logo TELL S.A.

TELL S.A.

Poznań

Opinie o TELL S.A.

zosia 2016-10-01 09:47
OOO, ktoś chce "zakopać" - początkowo kilkadziesiąt postów w małym stopniu dotyczyło finansów, rekrutacji na agenta itp. Teraz wątki nieudolności zeszły na dalszy plan...
1
Janek 2016-10-01 16:11
Hahaha, ale bzdury piszesz, byście się wstydzili takie kłamstwa pisać
1
Mateusz 2016-10-01 17:14
Zawodowy prestiż hahaha, jaja sobie robisz.

Prestiż to jest np. nosić mundur, a nie pracować w brudnym, śmierdzącym salonie.

Rozumiem że jako regionalny czy dyrektor piszesz takie bzdury, bo już zauważyliście że wam wszyscy ludzie z salonów zaraz pouciekają, a chętnych do pracy jak na lekarstwo, ale miej litość, nie kompromitujcie się do końca.
5
Tyfus 2016-10-01 18:05
Nie ma żadnej rozbudowy.
Tak duża ilość ogłoszeń to wynik odejść ludzi z tej firmy.
3
Iwonka 2016-10-01 19:10
Może któryś z dyrektorów lub regionalnych tak pięknie piszących tutaj o prestiżu, awansach, poda nam informacje ile osób w ciągu 3-4 miesięcy wypowiedziało umowy o pracę, jest w trakcie wypowiedzenia, albo jest na l4.
7
Nn 2016-10-02 22:44
Trzeba jeszcze dodać,że nie będą świadome ile powiinni dostawać wypłaty....bo "starzy" praciwnivy wiedzą, kiedy firma chce ich kantować.Więc po co komu pracownik który wie ile i za co powinien dostać.
1
Rabba 2016-10-03 11:52
Wydaje mi się czy znikają posty ?
Edytka 2016-10-03 15:44
umowa nie wspomina słowem o tym że dostaniesz prowizje od umowy. Nie polecam tego pracodawcy, regionalni niszczą wszystkich psychicznie.
4
Barbapapa 2016-10-03 16:57
Premia jest uznaniowa w umowie a rozliczana wg systemu prowizyjnego. Nie do końca zgodne z zasadami ale tak jest.
1
Barbapapa 2016-10-03 17:18
Premia jest uznaniowa w umowie a rozliczana wg systemu prowizyjnego. Nie do końca zgodne z zasadami ale tak jest.
Edytka 2016-10-03 22:49
Przy specjaliście do spraw sprzedaży masz prowizję zgodne z tabelą prowizji, ale na umówię Ani wzmianki o jakiejkolwiek prowizji.
Premię uznaniową mogą w każdej chwili zmienić jak chcą, zabrać, albo zamrozić w przypadku gdy podpiszesz umowę z fraudem. Miałam potrącenia przez 5 miesięcy za frauda, chyba płaciłabym dłużej, gdybym dalej pracowała.
Zorro 2016-10-03 23:56
Sprytna wstawka, niby odpowiedź na post odnośnie premii, szybkie wyjaśnienie że uznaniowa, więc można ją zabrać... a dalej tylko propaganda "poszukują, na wiele stanowisk, do kilku miast, oferty są naprawdę ciekawe" żenujące sztuczki...

Rozumiem, że macie problem, bo ludzie odchodzą, bo mało chętnych do pracy, bo nawet nowi ludzie szybko na was się poznają i nie chcą mieć z wami nic do czynienia
4
ada 2016-10-04 13:16
oby długo szukali i nikogo nie znaleźli
3
Japapiri 2016-10-05 22:55
Pamiętajcie ze dobra firma nie szuka pracowników. Dobra firma ich ma !
4
Japapiri 2016-10-06 09:26
Aby wybierać kandydatów z największym doświadczeniem to należy im coś konkretnego zaproponować bo zapewne przejdą z konkurencji. A w takiej sytuacji nie można mieć węża w kieszeni. A tu siedzi w Ch... wielki boa sknerus :)
5
Jarosław Kaczynski 2016-10-12 20:37
Jak tam rotacja ? Jest już 150% ? Na Q oczywiscie
Paweł 2016-10-18 14:32
plusy
umowa o pracę, dodatkowe świadczenia socjalne (MSport - ubezpieczenie), konkursy (dodatkowe wynagrodzenie)
Kasa: minimum "sklepowe" dla PH (średnia 1800 netto) Kierownik 2500 netto
Minusy: brak podstawowych szkoleń, pracujesz na kilku etatach (robisz wszystko sprzątasz, księgujesz, sprzedajesz)
nie chorujemy :) nie planujemy dzieci :) reszta to standard
sprzedajesz to nikt się nie czepia i odwrotnie wiadomo.. wyjątek stanowią sytuacje jak któryś z przełożonych będzie chciał się popisać tzw dzień świra. Ty argumentujesz On swoje .. ale tak jest wszędzie 
Mega Minus dla kadry zarządzającej (od dyrektora w górę), nie wiedzą co dzieje się w salonach i nie słuchają.
Firma dobra na start , lekka szkoła zarządzania - przystanek maksymalnie na rok i warto iść dalej :)
1
Janek 2016-10-20 09:26
Jutro impreza. Proponuje się nie szczypać i mówić co boli. Cała Gora będzie.
Janek 2016-10-20 13:55
No i RT
Arek 2016-10-26 20:44
Aby przejąć klientów trzeba mieć personel odpowiednio przeszkolony. Aby miec taki personel trzeba mu należycie zapłacić, i w tym momencie drogi się rozchodzą.(usunięte przez administratora)
1
Anonim 2016-11-25 22:14
Jestem pracownikiem Tella. Tak! Od lat 6. Zaczynałam od najniższego stanowiska. I wiecie co? Jestem z tego dumna. Możecie mówić co chcecie. Nakrecacie się wzajemnie. Nikt nie mówił, ze będzie łatwo. Wkoncu to sprzedaż, a jak wygląda sprzedaż w dzisiejszych czasach kazdy wie. Zarobić można i to całkiem dobra kasę. T
rzeba tylko powalczyć. Znac oferte np;) Za siedzenie na stolku przez 8 H nikt Wam nie zapłaci. Szkoda, ze tak mało mamy lojalnych pracowników. Szkoda, ze po tylu latach pracy dla Tella jedyne co robicie to piszecie stek bzdur i hejtow na jej temat. Szkoda, ze nie patmietacie ze Tell nauczył Was sprzedaży i dał doświadczenie. Mówicie o rotacji? Rotacja jest, bo każdemu się wydaje ze jak umie coś tam sprzedać to już jest królem sprzedaży i świat podbije. Kadra menedżerska jest na najwyższym poziomie. Wstyd, ze podajecie inicjały i piszecie na ich temat głupoty.
1
Rafał 2016-11-30 16:20
Rozumiem że teraz jesteś jednym z członków tej "kadry menedżerskiej z najwyższego poziomu"?

A na lojalnych pracowników to firma musi sobie zapracować, bo z ulicy nie przyjdą.

Proponuję trochę mniej przesady, używania górnolotnych wyrażeń, a znacznie więcej skromności i samokrytyki.

(usunięte przez administratora) Światełko z Wami.
6
Beti 2016-12-08 18:08
Jak będą pilnować tematów jak w stolicy to stracą wszystkie dobre lokalizacje.
1
Pomiędzy 2016-12-31 16:11
Witam
Tak sobie czytam i po postach widać kto z kadry a kto ze zwolnionych. Z niektórymi faktami się zgadam, z innymi nie, ale jedno da się w tym wszystkim wyłapać, z jednej strony frustraci, z drugiej chaos (oczywiście są wyjątki i do nich zaliczam tego waszego rudobrodego).
Patrząc na to z boku wiem jedno, salony zarabiają różnie, jest to spora skala (premie i nagrody to eskalują), ale jedno jest pewne, pensja przyjdzie w terminie. Oczywiście mogłaby być lepsza, ale rynek jest coraz cięższy i trudno przy spadających prowizjach zwiększać pensje, a dodam, że i tak rosną.
Praca jest ciężka, zwłaszcza z przemądrzałymi klientami i to jest fakt, ale patrząc na dłużej pracujących widać, jak nabywają dystansu do klienta i potrafią "ograć" pieniaczy.
Niestety patrząc na co niektórych pracowników to mam wrażenie, że sprzedają kartonik (nie wiem czy dalej są formułki?), sami siebie nie ogarniają, nie potrafią wykonać kilku podstawowych czynności wynikających z obowiązku (dla mnie to chwila), no ale cóż, ostatnio rynek pracowników jest przerzedzony i trudno o dobrych pracowników.
Dla tych co narzekają na czas pracy to nie wiem po ile godzin, pewnie w tych salonach gdzie są niedobory to pewnie sporo pracuje z nadgodzinami, ale pocieszę ja robię po 16h i nie mam nadgodzin, taki mam styl pracy, ale wiedza i doświadczenie kosztują czas, a widać, że teraz w modzie jest obsłużyć klienta, zrobić minimum i do domu, a widać, że stolica to jakiś fenomen, bo tylko tu się nie wyrabia "norm", tylko tu jest jakiś szał na przewartościowanie i zapewne to się odbija na tych którzy pozostają i walczą. O ile w całej reszcie salonów jak się odchodzi to nie robi się pod górkę współpracownikom, pomaga się im (nie pracodawcy), nawet są powroty, za to o stolicy tego powiedzieć nie potrafię, to inny świat inni ludzie inne ego.
Mógłbym jako osoba stojąca pomiędzy wami wiele napisać, ale stwierdzam jedno, każdy tekst świadczy o osobie, nie trzeba nic więcej.
To że się zamyka salony to nie wynika z tego że się chce czy takie widzimisię, ale po prostu analiza kosztów, skoro obrót i poziom sprzedaży nie pokrywa lokalizacji i pensji to po co trzymać ? Lepiej przerzucić siły i zmniejszyć straty. Jeżeli co poniektórzy uważają inaczej to powiem szczerze, nie interesuje mnie ich zdanie, a nawet polecam otworzyć własną firmę i do niej dopłacać.
Firma może mogłaby być lepsza, bardziej zorganizowana co chyba zaczyna się dziać pod rządami rudobrodego (pracował w salonie, i z tego co wiem w nich często bywa), o reszcie nie będę się wypowiadał bo mam różne zdania, co do pensji to trzeba przyjąć, że po prostu płacą stabilnie, praca niezbyt łatwa bo wymaga wiedzy i odporności. Firmę polecam, może za wyjątkiem regionu stolicy bo tu waśnie widzę i typową złośliwość polską i zawiść.
3
Pablo 2017-01-04 14:53
Pomiędzy :) Skoro pracujesz po 16 h i nie masz płaconych nadgodzin to wytłumaczeń jest kilka. Albo masz przej...ne w domu i Cię nie kochają wiec szukasz adoracji w pracy, albo dałeś się kupić za kilka zabawek korporacyjnych i pniesz się po szczeblach tracąc własne wartości. Ale skoro sprawia Tobie to przyjemność to walcz.
2
Warszawiak. 2017-01-17 08:32
Wszyscy drodzy, odradzam wam pracę w tellu. Firma na przestrzeni roku zrujnowała system prowizyjny. Za zetafona, internet mobilny za 19,90 i plan komórkowy za 29,99 przy umówię na dwa lata tell płaci ZŁOTÓWKĘ. Co miesiąc prowizje są cięte przy coraz większej liczbie produktów do kilku groszy, albo kompletnie niewypłacane. Tell nigdy nie wypłacił za otwarcie konta Orange finanse, a powinni płacić 10zł. Niedawno za umowę na światłowód dawali 120zł. Teraz wymagają aby zrealizować plan na 100% i konwergencję (czyli dosprzedaż produktu TP do przedłużenia Orange i na odwrót) na 100%.
7
Magda 2017-01-26 14:25
Podobno kolejny DR opuszcza szeregi ?
1
pohybel 2017-02-03 21:19
HAHAHA

Warszawskie Światełko się rozchorowało, biedactwo, kariera regionalnej poszła w piz.u

Pan Derektor od remontów, naczelny architekt Tella, najlepszy menagier od robienia nic, także przestał świecić, kolejna gwiazdeczka Tella zgasła
3
Monique 2017-02-04 17:14
No to się teraz ruda broda całkowicie obstawi wazelinami :) Jego wielkie ego pęknie z dumy :) haha
1
Ziz 2017-02-19 18:22
Witam, mam pytanie czy firma TELL faktycznie obciąża pracownika za szkolenie jak się ktoś zwalnia, lub nie przedłuża umowy na okres próbny? i czy orientujecie się jakie są ewentualne koszty?
Hylary 2017-02-25 12:53
Tonący statek. Dziady
2
Tell Rekrutacja 2017-02-27 15:05
Dzień dobry,
wszystkim Państwu uprzejmie dziękujemy za opinie, zarówno za te dobre jak i te nieprzychylne. Staramy się pracować nad naszą polityką zatrudnienia, wyciągać wnioski i planować działania. Bardzo ważna jest dla nas komunikacja i opinie wszystkich pracowników, także tych, którzy znajdowali zatrudnienie w Tell w przeszłości lub planują przystąpienie do procesu rekrutacji. Chcielibyśmy zwrócić uwagę na fakt, że anonimowość w sieci pozwala na beztroskie publikacje, które nie zawsze są prawdą a personalnie uderzają w naszych pracowników.
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania bądź uwagi pod naszym adresem zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami. Chętnie rozjaśnimy wszelkie wątpliwości i udzielimy niezbędnych informacji.
Zapraszamy do kontaktu:
Tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl
Pozdrawiamy,
Marta i Dorota z Działu Rekrutacji Tell sp. z o.o.
Mietek 2017-03-07 23:58
Pamiętam czasy kiedy ludzie chcieli pracować dla tej firmy w salonach Orange, a teraz...

Pamiętam czasy kiedy praca w salonie jako ph już była czymś, kiedy awans na stanowisko kierownika to było coś, kiedy przejście z "gorszego" salonu do lepszego to była nagroda, a teraz...

Pamiętam czasy kiedy firma nie zatrudniała ludzi z ulicznej łapanki, bo wszystkie etaty były zajęte, a teraz...

Pamiętam czasy kiedy nikt by nie napisał negatywnej opinii na temat tej firmy, a teraz...

Pamiętam czasy kiedy była to dobra firma, a teraz to szkoda nawet gadać.
Tell Rekrutacja 2017-03-08 09:26
Dzień dobry,
Panie Mietku, jak wszystko wokół nas czasy też się zmieniają, ludzie się zmieniają, rynek pracy się zmienia, firma się zmienia. Rośniemy, przechodzimy zmiany organizacyjne.

Cieszymy się jednak z tego, że większość osób, która z nami pracuje to są wieloletni Pracownicy, posiadający duże doświadczenie i wiedzę.

Mogę też Pana zapewnić, że Ludzi do pracy nie bierzemy z ulicznej łapanki, kandydaci zgłaszają się do nas w odpowiedzi na publikowane ogłoszenia, przechodzą wywiady telefoniczne a następnie spotykają się na rozmowach rekrutacyjnych z kierownikami. Taki mamy proces rekrutacji.

Zdarzają się nam także potyczki, niedociągnięcia. Pracujemy nad tym intensywnie i staramy się wsłuchiwać w głosy naszych Pracowników i wyciągać wnioski.

Zapraszam do bezpośredniej rozmowy telefonicznej lub na osobiste spotkanie, chętnie Pana wysłucham i będę wdzięczna za podzielenie się z nami swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami.

Pozdrawiam,
Marta z działu Rekrutacji
Tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl
szumi 2017-03-08 12:48
Rekrutacjo
Wasza prawda jest zgoła ina od prawdy faktycznej ,nie macie pojęcia jaką ona jest to wasze wyimagiowana prawda.

Szkoda
Pracowałem z fantastycznymi LUDZMI
Szkoda że odeszli
Tell Rekrutacja 2017-03-08 13:25
Drogi Szumi,
będę wdzięczna za osobisty kontakt z nami, nie chcę rozmawiać z komputerem a z Człowiekiem.
A ja jestem Marta z działu Rekrutacji:-) nie Rekrutacja:-(

I nadal pracuję z fantastycznymi Ludźmi.

Pozdrawiam i zapraszam do bezpośredniego kontaktu:
Marta z działu Rekrutacji
tel. 22 377 10 45, rekrutacja@tell.pl
Mietek 2017-03-09 00:42
Szanowna Pani Marto,

z całym szacunkiem, ale wolę odgryźć sobie palec niż rozmawiać z Wami, doradzać Wam, pomagać.

Nie słuchaliście mnie, jaki i wielu innych osób które Wam ostatecznie podziękowały za współpracę.

Wieloletni pracownicy składali wypowiedzenia, a dyrektora, regionalnej czy kierownika salonu nie stać było na głupie "dziękuję".

A swoją drogą, to jesteśmy w zakładce "opinie o pracodawcach", a Pani prowadzi jakąś dziwną reklamę, agitację, propagandę Pani pracodawcy, mogę się mylić ale chyba to nieodpowiednie miejsce.

Pozdrawiam
1
Rekrutacja Tell 2017-03-09 07:58
Szanowny Panie Mietku,
proszę oszczędzić palec i pozostawić go na swoim miejscu;-)

Moim celem nie jest prowadzenie jakiejkolwiek propagandy, zapraszam jedynie zainteresowane osoby do osobistego kontaktu z nami.

Życzę Panu miłego dnia:-)

Pozdrawiam,
Marta z działu Rekrutacji
Tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl
Ja 2017-03-09 14:22
@Rekrutacja Tell
Tak jak napisał poprzednik, portal ten służy opinii o pracodawcy, również tych negatywnych.
Pisanie zdań typu:
"Chcielibyśmy zwrócić uwagę na fakt, że anonimowość w sieci pozwala na beztroskie publikacje, które nie zawsze są prawdą a personalnie uderzają w naszych pracowników. "
"będę wdzięczna za osobisty kontakt z nami, nie chcę rozmawiać z komputerem a z Człowiekiem.
A ja jestem Marta z działu Rekrutacji:-) nie Rekrutacja:-("

służy wyłącznie do zablokowania negatywnych komentarzy. Sugeruje czytelnikowi, ze wcześniejsza korespondencja, jest niegodna uwagi, zawiera nieprawdziwe opinie i jest efektem wpisów frustratów. Polecam inne dobór słów, a będzie lepiej :).
Dodatkowo po co z rekrutacją ma się kontaktować niezadowolony pracownik, albo były pracownik? Jak wy jako "dział rekrutacji" jesteście mocno oderwane od spraw operacyjnych, m.in. poprzez inne miejsce pracy (inne miasto). Co oprócz "pierwszej obdzwonki" robicie w celu rekrutowania pracownika? Jak z nimi pracujecie po jego zatrudnieniu? No raczej nijak, przez 1,5 roku mojej pracy nie zamieniliśmy ze sobą nawet słowa (nawet w trakcie rekrutacji), a co dopiero się zobaczyć :)
To dzięki anonimowości można sobie pozwolić na szczere opinie. Oczywiście większość z nich będzie negatywna, ale z tego myślę, każdy zdaje sobie sprawę i odpowiednio potrafi odfiltrować istotne dla niego aspekty. Tym bardziej, że praca w Salonach Sprzedaży ma inny charakter, pracownicy rozłożeni są po całej Polsce, a nie pracują w "jednym biurze".

PS. Pracowało mi się dobrze, cenię sobie zdobyte doświadczenie, w większości świetni ludzie, jednakże zarobki (a po to podejmuje się pracę) miały się nijak do zakresu obowiązków i zaangażowania, zdecydowanie za niskie. Fajna praca dla studenta. Uważam, że spędziłem o pół roku za długo.
1
Piotr 2017-03-09 16:57
Dostały prikaz aby pilnować forum bo ktoś prawdę pisze wiec pilnują i musza odpisywać :) taka robota :) A ze ludzi do pracy brak to już nikt się nie przyzna. Sama łapanka ABW salonach żeby coś załatwić to dramat. Albo brakuje obsługi albo brak kompetencji. Ot cała prawda.
Rekrutacja Tell 2017-03-09 16:58
Szanowny Ja,
dziękuję i za te słowa:-) Jak zawsze wczytuję się i wyciągam wnioski.

Miłego po południa:-)

Pozdrawiam,
Marta z działu Rekrutacji
Tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl
Jan 2017-03-09 19:10
Zmiany kadrowe już były a strona nieaktualna. Pełna profeska.
Rekrutacja Tell 2017-03-13 10:37
Szanowna / Szanowny Ziz,
odpowiadając na Twoje pytanie - nie obciążamy odchodzących Pracowników kosztami szkolenia.
Pozdrawiam,
Marta z działu Rekrutacji
tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl
Mietek 2017-03-13 18:01
Szanowna Pani Marto,
najpierw cytat:
"Moim celem nie jest prowadzenie jakiejkolwiek propagandy, zapraszam jedynie zainteresowane osoby do osobistego kontaktu z nami"

Nadal upieram się, że dział "opinie o pracodawcy" jest nieodpowiednim miejscem na jakiekolwiek działania z Pani strony, jako pracownika firmy, o której tu właśnie piszemy.

Ja rozumiem, że tak jak ktoś już zauważył otrzymała Pani takie polecenie, ale litości, nie tu.
2
Dyrektor regionalny 2017-04-16 16:00
@rekrutacja tell
świetnie się wieloma ludzi z fortecznej współpracowało i w ogóle sporo ludzi była niesamowita. Jednakże w tell praca w salonach to jest masakra, wszyscy zarządzający działem sprzedaży, RKS DR i wyżej się najwyżej nadają do sprzedaży skarpetek na rynku.
W Łodzi w ciągu 3 miesięcy GS zniszczył 3 z czterech salonów, gdzie wszyscy zaczęli uciekać, w tym dwóch z trzech kierowników (jednych z lepszych w w całym tellu), następnie była praca po 60h w tygodniu, gdzie za nadgodziny tell płacił !!!!6ZŁ BRUTTO!!!! - oczywiscie pod warunkiem, że 3 tygodnie kierownikowi i regionalnemu truje się tyłek z zapytaniem czy łaskawie zapłacą te nadgodziny. Nadgodziny w telu nie są rozliczane w grafiku, trzeba zawsze podpisać grafik, tak jak jest w tym wysyłanym do centrali, a potem ewentualne nadgodziny na kartce w zeszycie się zapisuje i może kiedyś w przypadku wykonania w/w czynności Ci wypłacą. Zarobki - szkoda gadać Przeciętny PH realizujący plany na 100% w swoich koszykach nie wychodził z 1800zł netto, teraz słyszałem że były podwyżki ale prowizje poszły w dół. W Poznaniu w ich najlepszym salonie wszystkie osoby łącznie z kierownikiem na L4 siedziały.

W tell nie zarobisz sensownie, dużo się nie nauczysz o sprzedaży, ponieważ co lepszy, bardziej doświadczony i mogący Ciebie czegokolwiek nauczyć sprzedawca to znalazł sobie lepiej płatną pracę i stabilniejszą.

W biedronce na kasie więcej zarabia się niż w telu.
3
Rekrutacja Tell 2017-04-18 09:07
Dzień dobry,
serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR. Chętnie udzielimy wszelkich informacji dotyczących aktualnych warunków zatrudnienia w naszej firmie.
Pozdrawiamy.
dział rekrutacji
tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl
Dyrektor Regionalny 2017-04-18 17:41
A ILE DAJECIE PODSTAWY?
Rekrutacja Tell 2017-04-20 07:56
Dzień dobry,
wszelkich informacji na temat warunków zatrudnienia chętnie udzielimy przy bezpośrednim kontakcie. Zapraszamy:-)
Pozdrawiam,
dział rekrutacji
tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl
Natalia 2017-04-20 08:09
NIE WARTO! ZERO GODNOŚCI PRACOWNIKA - NISKIE PROWIZJE - MOBBING - NADGODZINY - TO TELL
Barnaba 2017-04-25 13:28
Patrząc na wyniki Orange za 1Q 2017 to jazdy dopiero się zaczną. O premii to możecie zapmniec. Gole podstawy do września !
Zostaw swoją opinię o TELL S.A. - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TELL S.A.