logo TELL S.A.

TELL S.A.

Poznań

Opinie o TELL S.A.

Nn 2016-09-27 19:30:28
Czy pisanie prawdy o tym ile się zarabia, jaka jest atmosfera w firmie i skąd tak wielka rotacja w salonach to hejt? Jak rozumiem jest Pani pracownikiem Tella i doskonale Pani wie jak przedstawia się sytuacja.
Tell jako pracodawca ma swoje zalety.Płaca w terminie ( zawsze) do tej pory mocnym atutem byli ludzie w salonach.Natomiast teraz niejednokrotnie zmusza się do odejscia pracownika z dlugim stażem ( oczywiscie wczesniej mamy przeszkolić na nasze miejsce nową osobę)- czy gdybyśmy byli tak zlymi w Pani mniemaniu pracownikami mielibyśmy szkolić nowych ludzi???????Ma Pani swiadomość ile nadgodzi musimy robić? Bo salon misi być otwarty.Ktoś musi być z minimalną wiedzą i z kodami sprzedażowymi.To nie hejt a smutna rzeczywistość.Jeszcze rok temu wypłaty były na poziomie 3500 netto dla kierownika..teraz jest to o prawie tysiąc mniej.Czy uważa Pani że to tylko wina pracownika? Skoro taka sytuacja jest w każdym salonie.Jedynie osoba która "zapieprza" po 12h na dzień min 6 dni w tyg jest w stanie zarobić więcej.
Są regiony gdzie jest lepiej.Ja opisuję Warszawę bo tu pracuję.A salonów Tella w Wawie jest 7 plus 2 w bliskim sąsiedztwie.Czy dla Pani prawie 80% rotacja w ciągu 3 msc to mało?
8
Najlepsza regionalna w Stolicy "światełko" 2016-09-27 21:16:44
Proszę się tu ze mnie nie śmiać, bo was wszystkich pozwalniam.

Co z tego że nie mam wiedzy, kompetencji, umiejętności, charakteru, charyzmy, autorytetu...ale ja bardzo, bardzo chcę być regionalną i będę nawet jeżeli miałabym sama pracować w salonach, a najlepiej to zamknę kilka salonów, będzie mniej do roboty.


8
zorro 2016-09-28 14:13:39
Hahaha, "światełko"
1
Luba 2016-09-28 15:43:47
Wynagrodzenie na terenie warszawy jako specjalista ds. Sprzedazy, czyli konsultant w salonie orange to 1550zl netto. Prowizje nie sa zle, ale zarobki sa rozne. Zdajcie sobie sprawe, ze jak ktos mysli, ze mu beda placic kokosy za samo siedzenie w pracy to nigdzie nie zarobi. A przy zaangazowaniu wyplata w granicach 2,5-3tys jest norma w tej firmie. No i co wazne - okres probny 3msce na umowie o prace, pozniej umowa na 2lata tez o prace. Nie ma niczego "pod stolem", wiec ewentualne zwolnienia lekarskie czy urlopy nikogo nie krzywdza. Dodatkowo duzo konkursow, ktore daja dobra kase. Jezeli ktos chce pracowac i zdaje sobie sprawe, ze praca z klientem zawsze jest trudna praca (bo ludzie nie szanuja drugiej osoby za biurkiem) to polecam tell zdecydowanie najbardziej ze wszystkich agentow, ktorzy prowadza salony orange. I od razu mowie, ze nie placa mi za ten post :D odpowiadam na wasze pytania jako zadowolony pracownik (pracuje od 1,5roku w tej firmie). Pozdrawiam
2
zorro 2016-09-28 18:09:38
Nie wiem czy zauważyłeś ale jakoś we wcześniejszych postach ludzie nie piszą o zarobkach, czy są małe, duże. Podają podstawy konsultantów, kierowników. Jakoś nie zauważyłem płaczliwych wpisów jak to mało ktoś zarabia.

Raczej o innych tematach ludzie tu piszą. Więc nie odwracajcie kota ogonem.

Za chwilę zaczniecie pisać o tym że to fajna firma, bo dają urlop, są wczasy pod gruszą, ubezpieczenie, prowizja, konkursy, nagrody...ale to żadna rewelacja, to jest wszędzie
2
Cała prawda 2016-09-28 19:58:23
Prawda jest taka, iż faktycznie zrobił się syf. Ale sadze zejest on celowo wywołany gdyż celem firmy jest wymiana załogi na jak to nazywają świeża krew. Zarobki jak zarobki. Terminowo i wmiare kwotowo akceptowalne. Celem jest doprowadzenie do samo zwolnień celem wymiany ludzi aby uniknąć kosztownych odpraw. Ot cała tajemnica. Pewien rudobrody sadzi ze jak wymieni starych wyjadaczy to nowym zapłaci mniej a pracować beda więcej. Tyle w temacie.
4
zorro 2016-09-28 20:38:43
Jeżeli choć trochę jest prawdy w tym co piszesz to ten rudobrody jest kompletnym idiotą, a wyniki sprzedażowe to pokażą.

Ja uważam że jest zupełnie inaczej, w tej firmie nigdy nie było strategii i planów długoterminowych więc nie sądzę aby coś takiego wymyślili.
Nie przewidzieli tego że w pewnym momencie wiele osób powie "dość" i pokaże środkowy palec.

Osobom, które złożyły wypowiedzenie każą siedzieć 1 lub 3 miesiące w salonie, bo nie mogą sobie pozwolić na to aby dać im zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy, i wydaje im się że taki pracownik będzie realizować plany i szkolić nowych ludzi. No ku.wa idioci.
3
Rumcajs 2016-09-28 21:03:48
Z tym wypowiedzeniem to trochę się zagalopowałeś/aś. Ustawowe terminy nie dotyczą tylko ochrony pracownika w ramach wypowiedzenia, ale także pracodawcy. Każdy powinien posiadać odrobinę jaj i zakończyć pracę na należytym poziomie, takie podejście szkodzi nie tylko firmie ale i ludziom (kolegom i koleżankom) z którymi się współpracuje w danym punkcie, mieście.. Jeśli większość komentarzy w tym temacie jest pisana przez Ciebie, bądź osoby myślące, że to pracodawca powinien się poświęcać dla pracownika to sory, ale charytatywnie to w Caritas można robić, a co łaska na plebanii.

Oczywiście odnoszę się tylko do tego durnego zdania o wypowiedzeniu. Poziom zarządzania i relacje, które opisujecie są mi obce, gdyż do Warszawy mam te kilkaset kilometrów, a z tego co widzę debata od 3 stron dotyczy wyłącznie stolicy.

1
Nn 2016-09-28 23:58:29
Obecnie podstawa dla specjalisty ds sprzedaży jest taka sama w każdym salonie czyli 2200 brutto.I to masz na start.
Wypłata terminowa jest,Benefit też, wczasy pod gruszą...ale to jest raczej standard w każdej pracy.Piszecie o urlopach...ok...a czy Tell placi za urlopy? Nie! Niestety nie masz średniej z 6 msc tylko płaconą samą podstawę.Więc nie opłaca Ci się iść na urlop...a wczasy to 300 zł....Poza tym zgodnie z prawem pracy pracodawca zw na to że nie ma kto świadczyć pracy może cofnąć Ci zgodę na urlop.A tak w tym roku jest .
3
Nn 2016-09-29 00:14:22
Haha...2,5 do 3 netto dla pracownika? Chyba że ktos pracuje 6 dni w tyg ☺ po 12 h....tyle to nawet kierownik nie ma ☺☺( chodzi mi o 3 netto)
Nie siedzimy na d...przez cały dzień nic nie robiąc, obsługujemy, sprzedajemy, rejestrujemy prepaidy( za które pracodawca płaci 1/5 tego co w salonie firmowym). Widzę że kierownicy regionalni plus dyrektorzy biorą się za poprawienie wizerunku firmy, którzy sami swoimi decyzjami spieprzyli.
Jeszcze rok temu nie byłoby połowy z tych negatywnych komenatrzy.Czekam aż Zarząd ijrzy wyniki finansowe ☺ czyźby AK, BB i RT martwili się o swoje stołki? Ponadto IL i DB ☺
5
Nn 2016-09-29 00:26:43
Piszesz o stałości zatrudnienia...i jak to fajnie dostajesz umowę o pracę...ok..a co z umowami na czas nieokreślony? Przez parę lat pracodawca kombinował na wszystkie możliwe sposoby by pracownicy nie mieli takich umów.Na szczęście prawo się zmieniło.
Nawet gdy prosiłeś/ prosiłaś przełożonego żeby pomógł przy kredycie hipotecznym ( prośby wychodziły od pracowników min ze stażem pracy powyżej 4-5 lat) by zmienić umowè na czas nieokreśl...zero odzewu...list intencyjny który w banku g.... znaczy.
2
Nick 2016-09-29 00:40:25
"A przy zaangażowaniu wyplata w granicach 2,5-3tys jest norma w tej firmie"

chyba sobie jaja robisz! bzdury piszesz
5
opop 2016-09-29 00:46:19
Rumcajs, a Ty siedzisz w Poznaniu w fotelu, czy wozisz się po mieście nową Skodą?
1
Nn 2016-09-29 00:48:31
Masz rację, że terminy wypowiedzenia chronią również pracodawcę. Z tym małym zastrzeżeniem, że tych wypowiedzeń na obecną chwilę jest tyle, że w połowie salonów nie byłoby komu pracować.I tu nie chodzi tylko o Warszawę.
Poza tym zgadzam się z opinią, że niestety czegoś takiego jak planowanie długoterminowe nie ma w Mojej firmie.Gasi się tylko pożary...Tyle że zbliżają się najlepsze sprzedażowo miesiące...i kiedyś było tak że czekało się tych parę msc z wypowiedzeniem żeby dostać wypłatę za grudzień.Bo kasa była extra...do 6tys netto...podkreślam byla! Teraz za tą sąmą pracę ( ba nawet można stwierdzić że reraz pracuje się dużo ciężej niż 3 lata temu) dostajesz 3500 netto...biorąc pod uwagę fakt, że bierzesz odpowiedzialność za umowy przez siebie podpisywane ( przy niepłaceniu przez klienta rachunków zostaje Ci zabrana wieksza prowizja niż dostałeś ☺) przez okre 24msc...
1
Luna 2016-09-29 05:27:54
Siedzą i radzą teraz na wizerunkiem. Spieprzyc łatwo ale odbudować bardzo trudno bo zawsze będzie to wyglądało na błaganie tonącego o pomoc. Kiedyś pracowało się dla firmy i nawet mniejsze zarobki nie przeszkadzały ale w chwili obecnej słabo to widzę. Zbliża się gorący okres a w salonach Młoda krew :)
4
Mmmm 2016-09-29 21:06:16
Ale to nie jest Orange tylko partner Orange tell. Popracuj miesiąc to zrozumiesz...
Jaairi 2016-09-29 21:23:32
Chyba w grudniu i z 250 godzin w miesiacu
3
Nn 2016-09-29 21:52:25
Dobry żart....Średnie zarobki konsultantów po podwyżce podstawy to 2300-2500 netto.Przy naprawdę dobrej sprzedaży.Więc proszę nie kłamać....Chyba że Centrala wie lepiej
2
Koleżanka 2016-09-30 11:11:28
Specjalista ds sprzedaży max 2k do ręki dostanie jak wszystko zrobi na 100 procent. Prowizja z kontraktu wynosi 1,34 lub 2% jego wartości netto. Dzisiaj mój ostatni dzień pracy w tej firmie
2
Nn 2016-09-30 12:14:13
Jasne...czu uważasz że gdyby pracownik ( nie wspomnę o kierowniku) zarabiał 3tys netto to tyle osób by się zwalniało? No proszę Cię...To ile wg Ciebie kierownik zarabia który nie tylko ma wiekszą podstawę....Jesli kierownik dostanie ok 3 tys netto to jest szczęśliwy! Pracownicy dostają ok 2200-2500 netto MAX!!!! Benefity socjalne...nadgodziny których robisz mnóstwo bo nie ma kto pracować są płacone wg najniższej krajowej. Poza tym podlegają weryfikacji.Generalnie najlepiej jeśli pracujesz w nich za darmo.Teraz na czasie jest najwieksze oszustwo w postaci placenia min. za rejestrację pre-paid...maile i informacje od kierownika regionalnego! nijak mają siè do płacenia.Czy Panu/Pani ktoś płaci za takie wypowiedzi???
Proszę też odpowiedzieć na pytanie...dlaczego brak było negatywnych komentarzy sprzed np.roku? Gdzie zwolnienia byly ale nie takie bo....bo ktoś tego pracownika szanował a nie zastraszał...
1
Mati 2016-09-30 20:20:16
Bzdury i kłamstwa. Chyba że będziesz kraść i oszukiwać emerytów
1
Mm 2016-09-30 20:57:25
To umów się na rozmowę to będziesz wiedzial
1
zosia 2016-10-01 09:47:02
OOO, ktoś chce "zakopać" - początkowo kilkadziesiąt postów w małym stopniu dotyczyło finansów, rekrutacji na agenta itp. Teraz wątki nieudolności zeszły na dalszy plan...
1
cycek 2016-10-01 15:26:14
Kpina i chamsto...IL straszy ludzi ze ich zwolni więc się nie dziwcie ze ludzie sami się zwalniają. Pytanie DW dlaczego ludzie się zwalniają opawa za kpine z ludzi. MS się pozbyli bo nie zgodziła się na ich warunki, to wszystko wygląda mi na mobing. Trzeba chyba do inspekcji pracy napisać bo to tak nie może być. Traktują ludzi jak śmiecia. Niedługo RT będzie sam siedział w salonie bo nie bedzie komu pracować, zatrudnił na kierowników regionalnych najgorsze osoby jakie mogły się tam znaleźć, ale ich czas będzie policzone jak Tell zbankrutuje i zobaczą jakie będą mieli wyniki w Warszawie po roku.
3
Janek 2016-10-01 16:11:11
Hahaha, ale bzdury piszesz, byście się wstydzili takie kłamstwa pisać
1
Mateusz 2016-10-01 17:14:01
Zawodowy prestiż hahaha, jaja sobie robisz.

Prestiż to jest np. nosić mundur, a nie pracować w brudnym, śmierdzącym salonie.

Rozumiem że jako regionalny czy dyrektor piszesz takie bzdury, bo już zauważyliście że wam wszyscy ludzie z salonów zaraz pouciekają, a chętnych do pracy jak na lekarstwo, ale miej litość, nie kompromitujcie się do końca.
4
Tyfus 2016-10-01 18:05:37
Nie ma żadnej rozbudowy.
Tak duża ilość ogłoszeń to wynik odejść ludzi z tej firmy.
3
Iwonka 2016-10-01 19:10:19
Może któryś z dyrektorów lub regionalnych tak pięknie piszących tutaj o prestiżu, awansach, poda nam informacje ile osób w ciągu 3-4 miesięcy wypowiedziało umowy o pracę, jest w trakcie wypowiedzenia, albo jest na l4.
6
zdrajca 2016-10-02 13:49:41
IL TO WARIATKA DO POTEGI ENTEJ, ODBILO JEJ PO AWANSIE NA KIEROWNIKA. W ZYCIU NIE SPODZIEWALAM SIE ZE TAK JEJ WODA SODOWA UDERZY DO GLOWY. ZEBY TAK TRAKTOWAC LUDZI TO NA PRAWDE TRZEBA MIEC TUPET. DW NIE RADZI SOBIE Z PRACA NIE OGARNIA LUDZI I NIE MA CO SIE DZIWIC. PO PROSTU PORAZKA. RT ROBI LUDZIĄ WODE Z MUZGU ZE JEST OK A NIE JEST. CIEKAEE CZY ZARZD O TYM WIE JAK SIE LUDZIA MYDLI OCZY. KLAMIA OSZUKUJA I KRADNA ILE SIE DA. KRADNA Z LUDZI. NIBY ZE OSZEDNOSCI A NA HOSSTESSY DO REJESTRACJI KART SIM UKRADLI Z NAS A NAM NIE ZAPLACILI. BO PO CO? BO I TAK MAMY ZA DUZO W PENSJI. CHAMOWA.
3
Rudy 2016-10-02 18:04:51
Pod względem przepisów i terminowości płac, 59 tell jest na tyle biurokratyczny że potrafi wywiązać się z tego.
W tellu potrzeba świeżych osób które nie będą świadome, jak zniszczono tą firmę. BB rozbiła cały region. Przez miesiąc jest fajnie, bo pojedziecie na szkolenia, macie taryfę ulgową itp. Następnie już RKS będzie mobbingował was dlaczego taka mała sprzedaż światłowodu i wszystkiego innego. 3 z 4 kierowników odeszło z jednego miasta w przeciągu 5 miesięcy, coś to znaczy. Pracownik w tym mieście z najdłuższym stażem pracuje w tellu dopiero półtorej roku!!!
5
Rudy 2016-10-02 22:33:46
1,34% netto wartości kontraktu, to jest prowizja brutto przy ofercie simo, a 2,01% przy ofercie ratalnej.
1
Nn 2016-10-02 22:44:08
Trzeba jeszcze dodać,że nie będą świadome ile powiinni dostawać wypłaty....bo "starzy" praciwnivy wiedzą, kiedy firma chce ich kantować.Więc po co komu pracownik który wie ile i za co powinien dostać.
1
Rabba 2016-10-03 11:52:26
Wydaje mi się czy znikają posty ?
Edytka 2016-10-03 15:44:01
umowa nie wspomina słowem o tym że dostaniesz prowizje od umowy. Nie polecam tego pracodawcy, regionalni niszczą wszystkich psychicznie.
2
Barbapapa 2016-10-03 16:57:17
Premia jest uznaniowa w umowie a rozliczana wg systemu prowizyjnego. Nie do końca zgodne z zasadami ale tak jest.
Barbapapa 2016-10-03 17:18:36
Premia jest uznaniowa w umowie a rozliczana wg systemu prowizyjnego. Nie do końca zgodne z zasadami ale tak jest.
Edytka 2016-10-03 22:49:36
Przy specjaliście do spraw sprzedaży masz prowizję zgodne z tabelą prowizji, ale na umówię Ani wzmianki o jakiejkolwiek prowizji.
Premię uznaniową mogą w każdej chwili zmienić jak chcą, zabrać, albo zamrozić w przypadku gdy podpiszesz umowę z fraudem. Miałam potrącenia przez 5 miesięcy za frauda, chyba płaciłabym dłużej, gdybym dalej pracowała.
Zorro 2016-10-03 23:56:59
Sprytna wstawka, niby odpowiedź na post odnośnie premii, szybkie wyjaśnienie że uznaniowa, więc można ją zabrać... a dalej tylko propaganda "poszukują, na wiele stanowisk, do kilku miast, oferty są naprawdę ciekawe" żenujące sztuczki...

Rozumiem, że macie problem, bo ludzie odchodzą, bo mało chętnych do pracy, bo nawet nowi ludzie szybko na was się poznają i nie chcą mieć z wami nic do czynienia
4
ada 2016-10-04 13:16:07
oby długo szukali i nikogo nie znaleźli
3
Japapiri 2016-10-05 22:55:40
Pamiętajcie ze dobra firma nie szuka pracowników. Dobra firma ich ma !
4
Japapiri 2016-10-06 09:26:15
Aby wybierać kandydatów z największym doświadczeniem to należy im coś konkretnego zaproponować bo zapewne przejdą z konkurencji. A w takiej sytuacji nie można mieć węża w kieszeni. A tu siedzi w Ch... wielki boa sknerus :)
5
Jarosław Kaczynski 2016-10-12 20:37:16
Jak tam rotacja ? Jest już 150% ? Na Q oczywiscie
Paweł 2016-10-18 14:32:11
plusy
umowa o pracę, dodatkowe świadczenia socjalne (MSport - ubezpieczenie), konkursy (dodatkowe wynagrodzenie)
Kasa: minimum "sklepowe" dla PH (średnia 1800 netto) Kierownik 2500 netto
Minusy: brak podstawowych szkoleń, pracujesz na kilku etatach (robisz wszystko sprzątasz, księgujesz, sprzedajesz)
nie chorujemy :) nie planujemy dzieci :) reszta to standard
sprzedajesz to nikt się nie czepia i odwrotnie wiadomo.. wyjątek stanowią sytuacje jak któryś z przełożonych będzie chciał się popisać tzw dzień świra. Ty argumentujesz On swoje .. ale tak jest wszędzie 
Mega Minus dla kadry zarządzającej (od dyrektora w górę), nie wiedzą co dzieje się w salonach i nie słuchają.
Firma dobra na start , lekka szkoła zarządzania - przystanek maksymalnie na rok i warto iść dalej :)
1
Janek 2016-10-20 09:26:01
Jutro impreza. Proponuje się nie szczypać i mówić co boli. Cała Gora będzie.
Janek 2016-10-20 13:55:56
No i RT
Asia 2016-10-23 19:18:07
Plan na iv kwartał dla tella - profesjonalizmem przejąć całe Orange Polska. Tell najlepszą firmą w kraju. AK królem biznesu.

Nie polecam pracodawcy
4
Arek 2016-10-26 20:44:55
Aby przejąć klientów trzeba mieć personel odpowiednio przeszkolony. Aby miec taki personel trzeba mu należycie zapłacić, i w tym momencie drogi się rozchodzą. A AK zawsze miał przerost formy nad treścią wiec tak mu się tylko wydaje :)
1
Anonim 2016-11-25 22:14:30
Jestem pracownikiem Tella. Tak! Od lat 6. Zaczynałam od najniższego stanowiska. I wiecie co? Jestem z tego dumna. Możecie mówić co chcecie. Nakrecacie się wzajemnie. Nikt nie mówił, ze będzie łatwo. Wkoncu to sprzedaż, a jak wygląda sprzedaż w dzisiejszych czasach kazdy wie. Zarobić można i to całkiem dobra kasę. T
rzeba tylko powalczyć. Znac oferte np;) Za siedzenie na stolku przez 8 H nikt Wam nie zapłaci. Szkoda, ze tak mało mamy lojalnych pracowników. Szkoda, ze po tylu latach pracy dla Tella jedyne co robicie to piszecie stek bzdur i hejtow na jej temat. Szkoda, ze nie patmietacie ze Tell nauczył Was sprzedaży i dał doświadczenie. Mówicie o rotacji? Rotacja jest, bo każdemu się wydaje ze jak umie coś tam sprzedać to już jest królem sprzedaży i świat podbije. Kadra menedżerska jest na najwyższym poziomie. Wstyd, ze podajecie inicjały i piszecie na ich temat głupoty.
Rafał 2016-11-30 16:20:47
Rozumiem że teraz jesteś jednym z członków tej "kadry menedżerskiej z najwyższego poziomu"?

A na lojalnych pracowników to firma musi sobie zapracować, bo z ulicy nie przyjdą.

Proponuję trochę mniej przesady, używania górnolotnych wyrażeń, a znacznie więcej skromności i samokrytyki.

Gratuluję zamknięcia kolejnego salonu w Warszawie, wspaniały sukces "kadry menedżerskiej" na czele z RT i IL

Światełko z Wami.
3
Beti 2016-12-08 18:08:58
Jak będą pilnować tematów jak w stolicy to stracą wszystkie dobre lokalizacje.
Zostaw swoją opinię o TELL S.A. - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TELL S.A.