W Łódź Comitor Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Pracownik magazynu. Brałeś udział w rekrutacji? Napisz, jak Twoim zdaniem wyglądał ten proces. Twoja opinia może okazać się cenną wskazówką dla mieszkańców regionu, którzy biorą pod uwagę pracę w przedsiębiorstwie.
Czy Comitor Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?
Czy Comitor Sp. z o.o. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Na jakie wynagrodzenie można liczyć w firmie Comitor-magazyn dziekuje
Na zdecydowanie za małe jak na ciężka fizyczna pracę która się tam wykonuje, dźwigając zlewy ważące nawet 40kg i pracę pod presją czasu bo przecież wszystkie zamówienia muszą wyjść
Nieprawda, oprócz stałej pensji jest co miesiąc premia. Miałem wrażenie, że w firmie jest dobra atmosfera.
Jak wygląda comiesięczna premia w Comitorze, o której wspomniałeś? Za co ona jest, ile wynosi i przede wszystkim - czy zawsze udaje się ją wyrobić?
Owszem jest premia uzależniona od obrotu, ale za każdy błąd jest zabierane jakąś część, za to że zachorujesz itp więc premia tak do końca nie jest pewna a i wysokość rozna
A możesz podać jakieś przykładowe kwoty jeśli chodzi o premię w Comitorze? Powiesz w ogóle jakie są tu targety do wyrobienia, trudno jest otrzymać premię?
Przedwczoraj wrzucili fajną ofertę na Doradcę Handlowego. czy jest tutaj ktoś zatrudniony w Comitorze i może mi powiedzieć, jakie są w stanie zaoferować warunki?
Na jakie etaty pracujecie w firmie?
Czy firma stałe przyjmuje nowe osoby ?
Czy wie ktoś może, jak wygląda proces rekrutacyjny, w tym momencie ? Czy przez pandemię jest on wydłużony lub taki sam ? A może coś się zmieniło ? Zależy mi na aplikacji CV w firmie Comitor, i może ktoś ma informację na ten temat ?
Zakupiony przez mnie zlew nie miał syfonu. Reklamowałam ten fakt, ale reklamacja nie została uznana, bo ponoć nie ma go w wyposażeniu. Jednak na załączonym schemacie zlew ma syfon. (usunięte przez administratora)
@Niezadowolona To prawda, sama spotkałam się z takim przypadkiem, że zakupiłam zlew w innym sklepie i oddzielnie musiałam dokupić syfon. Co powiesz o ogólnej obsłudze klienta w Comitor?
Ku przestrodze innym. Przestrzegam przed zakupem zlewozmywaka w firmie Comitor. Szczególnie proszę nie dać się nabrać na "wieczystą gwarancję". Wymieniony zlewozmywak w 2012 r. na skutek użytkowania stracił swoją gładką strukturę na dnie komory. "Wieczysta gwarancja " nie została uznana. Argumentacią było wyszukiwanie wyimaginowanych powodów niezgodnych ze stanem faktycznym oraz argumentów formalnych w postaci rejestracji na stronie "Wieczysta gwarancja", którego to wymogu nie było w momencie wymiany.Poprzedni zlewozmywak z tych samych powodów został wymieniony. Należy przypuszczać, że jakość tego tworzywa nie jest najlepsza i z tego powodu firma ma zbyt dużo reklamacji, z czego wynika takie stanowisko. Dodać należy, że brak również merytorycznego podejścia pracowników do występujących problemów. Wnioski dotyczące zarówno produktu, jak i firmy proszę wyciągnąć samemu.
Tylko, że to jest forum pracownicze więc klienci źle skierowali swoje opinie.
Moja sprawa w serwisie została załatwiona na piątkę. Co prawda na początku były sprzeczne zdania, ale po miłej i szerokiej korespondencji mailowej otrzymałam to o co prosiłam i to z nawiązką :) Panowie w serwisie Comitor idą klientowi na rękę :) Polecam produkty Blanco. Wysoka klasa.
Dzięki Pani (usunięte przez administratora)po raz kolejny kupiłam zlew. Wybrałam tam swój wymarzony pod względem kształtu i koloru. Obsługa i doradztwo na najwyższym poziomie. Zakupu dokonałam właściwie już prze telefon, a kiedy przyjechałam towar już czekał na mnie na odbiór. Super sprawa! Miło, szybko i wygodnie. Klient jest traktowany na salonie Comitor naprawdę w sposób wyjątkowy. Dostałam też szczegółowych informacji od Pani Agnieszki nt. syfonu do zlewu w razie wybrania opcji z lub bez zmywarki, dziękuję.
Wiecie coś może o pracy w firmie? Warto starać się i wysyłać cv?
Bardzo fajna i cierpliwa obsługa. Pani Marta chętnie pokazuje towar i o nim opowiada, a jednocześnie nie jest nachalnym sprzedawcą. Mogłam sobie zarówno pochodzić i "pozwiedzać" jak i zapytać o cokolwiek. Zawsze była do dyspozycji. Wszystko rzetelnie tłumaczy i wyjaśnia, chętnie mówi o ofertach dla klientów, aby ten mógł kupić w jak najkorzystniejszej dla siebie cenie i opcji. Polecam serdecznie! Bardzo lubię ten sklep. A jego atmosfera dobrze służy zakupom - cicho i spokojnie, bez zgiełku i tłumów marketów. Lubię atmosferę w Comitor Sp. z o.o. za: Cisza i spokój, dzięki czemu można dokładnie obejrzeć ekspozycję. I jest ona łatwo dostępna.
NIGDY NIE KUPUJCIE NICZEGO W FIRMIE COMITOR! KOMPLETNA IGNORANCJA I BRAK PODSTAWOWYCH ZASAD ZDROWEGO HANDLU! Pół roku temu zakupiłam zlew Blanco z linii Silgranit - czyli "granitowy". Wyjątkowo miękki ten granit, bo po niecałym pół roku użytkowania pojawiły się odpryski. Przyjechał serwisant, obejrzał, powiedział, że widać, że o zlew dbam, zrobił zdjęcia i nakazał czekać na decyzję o ewent. wymianie. Po ok. 2 tygodniach otrzymałam odmowę uznania reklamacji (choć ponoć zlew objęty jest gwarancją wieczystą), a z uzasadnienia dowiedziałam się, że są to uszkodzenia mechaniczne i nie podlegają gwarancji. Serwis zalecił mi zakup maty silikonowej "ze sklepu gospodarstwa domowego" i wyłożenie nią dna komory. Tylko że uszkodzenia i odpryski są także na ściankach i górnych rantach, a tego nie ma jak i czym wyłożyć. Odwołałam się od tej decyzji, ale dopiero interwencja sklepu, w którym dokonałam zakupu spowodowała, że ktoś łaskawie na moje odwołanie odpisał. A odpisał, że "rzeczy zużywają się" i to jest normalne, że mam sobie kupić matę i używać jej wyłącznie na czas używania zlewu (ciekawego, co robić z nią w pozostałym czasie...), ale przede wszystkim, że "ZLEW JEST UŻYTKOWANY NIEZGODNIE Z PRZEZNACZENIEM" !!! i to ostatnie jest najlepsze, no bo przecież garnki należy myć w wannie, a nie w zlewie. Wydałam prawie 1,5 tys na bubel nie wart ceny i czasu, jaki na niego czekałam. Odradzam zarówny zakupy zlewu firmy Blanco, jak i zakupy w firmie Comitor.
Nie polecam czegokolwiek w tej firmie, pracy czy zamawiania produktów . Zlew został źle zapakowany po czym wysłany do mnie za pośrednictwem kuriera, zlew pękł podczas podróży, firma COMITOR nie poczuwa się do tego, kurierzy też nie i zostałem z 1000 zł na minus( w plecy). Najgorsza firma!!!
fajnie, że się zdecydowałeś @dak :) Podoba mi się, że Comitor wrzuca tyle ofert, na serwisanta, doradcę czy specjalistę regionalnego. Ciekawe jak z płacą.
Zapraszam do lektury, jak postępuje z klientami firma COMITROR Sp. z o.o.: (usunięte przez administratora)
Rzeczywiście pracuje w firmie już kilka lat i wkurza mnie także to mówienie do każdego po nazwisku(usunięte przez administratora), to Pana pracownicy i zespół więc prosimy o nazywanie każdego imieniem (tak trudno zapamiętać jak kto ma na imię ?), bo po nazwisku to zwykło się zwracać(usunięte przez administratora)