Opinie o TELL S.A. w Poznań

TELL Sp. z o.o. to największa w Polsce sieć salonów sprzedaży Orange. Spółka należy do grupy kapitałowej OEX S.A.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TELL S.A. w Poznań

George
Pracownik

W tej pracy jest wieczny stres,plany sprzedażowe nieadekwatne do możliwości wyrobienia ich. Jeden punkt ma mało, a drugi ma cele z kosmosu. Co za tym idzie żeby wyrobić premie jako zespół trzeba by było (usunięte przez administratora) ludzi. Oczywiście są takie osoby,które ciągle powodują konflikty, są chamscy dla klientów,ale ważne że coś sprzeda to nagle i kierownik zapomina o wszystkim. Pensja jaka w moim punkcie można wyrobić to maks może 4 tysiące. A przeciętnie jest to 3,5. Jak na taką odpowiedzialnsoc,gdzie firma za wszystko chce Ci obcinać to słabo.juz nie wspominając o tym,że zależy gdzie pracujesz.bo jak pracujesz w gorszej dzielnicy to za wszystko się jeszcze dodatkowo nasluchasz od klientów,którzy sami nie wiedzą co podpisują. Kierownicy są dobrzy,w siedzeniu na socjalu .nic więcej pozytywnego od nich nie wychodzi .

Ex
Były pracownik
@George

No praca w tej firmie to jest ciągły stres i pretensje, nieważne czy robisz plany na 120% czy na 20% (ja byłem wsrod najlepszych). Odradzam pracę, są lepsze i przyjemniejsze miejsca. Zarobki tutaj żadne, a i tak na to trzeba się narobić jak (usunięte przez administratora) odpowiedzialność jakbyście conajmniej zarabiali 8 tysięcy netto, nawet atmosfera jest obrzydliwa bo w mailach jedyne co dostaniecie to pretensje i „zadania” wyjaśnień. Na to wszystko sto różnych zadań, oprócz sprzedaży za którą nie ma godnej prowizji jest też sprzątanie stara zużyta miotłą bo nawet nie ma odkurzacza, zmiana wizualizacji, wyjaśnianie błędów systemu itd. Mógłbym wymieniać do jutra.

anonim
Inne
@Ex

W sumie to kiedy znajdujecie czas na to cale sprzątanie jeśli sprzedaż trzeba ogarniać? Czy w papierach nie ma później już innych rzeczy do wykonania jeśli nie ma bieżącego klienta do obsługi? tak poza tym odnosząc się jeszcze do tej wspomnianej miotły… to jaki zakres zadań masz na umowie tak w praktyce?

ex
Były pracownik
@anonim

nie pamietam jaki zakres zadan bo sie zwolnilem a umowe sama w sobie podpisywalem dawno (stosunkowo dlugo pracowalem) ale w praktyce wyglada to tak, ze zadania nigdy sie nie koncza wiec nawet wyjscie na przerwe jezeli np. jestes sam na zmianie to problem, a to czego nie zdazysz zrobic czyli np. napisac reklamacji na blad systemu czy wyslac zuzytych dekoderow do magazynu - po prostu dostaniesz obciazenie i tyle, pojada Ci z wyplaty, czytaj: smiesznej prowizji ktorej i tak sie nie doliczysz bo system prowizyjny jest tak skonstruowany, ze ciezko go zrozumiec. Na to wszystko jeszcze nawet jak bedziesz najwyzej notowany w excelu to i tak znajda sie powody do pretensji, bo za malo aktywacji Moj Orange, bo cos tam innego, bo jest kurz pod kasa fiskalna. Nie warto sie dla tej firmy starac bo nikt nigdy nawet nie powie dziekuje, o pieniadzach nawet nie wspomne.

Dział HR OEX
Pracownik
@George

Szanowni Państwo, Zapewniamy, że wszelkie kwestie dotyczące realizacji planów sprzedażowych, a co za tym idzie wynagrodzenia, przyznawania premii omawiane są przed podpisaniem umowy. Jeżeli mają Państwo zastrzeżenia odnośnie współpracy z firmą Tell, to zachęcamy do zgłaszania na bieżąco wszelkich uwag swoim przełożonym. Jednocześnie zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu w celu wyjaśnienia poruszanych tematów, gdyż trudno nam się odnieść do kwestii publikowanych anonimowo na forum. Wszelkie uwagi można zgłaszać pod adresem e-mail hr@oex.pl lub tel. 22 3771045. Pozdrawiamy, Dział HR

Dział HR OEX
Pracownik
@anonim

Szanowny kandydacie, Pragniemy poinformować, że wszelkie kwestie dotyczące pracy na danym stanowisku są jasno określone w dokumentach podpisywanych przed rozpoczęciem współpracy. Zakres obowiązków jest także przedstawiony w naszym ogłoszeniu o pracę. Zachęcamy do zapoznania się z naszą stroną kariery, gdzie zamieszczone są wszystkie informacje na temat ofert pracy: https://tell.pl/oferty-pracy/ W przypadku kolejnych pytań, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45 lub pod adresem hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR

S29
Były pracownik
@Ex

Dokładnie jest a na pewno było tak jak piszesz, jeśli nic was nie zmusza żeby tu pracować to nie proponuje wchodzić do tej rzeki ucisku obłudy i zakłamania z (usunięte przez administratora) od regionalnej OPL, A byłem a top sprzedawców/ konsultantów czy innych kreatorów potrzeb, zwykłe naciągowo i manipulacja. Manipulacja i gra na uczuciach i strachu. Etyki zero jeśli chcesz zarabiać. A może frytki do tego

Jack
Były pracownik
@Dział HR OEX

Ciągle piszecie to samo. Warto by było się też odnieść do wiecznego ucinania za wszystko,nawet głupi kabel od klienta kiedy to on powinien ewentualnie być obciazony

anonim
Inne
@Jack

A jak kwestie tego ucinania, o którym tu piszesz wyglądają na umowie? jak są uwzględnione? Zastanawiam się czy z czasem nie zostanie to jednak przeniesione na klienta skoro twierdzisz ze byłoby to uzasadnione?

Ex
Były pracownik
@anonim

Ucinają z premii lokalizacyjnej lub prowizji a tych kwestii nie masz na umowie tylko umówione „na gębę” więc cóż. Złodziejska firma, najlepiej iść tam ale z założenia nie wyrabiać planów ani nic po prostu „być”. Ja się starałem i nic z tego nie miałem tylko wredne maile i wiadomości na (usunięte przez administratora) Dobrze, że chociaż na przyszłość dzieki temu (usunięte przez administratora)jestem mądrzejszy.

anonim
Inne
@Ex

No ale to po jakim czasie wiesz już ze powinieneś na to uważać, żeby do jakiegoś obniżenia nie doszło, skoro na to jednak się umawiasz? Na samej rozmowie tez powiedzą? Czemu tego nie można zapisać dla świadomości już? umowy tutaj nie są elastyczne?

Ex
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

Mógłbyś czytelnie sformułować swoje pytanie?

Dział HR OEX
Pracownik
@anonim

Szanowni Państwo, Jeśli ma Pan/Pani jakieś pytania odnośnie umowy, zasad współpracy, to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045). Chętnie udzielimy wszelkich informacji poza anonimowym forum internetowym. Pozdrawiamy, Dział HR

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Dział HR OEX
Pracownik

Szanowni Państwo, Firma Tell wypłaca wynagrodzenie zgodnie z kodeksem pracy w stałym i ustalonym z góry terminie. Jeśli ma Pan/Pani wątpliwości z tym związane, to prosimy o kontakt z działem kadr. Pozdrawiamy, Dział HR

Prawda
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Jedynym plusem jest praca siedząca i na tym plusy się kończą. Właśnie skończyłem przygodę z tą firmą i cieszę się,ze tak szybko odszedłem. Teraz mam inna pracę i o wiele lepsze warunki. Grafik układany od czapy, chyba według widzimisię kierownika/kierowniczki. Zamiast tak ułożyć by zatrzymywać w ten sposób pracowników. To mógłby być drugi atut tej pracy bo więcej nie ma. Z minusów zatrudnianie x pracowników do jednego punktu z myślą,że może ich nierealne plany będą wyrabiane.z czego pod koniec miesiąca się okazuje,że nikt nie wyrobi planów bo brakuje smartfonów lub jednej zasranej energii. Więc x nowych pracowników zarabia 2400 bo są nowi,kolejne x za 3500. Więcej tu nie zarobisz. Max 4000. Przy tym masz zszargane nerwy przez to,że inni wciskają umowy starszym ludziom a Ty później się nasluchasz. Pięciu pracowników na zmianie,jeden pracuje. Bo reszta albo udaje że coś robi z kierowniczka na socjalu albo się obija. Dziwna atmosfera, kary za wszystko. Odpowiedzialność finansowa i psychiczna. Nie polecam

Dział HR OEX
Pracownik
@Prawda

Szanowny Panie, Przykro nam, że praca w naszej strukturze nie spełniła Pana oczekiwań. Pragniemy jednak zapewnić, że jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie dotyczące poprawy komfortu pracy, dlatego zachęcamy do otwartego dialogu. Jeśli chce Pan wyrazić swoją opinię, zapraszamy do kontaktu telefonicznego (tel. 22 377 045) – jesteśmy przekonani, że ten sposób komunikacji będzie bardziej efektywny niż anonimowy post. Pozdrawiamy, Dział HR

Charlie
Były pracownik
 Pytanie

Zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie.wszystkie negatywne tu opinie są prawdziwe. Ja sam jak się wybierałem do tej pracy czytając tu komentarze wiedziałem,że szału nie będzie. Ale poszedłem ze względu na to,że miała to być przelotna praca. Przede wszystkim kierownictwo oderwane od rzeczywistości, nastawione na tabelki w excelu. Liczy się tylko hajs,nieważne że potem są skargi na pracowników, jeśli sprzeda energię to wszystko jest zapomniane. Im większym (usunięte przez administratora) jesteś tym bardziej w tej pracy się odnajdziesz. Bo tylko tacy tam zostają. Ewentualnie Ci którzy mają kredyty a boją się zmieniać na inną. Otóż nie ma się czego bać,gdzie indziej nie ma się przede wszystkim takiej odpowiedzialności jak tutaj i stresu. Klienci roszczeniowi, w firma nie wywiązuje się nawet z podstaw. Celem firmy jest wykorzystać na maxa pracownika i klienta. Abonamenty drogie, najtańszy za 55 zł, czy to się opłaca skoro na kartę masz już za 35 z taką samą ilością internetu,nie wspominając o innych operatorach,gdzie są jeszcze korzystniejsze oferty? Ciężko coś takiego sprzedać klientowi,chyba że wciśniesz mu bez jego wiedzy,bo są i tacy w tej firmie. Tylko,że potem nasluchasz się skarg za innych pracowników,którzy pracują nieetycznie ale kierownicy ich trzymają bo (usunięte przez administratora) mu zapłacą a sami na nim zarobią. Kary na wszystkim, odpowiedzialność,słaba atmosfera, jeden pracownik pracuje w tym samym czasie inni udają,że coś robią na socjalu. Ja odszedłem i osobiście nie żałuję.za dużo minusow

Dział HR OEX
Pracownik
@Charlie

Szanowny Panie, Praca na stanowisku sprzedażowym wiąże się z obsługą klienta oraz realizacją planów sprzedażowych. Dlatego tak ważne jest badanie wyników tej sprzedaży. Przypominamy, że wszelkie kwestie dotyczące zatrudnienia, zakresu obowiązku, wynagrodzenia oraz przyznawania premii były przedstawiane na rozmowach rekrutacyjnych oraz zawarte w umowie, którą każdy z naszych pracowników podpisuje przed rozpoczęciem zatrudnienia. Jednocześnie zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu w celu wyjaśnienia poruszanych tematów, gdyż trudno nam się odnieść do kwestii publikowanych anonimowo na forum. Wszelkie uwagi można zgłaszać pod adresem e-mail hr@oex.pl lub tel. 22 3771045. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Specjalista Ds. Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutację prowadził RKS. Na początku pytania o wymagania, w skrócie o obowiązkach, pensjach itp. Później scenka sprzedażowa

Pytania

Czy mam doświadczenie w sprzedaży? Czy znam usługi/produkty jakie oferuje Orange? Jakie osiągałam wyniki w poprzedniej pracy? Scena sprzedażowa- RKS była klientką biura podróży, a ja musiałam sprzedać wycieczkę :)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .Doradca Klienta z językiem niderlandzkim.
Katowice
PARETTi Agencja Pracy Tymczasowej
(169 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
True
Były pracownik

Praca w której popsują Ci nerwy,więc szkoda Twojego czasu na takie bagno. Codziennie musisz wysyłać milion bezsensownych raportów,jak nazwiesz coś inaczej niż według ich posranego schematu dostajesz info na grupie że masz to poprawić, musisz czasem pisać za innych,więc nawet nie wiesz co dokładnie ktoś sprzedał. Wyjść z pracy nie możesz bo musisz setny durny raport pisać Każdy normalny z tej pracy ucieka,zostają tylko ci co idealnie się wpisuja do tej branży. Klienci przychodzą tylko z pretensjami,chyba że trafisz na punkt poza galeria. W pracy dostaniesz (usunięte przez administratora) o byle głupi błąd,to nic że są tacy co gorsze popełniają,ale wtedy wszystko jest git bo dobrze się podlizują kierownikom. I machlojki z nimi walą. Nie wspomnę o oddawaniu hajsu za wszystko,co się da. Za braki przewodów w momencie kiedy to klient powinien być obciążony, za nie zdjęte karty,bo kierownikom się nie chce. Obgadywanie pracowników za plecami do innych pracowników. Warto powiedzieć też o grupie gdzie jest milion idiotycznych wiadomości z dupy. I nadawanie na każdego przez jednego pracownika na grupie,ale on jest chroniony z dziwnych względów przez kierowniczkę. Nie polecam,bo gdzie indziej zarobisz tyle samo a chociaż atmosfera normalniejsza. I mniejsza odpowiedzialność.

Wdgs
Były pracownik

Praca w której ci,co robią wały mają lepiej niż uczciwi. Ten,co wykazuje się standardem obsługi bo sprzeda jedna usługę a nie 10 w pakiecie. Bo ludzie są idiotami i wszyscy chcą płacić x ponad. Już nie wspominając o tym,że jak wypiszesz taką umowę to możesz się przygotować na klientów z wiecznymi pretensjami,bo jak zobaczy fakturę to przyjdzie do punktu. Niektórzy nawet nie słuchają,co im przedstawiasz. Firma oczekuje,że wszystko będziesz sprzedawać,kierownik będzie Cię mobbingowal że czegoś nie sprzedałeś,nie zdając sobie sprawy z tego,że jak nie tu to gdzie indziej.firma,która wypłaca grosze za sprzedane usługi, a oczekuje,że sprzedasz wszystko x pakietów, Orange energię i najlepiej fotowoltaika. Gdzie indziej dostaniesz za to gruby hajs. A pracy w Warszawie jest sporo

AAA
Inne

Ile płacą specjalistom ds. sprzedaży w salonie, co jest ogłoszenie? Tu ktoś pisał ostatnio, że 2400 dostał, ciekawe czy o to stanowisko chodzi. A jakieś kary są w ogóle finansowe, tak jak w odzieżówkach nie raz było co pracowałam, że może się obniżyć ta stawka? Proszę o informacje.

anonim
Były pracownik
@AAA

Kary są i to czasem po kilkaset złotych. Nie polecam pracy. Pensja też smieszna

bylynajlepszy
Pracownik
@AAA

Pracowalem dlugo, tak, pensje to 2,5 - 4k max. Mozesz zrobic 120% i dostac 2,800. Kary są ale o nich sie nie dowiesz bo nikt Ci nie powie, dodatkowo "kogos trzeba ukarac" wiec nawet mozesz dostac za nieswoje przewinienie, system prowizyjny jest tak skonstruowany ze nie wyliczysz sobie ile powinienes dostac. Odpowiedzialnosc ogromna a pieniadze zadne, za takie same pieniadze mozesz isc na jakiekolwiek callcenter i odpowiadac jedynie za ilosc wykonanych polaczen a nie za sprzety, kase fiskalna, rodo, procedury itp.

Czarna
Inne
@bylynajlepszy

Dostać za nieswoje? I co wtedy? Ciekawi mnie to czy ktoś mimo wszystko próbował się do tego odwołać? Wymienisz te przykładowe przewinienia? Na co trzeba uważać? Czy ktoś teraz na rozmowie może poruszał ten temat? ciekawa byłabym odniesienia

Dział HR OEX
Pracownik
@bylynajlepszy

Szanowny Panie, Zapewniamy, że firma Tell wypłaca wynagrodzenie zgodnie z kodeksem pracy. Dodatkowo warunki, jakie trzeba spełnić, aby otrzymać premię są jasno określone w umowie. Jeśli ma Pan wątpliwości z tym związane, to prosimy o kontakt z działem kadr. Jednocześnie zachęcamy do zgłaszania na bieżąco wszelkich uwag zarówno do Działu HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045), jak i bezpośrednich przełożonych. Pozdrawiamy, Dział HR

Dział HR OEX
Pracownik
@anonim

Szanowni Państwo, Podczas procesu rekrutacyjnego przedstawiane są warunki współpracy, a wszelkie kwestie dotyczące kwoty wynagrodzenia, przyznawania premii omawiane są przed podpisaniem umowy. Poziom wynagrodzenia jest zatem składową kilku czynników, które są znane pracownikowi. Jeśli mają Państwo zastrzeżenia odnośnie współpracy z firmą Tell, to zachęcamy do kontaktu z działem HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045). Pozdrawiamy, Dział HR

Dział HR OEX
Pracodawca
@Czarna

Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Aby dowiedzieć się więcej na temat danej oferty pracy, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z nami (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 377 10 45). Chętnie odpowiemy na pytania oraz udzielimy wszelkich informacji poza anonimowym forum internetowym. Pozdrawiamy, Dział HR

Dział HR OEX
Pracownik
@AAA

Szanowny Kandydacie, Dziękujemy za zainteresowanie naszymi ofertami pracy. W firmie Tell oferowane jest wynagrodzenie podstawowe + prowizja, która uzależniona jest od miesięcznych wyników indywidualnych, jak i całego zespołu. Po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu telefonicznego/mailowego z działem HR. Postaramy się pomóc tel.: 22 377 10 45 lub hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR

Mia
Inne
@Dział HR OEX

Jakie są progi? Zespól na początku miesiąca ma wskazany jakiś target, który wspólnie ma wyrobić i to do niego się odnosi przez cały okres/ w przypadku oceny indywidualnej jak to może wyglądać, co ma na nią wpływ? czy to bardziej uznaniowe?

Dział HR OEX
Pracownik
@Mia

Szanowny Kandydacie, Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Praca na stanowisku Specjalisty ds. sprzedaży wiąże się z koniecznością realizacji postawionych planów sprzedażowych. W związku z tym oferowana prowizja uzależniona jest od miesięcznych indywidualnych wyników sprzedaży, jak i całego zespołu. Szczegóły dotyczące oferty oraz wynagrodzenia omawiane są podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zachęcamy do aplikowania https://tell.pl/oferty-pracy/ W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45 lub hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR

Johny
Pracownik
 Pytanie

To może ja dodam od siebie co nie co, skoro już tu trochę pracuje. Ogólnie pracodawca gra bardzo nie fair w stosunku do pracowników. I z tego, co wiem w porównaniu do innych agencji,które współpracują z Orange wypada najgorzej. Może zacznę od początku... Dla firmy liczy się tylko tabelka exel, punkt który powinien pełnić funkcje nie tylko sprzedażowa ale też obsługiwać, bo klienci nie przychodzą tylko po zakup telefonu który i tak jest drożej o wiele w stosunku do np elektronicznych sklepów, przychodzą również po różne rzeczy które są obslugowe. Jeśli chcesz pomóc klientowi żeby wyszedł zadowolony i żeby skarg na salon nie było to dostaniesz opieprz od kierownika. Bo kierownik jest cisniety tylko ze względu na sprzedaż. Co byś nie robił i tak będzie źle. Jedni będą siedzieć na zwolnieniu, ty będziesz zapitalal za kilku i tak dostaniesz (usunięte przez administratora). O byle bzdure. Pytanie jak masz nie popełniać błędów skoro zostajesz sam po x godzin a punkt jest w galerii. I kolejki są niemale. Więc musisz zbywać każdego klienta nawet, jeśli chcesz mu pomóc bo potem Ty będziesz rozliczany tylko ze sprzedaży. Jesteś uczciwy też źle, bo nie wypisujesz umów na klientów, którzy nawet o tym nie wiedzą. To nic że potem są skargi, Ty się nasłuchasz, są problemy. Liczy się, że sprzedane. Żeby chociaż w pensji Ci się to odbiło. Bzdura... Dostaniesz marne pieniądze, ja już siedzę ileś miesięcy i dostaje 2400. Tyle, co Ci co siedzą np na zwolnieniu. Nie dostaną o wiele mniej od Ciebie Z tą różnicą, że Ty pracujesz a inny siedzi w domu. Zatrudniają nowych pracownikow, ale ten nowy pracownik przychodzi dla idei do pracy. Bo nie mogą ogarnąć szkoleń dla nich. Więc ten nowy pracownik będzie pracował x miesięcy bez premii która i tak jest śmieszna. Bo odbija sobie na karach za byle głupotę. Jest coś takiego jak dodatek lokalizacyjny, ale nigdy nie wiesz, czy po tych 3 miesiącach w ogóle go ujrzysz. Bo mogą uciąć za bzdure. Więc taki pracownik siedzi w tym punkcie, pracuje za 10,wiecznie ma odpowiedzialność, za podpis, za zwracany sprzęt i x innych rzeczy. Wywali Ci umowę w systemie? To teraz się bujaj, żeby Ci to jakoś zaliczyli i żebyś nie musiał oddawać za iphone, za kilka tysiecy. Czy to jest fair ze strony pracodawcy, że umowa została podpisana, sprzęt wydany a Ty musisz w razie czego oddawać hajs za coś, co wydałeś? Sami sobie odpowiedzcie.... Skoro masz podpisana umowę, z podpisem klienta. To chyba sobie sam tego smartfona nie wziąłeś? A więc zapitalasz za 10, dostajesz marny hajs, nigdy nie wiesz ile dostaniesz, plany są wysokie, żebyś za przeproszeniem (usunięte przez administratora) dostał... Juz nie mówiąc o tym, że w punkcie z reguły pracuje 1,2 pracowników a reszta albo nie ma kodów sprzedażowych albo siedzi na socjalu. I na końcu dostaniesz 2400. Śmiech na sali, ta praca nawet nie jest dobra na kilka miesięcy, jak wejdziesz w te go.... To radzę Ci już tylko szukać innej. Gdzie chociaż podstawę masz godna. Bo tu i tak Cie nikt nie doceni, oprócz ewentualnie klientów, którzy sami widzą jak jest. Najlepszym dowodem na to jak jest w pracy są opinie o pracodawcy. Tu w większości są negatywne, a pozytywne to wystawiane tylko przez pracodawcę lub lizusow pracodawcy

Ex
Były pracownik
@Johny

Haha cała prawda, kiedyś napisałem podobną opinię, jeszcze o wielkich „dystryktach” którzy sami sobie promocje ustalają i w tv reklamują 3 msc za zero a Ty nie możesz tego dać bo Cię nie lubi, taki paradoks, to ją usunęli haha byłem jednym z najlepszych sprzedawców wysoko w rankingach na cały region i potwierdzam wszystko w 100%. Nie warto nic robić dla nich bo jedyne czym ci odpłacą to orżnięciem pensji. Lepiej dla psychiki i portfela już iść do odziezowki i odpowiadać jedynie za to czy jest koszula na wieszaku. Najśmieszniejsze jest to że na 25 lecie zrobili sobie wielki bal a dla handlowców nawet podziękowań nie było.

Dział HR OEX
Pracownik
@Johny

Szanowni Państwo, Zapewniamy, że firma Tell wypłaca wynagrodzenie zgodnie z kodeksem pracy. Jeśli mają Państwo wątpliwości z tym związane, to prosimy o kontakt z działem kadr. Jednocześnie zachęcamy do zgłaszania na bieżąco wszelkich uwag zarówno do Działu HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045), jak i bezpośrednich przełożonych. Dzięki temu będziemy mogli szybko zweryfikować problem oraz odpowiednio na niego zareagować. Pozdrawiamy, Dział HR

Ex
Były pracownik
@Dział HR OEX

Zgodnie z kodeksem pracy wypłacacie najniższą a z całej reszty próbujecie (usunięte przez administratora). Za tak ciężką pracę jaką się wykonuje w tej firmie to WSTYD żeby płacić takie pieniądze. A te pomarańcze na święta to niech sobie centrala zostawi dla siebie xDDD

anonim
Inne
@Ex

Z tymi pomarańczami to macie tak co roku? gdzieś już o nich pisali i ciekawi mnie czy cokolwiek się zmieni skoro tak publicznie ludzie podkreślają niezadowolenie z tego? Swoją drogą to jedyny okres kiedy otrzymuje się owoce? A co z takim typem dnia tygodnia?

Ex
Były pracownik
@anonim

Tu nie chodzi o niezadowolenie tylko o opluwanie pracownika na każdym możliwym kroku. Na święta nie ma nawet zbiorowego maila z "góry" z życzeniami. Za to są plany podkręcone na maksa bo w końcu to szał zakupów. Pomarańcze to jakaś abstrakcja, relikt minionej epoki, świadectwo tego kiedy zatrzymała się mentalność tej firmy. Przez te kilka lat raczej nie pamiętam aby w innych okresach były jakieś owoce. No jedynie, że zadowolony klient Ci je przyniesie. Jedyne co można dostać w zamian za ciężką pracę w tej firmie to stres, "warunki", bo każda prowizja jest obwarowana 1000 warunków których spełnienie zależy od pracy całego zespołu a nie jednostki, więc jak jest słabe ogniwo to lepiej do niego dołączyć niż się starać bo i tak nic z tego nie będzie. Z resztą, by wiedzieć jak się pracuje w tej firmie wystarczy przejść się w odstępie roku po salonach, większość twarzy się zmieni. Średni czas życia pracownika w tej firmie to pół roku. Pracodawca wypłaca najniższą krajową ale wymaga i obarcza odpowiedzialnością jakby conajmniej płacił trzykrotność tego. Warto tam iść, porobić sobie szkolenia które trwają miesiąc, posiedzieć trochę na (usunięte przez administratora) i uciekać w momencie gdy zaczną wymagać - a na to nie trzeba długo czekać bo w tej firmie jedyne co człowieka czeka to warunki, nerwowe maile o wyjaśnienia, tysiąc śmiesznych grup na whatsuppie, 30 raportów dziennie z których każdy jeszcze bardziej durny. Żałuję tylko tego, że do samego końca swojej pracy starałem się być w porządku osobą. Jedyne co jest dobre w tej firemce to możliwość złożenia wypowiedzenia.

Dział HR OEX
Pracownik
@Ex

Szanowny Panie, Zapewniamy, że wszelkie kwestie dotyczące kwoty wynagrodzenia, przyznawania premii omawiane są przed podpisaniem umowy. Dodatkowo warunki, jakie trzeba spełnić są jasno określone w dokumentach podpisywanych przez pracownika. Staramy się nieustannie usprawniać funkcjonowanie naszej firmy, dlatego jesteśmy zawsze otwarci na konstruktywną krytykę oraz dialog z byłymi pracownikami. Niestety porusza Pan w swojej wypowiedzi poważne kwestie, które wypływają negatywnie na wizerunek całej firmy. Zachęcamy do kontaktu bezpośredniego z działem HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045). Chętnie porozmawiamy poza anonimowym forum internetowym. Tylko dzięki temu będziemy mogli dokładnie zweryfikować opisywaną sytuację. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

byly
Były pracownik

3 lata pracowalem, bylem bardzo wysoko notowany w rankingu sprzedawcow. To nie jest firma w ktorej da sie zarobic bo zawsze Cie okradna i oszukaja tak abys nic nie dostal. W dodatku system prowizyjny jest tak niejasny, ze ja po kilku latach pracy nie bylem w stanie wyliczyc ile prowizji dostane. Okradaja na kazdym kroku z tego co sobie wypracujesz, jestes robolem od wszystkiego, sprzataczka, magazynierem, sprzedawca, obslugiwaczem, kazdym. Na sam koniec wspolpracy nikt nawet mnie nie pozegnal. Z perspektywy czasu zaluje, ta firma nie jest warta najmniejszego poswiecenia a ja chodzilem do pracy chory. Na swieta wysylaja paczke z pomaranczami do salonow, oczywiscie jedna do podzialu na wszystkich, hahahaha, zalosne.

Dział HR OEX
Pracownik
@byly

Szanowny Panie, Pragniemy podkreślić, że nasza firma liczy 161 punktów sprzedaży na terenie całej Polski i na bieżąco monitorujemy sytuacje w salonach. Przeprowadzamy regularnie anonimowe badania satysfakcji pracowników, aby eliminować tym samym czynniki wpływające na niskie zadowolenie z pracy. W ankietach można anonimowo napisać swoje uwagi. Z Pana wypowiedzi wynika, że współpraca z firmą Tell trwała 3 lata. W związku z tym można wnioskować, że nie było tak źle skoro Pan nie zakończył współpracy. Dodatkowo, przy takim stażu pracy, pisanie o okradaniu i oszukiwaniu przez firmę jest nie na miejscu. Jeżeli dalej ma Pan zastrzeżenia odnośnie współpracy z firmą Tell, to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu HR pod telefonem 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Ad
Były pracownik
@byly

(usunięte przez administratora) już nie mówiąc o tym jak w zwyczaju jest zwalniać po x pracowników naraz. Jakbym wiedział, że to takie (usunięte przez administratora) w ogóle bym tu nie przyszedł

Prawda
Były pracownik

Kierownik mnie poinformował, że dostanę dodatek lokalizacyjny po podpisaniu jednego aneksu lub jakiejkolwiek umowy z klientem. Drugi miesiąc nie dostałem nawet minimalnej. Nie wiem komu oni te kity wciskają, bo każdy kogo stać na inną pracę jak zobaczy jakie tu są warunki i pensje to szybciej ucieknie niż tu zostanie. Juz nie wspominając o idiotycznych raportach w 10 miejscach, które musisz wysyłać w kilku miejscach pod koniec każdego dnia. Ja jeszcze trafiłem na wyjątkowo nie kompetentny h współpracowników, którzy brali udział głównie w przekręt ach a nowych o byle głupotę się czepiali. Szkoda waszego czasu, praca dobra może na 2 msc

Jazz
Były pracownik

Będą was mamic dodatkiem lokalizacyjny, którego do dzisiaj nie zobaczyłem. Śmiech na sali

Et
Były pracownik
 Pytanie

Pensja za miesiąc sierpień 2400 xd śmiech na sali, najniższa krajowa to 2700 z kawałkiem. Czy ta firma jest poważna, może ktoś wyżej powinien się nią zainteresować? Ja stąd odchodzę, ale to jak postępują z pracownikami jest niezgodne z prawem

Sza****u*iek
Pracownik

(usunięte przez administratora)na pracownikach i ich zastrasza. Plany z kosmosu, które nie pozwolą Ci zarobić. Jeśli pracodawca popełni błąd, można liczyć na "szczere" słowo przepraszam, pracownik popełnia błąd firma wystawia rachunki pracownikowi, który podobno działa na szkodę firmy. W pracy siedzi się jak na szpilkach bo nie wiadomo kiedy ktoś z góry przyjedzie i zacznie narzekać w sumie na cały świat.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda sprawa grafiku w TELL S.A.. Czy pracodawca idzie na rękę?

Jj
Pracownik

Straszny nieogar i(usunięte przez administratora) w tej firmie. Wymagają niewiadomo czego, a sami mają nieaktualne preworki do nauki, już nie wspominając o pensjach które są śmieszne

Dział HR OEX
Pracownik
@Jj

Szanowni Państwo, Niestety Państwa wypowiedź przekazuje informacje, które wpływają negatywnie na wizerunek firmy. Jeżeli mają Państwo zastrzeżenia odnośnie współpracy z firmą Tell, to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, gdyż trudno nam się odnieść do kwestii publikowanych anonimowo na forum. Wszelkie uwagi można zgłaszać pod adresem e-mail hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR

As
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) co się dziwić klientom, ktorzy składają non stop skargi na konsultantów jak tu nawet nie wiesz jak masz przyjść do pracy. Może ktoś by się tym zainteresował? Bo nie ma, co się dziwić ze tu taka selekcja. Każdy stąd będzie uciekal. Jeśli chcecie też płacić za byle (usunięte przez administratora)Kary po kilkaset złotych to powodzenia. Ale nikomu, kto ma choć trochę rozumu nie będzie się chciało(usunięte przez administratora). Możecie się przemęczyć na szkoleniu potem polecam (usunięte przez administratora)...

Pytanie
 Pytanie

Czy pensja w TELL S.A. składała się z samej podstawy, czy może również z ewentualnych dodatków? Konkretnie jako Kierownik Sprzedaży, ich ogłoszenie jest 7 maja na Lento.pl.

Dział HR OEX
Pracownik
@Pytanie

Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Firma Tell oferuje wszystkim swoim pracownikom gwarantowane wynagrodzenie podstawowe + prowizję, która uzależniona jest od co miesięcznych wyników sprzedażowych, zarówno indywidualnych, jak i zespołowych. W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu HR 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Nickt
Były pracownik

Witajcie, jak moi poprzednicy również nie polecam pracy w tej firmie. Po 6 latach, gdzie przetrwałem czasy pandemi, ciągłych zmian personalnych zostałem zwolniony. Moje miejsce zajęła osobowa z 6 miesięcznym stażem, bez wyższego wykształcenia, co jest wpisany w karte stanowiska pracy(kierownik). Zero podziękowania za współpracę. Jeśli myślisz że ta firma zapewni Tobie pracę do emerytury, jesteś w błędzie...

Dział HR OEX
Pracownik
@Nickt

Szanowny Panie, Przykro nam, że praca na danym stanowisku nie spełniła Pana oczekiwań. Jako pracodawca stawiamy przede wszystkim na rozwój naszych pracowników oraz firmy. Decyzje co do zmian personalnych są dla nas trudne, ale niekiedy niestety konieczne. Jeśli ma Pan obiekcje co do decyzji w sprawie Pana zwolnienia zachęcamy do kontaktu z nami: hr@oex.pl – postaramy się zweryfikować temat. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Nikt
Były pracownik
 Pytanie
@Dział HR OEX

Nie spełnia oczekiwań?, to po 1 roku a nie po 7 latach pracy :) dziale HR Proszę o nie robienie z ludzi idiotów, wszak sami będziecie pracy szukać:)

Dział HR OEX
Pracownik
@Nikt

Szanowny Panie, Jeżeli ma Pan jakiekolwiek zastrzeżenia odnośnie zakończonej współpracy, zachęcamy do zgłaszania wszelkich uwag pod adresem e-mail hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR

Dział HR OEX
Pracownik

Szanowny Panie, Jeśli powyższa informacja jest dla Pana niewystarczająca, to zachęcamy do kontaktu telefonicznego z działem HR pod numerem 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział HR

Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w TELL S.A.?

Dział HR OEX
Pracownik
@Pytanie

Szanowny Kandydacie, Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Pracownikom oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę https://tell.pl/oferty-pracy/, gdzie znajdą Państwo więcej szczegółów na temat pracy w firmie Tell. W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45 lub pod adresem hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR

Na szczęście były
Były pracownik
@Pytanie

Pracowałem kilka lat, nie warto, będziesz się starał i robił za 3 a na koniec miesiąca powiedzą ci ze salon nie zrobił planu i nic nie dostaniesz. Gratis tylko wrednych klientow, stres, odpowiedzialność materialna a to wszystko za minimalna + śmieszna premia lokalizacyjna której i tak nie zobaczysz bo costam + ochłapy zwane prowizja (300 - 600 zł). Są lepsze miejsca za takie same lub większe pieniadze

Dział HR OEX
Pracownik
@Na szczęście były

Szanowny Panie, Pragniemy poinformować, że jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog z byłymi pracownikami. Informacja zwrotna jest dla nas ważna, aby nieustannie usprawnić funkcjonowanie naszej firmy. Niestety Pana wypowiedź zawiera kwestie zbyt ogólne, a przez to krzywdzące dla naszej firmy. Jeżeli ma Pan zastrzeżenia odnośnie zakończonej współpracy z firmą Tell, to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, abyśmy mogli się do tego odnieść. Wszelkie uwagi można zgłaszać pod adresem e-mail hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR

asdfgh
Były pracownik
@Dział HR OEX

tak, już to widzę jak piszę wam swoje sugestie po tym jak mnie potraktowała ta firma chociaż byłem jednym z najlepszych sprzedawców w regionie (potwierdzone rankingami) i do samego końca uczciwie pracowałem (po tym jak to JA złożyłem wypowiedzenie). A więc - nie polecam pracy w tej firmie,(usunięte przez administratora), durne warunki w stylu sprzedaży akcesoriów, bo jak nie to Cie (usunięte przez administratora)na połowę, i tak już śmiesznej, prowizji. (akurat ja z tym nie miałem problemu, bo zawsze sprzedawałem sporo akcesoriów (jak zresztą wszystkiego co można było sprzedać). co nie oznacza, że było to w porządku). Opowieści o "ogromnych" zarobkach (6k< mc) mijają się z prawdą - są osiągalne ale nie są wynikiem własnej pracy tylko działania całego zespołu. Oprócz ciężkiej pracy jeszcze musi się poszczęścić bo jak nie to na koniec miesiąca frustracja, że nic z tego nie ma. Jako wieloletni pracownik wysoko notowany w rankingu sprzedawców chętnie odpowiem na wszystkie pytania, mam nadzieję, że nie przyszłych pracowników. (I tak od dawna widać, że z każda kolejna rekrutacja wymagania pracodawcy się zmniejszają -(usunięte przez administratora).

Natalia
Były pracownik
 Problem

Miałam okazję pracować w jednym z salonów w Zielonej Górze, a dokładniej w Auchan. Nie wspominam tego doświadczenia dobrze. Praca ta jest mało rozwijająca, premii to nikt tam nie widział od wielu miesięcy, a jak już jest, to firma obcina co się da, tak żeby pracownik i tak nie zarobił. Ja podjęłam się tej pracy, ponieważ przeprowadziłam się do ww. miasta i w międzyczasie szukałam zajęcia w swojej branży. Na szczęście, w końcu udało mi się znaleźć firmę, z którą nawiązałam współpracę. Przepracowałam w salonie 6 miesięcy, pracę zakończyłam w dniu 30.09.2022 roku. Rozliczono się ze mną za wrzesień i dostałam premię za sierpień (premie są wypłacane z miesięcznym opóźnieniem). We wrześniu wykonałam plan na 127% i Kierowik Salonu na pożegnanie zapewnił mnie, że premia za wrzesień będzie spora. W listopadzie otrzymałam przelew na kwotę 74 zł. Wiedziałam, że tak będzie, bo ta firma (usunięte przez administratora) swoich pracowników na każdym kroku, więc zero zdziwienia. Co mnie natomiast irytuje to to, że od 14 dni bezskutecznie próbuję się dowiedzieć, dlaczego otrzymałam jakieś grosze zamiast zapowiadanej dużej premii. I chociaż do Kierownika Salonu nic nie miałam, bo generalnie uważałam, że to w porządku chłopak, tak teraz czuję lekkie poirytowanie i niesmak. Wysłałam do niego łącznie 3 wiadomości w tej sprawie, 9.11.2022 odpisał mi, że czeka na pełne rozliczenie. Mamy 18.11.2022 roku i wciąż nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. W dniu wczorajszym przypomniałam się i nawet mi nie odpisał. Zakładam, że Kierownik pewnie ma to gdzieś, bo już tam nie pracuję i musi nakręcać nowych pracowników na DUŻE PREMIE (których i tak nigdy nie zobaczą, bo ta firma robi wszystko, żeby obciąć co się da). Ja jednak chciałabym otrzymać swoje rozliczenie i wyjaśnić wszystko. Nie po to wyrobiłam 127% planu, żeby nikt nawet nie okazał mi dokumentów, z których wynika, że należą mi się śmieszne 74 złote zamiast zapowiadanej porządnej premii.

1
QWERTY
Były pracownik
@Natalia

Nie licz ze ci wypłaca, byłem w podobnej sytuacji. Najpierw zwlekali z rozliczeniem, potem wszedł jakiś nps, wymyślony tk i rzekome braki w umowach. Szczegolow do dziś nie dostałem a minęło już pół roku. Ta firma tak działa po prostu.

Tell Srell
Pracownik
@QWERTY

To jest hit nad hitami, na rozmowie mamia cie prowizjami, bo czyms musza jak proponuja najnizsza krajowa. Potem sie dopiero zaczyna: system premiowy, ktorego nawet kierownik nie rozumie i nie potrafi wytlumaczyc, kary za wszystko: nps, tk, braki w kasie, braki w umowach (chociaz wszystkie zostaly wyslane do centrali) i najlepsze ze wszystkiego czyli kary za paczki, ktore nie doszly do magazynu, bo firma kurierska zgubila. TAK, za to placi pracownik, ktory wyslal paczke. O wszystkich karach nie dowiadujesz sie na rozmowie, nie dowiadujesz sie tez od kierownika. Dowiadujesz sie jak juz ci takowa wlepia. Jak najdalej od Orange i Tella. Ja juz koncze swoja kariere XD w tej firmie i dzieki bogu, pewnie tez mi nie wyplaca premi, chociaz zapytam jak to bedzie wygladalo.

QWERTY
Były pracownik
@Natalia

Dokładnie tak jak piszesz. Mnie obciazyli za za paczke, prawie 2000 mi sciagali z wyplaty chociax wina lezala po stronie kuriera. Za jakies stare dekodery i inne rutery. To u nich norma.

Paweł009
Pracownik
@QWERTY

Widze ze te (usunięte przez administratora)dzieja sie wszedzie, nie tylko u mnie w salonie. Obciazanie pracownika za paczke, ktora odebral kurier nie jest chyba w ogole nawet legalne. Paczki ze starymi, brudnymi gratami niezdatnymi do uzytku. Znalezli sobue sposob na oszczedzanie... Niedosc ze najnizsza krajowa, progi prowizyjne coraz wieksze byleby ich nie zrealizaowac to jeszcze kary finansowe za wszystko co sie da. Pora szukac nowej pracy i [przestac dac sie okradac.

EwkaO
Kandydat
 Pytanie
@Natalia

Ogloszenie na ZG caly czas wisi, rozwazalam wyslanie CV bo potrzebuje pracy na szybko ale troche slabo ze jedt tylko ta podstawa bez szans na premie. Widelki na Pracuj 4000-6500 brutto. Czy to wogole realne czy tylko tak wabia naiwnych?

Natalia
Były pracownik
@EwkaO

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, teraz już mam pewność, że niewysyłanie mi rozliczenia to celowe działanie i trzeba powziąć zdecydowane kroki. EwkaO: podstawą jest minimalna krajowa czyli jakieś 2300 z hakiem, do tego dochodzi premia lokalizacyjna (po zdaniu jakichś śmiesznych egzaminów) w wysokości bodajże 500 złotych. No i premia za wyniki, tu zaczynają się schody, bo w zasadzie nikt nie wie ile ona będzie wynosić, gdyż zależy od Twojej indywidualnej realizacji, ale też od realizacji salonu. Ten salon od miesięcy, jeśli nie lat, nie zrealizował celu, więc nawet jak masz najlepsze wyniki w salonie, to i tak nic nie dostaniesz. Ja przez pół roku nie dostawałam więcej niż 3000, może raz się zdarzyło 3100. Jak wyrobiłam 127%, to nawet mi rozliczenia nie chcą wysłać, więc możesz sobie sama odpowiedzieć ile rzeczywiście zarobisz. Oczywiście, będą Ci gadać kocopoły w stylu: "Premia leży na ziemi, musisz tylko po nią sięgnąć", ale nie wierz w to, bo potem Cię okaże się, że naliczyli Ci kary np. za: tajemniczego klienta, brak umów, jakieś ww. paczki czy wskaźnik zadowolenia klienta. Nam cały czas gadali o jakimś enigmatycznym salonie sprzedaży, gdzie każdy z konsultantów zarabiał ok. 10 000 miesięcznie. Może i takie się zdarzają, ale sądzac po tym co jest tu w komentarzach, to raczej jest on w mniejszości niż w większości. Reasumując: zdecydowanie odradzam TELL i Orange, kolega poszedł do Playa i mówił, że ma tam o wiele lepsze warunki.

123!
Kandydat
 Pytanie
@Natalia

Ktos wie jak wyglada sytuacja w Kielcach? Widzialem ogloszenie, ale kak sa takie warunki jak opisane tu to chyba jednak zdecyduje sie na na Plusa/Playa.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@123!

Podpinam sie z pytaniem: ktos wie jak to wyglada w Sanoku? Jest sens aplikowac czy taka sama beznadziejna wyplata?

S29
Pracownik
@Natalia

Kiedyś 5 lat temu jak rozstawiałem się z tell zablokowali mi premie na 6 m-c w razie na odłączenia ale po tym czasie rozliczyli się musiałem interweniować u dyrektora Artura K.

Natalia
Pracownik
@S29

Super, dzięki za info :) O tym oczywiście też nikt nie wspomniał, że może się zdarzyć taka sytuacja. Tu już nawet nie chodzi o te pieniądze, bo te premie w TELL to tyle co kot napłakał, ale chodzi o to, że Kierownik Salonu gdzie pracowałam bezczelnie olał temat. Mi by było wstyd tak (usunięte przez administratora) ludzi.

Jolanta
Inne
@Natalia

co kot napłakał? to ile w sumie u Ciebie wpadało z tych premii? z tym blokowaniem to do dziś może się podobnie dziać?

Natalia
Były pracownik
 Pytanie
@Jolanta

No ta SPORA PREMIA, o której pisał mi ten, pożal się Boże, Kierownik to ok 800-900 złotych. Może przy tych ochłapach 3000 złotych netto podstawy to dużo. Przez 6 miesięcy nie zobaczyłam premii, bo salon, w którym pracowałam cele miał ogromne, a Klienci w większości byli obsługowi. Ja miałam najlepsze wyniki i 3000 złotych na konto co miesiąc. Pracownicy, którzy pracowali tam rok-dwa mówili, że ich wypłata to 2800-2900 od wielu miesięcy. We wrześniu jak zrealizowałam cel na 127% i ten pseudo-Kierownik zapowiedział mi sporą premię (patrz wyżej) to dostałam 74 złote. O rozliczenie nie mogłam się doprosić, o wyjaśnienie również. Czy zamrażają premię na poczet jakichś odłączeń? Nie wiem, nigdy o tym nie było mowy. Gdyby ktoś raczył wyslać mi wyjaśnienia i rozliczenie, to może bym wiedziała. Na rozmowach kwalifikacyjnych kłamią w żywe oczy i szukają (usunięte przez administratora)

B.
Kandydat
 Pytanie
@Natalia

Na Waszym miejscu bym to gdzieś zgłosiła, takie praktyki powinny być karalne. Macie wpisane w umowach te wszystkie kary? Sprawdźcie i walczcie o swoje. Oni maja obowiązek przedstawić Ci Natalia rozliczenie i powody obniżenia premii. Pracuje w konkurencji, ta branża łatwa nie jest ale nigdy nie spotkałam się z takimi praktykami. Do tella na pewno swojego CV nie wysle. Chciałam zmienić prace, bo u nas tez super nie jest, ale po przeczytaniu tego wszystkiego już wole zostać tu gdzie jestem. Dobrze, ze są takie fora, no na rozmowach zawsze obiecują niewiadoma co a potem kończy się tak jak u Was.

Dział HR OEX
Pracownik
@Natalia

Szanowna Pani, Przykro nam, że doszło do takich nieporozumień związanych z Pani wynagrodzeniem. W związku z zakończeniem współpracy prosimy o kontakt z działem kadr, który udzieli szczegółowych informacji. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Natalia
Były pracownik
@Dział HR OEX

Nie znam na pamięć adresów wszystkich działów w TELL, bo pewnie nawet nigdy z nimi nie korespondowałam, Kierownik Salonu milczy, więc nie ma jak go nawet jak uzyskać, żeby wziąć sprawy w swoje ręce. Na Waszej stronie nie ma kontaktu do działu kadr, więc moglibyście go tu podać, żeby inni również mogli skorzystać. Ja już sobie poradziłam, wysłałam Wam WEZWANIE DO PRZEDSTAWIENIA ROZLICZENIA i szybko się sami skontaktowaliście. Pewnie 7/10 osób nie będzie wiedziało jak walczyć o swoje i podda się na jakimś etapie, a Wy pozostawicie po sobie tylko niesmak i frustracje.

Tell Srell
Pracownik
@Natalia

Natalia, daj znać jak ta cala historia sie zakonczyla, zeby inni wiedzieli jak dzialac w takich sytuacjach. Ja tez juz odliczam godziny do konca pracy w tym balaganie. Bardzo dobrze ze napisalas jaki to salon pewnie zaraz opinia zostanie usunieta ale nalezalo im sie. Olewactwo i niekompetencja tych kierownikow po prostu poraza. Czlowiek jest im tylko potrzebny zeby plany zrobili i rks ich poklepal po glowce, jak juz ejst jakis problem albo trzeba cos zalatwic to siedza cicho i nie nie potrafia nic zrobic.

Mirabelka
Kandydat
 Pytanie
@Tell Srell

Hej wszystkim, ogłoszenie na ZG jest na olx i na pracuj.pl i chcialam wyslać cv. Czy ktoś wie jak sprawy maja sie teraz? Coś sie zmieniło?

Dział HR OEX
Pracownik
 Pytanie
@Mirabelka

Szanowny Kandydacie, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą oraz ofertą pracy na stanowisko ,,Specjalista ds. sprzedaży w salonie Orange” w Zielonej Górze. Pragniemy poinformować, że aktualnie jesteśmy na etapie zbierania zgłoszeń, proces rekrutacyjny jest w toku. Zachęcamy zatem do aplikowania i wysłania CV poprzez naszą stronę kariera: https://skk.erecruiter.pl//Offer.aspx?oid=3867916&cfg=6e907e5abe834cce8bd491bac57e72b5&fromSkk=1673262233728&ejoId=207557&ejorId=215976&comId=20133243 W przypadku dodatkowych pytań, zapraszamy również do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikiem działu rekrutacji 22 377 10 45 lub pod adresem hr@oex.pl. Chętnie udzielimy wszelkich szczegółów i porozmawiamy na temat tej oferty pracy. Pozdrawiamy, Dział HR

Abcd
Były pracownik
@Mirabelka

Jak jest to możesz wyczytać, nic się nie zmieniło i nie zmieni (conajwyzej na gorsze - z każdym rokiem są wprowadzane kolejne zmiany żeby orżnąć pracownika - oczywiście proporcjonalnie do zmian rosną plany). I nie pisałbym tego gdybym nie zobaczył jak bezczelne są odpowiedzi „hr” bo ja akurat cała przygodę z Tell oceniam bardziej w stronę pozytywnej. Uważam, że odpowiedzi o „motywowaniu” są opluwaniem byłych, obecnych i przyszłych pracowników.

Zostaw merytoryczną opinię o TELL S.A. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TELL S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy TELL S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TELL S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 4 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TELL S.A.?

    Kandydaci do pracy w TELL S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

TELL S.A.
1.5/5 Na podstawie 138 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TELL S.A.
Przejdź do nowych opinii