logo TELL S.A.

TELL S.A.

Poznań

Opinie o TELL S.A.

Nn 2016-09-27 16:03
Nie zastanawia Pani fakt że w całej Polsce jest aż tak duża rekrutacja? Uważa Pani że to coś normalnego?
1
Ewa 2016-09-27 16:41
Nie wiem ale wiem na pewno ze hejtuja ci co maja słabe poczucie własnej wartości i to raczej naukowo udowodnione. Co do tego co piszecie nie mam zdania poza tym ze jak wszędzie prawda pewnie leży po środku. A każda organizacje tworzą ludzie...i raczej ci co są zadowoleni nie szukają forum aby napisać cos dobrego wiec nie traktuje tego forum jako głownie opiniotwórczego. Jak sprawdzam pracodawcę to nie tylko na forach.
1
naukowo udowodnione słabe poczucie własnej wartośc 2016-09-27 17:16
A gdzie mogę znaleźć tu na forum "hejt"? Bo jak narazie widzę tylko informacje przekazywane przez użytkowników.

Gdzie znajdę "głównie opiniotwórcze" informacje na temat tej firmy?
5
Nn 2016-09-27 19:02
Pracownik 2200netto to jest dobrze, kierownik 2700
1
Najlepsza regionalna w Stolicy "światełko" 2016-09-27 21:16
Proszę się tu ze mnie nie śmiać, bo was wszystkich pozwalniam.

Co z tego że nie mam wiedzy, kompetencji, umiejętności, charakteru, charyzmy, autorytetu...ale ja bardzo, bardzo chcę być regionalną i będę nawet jeżeli miałabym sama pracować w salonach, a najlepiej to zamknę kilka salonów, będzie mniej do roboty.


10
zorro 2016-09-28 14:13
Hahaha, "światełko"
1
Luba 2016-09-28 15:43
Wynagrodzenie na terenie warszawy jako specjalista ds. Sprzedazy, czyli konsultant w salonie orange to 1550zl netto. Prowizje nie sa zle, ale zarobki sa rozne. Zdajcie sobie sprawe, ze jak ktos mysli, ze mu beda placic kokosy za samo siedzenie w pracy to nigdzie nie zarobi. A przy zaangazowaniu wyplata w granicach 2,5-3tys jest norma w tej firmie. No i co wazne - okres probny 3msce na umowie o prace, pozniej umowa na 2lata tez o prace. Nie ma niczego "pod stolem", wiec ewentualne zwolnienia lekarskie czy urlopy nikogo nie krzywdza. Dodatkowo duzo konkursow, ktore daja dobra kase. Jezeli ktos chce pracowac i zdaje sobie sprawe, ze praca z klientem zawsze jest trudna praca (bo ludzie nie szanuja drugiej osoby za biurkiem) to polecam tell zdecydowanie najbardziej ze wszystkich agentow, ktorzy prowadza salony orange. I od razu mowie, ze nie placa mi za ten post :D odpowiadam na wasze pytania jako zadowolony pracownik (pracuje od 1,5roku w tej firmie). Pozdrawiam
2
zorro 2016-09-28 18:09
Nie wiem czy zauważyłeś ale jakoś we wcześniejszych postach ludzie nie piszą o zarobkach, czy są małe, duże. Podają podstawy konsultantów, kierowników. Jakoś nie zauważyłem płaczliwych wpisów jak to mało ktoś zarabia.

Raczej o innych tematach ludzie tu piszą. Więc nie odwracajcie kota ogonem.

Za chwilę zaczniecie pisać o tym że to fajna firma, bo dają urlop, są wczasy pod gruszą, ubezpieczenie, prowizja, konkursy, nagrody...ale to żadna rewelacja, to jest wszędzie
2
Rumcajs 2016-09-28 21:03
Z tym wypowiedzeniem to trochę się zagalopowałeś/aś. Ustawowe terminy nie dotyczą tylko ochrony pracownika w ramach wypowiedzenia, ale także pracodawcy. Każdy powinien posiadać odrobinę jaj i zakończyć pracę na należytym poziomie, takie podejście szkodzi nie tylko firmie ale i ludziom (kolegom i koleżankom) z którymi się współpracuje w danym punkcie, mieście.. Jeśli większość komentarzy w tym temacie jest pisana przez Ciebie, bądź osoby myślące, że to pracodawca powinien się poświęcać dla pracownika to sory, ale charytatywnie to w Caritas można robić, a co łaska na plebanii.

Oczywiście odnoszę się tylko do tego durnego zdania o wypowiedzeniu. Poziom zarządzania i relacje, które opisujecie są mi obce, gdyż do Warszawy mam te kilkaset kilometrów, a z tego co widzę debata od 3 stron dotyczy wyłącznie stolicy.

1
Nn 2016-09-28 23:58
Obecnie podstawa dla specjalisty ds sprzedaży jest taka sama w każdym salonie czyli 2200 brutto.I to masz na start.
Wypłata terminowa jest,Benefit też, wczasy pod gruszą...ale to jest raczej standard w każdej pracy.Piszecie o urlopach...ok...a czy Tell placi za urlopy? Nie! Niestety nie masz średniej z 6 msc tylko płaconą samą podstawę.Więc nie opłaca Ci się iść na urlop...a wczasy to 300 zł....Poza tym zgodnie z prawem pracy pracodawca zw na to że nie ma kto świadczyć pracy może cofnąć Ci zgodę na urlop.A tak w tym roku jest .
4
Nn 2016-09-29 00:26
Piszesz o stałości zatrudnienia...i jak to fajnie dostajesz umowę o pracę...ok..a co z umowami na czas nieokreślony? Przez parę lat pracodawca kombinował na wszystkie możliwe sposoby by pracownicy nie mieli takich umów.Na szczęście prawo się zmieniło.
Nawet gdy prosiłeś/ prosiłaś przełożonego żeby pomógł przy kredycie hipotecznym ( prośby wychodziły od pracowników min ze stażem pracy powyżej 4-5 lat) by zmienić umowè na czas nieokreśl...zero odzewu...list intencyjny który w banku g.... znaczy.
2
Nick 2016-09-29 00:40
"A przy zaangażowaniu wyplata w granicach 2,5-3tys jest norma w tej firmie"

chyba sobie jaja robisz! bzdury piszesz
5
opop 2016-09-29 00:46
Rumcajs, a Ty siedzisz w Poznaniu w fotelu, czy wozisz się po mieście nową Skodą?
1
Luna 2016-09-29 05:27
Siedzą i radzą teraz na wizerunkiem. Spieprzyc łatwo ale odbudować bardzo trudno bo zawsze będzie to wyglądało na błaganie tonącego o pomoc. Kiedyś pracowało się dla firmy i nawet mniejsze zarobki nie przeszkadzały ale w chwili obecnej słabo to widzę. Zbliża się gorący okres a w salonach Młoda krew :)
4
Mmmm 2016-09-29 21:06
Ale to nie jest Orange tylko partner Orange tell. Popracuj miesiąc to zrozumiesz...
Jaairi 2016-09-29 21:23
Chyba w grudniu i z 250 godzin w miesiacu
3
Nn 2016-09-29 21:52
Dobry żart....Średnie zarobki konsultantów po podwyżce podstawy to 2300-2500 netto.Przy naprawdę dobrej sprzedaży.Więc proszę nie kłamać....Chyba że Centrala wie lepiej
3
Nn 2016-09-30 12:14
Jasne...czu uważasz że gdyby pracownik ( nie wspomnę o kierowniku) zarabiał 3tys netto to tyle osób by się zwalniało? No proszę Cię...To ile wg Ciebie kierownik zarabia który nie tylko ma wiekszą podstawę....Jesli kierownik dostanie ok 3 tys netto to jest szczęśliwy! Pracownicy dostają ok 2200-2500 netto MAX!!!! Benefity socjalne...nadgodziny których robisz mnóstwo bo nie ma kto pracować są płacone wg najniższej krajowej. Poza tym podlegają weryfikacji.Generalnie najlepiej jeśli pracujesz w nich za darmo.Teraz na czasie jest najwieksze oszustwo w postaci placenia min. za rejestrację pre-paid...maile i informacje od kierownika regionalnego! nijak mają siè do płacenia.Czy Panu/Pani ktoś płaci za takie wypowiedzi???
Proszę też odpowiedzieć na pytanie...dlaczego brak było negatywnych komentarzy sprzed np.roku? Gdzie zwolnienia byly ale nie takie bo....bo ktoś tego pracownika szanował a nie zastraszał...
2
Mati 2016-09-30 20:20
Bzdury i kłamstwa. Chyba że będziesz kraść i oszukiwać emerytów
1
Mm 2016-09-30 20:57
To umów się na rozmowę to będziesz wiedzial
1
zosia 2016-10-01 09:47
OOO, ktoś chce "zakopać" - początkowo kilkadziesiąt postów w małym stopniu dotyczyło finansów, rekrutacji na agenta itp. Teraz wątki nieudolności zeszły na dalszy plan...
1
Janek 2016-10-01 16:11
Hahaha, ale bzdury piszesz, byście się wstydzili takie kłamstwa pisać
1
Mateusz 2016-10-01 17:14
Zawodowy prestiż hahaha, jaja sobie robisz.

Prestiż to jest np. nosić mundur, a nie pracować w brudnym, śmierdzącym salonie.

Rozumiem że jako regionalny czy dyrektor piszesz takie bzdury, bo już zauważyliście że wam wszyscy ludzie z salonów zaraz pouciekają, a chętnych do pracy jak na lekarstwo, ale miej litość, nie kompromitujcie się do końca.
4
Tyfus 2016-10-01 18:05
Nie ma żadnej rozbudowy.
Tak duża ilość ogłoszeń to wynik odejść ludzi z tej firmy.
3
Iwonka 2016-10-01 19:10
Może któryś z dyrektorów lub regionalnych tak pięknie piszących tutaj o prestiżu, awansach, poda nam informacje ile osób w ciągu 3-4 miesięcy wypowiedziało umowy o pracę, jest w trakcie wypowiedzenia, albo jest na l4.
7
Nn 2016-10-02 22:44
Trzeba jeszcze dodać,że nie będą świadome ile powiinni dostawać wypłaty....bo "starzy" praciwnivy wiedzą, kiedy firma chce ich kantować.Więc po co komu pracownik który wie ile i za co powinien dostać.
1
Rabba 2016-10-03 11:52
Wydaje mi się czy znikają posty ?
Edytka 2016-10-03 15:44
umowa nie wspomina słowem o tym że dostaniesz prowizje od umowy. Nie polecam tego pracodawcy, regionalni niszczą wszystkich psychicznie.
3
Barbapapa 2016-10-03 16:57
Premia jest uznaniowa w umowie a rozliczana wg systemu prowizyjnego. Nie do końca zgodne z zasadami ale tak jest.
1
Barbapapa 2016-10-03 17:18
Premia jest uznaniowa w umowie a rozliczana wg systemu prowizyjnego. Nie do końca zgodne z zasadami ale tak jest.
Edytka 2016-10-03 22:49
Przy specjaliście do spraw sprzedaży masz prowizję zgodne z tabelą prowizji, ale na umówię Ani wzmianki o jakiejkolwiek prowizji.
Premię uznaniową mogą w każdej chwili zmienić jak chcą, zabrać, albo zamrozić w przypadku gdy podpiszesz umowę z fraudem. Miałam potrącenia przez 5 miesięcy za frauda, chyba płaciłabym dłużej, gdybym dalej pracowała.
Zorro 2016-10-03 23:56
Sprytna wstawka, niby odpowiedź na post odnośnie premii, szybkie wyjaśnienie że uznaniowa, więc można ją zabrać... a dalej tylko propaganda "poszukują, na wiele stanowisk, do kilku miast, oferty są naprawdę ciekawe" żenujące sztuczki...

Rozumiem, że macie problem, bo ludzie odchodzą, bo mało chętnych do pracy, bo nawet nowi ludzie szybko na was się poznają i nie chcą mieć z wami nic do czynienia
4
ada 2016-10-04 13:16
oby długo szukali i nikogo nie znaleźli
3
Japapiri 2016-10-05 22:55
Pamiętajcie ze dobra firma nie szuka pracowników. Dobra firma ich ma !
4
Japapiri 2016-10-06 09:26
Aby wybierać kandydatów z największym doświadczeniem to należy im coś konkretnego zaproponować bo zapewne przejdą z konkurencji. A w takiej sytuacji nie można mieć węża w kieszeni. A tu siedzi w Ch... wielki boa sknerus :)
5
Jarosław Kaczynski 2016-10-12 20:37
Jak tam rotacja ? Jest już 150% ? Na Q oczywiscie
Paweł 2016-10-18 14:32
plusy
umowa o pracę, dodatkowe świadczenia socjalne (MSport - ubezpieczenie), konkursy (dodatkowe wynagrodzenie)
Kasa: minimum "sklepowe" dla PH (średnia 1800 netto) Kierownik 2500 netto
Minusy: brak podstawowych szkoleń, pracujesz na kilku etatach (robisz wszystko sprzątasz, księgujesz, sprzedajesz)
nie chorujemy :) nie planujemy dzieci :) reszta to standard
sprzedajesz to nikt się nie czepia i odwrotnie wiadomo.. wyjątek stanowią sytuacje jak któryś z przełożonych będzie chciał się popisać tzw dzień świra. Ty argumentujesz On swoje .. ale tak jest wszędzie 
Mega Minus dla kadry zarządzającej (od dyrektora w górę), nie wiedzą co dzieje się w salonach i nie słuchają.
Firma dobra na start , lekka szkoła zarządzania - przystanek maksymalnie na rok i warto iść dalej :)
1
Janek 2016-10-20 09:26
Jutro impreza. Proponuje się nie szczypać i mówić co boli. Cała Gora będzie.
Janek 2016-10-20 13:55
No i RT
Arek 2016-10-26 20:44
Aby przejąć klientów trzeba mieć personel odpowiednio przeszkolony. Aby miec taki personel trzeba mu należycie zapłacić, i w tym momencie drogi się rozchodzą.(usunięte przez administratora)
1
Anonim 2016-11-25 22:14
Jestem pracownikiem Tella. Tak! Od lat 6. Zaczynałam od najniższego stanowiska. I wiecie co? Jestem z tego dumna. Możecie mówić co chcecie. Nakrecacie się wzajemnie. Nikt nie mówił, ze będzie łatwo. Wkoncu to sprzedaż, a jak wygląda sprzedaż w dzisiejszych czasach kazdy wie. Zarobić można i to całkiem dobra kasę. T
rzeba tylko powalczyć. Znac oferte np;) Za siedzenie na stolku przez 8 H nikt Wam nie zapłaci. Szkoda, ze tak mało mamy lojalnych pracowników. Szkoda, ze po tylu latach pracy dla Tella jedyne co robicie to piszecie stek bzdur i hejtow na jej temat. Szkoda, ze nie patmietacie ze Tell nauczył Was sprzedaży i dał doświadczenie. Mówicie o rotacji? Rotacja jest, bo każdemu się wydaje ze jak umie coś tam sprzedać to już jest królem sprzedaży i świat podbije. Kadra menedżerska jest na najwyższym poziomie. Wstyd, ze podajecie inicjały i piszecie na ich temat głupoty.
1
Rafał 2016-11-30 16:20
Rozumiem że teraz jesteś jednym z członków tej "kadry menedżerskiej z najwyższego poziomu"?

A na lojalnych pracowników to firma musi sobie zapracować, bo z ulicy nie przyjdą.

Proponuję trochę mniej przesady, używania górnolotnych wyrażeń, a znacznie więcej skromności i samokrytyki.

(usunięte przez administratora) Światełko z Wami.
6
Beti 2016-12-08 18:08
Jak będą pilnować tematów jak w stolicy to stracą wszystkie dobre lokalizacje.
1
Pomiędzy 2016-12-31 16:11
Witam
Tak sobie czytam i po postach widać kto z kadry a kto ze zwolnionych. Z niektórymi faktami się zgadam, z innymi nie, ale jedno da się w tym wszystkim wyłapać, z jednej strony frustraci, z drugiej chaos (oczywiście są wyjątki i do nich zaliczam tego waszego rudobrodego).
Patrząc na to z boku wiem jedno, salony zarabiają różnie, jest to spora skala (premie i nagrody to eskalują), ale jedno jest pewne, pensja przyjdzie w terminie. Oczywiście mogłaby być lepsza, ale rynek jest coraz cięższy i trudno przy spadających prowizjach zwiększać pensje, a dodam, że i tak rosną.
Praca jest ciężka, zwłaszcza z przemądrzałymi klientami i to jest fakt, ale patrząc na dłużej pracujących widać, jak nabywają dystansu do klienta i potrafią "ograć" pieniaczy.
Niestety patrząc na co niektórych pracowników to mam wrażenie, że sprzedają kartonik (nie wiem czy dalej są formułki?), sami siebie nie ogarniają, nie potrafią wykonać kilku podstawowych czynności wynikających z obowiązku (dla mnie to chwila), no ale cóż, ostatnio rynek pracowników jest przerzedzony i trudno o dobrych pracowników.
Dla tych co narzekają na czas pracy to nie wiem po ile godzin, pewnie w tych salonach gdzie są niedobory to pewnie sporo pracuje z nadgodzinami, ale pocieszę ja robię po 16h i nie mam nadgodzin, taki mam styl pracy, ale wiedza i doświadczenie kosztują czas, a widać, że teraz w modzie jest obsłużyć klienta, zrobić minimum i do domu, a widać, że stolica to jakiś fenomen, bo tylko tu się nie wyrabia "norm", tylko tu jest jakiś szał na przewartościowanie i zapewne to się odbija na tych którzy pozostają i walczą. O ile w całej reszcie salonów jak się odchodzi to nie robi się pod górkę współpracownikom, pomaga się im (nie pracodawcy), nawet są powroty, za to o stolicy tego powiedzieć nie potrafię, to inny świat inni ludzie inne ego.
Mógłbym jako osoba stojąca pomiędzy wami wiele napisać, ale stwierdzam jedno, każdy tekst świadczy o osobie, nie trzeba nic więcej.
To że się zamyka salony to nie wynika z tego że się chce czy takie widzimisię, ale po prostu analiza kosztów, skoro obrót i poziom sprzedaży nie pokrywa lokalizacji i pensji to po co trzymać ? Lepiej przerzucić siły i zmniejszyć straty. Jeżeli co poniektórzy uważają inaczej to powiem szczerze, nie interesuje mnie ich zdanie, a nawet polecam otworzyć własną firmę i do niej dopłacać.
Firma może mogłaby być lepsza, bardziej zorganizowana co chyba zaczyna się dziać pod rządami rudobrodego (pracował w salonie, i z tego co wiem w nich często bywa), o reszcie nie będę się wypowiadał bo mam różne zdania, co do pensji to trzeba przyjąć, że po prostu płacą stabilnie, praca niezbyt łatwa bo wymaga wiedzy i odporności. Firmę polecam, może za wyjątkiem regionu stolicy bo tu waśnie widzę i typową złośliwość polską i zawiść.
2
Pablo 2017-01-04 14:53
Pomiędzy :) Skoro pracujesz po 16 h i nie masz płaconych nadgodzin to wytłumaczeń jest kilka. Albo masz przej...ne w domu i Cię nie kochają wiec szukasz adoracji w pracy, albo dałeś się kupić za kilka zabawek korporacyjnych i pniesz się po szczeblach tracąc własne wartości. Ale skoro sprawia Tobie to przyjemność to walcz.
2
Warszawiak. 2017-01-17 08:32
Wszyscy drodzy, odradzam wam pracę w tellu. Firma na przestrzeni roku zrujnowała system prowizyjny. Za zetafona, internet mobilny za 19,90 i plan komórkowy za 29,99 przy umówię na dwa lata tell płaci ZŁOTÓWKĘ. Co miesiąc prowizje są cięte przy coraz większej liczbie produktów do kilku groszy, albo kompletnie niewypłacane. Tell nigdy nie wypłacił za otwarcie konta Orange finanse, a powinni płacić 10zł. Niedawno za umowę na światłowód dawali 120zł. Teraz wymagają aby zrealizować plan na 100% i konwergencję (czyli dosprzedaż produktu TP do przedłużenia Orange i na odwrót) na 100%.
7
Magda 2017-01-26 14:25
Podobno kolejny DR opuszcza szeregi ?
1
pohybel 2017-02-03 21:19
HAHAHA

Warszawskie Światełko się rozchorowało, biedactwo, kariera regionalnej poszła w piz.u

Pan Derektor od remontów, naczelny architekt Tella, najlepszy menagier od robienia nic, także przestał świecić, kolejna gwiazdeczka Tella zgasła
3
Monique 2017-02-04 17:14
No to się teraz ruda broda całkowicie obstawi wazelinami :) Jego wielkie ego pęknie z dumy :) haha
1
Ziz 2017-02-19 18:22
Witam, mam pytanie czy firma TELL faktycznie obciąża pracownika za szkolenie jak się ktoś zwalnia, lub nie przedłuża umowy na okres próbny? i czy orientujecie się jakie są ewentualne koszty?
Zostaw swoją opinię o TELL S.A. - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TELL S.A.