Pracownicy po prostu chamscy. Zero kultury osobistej i szacunku do innych. Brak komunikatywności. Na miejscu mieliśmy byc o 8.30 byliśmy po 10 na drugim końcu Holandii, nie powiedzieli dlaczego, gdzie jedziemy ani nic. Na pytania słyszeliśmy tylko, że oni wiedzą gdzie mają jechać. Zero informacji.
Ciagle przesiadki i rekordy godzin podrózy ja osobiscie samochodem wole nie polecam
Dzis jechalem Sindbadem katastrofa nietrzymiom sie planowanego rozkladu jazdy kierowcy przy wydawaniu biletów maja czas na wszystko ostatni obsluga hamska ostatnia w moim zyciu podróz tymi liniami pozdrawiam
Na wstępie chcę zaznaczyć Najgorsza moja jazda z Polski Do Francji nigdy więcej !!!Nie dość że kultura kierowców jak i pilotów jest na poziome zerowym!!! Do tego obchodzą sięz bagażami jak z mięsem!!Wielce Panowie zero kultury bez doświadczenia ! Uczcie się od zachodu Bo nam Daleko od nich pod każdym względem.Oczywiście nie urażajac innych POlaków bo wspominam o załodze Sinbada takie same gogusie :D
Witam.Jestem jednym z wielu kierowców w korporacji Sindbad.Pracuję w tej firmie 7 lat w swojej 36 letniej pracy na autokarach.Nie jest to napewno idealna firma ale zatrudniając dziesiątki kierowców w każdym stadzie znajdziecie się niestety czarna owca. Wielu z nas stara się jak najlepiej i profesjonalnie wywiązac z nałożonych na nas zadań.Za jakie wynagrodzenie to już inna bajka. A druga strona medalu czyli z jakimi pasażerami przychodzi nam współpracować?Wielu jest okeey. Ale niestety jest masa takich którym przekazywane info o obowiązku zapinana pasów zakładaniu maseczek w trakcie jazdy autokarem niespożywaniu napojów alkoholowych i paleniu wyrobów tytoniowych mają za nic.Sądzę że wielu pasażerów pomimo uiszczenia opłaty za przejazd A czasami za dodatkowy bagaż powinno zrozumieć że zakupili bilet na przejazd A nie kupili na własność autokaru A tym bardziej załogi którą stara się zadowolić oczekiwania wszystkich A nie tylko jednej osoby.Wiele sytuacji i decyzji nie jest wymysłem załogi A wynikiem wykonywania poleceń zwierzchników. Więc niezadowolenie w wielu sprawach powinno być kierowane na tel.infolini a nie na załogę którą ma.za zadanie główne w miarę jak najsprawniej A przede wszystkim bezpiecznie dowieść do punktu docelowego.Reasumując wylewanie tyłu inwektyw A wręcz pomyj jest nie na miejscu i krzywdzące .Pozdrawiam i życzę odrobinę samokrytycyzmu podczas oceny innych ciężko pracujących ludzi.
Witam. Jak duże doświadczenie w przewozie osób należy mieć żeby móc starać się dostać pracę w Sindbadzie ?
Ale ja to nie mówię o wszystkich osobach pracujących w sinbadzie proszę sobie dokładnie przeczytać. Zdarzają się normalni sympatyczni kierowcy na wysokim poziomie kultury ! Także przepraszam jeśli Pana Urazilam ,wyrażam swoją opinię opinię.
Zadzwoniła pani z zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną. Przyszedłem w wyznaczonym terminie do hotelu. Pani na recepcji zadzwoniła do pani z rekrutacji, bo pytałem gdzie jest dokładnie spotkanie. Pani z rekrutacji powiedziała, że się spóźni 30 minut. Poszedłem więc do sklepu i po 15 minutach pani zadzwoniła z pytaniem na kiedy byliśmy umówieni (serio!?). Powiedziała, że będzie za pół godziny. Czekałem 45 minut (a więc w sumie godzinę) i nikogo nie było. Pojechałem do domu. Po kolejnych 2 godzinach pani zadzwoniła z pytaniem czy jestem w okolicy, ale już mnie nie było.
Takiego lekceważenia nie widziałem na żadnej rozmowie kwalifikacyjnej.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Nigdy więcej, koszmarna podróż. Mimo pandemii autobus full ponad 70 osób bez maseczek i testów. Kierowca na pytanie dlaczego tak jest. Stwierdził aroganckim tonem, że jak mi się nie podoba to mogłam nie jechać. Bezczelni kierowcy (wyjątek starszy Pan, który jechał z nami do Opola, jedyny dokładnie informował o przystankach ) Brak kawy, sama musisz wrzucić bagaż do okienka, które jest dość wysoko. Kiedyś jeździłam madeltransem(przed połączeniem) oni to naprawdę dbali o klientów.
Dobrze Ci Pan Kierowca odpowiedział. Masz coś z głową, siedź na tylku - nie zatruwaj podróży współpasażerom i obsłudze. Chyba musiałbym być niespełna rozumu, by w lato kilkanascie godzin w ''masce'' siedzieć. To zagraża zdrowiu, a Sindbad dba o pasażera i nie chce mieć zasłabnięć w drodze i z tego powodu opóźnień. Siedź w domu.
Hehe Muminek broni swoją ekipę na każdym kroku Muminek ludzie mają prawo do swojej opinii jej wyrażania... O firmę trzeba dbać której się pracuje !! Ale ogarnij się najgorsza firma jaka miałam do czynienia
Szanowni Państwo, czy można dostać pracę na stanowisku kierowcy zaraz po zrobieniu uprawnień?
Sindbad powienien być zaskarżony, tłum ludzi w autokarze bez maseczek w czasach pandemii, warto by zwrocic państwu Niemieckiemu uwage zeby autokarow waszej firmy nie wpuszczali :/
Weź się kobieto nie kompromituj. Jeżdżę Sindbadem co tydzień i nic z tych rzeczy nie ma miejsca. Pewnie trollica od konkurencji. Won!
To prawda. Jechałem tydzień temu z Niemiec do Polski. Z maseczkami panuje "wolna amerykanka". Nikt nie pilnuje pasażerów, by Ci zasłaniali usta i nos. Kierowcy, to zwykłe chamy! Na postoju jeden z kierowców opróżniał kosz na śmieci i gdy jeden z pasażerów czekał aż kosz zostanie opróżniony i będzie mógł wejść do autobusu, kierowca odpalił do niego z hasłem: "czego mi tu stoisz? Zjeżdżaj stąd!" To jest jakaś masakra!!! Teraz będę wracać do Niemiec i nikt nie jest w stanie odpowiedzieć czy potrzebne są testy na corona virusa i gdzie ewentualnie mogę je zrobić. Sindbad to (usunięte przez administratora)
ODRADZAM JAZDA SINBADEM!!!MIAŁAM SYTUACJĘ TYDZIEŃ TEMU WSIADAŁAM W DĘBICY PILOT SPRAWDZIŁ BILETY TESTY ITP MOWIŁ ŻE WSZYSTKO OKEJ ! TYMACZEM W SŁUBIACH JAK BYŁAM ZAMIANA AUTOKARU BESZCZELNA PANI PILOT KTÓRA BYŁA BARDZO HAMSKA POWIEDZIAŁA ZE NIE MAM TYCH PAPIEROW CO POWINNAM MIEC A JE POSIADLAM. ZOSTAWILAM MNIE NA GRANICY POLSKIEJ NIEMIECKIEJ !! O ZWROT PIENIEDZY MOGE ZAPOMNIEC TEKST SINBADA BILET ZOSTAL ZAWIESZONY !!! KPINY NAPRAWDE KPINY W JAKIM KRAJU ZYJEMY !!!
Nakłamała Pani, więc proszę mi odpowiedzieć na pytanie. Na jakiej trasie - oraz jakie dokumenty Pani przedstawiła kierowcy i pilotowi.
Naklamalam pracowniku Roku Sinbada ,dobrze dokumentów nie potrafił sprawdzić w Dębicy. Przeczytaj sobie poprzednia odpowiedz . Bo jak już pracownik to już mam odpowiadać!!! Sinbada najgorsza obsługa jeśli chodzi o kierowców jak i nie doświadczonych pilotów ????
Dramat, nigdy więcej. Podróż Brema- Warszawa 17h!!! 1. Horrendalnie drogi bilet 2. Brak informacji, że na trasie czeka mnie przesiadka o 5 nad ranem 3. Trasa wskazana na stornie internetowej i aplikacji nie do końca zgadzała się z tą faktyczną 4. Opryskliwi, niemili, prymitywni i przeklinający kierowcy. Szarpali autokarem, rozpędzali się, by później ostro zahamować na czerwonych światach 5. Opóźnienie przesiadki ponad 50 minut 6. Ludzie siedzieli jeden na drugim, bez zachowania jakiejkolwiek odstępu higienicznego w dobie pandemii! 7. Brak przerw na toaletę w miejscach, gdzie faktycznie można udać się do toalety 8. W autokarach zepsute podłokietniki jak i oparcia na nogi co uniemożliwia komfort tak długiej podróży 9. Ponad głowami zbyt mało miejsca, by wsadzić tam nawet plecak czy torbę 10. Pobieranie opłat za pomyje zwane kawę, moim zdanie powinno być to w cenie biletu, który jak już wspomniałam był stanowczo za drogi 11. Brak łącza internetowego Nie polecam tego przewoźnika. W dobie 21. wieku należałoby przystosować autokary do standardów podróży międzynarodowej.
Ale przynajmniej już serwują napoje ciepłe, bo przez czas PLandemi (ściemy koronawirusowej) była ta usługa zawieszona. Potwierdza Pani, że są serwowane?
Najgorszy przewoźnik międzynarodowy jeździłam 10 lat i znosilam wulgaryzmy kierowców ( nie wszystkich) jak i pilotów. Ciasnota i nie wygoda. A poza tym (usunięte przez administratora) Nie chcą zwrócić za bilet powrotny twierdząc że się nie zgłosiłam. Wcześniej uprzedzilam że nie jadę. W pismach do nich najpierw chcą zwrócić za bilet mi 5%. A gdy nie zgadzam się to wymyślają różne wersje i kłamią . Chodzi o 180 zł. To są klamcy: (usunięte przez administratora) ordynarnie podchodzą do pasażerów i (usunięte przez administratora) na barażach że nadwaga i karzą sobie płacić. Jest teraz na rynku więcej przewoźników i bardziej pi ludzku podchodzą do pasażerów niż Sindbad. Bo nie liczy się tylko kasa.
troche prawdy jest .jezdze od lat i moze z dwa razy spotkalam aroganckich pracownikow .fakt troche ciasno ,a juz osoba zajmujaca miejsce przy tym barku powinna siedziec sama .wiem ze mam nadbagaz mam przyszykowane pieniadze 40 zl lub 10 euro .denerwujace sa przesiadki ,za duzo ich .ogolnie daje 4 ..
nie polecam, brak maseczek
Nie "kto chce" tylko każdy ma taki obowiązek, także nie filozofuj, jak sobie przekładasz wygodę nad zdrowie, to przekładaj, ale nie narażaj innych
zawsze możesz chodzić na nogach, wtedy przynajmniej nikt nie jest narażony przez Twój brak myślenia i egoizm ;)
To w autobusie mają rozdawać maseczki? Z maseczkę na dziobie powinieneś mieć jak już czekasz na autobus między ludźmi na dworcu
To jedz samochodem prywatnie. wtedy mozesz robic co chcesz. teraz jest Virus i maseczki powinny byc obowiazkowe.
Tak jest Panie Marku ma Pan racje. a jak im sie nie podoba maseczki zalozyc to na pieszo nie Z . (usunięte przez administratora) Niech idzie do rodzinki i ja narazi za swoja glupote bezmozgowie.
Nie polecam Sindbada.Jest epidemia A ludzie siedzą bez maseczek i to jeden koło drugiego .Kierowcy powinni tego pilnować żeby podróżni mieli założone maseczki.W czasie epidemi powinno być połowę oblozenia i każdy powinien siedzi3c sam.Tylko naslac sanepid i powinni zamknąć przewoźnika albo się dostosuje do warunków pandemii.Firma nastawia się na zysk nie zdrowie i życie klienta. Nie polecam i sam jadę ostatni raz
Dzień dobry. Chciałem zapytać czy warto starać się o pracę kierowcy w Sindbad bez zbyt dużego doświadczenia czy nie ma absolutnie żadnych szans ?
Sindbad moze dba o pracownikow ale pracownocy nie dbaja o podroznych czyli klientow.
To nie prawda, pracuje w Sindbadzie i ważny dla mnie jest komfort klientów, więc wypraszam sobie!!!
Tak dbacie o klientow,ze trzy lata temu po kilkunastu latach dalem sobie spokoj z ta firma,definitywnie.Obsluga pilotek zazwyczaj ponizej krytyki.kiedys to byl Przewoznik,ale od paru lat kompletna degrengolada.Duzy moze wiecej,panie Wojcik ale sprzedaz wam dramatycznie spadla,jeszcze przed pandemia.To juz nie chodzi o te przesiadki,na ktore sie tak czesto skarza pasazerowie bo sa one wymuszone podzialem na linie ale nikt nie ma zyczenia czuc sie jak natretny intruz na pokladzie autokaru,zwlaszcza w czasie tak dlugiej podrozy.
Uwaga uwaga Firma Sindbad to zwykły (usunięte przez administratora) który po 2 h od zakupu biletu zwraca 10% a 90% zatrzymuje dla siebie. Argumenty w postaci negatywnego wyniku naCOVID nie przemawia do nich jeszcze raz - Precz ze złodziejami uważajcie
Skoro miałaś NEGATYWNY ''wynik'' ''testu'', tzn. że nie masz ''Covida'' i możesz jechać. O co bijesz pianę, kobito?
Najlepszy przewoźnik autokarowy w całej Europie. Atmosfera w autobsach zawsze miła, domowa niemalże. Jeżdżę TYLKO Sindbadem.
Sinbad to najgorszy środek transportu w czasie pandemii. Tak dużo mówi się o testach,ale wchodząc na pokład nikogo z obsługi nie obchodzi czy się ma test.Bilety sprawdzają ale testów już nie,mówią że ich to nie obchodzi.Gwarantują bezpieczną podróż, ale jaka ona bezpieczną i spokojną podróż, ale jaka ona jest spokojna skoro cały czas boję się że jest być może w tym autokarze jakaś chora osoba.To skandal !!!Zero płynów do dezynfekcji, nie wymagają zalewania ust,koniecznie trzeba zainteresować sanepid.Mialam wykupiony bilet otwarty, dowiedziałam się że zrobiłam zły test przed wyjazdem z Polski do Holandii, musiałam drugi raz zmienić datę podróży, okazało się że już nie mogę, bo tylko raz można ale gdybym nie zapłaciła za niego wcześniej to pewnie mogła bym sobie zmienić bo to kasa i klient, ale zapłacone....Pani z działu reklamacji to katastrofa lepiej nagrać głos i po co płacić Kompletny brak zainteresowania z jakiego powodu przekłada się podróż, dla mnie to kalectwo być takim bezdusznym babskie,przepraszam to i tak ładne określenie.Powinni zainteresować się nią szefowie bo chyba nie wiedzą kogo zatrudniają,chciałam tylko o jeden dzień przełożyć. Tragedia,nigdy więcej podróży Sinbadem,a było ich wiele.I jeszcze jedno,nasze Państwo walczy z pandemią A Sinbad ma to wszystko głęboko i szeroko w (usunięte przez administratora)
To co robi ten przewoźnik to jest kryminał, przesiadka 100km od końca podróży, w czasie pandemii ludzie siedzą jeden na drugim ale wiadomo pieniążki się liczą, najgorszy przewoźnik jakim jechałem.
Bulczak to typowy alkoholik który jeździ na gazie lub po, zastanawia mnie kiedy go wyrzucą To był ostatni kurs sinbadem a było ich sporo
A to na wyjazd jest dwóch kierowców ?
Kierowcy biorą kasę niby za to ze za ciezki bagaz jak mialem 2 po 25kg i nawet pokwitowania nie dają a jedzie się kilkoma autobusami i co w każdym mam płacić. Kurs Polska Niemcy autobus 22 24-02 i do tego straszny tlok w czasie pandemi. Nie polecam nikomu
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PBP Sindbad?
Zobacz opinie na temat firmy PBP Sindbad tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 30.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PBP Sindbad?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 1 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PBP Sindbad?
Kandydaci do pracy w PBP Sindbad napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.