Opinie o C&A Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy C&A Polska Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w C&A Polska Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o C&A Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Taliz

Pracuje w dobrej firmie i nie zgadzam sie z maruderami. Każda firma dla lenia będzie zła, natomiast ma czas na wpisy!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ana

Jak wygląda wynagrodzenie na stanowisku sprzedawca? Jaką formę umowy podpisujecie? Umowa o pracę czy zlecenie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Danka

Bardzo fajna firma, polecam dla ludzi którzy nie boją się pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edi

Witam.pracowalem tam t.wkoncu nie wytrzymalem i odeszlem.kierowniczka uwaza sie za pepek świata nic nie robi tylko kartki zostawia masakra.pensje poobcinali a obowiązkow coraz wiecej .po jednej osobie na pietrze na zmianie.masakra czasami to klon by sie przydal.wieczne protensje.niepolecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Domuś
@Edi

Myślę że przemawia przez Ciebie złość. Stanowisko kierownika zobowiązuje do pewnych zachowań. Ja chętnie zastąpię Cię na Twoim stanowisku bo szukałam pracy sprzedawcy w C&A w Warszawie, może jeszcze jest aktualne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
stary pracownik

Pracuję w firmie C&A już ponad 5 lat. Mogę co nieco rozświetlić sprawę pracy w tej firmie i zarobków. Obecnie raczej nie zatrudnia się na zlecenie tylko na etat wszystkich sprzedawców. Nikt nie dostaje pracy na cały etat tylko 1/4, 1/2 czy 3/4 etatu. Zarobki raczej marne 13 do może 17 zł brutto na godzinę w dużych miastach, więc ściśle uzależnione od ilości wypracowanych godzin. Do tego za każdy przepracowany dzień powyżej 6 godzin dodatek żywieniowy 6zł i bezpłatna podstawowa opieka medyczna, karta rabatowa 20% na zakupy. Fakt, szału nie ma, ale nie jest też najgorzej. Pracy bardzo dużo, często po dniu pracy człowiek ma już dość, ale cóż albo się to akceptuje albo trzeba szukać czegoś innego. Wypłata zawsze na czas. Atmosfera w firmie od pewnego czasu coraz gorsza, firma chce być liderem ale niestety nie patrzy na to co dzieje się na sklepach. Jak pracuje się na danym sklepie w dużej mierze zależy od kadry kierowniczej i zespołu. Ja mam to szczęście pracować z fajną ekipą. Nie zgodzę się z opinią, że firma wyzyskuje pracowników raczej daje im zdecydowanie za dużo pracy. Mam to szczęście lub nieszczęście pracować jako kierownik na takim sklepie i widzę, że ciągłe dokładanie pracy nam wszystkim powoduje niepotrzebną flustracje i nie do końca mi się podoba. To, że podatek jest ściągany od wszystkiego, to chyba normalne. Pretensje raczej należy mieć do państwa polskiego a nie firmy. Zarobki na innych stanowiskach również będą bardzo zróżnicowane. Np Store Vim (dekorator) zarobi w zależności od sklepu od 3000 może nawet do 4000 brutto, Kierownik Działu/Koordynator Sali Sprzedaży od 3000 do 4500 brutto. Wszystko zależy od tego, jak taniego i doświadczonego pracownika uda im się znaleźć. Dla ambitnych realna możliwość awansu, zwłaszcza jak się jest osobą mobilną i dyspozycyjną. Nie napiszę ile może zarobić Kierownik Sklepu, bo kwoty są już tak strasznie zróżnicowane, ze nie chce nikogo wprowadzać w błąd. Nie było na tym forum prawdziwych kwot, a myślę że warto mieć realne pojecie czy warto rozważać daną pracę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracwonik
@stary pracownik

Pracowałam tam 4 lata, była to moja druga "poważna" praca. Zaczynając prace na 3/4 etatu w nowo otwartym sklepie miałam stawkę, którą normalnie powinnam otrzymywać na całym etacie. Potem decydowało tylko zaangażowanie własne i chęć pracy, a nie podpierania stołów i plotkowania. Nawet jeśli nie ma klientów na sklepie, a wszystko wydaje się zrobione, zawsze można znaleźć coś co jest jeszcze do ogarnięcia... bodaj starcie kurzy ze stołu czy kasy. Nawet jeśli zostało tylko piętnaści minut do zamknięcia sklepu można jeszcze się przejść i coś poprawić. Prawdą jest, że w sklepie trzeba się napracować. Jednak do pracy idzie się właśnie po to ... Pracownicy i kadra kierownicza - to już różnie bywa, w zależności od dotarcia charakterów. Ale z wrażań własnych wnioskuję, że w mniejszych sklepach ludzie są bardziej zgrani (a czasami nawet czytają sobie w myślach). Nie raz miałam taką sytuacje, że coś sobie zaplanowałam, a gdy zaszłam do pracy ktoś inny już to zrobił. Koleżanka stwierdzała, że np. wyrobiła się ze swoja pracą szybciej niż myślałam, to jeszcze dodatkowo zrobiłam to i to. A wtedy można zrobić coś innego. Niestety w dużych sklepach bywa tak (zwłaszcza w okresie przedświątecznym), że pierwszy raz widzisz danego pracownika, a okazuje się, że on już tutaj pracuje od ponad miesiąca. Tak więc atmosfera zależna w dużej mierze od zgrania zespołu i przede wszystkim wymiany informacji. Po to są między innymi te kartki. Recz niezbędna i jakże potrzebna. Przeszłam tam prawie wszystkie stopnie awansu, ale dzięki własnej ciężkiej pracy i zaangażowaniu, a nie lizaniu tyłków (od ścierania podłogi po wymiotach, po prace biurową). Pensja zadowalająca, jak na małe miasto. Jednakże wynagrodzenie kierownicze zależne od wielkości sklepu i średniej pensji w danym mieście na podobnym stanowisku. Socjal dobry "za każdy przepracowany dzień powyżej 6 godzin dodatek żywieniowy 6zł i bezpłatna podstawowa opieka medyczna, karta rabatowa 20% na zakupy"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kasia
@stary pracownik

zostałam zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną jako kierownik sklepu, czy mogę liczyć na więcej info o zarobkach i odpowiedzialności ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klientka

Zarobki w tej firmie są bardzo wysokie za taką pracę !!!pracownice nie dbają o klienta tylko siedzą na facebooku No przepraszam, ale proszę z tym zrobić porządek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nieznajomy
@klientka

bardzo wysokie tzn wg Pani jakie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klienntka
@klientka

no dawaj babo do roboty ...miilonerką zostaniesz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
monika

W sumie taki sales manager nie może narzekać na niskie zarobki, bo co jak co, ale wyplaty to zawsze mają rozsądne, zwłaszcza, że są one całkowicie adekwatne do powierzanych obowiązków. Dobra praca zawsze się przyda.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola

Witam, jak wygląda rozmowa na stanowisko Store VM? Na jakim poziomie wynagrodzenie? Czy trudno się dostać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola

Witam, jak wygląda rozmowa na stanowisko Store VM? Na jakim poziomie wynagrodzenie? Czy trudno się dostać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tajemniczaaa

jw, jak wyglada praca na stanowisku store vm?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość

Jak wygląda w tej firmie praca na stanowisku Store VM ? Taka osoba wchodzi w skład kadry menedżerskiej czy jest raczej kimś bliżej sprzedawcy (czyli obsługa klientów przy kasie, praca na popołudniowe zmiany i w weekendy) + robi deko ? W różnych firmach różnie to wygląda, a na ich stronie ciężko znaleźć jakiekolwiek informacje odnośnie poszczególnych stanowisk.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pati
@gość

witam, teoretycznie to kadra menadżerska, praktycznie robisz wszystko (kasa, przymierzalnia itd.)chyba, że duży sklep to wtedy od pon. do piątku pierwsze zmiany ale to naprawdę rzadkość. Odpowiedzialność duża, kasa marna ale ludzie super.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ciekawy

hmm widze ze opinie pozytywne ale ta kasa o której mówicie marnie mogę prosic o doładne info ile sie zarabia jak sprzedawca i ogolnie czemu tak mało ogłoszeń szukaja teraz pracownikó nic tu nie ma

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
skrzat

Gratuluję tak dużego poczucia humoru wyżej postawionych osób w przyjęciu do pracy takiego nieroba!!! (szmaty, ćpunki i alkoholiczki)jakim jest Pani Justyna z NS!! chylę czoło!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niestety

Kiedy zaczynałem pracę w C&A, bardzo sobie ją chwaliłam. Do dzisiaj uważam, że nie mogłam lepiej trafić jeśli chodzi o pierwszą pracę. Fajne towarzystwo, bogaty socjal (bony na święta, wczasy pod gruszą, karta LumchPass, zniżka pracownicza czy dobrze wyposażona kuchnia). Niestety od jakiegoś czasu firma stacja się po linii pochyłej. Cięcia stanowisk na poziomie kierowniczym, od marca również stanowiska tzw. szefa dnia. Co ciekawe, tak naprawdę można powiedzieć że fikcyjne. W dalszym ciągu musisz wykonywać obowiązki z tym związane jednak bez dodatkowych głupich 100zł brutto. Zaraz powiecie że nie musisz, niestety muszę. Firma głupia nie jest i poszerza o te obowiązki każdego pracownika. W praktyce jednak wykonują je nadal te same osoby. Nie chodzi z resztą o głupie 100zł, jak dla mnie "szef dnia" to była osiągalna nagroda za dobrą pracę. Można było to wpisać to CV jako atut i praca na stanowisku zbliżonym do kierowniczego. A teraz? Szkoda gadać, do tego coraz większy brak zrozumienia ze strony kadry kierowniczej. Niestety ale tak już jest, i jest to choroba wielu kierowników że nie potrafią zrozumieć osób z dołu hierarchii. Kiedy dostajesz sowitą wypłatę i nie musisz sobie odmawiać wielu rzeczy nie zrozumiesz szeregowego pracownika który za porządne tyranie dostaje marne grosze. Niestety ale jest coraz gorzej i nie pomogą w tym żadne badania wśród pracowników...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sasa

Do nowo otwieranego sklepu w moim mieście były ogłoszenia na pracuj.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zarobki to porażka :/

kierownik działu w C&A zarabia 2,400 netto - nie zgadzajcie się na tak niskie zarobki !!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
misia

Nie polecam. Pracuję tam ponad 7 lat. Na początku gdy zaczynałam pracę były jakieś premie,od 3 lat nic nie dostajemy. ,,Niby,, od dwóch lat raz na kwartał od wyników sprzedaży powinna być premia 100 zł 200 zł lub 300 zł brutto :-D ale nie do wyrobienia... Od ponad dwóch lat nie było też podwyżek. wcześniej były raz do roku po 50gr.,miałeś farta gdy dostawałeś 1zł :-D brutto oczywiście...praca przeważnie na drugie zmiany,weekend 1 wolny w miesiącu. Od wszystkiego odprowadzany jest podatek: od premii,od socjalu i od zniżki pracowniczej. Jakość awansu marna,chyba że jesteś znajomym albo lubisz lizać tyłki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
taptap

A w przypadku, gdy jest otwierany nowy sklep to gdzie można szukać oferty? Bo dawanie juz do sklepu otwartego będzie zbyt późno... a na stronie nie ma wzmianki o możliwości składania aplikacji.Wypowie się ktoś, kto składał gdzieś CV do nowo otwartego sklepu? Dziękuję Pięknie za Odpowiedź.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kient

Na dziale meskim zero obsługi stałam przy kasie nikogo nie było na sklepie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient

Po prostu jest mi przykro

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o C&A Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w C&A Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy C&A Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w C&A Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy C&A Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w C&A Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
C&A Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii