzejmy :) Ciężki kawał chleba nie zdaje sobie z tego nikt sprawy. Pozdrawiam . (Nie pracuje w firmie Sindbad)

Bartek
Inne

Zarezerwowalem bilet i dosłownie 15minut po rezerwacji go anulowałem. Zapłaciłem 300zl a sindbad zwrócił mi tylko 30zl!. Nigdzie przy zwrocie nie było napisane ile dostanę, dopiero po kliknięciu „dokonaj zwrotu” zostałem poinformowany ze na konto wraca mi 30zl! Osoby na infolini kompletnie nie wiedza co mówią, jedna pani mówi mi ze jak najszybciej mam samodzielnie dokonać zwrotu a drugi pan mówi ze powinnem dzwonic i dokonać zwrotu telefonicznie. Kpina, zwykli (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora)

Lukas
Inne

Kupiłem bilet online przez aplikację dzień przed wyjazdem .Niestety miałem awaryjną sytuację. Nie przeczytałem regulaminu przed zakupem na wypadek zwrotu za bilet.Z kwoty 375 zł zwrócili mi tylko 35 zł,ponieważ to tylko 1 dzień i przysługuję tylko 10% zwrotu za zakupiony bilet legalne (usunięte przez administratora).Czytajcie regulamin zawsze cokolwiek by to nie było.Nauczka na przyszłość.Ogólnie jeździłem parę razy i tak średnio bym powiedział 2.5gwiazdki bym dał takie naciągane.Smród z toalety unosił się aż niedobrze się robiło, poprosiłem o kubeczek (usunięte przez administratora) barszczu i czekałem godzinę aż Pani raczyła mi zalać ten proszek co się parzy 3 min specjalnie zeszłem na dół i zapłaciłem z góry żeby mi go przyniosła siedziałem z tyłu a przedemną z 30 osób to zamiast przyjść do mnie ponieważ ja prosiłem dużo wcześniej z 15 min to poszła od przodu i jescze musiałem czekać czyli 1.5 godz na (usunięte przez administratora) kubek nachemionego barszczu.

Pasazer
Były pracownik

Ludzie maja bagaze ponad 30 kg i zdziwieni ze trzeba doplavic...jada setra za 1 mln lub 1.5 mln a porownuja z gtv bus na kat b kierowcow:) co jada kilkanasvie godzin w pohedynczej obsadzie...bilet za 300 zl i miejsca sa a nie ze za tydzien...w dobie paliwa po 8 zl to cena ok...po wysiadce pasazerow z przednich miejsc inni pasazerowie proboja zasiasc z przodu a kierowcy np na koziolku...a jak przesadzasz pasazerow do tylu to zdziwienie...na pauzach znikajq pasazerowie i nieraz sie czeka bo dlugo kupuja na stacji lub korzystsja z wc...jedni chca dobrych pkstnych czystych toalet a drudzy nie zaplaca euro zz toalete i sikaja po krzakach i narzekaja ze 0 7 euro za kibel to za duzo:)

Max
Inne

To nie autobus to tortura Jechalam na Gwiazdke z 23.12.2022 na 24.12.2022 przez 16 godzin nie bylo przerwy, tylko przesiadki na miejscach gdzie nie dalo sie kupic ani wody ani jedzenia. Warunki gorsze niz w Aushwitz a jeszcze placic nam kaza. Zeby tego nie starczylo to kierowca nie zatrzymal sie na mojej stacji docelowej, musialam biec do niego i go blagac by mi otworzyl drzwi i pozwolil wysiasc.

Olix
Kandydat

Witam, jak wyglada praca pilota autokaru, chodzi mi o wynagrodzenie oraz godziny pracy w miesiacu :)

Irenka
Inne
@Olix

Weźmiesz za nadbagaż... Opłaci się hehehe

Była pilotka
Były pracownik
@Olix

Unikaj jak ognia... (usunięte przez administratora) na każdym kroku. Od początku kręcenie, niedomówienia itp. itd. Od starej załogi usłyszałam..."jak jesteś mądra to popracujesz tu tylko 2 tygodnie". Wysyłasz cv do sindbada a zatrudnia Cię firma "krzak" - i.c. idea complex o czym dowiadujesz się już w trakcie zatrudnienia, bo pomimo wielokrotnych próśb umowy do zapoznania przed rozpoczęciem pracy nie dostaniesz. Minimalna krajowa godzinowa (oczywiście tylko umowa zlecenie) i płacą tylko za np. mówienie przez mikrofon - 30 minut, przyjmowanie pasażerów - 30 minut na całą podróż! i za to Ci płacą. Nie za godziny, które jesteś w autokarze! A jesteś non stop do dyspozycji pasażerów. To jawne (usunięte przez administratora) Diety źle rozliczane i za nic w świecie nie dadzą Ci się dowiedzieć jak je rozliczyli - a są niezgodnie z przepisami, czyli od momentu przekroczenia granicy kraju do momentu przekroczenia na powrocie. Badania na własny koszt, brak zwrotu za strój służbowy, potrącenia bez zgody pracownika i bez informowania go o dokonanych potrąceniach, bhp na własną odpowiedzialność i ogólnie ZERO odpowiedzialności za Ciebie ze strony firmy. Praktyki bezpłatne podczas których wykonujesz wszystko to co pracownik - (usunięte przez administratora)!! Nie wspomnę o zagrzybionych "mieszkaniach służbowych" z daleka od centrum. OTO JAK WYGLĄDA PRACA PILOTA W SINDBADZIE :)

Podróżni
Były pracownik
 Pytanie

Najgorsza linia, jaką do tej pory jechałem. Od przesiadki w miejscowości Słubice długa podróż i problem o bagaż, nawet gdy jest za niego dopłata. Wyjeżdżając na rok za granicę myślą że każdy może się zabrać w jedną małą walizkę? No ciekawe. Nie miła obsługa która pakuje bagaże-zero kultury, potrafią w oczy spojrzeć i użyć wulgaryzmów bo za dużo bagażu... Kierowcy nieżyczliwi. Oczywiście nie wszyscy, ale większość. Nie podobało się to też każdemu kiedy kierowca imformuje nas że mamy 15 min. przerwy a przerwa trwała niekiedy po 30 a nawet 45 min.. Zdecydowanie odradzam każdemu.

Po drugiej stronie lustra
Inne
@Podróżni

Witam jeśli uważa Pan że jest jedyną osobą podróżującą w jakąś stronę to jest Pan w błędzie. Niech Pan sobie wyobrazi że 70 osób przyniesie po 4 walizki które mają po 30-40 kilogramów. Nie ma problemu może pan po 2 bagaże na kolana wziąć. Może według Pana powinien jechać jeden autokar z pasażerami i drugi z bagażami :)

Irenka
Inne
@Podróżni

To (usunięte przez administratora) są... Mi syna we Francji zostawili bo im się 30 min nie chciało poczekać aż sprawdza settled status.... Nie ma gdzie złożyć skargi... Powinni za bilet oddać bo syna z Francji ściągałam.. Zostawili 7 osób i wjechali na prom choć odprawa miała być do 2 godz... Mają w (usunięte przez administratora) klientow

sindbadowiec
Inne
 Pytanie
@Irenka

a z jakiej racji mamy czekać na klienta? regulamin jasno okresla, że trzeba się stawić 15min przed planowanym odjazdem. Na InterCity też Pani żłoży skargę że nie chcieli czekać 30min na syna? Absurdalne i żałosne. Ale jak Pani by stała na kolejnym przystanku a kierowca by czekał na księcia 30min i na kolejny Pani przystanek by sie spoznił, to by lament był nie? że autokary opóźnione itd? Żałosne jest to co Pani pisze.

Pytanie
 Pytanie

Czy PBP Sindbad organizuje staże dla studentów?

Irenka
Inne
@Pytanie

Oczywiście psycholog dla obsługi a psychiatra dla pasażerów.. Nie można nazwać Sindbada profesjonalistami.. Trzeba im oglądy i kultury... A pasażerowie na dłuższą trasę by znosić obsługę potrzebują osychiatry

Zostaw merytoryczną opinię o PBP Sindbad - Opole

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PBP Sindbad?

    Zobacz opinie na temat firmy PBP Sindbad tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 30.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w PBP Sindbad?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 1 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy PBP Sindbad?

    Kandydaci do pracy w PBP Sindbad napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
PBP Sindbad
Przejdź do nowych opinii