Pracujesz za najniższy pieniądz jaki istnieje Masz obowiązek dręczyć i zmuszać klientów do abonamentu i reszty bzdury mimo jego niechęci, Kary na każdym kroku. Po miesiącu pracy za jakieś ubzdurane braki w kasie trzeba z własnej kieszenie oddać 60zl. A sama wypłata płacze o pomstę do nieba Nikt nie zareagował na zgłoszenie o niechcianym dotyku ze strony współpracownika Nową osobę nie chce im się szkolić i zostawiają sama na pastwę losu po chwili Ale jak coś zrobi złe to straszenie karami na każdym kroku. Bardzo starają się o najniższa wypłatę i żebyś wykorzystał nieświadomego klienta na pieniądze
Szanowny Panie / Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się opinią na temat naszej firmy. Przykro nam, że praca na danym stanowisku nie spełniła Pana/i oczekiwań. Wszelkie kwestie dotyczące kwoty wynagrodzenia, przyznawania premii omawiane są przed podpisaniem umowy. Natomiast jeżeli doszło do naruszenia strefy osobistej prosimy o kontakt z naszym działem, chcielibyśmy poznać szczegóły by zająć się sprawą (hr@oex.pl, tel. 22 377 10 45).
Atmosfera w zespole super, współpraca z centrala też jest w porządku jednakże współpraca z RKS mega słaba - poniżanie, codzienne telka wyjaśniające, milion grup i na każdej tylko musisz się tłumaczyć z wyników i swojej pracy, zarobki nie są zle jednakże patrząc na współpracę z kierownikiem regionu nie warto, szkoda zdrowia i nerwów...
Piszesz że zarobki w Tell nie są złe, w takim razie możesz podać jakieś widełki wynagrodzenia? To pojęcie względne, więc fajnie jak podasz jednak jakieś konkretne liczby. :D Czekam na info!
Apel Do niepełnosprawnych który by chcieli by podjąć prace w firmie tell sp. z.o.o. Drodzy niepełnosprawni nie podejmujcie pracy w firmie tell sp.z.o.o. Ta firma podczas wdrożenia na stanowisko telepraca kierownik wprowadzający obiecuje,że będą cię rozliczać ze skuteczności w umawianiu klientów do salonów. To bzdura. Ja miałem dość dużą skuteczność. co prawda Obdzwaniałem minimum 50 kontaktów dziennie,ale z tego najczęściej miałem minimum 5 umówień dziennie a zdażyło się tez ,ze umówiłem 12 osób w jednym dniu do jednego salonu. Z tego co widziałem w statystykach umówien u innych konsultantów to moze inni konsultanci obdzwaniali po 12 kontaktów,ale z tego mieli 12 umówień w jednym dniu. Ja tyle umówień miałem przy 70 pobranych numerach. Więc jak widać z tego miałem dość dużą skuteczność. Mimo to Zarząd firmy Tell sp. z.o.o postanowił nie przedłużać zemną umowy. Mimo tego,że pracowałem na 100%swoich możliwości firma Tell sp. z.o.o po prostu potraktowała mnie na zasadzie murzyn zrobił swoje murzyn może odejść.
W komentarzu sam sobie przeczysz... z tego co piszesz to właśnie nie byłeś skuteczny wiec nic dziwnego ze zapadła taka decyzja. Czasami warto poszukać winy w sobie, wyciągnąć wnioski i iść dalej zamiast siać hejt ( PS z tego co mi wiadomo to kilku niepełnosprawnych pracuje w firmie Tell od roku , dwóch lat i nikt ich nie zwalnia - może poprostu dobrze wykonują swoją pracę? )
Dlaczego nie polecasz firmy osobom niepełnosprawnym? Wydaje mi się, że kwestia wyników nie jest od tego zależna. Ciekawi mnie natomiast, czy Tell oferuje jakieś udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością. Jak to wszystko wygląda w kwestii technicznej?
Ja pracuję od 3 lat -Warszawa. Atmosfera naprawde super, mozliwosvi awansu na eksperta, biznes eksperta czy kierownika salonu. Nie źle zarobki o ile zespół jest zbudowany i potrafi dobrze sprzedawać dlatego polecam pracę w tej firmie...
Witam, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Cieszymy się, że ma Pan/i pozytywne odczucia we współpracy z firmą Tell . Zachęcamy do zaglądania na firmową zakładkę kariera, gdzie pojawiają się na bieżąco nowe oferty pracy. Zapraszamy również do kontaktu z działem HR pod adresem e-mail hr@oex.pl lub tel. 22 377 10 45.
Zmień lekarza bo musi cię (usunięte przez administratora), ta firma zanotowała totalny upadek po połączeniu z OX.W miarę ok to tam było przed rokiem 2014 po to równia pochyła a urwisko od połączenia z OX.
Rekrutację prowadził RKS. Na początku pytania o wymagania, w skrócie o obowiązkach, pensjach itp. Później scenka sprzedażowa
Czy mam doświadczenie w sprzedaży? Czy znam usługi/produkty jakie oferuje Orange? Jakie osiągałam wyniki w poprzedniej pracy? Scena sprzedażowa- RKS była klientką biura podróży, a ja musiałam sprzedać wycieczkę :)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Nie jestem pracownikiem ale klientem. Jestem tez żoną pracownika i mam dość rozległą wiedzę ma temat tejże pracy. Firmę jako miejsce pracy oceniam dobrze dba o pracowników którzy dwoją się i troją aby wykonać plany i aby tabelki się zgadzały Pani RKS.(usunięte przez administratora). Stwierdzenie że jej wypłata musi się zgadzać jest jak najbardziej na poziomie RKS. Nie wiem jakim cudem ktoś takiej osobie powierzył takie stanowisko i pozwolił pracować z ludźmi. Polecam przyjrzeć się pracy tej Pani bliżej ponieważ techniki które stosuje w swojej pracy podlegają pod Inspekcje Pracy. (usunięte przez administratora)Jako osoba z zewnątrz klient widzę zaangażowanie pracowników w pracę i atmosferę w salonach. Pracownicy są mili dokładni i naprawdę się starają. Niestety widząc wyczerpanie psychiczne mojego męża wiem ze coś tam nie gra i dokładnie wiem co jednak ze względów dobra mojego męża mogę napisać tylko tyle. Prosze przyjrzeć się pracy(usunięte przez administratora)bądź dać szansę na to stanowisko osobie szanującej ludzi.
Multi sport i karta medyczna to ściema. Dostają ją tylko pracownicy z dużym stażem. Podstawa wynagrodzenia to 2400zl brutto + prowizja (max 900zl brutto jak zrobisz 100%). Więc na rękę wyjdzie około 2300zl. A zasuwasz nawet w weekendy.
Haha, to prawda. Tez to zaobserwowalem już na ostatniej imprezie. Wszędzie razem.
Zobaczymy kiedy ją wyrzuca jak wszystkich pozostałych. Ciekawe ile najdłużej byl ktoś regionalnym na Łodzi, mam wrazenie ze zmoenia sie częściej nkz nawet w Wawie.
Cos w tym jest, tez zwróciłem na to uwagę. Słabe to na maxa i nieprofesjonalne, zwlaszcza na takich stanowiskach.
Pisząc opinię zaakceptowałeś regulamin https://www.gowork. pl/regulamin Swoją wypowiedzią łamiesz regulamin, który zabrania obrażania kogokolwiek i wskazywania osób, które mogą być rozpoznane. Na forum Gowork.pl dzielimy się uwagami dotyczącymi warunków pracy. Może mógłbyś dodać swoją obiektywną opinię na temat dodatków do wynagrodzenia lub obecnie obowiązujących umów? Pomożesz w ten sposób innym osobom zainteresowanym aplikacją do firmy TELL.
Co do Mulisporta masz rację. Ja składałam dwa wnioski do Kadr,oba rzekomo "nie dotarły".. A były wysyłane razem z innymi ważnymi dokumentami,które o dziwo były dostarczone.. Tragedia !
Szanowna Pani, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Przykro nam, że współpraca nie spełniała Pani oczekiwań. Warunki zatrudnienia wraz z bonusami pozapłacowymi uzależnione są od stanowiska na którym zostało się zatrudnionym. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu z działem HR pod adresem hr@oex.pl, lub pod nr telefonu: 22 377 10 45. Zachęcamy również do zapoznania się z aktualnymi ofertami na stronie firmowej: https://tell.pl/kariera
Pracowałem w Tellu jakiś czas i to co wyrabia się w tej firmie to dramat i jedna wielka żenada. Zaczynając od nadgodzin płatnych 7 zł BRUTTO!! celów sprzedażowych z kosmosu, braku wsparcia przełożonych, oraz faworyzowanie pracowników to standard tej firmy. Dyrektor który myśli że pozjadal wszystkie rozumy, a nawet nie ma studiów to również kwintesencja firmy Tell. Wieczne obiecywanie złotych gór oraz śmieszne wynagrodzenie i glodowe stawki za premie również nikomu nie przeszkadzają, na domiar złego RKS który tak kurczowo trzyma się posady, że gdyby dyrektor kazał skakać mu z wieżowca zapytałby się z którego piętra mu wolno, zero jakichkolwiek zasad, nie mówiąc już o wiecznych planach naprawczych i pracownikach bez jakichkolwiek szkoleń którzy dla Tella są tylko i wyłącznie zapchaj dziura w grafiku. Biorąc pod uwagę to wszystko co napisałem z całego serca odradzam współpracę z tą pseudo firmą której twórcy maja na celu zgnoic pracownika i zrobić sobie z niego murzyna do wykonywania brudnej roboty tak, żeby mogli sobie siedzieć i popijać kawkę rozmyslajac nad tym jak jeszcze bardziej zdolowac pracowników którzy są tylko pionkiem w dodatku za śmieszne wynagrodzenie.
brawo brawo Dyrektorek niech wraz na Śląsk myślał że Warszawe podbije ale sie nie udało niech szkołe jakąś skończy , żenada i tyle
Dziwie się , że nikt z tym nic nie zrobi. Przecież ta firma ma ludzi za nic. Zero wsparcia , zero motywacji. Nawet nie ma z kim porozmawiać. Odchodzą wartościowi pracownicy z długoletnim stażem, bo to co się dzieje to po prostu cyrk. Na ich miejsce przychodzą kolejni, pracują chwilę i też odchodzą i szczerze mówiąc wcale się im nie dziwie. Czym więcej pracujesz i dajesz z siebie wszystko tym dostajesz jeszcze większe plany, których nie ma możliwości zrealizować. Więc jaki jest sens pracy w Tell skoro wiadomo na wstępie , że co byś nie zrobił to i tak nie zarobisz bo plany są z kosmosu?
Witam, obecnie w firmie wiele się zmieniło i monitorujemy stan zadowolenia pracownika, wprowadziliśmy narzędzia usprawniające komunikację. Wszystkie sprawy i wątpliwości można zgłaszać do natychmiastowego wyjaśnienia i rozwiązania wewnętrznie w firmie, w tym do Działu HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045). Zachęcamy do kontaktu.
Brak profesjonalnego podejścia do klienta. Radzę bardziej kontrolować kadrę zarówno kierowniczą jak i zwykłych pracowników.
Szanowny Panie, celem naszej firmy jest gwarantowanie wysokiej jakości obsługi klienta. Jest nam przykro, że nasi pracownicy nie spełnili Pana oczekiwań. Jednocześnie, chcemy zaznaczyć, że nasza kadra pracownicza realizuje szereg szkoleń z zakresu obsługi klienta. Jesteśmy otwarci na komunikację i chętnie poznamy Pana subiektywne spostrzeżenia. Zachęcamy do kontaktu z naszym działem HR, tel. 223771045 lub hr@oex.pl
Jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży?
Szanowny kandydacie, Proces rekrutacyjny na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży składa się z poniższych etapów : 1. Złożenie aplikacji. 2. Wywiad telefoniczny z pracownikiem działu HR. 3. Bezpośrednie spotkanie rekrutacyjne z przełożonym. 4. Informacja zwrotna o wyniku rekrutacji po udziale w spotkaniu. Pozdrawiam
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego zespołu w TELL S.A.?
Witam, bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Warunki uzależnione są od stanowiska na które chciał(a)by Pan(i) aplikować. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu z działem HR pod adresem hr@oex.pl, lub pod nr telefonu: 22 377 10 45. Zachęcamy również do zapoznania się z aktualnymi ofertami na stronie firmowej: https://tell.pl/kariera Pozdrawiamy
Nigdy, ale to NIGDY w życiu nie podejmujcie żadnej współpracy z firmą Tell z Poznania. Jako ich "pracownik", a bardziej najemnik ponieważ zakładasz własną działalność podpisujesz z nimi umowę wielkości książki która zrzuca na Ciebie odpowiedzialność za wszystko. Do tego weksle in blanco które są ważne nawet rok po rozwiązaniu umowy. Sama praca jest żenująca, walka o klienta nie tylko z konkurencją, ale i wewnątrz firmy z innymi przedstawicielami, salonami i telecentrum - totalny brak klasy i zasad. Lepiej podjąć pracę w biedrze albo kopać rowy pod światłowody. DROGI POSZUKIWACZU PRACY nie daj się złapać w tę sieć jeśli masz kręgosłup moralny i szacunek do samego siebie. ODRADZAM pracy w tej firmie.
Szanowny Panie, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Podczas procesu rekrutacyjnego przedstawiane są warunki współpracy, dlatego przykro nam, ze praca nie spełniła Pana oczekiwań. Każda praca stawia przed pracownikiem określone wymogi i wyzwania dostosowane do możliwości kandydata.
Czy firma TELL S.A. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Szanowny Panie, Zależy nam na odpowiednim wykwalifikowaniu personelu, dlatego szkolenia zapewnia pracodawca.
Co tam u mojego ex pracodawcy? 13 miesięcy mija, a nadal to samo.
Tak jestem dyrektorem hahaha. Myślisz , że któryś z RKS to czyta ? Na pewno mają inne wartości w życiu niż przeglądanie opinii , które nie mają nic wspólnego z prawdą . Życie jest piękne :) Jakby mi było źle to po prostu bym się zwolnił a nie obrażał innych. No ale jak widać niektórzy się tym karmią : D
Z tego co mi wiadomo każdy RKS to czyta i co więcej się z tego tłumaczy. ????Faktycznie życie jest piękne o ile nie pracujesz już w tellu. To są szczere opinie pracowników - bądź ex pracowników.
Siedzą na goworku i czekają co nowego się pojawi , żeby móc się wytłumaczyć hahaha. Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. Ja przyznam osobiście , że czasem wejdę tu żeby się pośmiać . Bez odbioru :D
Forum GoWork.pl odwiedza wielu kandydatów zainteresowanych nową pracą, ale zdarza się również, że są to przełożeni czy też szefowie firm. Opinie w internecie pozwalają im dowiedzieć się jakie zdanie na temat firmy mają jej pracownicy. Napisałeś, że jesteś zadowolony z pracy dla tej firmy, czy możesz napisać dlaczego twoim zdaniem pojawiają się na forum od czasu do czasu także i negatywne opinie?
Jestem zadowolony , bo przyjmując się do pracy miałem jasno określone warunki na które się zgodziłem i nic takiego co tu czytam mi się nie przydarzyło . Czyżbym był wyjątkiem ? W salonie w którym pracuje przewinęło się "kilka " osób , były to głównie osoby , które były niezadowolone z pracy , ponieważ nie zarabiali , bo po prostu nie wyrabiali swoich planów. A pozniej pretensje zamiast do siebie kierowali do firmy pisząc negatywne opinie na różnych forach. Dlatego nie wierzę do końca tym wszystkim osobom . Byłem świadkiem jak pracownicy wzajemnie się buntowali a na forum pisali pod różnymi loginami i nie były to pozytywne opinie. Czy firma może odpowiadać za brak realizacji planów ? Nie. Cele rozdzielane są przez DM. Pozdrawiam
Zgadzam się z twoja wypowiedzią, plany rozdziela DM z Orange a nie RKS. Pracowalam 2 lata temu i firma mi sie podobała, wsparcie logistyki super, słynny kontroling wszystko można przeżyć jeżeli dba się o podstawy. Wypłaty zawsze jest mało ale chodzi o realizację planów i własne podejście. Sa konkursy z OPL też można sobie budżet poprawic. Na firmę nie narzekalam. Określone zasady były z góry, czarno na bialym.
Szanowni Państwo, dziękujemy za podzielenie się własnymi spostrzeżeniami. Liczą się dla nas zarówno komentarze pozytywne jaki i negatywne. Staramy się być wszędzie gdzie są poruszany kwestie naszej firmy. Prosimy o merytoryczne komentarze, bo tylko do takich jesteśmy w stanie się odnieść. Jednocześnie zachęcamy do kontaktu z działem HR poza forum - hr@oex.pl.
Typowa polska firma agencyjna-targety nakładane przez Orange często są oderwane od rzeczywistości i nierealne do wykonania, a premia oferowana za ich realizację oprócz konkursów na światłowody oraz inne nagradzane usługi, które swoją drogą są też dyskusyjne, ( trzeba bardzo mocno walczyć o klientów z poza salonu albo mieć dobre strzały w danym miesiącu, aby zarobić sensowne pieniądze) przedstawia obraz nędzy i rozpaczy. Olbrzymia ilość marudnych i chamskich klientów, którzy wymagają najczęściej zwykłej obsługi i pomocy dla firmy są potencjalnym targetem na sprzedaż, dołóżcie do tego klientów oszukanych i wprowadzonych w błąd przez infolinię sprzedażową, która odsyła ze wszystkimi reklamacjami i sprawami ludzi do salonu oraz oszustów próbujacych wyłudzić telefony na firmę albo spółkę-macie już mniej więcej obraz w jakiej atmosferze odbywa się wasza praca. Presja na jakość obsługi pomimo takich warunków bardzo wysoka, dodatkowo tajemniczy klient, który może przyjść z tak głupim scenariuszem, że można odnieść wrażenie iż intencją firmy nie jest dbanie o rzekomą jakość serwisu, a o "uwalenie" pracownika na kilkaset złotych premii. Idealne miejsce dla kogoś kto na kilka lat chce zapomnieć o swoim życiu prywatnym i jest świadom tyrania za śmieszną wypłatę przy olbrzymim stresie generowanym przez klientów, nad ambitne kierownictwo (najczęściej są to osoby wybierane poprzez firmowy nepotyzm, bez kompetencji do zarządzania salonem i "ogarniania" ważnych spraw związanych z jego funkcjonowaniem-wszystko to kosztem długoletnich pracowników, którzy mają doświadczenie, umiejętności i znajomość procedur) oraz górę firmy tresującą takich kierowników do wykonywania ich "widzi mi się" , a to wszystko będzie jeszcze okraszone żenującym coachingiem i tekstami motywacyjnymi regionalnej i ciągłym spamowaniem waszej skrzynki oraz komunikatora. Wdrażanie do firmy i pracy...Nie będę już się nawet rozpisywał, bo kopanie leżącego nie sprawia mi satysfakcji
Kilka pytań: 1. Premia jest nadal uznaniowa? 2. Liczona jest do urlopu, czy gola podstawa? 3. Jakie stawki na start?
Szanowny Panie, dziękujemy za podzielenie się opinią na temat naszej firmy. Przykro nam, że praca na danym stanowisku nie spełniła Pana oczekiwać. Zależy nam aby praca była jak najbardziej komfortowa i satysfakcjonująca dla każdego z pracowników. Staramy się dostosować system pracy do indywidualnych możliwości pracowników. Jesteśmy otwarci i z chęcią konsultujemy z zespołami propozycje usprawnień ułatwiających pracę. Pana subiektywne doświadczenia zawodowe w naszym salonie nie muszą mieć odzwierciedlenia w pozostałych salonach.
Szanowna Pani, bardzo dziękujemy za komentarz. Wszelkich informacji udzielimy chętnie poza forum. W związku z tym zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z działem HR - hr@oex.pl lub 22 3771045.
Czy często w firmie TELL S.A. zdarza się rekrutacja wewnętrzna?
Witam serdecznie, Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Procesy rekrutacyjne prowadzimy na terenie całej Polski, aktualnie zatrudniamy pracowników w 182 salonach. Rekrutacje wewnętrzne przeprowadzane są w zależności od zapotrzebowania. Zachęcamy do kontaktu z działem hr (hr@oex.pl) w celu uzyskania informacji odnośnie możliwości dalszego rozwoju w sieci salonów sprzedaży. Zapraszamy jednocześnie do śledzenia naszych ofert pracy w zakładce kariera na stronie www.tell.pl.
(usunięte przez administratora)
Szanowna Pani, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Jednocześnie cieszymy się, że praca w naszym zespole sprawiała Pani przyjemność. Zależy nam aby atmosfera panująca między pracownikami przebiegała w pozytywnej atmosferze. Jesteśmy otwarcie na komunikację i zachęcamy do kontaktu z działem HR - hr@oex.pl.
Po rozmowie która odbyła się dwa dni temu do Bydgoskiego salonu jestem rozczarowany/rozczarowana. Rozmowa z podrzędnym pracownikiem bo kierowniczka regionalna nie przyjechała do tego przy stolikach przy punktach gastronomicznych zamiast na zapleczu. W gratisie głupie pytania które chłopak powiedział bo mu kazali. Oczywiście podstawa słaba. Po dwóch dniach otwieram maila negatywnego, że na kolejny etap rozmowy zaprosili kogoś innego. Kolejne ogłoszenie o pracę "sztuczne" bo ja z doświadczeniem i mnie nie wzięli, a później Ci pseudopracodawcy dziwią się że ludzie wyjeżdżają za granicę żeby godnie zarabiać i być traktowanym.
Miałem nieprzyjemność pracować w TELL S.A. jako K.K.B. to jest jakiś dramat nie polecam omijajcie szerokim łukiem .Nawet za biuro trzeba było płacić żenada
W jakim czasie dostaliście zwrot kosztów przejazdów na szkolenia? Czy też nie mogliście wybrać dojazdu np PKP intercity czy lepsze/droższe połączenia autobusowe, bo firma zabroniła?
PKP Intercity, w szczególnych przypadkach auto prywatne - rozliczenie maksymalnie w ciągu dwóch tygodni, żadnego problemu.
Ehh... miałem nie pisać Ale jednak. Przez lata byłem pracownikiem Orange. Poprzedni pracodawva był rewelacyjny. I nagle przyszedł Tell. Po wielu latach pracy zaproponowano mi umowę na okres próbny. Później jak się okazalo zrobili przekręt z wynagrodzeniem. Premie wypracowaną regulaminową nazwali premia uznaniowa i polecieli przy kosztach urlopu. A jak chciałem odejść to zaczęli straszyć karami. Nie dałem się. Postawiłem na swoim. Dyscyplinarki i kar nie było. Szczerze nie polecam.
Mialam podobnie. W umowie celowo jest napisane premia uznaniowa, zeby do urlopowego została wliczona tylko podstawa. Oszustwo. Moja premia byla sprzedażowa, zeby dostac cokolwiek trzeba bylo wykonac plan. Zobaczylam to dopiero po urlopie jak otrzymalam goła podstawe. Ta firma nie ma żadnych zasad, wcale sie nie dziwię, ze ciagle szukaja pracowników. A kierownik regionu w ogole nie pomaga. Przyjeżdżała do nas i siedziala nom stop na telefonie, pracownicy nie mieli okazji nawet by o cos zapytac. Cyrk
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TELL S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy TELL S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TELL S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 4 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TELL S.A.?
Kandydaci do pracy w TELL S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.