Witam, Chciałabym bardzo podziękować za profesjonalną obsługę w sklepie internetowym, pani która mnie obsługiwała wykazała sie bardzo dużym zrozumieniem i bardzo szybko zrealizowała moje zamówienie. Następnie po przejęciu zamówienia przez sklep w Koszalinie również zostałam bardzo miło potraktowana przez Panie które były obecne w pracy. Bardzo polecam ten sklep. Dziękuje
Jestem wierną klientką sklepu od wielu lat. Nigdy nie miałam problemu z obsługą aż do dzisiaj. Skoro nawet wieloletni klienci widzą, że obsługa jest fatalna to chyba o czymś świadczy. Panie i panowie pracujący w tej firmie, dużo piszecie o wiecznie niezadowolonych i nieszanujących was klientach. Pytanie: czy wy szanujecie klientów? Zasada szacunku działa w obie strony. Patrzę na coraz większą ilość negatywnych komentarzy względem C&A i myślę, że to zapowiedź końca fajnej, dobrej marki, bo skoro na sklepach rządzą już sprzedawcy zamiast kierowników i dyrektorów regionalnych to znak, że firma się zwija. Kasjerka dziś zrugała mnie za to, że przywołam ją do kasy, a ona właśnie obok kasy szykowała się do plotek z koleżanką. Niestety zostanę nazwana wiecznie niezadowoloną klientką, bowiem jak mogę oczekiwać od pracownika, aby wykonywał swoje obowiązki kiedy on ma ochotę pogadać. :) To jest wasz przejaw szacunku do klienta? Sytuacja ta zraziła mnie do sklepu oraz do marki. Drodzy sprzedawcy jeśli nie umiecie rozmawiać z klientami i nie wiecie jak się zachować to zawsze są do wyboru inne opcje zawodowe. Nie męczcie siebie i nie wyżywajcie się na klientach.
pracowałam w tej firmie ponad 4 lata. zaczęłam jako zwykły sprzedawca-kasjer z czasem udało mi sie awansowac. Czytam poprzednie opinie i myślę ze duzo zalezy od samego kierownika. JA miałam szczeście miec fajna kierowniczke. Nie była idealna jako kierownik ale była wspałania jako czlowiek i przyjaciel. Sama praca jezeli ktos to lubi jest bardzo fajna i kreatywna. Przyznam szczerze że do lekkiej nie nalezy. Ogrom zajęc, ogromna powierzchnia sklepu a zawsze za mało ludzi. Sa czeste i dosc duze dostawy., czeste przeceny, zmiany ekspozycji, przebieranie manekinow, .Mysle ze pracowałoby sie wszystkim lepiej gdyby firma zatrudniała wiecej osob na kazdym sklepie i troche lepiej płaciła. Ale cała te przygode wspominam bardzo miło, bylo to uczace doswiadczenie i porzadna lekcja zycia.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w C&A Polska Sp. z o.o.?
Wszystko zależy od osób z jakimi będziesz pracować. To Oni robią klimat w zespole. Jeśli jest zgrany i pomocny praca w takim miejscu jest przyjemnością. ????
Tragiczna obsługa, tragiczna firma. jeszcze nigdy zamówienie na stronie nie przebiegło bezproblemowo, ostatnie opłaciłam, jest potwierdzenie opłacenia transakcji ale zamówienie nie przeszło, Infolinia w sumie nic nie może, reklamowac i czekać na zwrot pieniędzy a mi chodziło realizację zamówienia. Wcześniejsze zamówienie czekam aż otworzą sklep, żeby odebrać bo się nie wyrobili od 7.03, żeby wysłać maila o odbiorze przesyłki. Zdarzyło się też że do dużego rozmiaru swetra wetknięta była metka z rozmiarem S, bo taki zamawiałam,tragedia. Coś ewidentnie w tej firmie nie gra albo jest to celowe działanie, biorąc pod uwagę z jakiego to kraju firma.
Paczka przyszła dobrze zapakowana i to by było na tyle pozytywów. Zamówiłam 2szt sukienek dla dziewczynki z czego przyszła tylko jedna.... Jedne z bodów dla dziecka doszly z rozdarciem , czego od razu nie zauważyłam .Zamówiłam pierwszy i ostatni raz
Pracowałam ponad dwa lata w jednym ze sklepów c&a. Na początku na UZ jako zwykły sprzedawca i było ok. Owszem pracy dużo, nowe osoby tylko roznosiły przymierzalnie i sprzątały sklep bo przy kasie stały głównie osoby z dłuższym stażem pracy żeby się specjalnie nie namęczyć. Jak pokażesz że potrafisz dobrze pracować to dostajesz najgorsze zmiany gdzie jest najwięcej roboty. Na bardzo dużym sklepie dwupiętrowym są tylko 3 osoby na zmianie a niekiedy 2 więc domyślacie się jaki jest bałagan. I każdorazowo jesteś z tego rozliczany co po sobie zostawiasz bo np na poranne zmiany przychodzi kierownik który wgl nie zamyka i nie sprząta za wiele ale każdemu wyszukuję błędy. To może dajcie większą obsadę pracowników? Po nie całym roku przeszłam na UP oczywiście tylko 1/4 etatu z możliwością dopracowania mimo że godzin miałam zawsze na pełny etat. Pełny etat dostawały tylko osoby które miały dużo znajomości i włazily wiadomo gdzie kierownictwu. Dostałam również klucze do salonu i miałam możliwość prowadzenia zmiany czyli dostawałam tylko drugie zmiany bo przecież pierwsze na których za wiele się nie robi były zajęte dla kierownika i KSS. Wgl panowała dziwna atmosfera, każdy każdego odgadywał a zwłaszcza KSS jak miał do kogoś coś to mu szukał błędów na siłę. Ogólnie ogrom pracy a ludzi mało. Grafik dzielony bardzo niesprawiedliwe. Zarobki nawet nie najgorsze jak na sieciowke, plus za rabat pracowniczy i duże dodatki świąteczne. Firma organizowała też wigilię pracownicze lub inne wyjścia dla pracowników. Ogólnie jak dobrze trafisz w zespół to mimo ogromu pracy idzie wytrzymać ale wystarczy że trafi się jedną osobą która na wszystkich donosi i we wszystko się miesza i już atmosfera się psuje.
Jakie zarobki ns część etatu w Krakowie? (3/4) jak godzinowo układany jest grafik? Dziękuję z góry za odpowiedz.
Byłem na rozmowie o prace. Marne grosze, duze wymagania i dużo roboty. Kierownictwo siedziało razem i jadło ciasteczka. Co to ma być? Potraktowano mnie bardzo zle i kierownictwo sprawiało wrażenie kim to oni nie są
Staramy się zrozumieć Twoją sytuację. Ale chyba nie powinieneś wysuwać aż tak pochopnych wniosków. Uczestniczyłeś jednie w rozmowie kwalifikacyjnej do C&A Polska, nie podjąłeś tam jednak pracy. Wspomniałeś, iż zaproponowano Ci tam "marne grosze". A może pod okresie próbnym Twoja pensja by wzrosła? Kierownictwo nic nie wspominało na ten temat?
Kierownictwo powiedziało mi wprost ze nawet po okresie próbnym nie zarobie 2000 zł na rękę.
Rozumiem i dziękuję Ci za odpowiedź. Może pracodawca ten czeka jednak z podniesieniem wynagrodzenia, aż dobrze pozna wszystkie możliwości danego pracownika. Interesuje mnie jeszcze kwestia tego, czy w C&A Polska na wypłatę składa się jedynie sama podstawa czy również i prowizja. To dosyć istotne i wymaga dopowiedzenia. Czy na rozmowie był poruszany ten temat?
Ja zastanawiam się czy faktycznie jesteś tak naiwna, aby wierzyć, że ktoś da się nabrać na takie farmazony? Pytania stawiasz w taki sposób, aby wybielić tego pracodawcę - przez to obniżasz wiarygodność goworka. Kto normalny siedzi na gowork i pisze so rozgoryczonego kandydata czy ten się zastanawiał nad prowizją. No bez jajec... Jeżeli oferuje się marny ochłap w postaci urzędowej podstawy i iluzoryczną prowizję, to nie ma co liczyć na wartościowego pracownika, tylko na ściepy wiecznie zwracane rynkowi pracy z powodu swojej nieudolności. Jeżeli rekruterzy podczas rozmowy żarli ciastka, to ja nawet tam nie usiadłbym do stołu. A ty kleciesz głodne kawałki czy pracodawca to, czy siamto... Skończ! Poszedł człowiek na rozmowę, opisał jak się zachowywali rekrutujący, co dostał na rękę i tyle. po co z tego robisz zagadnienie?
@Ginter Napisz proszę, czy do tego niezbyt wielkiego wynagrodzenia C&A Polska daje jakieś benefity pozapłacowe? Opieka lekarska, paczki świąteczne?
Pracowałam w Warszawie w C&A i nie wyobrażam sobie napisać o tej firmie negatywnie. Atmosfera w moim sklepie rodzinna wręcz, i nie ważne czy jesteś nowym czy już długoletnim pracownikiem, wszyscy traktowani z szacunkiem i wyrozumieniem. Jak chodzi o płace to nie wiem jak można zatrudniać się na kasjer/sprzedawca i od razu życzyć sobie wygórowanych pensji, na początku każdy ma niższą, wiadomo. Jak ktoś się sprawdza i daje z siebie najwięcej jak potrafi to zostanie doceniony. Ja zostałam. Polecam :-) radzę wszystkim co chcą się zatrudniać najpierw sprawdzić jak wygląda autentycznie ta praca zamiast czytać kom. :-) i dac z siebie jak najwięcej bo jak ktoś przychodzi bo musi i udaje że coś robi to nie może liczyć na cokolwiek :-) ja POLECAM !
Miło się czyta Twój komentarz, aż zachęca do podjęcia się pracy w C&A. Wspomniałaś, że zaangażowanie pracowników w powierzone im obowiązki jest doceniane. Możesz napisać w jaki konkretnie sposób? Wyższe zarobki? Dodatki świąteczne?
Premie, dodatki świąteczne jest tam naturalną sprawa dla wszystkich, podwyżki, możliwość starania się o wyższe stanowisko, wiele koleżanek wybiło się do góry, tacy zaangażowani pracownicy są zauważani. Trzeba popracować i zobaczyć, i polecam z całego serducha ta firme ale tym którzy CHCĄ a nie tylko MUSZĄ :-) pozdrawiam
@Mmm., możesz zostawić pracodawcy rekomendację - to na prawdę pomaga aplikującym w decyzji o tym, czy warto. Jak długo współpracujesz z C&A? Czy jest jakieś "stażowe" do podstawy?
Pracuję w C&A na okresy wakacji. Jednak od przyszłego roku na pewno nie podejmę tam pracy. Wiecznie zmieniany grafik, bardzo ciężko doprosić się o wolny dzień wtedy kiedy pasuje mi a nie kierowniczce. Praca ciężka i w stosunku do otrzymywanej pensji nie warta uwagi. Za mało osób na zamianie,często jedna osoba ogarnia całe piętro. Praca po 10h dziennie? Nie ma sprawy w C&A nawet nie chcą słyszeć sprzeciwu. Według mnie pracownik nie jest tutaj szanowany.
Na początek muszę powiedzieć, że to dobrze, iż C&A Polska oferuje także i pracę tymczasową. Martwi mnie jednak Twoja aż tak zła opinia na temat tego pracodawcy. Wspomniałaś, iż praca tam jest nawet po 10 godzin dziennie. Czy z racji nieco większej ilości tych przepracowanych pracownicy otrzymują dodatkowe wynagrodzenie?
Nie otrzymuję dodatkowego wynagrodzenia za nadgodziny. Jest to moja standardowa stawka godzinowa - w przeliczeniu na netto marne grosze. A po 10 czy 12 godzinach na nogach człowiek jest bardzo zmęczony a nogi ogniście bolą. Kierownictwo nie chce słyszeć odmowy. Więcej nie podejmę tam pracy.
Szkoda, że warunki płacowe nie do końca Ci odpowiadały. Rozumiem, że firma proponowała Ci umowę zlecenie? Jaka panowała atmosfera w zespole oraz czy firma zapewniała szkolenia na start, choćby z obsługi kas fiskalnych? Będę wdzięczny za odpowiedź.
Witam. Nie chodzi o to,że nie odpowiadają mi warunki płacowe. Tylko nie zawsze jestem chętna na pracę po 10 czy 12 godzin,a kierownik nie chce słyszeć odmowy. Nie pierwsze wakacje pracuję w C&A lecz pierwszy raz na umowę zlecenie,po tym roku wiem że wiecej już nie przyjdę. Atmosfera przeciętna,zespół dużo odstawał ode mnie wiekiem,dlatego często nie mogliśmy znaleźć porozumienia. Nie mam na myśli konfliktów,ale chciałabym podkreślić,że różnica wieku robi różnicę. Jednak na zespół nie narzekam. Szkolenie z kas fiskalnych miałam,ale kilka lat temu. W tym roku zostałam od razu dopuszczona do pracy z klientem. Miałam też wrażenie że ode mnie-pracownika sezonowego wymaga się za dużo. Przebudowa działu zgodnie z zasadami i standardami ,których nie znam. Niedość,że strata czasu to jeszcze późniejsze narzekania. Odniosłam wrażene,że firma C&A zatrudnia za mało pracowników,często nie wiadomo w co włóżyć ręce.
Dziękuję za wyjaśnienie. Teraz zupełnie inaczej patrzę na Twoją wcześniejszą opinię, dlatego tak ważne jest, aby opinie odpowiednio uzasadniać. Napisałaś, że nie podobało Ci się to, że musiałaś pracować po tyle godzin. Zastanawia mnie, czy w trakcie tylu godzin pracy mogłaś liczyć na zwiększoną liczbę przerw?
(usunięte przez administratora)
Naprawdę uważasz, że tego typu uwagi są na miejscu na forum pracowniczym? Chyba nie za dobrze świadczą o autorze. Skoro już tu zajrzałeś, napisz jak według Ciebie wygląda zatrudnienie i wynagrodzenie. Na stronie https://pracodawcy.pracuj.pl/c-a-polska-sp-z-o-o,13128 pracodawca szuka sprzedawcy-doradcy klienta. Firma oferuje prócz innych benefitów elastyczny czas pracy, tak żeby można było łączyć pracę z innymi obowiązkami na przykład nauką. Może kogoś zainteresuje ta oferta?
Factory 663 Modlniczka Najgorsza praca jaka mogłam sobie wyobrazić a głównie przez chore humorki zastępcy kierownika G. I Asi która obija się jak może i pije kawki w biurze i pali papierosku dramat nie robota!!!
Czy moge prosić o wiecej informacjina maila fossil2@o2.pl, poniewaz wlasnie pojawila sie oferta w Futurze i chaiałam aplikowac wlasnie tam :/
Nie powinno się podawać danych osobowych innych osób na publicznym forum Gowork.pl. Także inicjały i imiona, po których te osoby mogą być rozpoznane zaliczają się do tego. Atmosferę w pracy tworzą sami pracownicy, więc może jakieś wyjście integracyjne mogłoby poprawić relacje na bardziej koleżeńskie? Dodaj jak wygląda wynagrodzenie i czy jesteś z niego zadowolona.
Odział 663 krakow pracowałam w wakacje i nie polecam .. problem z dekoratorka i kierownikiem działu jest niestety prawda
Cześć , to co mogę dodać to - ważne z jakim Dystryktem się pracuje. Sa sklepy gdzie takie sytuacje jak 663 są niedopuszczalne. U nas na południu - DM to prostak i seksista. Jak jesteś śliczną laską to możesz wszystko. Dekolt i słodkie oczka załatwią ci kariere.
Niestety , problem DM jest dość znany wsród pracowników ale zupełnie obojętny na ten problem jest szef na Polskę, który sprawę zna ale nic z tym nie robi. Może dopiero jak ktoś uda się do telewizji to coś pomoże .
Dużo tyrania za marne pieniądze. W wielu innuch sieciowkach więcej dostaje się na start niż tutaj ma się po przepracowaniu paru lat. W sklepie, w ktorym pracowałam jest bardzo kiepska atmosfera. Kierownicy w ogole nie powinni zajmować swojego stanowiska, bo co to za kierownik, ktory boi sie zwrocic uwage pracownicy zeby jej nie urazić. Zero sprawiedliwości.
@Buba a możesz powiedzieć, jak udało Ci się zdobyć kierownicze stanowisko w firmie? Na forum pojawiły się głosy o tym, że C&A Polska daje swoim pracownikom możliwość awansu, co często staje się dla nich wielką motywacją. Szczególnie w przypadku, kiedy wynagrodzenie jest bardzo zachęcające. Czy w Twoim przypadku była to bezpośrednia rekrutacja na kierownicze stanowisko?
Zaczynałam od stania na przymierzalniach, potem tzw Kasa Główna i osoba prowadząca zmianę. Po pewnym czasie zaproponowano mi Koordynatora Działu . Miałam dużo szkoleń z trenerkami . Praca jest ciężka , ale gdzie jest lekka? Pojawiła się możliwosc startu w rekrutacji na Kierownika Sklepu i udało się. Możliwości rozwoju są dla wszystkich którzy chcą się rozwijać. Dużo ludzi się pojawia i chce mało pracować a dużo zarabiać- takie czasy . Jesli chcesz coś osiągnąc trzeba dać 100 % zaangazowania. Miałam już 3 roznych regionalnych , najpierw Piotra (był ok , bardzo konkretny ) potem Ize ( zawsze usmiechnięta i mało wymagająca) teraz jest Krzyś. ( bardzo sympatyczny ,ale ma wysoko poprzeczke). Naprawde super się pracuje . Polecam wszystkim ,ktorzy szukaja pracy na dłużej . Jak dajesz z siebie dużo to firma też daje dużo. Warto..
Ciężki kawałek chleba. Generalnie praca bardzo ciężka, przynajmniej w sklepie w którym pracuje, ciagłe dostawy, w międzyczasie ogarnianie porządku na sklepie, przymierzalni i kasy. Rozpakowywanie palet, rozwożenie towaru po sklepie, orpoznianie rolek z nowego towaru, wieszakowanie starego, wykładanie stołów, robienie ścian, oprócz tego obsługa klienta na jak najwyższym poziomie, plus biuro, zwroty, reklamacje, obsługa paczek ON LINE plus tysiące innych rzeczy... Praca ciężka, stawka na tle innych sklepów średnia. Dobre benefity. Grafik raczej ruchomy, zwykle nie ma tak jak jest się wpisanym w prośbach grafikowych, bo albo ktoś pójdzie na L4 albo coś innego wypadnie, i to chyba jeden z większych minusów, ciągle zmiany w grafiku, za mało osób na zmianach. Jeśli ktoś myśli, że praca polega na przewieszeniu wieszaczkow przez 8h to się myli. Jak się trafi na fajny zespół to i praca przyjemna, tylko, że ciężka. Generalnie dobra szkoła życia.
Jestem kierownikiem sklepu w centralnej Polsce . Praca jest trudna i wymagająca ale daje satysfakcję i dobre pieniądze . W innych firmach takie zarobki to poziom regionalnego kierownika sprzedaży . Mam dobrego szefa , jajcarz ale konkretny facet. Uczciwy. Do szału doprowadza mnie tylko ciagle jeżdżenie na zebrania do Sandomierza. Mam wrażenie ze te wycieczki to tylko pretekst żeby się inny dm mógł zabawić, nawalić czy potańczyć z pannicami. Niby oszczędność kosztów ale ile można siedzieć w tym samym hotelu, pic i słuchać disco polo. Darujcie już nam te atrakcje. Prosiliśmy o zmianę ale nic to nie daje. Moglibyśmy mieć zebranie bez południowego ? Ich szef jest przykry. Przydałaby się odmiana.
Mają teraz dużo rekrutacji w różnych sklepach- i podnoszą stawki. Można dostać na początek 14,50-16.00 pln (sprzedawca) . Przeważnie część etatu. Ale zdarzają się pełne. I nadal w większości sklepów fajna atmosfera. Są też możliwości awansu- w pierwszej kolejności awansują swoich pracowników. Oczywiście praca jest ciężka , ale to w końcu handel, sieciówka. Jak ktoś chce pracować 8-16 i siedzieć na pupie to powinien iść do urzędu albo na pocztę.
Podpowiedzcie czy firma prowadzi rekrutacje?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w C&A Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy C&A Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w C&A Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy C&A Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w C&A Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.